Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрамына кіретін де, кірмейтін де орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының нормативтік құқықтық актілері мен жергілікті өкілді және атқарушы органдарының актілерін мемлекеттік тіркеудің тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы 1998 жылғы 12 желтоқсан N 1278. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006.08.17. N 778 қаулысымен

       Ескерту. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006.08.17.  N 778  қаулысымен.  

      Қазақстан Республикасының Үкіметі Қаулы етеді: 

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрамына кіретін де, кірмейтін де орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының нормативтік құқықтық актілері мен жергілікті өкілді және атқарушы органдарының актілерін мемлекеттік тіркеудің тәртібі бекітілсін. 

      2. "Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеудің тәртібі туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1997 жылғы 8 мамырдағы N 810  қаулысының  (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 1997 ж., N 18, 165-құжат) күші жойылған деп танылсын.

      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы   
Үкіметінің         
1998 жылғы 12 желтоқсандағы  
N 1278 қаулысымен      
бекітілген         

Қазақстан Республикасының Қазақстан Республикасы
Үкіметінің құрамына кіретін де, кірмейтін де орталық
атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік
органдарының нормативтік құқықтық актілері мен
жергілікті өкілді және атқарушы органдарының
актілерін мемлекеттік тіркеудің
Тәртібі

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы Тәртіп Қазақстан Республикасының "Нормативтік құқықтық актілер туралы"   Заңының,  Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік реестрі және оларды мемлекеттік тіркеуді ретке келтіру жөніндегі шаралар туралы" 1997 жылғы 4 наурыздағы N 3379  Жарлығының  Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімі туралы ережені бекіту туралы" 1997 жылғы 4 желтоқсандағы N 1680   қаулысының  негізінде әзірленді.

      2. Тәртіп: 
      1) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу кезінде қойылатын талаптар мен тіркеудің мерзімдерін;
      2) мемлекеттік тіркеуге ұсынылатын нормативтік құқықтық актілерге қойылатын талаптарды;
      3) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімін жүргізуді;
      4) тіркелген нормативтік құқықтық актілерді қолданысқа енгізуді;
      5) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуден бас тартудың, олардың қолданылуын тоқтата тұрудың, тоқтатудың тәртібін;
      5-1)  алынып тасталды - 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.
       Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122 , 2004.10.01. N  1017 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.

  2. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу
кезінде қойылатын талаптар мен оларды қараудың
мерзімдері

      3. Нормативтiк құқықтық актiлер Әдiлет министрлiгiне және оның аумақтық органдарына оларды тиiстi мемлекеттiк органның бiрiншi басшысы бекiткен (қол қойған) сәттен бастап екi аптаның iшiнде, мемлекеттiк және орыс тiлдерiндегi түпнұсқасын (түпнұсқа мәтiнiн) қоса алғанда, мемлекеттiк органның мөрiмен расталған баспа түрiнде және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған электронды түрде төрт данада ("құпия" белгiсi бар құжаттар мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде баспа түрiнде екi данада ұсынылады) ұсынылады.
      Осы органның бірінші басшысының міндетін атқаратын адамның қолы қойылған (бекіткен) нормативтік құқықтық актіні ұсынған мемлекеттік орган сондай-ақ оған тиісті міндеттемелер жүктелгені туралы құжаттың көшірмесін де ұсынуға тиіс. 
      Нормативтік құқықтық акті мемлекеттік тіркеуге қайта тапсырылған жағдайда, ол тиісті органның қайта бекітуіне (қайта қол қоюға) жатады және осы тармақта белгiленген тәртiппен және мерзiмде Әдiлет министрлігі мен оның аумақтық органдарына ұсынылады. 
      Іс қағаздары бірыңғай мемлекеттік тілде жүргізілетін әкімшілік-аумақтық бірліктерде жергілікті басқару органдарының нормативтік құқықтық актілері тіркеуші органға орыс тіліне аударылмай ұсыныла алады. 
       Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 1999.06.14. N  733 , 2000.01.24. N  122 , 2002.10.02. N  1082 , 2004.10.01. N  1017 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.

      4. Нормативтік құқықтық актілерге: 
      1) мынадай негiзгi мәлiметтердi:
      нормативтiк құқықтық актiнiң тиiстi нормасына сiлтемемен нормативтiк құқықтық актінi қабылдау негізiн (органның құзыретi);
      нормативтiк құқықтық актiнi қабылдау қажеттілiгiнiң негiздемесiн (нақты мақсаттар, дәлелдер және неге байланысты акт қабылданады);
      осы мәселе бойынша бұрын қабылданған нормативтік құқықтық акт және оларды өзгерту немесе нормативтiк құқықтық актiні қабылдауға байланысты күшi жойылды деп тану туралы ұсыныстар дайындау туралы;
      мемлекеттік тiркеуден бас тартылған осы мәселе бойынша бұрын қабылданған нормативтiк құқықтық актілер туралы;
      мемлекеттік бюджеттің (республикалық жергiлiктi) кiрiстерiн қысқарту немесе шығыстарын ұлғайту туралы;
      мүдделi мемлекеттік органдармен нормативтiк құқықтық актінi келiсу қажеттiлігін қамтуы тиiс, Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлігі белгілеген нысан бойынша анықтама-негіздеме; <*>
      2) уәкілетті органның өзінің құзыретіне сәйкес қабылдаған нормативтік құқықтық актіні бекіту туралы шешімі қоса беріледі. 
      Қоса берілетін анықтама-негіздемеге осы актіні шығарған органның заң қызметінің бастығы (ондай болмаған кезде - заң кеңесшісі) қол қоюы тиіс. 
      Көрсетiлген адамдар болмаған көзде анықтама-негiздемеге осы актiнi шығарған органның бiрiншi басшысы қол қояды. 
       Ескерту. 4-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082 , 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

      5. Мемлекеттік тіркеуге ұсынылған нормативтік құқықтық актілерде анықтама-негіздеменің болмауы немесе оның осы Тәртіппен белгіленген талаптарға сәйкессіздігі құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады. 
       Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122  қаулысымен.

      6. Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу барлық қажетті құжаттар ұсынылған сәттен бастап 30 күннің ішінде жүргізіледі. 
      Егер нормативтік құқықтық акт мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жағдайда, ол туралы нормативтік құқықтық актіні ұсынған органға, құжаттар тіркеуге ұсынылған сәттен бастап жеті күннен кешіктірілмей жазбаша хабарланады. 
      Мемлекеттiк тiркеудiң қажеттiлiгi туралы мәселенi шешу үшiн сол немесе өзге актiнi ұсыну туралы Әдiлет министрлiгiнiң және оның аумақтық органдарының сұрауларын мемлекеттік органдар мұндай сұрау түскен сәттен бастап екi аптаның iшiнде орындайды. 
       Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082  қаулысымен.

      7. Заңсыз нормативтік құқықтық актілерді шығарғаны және қолданғаны, сондай-ақ оларды мемлекеттік тіркеуге ұсынудың тәртібін бұзғаны үшін бірінші басшылар Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкес жауапкершілікте болады.

  3. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу

      8. Жалпы міндеттілік маңызы бар; олардың қолданылу мерзіміне (тұрақты немесе уақытша) қарамастан азаматтардың құқықтарына, бостандығына және міндеттемелеріне қатысты ведомствоаралық сипаты бар нормативтік құқықтық актілер, оның ішінде Қазақстан Республикасы Конституциялық Кеңесінің, Жоғарғы Сотының нормативтік қаулыларын қоспағанда, мемлекеттік құпияларды қамтитын актілер мемлекеттік тіркеуге жатады. 
       Ескерту. 8-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

      9. Нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеу қажеттігі туралы мәселені шешу Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің және оның аумақтық органдарының айрықша құзыретіне жатады. 
       Ескерту. 9-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082  қаулысымен.

      10. Орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеуді Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі жүзеге асырады. 
      Жергілікті өкілді және атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеуді аумақтық әділет органдары жүзеге асырады. 
       Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122  қаулысымен.

      11. Нормативтік заңдық актілерді мемлекеттік тіркеу:
      1) актінің Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкестігіне құқықтық сараптауды;
      2) осы актіні мемлекеттік тіркеудің қажеттігі туралы шешім қабылдауды;
      3) тіркелген актіге мемлекеттiк тiркеу нөмiрiн беруді;
      4) нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне енгізуді; 
      5) тіркелген нормативтік құқықтық актілерді оларды Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізіліміне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жолдауды қамтиды.
       Ескерту. 11-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.

      12. Мемлекеттік тіркеуден өткен нормативтік құқықтық актілерге енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар осы Тәртіппен белгіленген ретпен тіркеуге жатады.

  4. Мемлекеттік тіркеуге ұсынылатын нормативтік
құқықтық актілерге қойылатын талаптар

      13. Мемлекеттік тіркеуге ұсынылатын нормативтік құқықтық акт мына талаптарға сәйкес келуі тиіс:
      1) нормативтік құқықтық актіні қабылдау рәсімінің сақталуына:
      алқалық орган үшін - Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкестігі;
      орталық және жергілікті атқарушы орган үшін - бірінші басшының не оның орнындағы адамның қолының болуы (бірінші басшы не оның орнындағы адам бекітпеген алқаның шешімі мемлекеттік тіркеуге жататын нормативтік құқықтық акт болып табылмайды). 
      1-1) нормативтік құқықтық актіні келісудің болуы: 
      Қазақстан Республикасының заңдарымен нормативтік құқықтық актіні міндетті келісу көзделген жағдайда, сондай-ақ егер онда басқа мемлекеттік органдарға қатысты ережелер, нормалар және тапсырмалар болса, онда нормативтік құқықтық акт осындай органдармен келісуге жатады. 
      Нормативтiк құқықтық актiнi мүдделі мемлекеттік органдармен келiсу олардың құзыретiне қарай жүзеге асырылады, бұл ретте нормативтiк құқықтық актiнi келiсудегі мұндай мүдделілік қаралатын мәселелердiң мәнiн ecкepe отырып белгіленедi. <*>
      Нормативтік құқықтық акт республикалық бюджет кірістерінің қысқартылуын немесе шығыстарының ұлғайтылуын көздейтін жағдайда ол Экономика және бюджеттiк жоспарлау министрлiгiмен келісуге жатады.<*>
      Нормативтік құқықтық актілерді келісу мерзімі 5 жұмыс күнінен аспауға тиіс және нормативтік құқықтық акті тиісті мемлекеттік органға келіп түскен күннен бастап есептеледі. 
      Келісу нормативтiк құқықтық актінiң негізгі түрiнде тиісті мемлекеттік органдар басшыларының не басшыларының орынбасарларының бұрыштамаларымен ресімделеді. 
      Бұрыштама орган басшысы немесе оның орынбасары қызметінің атауын, бұрыштама қоюшының жеке қолын, қол иесінің аты-жөнінің толық жазылуын, күнін және елтаңбалы мөрді қамтиды. 
      1-2) нормативтік құқықтық акт мемлекеттік тіркеуге ұсынылған жағдайда осы актіні шығарған органның заң қызметінің басшысы (ол болмаған жағдайда - заң кеңесшісі) оған парақ сайын қол қоюды жүргізеді; 
      нормативтік құқықтық актіні келісу кезінде келісуді жүзеге асыратын органның заң қызметінің басшысы да алдын ала қол қоюды жүргізеді; 
      бірнеше мемлекеттік орган қабылдаған нормативтік құқықтық актілер ұсынылған жағдайда, парақ сайын қол қоюды әр органның заң қызметінің басшысы жүргізеді. 
      2) қолданылып жүрген заңдарға сәйкестігін талдау: 
      Қазақстан Республикасының  Конституциясына
      Конституцияға өзгерістер мен толықтырулар енгізетін заңдарға; 
      Қазақстан Республикасының Конституциялық заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің конституциялық заң күші бар жарлықтарына; 
      Қазақстан Республикасының кодекстеріне, заңдарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Президентінің заң күші бар жарлықтарына; 
      Қазақстан Республикасы Парламентiнiң нормативтік қаулыларына;
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң нормативтік жарлықтарына;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің нормативтік қаулыларына;
      мемлекеттiк органдардың нормативтiк құқықтық актiлерiне. 
      3) нормативтік құқықтық актінің деректемелерінің болуы 
      Нормативтік құқықтық актілердің төмендегідей деректемелері: 
      Қазақстан Республикасы Мемлекеттік елтаңбасы; 
      акт нысанына сілтеме: орталық мемлекеттік органның бұйрығы, қаулысы, мәслихаттың шешімі, әкiмдiктiң қаулысы, әкімнің шешімі; 
      осы нормативтік құқықтық актіні реттеудің мәнін білдіретін тақырыбы (егер акт өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы болса, онда өзгертілетiн және/немесе толықтырылатын актінiң тақырыбында көрсетiлген ретпен өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлетiн, актiнiң нысаны, бекiту күнi, тiркеу нөмiрi, актiнiң толық атауы көрсетіледi);
      нормативтік құқықтық актінің қабылданған жері мен күні;
      нормативтік құқықтық актінің тіркеу нөмірі;
      тиісті нормативтік құқықтық актіге қол қоюға уәкілетті адамның қолы;
      елтаңбалы мөрі болуы тиіс.
      4) нормативтік құқықтық актінің құрылымына қойылатын талаптардың сақталуы:
      құқық нормасын қамтитын тармақ нормативтік құқықтық актінің негізгі құрылымдық элементі болып табылады;
      нормативтік құқықтық актілер тармақтарының тармақшаларға бөлінуі, ал тармақтардың, тармақшалардың ішінде абзацтармен бөлінген бөліктері болуы мүмкін;
      нормативтік құқықтық актінің әр тармағы араб санымен нөмірленеді;
      тармақтарды нөмірлеу бүкіл нормативтік құқықтық акті үшін басынан аяғына дейін ретті болып табылады;
      тармақшаларды нөмірлеу әр тармақ үшін дербес болады;
      тармақтардағы тармақшалардың нөмірлері жақшаға алынып араб санымен белгіленеді;
      мазмұны жағынан жақын тармақтар тарауларға біріге алады;
      мазмұны жағынан жақын бірнеше тараулар бөлімшелерге біріктірілуі мүмкін, ал бөлімшелер, өз кезегінде бөлімдерге біріге алады; 
      көлемі жағынан үлкен тараулардан параграфтар және параграфтардың бөліктері бөлініп шыға алады, ал бөлімшелер осылайша бөліктерге бөліне алады;
      нормативтiк құқықтық актiнiң әрбiр бөлiмiндегi әрбiр тарау мен кiшi бөлiмдердегi параграфтарды нөмiрлеу дербес болып табылады. 
      5) нормативтік құқықтық акт мәнінің мазмұндалу стиліне қойылатын талаптар; 
      нормативтік құқықтық актінің мәтіні әдеби тіл мен заңгерлік терминологияның нормалары сақтала отырып баяндалады. Ескірген, көп мағыналы сөздер мен бейнелі сөздерді, теңеулерді, эпитеттерді, метафораларды, мағынасы және құқықтық жүктемесi жоқ декларациялық сипаттағы ереженi қолдануға, сөздерді қысқартуға жол берілмейді. Тармақтың мәтіні басқа тармақтарда қайталанып баяндалмайды. 
      6) егер, нормативтік құқықтық актінің мәтінінде оларға сілтеме жасалған жағдайларда қосымшалардың болуы; 
      7) нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік және орыс тілдеріндегі оның ішінде қосымшалардағы да, мәтіндерінің сәйкес келуі;
      7-1) нормативтiк құқықтық актiнiң күшi жойылды деп тану кезiнде осы актіге өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлген барлық нормативтiк құқықтық актiлердiң не олардың бөліктерінің бiр мезгілде күшi жойылды деп танылады. <*> 
      8) қолданылып жүрген нормативтік құқықтық актінің құрылымдық бөліктерінің (бөлімдерінің, бөлімшелерінің, тарауларының, параграфтарының, тармақтарының, тармақшаларының) күші жойылған деп танылған кезде мұндай бөліктер қолданылып жүрген актіден алынып тасталады, бірақ олардың нөмірлері сақталады және одан әрi пайдаланылмайды. Сақталған нөмірге актінің (немесе оның бөлігінің) күші жойылған деп тану туралы нормативтік құқықтық актіге сілтеме қосылады. Сақталған құрылымдық бөліктердің нөмірленуі өзгермейді; 
      9) қолданылып жүрген актіге қосымша құрылымдық бөліктерді енгізу кезінде, олар өздері жалғасатын құрылымдық бөліктердің нөмірлерін қайталайтын: 2-1-тарау, 8-1-параграф, 4-1-тармақ және одан әрі, қосымша нөмірлермен енгізіледі. Енгізілген құрылымдық бөліктің мәтіннен кейін жақшада енгізілгендігі туралы актіге сілтеме жасалады. Қалған құрылымдық бөліктердің нөмірленуі сақталады; 
      10) қолданылып жүрген актінің құрылымдық бөлігінің мәтіні өзгерген кезінде, мұндай бөлік өзгертілген редакцияда қолданылуын жалғастырады. Өзгертілген құрылымдық бөліктің мәтінінен кейін бөліктің оны өзгерткен актінің редакциясында қолданылатыны туралы сілтеме жалғасады. 
      10-1) нормативтiк құқықтық актiнiң немесе оның құрылымдық бөлiгi мәтiнiнiң мазмұнына осындай мәтiн мазмұнының жартысынан асатын көлемде өзгерiстер мен толықтырулар енгізiлген кезде оның жаңа редакциясы қолданылады. <*>
       Ескерту. 13-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122 ,   2001.03.11. N  341 , 2002.10.02. N  1082 , 2003.11.26. N  1184 , 2004.10.01. N  1017 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.  
      13-1. Осы Тәртiптiң 5-тармағымен көзделген жағдайларда, сондай-ақ 3-тармағында, 13-тармағының 1-1), 1-2), 3), 4), 5), 6) және 7) тармақшаларында, көрсетiлген талаптар сақталмаған жағдайда нормативтiк құқықтық акт тиiстi заң сараптамасы жүргізiлместен, осы актiнi ұсынған органға пысықтауға жетi күн iшiнде қайтарылады. 
      
       Ескерту. 13-1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082 , өзгерту енгізілді - 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

  5. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік
тіркеудің тізілімін жүргізу

      14. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімін жүргізуді Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі және оның аумақтық органдары жүзеге асырады. 
      Тізілімде тіркеу күні, берілген нөмірі, нормативтік құқықтық актінің және оны мемлекеттік тіркеуге ұсынған органның атауы көрсетіледі. 
      Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімін жүргізу тәртібін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі белгілейді. 
       Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122  қаулысымен.

  6. Нормативтік құқықтық актілерді қолданысқа енгізу

      15. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу оларды қолданысқа енгізу үшін міндетті шарт болып табылады. Тіркелмеген нормативтік құқықтық актілердің заңдық күші болмайды. 

      16. Нормативтiк құқықтық актiлер "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 36-бабына сәйкес қолданысқа енгізiледi. 
       Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.  

      17. Мемлекеттiк тiркеуден кейiн қорытынды мен нормативтiк құқықтық актiнiң бiр данасы (түпнұсқа) оған берiлген мемлекеттiк тiркеу нөмiрiмен бiрге, егер осы акт азаматтардың құқықтарына, бостандықтарына және мiндеттерiне қатысты болған жағдайда, ресми жариялау мiндеттемесiмен нормативтiк құқықтық актiнi тiркеуге ұсынған органға жолданады, мемлекеттiк органның мөрiмен расталған баспа түрiнде және электрондық сандық қолтаңба арқылы куәландырылған электрон түрiнде екiншi және үшiншi даналары Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiне және нормативтiк құқықтық актiлердiң эталондық бақылау банкi тiзiлiмiне енгiзу үшін Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жолданады, нормативтiк құқықтық актiнiң төртiншi данасы тiркеушi органда қалады.
      Осы тәртіп бірнеше мемлекеттік органдар шығарған нормативтік құқықтық актіні тіркеу жағдайында да қолданылады. 
      Қорытынды мен мемлекеттік тiркеу нөмiрi берiлген "құпия" деген белгiсi бар нормативтiк құқықтық актiнiң бiр данасы (түпнұсқасы) құжатты тiркеуге ұсынған органға баспасөз басылымына жариялау мiндеттемесiнсiз жiберiледi. Екiншi данасы Әдiлет министрлiгінде және оның аумақтық органдарында қалады. 
      Нормативтік құқықтық актіні жариялау және жіберу кезінде мемлекеттік тіркеу нөмірі мен күнін көрсету міндетті болып табылады.
       Ескерту. 17-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122 , 2002.10.02. N  1082 , 2004.10.01. N  1017 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.  

      18. Орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттiк органдардың, сондай-ақ жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдардың нормативтiк құқықтық актiлерiн ресми жариялау Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.
       Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082  қаулысымен.

  7. Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік
тіркеуден бас тартудың, қолданылуын тоқтата тұрудың,
тоқтатудың тәртібі

       Ескерту. 7-тарауға өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2006.02.14.  N 99  қаулысымен.

      19. Нормативтік құқықтық актілерді тіркеуден мына жағдайларда: егер мұндай акт азаматтардың заңдармен белгіленген құқықтары мен бостандықтарына қысым жасаса; жоғары тұрған деңгейдегі нормативтік құқықтық актілерге қайшы келсе; оны шығарған орган құзыретінің шегінен шықса; егер келісу қажет болғанда мүдделі органдармен келісілмесе; егер актілерді мемлекеттік тіркеуге ұсынудың тәртібі бұзылса; егер актінің жаңа құқықтық нормасы болмаса, тіркеуден бас тартылуы мүмкін. 
      Бас тарту туралы, бас тартудың негіздемесі көрсетіле отырып, нормативтік құқықтық актіні мемлекеттік тіркеуге ұсынған органға жазбаша хабарланады. 
      Мемлекеттік тіркеуден бас тартқан жағдайда нормативтік құқықтық актінің көшірмесі тіркеуші органда қалады.       
       Ескерту. 19-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122  қаулысымен.

      19-1. Нормативтiк құқықтық актінi мемлекеттік тiркеуден бас тартуды алған күннен бастап он бес күн iшiнде мемлекеттік органның басшысы не оның мiндеттерiн атқаратын адам тiркеуден бас тартылған нормативтiк құқықтық актіні жою туралы тиiсті актінi шығарады және оның көшiрмесiн Әдiлет министрлiгiне немесе оның аумақтық органына жiбередi.
      Нормативтік құқықтық актiнi тиiстi заңдық сараптама жүргізбестен қайтарған жағдайда, мемлекеттік орган анықталған бұзушылықтарды жояды және оны осы Тәртiптiң 3-тармағында белгiленген тәртіппен қайтарылған сәттен бастап отыз күн iшiнде мемлекеттік тiркеуге қайта ұсынады.
      Осы тәртiп анықталған бұзушылықтарды жоятын және оны мәслихаттың кезекті сессиясында бекiтiлген сәттен бастап осы Тәртiптiң 3-тармағында белгіленген тәртіппен мемлекеттік тiркеуге нормативтiк құқықтық актiнi қайта ұсынатын жергiлiктi өкiлдi органға қатысты қолданылмайды.
      Ескерту. 19-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

        

      20. Нормативтік құқықтық акт (оның бөлімі немесе бөліктері): 
      акт немесе оның бөлімі (бөліктері) қабылданған мерзім аяқталған; 
      бұрын шығарылған құқықтық актінің, оның бөлімінің (бөліктерінің) ережелері қайшы келетін немесе бұрын шығарылған актіні немесе оның бөлімін (бөліктерін) қамтитын жаңа нормативтік құқықтық акт қабылданған; 
      Қазақстан Республикасының Конституциясында белгіленген тәртіппен қабылданған акті конституцияға сәйкес емес деп танылған; 
      соттың шешімі бойынша акті немесе оның бөлімдері (бөліктері) жарамсыз деп танылған; 
      осы актіні қабылдаған орган немесе осыған уәкілетті өзге де орган актінің немесе оның бөлімдерінің (бөліктерінің) күші жойылған деп таныған; 
       Ескерту. 20-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2000.01.24. N  122  қаулысымен.

      20-1. Нормативтiк құқықтық актiлердi қабылдаған орган таратылған, қайта ұйымдастырылған немесе қайта құрылған жағдайда оның актілерiнiң күшi жойылды деп тану, оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгізу туралы мәселелердi оның құқықтық мирасқоры немесе жоғары тұрған орган шешеді. <*>
      Ескерту. 20-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

      21. Нормативтік құқықтық актінің күші жойылған не оның қолданылуы белгiлi бiр мерзiмге тоқтатыла тұрған деп танылған жағдайда осы актіні қабылдаған орган немесе осыған уәкілетті өзге де орган бір апталық мерзімнің ішінде, тиiстi растайтын актіні қоса бере отырып, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне немесе оның аумақтық органдарына және ол бұдан бұрын жарияланған ресми басылымдарға хабарлайды: 
      1) ақпараттардың дер кезінде ұсынылмағаны үшін нормативтік құқықтық актіні шығарған органның бірінші басшылары жауаптылықта болады. 
      2) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі немесе оның аумақтық органдары Қазақстан Республикасының Нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне, Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiзiлiмiне немесе жергілікті өкілді және атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерінің тізіліміне тиісті жазбалар енгізеді. 
      Нормативтiк құқықтық актiнiң немесе оның жекелеген нормаларының қолданылуын тоқтата тұру жеке нормативтiк құқықтық актiмен жүзеге асырылады. 
       Ескерту. 21-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2002.10.02. N  1082 , 2004.10.01. N  1017 , 2006.02.14.  N 99  қаулыларымен.  

  7-1. Мемлекеттік тіркеудің күшін жою және қалпына
келтіру тәртібі 

       Ескерту. 7-1 тарау, 22,23,24-тармақтар алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 2004.10.01. N  1017  қаулысымен.

Об утверждении Правил государственной регистрации нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов как входящих, так и не входящих в состав Правительства Республики Казахстан, и актов местных представительных и исполнительных органов Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 1998 года N 1278. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17 августа 2006 года N 778

 
      Постановление Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 1998 года N 1278 утратило силу постановлением Правительства РК от 17 августа 2006 года N  778 .
 
 
      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ: 
      1. Утвердить прилагаемые Правила государственной регистрации нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов как входящих, так и не входящих в состав Правительства Республики Казахстан, и актов местных представительных и исполнительных органов Республики Казахстан. 
      2. Признать утратившим силу постановление Правительства Республики Казахстан от 8 мая 1997 года № 810  P970810_  "Об утверждении Положения о порядке государственной регистрации нормативных правовых актов" (САПП Республики Казахстан, 1997 г., № 18, ст.165). 
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания. 

         Премьер-Министр 
     Республики Казахстан  

 

                                                 Утверждены 
                                        постановлением Правительства 
                                            Республики Казахстан 
                                        от 12 декабря 1998 года N 1278

      

                                Правила 
        государственной регистрации нормативных правовых актов 
    центральных исполнительных и иных центральных государственных 
    органов как входящих, так и не входящих в состав Правительства 
     Республики Казахстан, и актов местных представительных и 
            исполнительных органов Республики Казахстан 

                           1. Общие положения 

      1. Настоящие Правила разработаны на основании Закона Республики Казахстан "О нормативных правовых актах", Указа Президента Республики Казахстан от 4 марта 1997 года № 3379  U973379_  "О Государственном реестре нормативных правовых актов Республики Казахстан и мерах по упорядочению их государственной регистрации", постановления Правительства Республики Казахстан от 4 декабря 1997 года № 1680  P971680_  "Об утверждении Положения о Государственном реестре нормативных правовых актов Республики Казахстан". 
      2. Правила определяют: 
      1) требования, предъявляемые при государственной регистрации нормативных правовых актов, и сроки регистрации; 
      2) требования, предъявляемые к нормативным правовым актам, представляемым на государственную регистрацию; 
      3) ведение Реестра государственной регистрации нормативных правовых актов; 
      4) введение в действие зарегистрированных нормативных правовых актов; 
      5) порядок отказа в государственной регистрации, приостановления, прекращения действия нормативных правовых актов; 
      5-1)  (исключен - N 1017 от 1.10.2004)   <*> 
      Сноска. В пункт 2 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   ; от 1 октября 2004 г.  N 1017   ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.

         2. Требования, предъявляемые при государственной регистрации 
             нормативных правовых актов, и сроки их рассмотрения 

      3. Нормативные правовые акты представляются в Министерство юстиции и его территориальные органы в течение двух недель с момента их утверждения (подписания) первым руководителем соответствующего государственного органа в печатном виде, заверенные печатью государственного органа, и в электронном виде, удостоверенные посредством электронной цифровой подписи, в четырех экземплярах, включая подлинник (оригинальный текст) на государственном и русском языках (документы с грифом "секретно" представляются в двух экземплярах на государственном и русском языках, в печатном виде).
      Государственный орган, представивший нормативный правовой акт, подписанный (утвержденный) лицом, исполняющим обязанности первого руководителя данного органа, должен также представить копию документа о возложении на него соответствующих обязанностей. 
      В случае повторного представления нормативного правового акта на государственную регистрацию, он подлежит переутверждению (переподписанию) соответствующим органом и представляется в Министерство юстиции и его территориальные органы в порядке и сроки, установленные настоящим пунктом. 
      В административно-территориальных единицах, где делопроизводство ведется исключительно на государственном языке, нормативные правовые акты местных органов управления могут представляться в регистрирующий орган без перевода на русский язык.  <*> 
      Сноска. Пункт 3 - с изменениями и дополнениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 14.06.99г. N 733   P990733_   ; от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   ; от 2 октября 2002 г. N 1082   Р021082_   ; от 1 октября 2004 г.  N 1017 ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.  
      4. К нормативному правовому акту прилагаются: 
      1) справка-обоснование по форме, установленной Министерством юстиции Республики Казахстан, которая должна содержать следующие основные сведения:
      основание принятия нормативного правового акта (компетенция органа) со ссылкой на соответствующую норму нормативного правового акта;
      обоснование необходимости принятия нормативного правового акта (конкретные цели, мотивы и в связи с чем принят акт);
      о ранее принятых нормативных правовых актах по данному вопросу и подготовке предложений об их изменении или признании утратившими силу, в связи с принятием нормативного правового акта;
      о ранее принятых нормативных правовых актах по данному вопросу, в государственной регистрации которых было отказано;
      о сокращении доходов или увеличении расходов государственного бюджета (республиканского, местного);
      необходимость согласования нормативного правового акта с заинтересованными государственными органами;
      2) решение уполномоченного органа об утверждении нормативного правового акта, принятое в соответствии с его компетенцией. 
      Прилагаемая справка-обоснование должна быть подписана начальником юридической службы (юрисконсультом - при отсутствии таковой) органа, издавшего данный акт. 
      При отсутствии указанных лиц справку-обоснование подписывает первый руководитель органа, издавшего данный акт.  <*> 
      Сноска. В пункт 4 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 октября 2002 г. N 1082   P021082_   ; от 1 октября 2004 г.  N 1017   .  
      5. Отсутствие в представленных на государственную регистрацию нормативных правовых актах справки - обоснования либо ее несоответствие требованиям, установленным настоящими Правилами, является основанием для возврата документов. 
       Сноска. В пункт 5 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   .  
      6. Регистрация нормативных правовых актов производится в течение 30 дней с момента представления всех необходимых документов. 
      В случае если нормативный правовой акт не подлежит государственной регистрации, об этом письменно сообщается органу, представившему нормативный правовой акт, не позднее семи дней с момента представления документов на регистрацию. 
      Запросы Министерства юстиции и его территориальных органов о представлении того или иного акта для решения вопроса о необходимости государственной регистрации исполняются государственными органами в течение двух недель с момента поступления такого запроса. <*> 
      Сноска. В пункт 6 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 октября 2002 г. N 1082   P021082_   .  
      7. За издание и применение незаконных нормативных правовых актов, а также нарушение порядка их представления на государственную регистрацию, ответственность несут первые руководители в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан. 

                 3. Государственная регистрация нормативных 
                            правовых актов 

      8. Государственной регистрации подлежат нормативные правовые акты: имеющие общеобязательное значение; носящие межведомственный характер, касающиеся прав, свобод и обязанностей граждан независимо от срока их действия (постоянные или временные), в том числе акты, содержащие государственные секреты, за исключением нормативных постановлений Конституционного Совета, Верховного Суда Республики Казахстан.  <*> 
      Сноска. В пункт 8 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017
      9. Решение вопроса о необходимости государственной регистрации нормативного правового акта является прерогативой Министерства юстиции Республики Казахстан и его территориальных органов.  <*> 
      Сноска. В пункт 9 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 2 октября 2002 г. N 1082   P021082_   .  
      10. Государственная регистрация нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов осуществляется Министерством юстиции Республики Казахстан. 
      Государственная регистрация нормативных правовых актов местных представительных и исполнительных органов осуществляется территориальными органами юстиции.  <*>
      Сноска. В пункт 10 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122  P000122_  .
      11. Государственная регистрация нормативного правового акта включает в себя:
      1) юридическую экспертизу на соответствие акта законодательству Республики Казахстан;
      2) принятие решения о необходимости государственной регистрации данного акта;
      3) присвоение зарегистрированному акту номера государственной регистрации;
      4) внесение в Реестр государственной регистрации нормативных правовых актов;
      5) направление зарегистрированных нормативных правовых актов в Республиканский центр правовой информации для внесения их в Государственный реестр нормативных правовых актов Республики Казахстан.  <*>
      Сноска. В пункт 11 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122    P000122_   ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.  
      12. Изменения и дополнения, вносимые в нормативные правовые акты, прошедшие государственную регистрацию, подлежат регистрации в порядке, установленном настоящими Правилами.     

          4. Требования, предъявляемые к нормативным правовым актам,
                представляемым на государственную регистрацию     

 
      13. Нормативный правовой акт, представляемый на государственную регистрацию, должен соответствовать следующим требованиям: 
      1) соблюдение процедуры принятия нормативного правового акта: 
      для коллегиального органа - в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан; 
      для центрального и местного исполнительного органа - наличие подписи первого руководителя либо лица его замещающего (решение коллегии, не утвержденное первым руководителем либо лицом его замещающим, не является нормативным правовым актом, подлежащим государственной регистрации). 
      1-1) наличие согласования нормативного правового акта: 
      В случае, если законодательством Республики Казахстан предусмотрено обязательное согласование нормативного правового акта, а также, если в нем содержатся положения, нормы и поручения, касающиеся других государственных органов, нормативный правовой акт подлежит согласованию с такими органами.
      Согласование нормативного правового акта с заинтересованными государственными органами осуществляется в силу их компетенции, при этом такая заинтересованность в согласовании нормативного правового акта устанавливается, исходя из предмета рассматриваемых вопросов. 
      В случае, когда нормативный правовой акт предусматривает сокращение доходов или увеличение расходов республиканского бюджета, он подлежит согласованию с Министерством экономики и бюджетного планирования. 
      Срок согласования нормативных правовых актов не должен превышать 5 рабочих дней и исчисляется со дня поступления нормативного правового акта в соответствующий государственный орган. 
      Согласование оформляется визами руководителей либо заместителей руководителей соответствующих государственных органов, на основном виде нормативного правового акта. 
      Виза включает в себя наименование должности руководителя органа или его заместителя, личную подпись визирующего, расшифровку подписи, дату и гербовую печать.        
      1-2) при представлении нормативного правового акта на государственную регистрацию руководителем юридической службы (юрисконсультом - при отсутствии таковой) органа, издавшего данный акт, производится его полистное парафирование; 
      при согласовании нормативного правового акта парафирование производится и руководителем юридической службы органа, осуществляющего согласование; 
      в случаях представления нормативного правового акта, принятого несколькими государственными органами, полистное парафирование производится руководителем юридической службы каждого органа. 
      2) анализ соответствия действующему законодательству: 
      Конституции Республики Казахстан; 
      законам, вносящим изменения и дополнения в Конституцию; 
      Конституционным законам Республики Казахстан и указам Президента Республики Казахстан, имеющим силу конституционного закона; 
      кодексам Республики Казахстан, законам, а также указам Президента Республики Казахстан, имеющим силу закона; 
      нормативным постановлениям Парламента Республики Казахстан;
      нормативным указам Президента Республики Казахстан; 
      нормативным постановлениям Правительства Республики Казахстан;
      нормативным правовым актам государственных органов. 
      3) наличие реквизитов нормативного правового акта 
      Нормативные правовые акты должны иметь следующие реквизиты: 
      государственный Герб Республики Казахстан; 
      указание на форму акта: приказ, постановление центрального государственного органа, решение маслихата, постановление акимата, решение акима; 
      заголовок, обозначающий предмет регулирования данного нормативного правового акта (если акт о внесении изменений и дополнений, то в заголовке изменяющего и/или дополняющего акта указывается форма, дата утверждения, регистрационный номер, полное название акта, в который вносятся изменения и дополнения, в указанной последовательности); 
      место и дату принятия нормативного правового акта; 
      регистрационный номер нормативного правового акта; 
      подпись лица, уполномоченного подписывать соответствующий нормативный правовой акт; 
      гербовую печать. 
      4) соблюдение требований к структуре нормативного правового акта: 
      основным структурным элементом нормативного правового акта является пункт, содержащий в себе норму права; 
      пункты нормативного правового акта могут подразделяться на подпункты, а внутри пунктов, подпунктов могут быть части, выделяемые абзацами; 
      каждый пункт нормативного правового акта нумеруется арабскими цифрами; 
      нумерация пунктов является сквозной для всего нормативного правового акта; 
      нумерация подпунктов самостоятельна для каждого пункта; 
      номера подпунктов в пунктах обозначаются арабскими цифрами со скобкой; 
      близкие по содержанию пункты могут объединяться в главы; 
      несколько глав, близких по содержанию, могут объединяться в разделы, а разделы, в свою очередь, могут объединяться в части; 
      в больших по объему главах могут выделяться параграфы и части параграфа, а в разделах могут аналогично выделяться подразделы;
      нумерация параграфов в каждой главе и подразделов в каждом разделе нормативного правового акта является самостоятельной. 
      5) требования к стилю изложения текста нормативного правового акта: 
      текст нормативного правового акта излагается с соблюдением норм литературного языка и юридической терминологии. Не допускается употребление положений декларативного характера, не несущих смысловой и правовой нагрузки, устаревших и многозначных слов и выражений, эпитетов, метафор, сокращение слов. Текст пункта не излагается повторно в других пунктах. 
      6) наличие приложений, если в тексте нормативного правового акта есть на них ссылки. 
      7) соответствие текстов нормативных правовых актов на государственном и русском языках, в том числе и в приложениях. 
      7-1) при признании нормативного правового акта утратившим силу одновременно признаются утратившими силу все нормативные правовые акты либо их части, которыми вносились изменения и дополнения в данный акт.
      8) при признании структурных частей действующего нормативного правового акта (частей, разделов, подразделов, глав, параграфов, пунктов, подпунктов) утратившими силу, такие части из действующего акта исключаются, но их номера сохраняются и в дальнейшем не используются. К сохранившемуся номеру добавляется ссылка на нормативный правовой акт о признании акта (или его части) утратившим силу. Нумерация сохранившихся структурных частей не изменяется. 
      9)при включении в действующий акт дополнительных структурных частей, они включаются под дополнительными номерами, дублирующие номера тех структурных частей, за которыми следует: раздел 2-1, параграф 8-1, пункт 4-1 и так далее. После текста включенной структурной части в скобках вводится ссылка на акт о включении. Нумерация остальных структурных частей сохраняется. 
      10) при изменении текста структурной части действующего акта, такая часть продолжает действовать в измененной редакции. После текста измененной структурной части следует ссылка на то, что часть действует в редакции акта, изменившего ее.
      10-1) при внесении изменений и дополнений в содержание текста нормативного правового акта или его структурной части в объеме, превышающем половину содержания текста таковой, принимается ее новая редакция.  <*> 
      Сноска. В пункт 13 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   ; от 11 марта 2001 г. N 341   P010341_   ; от 2 октября 2002 г. N 1082   Р021082_   ; от 26 ноября 2003 г.   N 1184    ; от 1 октября 2004 г.  N 1017 ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.   
      13-1. В случаях, предусмотренных пунктом 5, а также при несоблюдении требований, указанных в пункте 3, подпунктах 1-1), 1-2), 3), 4), 5), 6) и 7) пункта 13 настоящих Правил нормативный правовой акт возвращается органу, представившему данный акт на доработку, без проведения соответствующей юридической экспертизы в течение семи дней.  <*> 
      Сноска. Дополнены пунктом 13-1 - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   . Новая редакция - постановлением Правительства РК от 2 октября 2002 г. N 1082  P021082_   .   Внесены изменения - постановлением Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017

              5. Ведение реестра государственной регистрации 
                      нормативных правовых актов 

      14. Ведение Реестра государственной регистрации нормативных правовых актов осуществляется Министерством юстиции и его территориальными органами. 
      В Реестре указываются дата регистрации, присвоенный номер, название нормативного правового акта и органа, представившего его на государственную регистрацию. 
      Порядок ведения Реестра государственной регистрации нормативных правовых актов устанавливается Министерством юстиции Республики Казахстан.  <*> 
      Сноска. Пункт 14 - в редакции постановления Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   .  

               6. Введение в действие нормативных правовых актов  

      15. Государственная регистрация нормативных правовых актов является обязательным условием для введения их в действие. Незарегистрированные нормативные правовые акты не имеют юридической силы. 
      16. Нормативные правовые акты вводятся в действие в соответствии со  статьей 36  Закона Республики Казахстан "О нормативных правовых актах".  <*> 
      Сноска. Пункт 16 - в редакции постановления Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017
      17. После государственной регистрации заключение и один экземпляр нормативного правового акта (подлинник) с присвоенным ему номером государственной регистрации направляются органу, представившему нормативный правовой акт на регистрацию, с обязательством официального опубликования в случае, если данный акт касается прав, свобод и обязанностей граждан, второй и третий экземпляры в печатном виде, заверенные печатью государственного органа, и электронном виде, удостоверенные посредством электронной цифровой подписи, направляются в Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан для ведения Государственного реестра нормативных правовых актов и эталонного контрольного банка нормативных правовых актов Республики Казахстан, четвертый экземпляр нормативного правового акта остается в регистрирующем органе.
      Настоящий порядок устанавливается и в случае регистрации нормативного правового акта, изданного несколькими государственными органами. 
      Заключение и один экземпляр нормативного правового акта с грифом "секретно" (подлинник) с присвоенным ему номером государственной регистрации направляется органу, представившему документ на регистрацию, без обязательства опубликования в печатном издании. Второй экземпляр остается в Министерстве юстиции и его территориальных органах. 
      При опубликовании и рассылке нормативного правового акта указание на номер и дату государственной регистрации является обязательным.  <*> 
      Сноска. В пункт 17 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   ; от 2 октября 2002 г. N 1082   P021082_ ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.   
      18. Официальное опубликование нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов, а также местных представительных и исполнительных органов осуществляется в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.  <*> 
      Сноска. Пункт 18 - в редакции постановления Правительства РК от 2 октября 2002 г. N 1082   P021082_  . 

       7. Порядок отказа в государственной регистрации, приостановления, 
             прекращения действия нормативных правовых актов 

      Сноска. Заголовок главы 7 с изменениями -  постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.
        

      19. В регистрации нормативных правовых актов может быть отказано в случаях: если такой акт ущемляет установленные законодательством права и свободы граждан; противоречит нормативным правовым актам вышестоящего уровня; выходит за пределы компетенции органа, его издавшего; не согласован с заинтересованными органами, если согласование необходимо; если нарушен порядок представления актов на государственную регистрацию; если акт не содержит новые правовые нормы. 
      Об отказе письменно сообщается органу, представившему нормативный правовой акт на государственную регистрацию, с указанием оснований отказа. 
      В случае отказа в государственной регистрации копия нормативного правового акта остается в регистрирующем органе.  <*> 
      Сноска. В пункт 19 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   .  

      19-1. В течение пятнадцати дней со дня получения отказа в государственной регистрации нормативного правового акта, руководитель государственного органа либо лицо, исполняющее его обязанности, издает соответствующий акт об отмене нормативного правового акта, в регистрации которого было отказано и направляет его копию в Министерство юстиции или его территориальные органы.
      В случае возвращения нормативного правового акта без проведения соответствующей юридической экспертизы, государственный орган устраняет выявленные нарушения и представляет его повторно на государственную регистрацию в течение тридцати дней с момента возвращения в порядке, установленном пунктом 3 настоящих Правил.
      Данный порядок не распространяется в отношении местного представительного органа, который устраняет выявленные нарушения и представляет нормативный правовой акт повторно на государственную регистрацию в порядке, установленном пунктом 3 настоящих Правил с момента его утверждения на очередной сессии маслихата.  <*> 
      Сноска. Дополнены пунктом 19-1 - постановлением Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017
      20. Нормативный правовой акт (его часть или части) прекращает свое действие в случаях: 
      истечения срока, на который был принят акт или его часть (части); 
      принятия нового нормативного правового акта, которому противоречат положения ранее изданного правового акта, его часть (части) или который поглощает ранее изданный акт или его часть (части); 
      признания принятого акта неконституционным в порядке, установленном Конституцией Республики Казахстан; 
      признания акта или его части (частей) недействительными по решению суда; 
      признания акта или его части (частей) утратившими силу органом, принявшим этот акт или иным уполномоченным на это органом.  <*> 
      Сноска. В пункт 20 внесены изменения - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   .  

      20-1. В случае ликвидации, реорганизации или преобразования органа, принявшего нормативные правовые акты, вопросы о признании его актов утратившими силу, внесении в них изменений и дополнений решаются его правопреемником или вышестоящим органом.  <*> 
      Сноска. Дополнены пунктом 20-1 - постановлением Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017    .
      21. При признании нормативного правового акта утратившим силу, либо приостановлении его действия на определенный срок, органом, принявшим этот акт, или уполномоченным на это органом в недельный срок сообщается в Министерство юстиции Республики Казахстан или его территориальные органы и официальные издания, где он ранее был опубликован, с приложением соответствующего подтверждающего акта: 
      1) за несвоевременное предоставление информации, ответственность несут первые руководители органа, издавшего нормативный правовой акт; 
      2) Министерство юстиции Республики Казахстан или его территориальные органы производят соответствующие записи в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов, Государственном реестре нормативных правовых актов Республики Казахстан.
      Приостановление действия нормативного правового акта или его отдельных норм осуществляется отдельным нормативным правовым актом.  <*> 
      Сноска. В пункт 21 внесены изменения - постановлениями Правительства РК от 2 октября  2002 г. N 1082  P021082_   ; от 1 октября 2004 г.  N 1017 ;   постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2006 года N 99.

      7-1. Порядок отмены и восстановления государственной регистрации  <*> 
      Сноска. Дополнены главой 7-1 - постановлением Правительства РК от 24 января 2000 г. N 122   P000122_   .   Глава 7-1 и пункты 22, 23, 24 исключены - постановлением Правительства РК от 1 октября 2004 г.  N 1017