Халықаралық тәжірибені зерделеуді есепке ала отырып, бизнес-үдерістерді оңтайландыру, мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде халықтан талап етілетін құжаттар санын қысқарту және оларды автоматтандыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу үшін жұмыс тобын құру туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2011 жылғы 18 сәуірдегі № 48-ө Өкімі. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2011 жылғы 26 тамыздағы № 114-ө Өкімімен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Премьер-Министрінің 2011.08.26 № 114-ө Өкімімен.

      Халықаралық тәжірибені зерделеуді есепке ала отырып, бизнес-үдерістерді оңтайландыру, мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде халықтан талап етілетін құжаттар санын қысқарту және оларды автоматтандыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу мақсатында:
      1. Мынадай құрамда жұмыс тобы құрылсын:

Жұмағалиев                  - Қазақстан Республикасының Байланыс және
Асқар Қуанышұлы               ақпарат министрі, жетекші

Сәрсенов                    - Қазақстан Республикасының Байланыс
Сәкен Сейітжаппарұлы          және ақпарат вице-министрі, жетекшінің
                              орынбасары

Сәдуақасова                 - Қазақстан Республикасы Байланыс және
Жанат Жолдасқызы              ақпарат министрлігінің Ақпараттық
                              технологиялар саласындағы мемлекеттік
                              саясат департаменті электрондық
                              қызметтерді дамыту басқармасының
                              бастығы, хатшы

Ыбыраева                    - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі
Амангүл Құмарбекқызы          Кеңсесінің Мемлекеттік қызмет және кадр
                              жұмысы бөлімі меңгерушісінің орынбасары

Аюпов                       - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі
Рашид Абатоллаұлы             Кеңсесінің Мемлекеттік қызмет және кадр
                              жұмысы бөлімінің сектор меңгерушісі

Мусин                       - Қазақстан Республикасы Байланыс және
Бағдат Батырбекұлы            ақпарат министрлігі Мемлекеттік
                              қызметтерді автоматтандыруды бақылау
                              және халыққа қызмет көрсету
                              орталықтарының қызметін үйлестіру
                              комитеті төрағасының орынбасары

Евдокимов                   - Қазақстан Республикасы Экономикалық
Сергей Викторович             даму және сауда министрлігінің
                              Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту
                              департаменті директорының орынбасары

Шекимова                    - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік
Людмила Николаевна            қызмет істері агенттігінің Мемлекеттік
                              қызметті құқықтық қамтамасыз ету
                              департаменті директорының орынбасары
                              (келісім бойынша)

Бектенов                    - Қазақстан Республикасы Әділет
Олжас Абайұлы                 министрлігі Тіркеу қызметі және
                              құқықтық көмек көрсету комитеті
                              төрағасының орынбасары

Жұмаділдаев                 - Қазақстан Республикасы Қаржы
Әнуар Серқұлұлы               министрлігінің Салық комитеті
                              төрағасының орынбасары

      2. Жұмыс тобы кезең-кезеңімен 2011 жылғы 10 мамырға және 15 қазанға дейінгі мерзімде халықаралық тәжірибені зерделеуді есепке ала отырып, бизнес-үдерістерді оңтайландыру, мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде халықтан талап етілетін құжаттар санын қысқарту және оларды автоматтандыру жөнінде Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар енгізсін;
      3. Осы өкімнің орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Е.Т. Орынбаевқа жүктелсін.

      Премьер-Министр                            К. Мәсімов

О создании рабочей группы для выработки предложений по оптимизации бизнес-процессов, сокращению количества документов, требуемых от населения при оказании государственных услуг, и их автоматизации с учетом изучения международного опыта

Распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 18 апреля 2011 года № 48-р. Утратило силу распоряжением Премьер-Министра Республики Казахстан от 26 августа 2011 года № 114-р

      Утратило силу распоряжением Премьер-Министра РК от 26.08.2011 № 114-р.

      В целях выработки предложений по оптимизации бизнес-процессов, сокращению количества документов, требуемых от населения при оказании государственных услуг, и их автоматизации с учетом изучения международного опыта:
      1. Создать рабочую группу в следующем составе:

Жумагалиев               - министр связи и информации Республики
Аскар Куанышевич           Казахстан, руководитель

Сарсенов                 - вице-министр связи и информации Республики
Сакен Сейтжаппарович       Казахстан, заместитель руководителя

Садуакасова              - начальник управления развития электронных
Жанат Жолдасовна           услуг Департамента государственной
                           политики в области информационных
                           технологий Министерства связи и информации
                           Республики Казахстан, секретарь

Ибраева                  - заместитель заведующего Отделом
Амангуль Кумарбековна      государственной службы и кадровой работы
                           Канцелярии Премьер-Министра
                           Республики Казахстан

Аюпов                    - заведующий сектором Отдела государственной
Рашид Абатуллаевич         службы и кадровой работы Канцелярии
                           Премьер-Министра Республики Казахстан

Мусин                    - заместитель председателя Комитета
Багдат Батырбекович        по контролю автоматизации государственных
                           услуг и координации деятельности центров
                           обслуживания населения Министерства связи
                           и информации Республики Казахстан

Евдокимов                - заместитель директора Департамента
Сергей Викторович          развития системы государственного
                           управления Министерства экономического
                           развития и торговли Республики Казахстан

Шекимова                 - заместитель директора Департамента
Людмила Николаевна         правового обеспечения государственной
                           службы Агентства Республики Казахстан по
                           делам государственной службы
                           (по согласованию)

Бектенов                 - заместитель Председателя Комитета
Олжас Абаевич              регистрационной службы и оказания правовой
                           помощи Министерства юстиции
                           Республики Казахстан

Джумадильдаев            - заместитель председателя Налогового
Ануар Серкулович           комитета Министерства финансов
                           Республики Казахстан

      2. Рабочей группе поэтапно в срок до 10 мая и 15 октября 2011 года внести в Правительство Республики Казахстан предложения по оптимизации бизнес-процессов, сокращению количества документов, требуемых от населения при оказании государственных услуг, и их автоматизации с учетом изучения международного опыта.
      3. Контроль за исполнением настоящего распоряжения возложить на Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Орынбаева Е.Т.

      Премьер-Министр                            К. Масимов