"Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау" және "Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 25 ақпандағы № 150 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2015 жылғы 31 қазандағы № 870 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкiметiнiң 31.10.2015 № 870 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзіледі) қаулысымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 3) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты;
      2) «Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) «Ауыл шаруашылығы саласында мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi № 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1108 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 67, 973-құжат) 1-тармағы 15) және 16) тармақшалары;
      2) «Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы ставкасын өтеу бойынша субсидиялау қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 13 ақпандағы № 129 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2013 ж., № 16, 275-құжат) 2-тармағы;
      3) «Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін және нарығын басқару жүйелерін субсидиялау қағидаларын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 28 ақпандағы № 202 қаулысының (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2013 ж., № 18, 315-құжат) 2-тармағы.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     С. Ахметов

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2014 жылғы 25 ақпандағы
№ 150 қаулысымен   
бекiтiлген     

«Ауыл шаруашылығын қолдауға берiлетiн кредиттер (лизинг)
бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мынадай мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарау – тиісті қаржы жылының сәуір айының бірінші сейсенбісінде басталады.
      Тиісті жылы көзделген субсидиялар толығымен бөлінбеген және (немесе) құжаттарға алдыңғы қарау жүргізу қорытындылары бойынша қаражат үнемделген жағдайда, құжаттарды қайта қарау тиісті жылдың шілде және қазан айларының бірінші сейсенбісінде басталады;
      субсидияларды көрсетілетін қызметті алушының банк шотына аудару – қаражатты республикалық бюджеттен қаржы институтының есепшотына аударуға арналған өтінімді және есепті көрсетілетін қызметті алушының қаржы институты ұсынғаннан кейін он жұмыс күні ішінде;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан көп емес;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан көп емес.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – субсидияларды көрсетілетін қызметті алушының банк шотына аудару.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті жылға арналған субсидиялау бағдарламасына қатысуға өтінім;
      2) кредитті (лизингті) өтеу және олар бойынша пайыздарды төлеу кестесі қоса берілген қаржы институты мен көрсетілетін қызметті алушының арасында жасалған кредиттік келісімнің және (немесе) алдын ала кредиттік келісімнің қаржы институты куәландырған көшірмесі;
      3) кредиттің (лизингтің) мақсатты пайдаланылуын растайтын тиісті құжаттардың (шарттардың, келісімшарттардың, актілердің) қаржы институты куәландырған көшірмелері;
      4) өзі өндірген ауыл шаруашылығы шикізатын пайдаланған жағдайда ауыл шаруашылығы өнімінің жеке меншік өндіріс көлемі туралы көрсетілетін қызметті алушының анықтамасы;
      5) кредит (лизинг) алғаны туралы көрсетілетін қызметті алушының несие шотынан алынған үзінді көшірменің қаржы институты куәландырған көшірмесі немесе қарыз, лизинг мәнін алғанын растайтын құжат;
      6) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының қысқаша сипаттамасы;
      7) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушы жобасының қысқаша сипаттамасы;
      8) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының әрбір кредиті (лизингі) бойынша сыйақы есебі;
      9) көрсетілетін қызметті алушының салықтық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы немесе болуы туралы тиісті салық органы белгілеген нысандағы анықтамасының көшірмесі. Анықтаманы беру күні айқындау жүргізілген күннің алдындағы үш айдан артық болмауы, оған салық органының мөрімен бірге, бірінші басшының немесе қол қоюға құқығы бар адамның қолы қойылуы тиіс;
      10) комиссия отырысының қорытындылары туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушылармен кредиттік келісімдер жасасу және көрсетілетін қызметті алушыларға кредит беру туралы қаржы институтының жазбаша міндеттемесі;
      11) егер өтінімге қаржы институтының бірінші басшысының қолы қойылмаған жағдайда, басқа тұлғаға қол қою құқығына сенімхаттың немесе бұйрықтың көшірмесі;
      12) бизнес-сәйкестендіру нөмірін (БСН) көрсете отырып, заңды тұлғаны (қаржы институтын) мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің немесе анықтаманың нотариат куәландырған көшірмесі;
      13) банк қызметін жүзеге асыру құқығына арналған лицензияның нотариат куәландырған көшірмесі (лизингтік компаниялардан басқа).
      Осы тармақта көрсетілген құжаттар осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайда орналасқан комиссия хатшысына құжаттарды қарау күні сағат 12.00-ге дейін тапсырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін
қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды
адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану
тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 8-тармағында көрсетілген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне;
      2) www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан көрсетілетін қызметті берушінің блогына шағым беру арқылы жүзеге асырылады.
      Шағымда көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған жағдайда), пошта мекенжайы, шағым берген күні көрсетіледі және көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылады.
      Шағым берілген кезде әрекеттеріне немесе әрекетсіздігіне шағым жасалатын лауазымды адамдардың лауазымы, тегі мен аты-жөні, жүгіну себептері және талаптары көрсетіледі.
      Қабылданған шағым көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеледі. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнiн, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орнын көрсете отырып, шағымды тіркеу оның қабылданғанын растау болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге талаптар

      12. Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарына жататын адамдар көрсетілетін қызметті берушіге жеке келу мүмкіндігі болмаған жағдайда өтінімді өкілі арқылы немесе поштамен жібере алады. Мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін көрсетілетін қызметті берушінің ғимаратында лифтіге отырғызуға арналған көшеден кіретін жеке есік және күту орындары көзделген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайы: Астана қаласы, Кенесары көшесі, 36, 715-кабинет, телефоны 8 (7172) 55-57-84.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелер жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген.

Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған   
кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы    
мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша                

ӨТІНІМ

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 20__ жылғы «___» _____ № ____
қаулысымен бекітілген Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған кредиттер
(лизинг) бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау
қағидаларын қарап,
_____________________________________________________________________
                   (қаржы институтының толық атауы)
213 «Қайта өңдеу өндірісін дамыту» бағдарламасының
100 «Ауыл шаруашылығын қолдауға берілетін кредиттер (лизинг) бойынша
сыйақы мөлшерлемесін өтеу» кіші бағдарламасы бойынша субсидияларды
алуға қатысуға ниет білдіреді.
      Осы өтінім көрсетілетін қызметті алушылардың өтінімдер портфелі
туралы мәліметтерді қамтиды

Р/с

Көрсетілетін қызметті алушының толық атауы

Мекенжайы

Негізгі қызмет түрі

Кредиттің мақсаты

Кредит сомасы, млн. теңге

Кредиттің қолданылу мерзімі, айы








Бірінші басшы _______________________________________________ (Т.А.Ә)
                                 (қолы)
М.О. (күні)

Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған   
кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы    
мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша                

Көрсетілетін қызметті алушының қысқаша сипаттамасы*

      1. Толық атауы, ұйымдық-құқықтық нысаны _______________________
_____________________________________________________________________
      2. Меншік нысаны ______________________________________________
      3. Заңды, іс жүзіндегі және электрондық мекенжайлары,
телефондары, факсы __________________________________________________
      4. Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің немесе
анықтаманың (ЖСН), куәлікті немесе анықтаманы берген орган (нөмірі,
күні мен берілген орны)
_____________________________________________________________________
      5. Бірінші басшының Т.А.Ә., қызметтік және үй телефондары
_____________________________________________________________________
      6. Негізгі қызмет түрі (ЭҚЖЖ бойынша), кәсіпорынның қуаты _____
_____________________________________________________________________
      7. Пайдаланылатын жабдықтардың негізгі түрлері және олардың
өнімділігі (ауысымында тонна, литр, дана) ___________________________
_____________________________________________________________________
      8. 100 «Ауыл шаруашылығын қолдауға берілетін кредиттер (лизинг)
бойынша сыйақы мөлшерлемесін өтеу» кіші бағдарламасы бойынша
субсидиялар алуға қаржы институты берген кредиттер «Бизнестің жол
картасы 2020» бағдарламасы және басқа сыйақы мөлшерлемесін
субсидиялау бағдарламалары шеңберінде субсидияланған жоқ.

      Көрсетілетін қызметті алушының бірінші басшысы _______ (Т.А.Ә.)
                                                      (қолы)
      М.О. (күні)
________________________________________________ туралы мәліметтерді*
     (көрсетілетін қызметті алушының атауы)
растаймын: _________________________________ (лауазымы, Т.А.Ә., мөрі)
                       (қолы)

      Ескертпе:
      * Әрбір көрсетілетін қызметті алушы бойынша жеке толтырылады
      ** Мәліметтер көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсететін
қаржы институты немесе оның филиалы басшысының қолымен және мөрімен
куәландырылады.

Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған   
кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы    
мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
3-қосымша                

Көрсетілетін қызметті алушы жобасының қысқаша сипаттамасы*

      1. Көрсетілетін қызметті алушының атауы _______________________
      2. Кредиттің (лизингтің) сомасы, теңге/АҚШ долл./евро _________
      3. Кредит (лизинг) беру мерзімі, айы __________________________
      4. Сыйақы мөлшерлемесі, % _____________________________________
      5. Жобаның мақсаты ____________________________________________
_____________________________________________________________________

Р/с

Сатып алынатын ауыл шаруашылығы шикізатының, материалдарының, жабдықтарының және т.б. атауы

Бағасы

Саны

Сомасы











Көрсетілетін қызметті алушының бірінші басшысы _____________ (Т.А.Ә.)
                                                   (қолы)
М.О. (күні)

_______________________________________________ туралы мәліметтерді**
     (көрсетілетін қызметті алушының атауы)
растаймын: _________________________________ (лауазымы, Т.А.Ә., мөрі)
                         (қолы)

      Ескертпе:
      * Көрсетілетін қызметті алушының әрбір кредиті бойынша жеке
толтырылады
      ** Мәліметтер көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсететін
қаржы институты немесе оның филиалы басшысының қолымен және мөрімен
куәландырылады.

Ауыл шаруашылығын қолдауға арналған   
кредиттер (лизинг) бойынша сыйақы    
мөлшерлемесін өтеу бойынша субсидиялау» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына
4-қосымша                

Қаржы институты субсидиялауға беретін кредиттер (лизинг)
бойынша сыйақы есептемесі _______ жылғы __________ № _______
(кредиттік келісімнің нөмірі және күні)

Айы

Кредиттің сомасы/20__ жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша кредит (лизинг) бойынша несие берешегінің қалдығы, теңге/АҚШ долл./евро

Кредит (лизинг) бойынша сыйақы мөлшерлемесінің мөлшері, %

Негізгі борышты өтеу сомасы, теңге/АҚШ долл./евро

Сыйақыны өтеу сомасы, теңге/АҚШ долл./евро

Бірінші





Екінші





Үшінші





Төртінші





Бесінші





Алтыншы





Жетінші





Сегізінші





Тоғызыншы





Оныншы





Он бірінші





Он екінші





Жиыны:





Қаржы институты филиалының
бірінші басшысы ______________________________________ (қолы, Т.А.Ә.)
М.О. (күні)

Көрсетілетін қызметті алушының
бірінші басшысы ______________________________________ (қолы, Т.А.Ә.)
М.О. (күні)

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2014 жылғы 25 ақпандағы
№ 150 қаулысымен   
бекiтiлген     

«Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін
субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін басқару жүйелерін субсидиялау» (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі әзірледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мынадай мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарау – көрсетілетін қызметті алушылардан құжаттар қабылдау мерзімі аяқталған күннен бастап бес жұмыс күні;
      субсидияларды көрсетілетін қызметті алушының банк шотына аудару – тиісті жылдың 20 қарашасынан кейін жиырма бес жұмыс күні ішінде;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан көп емес;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – субсидияларды көрсетілетін қызметті алушының банк шотына аудару.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда басқа күндері, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының халықаралық стандартты (халықаралық стандарттарды) енгізу және оған (оларға) сәйкестігін сертификаттау жөніндегі шығындарын субсидиялауға арналған өтінім;
      2) заңды тұлғалар үшін мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің немесе анықтаманың нотариат куәландырған көшірмелері немесе жеке тұлғалар үшін дара кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің нотариат куәландырған көшірмелері не салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқаларын міндетті түрде ұсынған кезде олардың көшірмелері;
      3) қызметін біріккен кәсіпкерлік түрінде жүзеге асыратын заңды тұлға және дара кәсіпкер үшін бизнес сәйкестендіру нөмірінің нотариат куәландырған көшірмесі немесе қызметін меншікті кәсіпкерлік түрінде жүзеге асыратын жеке тұлға, соның ішінде дара кәсіпкер үшін жеке сәйкестендіру нөмірінің нотариат куәландырған көшірмесі не салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары міндетті түрде ұсынылған кезде олардың көшірмелері;
      4) көрсетілетін қызметті алушы мен сәйкестікті растау жөніндегі жұмыстарды орындау үшін белгіленген тәртіппен аккредиттелген заңды тұлға (бұдан әрі – сәйкестікті растау жөніндегі орган) арасындағы сертификаттауды жүргізу туралы шарттың түпнұсқасы не салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы міндетті түрде ұсынылған кезде оның көшірмесі не оның нотариат куәландырған көшірмесі;
      5) көрсетілетін қызметті алушы мен халықаралық стандартты (халықаралық стандарттарды) енгізу жөніндегі консалтингтік (консультациялық) қызметтерді жүзеге асыратын заңды немесе жеке тұлға (бұдан әрі – тартылған консультант) (консультант тартылған жағдайда) арасында жасалған шарттың түпнұсқасы не салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы міндетті түрде ұсынылған кезде оның көшірмесі не оның нотариат куәландырған көшірмесі;
      6) тартылған консультант (консультант тартылған жағдайда) және көрсетілетін қызметті алушы қол қойған орындалған жұмыстар (бухгалтерлік) актісінің (актілердің) түпнұсқасы не салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары міндетті түрде ұсынылған кезде оның (олардың) көшірмесі не оның (олардың) нотариат куәландырған көшірмелері;
      7) сәйкестікті растау жөніндегі орган және көрсетілетін қызметті алушы қол қойған сертификаттау жөніндегі орындалған жұмыстар (бухгалтерлік) актісінің (актілердің) түпнұсқасы не салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары міндетті түрде ұсынылған кезде оның (олардың) көшірмелері не оның (олардың) нотариат куәландырған көшірмелері;
      8) тартылған консультанттың (консультант тартылған жағдайда) және сәйкестікті растау жөніндегі органның қызметтері үшін көрсетілетін қызметті алушының ақы төлегені туралы көрсетілетін қызметті алушының қолы мен мөрі қойылған төлем тапсырмалары мен шот-фактуралардың көшірмелері не қызметтердің төленгенін растайтын өзге құжаттардың көшірмелері;
      9) салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары міндетті түрде ұсынылған кезде сәйкестік сертификатының (сертификаттарының) көшірмелері не оның (олардың) нотариат куәландырған көшірмелері.
      Осы тармақта көрсетілген құжаттар осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша тиісті жылдың 20 қарашасына дейін ұсынылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін
қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды
адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану
тәртібі

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:
      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 8-тармағында көрсетілген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне;
      2) www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан көрсетілетін қызметті берушінің блогына шағым беру арқылы жүзеге асырылады.
      Шағымда көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын куәландыратын құжатта болған жағдайда), пошта мекенжайы, шағым берген күні көрсетіледі және көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылады.
      Шағым берілген кезде әрекеттеріне немесе әрекетсіздігіне шағым жасалатын лауазымды адамдардың лауазымы, тегі мен аты-жөні, жүгіну себептері және талаптары көрсетіледі.
      Қабылданған шағым көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеледі. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнiн, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орнын көрсете отырып, шағымды тіркеу оның қабылданғанын растау болып табылады. Тіркелгеннен кейін шағым жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі.
      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.
      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.
      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге талаптар

      12. Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарына адамдар көрсетілетін қызметті берушіге жеке келу мүмкіндігі болмаған жағдайда өтінімді өкілі арқылы немесе поштамен жібере алады. Мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін көрсетілетін қызметті берушінің ғимаратында лифтіге отырғызуға арналған көшеден кіретін жеке есік және күту орындары көзделген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайы: Астана қаласы, Кенесары көшесі, 36, 715-кабинет, телефоны 8 (7172) 55-57-84.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.minagri.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген.

«Ауыл шаруашылығы өнімдері өндірісін  
басқару жүйелерін субсидиялау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына     
қосымша                  

Көрсетілетін қызметті алушының халықаралық стандартты
(халықаралық стандарттарды) енгізу және оған (оларға)
сәйкестігін сертификаттау жөніндегі шығындарын
субсидиялауға арналған
ӨТІНІМ

Күні 20__ ж. «___» ______________

      Көрсетілетін қызметті алушы ___________________________________
                               (көрсетілетін қызметті алушының атауы)
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінен
_______________________ № _______________________ шотқа республикалық
    (банктің атауы)
бюджеттен _________________ теңге сомасында қаражат аударуды сұрайды.

_______________________________       _______________________________
(көрсетілетін қызметті алушының           (бірінші басшының қолы
            атауы)                              және Т.А.Ә.)

                                 М.О.

Өтінімге жауапты ____________________________________________________
                      (өтінімді жасауға жауапты тұлғаның Т.А.Ә.)
Телефон: ____________________________________________________________

Об утверждении стандартов государственных услуг "Субсидирование по возмещению ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства" и "Субсидирование систем управления производством сельскохозяйственной продукции"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 25 февраля 2014 года № 150. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2015 года № 870

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 31.10.2015 № 870 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра сельского хозяйства РК от 21.07.2015 г. № 5-2/673.


      В соответствии с подпунктом 3) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственной услуги «Субсидирование по возмещению ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства»;
      2) стандарт государственной услуги «Субсидирование систем управления производством сельскохозяйственной продукции».
      2. Признать утратившими силу:
      1) подпункты 16) и 17) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1108 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области сельского хозяйства и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (САПП Республики Казахстан, 2012 г., № 67, ст. 973);
      2) пункт 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 13 февраля 2013 года № 129 «Об утверждении Правил субсидирования по возмещению ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2013 г., № 16, ст. 275);
      3) пункт 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2013 года № 202 «Об утверждении Правил субсидирования систем управления производством и рынка сельскохозяйственной продукции и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан» (САПП Республики Казахстан, 2013 г., № 18, ст. 315).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       С. Ахметов

Утвержден      
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 25 февраля 2014 года № 150

Стандарт государственной услуги
«Субсидирование по возмещению ставки вознаграждения по кредитам
(лизингу) на поддержку сельского хозяйства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Субсидирование по возмещению ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Государственная услуга оказывается Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги:
      рассмотрение документов услугополучателя – начинается в первый вторник апреля месяца соответствующего финансового года.
      В случае неполного распределения субсидий, предусмотренных в соответствующем году, и (или) образования экономии средств по итогам проведения предыдущего рассмотрения документов, повторное рассмотрение документов начинается в первый вторник июля и октября соответствующего года;
      перечисление субсидий на банковский счет услугополучателя – в течение десяти рабочих дней после представления финансовым институтом услугополучателя заявки на перечисление средств из республиканского бюджета на расчетный счет финансового института и отчета;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – не более 30 (тридцати) минут.
      5. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – перечисление субсидий на банковский счет услугополучателя.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:
      1) заявка для участия в программе субсидирования на соответствующий год по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) заверенная финансовым институтом копия кредитного соглашения и (или) предварительного кредитного соглашения с приложением графика погашения кредита (лизинга) и оплаты процентов по нему, заключенного между финансовым институтом и услугополучателем;
      3) заверенная финансовым институтом копия соответствующих документов (договора, контракты, акты), подтверждающих целевое использование кредита (лизинга);
      4) справка услугополучателя об объемах собственного производства сельскохозяйственной продукции, в случае использования сельскохозяйственного сырья собственного производства;
      5) заверенная финансовым институтом копия выписки из ссудного счета услугополучателя о получении кредита (лизинга) или документ, подтверждающий получение займа, предмета лизинга;
      6) краткое описание услугополучателя по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;
      7) краткое описание проекта услугополучателя по форме, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;
      8) расчет вознаграждения по каждому кредиту (лизингу) услугополучателя по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;
      9) копия справки установленной формы соответствующего налогового органа услугополучателя об отсутствии или наличии налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям. Дата выдачи справки должна быть датирована не более чем за три месяца, предшествующей дате проведения определения, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи, с печатью данного налогового органа;
      10) письменное обязательство финансового института о заключении кредитных соглашений с услугополучателями и выдаче услугополучателям кредита в течение 20 (двадцати) рабочих дней со дня подписания протокола об итогах заседания комиссии;
      11) копия доверенности или приказа на право подписания другим лицом, в случае, если заявка подписана не первым руководителем финансового института;
      12) нотариально заверенная копия свидетельства или справки о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица (финансового института) с указанием бизнес-идентификационного номера (БИН);
      13) нотариально заверенная копия лицензии на право осуществления банковской деятельности (кроме лизинговых компаний).
      Документы, указанные в настоящем пункте, сдаются секретарю комиссии, находящемуся по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги до 12.00 часов дня рассмотрения документов.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания
государственной услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется путем подачи жалобы:
      1) в канцелярию услугодателя в соответствии с графиком работы, указанным в пункте 8 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) на блог услугодателя, расположенный на интернет-ресурсе – www.minagri.gov.kz.
      В жалобе указываются фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, удостоверяющего личность), почтовый адрес услугополучателя, дата подачи жалобы и подпись услугополучателя.
      При подаче жалобы указываются должность, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия или бездействия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      Принятая жалоба регистрируется в канцелярии услугодателя. Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Лица, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, при отсутствии возможности их личной явки к услугодателю могут направить заявку через представителя или по почте. Для лиц с ограниченными возможностями передвижения в здании услугодателя предусмотрен отдельный вход с улицы для посадки на лифт и места для ожидания.
      13. Адрес места оказания государственной услуги: город Астана, улица Кенесары, 36, кабинет 715, телефон: 8 (7172) 55-57-84.
      14. Информацию о порядке оказания государственной услуги также можно получить по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414.
      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz.

Приложение 1        
к стандарту государственной услуги
«Субсидирование по возмещению ставки
вознаграждения по кредитам (лизингу)
на поддержку сельского хозяйства»

ЗАЯВКА

      Рассмотрев Правила субсидирования по возмещению ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства, утвержденные постановлением Правительства Республики Казахстан от «___»____ 20__ года № _____,
____________________________________________________________________
            (полное наименование финансового института)
изъявляет желание принять участие в получении субсидий по подпрограмме 100 «Возмещение ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства» программы 213 «Развитие перерабатывающих производств».
      Настоящая заявка содержит сведения о портфеле заявок услугополучателей

№ п/п

Полное наименование услугополучателя

Адрес

Основной вид деятельности

Цель кредита

Сумма кредита, млн. тенге

Срок действия кредита, мес.








Первый руководитель __________________________ (Ф.И.О.)
                         (подпись)

М.П. (дата)

Приложение 2         
к стандарту государственной услуги
«Субсидирование по возмещению ставки
вознаграждения по кредитам (лизингу)
на поддержку сельского хозяйства»

Краткое описание услугополучателя*

      1. Полное наименование, организационно-правовая форма
____________________________________________________________________
      2. Форма собственности _______________________________________
      3. Юридический, фактический и электронный адреса, телефоны, факс _______________________________________________________________
      4. Свидетельство или справка о государственной регистрации (перерегистрации) (ИИН), орган, выдавший свидетельство или справку (номер, дата и место выдачи) ______________________________________.
      5. Ф.И.О. первого руководителя, служебный и домашний телефоны
____________________________________________________________________
      6. Виды основной деятельности (по ОКЭД), мощность предприятия _______________________________________________________
      7. Основные виды используемого оборудования и их производительность (тонн, литров, штук в смену) ___________________
      8. Кредиты, предоставленные финансовым институтом на получение субсидий по подпрограмме 100 «Возмещение ставки вознаграждения по кредитам (лизингу) на поддержку сельского хозяйства», не субсидировались в рамках программы «Дорожная карта бизнеса 2020» и других программ субсидирования ставки вознаграждения.
      Первый руководитель услугополучателя _________________(Ф.И.О.)
                                              (подпись)

      М.П. (дата)
      Сведения** о _________________________________________________
                     (наименование услугополучателя)
      подтверждаю: _____________________ (должность, Ф.И.О., печать)
                         (подпись)

      Примечание:
      * Заполняется отдельно по каждому услугополучателю
      ** Сведения заверяются подписью и печатью руководителя финансового института или его филиала, в котором обслуживается услугополучатель.

Приложение 3          
к стандарту государственной услуги
«Субсидирование по возмещению ставки
вознаграждения по кредитам (лизингу)
на поддержку сельского хозяйства»

Краткое описание проекта услугополучателя*

      1. Наименование услугополучателя______________________________
      2. Сумма кредита (лизинга), тенге/долл.США/ евро ____________
      3. Срок кредитования (лизинга), мес.__________________________
      4. Ставка вознаграждения, % __________________________________
      5. Цель проекта ______________________________________________
      ______________________________________________________________

№ п/п

Наименование закупаемого сельскохозяйственного сырья, материалов, оборудования и т.д.

Цена

Количество

Сумма











Первый руководитель услугополучателя ____________________(Ф. И. О.)
                                          (подпись)

М.П. (дата)

      Сведения** о __________________________________________________
                            (наименование услугополучателя)

      подтверждаю: ___________________ (должность, Ф. И. О., печать)
                        (подпись)

      Примечание:
      * Заполняется отдельно по каждому кредиту услугополучателя
      ** Сведения заверяются подписью и печатью руководителя финансового института или его филиала, в котором обслуживается услугополучатель.

Приложение 4         
к стандарту государственной услуги
«Субсидирование по возмещению ставки
вознаграждения по кредитам (лизингу)
на поддержку сельского хозяйства»

Расчет вознаграждения по кредитам (лизингу), предоставленным финансовым институтом на субсидирование
№ _____ от ____________________
(номер и дата кредитного соглашения)

Месяц

Сумма кредита/
остаток ссудной
задолженности
по кредиту (лизингу)
по состоянию на 1 января 20__ года,
тенге/долл.США/евро

Размер
ставки
вознаграждения
по кредиту
(лизингу), %

Сумма
погашения
основного долга,
тенге/ долл. США/евро

Сумма погашения
вознаграждения,
тенге/ долл. США/евро

Первый





Второй





Третий





Четвертый





Пятый





Шестой





Седьмой





Восьмой





Девятый





Десятый





Одиннадцатый





Двенадцатый





Итого:





      Первый руководитель филиала
      финансового института ____________________ (подпись, Ф.И.О.)
      М.П. (дата)
      Первый руководитель
      услугополучателя _____________________ (подпись, Ф.И.О.)
                           М.П. (дата)

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан 
от 25 февраля 2014 года № 150

Стандарт государственной услуги
«Субсидирование систем управления производством
сельскохозяйственной продукции»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Субсидирование систем управления производством сельскохозяйственной продукции» (далее – государственная услуга).
      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстана.
      3. Государственная услуга оказывается Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги:
      рассмотрение документов услугополучателя – пять рабочих дней со дня завершения срока принятия документов от услугополучателей;
      перечисление субсидий на счета услугополучателя – в течение двадцати пяти рабочих дней после 20 ноября соответствующего года;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – не более 30 (тридцати) минут.
      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      6. Результат оказания государственной услуги – перечисление субсидий на банковский счет услугополучателя.
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      8. График работы услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:
      1) заявка на субсидирование затрат услугополучателя по внедрению международного стандарта (международных стандартов) и сертификации на его (их) соответствие по форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;
      2) нотариально заверенная копия свидетельства или справка о государственной регистрации (перерегистрации) для юридических лиц или нотариально заверенные копии свидетельств о государственной регистрации индивидуального предпринимателя для физических лиц либо их копии при обязательном представлении оригинала документов для сверки;
      3) нотариально засвидетельствованную копию бизнес-идентификационного номера для юридического лица и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства или индивидуальный идентификационный номер для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства либо их копии при обязательном предоставлении оригиналов документов для сверки;
      4) оригинал договора о проведении сертификации между услугополучателем и юридическим лицом, аккредитованном в установленном порядке для выполнения работ по подтверждению соответствия (далее – орган по подтверждению соответствия) либо его копию при обязательном предоставлении оригинала для сверки, либо его нотариально засвидетельствованную копию;
      5) оригинал договора между услугополучателем и юридическим или физическим лицом, осуществляющим консалтинговые (консультационные) услуги по внедрению международного стандарта (далее – привлеченный консультант) (в случае привлечения) либо его копию при обязательном предоставлении оригинала для сверки либо его нотариально засвидетельствованную копию;
      6) оригинал акта (актов) выполненных работ (бухгалтерские), подписанные привлеченным консультантом (в случае привлечения консультанта) и услугополучателем, либо его (их) копию при обязательном предоставлении оригинала документов для сверки либо его (их) нотариально засвидетельствованные копии;
      7) оригинал акта (актов) выполненных работ по сертификации (бухгалтерские), подписанные органом по подтверждению соответствия и услугополучателем, либо его (их) копии при обязательном предоставлении оригиналов документов для сверки либо его (их) нотариально засвидетельствованные копии;
      8) копии платежных поручений и счетов-фактур об оплате услугополучателем услуг привлеченного консультанта (в случае привлечения консультанта) и органа по подтверждению соответствия с печатью и подписью услугополучателя либо копии иных документов, подтверждающих оплату услуг;
      9) копии сертификата (сертификатов) соответствия при обязательном предоставлении оригинала документов для сверки либо его (их) нотариально засвидетельствованные копии.
      Документы, указанные в настоящем пункте, представляются по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги до 20 ноября соответствующего года.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственной услуги

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется путем подачи жалобы:
      1) в канцелярию услугодателя в соответствии с графиком работы, указанным в пункте 8 настоящего стандарта государственной услуги;
      2) на блог услугодателя, расположенный на интернет-ресурсе – www.minagri.gov.kz.
      В жалобе указываются фамилия, имя, отчество (при наличии в документе, удостоверяющего личность), почтовый адрес услугополучателя, дата подачи жалобы и подпись услугополучателя.
      При подаче жалобы указываются должность, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия или бездействия обжалуются, мотивы обращения и требования.
      Принятая жалоба регистрируется в канцелярии услугодателя. Подтверждением принятия жалобы является регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. После регистрации жалоба направляется руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя и принятия соответствующих мер.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя.
      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.
      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.
      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги

      12. Лица, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, при отсутствии возможности их личной явки к услугодателю могут направить заявку через представителя или по почте. Для лиц с ограниченными возможностями передвижения в здании услугодателя предусмотрен отдельный вход с улицы для посадки на лифт и места для ожидания.
      13. Адрес места оказания государственной услуги: город Астана, улица Кенесары, 36, кабинет 715, телефон: 8 (7172) 55-57-84.
      14. Информацию о порядке оказания государственной услуги также можно получить по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг – 1414.
      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе www.minagri.gov.kz.

Приложение              
к стандарту государственной услуги   
«Субсидирование систем управления производством
сельскохозяйственной продукции»    

ЗАЯВКА
на субсидирование затрат услугополучателя по внедрению
международного стандарта (международных стандартов)
и сертификации на его (их) соответствие

Дата «____» __________20__ г.

      Настоящим услугополучатель _________________________________
                                  (наименование услугополучателя)

просит Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан перечислить средства из республиканского бюджета на счет № _________________ в ________________, в сумме ______________ тенге.
               (наименование банка)

____________________________ ____________________________________
(наименование услугополучателя) (подпись и Ф.И.О. первого руководителя)

      М.П.

Ответственный за заявку: ____________________________________
               (Ф.И.О. ответственного за составление заявки)

Телефон: ____________