Аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу өлшемшарттарын және қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 16 шілдедегі № 535 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 18 ақпандағы № 73 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 18.02.2016 № 73 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      ҚР мемлекеттік басқару деңгейлері арасындағы өкілеттіктердің аражігін ажырату мәселелері бойынша 2014 жылғы 29 қыркүйектегі № 239-V ҚРЗ Заңына сәйкес ҚР Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 18 желтоқсандағы № 1212 бұйрығын қараңыз.


      «Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы және «Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 1 тамыздағы № 874 Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеу өлшемшарттары;
      2) Аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2015 жылғы 16 шілдедегі
№ 535 қаулысымен   
бекітілген     

Аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеу өлшемшарттары

      Аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеу үшін олар мынадай өлшемшарттарға сәйкес болуы қажет:
      1. Қалыптасқан аумақтық кластердің даму деңгейі:
      1) өңір үшін басым салалардағы өзара байланысқан және бірін-бірі өзара толықтыратын компаниялар мен ұйымдар тобының (үлестес емес кемінде 10 заңды тұлға) болуы;
      2) технологиялық тізбекті ұзартуға бағытталған, пысықталған жобалардың болуы;
      3) аумақтық кластерді дамытуға бизнес инвестицияларының болуы.
      2. Өңірде аумақтық кластерді одан әрі дамытуға арналған жағдайлардың болуы:
      1) қажетті шикізат және табиғи ресурстар;
      2) адами ресурстардың қолжетімділігі;
      3) технологиялық тізбекті және қажетті ілеспелі көрсетілетін қызметтерді құруға арналған өндірістік қуаттар (кәсіпорындар);
      4) энергетика инфрақұрылымының дамуы;
      5) көлік инфрақұрылымының дамуы;
      6) индустриялық-инновациялық инфрақұрылымның дамуы;
      7) білім беру инфрақұрылымының дамуы;
      8) қаржы ресурстары.
      3. Аумақтық кластерді дамытудың өзі орналасқан өңір және өзі жататын сала үшін:
      1) аумақтық кластер кәсіпорындарындағы жұмыспен қамтылғандардың саны, өнім өндірісінің көлемі және олардың экспорты көлемі тұрғысынан өзі орналасқан өңір үшін;
      2) тұтас алғанда, кластер кәсіпорындарындағы жұмыспен қамтылғандардың саны, өнім өндірісінің көлемі және олардың экспортының көлемі тұрғысынан өзі жататын сала үшін маңызы (алдыңғы 5 жылдағы серпіннің дамуы негізінде).
      4. Кластерді дамытудың перспективалылығы:
      1) нарықтық перспективалар;
      2) аумақтық кластерді дамытудың:
      негізгі қызмет түрі бойынша өндіріс көлемінің артуы;
      негізгі қызмет түрі бойынша және ілеспелі өндірістерде жұмыспен қамтылғандар санының өсуі түріндегі экономикалық тиімділігі.

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2015 жылғы 16 шілдедегі
№ 535 қаулысымен    
бекітілген       

Аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 1 тамыздағы № 874 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасына сәйкес әзірленді әрі аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу тәртібін айқындайды.
      2. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) аумақтық кластер – түпкі немесе аралық тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді өндірушілерді, жиынтықтаушыларды, мамандандырылған көрсетілетін қызметтерді берушілерді, өндірістік және өзге де жабдықтарды өндірушілерді, мамандандырылған инфрақұрылымды жеткізушілерді, ғылыми және зерттеу ұйымдарын, жоғары білім беру ұйымдарын, техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарын және белгілі бір салалық мамандануы бар басқа ұйымдарды қамтитын өзара байланысқан және бірін-бірі өзара толықтыратын компаниялар мен ұйымдардың географиялық жағынан шоғырланған тобы;
      2) Аумақтық кластерді дамытудың жол картасы – бұл Аумақтық кластерді дамыту стратегиясының алға қойылған мақсаттарға қол жеткізу жөніндегі іс-шаралар жоспары;
      3) Аумақтық кластерді дамыту стратегиясы – аумақтық кластерді дамытудың ұзақ мерзімді сапалы белгілі бір бағытын көрсететін, қызметінің саласына, құралдары мен нысандарына, аумақтық кластер ішіндегі өзара қатынастар жүйесіне қатысты құжат;
      4) Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдама – аумақтық кластерді дамыту пайымын, қызметтің тиісті бағыттылығының негіздемесін көрсететін және оны іске асыру жөніндегі негізгі қағидаттар мен тәсілдерді қамтитын құжат;
      5) аумақтық кластерлерді іріктеу жөніндегі конкурсты ұйымдастырушы (бұдан әрі – конкурсты ұйымдастырушы) – индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган;
      6) кластерлік қауымдастық – аумақтық кластердің барлық қатысушыларының мүдделерін білдіретін заңды тұлғалар бірлестігі;
      7) конкурстың бірінші кезеңіне қатысушылар – өңірлік кәсіпкерлер палаталары, әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациялар, арнайы экономикалық аймақтардың басқарушы компаниялары, бизнес-қауымдастықтар;
      8) конкурстың екінші кезеңіне қатысушылар – конкурстың бірінші кезеңінің жеңімпаздары, аумақтық кластердің барлық қатысушыларының мүдделерін білдіретін кластерлік қауымдастықтар;
      9) Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы Қазақстан Республикасын өнеркәсіптік дамыту жөніндегі комиссия (бұдан әрі – Комиссия) – Қазақстан Республикасын өнеркәсіптік дамыту саласындағы ұсыныстарды әзірлеу мақсатында құрылған консультативтік-кеңесші орган;
      10) сарапшылық кеңес – құрамына индустриялық даму саласындағы тәуелсіз сарапшылар кіретін, ұлттық институт құратын консультативтік-кеңесші орган;
      11) уәкілетті орган – кластердің мамандануына сәйкес келетін салада салалық мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;
      12) ұлттық институт – индустрияны дамыту саласындағы ұлттық институт.

2. Аумақтық кластерлерге конкурстық іріктеу жүргізу тәртібі

1. Конкурс жариялау және құжаттарды қабылдау

      3. Конкурс өткізу туралы шешімді конкурсты ұйымдастырушы қабылдайды.
      4. Конкурсты ұйымдастырушы ресми баспасөз басылымдарында, сондай-ақ конкурсты ұйымдастырушының ресми интернет-ресурсында конкурстың өткізілетіні туралы хабарландыру орналастырады.
      5. Конкурстың өткізілетіні туралы хабарландыру конкурстық іріктеуге қатысуға арналған өтінімдерді (құжаттаманы) қабылдау мерзімі аяқталғанға дейін кемінде күнтізбелік 60 (алпыс) күн бұрын жарияланады.
      6. Бірінші кезеңде ұсынылатын конкурстық өтінім:
      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімді;
      2) осы Қағидаларға 2-қосымшада баяндалған құрылымға сәйкес Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдаманы;
      3) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қорытындысын қамтиды.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қорытындылары өтінім қорытынды беруге тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде беріледі.
      7. Екінші кезеңде ұсынылатын конкурстық өтінім:
      1) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімді;
      2) осы Қағидаларға 5-қосымшада баяндалған құрылымға сәйкес Аумақтық кластерді дамыту стратегиясын;
      3) осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес Аумақтық кластерді дамытудың жол картасын;
      4) уәкілетті органның Аумақтық кластерді дамыту стратегиясы және жол картасы бойынша қорытындысын;
      5) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, жергілікті атқарушы органдарының қорытындысын (конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған конкурсқа қатысушылар ұсынады) қамтиды.
      8. Аумақтық кластерлерді дамыту стратегиялары, жол карталары, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, жергілікті атқарушы органдарының қорытындылары болған жағдайда, конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған кластерлік қауымдастықтардың екінші кезеңге қатысуына рұқсат етіледі.
      9. Конкурсқа қатысуға арналған өтінім қағаз тасығышта екі данада – саны бір данадағы түпнұсқасы мен саны бір данадағы көшірмесі және электрондық тасығышта ұсынылады.
      10. Конкурсқа қатысушы тіркелген конкурстық өтінімге өзгерістер енгізе алады немесе оны конкурстық өтінімдер беру үшін белгіленген мерзім аяқталғанға дейін негізделген себептерді баяндай отырып, конкурсты ұйымдастырушыны жазбаша хабардар ету арқылы кері қайтарып ала алады.
      11. Конкурсқа қатысуға өтінім бір немесе бірнеше папкаға (томдарға) топтастырылып, нөмірленуге тиіс. Өтініш пен тиісті құжаттар орналасқан парақтарды көрсете отырып, өтінім құрамына кіретін құжаттар тізбесі бірінші тігіледі. Өтінім құрамында бірнеше папка (том) ұсынылған жағдайда, папкалардың (томдардың) нөмірлері және тиісінше әрбір папкадағы (томдағы) парақтар саны көрсетіледі.
      12. Конкурсқа қатысушы конкурстық өтінімде берілетін ақпараттың толықтығы және анықтығы үшін жауаптылықта болады.
      13. Конкурстық өтінімді қабылдауға арналған мерзім өткен соң ұсынылған конкурстық өтінімдер қабылданбайды және қаралмайды.

2. Конкурстық іріктеу жүргізу

      14. Конкурс екі кезеңде жүргізіледі.
      15. Бірінші кезеңде конкурсқа қатысуға арналған өтінімдерді қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурсты ұйымдастырушы берілген өтінімдерді осы Қағидалардың 6-тармағында белгіленген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді. Осы жұмыстың нәтижелері хаттамамен ресімделеді, онда өтінімдері одан әрі қаралуға жататын конкурсқа қатысушылардың тізімі көрсетіледі.
      16. Егер конкурстық өтінімдер осы Қағидалардың 6-тармағында белгіленген талаптарға сай келмесе, сондай-ақ конкурсқа қатысушы ұсынған өтінім құрамындағы құжаттарда қамтыған мәліметтердің дәйектелмегені белгіленген жағдайда, конкурсты ұйымдастырушы бірінші кезеңге қатысушыны жазбаша хабардар ете отырып, өтінімдерді қайтарады.
      17. Бірінші кезеңде конкурсты ұйымдастырушы конкурстық өтінімдерді сала дамуының басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан қорытынды беру үшін уәкілетті органға және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 728 қаулысымен бекітілген Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасының (бұдан әрі – Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасы) сәйкестігі тұрғысынан қорытынды беру үшін өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органға жібереді.
      Уәкілетті органның сала дамуының басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан, өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейін бағдарламасына сәйкестігіне қорытындылары қорытынды беруге арналған өтінім тіркелген күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде беріледі.
      18. Ұлттық институт конкурсты ұйымдастырушы үшін уәкілетті органның сала дамуының басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан және өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейін бағдарламасына сәйкестігі тұрғысынан қорытындыларын жинауды жүзеге асырады және қатысушылар ұсынған аумақтық кластерлерді дамыту тұжырымдамаларына сараптама жүргізу үшін сарапшылық кеңестің жұмысын қамтамасыз етеді.
      19. Сарапшылық кеңестің жұмыс тәртібін ұлттық институт бекітеді, бұл ретте сарапшылық кеңестің құрамына индустриялық даму саласында кемінде 5 (бес) жыл практикалық жұмыс тәжірибесі бар сарапшылар енгізіледі.
      20. Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдаманы сарапшылық кеңес осы қаулымен бекітілген аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеу өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттар) бойынша, конкурсқа қатысуға арналған өтінімдер қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін күнтізбелік 60 (алпыс) күннен аспайтын мерзімде бағалайды.
      21. Уәкілетті органның сала дамуының басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан және өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасына сәйкестігі тұрғысынан қорытындылары, сарапшылық кеңестің әрбір Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдама бойынша жиналған баллдар көрсетілген сарапшылық қорытындылары конкурсты ұйымдастырушыға беріледі.
      22. Өтінімдер материалдарын, уәкілетті органның сала дамуының басымдықтарына сәйкестігі тұрғысынан және өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасына сәйкестігі тұрғысынан қорытындылары мен сарапшылық қорытындыларды қарау қорытындыларын конкурсты ұйымдастырушы хаттамамен ресімдейді.
      23. Конкурсты ұйымдастырушының әрбір Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдама бойынша жиналған баллдар көрсетілген өтінімдер материалдарын қарау хаттамасы қол қойылған күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Комиссияға беріледі.
      24. Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдама бойынша оны ұсынған конкурсқа қатысушы конкурстың екінші кезеңіне жіберілетін балдардың ең аз мәнін Комиссия айқындайды.
      25. Конкурстың бірінші кезеңінің нәтижелері бойынша қабылданған Комиссия шешімі Комиссия отырысы өткізілген күннен бастап 3 (үш) күн ішінде хаттамамен ресімделеді.
      26. Комиссия отырысының хаттамасында аумақтық кластерлерді дамыту стратегияларын және жол карталарын дайындауға арналған мерзімдер көрсетіледі.
      27. Конкурсқа қатысушы екінші кезеңде уәкілетті органға Аумақтық кластерді дамыту стратегиясын және жол картасын қорытынды беру үшін жібереді.
      28. Уәкілетті орган:
      1) тіркелген күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мүдделі мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдарына Аумақтық кластерді дамыту стратегиясын қоса бере отырып, мемлекеттік қолдау шараларының ұсынылуын талап ететін іс-шараларды келісу үшін Аумақтық кластерді дамытудың жол картасын жібереді.
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мүдделі мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдары Аумақтық кластерді дамытудың жол картасын келіп түскені тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күн ішінде келіседі;
      2) келіп түскені тіркелген күннен бастап күнтізбелік 20 (жиырма) күн ішінде Аумақтық кластерді дамыту стратегиясын және жол картасын:
      Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдамаға;
      осы Қағидалардың 5 және 6-қосымшаларында белгіленген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан қарайды.
      29. Уәкілетті органның Аумақтық кластерді дамыту стратегиясы және жол картасы бойынша қорытындысы осы Қағидалардың 28-тармағында көрсетілген іс-шаралардың қорытындылары жөніндегі ақпаратты қамтиды.
      30. Конкурсқа қатысушы конкурсты ұйымдастырушыға осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса бере отырып, конкурстық өтінім жібереді.
      31. Екінші кезеңде конкурсқа қатысуға арналған өтінімдер қабылдау мерзімі аяқталғаннан кейін 5 (бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде конкурсты ұйымдастырушы берілген өтінімдерді осы Қағидалардың 7-тармағында белгіленген талаптарға сәйкестігі тұрғысынан тексереді. Бұл жұмыстың нәтижелері хаттамамен ресімделеді, онда өтінімдері одан әрі қаралатын конкурсқа қатысушылардың тізімі көрсетіледі.
      32. Егер конкурстық өтінімдер осы Қағидалардың 7-тармағында белгіленген талаптарға сай келмесе, сондай-ақ конкурсқа қатысушы ұсынған өтінім құрамындағы құжаттарда дәйексіз мәліметтер белгіленген жағдайда, конкурсты ұйымдастырушы оны жазбаша хабардар ете отырып, конкурстық өтінімдерді қайтарады.
      33. Конкурсты ұйымдастырушы конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған конкурсқа қатысушылардың аумақтық кластерлерді дамыту стратегияларын және жол карталарын өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органға Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі  бағдарламасына сәйкестігі тұрғысынан қорытынды беру үшін жібереді.
      34. Ұлттық институт конкурсты ұйымдастырушы үшін конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған конкурсқа қатысушылар берген өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасына сәйкестігіне қорытындыларын жинауды, аумақтық кластерлерді дамыту стратегияларына және жол карталарына талдау жүргізу жөніндегі сарапшылық кеңестің жұмысын жүзеге асырады.
      35. Конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған конкурсқа қатысушылардың өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасына сәйкестігіне қорытындысы, сарапшылық кеңестің қорытындылары негізінде аумақтық кластерлерді дамыту стратегияларын және жол карталарын талдау конкурсты ұйымдастырушыға беріледі.
      36. Конкурстың бірінші кезеңіне қатыспаған конкурсқа қатысушылардың конкурстық өтінімдер материалдарын, өңірлік даму саласындағы мемлекеттік органның Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасына сәйкестігіне қорытындыларын қарау қорытындыларын, сарапшылық кеңестің қорытындылары негізінде аумақтық кластерлерді дамыту стратегияларын және жол карталарын талдауды конкурсты ұйымдастырушы хаттамамен ресімдейді.
      37. Конкурстық өтінімдерді қарау қорытындылары бойынша материалдар қоса берілген, конкурсты ұйымдастырушы отырысының хаттамасы қол қойылған күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде Комиссияға беріледі.
      38. Комиссия конкурстың екінші кезеңінің жеңімпаздарын айқындау бойынша шешім қабылдайды және Аумақтық кластерді дамытудың жол картасына сәйкес кластерлік бастамаларды қоса қаржыландыру бойынша мемлекеттік қолдау шараларын беруге ұсыным береді.
      39. Конкурстың екінші кезеңінің нәтижелері бойынша қабылданған Комиссия шешімі конкурстың екінші кезеңінің шеңберінде Комиссия отырысы өткізілген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде хаттамамен ресімделеді және конкурсты ұйымдастырушыға жіберіледі.

3. Конкурс қорытындыларын шығару

      40. Конкурсты ұйымдастырушы Комиссия хаттамасын алған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде конкурсты ұйымдастырушының ресми интернет-ресурсында конкурстың нәтижелері туралы хабарлайды.
      41. Осы Қағидалардың 6 және 7-тармақтарында көзделген талаптарға сәйкес конкурсқа қатысушы екеуден аз болған жағдайда, конкурс өтпеді деп танылады.
      42. Конкурс өтпеді деп танылған жағдайда, конкурсты ұйымдастырушы осы Қағидаларға сәйкес конкурстың қайта өткізілетіні туралы (екі айдан кешіктірмей) хабарлайды.

Аумақтық кластерлерге 
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына      
1-қосымша        

Индустриялық-инновациялық
қызметті мемлекеттік қолдау
саласындағы уәкілетті орган

Аумақтық кластерлерді бірінші конкурстық іріктеуге қатысуға арналған өтінім

      Өтінімді тіркеуді өтінемін:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
                   (аумақтық кластердің атауы)
____________________________________________________________________
(аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеуге қатысу үшін конкурстың                     бірінші кезеңіне қатысушының атауы)

      _______________________
      _______________________               _______________________
(өтініш берушінің атынан құжаттарға         _______________________
қол қоюға өкілеттігі бар адамның лауазымы)  _______________________
                                                    (Т.А.Ә.)
                                            _______________________
                                            _______________________
                                                     (қолы)
Қабылдады:                                 Қолы: ________, № ______,
______________________________________     қабылдау күні 20__ жылғы
  (өтінімді қабылдаған адамның Т.А.Ә.)            «___»_______

осы өтінімнің көшірмесі өтініш берушіге беріледі

Аумақтық кластерлерге  
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына      
2-қосымша        

Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдаманың құрылымы

      Аумақтық кластерді дамыту жөніндегі тұжырымдаманың негізгі мақсаты – аумақтық кластер дамуының ағымдағы деңгейін бағалау және бұл ретте осы дамудың стратегиялық бағыттарын жасап, оның болашақтағы даму әлеуетін көрсету.
      Қосымшаларды есепке алмағанда, көлемі А4 пішіміндегі 20-25 парақ.
      Тұжырымдаманы еркін түрде орындауға болады, бірақ оның міндетті түрде мынадай құрылымы болуға тиіс:
      1. Кластердің қысқаша сипаттамасы
      Қысқаша сипаттама (А4 пішіміндегі 1-2 парақ):
      1) Аумақтық кластердің орналасқан жері
      2) Аумақтық кластердің салалық және салааралық тиесілігі
      3) Аумақтық кластердің негізгі қатысушылары
      4) Аумақтық кластердің құрылу мерзімдері
      5) Аумақтық кластердің қаржы-экономикалық көрсеткіштері
      6) Қолданыстағы қаржыландыру көздері
      7) Конкурс шеңберінде қаржыландыру алуға негіздеме

      2. Аумақтық кластерді құру мақсаттары
      2.1. Аумақтық кластерді құру мақсаттары мен міндеттері

      3. Қалыптастырылған аумақтық кластердің даму деңгейі
      1) Кемінде алты өзара байланысқан және бірін-бірі өзара толықтыратын мамандандырылған компания мен ұйымнан тұратын шоғырланған топтың болуы
      2) Технологиялық тізбекті ұзартуға бағытталған жобалардың болуы (технологиялық тізбек – толық технологиялық цикл шеңберінде технологиялық тізбектің түпкілікті өнімін әзірлеу, жасау және ілгерілету жөніндегі өндірістік және өзге де қызметті жүзеге асыратын, бизнесті бірлесіп жүргізу бойынша операцияларды орындау процесіндегі ретке келтірілген заңды тұлғалардың жиынтығы)
      3) Аумақтық кластерді дамытуға арналған меншікті және/немесе қарыз инвестициялар түріндегі бизнес инвестицияларының болуы

      4. Аумақтық кластердің құрылымы мен мамандануы
      1) Аумақтық кластердің салалық және салааралық тиесілігі
      2) Аумақтық кластердің құрылымы және аумақтық кластерден тыс әріптестік байланыстар, аумақтық кластерді интернационалдандыру әлеуеті
      Салалық статистиканың ұлттық және халықаралық көздеріне сәйкес әлем немесе Еуразиялық экономикалық одақ ауқымында тиісті саланың соңғы үш жылдағы сауда, тұтыну және өндіру бойынша негізгі көрсеткіштері
      Ұлттық статистика органдарының деректері бойынша тиісті саладағы Қазақстан экспортының соңғы үш жылдағы көлемі
      Өзге талдамалық деректер – ұлттық және халықаралық ұйымдар орындаған маркетингтік және өзге де зерттеулер
      3) Аумақтық кластерге қатысушылар өнімдерінің, тауарлары мен көрсетілетін қызметтерінің құнын жасау тізбектері
      5. Аумақтық кластерді одан әрі дамыту үшін жағдайдың болуы
      1) Қажетті шикізат және табиғи ресурстар (су және жер ресурстары)
      2) Талап етілетін біліктілік деңгейі бар адами ресурстардың қолжетімділігі
      3) Технологиялық тізбекті және қажетті ілеспелі көрсетілетін қызметтерді құруға арналған өндірістік қуаттар (кәсіпорындар)
      4) Энергетикалық инфрақұрылымның дамығандығы
      5) Көліктік және инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымның дамығандығы
      6) Инновациялық инфрақұрылымның дамығандығы (технопарктер, технологиялар трансферті орталықтары)
      7) Білім беру, ғылыми және зерттеу инфрақұрылымының болуы
      8) Халықаралық байланыстардың болуы, халықаралық жеткізілімдер тізбектеріне кірістіру
      9) Қаржы ресурстары

      6. Аумақтық кластердің өңірлік, ұлттық даму стратегиясының басымдықтарына және Қазақстанның кластерлік саясатына сәйкестігі
      1) Ұлттық басымдықтар
      Аумақтық кластердің Мемлекеттік бағдарламаға сәйкес басым секторлардың жиынтығына сәйкестігін бағалау
      2) Өңірлік басымдықтар
      Аумақтық кластердің өңірлік даму бағдарламаларына сәйкестігін бағалау, жергілікті атқарушы органдар беретін басымдықтарға сәйкестігі туралы қорытынды
      3) Аумақтық кластерді дамытудың маңыздылығы (өткен жылдардың серпіні негізінде)
      Жұмыспен қамтылғандардың саны, аумақтық кластер кәсіпорындарындағы өндіріс көлемі және аумақтық кластердің барлық кәсіпорындарының экспорт көлемі тұрғысынан өзі орналасқан өңір үшін
      Тұтас алғанда, жұмыспен қамтылғандардың саны, аумақтық кластер кәсіпорындарындағы өндіріс көлемі және аумақтық кластердің барлық кәсіпорындарының экспорт көлемі тұрғысынан өзі жататын сала үшін

      7. Аумақтық кластердің қатысушысы болуға ниет білдірген компаниялар мен ұйымдардың сипаттамасы
      Әрбір компания/ұйым үшін толтырылады

Атауы


Мекенжайы

Көше

Қала

Пошта коды




Капиталдың елдік тиесілігі




Компанияның/ұйымның негізі қаланған күн


Негізгі клиенттері



Елдік тиесілігі (отандық/шетелдік компания/ұйым)


Жауапты қызметкер

Тегі

Аты

Лауазымы




Телефоны


Ұялы телефоны


Электрондық поштасы


Компания сайты


ЭҚЖЖ кодировкасы

Негізгі қызметі

Қосымша қызметі

Қосымша қызметі

Қосымша қызметі

Қосымша қызметі






Жекелеген көрсеткіштері

2010

2011

2012

2013

Айналым, мың теңге





Экспорт, мың теңге





Таза кірісі, %





Жалпы қосылған құн





Қызметкерлердің орташа саны





Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға (бұдан әрі – ҒЗТКЖ) тартылған қызметкерлердің %-ы





ҒЗТКЖ-ге арналған шығындар, мың теңге





      8. Аумақтық кластерді дамытудың перспективалылығы
      1) Аумақтық кластерді дамытудың стратегиялық мақсаттары мен міндеттері (нысаналы индикаторларын көрсете отырып)
      2) Нарықтық перспективалар
      3) Аумақтық кластерді дамытудан болатын экономикалық тиімділік:
      Негізгі қызмет түрі бойынша өндіріс көлемін арттыру
      Қызметтің және ілеспелі өндірістердің негізгі түрі бойынша жұмыспен қамтылғандардың өсуі
      4) Кластерлік бастамаларды қаржыландыру бойынша ұсыныстар
      Қаржыландыру көздерінің сипаттамасы
      Аумақтық кластерді құру бюджеті (шығындар құрылымының егжей-тегжейлі сипаттамасы, жеке іс-шараларға арналған шығындар, семинарлар, адами ресурстар)

Аумақтық кластерлерге  
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына       
3-қосымша        

Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының қорытындысы

№ ____________                    20___ жылғы «___» ________________

      1. ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
                      (аумақтық кластердің атауы)

      2. Мекенжайы және телефоны ___________________________________
      Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының
_______________________________________________ мемлекеттік мекемесі
                   (атауы)
      Қатысушылардың болуын/болмауын және аумақтық кластерді ұйымдастырудың орындылығын/орынсыздығын растайды.

Кластерге қатысушылар

Кластерге қатысушының қызмет түрі

1.



2.



3.



4.



...



Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының мемлекеттік мекемесі «(атауы)» ____________________________________ (Т.А.Ә., қолы)
М.О.

Аумақтық кластерлерге  
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына      
4-қосымша       

Индустриялық-инновациялық
қызметті мемлекеттік қолдау
саласындағы уәкілетті орган
      ___________________________

Аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеудің екінші кезеңіне қатысуға өтінім

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
                      (аумақтық кластердің атауы)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
           (конкурстың екінші кезеңіне қатысушының атауы)

      осы өтінімді аумақтық кластерлерді конкурстық іріктеудің екінші кезеңіне қатысу үшін қажетті құжаттар топтамасын жібереді.

      _______________________
      _______________________               _______________________
(өтініш берушінің атынан құжаттарға         _______________________
қол қоюға өкілеттігі бар адамның лауазымы)  _______________________
                                                    (Т.А.Ә.)
                                            _______________________
                                            _______________________
                                                     (қолы)
Қабылдады:                                 Қолы: ________, № ______,
______________________________________     қабылдау күні 20__ жылғы
  (өтінімді қабылдаған адамның Т.А.Ә.)            «___»_______

осы өтінімнің көшірмесі өтініш берушіге беріледі

Аумақтық кластерлерге  
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына      
5-қосымша       

Аумақтық кластерді дамыту стратегиясының құрылымы

      Аумақтық кластерді дамыту стратегиясы
      1. Аумақтық кластердің қысқаша сипаттамасы
      2. Аумақтық кластерді құру мақсаттары
      3. Қалыптасқан аумақтық кластердің даму деңгейі
      4. Аумақтық кластердің құрылымы мен мамандануы
      5. Аумақтық кластердің одан әрі дамуы үшін жағдайдың болуы
      6. Аумақтық кластердің өңірлік, ұлттық стратегияның басымдықтарына және Қазақстанның кластерлік саясатына сәйкестігі
      7. Аумақтық кластердің қатысушысы болуға ниет білдірген компаниялар мен ұйымдардың сипаттамасы
      8. Аумақтық кластерді дамытудың перспективалылығы
      1) Нарықтық стратегия
      Өңір экономикасын және мақсатты нарықтарды дамыту аясында аумақтық кластердің салалық фокусының сипаттамасы (жеке салалар, нарықтар, импорт және экспорт бойынша ақпаратты қоса алғанда)
      Өнімдердің, тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің құнын құру тізбегінде жаңа позицияларға ие болу жөніндегі стратегиялық бастамалар
      Клиенттер тізбесін кеңейту жөніндегі стратегиялық бастамалар
      2) Инновациялық стратегия
      Жобалау және/немесе зерттеу ұйымдарының мамандануы мен көрсетілетін қызметтерінің сипаттамасы және аумақтық кластерді дамыту үшін олардың өзектілігі
      Аумақтық кластер шеңберінде жеке бастамалардың және жобалау және/немесе зерттеу ұйымдарының оларды іске асыруынан болатын тікелей нәтижелердің сипаттамасы
      Аумақтық кластер үшін өзекті зерттеу құзыреттерінің болуы, тиісті зерттеушілердің қысқаша кәсіптік деректері
      Аумақтық кластердің қатысушысы болып табылмайтын, бірақ аумақтық кластерді дамыту үшін әлеуетті маңызы бар жобалау және зерттеу ұйымдары туралы ақпарат
      3) Адами ресурстар саласындағы стратегия
      Өзекті білім беру бағдарламалары – білім беру ұйымдары іске асырған және аумақтық кластерді дамыту үшін өзекті білім беру бағдарламаларының тізбесі
      Аумақтық кластер үшін өзекті білім беру құзыреттерінің болуы, тиісті жаттықтырушылардың қысқаша кәсіптік деректері
      Аумақтық кластердің қатысушысы болып табылмайтын, бірақ аумақтық кластерді дамыту үшін әлеуетті маңызы бар білім беру ұйымдары туралы ақпарат
      4) Халықаралық ынтымақтастық жөніндегі стратегия
      Халықаралық ынтымақтастық тетіктерін құру
      Экспортты дамыту және қолдау
      Өкілдік функциялар
      5) Аумақтық кластерді басқару және дамыту стратегиясы
      Аумақтық кластерді ұйымдастырудың заңдық нысаны
      Ұйымдық құрылымның сипаттамасы (штаты, құрылымы, ішкі тетіктері және қағидалары)
      Шешімдерді қабылдау және іске асыру тетіктері
      Аумақтық кластердің күшті, әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен сын-қатерлерін талдау
      9. Қаржыландыру көлемі мен көздері
      1) Қажетті қаржы қаражатының жалпы көлемі
      2) Қаржыландыруды тарту қағидаттары
      3) Құрылым бойынша жалпы шығындар: операциялық, өзге шығасылар және еңбекақы төлеу қоры
      4) Алдағы 5 жылға арналған тоқсан сайынғы ақша ағыны
      5) Қаржыландыру көздері
      Меншікті немесе мүшелік жарналар есебінен
      Жергілікті бюджет
      Республикалық бюджет
      Өзгелер
      6) Өзін-өзі қаржыландыру процесін және аумақтық кластердің мемлекеттік қаржыландыруды алған кезінен бастап 5 жыл ішіндегі орнықтылығының сипаттамасы
      7) Тәуекелдерді және нарықтың конъюнктуралық ауытқуларына сезімталдықты талдау
      10. Аумақтық кластер қызметінің нәтижелері
      Аумақтық кластер қызметінің ағымдағы кездегі негізгі нәтижелерінің жеке блоктар бойынша сипаттамасы:
      1) Нарықтық позиция
      Ағымдағы ахуалдың сипаттамасы және өнімдерді, тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді өткізу нарықтарының даму болжамы
      Өңірдің экономикалық дамуының басты сипаттамалары (кестелер, графиктер, түсіндірмелер)
      Аумақтық кластердің бәсекелестік ұстанымын талдау
      Аумақтық кластердің негізгі клиенттік топтары
      2) Инновациялар
      Аумақтық кластерде құрылған және нарықта іске асырылған инновациялардың сипаттамасы
      3) Адами ресурстар
      Еңбек ресурстары құрылымының қысқаша сипаттамасы (штаты, білім деңгейі, кадрлардың мамандануы)
      Аумақтық кластерге кіретін және кластер үшін кадрлар даярлайтын білім беру ұйымдарының қысқаша сипаттамасы (дайындау бағыттары және білім беру бағдарламаларының тізбесі, бағдарламалар бойынша білім алушылар саны, бітірушілерді еңбекке орналастыру статистикасы)
      4) Халықаралық ынтымақтастық
      Халықаралық байланыстардың болуы, халықаралық жеткізілімдер тізбегіне кірістіру
      5) Аумақтық кластерді басқару
      Әртүрлі мүдделер топтары арасындағы жауапкершілік аймақтарын үйлестіру және бөлу, инфрақұрылым және бизнес-климат

Аумақтық кластерлерге  
конкурстық іріктеу жүргізу
қағидаларына      
6-қосымша        

Аумақтық кластерді дамыту жол картасының құрылымы

Іс-шара

Аяқтау нысаны

Жауапты орындаушы

Жылдар бойынша қаржыландыру көлемі

Қаржыландыру көздері

Орындау мерзімдері

1.







2.







3.







Кластерді дамытудың жол картасы мынадай іс-шараларды қамтиды:
1. Нарықтық стратегияны іске асыру жөніндегі іс-шаралар
2. Инновациялық стратегияны іске асыру жөніндегі іс-шаралар
3. Аумақтық кластердің адами ресурстарының стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар
4. Халықаралық ынтымақтастықты дамыту стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар
5. Аумақтық кластерді басқару және дамыту стратегиясын іске асыру жөніндегі іс-шаралар
6. Өзге де іс-шаралар

Әрбір іс-шара үшін мыналар айқындалуға тиіс:
1. Нақты нәтижеге қол жеткізуге бағытталған тұжырымдама
2. Іс-шараны іске асырудың аралық және түпкілікті тікелей нәтижелері
3. Орындаушылар
4. Жылдар бойынша қаржыландыру көлемі
5. Қаржыландыру көздері
6. Іске асырудың уақыт кезеңі
7. Нақты іс-шара бағытталған мақсатты топ
8. Іс-шараның нәтижелілігін бағалау тетігі

Об утверждении критериев и Правил проведения конкурсного отбора территориальных кластеров

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 июля 2015 года № 535. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2016 года № 73

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 18.02.2016 № 73 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 18 декабря 2015 года № 1212.


      В соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 1 августа 2014 года № 874 «Об утверждении Государственной программы индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы и о внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 «Об утверждении Перечня государственных программ» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) критерии конкурсного отбора территориальных кластеров;
      2) Правила проведения конкурсного отбора территориальных кластеров.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 16 июля 2015 года № 535

Критерии конкурсного отбора территориальных кластеров

      Для конкурсного отбора территориальных кластеров необходимо их соответствие следующим критериям:
      1. Уровень развития сформированного территориального кластера:
      1) наличие группы взаимосвязанных и взаимодополняющих специализированных компаний и организаций (не менее 10 неаффилиированных юридических лиц) в приоритетных для региона отраслях;
      2) наличие проработанных проектов, направленных на удлинение технологической цепочки;
      3) наличие инвестиций бизнеса в развитие территориального кластера.
      2. Наличие условий для дальнейшего развития территориального кластера в регионе:
      1) необходимое сырье и природные ресурсы;
      2) доступность человеческих ресурсов;
      3) производственные мощности (предприятий) для создания технологической цепочки и необходимых сопутствующих услуг;
      4) развитость энергетической инфраструктуры;
      5) развитость транспортной инфраструктуры;
      6) развитость индустриально-инновационной инфраструктуры;
      7) развитость образовательной инфраструктуры;
      8) финансовые ресурсы.
      3. Значимость развития территориального кластера для региона, в котором он расположен, и отрасли, к которой он относится (на основе развития динамики предыдущих 5 лет):
      1) для региона, в котором он расположен, с точки зрения численности занятых, объемов производства продукции на предприятиях территориального кластера и объемов их экспорта;
      2) для отрасли, к которой он относится, в целом с точки зрения численности занятых, объемов производства продукции на предприятиях кластера и объемов их экспорта.
      4. Перспективность развития кластера:
      1) рыночные перспективы;
      2) экономический эффект от развития территориального кластера в виде:
      увеличения объемов производства по основному виду деятельности;
      роста занятых по основному виду деятельности и на сопутствующих производствах.

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 16 июля 2015 года № 535

Правила
проведения конкурсного отбора территориальных кластеров

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения конкурсного отбора территориальных кластеров (далее – Правила) разработаны в соответствии с Государственной программой индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 1 августа 2014 года № 874 (далее – Государственная программа), и определяют порядок проведения конкурсного отбора территориальных кластеров.
      2. В Правилах используются следующие основные понятия:
      1) территориальный кластер – географически сконцентрированная группа взаимосвязанных и взаимодополняющих компаний и организаций, которая включает в себя производителей конечных или промежуточных товаров и услуг, поставщиков комплектующих, специализированных услуг, производителей производственного и иного оборудования, поставщиков специализированной инфраструктуры, научных и исследовательских организаций, организаций высшего образования, организаций технического и профессионального образования и других организаций, имеющих определенную отраслевую специализацию;
      2) Дорожная карта развития территориального кластера – план мероприятий по достижению поставленных целей Стратегии развития территориального кластера;
      3) Стратегия развития территориального кластера – документ, отражающий долгосрочное качественно определенное направление развития территориального кластера, касающееся сферы, средств и формы его деятельности, системы взаимоотношений внутри территориального кластера;
      4) Концепция по развитию территориального кластера – документ, отражающий видение развития территориального кластера, обоснование соответствующей направленности деятельности и включающий основные принципы и подходы по его реализации;
      5) организатор конкурса по отбору территориальных кластеров (далее – организатор конкурса) – уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности;
      6) кластерная ассоциация – объединение юридических лиц, представляющее интересы всех участников территориального кластера;
      7) участники первого этапа конкурса – региональные палаты предпринимателей, социально-предпринимательские корпорации, управляющие компании специальных экономических зон, бизнес-ассоциации;
      8) участники второго этапа конкурса – победители первого этапа конкурса, кластерные ассоциации, представляющие интересы всех участников территориального кластера;
      9) Комиссия по промышленному развитию Республики Казахстан при Правительстве Республики Казахстан (далее – Комиссия) – консультативно-совещательный орган, образованный в целях выработки предложений в сфере промышленного развития Республики Казахстан;
      10) экспертный совет – консультативно-совещательный орган, создаваемый национальным институтом, в состав которого входят независимые эксперты в сфере индустриального развития;
      11) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий отраслевое государственное регулирование в соответствующей специализации кластера сфере;
      12) национальный институт – национальный институт развития в области развития индустрии.

2. Порядок проведения конкурсного отбора
территориальных кластеров

1. Объявление конкурса и прием документов

      3. Решение о проведении конкурса принимается организатором конкурса.
      4. Организатор конкурса размещает объявление о проведении конкурса в официальных печатных изданиях, а также на официальном интернет-ресурсе организатора конкурса.
      5. Объявление о проведении конкурса публикуется не менее чем за 60 (шестьдесят) календарных дней до окончания срока приема заявок (документации) на участие в конкурсном отборе.
      6. Конкурсная заявка, представляемая на первом этапе, содержит:
      1) заявку согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
      2) Концепцию по развитию территориального кластера согласно структуре, изложенной в приложении 2 к настоящим Правилам;
      3) заключение местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      Заключения местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы выдаются в течение 5 (пять) рабочих дней со дня регистрации заявки на выдачу заключения.
      7. Конкурсная заявка, представляемая на втором этапе, содержит:
      1) заявку согласно приложению 4 к настоящим Правилам;
      2) Стратегию развития территориального кластера согласно структуре, изложенной в приложении 5 к настоящим Правилам;
      3) Дорожную карту развития территориального кластера согласно приложению 6 к настоящим Правилам;
      4) заключение уполномоченного органа по Стратегии и Дорожной карте развития территориального кластера;
      5) заключение местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы согласно приложению 3 к настоящим Правилам (представляется участниками конкурса, не принимавшими участие в первом этапе конкурса).
      8. К участию во втором этапе при наличии стратегий, дорожных карт развития территориальных кластеров, заключений местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы допускаются кластерные ассоциации, не принимавшие участие в первом этапе конкурса.
      9. Заявка на участие в конкурсе представляется на бумажном носителе в двух экземплярах – оригинал в количестве одного экземпляра и копия в количестве одного экземпляра, и на электронном носителе.
      10. Участник конкурса может внести изменения в зарегистрированную конкурсную заявку или отозвать ее путем письменного уведомления организатора конкурса с изложением обоснованных причин до истечения срока, установленного для подачи конкурсных заявок.
      11. Заявка на участие в конкурсе должна быть сброшюрована в одну или несколько папок (томов) и пронумерована. Первыми должны быть подшиты заявление и перечень документов, входящих в состав заявки, с указанием страниц, на которых находятся соответствующие документы. При предоставлении в составе заявки нескольких папок (томов) указываются номера папок (томов) и количество страниц в каждой папке (томе) соответственно.
      12. Участник конкурса несет ответственность за полноту и достоверность предоставляемой информации в конкурсной заявке.
      13. Конкурсные заявки, представленные после истечения срока для приема конкурсных заявок, не принимаются и не рассматриваются.

2. Проведение конкурсного отбора

      14. Конкурс проводится в два этапа.
      15. На первом этапе в срок не более 5 (пять) рабочих дней после окончания срока для приема заявок на участие в конкурсе организатор конкурса проверяет поданные заявки на соответствие требованиям, установленным пунктом 6 настоящих Правил. Результаты этой работы оформляются протоколом, в котором указывается список участников конкурса, заявки которых подлежат дальнейшему рассмотрению.
      16. Организатор конкурса отклоняет конкурсные заявки, уведомив участника первого этапа письменно, если они не отвечают требованиям, установленным пунктом 6 настоящих Правил, а также в случае установления недостоверных сведений, содержащихся в документах, представленных участником конкурса в составе заявки.
      17. На первом этапе организатор конкурса направляет конкурсные заявки для выдачи заключений в уполномоченный орган на предмет соответствия приоритетам развития отрасли и государственный орган в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года, утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 728 (далее – Программа развития регионов до 2020 года).
      Заключения уполномоченного органа на предмет соответствия приоритетам развития отрасли, государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года выдаются в течение 10 (десять) рабочих дней со дня регистрации заявки на выдачу заключения.
      18. Национальный институт осуществляет для организатора конкурса сбор заключений уполномоченного органа на предмет соответствия приоритетам развития отрасли и государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года и обеспечивает работу экспертного совета для проведения экспертизы представленных участниками концепций развития территориальных кластеров.
      19. Порядок работы экспертного совета утверждается национальным институтом, при этом в состав экспертного совета включаются эксперты с опытом практической работы не менее 5 (пять) лет в сфере индустриального развития.
      20. Концепция по развитию территориального кластера оценивается экспертным советом по критериям конкурсного отбора территориальных кластеров, утвержденным настоящим постановлением (далее – критерии), в срок не более 60 (шестьдесят) календарных дней после окончания срока для приема заявок на участие в конкурсе.
      21. Заключения уполномоченного органа на предмет соответствия приоритетам развития отрасли и государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года, экспертные заключения экспертного совета с указанием набранных баллов по каждой Концепции по развитию территориального кластера передаются организатору конкурса.
      22. Итоги рассмотрения материалов заявок, заключений уполномоченного органа на предмет соответствия приоритетам развития отрасли и государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года и экспертных заключений организатором конкурса оформляются протоколом.
      23. Протокол рассмотрения организатором конкурса материалов заявок с указанием набранных баллов по каждой Концепции по развитию территориального кластера в течение 3 (три) рабочих дней со дня подписания передаются в Комиссию.
      24. Минимальное значение баллов по Концепции по развитию территориального кластера, при котором представивший ее участник конкурса допускается во второй этап конкурса, определяется Комиссией.
      25. Решение Комиссии, принятое по результатам первого этапа конкурса, оформляется протоколом в течение 3 (три) рабочих дней со дня проведения заседания Комиссии.
      26. В протоколе заседания Комиссии указываются сроки для подготовки стратегий и дорожных карт развития территориальных кластеров.
      27. На втором этапе участник конкурса направляет в уполномоченный орган Стратегию и Дорожную карту развития территориального кластера для выдачи заключения.
      28. Уполномоченный орган:
      1) в течении 3 (три) рабочих дней со дня регистрации направляет Дорожную карту развития территориального кластера в заинтересованные государственные и местные исполнительные органы областей, города республиканского значения, столицы для согласования мероприятий, требующих предоставления мер государственной поддержки, с приложением Стратегии развития территориального кластера.
      Заинтересованные государственные и местные исполнительные органы областей, города республиканского значения, столицы согласовывают Дорожную карту развития территориального кластера в течение 5 (пять) рабочих дней со дня регистрации ее поступления;
      2) в течение 20 (двадцать) календарных дней со дня регистрации ее поступления рассматривает Стратегию и Дорожную карту развития территориального кластера на предмет соответствия:
      Концепции по развитию территориального кластера;
      требованиям, установленным приложениями 5 и 6 настоящих Правил.
      29. Заключение уполномоченного органа по Стратегии и Дорожной карте развития территориального кластера содержит информацию по итогам мероприятий, указанных в пункте 28 настоящих Правил.
      30. Участник конкурса направляет организатору конкурса конкурсную заявку с приложением документов, указанных в пункте 7 настоящих Правил.
      31. На втором этапе в срок не более 5 (пять) рабочих дней после окончания срока для приема заявок на участие в конкурсе организатор конкурса проверяет поданные заявки на соответствие требованиям, установленным пунктом 7 настоящих Правил. Результаты этой работы оформляются протоколом, в котором указывается список участников конкурса, заявки которых подлежат дальнейшему рассмотрению.
      32. Организатор конкурса отклоняет конкурсные заявки, уведомив его письменно, если они не отвечают требованиям, установленным пунктом 7 настоящих Правил, а также в случае установления недостоверных сведений, содержащихся в документах, представленных участником конкурса в составе заявки.
      33. Организатор конкурса направляет стратегии и дорожные карты развития территориальных кластеров участников конкурса, не принимавших участие в первом этапе конкурса, для выдачи заключения государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года.
      34. Национальный институт осуществляет для организатора конкурса сбор заключений государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года, представленных участниками конкурса, не принимавшими участие в первом этапе конкурса, работу экспертного совета по проведению анализа стратегий и дорожных карт развития территориальных кластеров.
      35. Заключение государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года участников конкурса, не принимавших участие в первом этапе конкурса, анализ на основании заключений экспертного совета стратегий и дорожных карт развития территориальных кластеров передаются организатору конкурса.
      36. Итоги рассмотрения материалов конкурсных заявок, заключений государственного органа в сфере регионального развития на соответствие Программе развития регионов до 2020 года участников конкурса, не принимавших участие в первом этапе конкурса, анализ на основании заключений экспертного совета стратегий и дорожных карт развития территориальных кластеров, оформляются организатором конкурса протоколом.
      37. Протокол заседания организатора конкурса с приложением материалов по итогам рассмотрения конкурсных заявок в течение 3 (три) рабочих дней со дня подписания передается в Комиссию.
      38. Комиссия принимает решение по определению победителей второго этапа конкурса и рекомендует предоставление мер государственной поддержки по софинансированию кластерных инициатив согласно Дорожной карты развития территориального кластера.
      39. Решение Комиссии, принятое по результатам второго этапа конкурса, оформляется протоколом в течение 3 (три) рабочих дней со дня проведения заседания Комиссии в рамках второго этапа конкурса и направляется организатору конкурса.

3. Подведение итогов конкурса

      40. Организатор конкурса в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения протокола Комиссии объявляет о результатах конкурса на официальном интернет-ресурсе организатора конкурса.
      41. Конкурс признается несостоявшимся в случае участия в конкурсе менее двух участников конкурса, соответствующих требованиям, предусмотренным пунктами 6 и 7 настоящих Правил.
      42. При признании конкурса несостоявшимся организатор конкурса объявляет о проведении повторного конкурса (не позднее двух месяцев) согласно настоящих Правил.

Приложение 1          
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

_________________________________
Уполномоченный орган в области
государственной поддержки  
индустриально-инновационной 
деятельности         

      Заявка на участие в первом конкурсном отборе территориальных
кластеров

      Прошу зарегистрировать заявку:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                  (наименование территориального кластера)
_____________________________________________________________________
         (наименование участника первого этапа конкурса для участия
               в конкурсном отборе территориальных кластеров)

________________________________
________________________________
(должность лица, имеющего
полномочия для подписания
документов от имени заявителя)

________________________________
________________________________
________________________________
(Ф.И.О.)
________________________________
(подпись)

Принял:
_________________________________
(Ф.И.О. лица, принявшего заявку)

Подпись: _____________, № ______,
дата приема «__» _______ 20__ года

                  копия настоящей заявки выдается заявителю

Приложение 2          
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

Структура Концепции по развитию территориального кластера

      Основная цель Концепции по развитию территориального кластера – оценить текущий уровень развития территориального кластера и продемонстрировать потенциал его развития в будущем, при этом сформулировав стратегические направления этого развития.
      Объем 20-25 страниц формата А4 без учета приложений.
      Концепция может быть выполнена в свободной форме, но обязательно должна иметь следующую структуру:

      1. Краткое описание кластера
      Краткое описание (1-2 страницы формата А4):
      1) Местоположение территориального кластера
      2) Отраслевая и межотраслевая принадлежность территориального кластера
      3) Основные участники территориального кластера
      4) Сроки создания территориального кластера
      5) Финансово-экономические показатели территориального кластера
      6) Действующие источники финансирования
      7) Обоснование на получение финансирования в рамках конкурса

      2. Цели создания территориального кластера
      1) Цели и задачи создания территориального кластера

      3. Уровень развития сформированного территориального кластера
      1) Наличие концентрированной группы из не менее шести взаимосвязанных и взаимодополняющих специализированных компаний и организаций
      2) Наличие проектов, направленных на удлинение технологической цепочки (технологическая цепочка – упорядоченная в процессе выполнения операций по совместному ведению бизнеса совокупность юридических лиц, осуществляющих производственную и иную деятельность по разработке, изготовлению и продвижению конечного продукта технологической цепочки в рамках полного технологического цикла)
      3) Наличие инвестиций бизнеса в форме собственных и/или заемных инвестиций в развитие территориального кластера

      4. Структура и специализация территориального кластера
      1) Отраслевая и межотраслевая принадлежность территориального кластера
      2) Структура территориального кластера и партнерские связи вне территориального кластера, потенциал интернационализации территориального кластера
      Основные показатели торговли, потребления и производства соответствующей отрасли за последние три года в масштабах мира или Евразийского экономического союза, согласно национальным и международным источникам отраслевой статистики
      Объемы экспорта Казахстана в соответствующей отрасли за последние три года по данным национальных органов статистики
      Прочие аналитические данные – маркетинговые и иные исследования, выполненные национальными и международными организациями
      3) Цепочки создания стоимости продукции, товаров и услуг, в которых представлены участники территориального кластера

      5. Наличие условий для дальнейшего развития территориального кластера
      1) Необходимое сырье и природные ресурсы (водные и земельные)
      2) Доступность человеческих ресурсов с требуемым уровнем квалификации
      3) Производственные мощности (предприятий) для создания технологической цепочки и необходимых сопутствующих услуг
      4) Развитость энергетической инфраструктуры
      5) Развитость транспортной и инженерно-коммуникационной инфраструктуры
      6) Развитость инновационной инфраструктуры (технопарки, центры трансферта технологий)
      7) Наличие образовательной, научной и исследовательской инфраструктуры
      8) Наличие международных связей, встраивание в международные цепочки поставок
      9) Финансовые ресурсы

      6. Соответствие территориального кластера приоритетам региональной, национальной стратегии развития и кластерной политике Казахстана
      1) Национальные приоритеты
      Оценка соответствия территориального кластера набору приоритетных секторов согласно Государственной программы
      2) Региональные приоритеты
      Оценка соответствия территориального кластера региональным программам развития, заключение о соответствии приоритетам от местных исполнительных органов
      3) Значимость развития территориального кластера (на основе динамики предыдущих лет)
      Для региона, в котором он расположен, с точки зрения численности занятых, объемов производства на предприятиях территориального кластера и объемов экспорта всех предприятий территориального кластера
      Для отрасли, к которой он относится, в целом с точки зрения численности занятых, объемов производства на предприятиях территориального кластера и объемов экспорта всех предприятий территориального кластера

      7. Описание компаний и организаций, выразивших намерения стать участником территориального кластера
      Заполняется для каждой компании/организации

Наименование


Адрес

Улица

Город

Почтовый код





Страновая принадлежность капитала


Дата основания компании/организации


Основные клиенты



Страновая принадлежность (отечественная/ иностранная компания/организация)


Ответственный сотрудник

Фамилия

Имя

Должность




Телефон


Моб. телефон


Электронная почта


Сайт компании


Кодировка ОКЭД

Основная деятельность

Дополнительная деятельность

Дополнительная деятельность

Дополнительная деятельность

Дополнительная деятельность






Отдельные показатели

2010

2011

2012

2013

Оборот тыс. тенге





Экспорт, тыс. тенге





Чистый доход, %





Валовая добавленная стоимость





Среднее количество работников





% вовлеченных работников в научно-исследовательские и опытно-конструкторские работы (далее – НИОКР)





Затраты на НИОКР, тыс. тенге





      8. Перспективность развития территориального кластера
      1) Стратегические цели и задачи развития территориального кластера (с указанием целевых индикаторов)
      2) Рыночные перспективы
      3) Экономический эффект от развития территориального кластера:
      Увеличение объемов производства по основному виду деятельности
      Рост занятых по основному виду деятельности и сопутствующих производствах
      4) Предложения по финансированию кластерных инициатив
      Описание источников финансирования
      Бюджет создания территориального кластера (детальное описание структуры затрат, затраты на отдельные мероприятия, семинары, человеческие ресурсы)

Приложение 3          
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

         Заключение местных исполнительных органов областей, города
                       республиканского значения, столицы

      № _______________              «___» ________________ 20___ год

      1. ____________________________________________________________
                        (наименование территориального кластера)
      2. Адрес и телефон ____________________________________________
      Государственное учреждение местных исполнительных органов
областей, города республиканского значения, столицы _________________
_____________________________________________________________________
                                 (наименование)
подтверждает наличие/отсутствие участников и
целесообразность/нецелесообразность организации территориального
кластера.

Участники кластера

Вид деятельности участника кластера

1.



2.



3.



4.



...



Государственное учреждение местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы
(наименование) __________________________________________ (Ф.И.О.,
подпись)
М.П.

Приложение 4           
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

_______________________________
Уполномоченный орган в области
государственной поддержки  
индустриально-инновационной 
деятельности         

__________________________________
Ф.И.О.)           

           Заявка на участие во втором этапе конкурсного отбора
                         территориальных кластеров

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                     (наименование территориального кластера)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
                  (наименование участника второго этапа конкурса)

направляет настоящую заявку с пакетом необходимых документов для
участия во втором этапе конкурсного отбора территориальных кластеров.

________________________________
________________________________
(должность лица, имеющего
полномочия для подписания
документов от имени заявителя)

________________________________
________________________________
________________________________
(Ф.И.О.)
________________________________
(подпись)

Принял:
_________________________________
(Ф.И.О. лица, принявшего заявку)

Подпись: _____________, № ______,
дата приема «__» _______ 20__ года

                  копия настоящей заявки выдается заявителю

Приложение 5          
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

Структура Стратегии развития территориального кластера

Стратегия развития территориального кластера

      1. Краткое описание территориального кластера
      2. Цели создания территориального кластера
      3. Уровень развития сформированного территориального кластера
      4. Структура и специализация территориального кластера
      5. Наличие условий для дальнейшего развития территориального кластера
      6. Соответствие территориального кластера приоритетам региональной, национальной стратегии развития и кластерной политике Казахстана
      7. Описание компаний и организаций, выразивших намерения стать участником территориального кластера
      8. Перспективность развития территориального кластера
      1) Рыночная стратегия
      Описание отраслевого фокуса территориального кластера в контексте развития экономики региона и целевых рынков (включая информацию по отдельным отраслям, рынкам, импорту и экспорту)
      Стратегические инициативы по занятию новых позиций в цепочке создания стоимости продукций, товаров и услуг
      Стратегические инициативы по расширению перечня клиентов
      2) Инновационная стратегия
      Описание специализации и услуг проектных и/или исследовательских организаций и их актуальность для развития территориального кластера
      Описание отдельных инициатив и прямых результатов от их реализации проектными и/или исследовательскими организациями в рамках территориального кластера
      Наличие исследовательских компетенций, актуальных для территориального кластера, краткие профессиональные данные соответствующих исследователей
      Информация о проектных и исследовательских организациях, не являющихся участниками территориального кластера, но потенциально значимых для развития территориального кластера
      3) Стратегия в сфере человеческих ресурсов
      Актуальные образовательные программы – перечень образовательных программ, реализованных образовательными организациями и актуальных для развития территориального кластера
      Наличие образовательных компетенций, актуальных для территориального кластера, краткие профессиональные данные соответствующих тренеров
      Информация об образовательных организациях, не являющихся участниками территориального кластера, но потенциально значимых для развития территориального кластера
      4) Стратегия по международному сотрудничеству
      Создание механизмов международного сотрудничества
      Развитие и поддержка экспорта
      Представительские функции
      5) Стратегия управления и развития территориального кластера
      Юридическая форма организации территориального кластера
      Описание организационной структуры (штат, структура, внутренние механизмы и правила)
      Механизмы принятия и реализации решений
      Анализ сильных, слабых сторон, возможностей и угроз территориального кластера
      9. Объемы и источники финансирования
      1) Общий объем необходимых финансовых средств
      2) Принципы привлечения финансирования
      3) Общие затраты по структуре: операционные, прочие издержки и фонд оплаты труда
      4) Ежеквартальный денежный поток на предстоящие 5 лет
      5) Источники финансирования
      Частные или за счет членских взносов
      Местный бюджет
      Республиканский бюджет
      Прочие
      6) Описание процесса самофинансирования и устойчивости территориального кластера в течении 5 лет с момента получения государственного финансирования
      7) Анализ рисков и чувствительности к конъюнктурным колебаниям рынка
      10. Результаты деятельности территориального кластера
      Описание основных результатов деятельности территориального кластера на текущий момент по отдельным блокам:
      1) Рыночная позиция
      Описание текущей ситуации и прогноз развития рынков реализации продукции, товаров и услуг
      Ключевые характеристики экономического развития региона (таблицы, графики, комментарии)
      Анализ конкурентной позиции территориального кластера
      Основные клиентские группы территориального кластера
      2) Инновации
      Описание инноваций, созданных в территориальном кластере и реализованных на рынке
      3) Человеческие ресурсы
      Краткое описание структуры трудовых ресурсов (штат, уровень образования, специализация кадров)
      Краткое описание образовательных организаций, входящих в территориальный кластер и готовящих кадры для кластера (направления подготовки и перечень образовательных программ, количество обучающихся по программам, статистика трудоустройства выпускников)
      4) Международное сотрудничество
      Наличие международных связей, встраивание в международные цепочки поставок
      5) Управление территориальным кластером
      Координация и распределение зон ответственности между различными группами интересов, инфраструктура и бизнес-климат

Приложение 6         
к Правилам проведения конкурсного
отбора территориальных кластеров

          Структура Дорожной карты развития территориального кластера

Мероприятие

Форма завершения

Ответственный исполнитель

Объем финансирования по годам

Источники финансирования

Сроки исполнения

1.







2.







3.







      Дорожная карта развития кластера содержит следующие
мероприятия:
      1. Мероприятия по реализации рыночной стратегии
      2. Мероприятия по реализации инновационной стратегии
      3. Мероприятия по реализации стратегии развития человеческих ресурсов территориального кластера
      4. Мероприятия по реализации стратегии развития международного
сотрудничества
      5. Мероприятия по реализации стратегии управления и развития
территориального кластера
      6. Другие мероприятия

      Для каждого мероприятия должны быть определены:
      1. Формулировка, ориентированная на достижение конкретного
результата
      2. Промежуточные и конечные прямые результаты реализации
мероприятия
      3. Исполнители
      4. Объемы финансирования по годам
      5. Источники финансирования
      6. Временной период реализации
      7. Целевая группа на которую направлено конкретное мероприятие
      8. Механизм оценки результативности мероприятия