Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1088 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 2 маусымдағы № 355 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 02.06.2022 № 355 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер бекітілсін.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 1088 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне енгiзiлетiн өзгерістер

      1. "Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Регламентi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 10 желтоқсандағы № 1300 қаулысында (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., № 44, 443-құжат):

      көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң Регламентiнде:

      8-7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8-7. Мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру бойынша есептер мен қорытындылар және үкіметтік бағдарламаларды іске асыру жөніндегі қорытындылар Қазақстан Республикасының Үкіметінде тыңдалады.

      Стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың іске асырылу барысы туралы есептік ақпарат Президент Әкімшілігіне "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 Жарлығымен айқындалған нысан бойынша және мерзімдерде беріледі.";

      50-тармақтың үшінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының (бұдан әрі – Ұлттық қор) түсімдерін қысқартуға немесе шығыстарын ұлғайтуға алып келетін қаулылардың (өкімдердің) жобаларына Республикалық бюджет комиссиясының қорытындылары қоса беріледі.";

      95-тармақта:

      5) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) егер заң жобасын іске асыру республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуға немесе шығыстарын ұлғайтуға әкеп соқтыратын болса, қаржы-экономикалық есептемені;";

      15) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "15) республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін Қазақстан Республикасы заңдарының жобаларына қатысты Республикалық бюджет комиссиясының оң шешімінің көшірмесін;";

      6.3-1-бөлімнің тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "6.3-1. Нормативтік құқықтық және құқықтық актілердің жобалар мен мемлекеттік және үкіметтік бағдарламалар жобаларының тұжырымдамаларын таныстыруды жүргізу тәртібі";

      98-10-тармақ мынадай мазмұндағы бірінші бөлікпен толықтырылсын:

      "98-10. Мемлекеттік және үкіметтік бағдарламалар жобаларының тұжырымдамалары таныстырылуы тиіс.";

      105-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "105. Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаттары бастамашылық жасаған, оның ішінде республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін заң жобалары бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметі Қазақстан Республикасының Парламентіне мемлекеттік және орыс тілдерінде қорытынды ұсынады.

      Парламент депутаттары бастамашылық жасаған, Үкіметке келіп түскен заңнамалық актілердің жобалары Ведомствоаралық комиссияның отырысында қаралуға тиіс.

      Қорытынды дайындауға жауапты деп айқындалған мемлекеттік орган Парламент депутаттары бастамашылық жасаған заң жобасы бойынша алдын ала қорытындыны Заң жобалау қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның отырысына дейін күнтізбелік 5 (бес) күн бұрын Әділет министрлігіне ұсынады, сондай-ақ Ұлттық экономика және Қаржы министрліктерімен бірлесіп, Заң жобалау қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қарауына республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін ықтимал қысқарту немесе шығыстарын ұлғайту бөлігінде алдын ала қаржы-экономикалық есептерді енгізеді.

      Ведомствоаралық комиссия заң жобасы Кеңседе тіркелген күннен бастап 15 күн мерзімде не Премьер-Министрдің немесе оның орынбасарының тапсырмасында белгіленген неғұрлым қысқа мерзімде депутаттар бастамашылық жасаған заң жобасын оң не өзгеше бағалау жөнінде ұсыныстар әзірлейді.

      Үкімет қорытындысының жобасын Ведомствоаралық комиссияның ұсыныстары ескеріле отырып, заң жобасында реттелетін қатынастар құзыретіне жататын мемлекеттік орган әзірлейді. Қорытындының жобасы мемлекеттік және орыс тілдерінде дайындалады және келіп түскен күнінен бастап 3 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде міндетті түрде Әділет, Ұлттық экономика, Қаржы министрліктерімен келісіледі (олардың бірінші басшылары бұрыштама қояды). Қажет болған кезде әзірлеуші қорытындының жобасына республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін ықтимал қысқарту немесе шығыстарын ұлғайту бөлігінде қаржы-экономикалық есептерді қоса береді.

      Қорытынды жобасында республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін нормалар туралы мәліметтер, осындай нормалар бойынша Республикалық бюджет комиссиясының қорытындысы, заң жобасында ұсынылған нормалардың Конституцияға, қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкестігі туралы мәліметтер, оларды қабылдаудың орындылығы бойынша мәліметтер қамтылуы тиіс.

      Парламент депутаттары бастамашылық жасаған, Үкіметтің Регламентіне сәйкес дайындалған Үкіметтің заң жобаларына қорытындыларының жобаларын Кеңсеге енгізген кезде әзірлеуші мемлекеттік орган оларға Үкімет жанындағы Заң жобалау қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның хаттамалық шешімінің көшірмесін, Әділет, Ұлттық экономика және Қаржы министрліктері хаттарының көшірмелерін қоса береді, сондай-ақ қажет болған жағдайда әзірлеуші қорытындының жобасына республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін ықтимал қысқарту немесе шығыстарын ықтимал ұлғайту бөлігінде қаржы-экономикалық есептерді қоса береді.";

      108-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "108. Үкімет енгізген заң жобаларын Парламентте ұсынушы уәкілетті адамдарға оларды Парламент қараған кезде заңның тұжырымдамасына немесе оның құқықтық мазмұнын өзгертуге байланысты, сондай-ақ республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін өзгерістер мен толықтырулар енгізуге Үкімет басшылығының рұқсатынсыз келісім білдіруге тыйым салынады.";

      109-1-тармақта:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "109-1. Үкімет бастамашылық жасаған заң жобасына Парламент депутаттары түзетулер енгізген жағдайда (оның ішінде оның тұжырымдамасын өзгертуге байланысты, республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін), заң жобасын әзірлеуші мемлекеттік орган Үкімет басшылығының немесе Кеңсе Басшысының тапсырмасы бойынша Үкімет қорытындысының жобасын әзірлейді.";

      үшінші және төртінші бөліктер мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қорытынды жобасында республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқартуды немесе шығыстарын ұлғайтуды көздейтін нормалар туралы мәліметтер, осындай нормалар бойынша Республикалық бюджет комиссиясының қорытындысы, Парламент депутаттары енгізген түзетулердің Конституцияға, қолданыстағы заңнамалық актілерге сәйкестігі туралы мәліметтер, оларды қабылдаудың орындылығы туралы мәліметтер қамтылуы тиіс.

      Қажет болған кезде қорытынды жобасына әзірлеуші: республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқарту немесе шығыстарын ұлғайту бөлігінде қаржы-экономикалық есептерді; Үкімет жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың, Республикалық бюджет комиссиясының хаттамаларын қоса береді.";

      157, 158 және 159-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "157. Қазақстан Республикасының 2020 жылғы дейінгі Стратегиялық даму жоспары, Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың 2020 жылға дейінгі болжамды схемасы негізінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін әрбір мемлекеттік орган, облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары тиісті қаржы жылына арналған меморандумды әзірлейді, оған мемлекеттік органның бірінші басшысы немесе облыс (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімі қол қояды және Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі бекітеді.

      158. Меморандум мемлекеттік органның бірінші басшысының, облыс (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) әкімінің кезекті қаржы жылына арналған республикалық/жергілікті бюджетте көзделген бюджет қаражаты шегінде түйінді нысаналы индикаторларға басым тәртіппен қол жеткізуді қамтамасыз ету ниетін растайтын құжат болып табылады.

      Меморандумды әзірлеу ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасына дейін өткен жылғы түйінді нысаналы индикаторларға қол жеткізуді бағалауды ескере отырып жүзеге асырылады.

      159. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының меморандумдарын әзірлеу және бағалау тәртібі Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітіледі.";

      көрсетілген Регламентке 5-2-қосымшада:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Республикалық және жергілікті бюджеттердің және (немесе) Ұлттық қордың түсімдерін қысқарту немесе шығыстарын ұлғайту туралы мәліметтер.".

      2. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 29.12.2016 № 907 қаулысымен.
      3. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 06.10.2016 № 568 қаулысымен.

О внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 1088. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 июня 2022 года № 355.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 02.06.2022 № 355.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

Премьер-Министр



Республики Казахстан


К. Масимов




  Утверждены
  постановлением Правительства
  Республики Казахстан
  от 28 декабря 2015 года № 1088

Изменения, которые вносятся в некоторые решения
Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2002 года № 1300 "О Регламенте Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., № 44, ст. 443):

      в Регламенте Правительства Республики Казахстан, утвержденном указанным постановлением:

      пункт 8-7 изложить в следующей редакции:

      "8-7. Отчеты и проекты заключений по реализации государственных программ и заключения по реализации правительственных программ заслушиваются в Правительстве Республики Казахстан.

      Отчетная информация о ходе реализации стратегических и программных документов представляется в Администрацию Президента по форме и в сроки, определенные Указом Президента Республики Казахстан от 4 марта 2010 года № 931 "О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан".";

      часть третью пункта 50 изложить в следующей редакции:

      "К проектам постановлений (распоряжений), влекущим сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда Республики Казахстан (далее - Национальный фонд), прикладываются заключения Республиканской бюджетной комиссии.";

      в пункте 95:

      подпункт 5) изложить в следующей редакции:

      "5) финансово-экономический расчет, если реализация законопроекта повлечет сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда;";

      подпункт 15) изложить в следующей редакции:

      "15) копию положительного решения республиканской бюджетной комиссии в отношении проектов законов Республики Казахстан, предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда;";

      заголовок раздела 6.3-1. изложить в следующей редакции:

      "6.3-1. Порядок проведения презентации проектов нормативных правовых и правовых актов и концепций проектов государственных и правительственных программ";

      пункт 98-10 дополнить частью первой следующего содержания:

      "98-10. Презентации подлежат концепции проектов государственных и правительственных программ.";

      пункт 105 изложить в следующей редакции:

      "105. По законопроектам, инициированным депутатами Парламента Республики Казахстан, в том числе предусматривающим сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда, Правительством Республики Казахстан представляется в Парламент Республики Казахстан заключение на государственном и русском языках.

      Поступившие в Правительство проекты законодательных актов, инициированные депутатами Парламента, подлежат рассмотрению на заседании Межведомственной комиссии.

      Государственный орган, определенный в качестве ответственного за подготовку заключения, представляет в Министерство юстиции предварительное заключение по проекту Закона, инициированному депутатами Парламента, за 5 (пять) календарных дней до заседания Межведомственной комиссии по вопросам законопроектной деятельности, а также совместно с министерствами национальной экономики и финансов вносит на рассмотрение Межведомственной комиссии по вопросам законопроектной деятельности предварительные финансово-экономические расчеты в части возможного сокращения поступлений или увеличения расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда.

      Межведомственной комиссией в 15-дневный срок со дня регистрации законопроекта в Канцелярии либо в более короткий срок, установленный в поручении Премьер-Министра или его заместителя, вырабатываются предложения по положительной либо иной оценке инициированного депутатами законопроекта.

      Проект заключения Правительства разрабатывается тем государственным органом, в чью компетенцию входят регулируемые законопроектом отношения, с учетом предложений Межведомственной комиссии. Проект заключения готовится на государственном и русском языках и в обязательном порядке согласовывается министерствами юстиции, национальной экономики, финансов (визируется их первыми руководителями) в срок не более 3 рабочих дней со дня поступления. При необходимости к проекту заключения разработчиком прикладываются финансово-экономические расчеты в части возможного сокращения поступлений или увеличения расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда.

      Проект заключения должен содержать сведения о нормах, предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда, заключение Республиканской бюджетной комиссии по таким нормам, сведения о соответствии предлагаемых законопроектом норм Конституции, действующим законодательным актам, целесообразности их принятия.

      При внесении в Канцелярию проектов заключений Правительства на законопроекты, инициированные депутатами Парламента, подготовленных в соответствии с Регламентом Правительства, государственный орган-разработчик прикладывает к ним копию протокольного решения Межведомственной комиссии по вопросам законопроектной деятельности при Правительстве, копии писем министерств юстиции, национальной экономики и финансов, а также при необходимости к проекту заключения разработчиком прикладываются финансово-экономические расчеты в части возможного сокращения поступлений или увеличения расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда.";

      часть первую пункта 108 изложить в следующей редакции:

      "108. Уполномоченным лицам, представляющим в Парламенте проекты законов, внесенные Правительством, при их рассмотрении Парламентом запрещается без разрешения руководства Правительства выражать согласие на внесение изменений и дополнений, связанных с концепцией закона или изменением его правового содержания, а также предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда.";

      в пункте 109-1:

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "109-1. В случае внесения депутатами Парламента поправок в инициированный Правительством законопроект (в том числе связанных с изменением его концепции, предполагающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда), проект заключения Правительства по поручению руководства Правительства или Руководителя Канцелярии разрабатывается государственным органом-разработчиком законопроекта.";

      части третью и четвертую изложить в следующей редакции:

      "Проект заключения должен содержать сведения о нормах, предусматривающих сокращение поступлений или увеличение расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда, заключение Республиканской бюджетной комиссии по таким нормам, сведения о соответствии внесенных депутатами Парламента поправок Конституции действующим законодательным актам, целесообразности их принятия.

      При необходимости к проекту заключения разработчиком прикладываются: финансово-экономические расчеты в части возможного сокращения поступлений или увеличения расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда; протоколы консультативно-совещательных органов при Правительстве, Республиканской бюджетной комиссии.";

      пункты 157, 158 и 159 изложить в следующей редакции:

      "157. На основе Стратегического плана развития Республики Казахстан до 2020 года, Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны до 2020 года каждый государственный орган, входящий в структуру Правительства Республики Казахстан, местные исполнительные органы областей (города республиканского значения, столицы) разрабатывают меморандум на соответствующий финансовый год, который подписывается первым руководителем государственного органа или акимом области (города республиканского значения, столицы) и утверждается Премьер-Министром Республики Казахстан.

      158. Меморандум является документом, подтверждающим намерения первого руководителя государственного органа, акима области (города республиканского значения, столицы) обеспечить в пределах бюджетных средств, предусмотренных в республиканском/местном бюджете на очередной финансовый год, достижение в приоритетном порядке ключевых целевых индикаторов.

      Разработка меморандума осуществляется ежегодно до 1 ноября текущего финансового года с учетом оценки достижения ключевых целевых индикаторов предыдущего года.

      159. Порядок разработки и оценки меморандумов государственных органов, входящих в структуру Правительства Республики Казахстан, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы утверждается постановлением Правительства Республики Казахстан.";

      в приложении 5-2 к указанному Регламенту:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Сведения о сокращении поступлений или увеличении расходов республиканского и местных бюджетов и (или) Национального фонда.".

      2. Утратил силу постановлением Правительства РК от 29.12.2016 № 907.

      3. Утратил силу постановлением Правительства РК от 06.10.2016 № 568.