Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы келісімге қол қою туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 29 тамыздағы № 541 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы келісімнің жобасы мақұлдансын.

      2. Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрі Қайрат Құдайбергенұлы Әбдірахманов Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы келісімге Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан қол қойсын, оған қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат берілсін.

      3. "Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы келісімге қол қою туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 767 қаулысының күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі Б. Сағынтаев

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2018 жылғы 29 тамыздағы
№ 541 қаулысымен
мақұлданған
  Жоба

Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы
КЕЛІСІМ

      Бұдан әрі "Тараптар" деп аталатын Әзербайжан Республикасының, Қазақстан Республикасының, Қырғыз Республикасының және Түркия Республикасының үкіметтері

      халықаралық құқықтың жалпыға бірдей танылған қағидаттары мен нормаларын басшылыққа ала отырып,

      2012 жылғы 23 тамызда Бішкек қаласында қол қойылған Түркі Академиясын құру туралы келісімнің (бұдан әрі "Құру туралы келісім" деп аталады) 8-бабының ережелерін іске асыруға ұмтыла отырып,

      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Түркі Академиясының арасындағы Түркі Академиясын Қазақстан Республикасында орналастырудың шарттары мен тәртібі туралы келісімге тиісті түрде құрмет көрсете отырып,

      төмендегілер туралы келісті:

1-бап
Анықтамалар

      Осы Келісімде:

      1) "Академия" түркітілдес мемлекеттердің ынтымақтастық кеңесі аясында халықаралық ұйым нысанында құрылған Түркі Академиясын білдіреді;

      2) "Түркі кеңесі" түркітілдес мемлекеттердің ынтымақтастық кеңесін білдіреді;

      3) "Бюджет" Академияның міндеттері мен функцияларын іске асыруға арналған қаражаттың қалыптасуы мен жұмсалуын білдіреді;

      4) "Қаржы жылы" күнтізбелік жылдың 1 қаңтарынан бастап 31 желтоқсанына дейінгі уақыт аралығын білдіреді;

      5) "Жарналар" ағымдағы қаржы жылында Академияның қызметіне байланысты шығыстарды жабу мақсатында Тараптар үшін белгіленген сомаларды білдіреді;

      6) "СІМК" Түркі кеңесінің Сыртқы істер министрлері кеңесін білдіреді;

      7) "АЛТК" Түркі кеңесінің Аға лауазымды тұлғалар комитетін білдіреді;

      8) "Хатшылық" Түркі кеңесінің Хатшылығын білдіреді;

      9) "Қабылдаушы ел" аумағында Академия орналасқан Түркі Академиясына мүше мемлекетті білдіреді;

      10) "Президенттер, вице-президенттер" – Құру туралы келісімнің 4-бабына сәйкес тағайындалатын Академияның президенті және вице-президенттері;

      11) "Ғылыми штат" ғылыми жобалардың талаптарына сәйкес келісімшарт негізінде жұмысқа жалданатын ғалымдар мен сарапшылардан тұрады;

      12) "Әкімшілік штат" келісімшарт негізінде жалданатын әкімшілік персоналдан тұрады;

      13) "Жалпы қызмет көрсету штаты" келісімшарт негізінде жұмысқа жалданатын техникалық персоналдан тұрады;

      14) "Персонал" Академияның президентінен, вице-президенттерінен, ғылыми, әкімшілік және жалпы қызмет көрсету штаттарынан тұрады;

      15) "Асырауындағы адамдар" қызметкерлердің толық асырауындағы жұбайын/зайыбын, некеге тұрмаған 18 жасқа дейінгі балаларын, сондай-ақ ата-аналарын білдіреді;

      16) "Сыртқы аудит" СІМК тағайындаған тәуелсіз аудитор/аудиторлар жүзеге асыратын Академияның қаржылық және экономикалық қызметін тексеруді білдіреді;

      17) "Кірістер" бюджетке белгіленген жарналар түрінде Академия алған қаражатты білдіреді;

      18) "Өзге де кірістер" белгіленген жарналарды, ақшалай нысандағы қайырымдылықтарды, сондай-ақ ағымдағы қаржы жылында шығыстарды тікелей өтеу нәтижесінде алынған сомаларды қоспағанда, барлық түсімдерді білдіреді;

      19) "Шығыстар" Академияның міндеттері мен функцияларын қаржыландыру үшін оның бюджет қаражатына иелік етуді білдіреді;

      20) "Кандидаттар шығыстары" кандидаттардың көлік, қонақ үйде тұру және тәуліктік шығыстарын білдіреді;

      21) "Айналым қаражатының резерві" міндетті жарналар толық төленгенше Академияның шығыстары үшін пайдаланылатын бюджеттің бір бөлігі болып табылады.

2-бап
Жалпы ережелер

      Түркі Академиясының қаржылық қағидалары туралы келісім Академияның бюджеті бойынша қаржыландыру көздерін, оны қалыптастыру, атқару тәртібін және есептілігін айқындайды.

3-бап
Бюджет

      1. Академия бюджеті қаржы жылындағы ақшалай және/немесе өзге де нысандардағы барлық кірістер мен шығыстарды қамтиды. Бюджет сондай-ақ Академияның ұзақ мерзімді жобаларын жүзеге асыруға көзделген шығыстарға арналған жылдық жарналарды (бөліктерді) жабады.

      2. Академия бюджетін АЛТК мақұлдағаннан кейін СІМК бекітеді.

      3. Академия бюджеті екі бөліктен: жылдық кірістерден және шығыстардан (жылдық шығыстардан және бірнеше қаржы жылына есептелген нақты жобаларға арналған шығыстардан) тұрады.

Кірістер

      4. Кірістер мыналардан тұрады:

      1) мүше мемлекеттердің төлем қабілеттілігін, Біріккен Ұлттар Ұйымына төлейтін жарналарының басым шкаласын және олардың ұқсас өңірлік ұйымдарға төлейтін ағымдағы жарналарын ескере отырып, СІМК белгілейтін міндетті жарналары, алайда Қабылдаушы елдің үлесі басқа мүше мемлекеттердің үлестерінен кем болмауға тиіс (міндетті жарналар шкаласы СІМК қол қойған жеке хаттамада көрсетіледі, қажет болған жағдайда хаттамаға өзгерістер енгізіледі);

      2) гранттар;

      3) Академия бюджетіне ерікті жарналардан түсетін, мөлшері шектелмейтін төлемдер;

      4) Академияны байқаушы мемлекеттерден, басқа мемлекеттерден, Академияның байқаушы ұйымдарынан, басқа халықаралық ұйымдар мен форумдардан, заңды және жеке тұлғалардан қабылдануы мүмкін, Тараптардың мақұлдауына жататын ақшалай және/немесе басқа да нысандағы ерікті жарналар;

      5) Академияның мақсаттары мен міндеттеріне қайшы келмейтін жағдайда, пайыздардан түсетін кірістер мен басқа да кірістерді қоса алғанда, өзге де кірістер.

Шығыстар

      5. Шығыстар мыналарды қамтиды:

      ғылыми шығыстар:

      1) зерттеу шығыстары;

      2) жобалық шығыстар;

      3) симпозиумдар, ғылыми конференциялар және отырыстар;

      4) типографиялық шығыстар;

      5) аутсорсинг;

      6) консалтинг;

      персоналға арналған шығыстар:

      1) президенттің сыйақысы, оның ішінде:

      медициналық сақтандыру; асырауындағы адамдарға жәрдемақы; білім беруге арналған шығыстар; тұрғын үй жәрдемақысы; ротация жәрдемақысы; демалыс жәрдемақысы (жылына бір рет); өкілдік шығыстар; Түркі Академиясының персоналы туралы ереженің 12-бабына сәйкес әлеуметтік және зейнетақымен қамсыздандыру жарналары;

      2) вице-президенттердің сыйақысы, оның ішінде:

      медициналық сақтандыру; асырауындағы адамдарға жәрдемақы; білім беруге арналған шығыстар; ротация жәрдемақысы; демалыс жәрдемақысы (жылына бір рет); өкілдік шығыстар; Түркі Академиясының персоналы туралы ереженің 12-бабына сәйкес әлеуметтік және зейнетақымен қамсыздандыру жарналары;

      3) ғылыми штат сыйақысы, оның ішінде:

      медициналық сақтандыру; асырауындағы адамдарға жәрдемақы; білім беруге арналған шығыстар; ротация жәрдемақысы; демалыс жәрдемақысы (жылына бір рет); Түркі Академиясының персоналы туралы ереженің 12-бабына сәйкес әлеуметтік және зейнетақымен қамсыздандыру жарналары;

      4) әкімшілік штат сыйақысы, оның ішінде:

      медициналық сақтандыру; асырауындағы адамдарға жәрдемақы; Түркі Академиясының персоналы туралы ереженің 12-бабына сәйкес әлеуметтік және зейнетақымен қамсыздандыру жарналары; демалыс жәрдемақысы (жылына бір рет);

      5) жалпы қызмет көрсету штатының сыйақысы, оның ішінде:

      медициналық сақтандыру; асырауындағы адамдарға жәрдемақы; Түркі Академиясының персоналдары туралы ережесінің 12-бабына сәйкес әлеуметтік және зейнетақымен қамсыздандыру жарналары;

      6) персоналдың келісімшарты тоқтатылған жағдайда жұмыстан босатылу жәрдемақысы;

      7) тәуліктік, көліктік шығыстарды және қонақ үйде тұруды қоса алғанда, персоналдың іссапарларына арналған шығыстар;

      8) штат тренингі;

      9) кандидат шығыстары.

      Асырауындағы адамдарға және білім беруге жәрдемақы Қабылдаушы елдің азаматтарына берілмейді.

      Әкімшілік шығыстар:

      1) персоналды еңбек (қызметтік) міндеттерін атқарған кезде жазатайым оқиғалардан сақтандыру бойынша төлемдер;

      2) әлеуметтік қамсыздандыру төлемдері;

      3) Академия үшін тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      4) кеңсе жиһазы мен жабдықтарды, автомобильдерді және Академияның жұмыс істеуі үшін қажетті өзге де құралдарды сатып алу;

      5) жылжымайтын мүлік, кеңсе жиһазы, жабдықтар, автомобильдер мен басқа да құралдар бойынша қызмет көрсету және оларды жөндеу;

      6) хаттамалық шығыстар;

      7) көліктік шығыстарды, қонақ үйде тұруды және тәуліктік шығыстарды қоса алғанда, Ғылыми кеңес мүшелерінің іссапар шығыстары.

      Музей және кітапхана шығыстары:

      1) музей және кітапхана үшін тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу;

      2) кеңсе жиһазы мен жабдықтарды және музей мен кітапхананың жұмыс істеуі үшін қажетті өзге де құралдарды сатып алу;

      3) жылжымайтын мүлік, кеңсе жиһазы, жабдықтар мен басқа да құралдар бойынша қызмет көрсету және оларды жөндеу;

      4) кітапхана үшін әдебиеттерді сатып алу.

      6. Персоналдың дәрежесі мен жалақысына сәйкес қаржы жылына арналған шығыстарды көрсете отырып, Академияның штаттық кестесін Академия әзірлейді және АЛТК мақұлдағаннан кейін СІМК бекітеді.

4-бап
Бюджеттің атқарылуы

      1. Бюджетке президент әкімшілік етеді.

      2. Әрбір Тарап үшін міндетті жарналардың нақты сомасы бюджетте көрсетілуге тиіс.

      3. Бюджетке жыл сайынғы жарналар АҚШ долларымен есептеледі және төленеді.

      4. Академия СІМК-ге бағаланған жарналардың бюджетке толық көлемде аударылғаны туралы Хатшылық арқылы хабарлайды.

      5. Тиісті жарналар мүмкіндігінше қаржы жылының алғашқы үш айы ішінде төленеді. Алайда бұл ұлттық заңнамаға сәйкес мүмкін болмаған жағдайларда, төлемдер төрт кезең аралығында жасалуы және әр үш айдың басында жүргізілуі мүмкін.

5-бап
Шығыстар сметасы

      1. Академияның бюджеті қаржы жылына арналған шығыстарды қамтитын құжат – шығыстар сметасына сәйкес атқарылады.

      2. Академия смета жобасын түсіндірме жазбамен бірге қалыптастырады және әр бап бойынша есептеулермен және негіздемелермен бiрге жаңа қаржы жылының алдындағы жылдың бірінші жартысында СІМК-нің бекітуі үшін Хатшылықтың көмегімен АЛТК арқылы Тараптардың қарауына жібереді.

      3. СІМК келесі қаржы жылына арналған бюджетті ағымдағы жылдың 31 желтоқсанына дейін қарайды және бекітеді. Алайда егер бюджет жаңа қаржы жылының алдындағы жылы бекітілмесе, тиісті бюджет қажетті өзгерістерімен бекітілген болып есептеледі.

      4. Қолма-қол ақша қозғалысы үшін операциялар Қабылдаушы елдің ұлттық валютасымен және қажет болған жағдайда, басқа елдердің валютасымен жүзеге асырылуы мүмкін.

      5. Жергілікті валютадағы шығыстарға қатысты бюджетті бағалау үшін валюта бағамдары Қабылдаушы елдің орталық банкінің алдыңғы жылғы орташа валюта бағамына негізделеді.

      6. Жалақы бойынша баптарды қоспағанда, бекітілген бюджет шегінде бір баптан басқасына кез келген қайта бөлуді Академия Тараптарды алдын ала хабардар етіп және түсіндіре отырып жасауы мүмкін. Мұндай қайта бөлу жалпы соманың 10 пайызынан аспауға тиіс. Егер хабарлама күнінен бастап 30 күн ішінде Тараптардың ешқайсысы қарсылық білдірмесе, қаражатты қайта бөлу туралы ұсыныс бекітілген болып есептеледі. Егер бір баптан басқасына қайта бөлу жалпы соманың 10 пайызынан асатын болса, СІМК бекітуі талап етіледі.

      7. Академияның қаржы жылының соңына дейін мақсаты бойынша пайдаланылмаған бюджет қаражатының қалдықтары келесі қаржы жылы бюджетінің кіріс бөлігіне енгізілуге тиіс. Әрбір қатысушы мемлекеттің жарналары барабар есептелуге (қалыптасқан қалдықты ескере отырып және таза жарналар мөлшері Тараптар назарына жеткізілуге тиіс) және Тараптарға олардың жиынтық жарналары есебінде берілуге тиіс.

      8. Алдыңғы жылы жабдықтарды және ұзақ мерзімді пайдалануға арналған тауарларды сатып алуға толық пайдаланылмауына байланысты 1 қаңтардағы жағдай бойынша қалыптасқан бюджет қаражатының қалдықтары кейінге қалдырылған тапсырыстарды төлеу үшін пайдаланылуға тиіс.

6-бап
Қаражатты сақтау

      1. Президент Академияның қаражаты сақталатын банк шотын/шоттарын айқындайды.

      2. Академия шоттары АҚШ долларымен және Қабылдаушы елдің ұлттық валютасымен жүргізіледі. Алдыңғы кезеңдегі шығыстарға арналған валюта бағамдарының бухгалтерлік есебі Қабылдаушы елдің орталық банкінің үш орташа айлық валюта бағамдарына негізделеді.

7-бап
Есептілік

      1. Президент Академияның қаржы қаражатын бақылауды жүзеге асырады және оны жұмсау бойынша АЛТК арқылы СІМК-нiң алдында есеп береді.

      2. Президент АЛТК арқылы СІМК-ге әр қаржы жылы үшін жылдық есепті/баяндаманы алдыңғы қаржы жылынан кейінгі жылдың 31 наурызынан кешіктірмей ұсынады.

      3. Әрбір қаржы жылының қорытындысы бойынша қаражаттың профициті не тапшылығы кірістердің шығыстардан асып түсуін не шығыстардың кірістерден асып түсуін есептеу арқылы айқындалады. Академия бюджетінде қолма-қол қаражат тапшылығы болған жағдайда президент бұл туралы АЛТК арқылы СІМК-ні хабардар етеді және қажетті қаржылық шараларды қабылдау үшiн ұсыныстар енгізеді.

8-бап
Аудит

      1. Академияның қаржылық қызметінің сыртқы аудиті әрбір бюджет кезеңінің соңында жүргізіледі. Аудитті АЛТК-ның мақұлдауы бойынша СІМК өкілеттік берген халықаралық деңгейде танылған тәуелсіз аудиторлық ұйым (компания) жүргізеді. Академия президенті уәкілетті органға сыртқы аудитті жүргізуге қажетті барлық құжаттарды ұсынады.

      2. Тәуелсіз аудит нәтижелері бойынша жасалған аудиторлық есепті Академия президенті барлық Тараптарға жібереді.

9-бап
Айналым қаражатының резерві

      1. Айналым қаражатының резерві бюджеттің бір бөлігі болып табылады және жыл сайынғы міндетті жарналар алынғанға дейін бюджеттің ағымдағы шығыстарын қаржыландыру үшін ғана пайдаланылады.

      2. Айналым қаражаты резервінің сомасы жылдық бюджеттің 10 % төмен болмайтын мөлшерде белгіленуге тиіс. Күтілетін жыл сайынғы міндетті жарналар алынғаннан кейін аванстық сома айналым қаражатының резервіне қайтарылады.

10-бап
Қорытынды ережелер

      1. Осы Келісім оның күшіне енуі үшін қажетті мемлекетішілік рәсімдерді Тараптардың орындағаны туралы соңғы жазбаша хабарламаны депозитарий дипломатиялық арналар арқылы алғаннан кейін отызыншы күні күшіне енеді.

      Осы Келісім түркітілдес мемлекеттердің қосылуы үшін ашық болады, қосылған мемлекет үшін депозитарий қосылу туралы құжатты алғаннан кейін отызыншы күні күшіне енеді.

      2. Қазақстан Республикасы осы Келісімнің депозитарийі болып табылады. Депозитарий Тараптарды осы Келісімнің күшіне енген күні, сондай-ақ тиісті ратификациялау, қабылдау, бекіту немесе қосылу туралы құжатты алғаны туралы дипломатиялық арналар арқылы жазбаша хабардар етеді.

      3. Осы Келісімді түсіндіру немесе қолдану бойынша келіспеушіліктер туындаған жағдайда Тараптар оларды консультациялар және келіссөздер арқылы шешеді.

      4. Осы Келісімге Тараптардың өзара келісуі бойынша осы баптың 1-тармағында көзделген тәртіппен күшіне енетін жеке хаттамалар нысанындағы өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін. Мұндай өзгерістер мен толықтырулар осы Келісімнің ажырамас бөліктері болып табылады.

      5. Тараптардың кез келгені депозитарийге жазбаша хабарлама жолдау арқылы осы Келісімнен шыға алады. Депозитарий мұндай хабарламаны алған күннен бастап 6 ай өткен соң бұл Тарап үшін осы Келісім өз қолданысын тоқтатады.

      20__ жылғы "___" __________ __________ қаласында бір төлнұсқа данада әзербайжан, қазақ, қырғыз, түрік және ағылшын тілдерінде жасалды әрі барлық мәтіндер бірдей теңтүпнұсқалы болып табылады. Алшақтықтар болған жағдайда ағылшын тіліндегі нұсқа басым күшке ие болады.

      Әзербайжан Республикасының Үкіметі үшін

      Қазақстан Республикасының Үкіметі үшін

      Қырғыз Республикасының Үкіметі үшін

      Түркия Республикасының Үкіметі үшін

О подписании Соглашения о финансовых правилах Тюркской Академии

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2018 года № 541

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения о финансовых правилах Тюркской Академии.

      2. Министру иностранных дел Республики Казахстан Абдрахманову Кайрату Кудайбергеновичу подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение о финансовых правилах Тюркской Академии, разрешив вносить изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.

      3. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 767 "О подписании Соглашения о финансовых правилах Тюркской Академии".

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
Б. Сагинтаев

  Одобрен
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 28 августа 2018 года № 541
  Проект

СОГЛАШЕНИЕ
о финансовых правилах Тюркской Академии

      Правительства Азербайджанской Республики, Республики Казахстан, Кыргызской Республики и Турецкой Республики, далее именуемые "Сторонами",

      руководствуясь общепризнанными принципами и нормами международного права,

      стремясь реализовать положения статьи 8 Соглашения о создании Тюркской Академии (далее именуемое "Соглашение о создании"), подписанного в городе Бишкек 23 августа 2012 года,

      с должным уважением к Соглашению между Правительством Республики Казахстан и Тюркской Академией об условиях и порядке размещения Тюркской Академии в Республике Казахстан,

      согласились о нижеследующем:

Статья 1
Определения

      В данном Соглашении:

      1) "Академия" означает Тюркскую Академию, созданную в форме международной организации под эгидой Совета сотрудничества тюркоязычных государств;

      2) "Тюркский Совет" означает Совет сотрудничества тюркоязычных государств;

      3) "Бюджет" означает формирование и распоряжение средствами, предназначенными для реализации задач и функций Академии;

      4) "Финансовый год" означает промежуток времени, начиная с 1 января по 31 декабря календарного года;

      5) "Взносы" означают суммы, установленные для Сторон с целью покрытия расходов, связанных с деятельностью Академии в текущем финансовом году;

      6) "СМИД" означает Совет Министров иностранных дел Тюркского Совета;

      7) "КСДЛ" означает Комитет старших должностных лиц Тюркского Совета;

      8) "Секретариат" означает Секретариат Тюркского Совета;

      9) "Принимающая страна" означает государство- член Академии, на территории которого размещена Академия;

      10) "Президент, Вице-президенты" - президент и вице-президенты Академии, назначаемые согласно статье 4 Соглашения о создании;

      11) "Научный штат" состоит из ученых и экспертов, нанимаемых на контрактной основе в соответствии с требованиями научных проектов;

      12) "Административный штат" состоит из административного персонала, нанимаемого на контрактной основе;

      13) "Штат общего обслуживания" состоит из технического персонала, нанимаемого на контрактной основе;

      14) "Персонал" состоит из президента, вице-президентов, научного, административного штатов и штата общего обслуживания Академии;

      15) "Иждивенцы" означают супруг/супруга, не состоявших в браке детей до 18 лет, а также родителей, находящихся на полном иждивении персонала;

      16) "Внешний аудит" означает проверку финансовой и экономической деятельности Академии, осуществляемую независимым(и) аудитором/аудиторами, назначенным(и) СМИД;

      17) "Доходы" означают средства, полученные Академией в виде установленных взносов в бюджет;

      18) "Прочие доходы" означают все поступления, за исключением установленных взносов, пожертвований в денежной форме, а также сумм, полученных в результате прямого возмещения расходов в текущем финансовом году;

      19) "Расходы" означают распоряжение средствами Академии из бюджета для финансирования ее задач и функций;

      20) "Расходы кандидатов" означают расходы кандидатов на транспорт, проживание в гостинице и суточные;

      21) "Резерв оборотных средств" является частью бюджета, используемой для расходов Академии до полной выплаты обязательных взносов.

Статья 2
Общие положения

      Соглашение о Финансовых правилах Тюркской Академии определяет источники финансирования, порядок формирования, исполнения и отчетности по бюджету Академии.

Статья 3
Бюджет

      1. Бюджет Академии включает все доходы и расходы финансового года в денежных и/или иных формах. Бюджет также покрывает годовые взносы на расходы, предусмотренные для осуществления долгосрочных проектов Академии.

      2. Бюджет Академии утверждается СМИД после одобрения КСДЛ.

      3. Бюджет Академии состоит из двух частей: годовых доходов и расходов (годовых расходов и расходов на конкретные проекты, рассчитанные на несколько финансовых лет).

Доходы

      4. Доходы состоят из:

      1) обязательных взносов государств-членов, устанавливаемых СМИД, учитывая их платежеспособность, превалирующую шкалу взносов в Организацию Объединенных Наций и их текущие взносы в аналогичные региональные организации, однако доля Принимающей страны не должна быть ниже доли других государств-членов (шкала обязательных взносов указывается в отдельном протоколе, подписанном СМИД, в случае необходимости в протокол вносятся изменения);

      2) грантов;

      3) платежей в бюджет Академии из добровольных взносов, размеры которых не ограничиваются;

      4) добровольных взносов в денежной и/или других формах, которые также могут быть приняты от стран-наблюдателей Академии, других государств, организаций-наблюдателей Академии, других международных организаций и форумов, юридических и физических лиц, подлежащих одобрению Сторонами;

      5) прочих доходов, включая доходы от процентов и другие доходы, при условии, что они не противоречат целям и задачам Академии.

Расходы

      5. В расходы включаются:

      научные расходы:

      1) исследовательские расходы;

      2) проектные расходы;

      3) симпозиумы, научные конференции и заседания;

      4) типографические расходы;

      5) аутсорсинг;

      6) консалтинг;

      расходы на персонал:

      1) вознаграждение президента, в том числе:

      медицинская страховка; пособие на иждивенцев; расходы на образование; пособие на жилье; пособие по ротации; отпускное пособие (один раз в год); представительские расходы; взносы на социальное и пенсионное обеспечение в соответствии со статьей 12 Положения о персонале Тюркской Академии ;

      2) вознаграждение вице-президентов, в том числе:

      медицинская страховка; пособие на иждивенцев; расходы на образование; пособие по ротации; отпускное пособие (один раз в год); представительские расходы; взносы на социальное и пенсионное обеспечение в соответствии со статьей 12 Положения о персонале Тюркской Академии ;

      3) вознаграждение научного штата, в том числе:

      медицинская страховка; пособие на иждивенцев; расходы на образование; пособие по ротации; отпускное пособие (один раз в год); взносы на социальные и пенсионное обеспечение в соответствии со статьей 12 Положения о персонале Тюркской Академии;

      4) вознаграждение административного штата, в том числе:

      медицинская страховка; пособие на иждивенцев; взносы на социальное и пенсионное обеспечение в соответствии со статьей 12 Положения о персонале Тюркской Академии; отпускное пособие (один раз в год);

      5) вознаграждение штата общего обслуживания, в том числе:

      медицинская страховка; пособие на иждивенцев; взносы на социальное и пенсионное обеспечение в соответствии со статьей 12 Положения о персонале Тюркской Академии;

      6) выходное пособие в случае прекращения контрактов персонала;

      7) расходы на командировки персонала, включая суточные, транспортные расходы и проживание в гостинице;

      8) тренинг штата;

      9) расходы кандидата.

      Пособие на иждивенцев и на образование не подлежат оплате гражданам Принимающей страны.

      Административные расходы:

      1) платежи по страхованию персонала от несчастных случаев при исполнении ими трудовых (служебных) обязанностей;

      2) обязательное социальное страхование;

      3) приобретение товаров и услуг для Академии;

      4) приобретение офисной мебели и оборудования, автомобилей и иных средств, необходимых для функционирования Академии;

      5) обслуживание и ремонт недвижимого имущества, офисной мебели, оборудования, автомобилей и других средств;

      6) протокольные расходы;

      7) командировочные расходы членов Научного совета, включая транспортные расходы, проживание в гостинице и суточные.

      Расходы на музей и библиотеку

      1) приобретение товаров и услуг для музея и библиотеки;

      2) приобретение офисной мебели и оборудования и иных средств, необходимых для функционирования музея и библиотеки;

      3) обслуживание и ремонт недвижимого имущества, офисной мебели, оборудования и других средств;

      4) приобретение литературы для библиотеки.

      6. Штатное расписание Академии с указанием расходов на финансовый год согласно рангу и заработной плате персонала разрабатывается Академией и утверждается СМИД после одобрения КСДЛ.

Статья 4
Исполнение бюджета

      1. Бюджет администрируется президентом.

      2. Точные суммы обязательных взносов для каждой Стороны указываются в бюджете.

      3. Ежегодные взносы в бюджет исчисляются и оплачиваются в долларах США.

      4. Академия информирует СМИД через Секретариат о перечислении обязательных взносов в бюджет в полном объеме.

      5. Соответствующие взносы оплачиваются предпочтительно в течение первых трех месяцев финансового года. Однако в тех случаях, когда это не представляется возможным в соответствии с национальным законодательством, выплаты могут быть сделаны в четырех интервалах и произведены в начале каждых трех месяцев.

Статья 5
Смета расходов

      1. Бюджет Академии исполняется в соответствии со сметой расходов – документом, охватывающим расходы на финансовый год.

      2. Академия формирует проект бюджета вместе с пояснительной запиской и направляет его с расчетами и обоснованиями по каждой статье для рассмотрения Сторонам через КСДЛ посредством Секретариата для утверждения СМИД в первой половине года, предшествующего новому финансовому году.

      3. СМИД рассматривает и утверждает бюджет на следующий финансовый год до 31 декабря текущего года. Однако, если бюджет не утверждается в год, предшествующий новому финансовому году, существующий бюджет считается утвержденным с необходимыми изменениями.

      4. Для движения денежной наличности операции могут осуществляться в национальной валюте Принимающей страны и, при необходимости, в валюте других стран.

      5. В отношении расходов в местной валюте курсы валюты для оценки бюджета основываются на среднем валютном курсе предыдущего года центрального банка Принимающей страны.

      6. В пределах утвержденного бюджета, за исключением статьи по заработной плате, любое перераспределение из одной статьи в другую может быть произведено Академией с предварительным информированием Сторон и объяснением. Такое перераспределение не должно превышать 10% от общей суммы. Предложенное перераспределение средств считается утвержденным, если в течение 30 дней с даты уведомления ни одна из Сторон не выразит возражений. Если перераспределение из одной статьи в другую превышает 10% от общей суммы, требуется утверждение СМИД.

      7. Остатки бюджетных средств Академии, не использованные по назначению к концу финансового года, должны быть включены в доходную часть бюджета следующего финансового года. Взносы каждого государства-члена должны быть рассчитаны пропорционально (с учетом образовавшегося остатка и размеры чистых взносов должны быть доведены до сведения Сторон) и переданы Сторонам в счет их суммарных взносов.

      8. Остатки средств бюджета, образовавшиеся по состоянию на 1 января в связи с неполным использованием на приобретение оборудования и товаров длительного пользования в предыдущем году, должны быть использованы для оплаты отложенных заказов.

Статья 6
Хранение средств

      1. Президент определяет банковский счет/счета, на которых хранятся средства Академии.

      2. Счета Академии ведутся в долларах США и национальной валюте Принимающей страны. Бухгалтерский учет валютных курсов на расходы за предыдущий период основывается на трех среднемесячных валютных курсах центрального банка Принимающей страны.

Статья 7
Отчетность

      1. Президент осуществляет контроль над финансовыми средствами Академии и подотчетен СМИД через КСДЛ за распоряжение ими.

      2. Президент представляет в СМИД через КСДЛ годовой отчет/доклад за каждый финансовый год не позднее 31 марта года, следующего за предыдущим финансовым годом.

      3. По итогам каждого финансового года профицит либо дефицит средств определяются путем подсчета превышения доходов над расходами, либо превышения расходов над доходами. В случае дефицита наличных средств бюджета Академии, президент информирует об этом СМИД через КСДЛ и вносит предложения для принятия необходимых финансовых мер.

Статья 8
Аудит

      1. Внешний аудит финансовой деятельности Академии проводится в конце каждого бюджетного периода. Аудит производится признанной на международном уровне независимой аудиторской организацией (компанией), уполномоченной СМИД по одобрению КСДЛ. Президент Академии представляет уполномоченному органу все необходимые документы для проведения внешнего аудита.

      2. Составленный по результатам независимого аудита аудиторский отчет направляется президентом Академии всем Сторонам.

Статья 9
Резерв оборотных средств

      1. Резерв оборотных средств является частью бюджета и используется исключительно для финансирования текущих расходов бюджета до получения ожидаемых ежегодных обязательных взносов.

      2. Сумма резерва оборотных средств устанавливается в размере не ниже 10% от годового бюджета. После получения ожидаемых ежегодных обязательных взносов авансовая сумма возвращается в резерв оборотных средств.

Статья 10
Заключительные положения

      1. Настоящее Соглашение вступает в силу на тридцатый день после получения депозитарием по дипломатическим каналам последнего письменного уведомления о завершении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для вступления его в силу.

      Настоящее Соглашение открыто для присоединения тюркоязычных государств, вступает в силу для присоединивщегося государства на тридцатый день после получения депозитарием документа о присоединении.

      2. Республика Казахстан является депозитарием настоящего Соглашения. Депозитарий уведомит письменно по дипломатическим каналам Стороны о дате вступления в силу настоящего Соглашения, а также получении документа о ратификации, принятии, утверждении или присоединении.

      3. В случае возникновения разногласий по толкованию или применению настоящего Соглашения, Стороны разрешают их путем консультаций и переговоров.

      4. По взаимному согласию Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения и дополнения в форме отдельных протоколов, вступающих в силу в порядке, предусмотренном пунктом 1 настоящей статьи. Эти изменения и дополнения являются неотъемлемыми частями настоящего Соглашения.

      5. Каждая из Сторон в любое время может выйти из настоящего Соглашения путем направления письменного уведомления депозитарию. Настоящее Соглашение прекращает свое действие для этой Стороны по истечении 6 месяцев с даты получения такого уведомления депозитарием.

      Совершено в городе ___________, "___" __________ 20__ года, в одном подлинном экземпляре на азербайджанском, казахском, кыргызском, турецком и английском языках, причем все тексты являются равно аутентичными. В случае расхождений версия на английском языке имеет преимущество .

      За Правительство Азербайджанской Республики
За Правительство Республики Казахстан
За Правительство Кыргызской Республики
За Правительство Турецкой Республики