Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Қазынашылығын құру мәселелерi

Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң Қаулысы 1994 жылғы 20 мамыр N 549. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996.09.13. N 1114 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Қазынашылығын құру туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1994 жылғы 27 қаңтардағы N 1526 Жарлығын орындау үшiн Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қаулы етедi:
      1. Аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерi заңды тұлғалар болып табылады, өздерiнiң шығыс сметалары, Қазақстан Республикасының Ұлттық банк мекемелерiнде ағымдағы шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк Елтаңбасы бейнеленген, өздерiнiң атаулары қазақ және орыс тiлдерiнде жазылған мөрлерi болады деп белгiленсiн.
      Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң қазынашылығы органдарын ұстау мемлекеттiк басқару органдарын ұстауға көзделген республикалық бюджеттiң қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Қазынашылығы туралы Ереже (қоса берiлiп отыр) бекiтiлсiн.
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнiң орталық аппараты қызметкерлерiнiң саны - 80 адамға, Министрдiң орынбасарының саны - бiр адамға көбейтiлсiн.
      4. Аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерiнiң штат саны 3220 адам болып белгiленсiн.
      5. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi 1994 жылы мемлекеттiк басқару органдарын ұстауға көзделген қаражат есебiнен Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң қазынашылық органдарын ұстауға қажеттi қаражат бөлсiн.
      6. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi қазынашылық органдарының қызметкерлерiне Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң қызметкерлерi үшiн белгiленген еңбекақы төлеу шарттары мен тәртiбi қолданылсын.
      7. 1994 жылға арналған республикалық бюджеттi дәлдеу кезiнде қазынашылық органдарын жарақтандыру үшiн компьютерлер мен техникалық құралдар сатып алуға Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне қаражат бөлу көзделсiн.
      8. Қазақстан Республикасының Ұлттық банкi республикалық бюджеттiң кассалық жағынан атқарылуының есебiн қатар жүргiзсiн, осы жұмысты ұйымдастыруда қазынашылық органдарына әдiстемелiк және практикалық көмек көрсетсiн.
      9. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi:
      Бас қазынашылық басқармасының құрылуына және осы басқармаға берiлген мiндеттер мен функциялардың айқындалуына байланысты министрлiктiң орталық аппаратында қажеттi құрылымдық өзгерiстер енгiзсiн;
      үстiмiздегi жылдың аяғына дейiн жер жерде аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерiн құру, оларды қаржы-кредит (банк) мекемелерiнде жұмыс iстеуге икемi бар мамандармен толықтыру жөнiнде ұйымдастыру шараларын жүргiзсiн және келешекте қазынашылықты басқарудың компьютерлендiрiлген жүйесiн құруды ескере отырып компьютерлендiру мәселелерiн шешетiн болсын.
      10. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiк жөнiндегi мемлекеттiк комитетi облыстардың Алматы және Ленинск қалаларының әкiмдерiмен бiрлесе отырып бiр ай мерзiм iшiнде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Бас қазынашылығы басқармасын, аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерiн қызмет үйлерiмен және байланыс құралдарымен қамтамасыз етi мәселесiн шешсiн, олардың қалыпты жұмыс iстеуiне қол ұшын берiп, көмек көрсетсiн.
      11. Халықаралық қарды ұйымдары мен шет елдердiң консультациялық, техникалық және қаржы көмегiн бағыттау кезiнде Қазақстан Республикасының қазынашылығын компьютерлендiру мен оған кадрлар даярлау бағдарламаларына басымдық беру тиiмдi деп

 

саналсын.

     12. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Әдiлет

министрлiгiмен келiсе отырып бiр ай iшiнде Қазақстан Республикасы

Президентiнiң 1994 жылғы 27 қаңтардағы N 1522 Жарлығынан туындайтын

өзгерiстер мен толықтыруларды қолданылып жүрген заңдарға енгiзу

туралы ұсыныс әзiрлеп, оны Қазақстан Республикасының Министрлер

Кабинетiне түсiрсiн.

            Қазақстан Республикасының

              Премьер-министрi

                                       Қазақстан Республикасы

                                       Министрлер Кабинетiнiң

                                       1994 жылғы 20 мамырдағы

                                           N 549 қаулысымен

                                            Бекiтiлген

            Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң

                      қазынашылығы туралы

                         Ереже

                   1. Жалпы қағидалар


 
       1. Қазақстан Республикасының қаржы министрлiгiнiң қазынашылық органдарының орталықтандырылған жүйесi (бұдан әрi - қазынашылық) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Бас қазынашылығы басқармасынан және облыстар, Алматы және Ленинск қалалары, аудандар, қалалар мен қалалардағы аудандар бойынша бағынышты аумақтық қазынашылық органдарынан тұрады.
      Қазынашылық органдары (Бас басқармадан басқасы) заңды тұлғалар болып табылады, өздерiнiң шығыс сметалары, Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң мекемелерiнде ағымдағы шоттары, Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк елтаңбасы бейнеленген және өздерiнiң атаулары қазақ әрi орыс тiлдерiнде жазылған мөрлерi болады.
      2. Бас қазынашылық басқармасының бастығы лауазымы бойынша әрi Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң бiрiншi орынбасары болып табылады, Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң ұсынуы бойынша оны Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi қызметке тағайындайды және қызметiнен босатады.
      Облыстар, Алматы және Ленинск қалалары, аудандар, қалалар мен қалалардағы аудандар бойынша аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерiнiң бастықтарын Бас қазынашылық басқармасы бастығының ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Қаржы министрi қызметке тағайындайды және қызметiнен босатады.
      3. Қазынашылық өзiнiң қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарын қаулылары мен өкiмдерiн, Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесi мен Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қаулыларын, осы Ереженi, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң бұйрықтары (қаулылары) мен өкiмдерiн басшылыққа алады.
      4. Бiртұтас қазынашылық шотқа, қазынашылық органдарының аймақтық шоттары мен бюджеттiк мекемелердiң және республикалық бюджеттегi ұйымдардың шоттарына Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң мекемелерi кассалық қызмет көрсетедi.
      5. Қазынашылық органдары өздерiнiң жұмысында бюджет түрлерi арасында өзара есеп айырысу мәселелерi бойынша және бюджет жүйесiнiң жайы туралы қажеттi ақпарат жинау iсiнiң барысында жергiлiктi өкiлдiк және атқару органдарымен бiрлесiп iс-қимыл жасайды.
      6. Қазынашылық республикалық бюджет пен мемлекеттiк нысаналы қаржыландыру қорларының орындалу нәтижелерi туралы Қазақстан Республикасының Қаржы министрiне дүркiн-дүркiн хабарлап тұрады.
 
                    2. Қазынашылықтың мiндеттерi мен функциялары
      7. Қазынашылық органдарының негiзгi мiндеттерi:
      республикалық бюджеттiң кассалық жағынан атқарылуын ұйымдастыру, жүзеге асыру мен бақылау;
      Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң мекемелерiнде ашылған қазынашылықтың шоттарындағы ақша қаражатын, кассалардың бiрлiк ұстанымына қарай, басқарып отыру;
      республикалық бюджет пен жергiлiктi бюджеттердiң арасындағы өзара есеп айырысуларды жүргiзу;
      Қазақстан Республикасының Ұлттық банкiмен бiрлесе отырып Қазақстан Республикасының iшкi және сыртқы мемлекеттiк қарызының қозғалысын есепке алу мен оған қызмет көрсету;
      республикалық бюджет пен мемлекеттiк нысаналы қаржыландыру қорларының арасындағы қаржы қатынастарын жедел басқарып отыру, оларды қаржы жағынан атқару және осы қорлардың қозғалысы мен пайдаланылуын бақылау;
      мемлекеттiк қаржының жайы туралы ақпарат жинау, оны өңдеу мен талдау және оларды жедел басқару iсiнде пайдалану, мемлекеттiк өкiметтiң атқарушы органдарына бюджет шоттарының жайы туралы ақпарат берiп тұру;
      мемлекеттiк қаржы ресурстарының мөлшерiне қысқа мерзiмдi болжам жасау, осы ресурстарды жедел түрде басқару мен икемдеу;
      республикалық бюджеттiң атқарылуы туралы бухгалтерлiк есеп пен есеп берудi жүзеге асыру және мемлекеттiк өкiметтiң атқарушы органдарына есеп түсiрiп отыру;
      қазынашылықтың құзыретiне жататын және мемлекеттiк өкiмет пен басқару органдарының, кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың орындауы үшiн мiндеттi мәселелер жөнiнде, сондай-ақ бюджеттiк жiктеу есепке алу операцияларын жүргiзу тәртiбi туралы әдiстемелiк және нұсқамалық материалдар әзiрлеу болып табылады.
      8. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Бас қазынашылығы басқармасы Қазынашылықтың аумақтық органдарының жұмысына басшылық жасайды және мынадай функцияларды орындайды:
      бюджеттiң кассалық жағынан атқарылуын жүзеге асырады, республикалық бюджет пен мемлекеттiк нысаналы қаржыландыру қорларының арасындағы қаржы қатынастарын реттейдi, сондай-ақ мемлекеттiк басқару органдарын қаржыландырады;
      республикалық бюджет пен өкiлдi органдардың жергiлiктi бюджеттерiнiң арасындағы өзара есеп айырысулар мен бюджеттiк несиелердiң есебiн жүргiзедi;
      республикалық және жергiлiктi бюджеттердiң арасындағы реттелмелi табыстардың ставкаларын белгiлейдi;
      бюджеттiң атқарылуы туралы бухгалтерлiк есеп пен есеп берудi жүргiзу тәртiбiн белгiлейдi және жүзеге асырады, республикалық бюджет пен нысаналы қаржыландыру қорлары қаражатының қозғалысын бақылауға алады;
      әдiстемелiк нұсқамалық құжаттарды әзiрлеп, бекiтедi, қазынашылық құзыретiне жататын, мемлекеттiк өкiмет пен басқару органдарының, кәсiпорындардың, мекемелер мен ұйымдардың орындауы үшiн мiндеттi мәселелер бойынша есеп жүргiзу мен есеп берудi жасау тәртiбiн белгiлейдi;
      Қазақстан Республикасының ұлттық банкiмен бiрге республиканың iшкi және сыртқы қарызының қозғалысын есепке алу және оған қызмет көрсету жөнiнде операциялар жасайды, сондай-ақ Үкiметтiң орталықтандырылған қаржы ресурстарын орналастыруды қайтарылатын ақылы негiзде ұйымдастырып, жүзеге асырады;
      аумақтық қазынашылық органдарының жұмысына тексерiстер мен тексерулер жасайды, жұмыс тәжiрибесiн қорытып, оны жақсарту жөнiнде шаралар қолданады;
      Қазақстан Республикасы бюджетiнiң және Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң қарауындағы өзге де орталықтандырылған қаржы ресурстарының теңге түрiндегi де, шетел валютасы түрiндегi де кiрiсi мен шығысын басқаруды жүзеге асырады, банктер мен өзге де қаржы-кредит мекемелерiндегi шоттардағы қазынашылық қаражатына иелiк етедi, сондай-ақ осы қаражатпен операциялар жасайды;
      республикалық бюджет қаражатын қазынашылықтың аумақтық органдарының арасында қайта бөлiп отырады;
      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiне республикалық бюджеттiң атқарылу нәтижелерi мен Үкiметтiң қаржы ресурстарының жайы туралы ақпарат түсiредi;
      қазынашылықтың құзыретiне жататын мәселелер бойынша заң және өзге де нормативтiк актiлердiң жобаларын әзiрлеудi белгiленген тәртiппен жүзеге асырады;
      республикалық бюджеттiң атқарылуына және нысаналы қаржыландыру қорларының қаражатына қатысты Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарының сақталуына бақылау жасау жөнiндегi аумақтық қазынашылық органдарының жұмысын ұйымдастырады;
      аумақтық қазынашылық органдарының iстелген жұмыс туралы есептерiн алады, талдайды және қорытады, оны жетiлдiру жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi, олардың қызметiне тексеру жасауды ұйымдастырады, бетi ашылған кемшiлiктер мен тәртiп бұзушылықты жою жөнiнде шаралар қолданады;
      шет елдердегi қазынашылық қызметiн ұйымдастыру тәжiрибесiн зерделейдi және оны iс жүзiнде пайдалану жөнiнде ұсыныстар әзiрлейдi;
      қазынашылық органдары қызметкерлерiнiң бiлiктiлiгiн арттыруды ұйымдастырады;
      қазынашылықтың бiртұтас телекоммуникациялық ақпарат жүйесiн енгiзудi ұйымдастырады және оның тиiмдi пайдаланылуын қамтамасыз етедi.
      9. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Бас қазынашылығы басқармасына ведомстволық бағыныстағы мекемелер бола отырып облыстар, Алматы және Ленинск қалалары бойынша аумақтық қазынашылық органдары өздерiне жүктелген мiндеттерге сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      атқарушы өкiметтiң тиiстi органдарымен, салық, құқық қорғау органдарымен және банкiлермен өзара iс-қимылда бақылау функцияларын жүзеге асырады;
      Қазақстан Республикасы республикалық бюджетi қаражатының, тиiстi аумақтарға қызмет ететiн қазынашылықтың есеп шоттарындағы нысаналы қаржыландыру қорлары қаражатының қозғалысы жөнiндегi операциялардың есебiн жүргiзедi;
      республикалық бюджеттiң кiрiсi мен шығысының атқарылуы туралы ақпарат пен есеп-қисап жинауды, өңдеудi және оларды жоғары қазынашылық органдарына тапсыруды жүзеге асырады;
      өздерiне жүктелген функцияларды орындау барысында Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң мекемелерiмен және өзге де қаржы-кредит мекемелерiмен өзара iс-қимыл жасайды.
      10. Аудандар, қалалар мен қалалардағы аудандар бойынша аумақтық қазынашылық органдары мынадай негiзгi функцияларды атқарады:
      республикалық бюджеттiң және республикалық бюджеттiң құрамына енгiзiлген нысаналы қаржыландыру қорларының атқарылуын жүзеге асырады;
      бекiтiлген бюджетке сәйкес мекемелердi, ұйымдар мен кәсiпорындарды ұстауға арналған қаражатты қатаң нысаналы түрде бөлiп отырады;
      Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген мөлшерде республикалық бюджет пен жергiлiктi бюджеттердiң арасындағы реттелмелi табыстарды бөлудi жүзеге асырады;
      республикалық бюджеттiң кiрiсi мен шығысының және республикалық бюджеттiң құрамына енгiзiлген нысаналы қаржыландыру қорлары қаражатының атқарылуы туралы бухгалтерлiк есеп жүргiзедi және есеп-қисап жасайды;
      жоғары тұрған аумақтық қазынашылық органына есеп пен есеп беру деректерiн тапсырады және бухгалтерлiк есеп пен есеп беру деректерiнiң дұрыстығы үшiн жауап бередi;
      салық инспекцияларының қорытындысы бойынша республикалық бюджетке артық төленген немесе дұрыс төленбеген (есептелген) салықтар мен табыстарды қайтарады (есепке алады);
      өздерiнiң қызметiн жергiлiктi қаржы салық органдарымен үйлестiрiп отырады.
 
               3. Қазынашылықтың құқықтары мен мiндеттерi
      11. Негiзгi мiндеттердi орындау және бюджет тәртiбiн нығайту мақсатында қазынашылық органдарының:
      министрлiктерде, ведомстволарда, кәсiпорындарда, ұйымдар мен мекемелерде Үкiметтiң қаржы ресурстарын есептеумен, аударумен және пайдаланумен байланысты ақша құжаттарына тексеру жүргiзуге;
      республикалық бюджеттен бөлiнген және өз мақсатымен пайдаланылмайтын қаражатты бюджетке шүбәсiз түрде министрлiктерден, ведомстволарда, кәсiпорындардан, ұйымдар мен мекемелерден өндiрiп алуға (қайтарып алуға);
      республикалық бюджеттiң кiрiсiне түсетiн қаражатты немесе республикалық бюджеттен тиiстi банкiлерге немесе қаржы-кредит мекемелерiне алушылардың есеп шоттарына аударылатын қаражатты банкiлер немесе өзге қаржы-кредит мекемелерi мезгiлiнде есептемеген жағдайда оларға санкциялар қолдануға құқығы бар.
      12. Қазынашылық органдарының лауазымды адамдары Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдары мен нормативтiк актiлерiн мүлтiксiз орындауға тиiс, заңдарда белгiлеген тәртiппен айқындалған мемлекеттiк және коммерциялық құпияны құрайтын мәлiметтердiң құпиялылығын сақтауға мiндеттi.
      13. Банкiлер мен өзге қаржы-кредит мекемелерi бюджет қаражаты мен нысаналы қаржыландыру қорларының қаражатын депозит шоттарына уақытша орналастырғаны үшiн Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiмен жасалған келiсiмдерде белгiленген мөлшерде проценттер төлейдi.
      Қазақстан Республикасы республикалық бюджетiнiң тапшылығын жабуға Қазақстан Республикасы Ұлттық банкiнiң қаражаты заң белгiлеген тәртiппен қарызға алынған жағдайда қазынашылық дәл осылайша проценттер төлейдi.
      14. Қазынашылық басшысы - Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Бас қазынашылық басқармасының бастығы Қазақстан РЕспубликасының қазынашылығына жүктелген мiндеттер мен мiндеттiлiктiң орындалуы үшiн дербес жауап бередi, өзiнiң орынбасарларының, осы Бас басқарманың құрылымдық бөлiмшелерi бастықтарының, сондай-ақ облыстар, Алматы және Ленинск қалалары бойынша қазынашылық органдары басшыларының жауапкершiлiк деңгейiн белгiлейдi.
      15. Бас қазынашылық басқармасының құрылымы мен штатын Қазақстан Республикасының ҚАржы министрi, ал аумақтық қазынашылық басқармаларының құрылымы мен штатын - өздерiне белгiленген адам саны мен еңбекақы қорын лимитiнiң шегiнде осы басқармалардың бастықтары бекiтедi.
      16. Қазынашылық органдары "Мемлекеттiк баж туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгiленген жағдай мен тәртiп бойынша мемлекеттiк баж салығын төлеуден босатылады.
 
                    4. Қазынашылық органдарына тексерiстер жүргiзу
                          тәртiбi мен мерзiмi
      17. Аумақтық қазынашылық басқармалары мен бөлiмшелерiне бағыныштылық тәртiбiн жоғары тұрған қазынашылық органы 3 жылда кемiнде бiр рет, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес өзге органдар тарапынан да тексерiстер жасалады.
 

Вопросы образования казначейства Министерства финансов Республики Казахстан

Постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 20 мая 1994 г. N 549. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 13 сентября 1996 г. N 1114 ~P961114.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 13.09.1996 № 1114.

      Во исполнение Указа Президента Республики Казахстан от 27 января 1994 г. N 1526 "Об образовании Казначейства Министерства финансов Республики Казахстан" Кабинет Министров Республики Казахстан постановляет:

      1. Установить, что территориальные управления и отделения казначейства являются юридическими лицами, имеют самостоятельные сметы расходов, текущие счета в учреждениях Национального банка Республики Казахстан, печати с изображением Государственного герба Республики Казахстан и со своим наименованием на казахском и русском языках.

      Содержание органов казначейства Министерства финансов Республики Казахстан осуществляется за счет средств республиканского бюджета, предусмотренных на содержание органов государственного управления.

      2. Утвердить Положение о казначействе Министерства финансов Республики Казахстан (прилагается).

      3. Увеличить численность работников центрального аппарата Министерства финансов Республики Казахстан на 80 единиц, количество заместителей Министра - на одну единицу.

      4. Установить штатную численность аппаратов территориальных управлений и отделений казначейства в количестве 3220 единиц.

      5. Министерству финансов Республики Казахстан выделить в 1994 году необходимые ассигнования на содержание органов казначейства Министерства финансов Республики Казахстан за счет ассигнований, предусмотренных на содержание органов государственного управления.

      6. Распространить на работников органов казначейства Министерства финансов Республики Казахстан условия и порядок оплаты труда, установленный для работников Министерства финансов Республики Казахстан.

      7. Предусмотреть при уточнении республиканского бюджета на 1994 год выделение ассигнований Министерству финансов Республики Казахстан на приобретение компьютеров и технических средств для оснащения органов казначейства.

      8. Рекомендовать Национальному банку Республики Казахстан вести параллельный учет кассового исполнения республиканского бюджета, оказать органам казначейства методическую и практическую помощь в организации этой работы.

      9. Министерству финансов Республики Казахстан:

      в связи с образованием Главного управления казначейства и определением задач и функций, передаваемых этому Управлению, произвести необходимые структурные изменения в центральном аппарате Министерства;

      провести организационные мероприятия по образованию до конца текущего года на местах территориальных управлений и отделений казначейства, укомплектованию их специалистами, имеющими навыки работы в финансово-кредитных (банковских) учреждениях, решить вопросы компьютеризации, имея в виду в перспективе создание компьютеризированной системы управления казначейством.

      10. Государственному комитету Республики Казахстан по государственному имуществу совместно с главами областных, Алматинской и Ленинской городских администраций в месячный срок решить вопрос обеспечения Главного управления казначейства, территориальных управлений и отделений казначейства Министерства финансов Республики Казахстан служебными помещениями и средствами связи, оказывать помощь и содействие в их функционировании.

      11. Считать целесообразным отнесение программ компьютеризации казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и подготовки его кадров к числу приоритетных при направлении консультационной, технической и финансовой помощи международных финансовых организаций и зарубежных стран.

      12. Министерству финансов Республики Казахстан по согласованию с Министерством юстиции Республики Казахстан в месячный срок подготовить и внести в Кабинет Министров Республики Казахстан предложения о внесении изменений и дополнений в действующее законодательство, вытекающие из Указа Президента Республики Казахстан от 27 января 1994 г. N 1526.

      Премьер-министр Республики Казахстан

  Утверждено
 
 
 
 

      постановлением Кабинета Министров

     

      Республики Казахстан

      от 20 мая 1994 г. N 549

      Положение

      о казначействе Министерства финансов

      Республики Казахстан

      1. Общие положения

      1. Централизованная система органов казначейства Министерства финансов Республики Казахстан (в дальнейшем - казначейство) состоит из Главного управления казначейства Министерства финансов Республики Казахстан и подчиненных ему территориальных органов казначейства по областям, городам Алматы и Ленинску, районам, городам и районам в городах.

      Органы казначейства (кроме Главного управления) являются юридическими лицами, имеют самостоятельные сметы расходов, текущие счета в учреждениях Нацбанка Республики Казахстан, печати с изображением Государственного герба Республики Казахстан и со своим наименованием на казахском и русском языках.

      2. Начальник Главного управления казначейства является одновременно заместителем Министра финансов Республики Казахстан по должности, назначается на должность и освобождается от должности Кабинетом Министров Республики Казахстан по представлению Министра финансов Республики Казахстан.

      Начальники территориальных управлений и отделений казначейства по областям, городам Алматы и Ленинску, районам, городам и районам в городах назначаются на должности и освобождаются от должностей Министром финансов Республики Казахстан по представлению начальника Главного управления казначейства.

      3. В своей деятельности казначейство руководствуется Конституцией и законами Республики Казахстан, указами, постановлениями и распоряжениями Президента Республики Казахстан, постановлениями Верховного Совета и Кабинета Министров Республики Казахстан, настоящим Положением, а также приказами (постановлениями) и распоряжениями Министра финансов Республики Казахстан.

      4. Кассовое обслуживание единого казначейского счета, региональных счетов органов казначейства и счетов бюджетных учреждений и организаций, состоящих на республиканском бюджете, осуществляется учреждениями Нацбанка Республики Казахстан.

      5. В своей работе органы казначейства взаимодействуют с местными представительными и исполнительными органами по вопросам взаиморасчетов между видами бюджетов и в процессе работы по сбору необходимой информации о состоянии бюджетной системы.

      6. Казначейство периодически информирует Министра финансов Республики Казахстан о результатах исполнения республиканского бюджета и государственных фондов целевого финансирования.

     

      2. Задачи и функции казначейства

     

      7. Основными задачами органов казначейства являются:

      организация, осуществление и контроль кассового исполнения республиканского бюджета;

      управление денежными средствами на счетах казначейства, открытых в учреждениях Нацбанка Республики Казахстан, исходя из принципа единства кассы;

      ведение взаимных расчетов между республиканским бюджетом и местными бюджетами;

      учет движения и обслуживание совместно с Нацбанком Республики Казахстан внутреннего и внешнего государственного долга Республики Казахстан;

      оперативное управление взаимоотношениями между республиканским бюджетом и государственными фондами целевого финансирования, их финансовое исполнение, контроль за движением и использованием этих фондов;

      сбор, обработка и анализ информации о состоянии государственных финансов и использование их в оперативном управлении, представление информации о состоянии бюджетных счетов исполнительным органам государственной власти;

      краткосрочное прогнозирование размеров государственных финансовых ресурсов, оперативное управление и маневрирование этими ресурсами;

      осуществление бухгалтерского учета и отчетности об исполнении республиканского бюджета и представление отчетности исполнительным органам государственной власти;

      разработка методологических и инструктивных документов о порядке ведения учетных операций по вопросам, относящимся к компетенции казначейства и обязательным для выполнения органами государственной власти и управления, предприятиями, учреждениями и организациями, а также бюджетной классификации.

      8. Главное управление казначейства Министерства финансов Республики Казахстан руководит работой территориальных органов казначейства и выполняет следующие функции:

      осуществляет кассовое исполнение бюджета и регулирует финансовые отношения между республиканским бюджетом и государственными фондами целевого финансирования, а также финансирует органы государственного управления;

      осуществляет учет взаимных расчетов и бюджетных ссуд между республиканским бюджетом и местными бюджетами представительных органов;

      определяет ставки регулирующих доходов между республиканским и местными бюджетами;

      устанавливает порядок ведения и осуществляет бухгалтерский учет и отчетность об исполнении бюджета, контроль за движением средств республиканского бюджета и государственных фондов целевого финансирования;

      разрабатывает и утверждает методологические инструктивные документы, устанавливает порядок ведения учета и составления отчетности по вопросам, относящимся к компетенции казначейства, обязательные для исполнения органами государственной власти и управления, предприятиями, учреждениями и организациями;

      выполняет операции по учету движения и обслуживания совместно с Нацбанком Республики Казахстан внутреннего и внешнего государственного долга республики, а также организует и осуществляет на возвратной платной основе размещения централизованных финансовых ресурсов Правительства;

      проводит ревизии и проверки работы территориальных органов казначейства, обобщает опыт работы и принимает меры по ее улучшению;

      осуществляет управление доходами и расходами бюджета Республики Казахстан и иными централизованными финансовыми ресурсами, находящимися в ведении Кабинета Министров Республики Казахстан как в тенге, так и в иностранной валюте, распоряжается средствами казначейства, числящимися на счетах в банках и иных финансово-кредитных учреждениях, а также осуществляет операции с этими средствами;

      производит перераспределение денежных средств республиканского бюджета между территориальными органами казначейства;

      представляет Кабинету Министров Республики Казахстан информацию о результатах кассового исполнения республиканского бюджета и состоянии финансовых ресурсов Правительства;

      осуществляет в установленном порядке подготовку проектов законодательных и иных нормативных актов по вопросам, относящимся к компетенции казначейства;

      организует работу территориальных органов казначейства по контролю за соблюдением действующего законодательства Республики Казахстан в части исполнения республиканского бюджета и расходования средств фондов целевого финансирования;

      получает, анализирует и обобщает отчеты территориальных органов казначейства о проделанной работе и разрабатывает предложения по ее совершенствованию, организует проверку их деятельности, принимает меры по устранению выявленных недостатков и нарушений;

      изучает опыт организации деятельности казначейств зарубежных стран и разрабатывает предложения по его практическому использованию;

      организует повышение квалификации работников органов казначейства;

      организует внедрение и обеспечивает эффективное использование единой телекоммуникационной информационной системы казначейства.

      9. Являясь подведомственными учреждениями Главного управления казначейства Министерства финансов Республики Казахстан, территориальные органы казначейства по областям, городам Алматы и Ленинску в соответствии с возложенными на них задачами осуществляют следующие функции:

      выполняют контрольные функции во взаимодействии с соответствующими органами исполнительной власти, налоговыми, правоохранительными органами и банками;

      осуществляют учет операций по движению средств республиканского бюджета Республики Казахстан, средств фондов целевого финансирования на счетах территориального органа казначейства, обслуживающего соответствующую территорию;

      осуществляют сбор, обработку и передачу вышестоящим органам казначейства информации и отчетов об исполнении доходов и расходов республиканского бюджета;

      в процессе выполнения возложенных на них функций взаимодействуют с учреждениями Нацбанка Республики Казахстан и иными финансово-кредитными учреждениями.

      10. Территориальные органы казначейства по районам, городам и районам в городах выполняют следующие основные функции:

      осуществляют исполнение республиканского бюджета и фондов целевого финансирования, включенных в состав республиканского бюджета;

      в соответствии с утвержденным бюджетом производят строго целевое выделение средств на содержание учреждений, организаций и предприятий;

      осуществляют распределение регулирующих доходов между республиканским бюджетом и местными бюджетами в размерах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      ведут бухгалтерский учет и составляют отчетность об исполнении доходов и расходов республиканского бюджета и средств фондов целевого финансирования, включенных в состав республиканского бюджета;

      передают данные учета и отчетности вышестоящему территориальному органу казначейства и несут ответственность за достоверность данных бухгалтерского учета и отчетности;

      производят по заключению налоговых инспекций возврат (зачет) излишних или неправильно уплаченных (зачисленных) в республиканский бюджет налогов и доходов;

      координируют свою деятельность с местными финансовыми и налоговыми органами.

     

      3. Права и обязанности казначейства

     

      11. В целях выполнения основных задач и укрепления бюджетной дисциплины органы казначейства имеют право:

      производить в министерствах, ведомствах, на предприятиях, в организациях и учреждениях проверки денежных документов, связанных с зачислением, перечислением и использованием финансовых ресурсов Правительства;

      производить с министерств, ведомств, предприятий, организаций и учреждений взыскание (отзыв) в бесспорном порядке в бюджет средств, выделенных из республиканского бюджета и используемых не по назначению;

      применять к банкам или иным финансово-кредитным учреждениям санкции в случае несвоевременного зачисления ими средств, поступающих в доход республиканского бюджета, или средств, перечисляемых из республиканского бюджета на счета получателей в соответствующие банки или финансово-кредитные учреждения.

      12. Должностные лица органов казначейства должны строго соблюдать действующие законы и нормативные акты Республики Казахстан, обязаны сохранять в тайне сведения, составляющие государственную и коммерческую тайну, определенную в установленном законодательством порядке.

      13. За временное размещение бюджетных средств и средств фондов целевого финансирования на депозитных счетах банки и иные финансово-кредитные учреждения уплачивают проценты в размерах, установленных соглашениями с Министерством финансов Республики Казахстан.

      В случае заимствования в установленном законодательством порядке средств Нацбанка Республики Казахстан на покрытие дефицита республиканского бюджета Республики Казахстан казначейство также уплачивает проценты.

      14. Руководитель казначейства - начальник Главного управления казначейства Министерства финансов Республики Казахстан несет персональную ответственность за выполнение возложенных на казначейство задач и обязанностей, устанавливает степень ответственности своих заместителей, начальников структурных подразделений Главного управления, а также руководителей органов казначейства по областям, городам Алматы и Ленинску, районам, городам и районам в городах.

      15. Структура и штаты Главного управления казначейства

     

      утверждаются Министром финансов Республики Казахстан, а

      территориальных управлений казначейства - начальниками этих

      управлений в пределах установленных им лимитов численности и

      фонда оплаты труда.

      16. Органы казначейства освобождаются от уплаты государственной

      пошлины в случае и порядке, установленном Законом Республики

      Казахстан "О государственной пошлине".

      4. Порядок и сроки проведения ревизий

      органов Казначейства

      17. Ревизии работы территориальных управлений и отделений

      казначейства проводятся вышестоящим, в порядке подчиненности,

      органом казначейства с периодичностью не реже одного раза в

      3 года, а также иными органами в соответствии с законодательством

      Республики Казахстан.