"Солтүстік" әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2014 - 2023 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 622 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 28 наурыздағы № 160 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 10 желтоқсандағы № 818 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Үкіметінің 10.12.2018 № 818 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Солтүстік" әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 6 маусымдағы № 622 қаулысына мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Солтүстік" әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2014 – 2023 жылдарға арналған даму стратегиясында:

      бірінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Солтүстік" әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының (бұдан әрі – ӘКК) 2014 – 2023 жылдарға арналған даму стратегиясы (бұдан әрі – Стратегия) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 149 бұйрығымен бекітілген Акционері мемлекет болып табылатын Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму стратегияларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингілеу және бағалау қағидаларына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 қазандағы № 1382 қаулысымен мақұлданған ӘКК-нің даму тұжырымдамасына (бұдан әрі – Тұжырымдама) сәйкес әзірленді.";

      бесінші бөлік мынадай мазмұндағы 7-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "7-1) "Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 1 тамыздағы № 874 Жарлығының;";

      11) тармақшадағы "№ 1145 қаулысының негізгі бағыттарын ескере отырып әзірленген." деген сөздер "№ 1145 қаулысының;" деген сөздермен ауыстырылып, мынадай мазмұндағы 12), 13), 14), 15) және 16) тармақшалармен толықтырылсын:

      "12) "Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 қазандағы № 1159 қаулысының;

      13) "Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 728 қаулысының;

      14) "2015 - 2019 жылдарға арналған республикалық индустрияландыру картасы туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 желтоқсандағы № 1418 қаулысының;

      15) "Жұмыспен қамту 2020 жол картасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 162 қаулысының;

      16) "Бизнестің жол картасы 2020" бизнесті қолдау және дамытудың бірыңғай бағдарламасын бекіту, "Бизнестің жол картасы 2020" іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 10 маусымдағы № 556 қаулысына өзгерістер енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 168 қаулысының негізгі бағыттарын ескере отырып әзірленген.";

      "1. Ағымдағы жағдайды талдау" деген бөлімде:

      "Ұйымдық қалыптасуы" деген кіші бөлімде:

      алтыншы бөлік мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "1-1) Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 1 тамыздағы № 874 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамыту жөніндегі 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарлама (бұдан әрі – ИИДМБ);";

      мынадай мазмұндағы 2-1), 2-2) тармақшалармен толықтырылсын:

      "2-1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 728 қаулысымен бекітілген Өңірлерді дамытудың 2020 жылға дейінгі бағдарламасы;

      2-2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 168 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы – 2020" бизнесті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы;";

      мынадай мазмұндағы 3-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "3-1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 162 қаулысымен бекітілген "Жұмыспен қамту – 2020" жол картасы;";

      мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшамен толықтырылсын:

      "4-1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 желтоқсандағы № 1418 қаулысымен бекітілген 2015 – 2019 жылдарға арналған республикалық индустрияландыру картасы;";

      "Стратегиялық дамудағы шектеулер мен мүмкіндіктер" деген кіші бөлім мынадай мазмұндағы алтыншы, жетінші, сегізінші, тоғызыншы және оныншы бөліктермен толықтырылсын:

      "Бірінші бесжылдықта 31 млрд. теңгеден асатын 32 жоба іске асырылды, оның ішінде 21 – жаңа өндіріс, бір жарым мыңдай жұмыс орны ашылды.

      Осының нәтижесінде 2014 жылдың өзінде-ақ өнеркәсіптің 3,5 %-ға (150-ден 160 млрд. теңгеге дейін), өңдеуші өнеркәсіптің 3,4 %-ға 115-тен 120 млрд. теңгеге дейін, инвестицияның 8,7 %-ға (101-ден 115 млрд. теңгеге дейін), бұл ретте шетелдік инвестицияның 5,9 %-ға (79,6-дан 512 млрд. теңгеге дейін) өсуіне қол жеткізілді.

      Бірінші бесжылдықта инвестициялар 2,2 есе (51-ден 115 млрд. теңгеге дейін), инновациялық белсенділіктің деңгейі 4 есе (2,6 %-дан 11 %-ға дейін), еңбек өнімділігі 1,7 есе (12 мыңнан 22 мың АҚШ долларына дейін) өсті.

      2010 – 2014 жылдары және 2015 жылдың 5 айында облыстың іске қосылған жобалары 66,4 млрд. теңге сомаға өнім өндірді.

      "Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту және "Мемлекеттік бағдарламалар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 957 Жарлығына толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 1 тамыздағы № 874 Жарлығын және "Қазақстан Республикасын индустриялық-инновациялық дамытудың 2015 – 2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 қазандағы № 1159 қаулысын орындау мақсатында Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 19 мамырдағы № 164 қаулысымен облыстың 2015 – 2019 жылдарға арналған индустрияландыру картасына өзгерістер енгізілді. Облыстың көрсетілген Индустрияландыру картасына инвестицияның жалпы көлемі 13430,9 млн. теңге болатын 39 жоба енгізілді. Құрылыс кезеңінде – 1027, пайдалану кезеңінде – 1041 жұмыс орны жоспарланған.";

      "3. ӘКК қызметінің стратегиялық бағыттары" деген бөлімде:

      "Қызметтің стратегиялық бағыттары (бұдан әрі – ҚСБ)" деген кіші бөлімде:

      "Коммерциялық қызметтің нәтижелілігін арттыру" деген 1-ҚСБ-да:

      екінші бөлік мынадай мазмұндағы 5) тармақшамен толықтырылсын:

      "5) АӨК субъектілері үшін қаржыландырудың қолжетімділігін арттыру.";

      мынадай мазмұндағы 5-мақсатпен толықтырылсын:

      "5-мақсат. Агроөнеркәсіптік кешен субъектілері үшін қаржыландырудың қолжетімділігін арттыру.

      Осы қызмет ӘКК-де бар жобаларды іске асырудың әртүрлі тетіктерін пайдалану арқылы, сондай-ақ дамудың басқа институттарының мүмкіндіктері мен құралдарын пайдалану арқылы да жүзеге асырылады.

      Міндеттері:

      Аталған мақсатқа қол жеткізу үшін мынадай міндеттерді шешу жоспарланып отыр:

      1. Қаражатты инвестициялау кезінде тәуекелдерді анықтау және олардың деңгейін төмендету.

      2. АӨК субъектілерімен өзара іс-қимыл аясын кеңейту.

      Іс-шаралар:

      1) жеке капиталды, банктерді, ірі компанияларды тарту;

      2) ӘКК-ге мақсатты қаржылық көмек алу үшін жүгінген АӨК субъектілерінің қызметіне талдау жүргізу;

      3) бар қаржы құралдарына талдау жүргізу, қаржыландырудың өзге көздері мен тетіктерін іздестіру.

      Қызметтің түйінді көрсеткіші:

      ӘКК-нің жарғылық капиталға қатысуымен немесе оның қаржылық қолдауымен іске асыру арқылы өңірдің ауыл шаруашылығына тартылған жеке инвестициялардың көлемі.

      Күтілетін нәтижелер:

      № 5 мақсатқа қол жеткізу нәтижесінде өңірдің ауыл шаруашылы өнімін өндірушілер (ӘКК-де бос қаржы құралдары болса) ӘКК-ден қосымша қаржылық қолдау алады.

      "4. Стратегияны іске асыру тетігі" деген бөлімде:

      "Стратегияны іске асыру кезеңдері" деген кіші бөлім мынадай мазмұндағы жетінші бөлікпен толықтырылсын:

      "ӘКК-нің тиімді жұмыс істеуі мақсатында қызметтің стратегиялық бағыттары шеңберінде 1-қосымшада ықтимал қатерлерді, тәуекелдің және оның зардаптарының сипаттамасын, осы тәуекелдің алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді және ол туындаған жағдайда компанияның іс-қимылын білдіретін тәуекелді басқару жүйесі көзделеді.";

      көрсетілген қаулыға қосымша мынадай мазмұндағы 5-мақсатпен толықтырылсын:

      "

5-мақсат. Агроөнеркәсіптік кешен субъектілері үшін қаржыландырудың қолжетімділігін арттыру

1

ӘКК-нің жарғылық капиталға қатысуымен немесе оның қаржылық қолдауымен іске асыру арқылы өңірдің ауыл шаруашылығына тартылған жеке инвестициялардың көлемі, млн. теңге

00

00

100

150

200

250

300

350

400

450


      ";

      көрсетілген қаулы осы қаулыға қосымшаға сәйкес 1-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К.Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2016 жылғы 28 наурыздағы
№ 160 қаулысына
қосымша
  "Солтүстік" әлеуметтік-
кәсіпкерлік корпорациясы"
ұлттық компаниясы"
акционерлік қоғамының
2014 – 2023 жылдарға
арналған даму
стратегиясына
1-қосымша

"Солтүстік" әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамының 2014 – 2023 жылдарға арналған даму стратегиясын іске асыруға арналған стратегиялық бағыттардың шеңберіндегі стратегиялық тәуекелдер

Р/с

Стратегиялық бағыттарға қол жеткізу үшін тәуекелдер немесе қатерлер

Тәуекелдің туындауының ықтимал себептері (факторлары)

Тәуекелді іске асырудан болуы мүмкін зардаптардың сипаттамасы

Алдын алу шаралары

1

№ 1 қызметтің стратегиялық бағытына қол жеткізбеу тәуекелі: коммерциялық қызметтің нәтижелілігін арттыру

1)

Сыртқы тәуекелдер



Әлемдік экономикалық және қаржылық дағдарыс:

доллар, Ресей рублі бағасының өсуі;

әлемдік дағдарыс салдарынан экспортталатын өнім бағасының түсуі

еліміздегі экономикалық ахуалдың күрт өзгеруі, табыстың төмендеуінен контрагенттердің өз міндеттемелерінің шарттарын сақтамауы; контрагенттердің дефолты салдарынан ӘКК-нің қаржылық шығын тәуекелі; әлемдік экономиканың өзгеруі;

нарық үлесінің жоғалуы, бәсекелестіктің күшеюі;

Қаржылық тәуекелдің іске асуынан табыс және капиталды жоғалту түрінде қолайсыз қаржылық салдардың туындауының жоғары ықтималдығы күтіледі.

Әлемдік қаржылық дағдарыс басталған жағдайда, мынадай баламалы іс-шаралар іске асырылады:

ішкі инвестицияны өсіруді ынталандыру;

меншікті қаражат шығыстарын оңтайландыру;

отандық инвесторлармен бірлескен жобаларды енгізу жөніндегі жұмысты күшейту;

ЕЭК елдерінде тауар өткізу нарығын іздестіру.

2)

Ішкі тәуекелдер



Қаржылық тәуекел, оның ішінде:

кредиттік;

инвестициялық.


Дебиторлық берешектің өсуі, ағымдағы шығыстардың өсуі, шығынның бар болуы, жарғылық капиталдың азаюы, штатты қысқарту арқылы шығыстарды оңтайландыру.

Баламалы іс-шараларды іске асыру:

ӘКК үшін табыс іздеу жөнінде жүйелі жұмыс;

ағымдағы шығыстарды оңтайландыру;

кредиттік тәуекел қарыз алушылардың қарызы және "Азық-түлік келісімшарт корпорациясы" АҚ алдындағы кепілдіктері бойынша сомадан, сондай-ақ клиенттердің басқа мәмілелер бойынша борыштарынан құралады. Бұл тәуекелді басқару үшін мынадай іс-шаралар жоспарланады:

ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің мүліктік кепілдігіне қойылатын талаптың орындалуы бойынша бақылауды күшейту;

кепілдіктерді тәуелсіз сарапшылардың бағалауымен, комиссиямен қабылдау;

ӘКК-нің Кепілдік саясатының бұлжытпай орындалуы.

Инвестициялық тәуекел ӘКК-нің инвестициялық қызметін жүзеге асыру процесінде қаржылық шығындардың туындауы ықтималдығын сипаттайды.

Баламалы іс-шаралар:

мемлекеттік органдармен және даму институттарымен, сондай-ақ ЕДБ-мен және шетелдік инвесторлармен жобаларды мемлекеттік-жекешелік әріптестік схемасы бойынша жергілікті бюджет қаражаты есебінен тікелей қаржыландыру мақсатында үздіксіз жұмыс;

әкімшілік персоналдың құрамына басқару есептілігінің, сондай-ақ жобаның тәуекелдерін басқару негізінде қаржы-шруашылық қызметті бақылау мақсатында қаржы директоры штаттық бірлігін енгізу;

ай сайын ӘКК-нің коммерциялық қызметінің жоғарылауына әсер ететін көрсеткіштерге талдау жүргізу.

2

№ 2 стратегиялық бағытқа қол жеткізбеу тәуекелі:

инновацияларды дамыту және инвестициялар тарту

1)

Сыртқы тәуекелдер



сыртқы нарықтағы бәсекелестік:

инвесторлар қызығушылығын төмендеуі

Шетелдік және отандық инновациялық технологиялар мен жабдықтарды пайдалану арқылы шығарылған өнім тауар өткізу нарығында тез өтетін өнімнің мәртебесін ала алмайды. Инновациялық техникалық сипаттамаларымен танысу үшін уақыт кезеңі талап етіледі.

Уақтылы және толық көлемде өткізудің болмауы, шығынның болуы, жарнама және өткізу шығыстарының артуы

Тәуекелдерді басқару бойынша іс-шаралар:

инновациялық технологиялар және заманауи жабдықтар жеткізу шартымен шетелдік инвесторлар қатысатын инвестициялық жобаларды іздеу және енгізу;

жобаларды іске асыруға арналған ақшалай қаражаттың ықтимал шектеулілігіне байланысты жобаларды қарастыру кезеңінде бағалауды күшейту;

өңір үшін инновацияларды анықтау мақсатында инвестициялық жобалардың сараптамасын жасау;

сенімді әріптес ретінде ӘКК-нің имиджін арттыру.

2)

Ішкі тәуекелдер



инновациялық тәуекел, коммерциялық тәуекел (елдің ішінде)

Инновациялық тәуекел инновациялық идеяларды тұжырымдаудан бастап нарықта іске асырылғанға дейін инновациялық саладағы белгісіздікке байланысты.

Аталған өткізу нарығында күшті жарнаманың болмауынан не сатып алушылардың жаңа өнімді сатып алуға дайын болмауынан нарық жаңа өнімге дайын емес (қаржыландыру, жаңа сатып алуларды ұйымдастыру, өнімнің сипаттамаларын зерделеу).

Жаңа өнімді өткізу маркетинг қағидаттарымен тығыз байланысты, нарықтың ұдайы өзгеріп тұратын талаптарын есепке алуға бағытталған.

Бұл жағдайда инновациялық қызмет объектілерін жасау, игеру және тарату процесінде қолайсыз салдардың туындау ықтималдығы пайда болады.

Технологиялық факторлардың ӘКК-нің қызметіне теріс ықпал етуі ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің даму қарқынының төмендеуінен көрініс табуы мүмкін, бұл өнім сапасының төмендеуіне, нарықтың өскен қажеттіліктерін қамтамасыз ете алмауға, нәтижесінде ӘКК қызметі тиімділігінің төмендеуіне әкеп соғады.

Коммерцияның маркетингпен тығыз байланысы және уақытында толық көлемде өткізу болмаса, шығын пайда болады.

Тәуекелді басқару жөніндегі баламалы іс-шаралар:

шығасыны барынша азайту және өтімділікті қамтамасыз ету мақсатында жоба бойынша әріптестермен жобаны қаржыландырудың баламалы көздерін тарту жөніндегі бірлескен мақсатты жұмыс;

маңызды инновациялық жобаларды іздестіру;

өнімді өткізу нарығын зерделеу, жақын шетелден әріптестер іздеу.

3

№ 3 стратегиялық бағытқа қол жеткізбеу тәуекелі:

ұйымды басқару процесінің тиімділігін арттыру

1)

Сыртқы тәуекелдер



ӘКК-де талап етілетін мамандықтар бойынша "Болашақ" бағдарламасының және шетелдік жоғары оқу орындары түлектерінің болмауы тәуекелі

Аталмыш білімі бар мамандар кейін өз білімінің құнын төлеу мақсатында еңбекақысының деңгейі әлдеқайда жоғары болатын ұлттық компанияларды таңдайды.

Аталған мамандардың білімін инновациялық жобаларда қолданбау.

Іс-шаралар:

уәкілетті органды бос жұмыс орындары туралы хабардар ету;

"Болашақ" түлектерін ӘКК-ге жіберу үшін сұрау салу.


2)

Ішкі тәуекелдер



ӘКК үшін корпоративтік рейтингін айқындау кезінде төмен баға алу тәуекелі ӘКК-ден білікті кадрлардың кету тәуекелі

Әртүрлі агенттіктерде корпоративтік рейтингті айқындауды ұйымдастыруға қойылатын талаптар әртүрлі.

Мансаптық өсу және еңбекақы үшін өз бастамашылығын көрсетуі.

Анағұрлым жоғары бағамен қайта рейтинг алу жөніндегі шығыстарды арттыру.

Кадр резервін ауыстыру, жобаларды ұйымдастыру жөніндегі процестердің баяулауы.

Тәуекелді басқару жөніндегі іс-шаралар:

осы Стратегияда көзделген мақсаттар мен міндеттердің аясында ӘКК корпоративтік басқару рейтингінің ең жоғары бағасын алғанға дейін корпоративтік басқару жүйесін жетілдіру жөніндегі жұмысты жалғастыруды болжайды.

Агенттіктің осы рейтингті беру жөніндегі ескертулерін жою жөнінде жыл сайын мына бағытта жұмыс жүргізу:

басқарма және директорлар кеңесінің жұмыс тиімділігін арттыру;

басқару және ішкі бақылау жүйелерін жетілдіру;

менеджментті бағалау және сыйақы беру жүйесін дамыту;

кадр резервін құру;

ӘКК қызметінің ашықтығын арттыру.

Корпоративтік басқару қағидатын сақтау ӘКК-ге ӘКК-нің акционерлері, директорлар кеңесі және атқарушы органы арасында өзара қарым-қатынас және жауапкершілік деңгейін нақты айқындауға, сондай-ақ еншілес ұйымдармен сындарлы қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік береді.

Кадр тұрақтамаушылығының жоғары деңгейі стратегиялық жоспарлаудың кейбір аспектілерінің олқылығына әкеліп соғуы мүмкін.

Баламалы іс-шаралар:

жоғары білікті қызметкерлер үшін еңбекақы төлеуді арттыру мақсатында ЕҚК (еңбекке қатысу коэффициенті) ұлғайту туралы мәселені қарау;

ӘКК-ге "Болашақ" бағдарламасының түлектерін және шетелдік оқу орындарының түлектерін тарту; кадр тұрақтамаушылығын төмендету:

кадр резервін құру және қызметкерлердің біліктілігін арттыру жөніндегі жұмысты жүргізу. Моральдық және материалдық ынталандыруларды енгізу.


О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 622 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Социально-предпринимательская корпорация "Солтүстік" на 2014 - 2023 годы"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 марта 2016 года № 160. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 декабря 2018 года № 818 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.12.2018 № 818 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 6 июня 2014 года № 622 "Об утверждении Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Социально-предпринимательская корпорация "Солтүстік" на 2014 – 2023 годы" следующие изменения и дополнения:

      в Стратегии развития акционерного общества "Национальная компания "Социально-предпринимательская корпорация "Солтүстік", утвержденной указанным постановлением:

      часть первую изложить в следующей редакции:

      "Стратегия развития акционерного общества "Национальная компания "Социально-предпринимательская корпорация "Солтүстік" (далее – СПК) на 2014 – 2023 годы (далее – Стратегия) разработана в соответствии с Правилами разработки, утверждения стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации, утвержденными приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 149, и Концепцией развития СПК, одобренной постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 октября 2012 года № 1382 (далее – Концепция)";

      часть пятую дополнить подпунктом 7-1) следующего содержания:

      "7-1) Указе Президента Республики Казахстан от 1 августа 2014 года № 874 "Об утверждении Государственной программы индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы и о внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня государственных программ";

      дополнить подпунктами 12), 13), 14), 15) и 16) следующего содержания:

      "12) постановлении Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2014 года № 1159 "Об утверждении Плана мероприятий по реализации Государственной программы индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы";

      13) постановлении Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 728 "Об утверждении Программы развития регионов до 2020 года";

      14) постановлении Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2014 года № 1418 "О республиканской карте индустриализации на 2015 – 2019 годы";

      15) постановлении Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 162 "Об утверждении Дорожной карты занятости – 2020";

      16) постановлении Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 168 "Об утверждении Единой программы поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 10 июня 2010 года № 556 "О некоторых мерах по реализации Программы "Дорожная карта бизнеса 2020" и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан";

      в разделе "1. Анализ текущего состояния":

      в подразделе "Организационное становление":

      часть шестую дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:

      "1-1) Государственная программа индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы (далее – ГПИИР), утвержденная Указом Президента Республики Казахстан от 1 августа 2014 года № 874";

      дополнить подпунктами 2-1), 2-2) следующего содержания:

      "2-1) Программа развития регионов до 2020 года, утвержденная постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 728;

      2-2) Единая программа поддержки и развития бизнеса "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденная постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 168";

      дополнить подпунктом 3-1) следующего содержания:

      "3-1) "Дорожная карта занятости – 2020", утвержденная постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 марта 2015 года № 162";

      дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:

      "4-1) Республиканская карта индустриализации на 2015 – 2019 годы, утвержденная постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2014 года № 1418";

      подраздел "Ограничения и возможности стратегического развития" дополнить частями шестой, седьмой, восьмой, девятой и десятой следующего содержания:

      "В первой пятилетке реализовано 32 проекта более чем на 31 млрд. тенге, из которых 21 – новые производства, создано около полутора тысяч рабочих мест.

      В результате только в 2014 году достигнут рост в промышленности на 3,5% (с 150 до 160 млрд. тенге), в обрабатывающей промышленности на 3,4% (с 115 до 120 млрд. тенге), инвестиции выросли на 8,7% (с 101 до 115 млрд. тенге.), при этом иностранные инвестиции - в 5,9 раз (с 79,6 до 512 млрд. тенге).

      За первую пятилетку инвестиции выросли в 2,2 раза (с 51 до 115 млрд. тенге), уровень инновационной активности в 4 раза (с 2,6% до 11%), производительность труда выросла в 1,7 (с 12 тыс. до 22 тыс. долларов США).

      За 2010 – 2014 годы и 5 месяцев 2015 года введенными проектами области произведено продукции на сумму 66,4 млрд. тенге.

      В целях исполнения Указа Президента Республики Казахстан от 1 августа 2014 года № 874 "Об утверждении Государственной программы индустриально – инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы и о внесении дополнения в Указ Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 957 "Об утверждении Перечня государственных программ" и постановления Правительства Республики Казахстан от 30 октября 2014 года № 1159 "Об утверждении Плана мероприятий по реализации Государственной программы индустриально-инновационного развития Республики Казахстан на 2015 – 2019 годы", постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 19 мая 2015 года № 164 внесены изменения в Карту индустриализации области на 2015 – 2019 годы. В указанную Карту индустриализации области внесено 39 проектов с общим объемом инвестиций 13430,9 млн. тенге. Запланированы рабочие места на период строительства в количестве 1027 рабочих мест, на период эксплуатации – 1041 рабочее место.";

      в разделе "3. Стратегические направления деятельности СПК":

      в подразделе "Стратегические направления деятельности (далее – СНД):

      в "СНД 1. Повышение результативности коммерческой деятельности":

      часть вторую дополнить подпунктом 5) следующего содержания:

      "5) повышение доступности финансирования для субъектов АПК";

      дополнить целью 5 следующего содержания:

      "Цель 5. Повышение доступности финансирования для субъектов агропромышленного комплекса".

      Данная деятельность будет осуществляться с использованием различных механизмов реализации проектов, имеющихся в СПК, а также возможностей и инструментов других институтов развития.

      Задачи:

      Для достижения данной цели планируется решение следующих задач:

      1. Выявление рисков и снижение их уровня при инвестировании средств.

      2. Расширение сферы взаимодействия с субъектами АПК.

      Мероприятия:

      1) привлечение частного капитала, банков, крупных компаний;

      2) проведение анализа деятельности субъектов АПК, обратившихся в СПК для оказания целевой финансовой помощи;

      3) проведение анализа существующих источников финансовых средств, поиск иных источников и механизмов финансирования.

      Ключевой показатель деятельности:

      Объем частных инвестиций, привлеченных в сельское хозяйство региона посредством реализации проектов с участием СПК в уставном капитале или при ее финансовой поддержке.

      Ожидаемые результаты:

      В результате достижения цели № 5 сельхозтоваропроизводители региона дополнительно получат финансовую поддержку от СПК (при наличии свободных финансовых средств в СПК).";

      в разделе "4. Механизм реализации Стратегии":

      подраздел "Этапы реализации Стратегии" дополнить частью седьмой следующего содержания:

      "В целях эффективности функционирования СПК, в рамках стратегических направлении деятельности предусматриваются система управления рисками, которая отражает возможные угрозы, описания риска и их последствия, разработка мероприятий по предупреждению данного риска и реагированию компании, в случае его наступления, в приложении 1.";

      приложение к указанному постановлению дополнить целью 5 следующего содержания:

      "

Цель 5. Повышение доступности финансирования для субъектов агропромышленного комплекса

1

Объем частных инвестиций, привлеченных в сельское хозяйство региона посредством реализации проектов с участием СПК в уставном капитале или при ее финансовой поддержке, млн. тенге

0

0

100

150

200

250

300

350

400

450


      ";

      дополнить указанное постановление приложением 1 согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 28 марта 2016 года № 160
Приложение 1
к Стратегии развития
акционерного общества
"Социально-
предпринимательская
корпорация "Солтүстік"
на 2014 – 2023 годы

Стратегические риски в рамках стратегических направлений
для реализации Стратегии развития акционерного общества
"Социально-предпринимательская корпорация "Солтүстік"
на 2014 – 2023 годы

№ п/п

Риск или угроза для достижения стратегических направлений

Возможные причины (факторы) возникновения риска

Описание возможных последствий от реализации риска

Предупредительные мероприятия

1

Риск недостижения стратегического направления деятельности № 1:

повышение результативности коммерческой деятельности

1)

Внешние риски


Мировой экономический и финансовый кризис:

рост цены на доллары, рубль российский;

падение цен на экспортируемую продукцию вследствие мирового кризиса

резкое изменение экономической ситуации в стране, несоблюдение условий обязательств контрагентами из-за снижения доходов;

риск финансовых потерь СПК вследствие дефолта контрагентов;

изменение мировой экономики;

потеря доли рынка, усиление конкуренции;

От реализации финансового риска ожидается высокая вероятность возникновения неблагоприятных финансовых последствий в форме потери дохода и капитала.

В случае наступления мирового финансового кризиса будут реализованы следующие альтернативные мероприятия:

стимулирование роста внутренних инвестиций;

оптимизация расходов собственных средств;

усиление работы по внедрению совместных проектов с отечественными инвесторами;

поиск рынков сбыта в странах ЕЭП.

2)

Внутренние риски


Финансовый риск, в том числе:

кредитный;

инвестиционный.


Рост дебиторской задолженности, увеличение текущих расходов, наличие убытка, уменьшение уставного капитала, оптимизация расходов с сокращением штата.

Реализация альтернативных мероприятий:

регулярная работа по изысканию доходов для СПК;

оптимизация текущих расходов;

кредитный риск складывается из сумм задолженности заемщиков по займам и гарантиям перед АО "Продкорпорация", а также из задолженности клиентов по другим сделкам. Для управления данным риском планируются мероприятия:

усиление контроля по исполнению требования к залоговому имуществу сельхозтоваропроизводителей;

прием залогов с оценкой независимых экспертов, с комиссией;

неукоснительное исполнение Залоговой политики СПК.

инвестиционный риск характеризует возможность возникновения финансовых потерь в процессе осуществления инвестиционной деятельности СПК. Альтернативные мероприятия:

непрерывная работа с государственными органами и институтами развития, а также БВУ и иностранными инвесторами с целью непосредственного финансирования проектов за счет средств местного бюджета по схеме государственно-частного партнерства;

внедрение в состав административного персонала штатной единицы финансового директора с целью контроля за финансово-хозяйственной деятельностью на основе управленческой отчетности, а также управления рисками проекта;

ежемесячно производить анализ выполнения показателей, влияющих на повышение коммерческой деятельности СПК.

2

Риск недостижения стратегического направления № 2:

развитие инноваций и привлечение инвестиций

1)

Внешние риски


конкуренция на внешнем рынке:

снижение интереса инвесторов

Продукция, выпущенная с использованием инновационных зарубежных и отечественных технологий и оборудования, не может получить на рынке сбыта статус быстрореализуемой продукции. Требуется период времени для ознакомления с инновационными техническими характеристиками.

Отсутствие своевременной и в полном объеме реализации, наличие убытков, увеличение расходов на рекламу и реализацию.

Мероприятия по управлению рисков:

поиск и внедрение инвестиционных проектов с участием иностранных инвесторов с условием поставки инновационных технологий и современного оборудования;

в связи с возможной ограниченностью денежных средств, для реализации проектов усилить оценку проектов на стадии рассмотрения;

проводить экспертизу инвестиционных проектов с целью выявления инноваций для региона;

повышение имиджа СПК в качестве надежного партнера.

2)

Внутренние риски


инновационный риск, коммерческий риск (внутри страны)

Инновационный риск связан с неопределенностями в инновационной сфере, начиная от выработки инновационной идеи до реализации на рынке.

Рынок не подготовлен к новой продукции из-за отсутствия усиленной рекламы на данном рынке сбыта либо отсутствия подготовки покупателей к закупу новой продукции (финансирование, организация новых закупок, изучение характеристик продукции). Реализация новой продукции неразрывна связана с принципами маркетинга, направлена на учет постоянно меняющихся требований рынка.

В этом случае возникает вероятность наступления неблагоприятных последствий в процессе создания, освоения и распространения объектов инновационной деятельности. Отрицательное влияние технологических факторов на деятельность СПК может быть выражено в снижении темпов развития научно-исследовательских и опытно-конструкторских разработок, что вызовет снижение уровня качества продукции, невозможности обеспечения возросших потребностей рынка и как следствие снижение эффективности деятельности СПК.

При отсутствии тесной связи коммерции с маркетингом и своевременного сбыта в полном объеме возникнут убытки.

Альтернативные мероприятия по управлению риском:

совместная целенаправленная работа с партнерами по проекту по привлечению альтернативных источников финансирования проекта, с целью минимизации потерь и обеспечения ликвидности; поиск значимых инновационных проектов;

изучение рынка сбыта продукции, поиск партнеров в странах Ближнего зарубежья;

3

Риск недостижения стратегического направления № 3:

повышение эффективности процессом управления организации

1)

Внешние риски


Риск отсутствия выпускников программы "Болашак" и зарубежных высших заведений по требуемым в СПК специальностям

Специалисты с данным образованием в целях последующей оплаты стоимости своего образования предпочитают национальные компании с более высоким уровнем заработной платы.

отсутствие применения знаний данных специалистов в инновационных проектах

Мероприятия:

информирование о вакансиях уполномоченного органа;

запрос для направления выпускников "Болашак" в СПК.

2)

Внутренние риски


Риск получения низкой оценки при определении корпоративного рейтинга для СПК.

Риск оттока квалифицированных кадров в СПК.

Требования к организации определения корпоративного рейтинга в различных агентствах различны.

Проявление личной инициативы для карьерного роста и оплаты труда.

Повышение расходов по получению повторного рейтинга с более высокой оценкой.

Смена кадрового резерва, замедление процессов по организации проектов.

Мероприятия по управлению рисками:

в рамках целей и задач, предусмотренных настоящей Стратегией, СПК предполагает продолжить работу по совершенствованию системы корпоративного управления до получения наивысшей оценки рейтинга корпоративного управления.

Проведение ежегодной работы по устранению замечаний Агентства по присвоению данного рейтинга, направленной на:

повышение эффективности работы правления и Совета директоров;

совершенствование систем управления и внутреннего контроля;

развитие системы оценки и вознаграждения менеджмента;

создание кадрового резерва;

повышение прозрачности деятельности СПК.

Соблюдение принципов корпоративного управления позволяет СПК четко определить уровень взаимоотношений и ответственности между акционерами, советом директоров и исполнительным органом СПК, а также выстроить конструктивные отношения с дочерними организациями.

Высокий уровень текучести кадров может привести к упущению некоторых аспектов стратегического планирования.

Альтернативные мероприятия:

рассмотрение вопроса об увеличении КТУ (коэффициента трудового участия) с целью повышения оплаты труда для работников с высокой квалификацией;

привлечение выпускников программы "Болашак" и выпускников зарубежных вузов в СПК;

снижение текучести кадров:

создание кадрового резерва и проведение работы по повышению квалификации работников.

Внедрение моральных и материальных стимулов.