Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту жөніндегі шаралар туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2007 жылғы 13 сәуірдегі N 314 Жарлығы.

      Қазақстан Республикасы Конституциясының 44-бабының 20) тармақшасына сәйкес ел экономикасының бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру мақсатында ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия (бұдан әрі - Мемлекеттік комиссия) құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған:

      1) Мемлекеттік комиссия туралы ереже;

      2) Мемлекеттік комиссияның лауазымдық құрамы бекітілсін.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 2011.12.22 N 204; 06.08.2014 № 888 Жарлықтарымен.

      3. Қазақстан Республикасының Үкіметі 2007 жылғы 4-тоқсанда "Қазақстанның 30 корпоративтік көшбасшысы" мемлекеттік бағдарламасының жобасын әзірлесін және Қазақстан Республикасы Президентінің бекітуіне енгізсін.

      4. Осы Жарлықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне жүктелсін.

      5. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті

  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
  2007 жылғы 13 сәуірдегі
  № 314 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия туралы
ЕРЕЖЕ

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 2012.10.03 N 401 Жарлығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссия (бұдан әрі - Мемлекеттік комиссия) Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      2. Мемлекеттік комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Мемлекет басшысының актілерін және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

      3. Мемлекеттік комиссия төрағадан, оның орынбасары мен Мемлекеттік комиссия мүшелерінен тұрады.

      4. Мемлекеттік комиссияның лауазымдық құрамын Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Президентінің 06.08.2014 № 888 Жарлығымен.

2. Мемлекеттік комиссияның міндеттері мен функциялары

      5. Қазақстан экономикасының бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру, теңгерімдік құны республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 2500000 еселенген мөлшерінен асатын мемлекеттік ұйымдарды және ұлттық басқарушы холдингтердің және олармен үлестес өзге де заңды тұлғалардың еншілес, тәуелді ұйымдарын, "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының бәсекелес ортаға беруге жататын еншілес және тәуелді ұйымдарын мемлекет иелігінен алу және жекешелендіру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан дағдарысқа қарсы бөлінген қаражатты қайта пайдалану мәселелері жөнінде ұсынымдық шешімдер әзірлеу Мемлекеттік комиссияның міндеті болып табылады.

      Есскерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 15.01.2016 № 177 Жарлығымен.

      6. Мемлекеттік комиссия осы міндеттерді орындау үшін:

      1) Қазақстанның экономикасын индустриялық-инновациялық дамыту, жаңғырту мәселелері бойынша, Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан дағдарысқа қарсы бөлінген қаражатты қайта пайдалану, сондай-ақ теңгерімдік құны республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын айлық есептік көрсеткіштің 2500000 еселенген мөлшерінен асатын мемлекеттік ұйымдарды және ұлттық басқарушы холдингтердің және олармен үлестес өзге де заңды тұлғалардың еншілес, тәуелді ұйымдардың, сондай-ақ "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының бәсекелес ортаға беруге жататын еншілес және тәуелді ұйымдарын мемлекет иелігінен алу және жекешелендіру мәселелері бойынша ұсынымдық шешімдер шығарады;

      2) Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген дағдарысқа қарсы қаражаттың мақсатты және тиімді пайдаланылуына мониторинг, сондай-ақ Қазақстан экономикасын индустриялық-инновациялық дамыту, жаңғырту мәселелері бойынша қабылданған шешімдерді іске асыру жөнінде мемлекеттік органдар мен өзге де ұйымдар қабылдаған шараларға мониторинг жүргізеді;

      3) орталық атқарушы органдардан және облыстардың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың), аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарынан өзіне жүктелген міндеттерді орындауға қажетті ақпаратты, құжаттар мен материалдарды сұратады.

      Есскерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 15.01.2016 № 177 Жарлығымен.

3. Мемлекеттік комиссияның қызметін ұйымдастыру

      7. Мемлекеттік комиссияның қызметіне басшылық жасауды Мемлекеттік комиссияның төрағасы жүзеге асырады.

      8. Төраға болмағанда оның міндеттерін төрағаның орынбасары атқарады.

      9. Мемлекеттік комиссия өз қызметін Мемлекеттік комиссияның төрағасы бекітетін, мемлекеттік органдардың ұсынысы бойынша жұмыс органы жасайтын тоқсан сайынғы жоспарлар негізінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік комиссияның қарауына шығару үшін ұсынылған мәселелер мүдделі мемлекеттік органдармен міндетті түрде келісіледі. Республикалық бюджеттен қаражат бөлуді көздейтін мәселелер бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен міндетті келісуге жатады.

      Мүдделі мемлекеттік органдардың арасында келіспеушіліктер туындаған жағдайда, мәселе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің жетекшілік ететін орынбасарында қаралады, оның қараудың қорытындысы бойынша жұмыс органы Мемлекеттік комиссия төрағасының атына осы мәселені Мемлекеттік комиссияның отырысына шығару не шығармау туралы хат жолдайды.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 26.08.2013 № 620 Жарлығымен.

      10. Мемлекеттік комиссияның жұмыс органы Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі болып табылады, оның функциялары:

      1) Мемлекеттік комиссияның отырыстарына дайындықты қамтамасыз ету;

      2) алдағы кезеңге арналған тоқсан сайынғы жоспар жобаларын қалыптастыру және алдағы тоқсандағы бірінші айдың 1-күніне дейін кемінде 15 күнтізбелік күн бұрын Мемлекеттік комиссияның төрағасына бекітуге енгізу;

      3) есепті айдан кейінгі айдың 10-күніне мемлекеттік органдар ұсынатын деректер негізінде тапсырмаларды орындау жөніндегі атқарылған жұмыс туралы қорытылған ақпаратты есепті айдан кейінгі айдың 25-күніне дейін жарты жылда бір рет Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне жолдау;

      4) тоқсан сайынғы жоспардың көшірмесін Мемлекеттік комиссияның мүшелеріне, сондай-ақ мүдделі мемлекеттік органдар мен ұйымдарға оны алған күнінен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей жіберу;

      5) тоқсан сайынғы жоспарда көзделген отырыстың күн тәртібінің мәселелері бойынша материалдарды (анықтамалар, тұсаукесерлер, хаттамалық шешімдердің жобалары, сөйлеушілер мен қатысушылардың тізімдері) жинау және Мемлекеттік комиссияның отырыстарын өткізу мерзімдерінің жоспарына сәйкес белгіленген отырыс өткізілгенге дейін кемінде бір жұмыс күні бұрын Мемлекеттік комиссияның төрағасына ұсыну;

      6) Мемлекеттік комиссияның отырысы хаттамасының жобасын Мемлекеттік комиссияның мүшелеріне келісуге және бұрыштама қоюға жіберу болып табылады.

      Ескерту. 10-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Президентінің 27.03.2013 N 533; 06.08.2014 № 888 Жарлықтарымен.

      11. Мемлекеттік комиссия төрағасының шешімі және жұмыс органының ұсыныстары бойынша қарауға жоспардан тыс мәселелер шығарылатын кезектен тыс отырыстар шақырылуы мүмкін.

      Кезектен тыс отырыс өткізілетін күн, оған шығарылатын мәселелер бойынша материалдар ұсыну және Мемлекеттік комиссия мүшелерінің өз қатысуын растау мерзімі Мемлекеттік комиссия төрағасының кезектен тыс отырысты шақыру туралы шешімінде айқындалады.

      12. Мемлекеттік комиссияның тоқсан сайынғы жоспарына алдағы тоқсанға арналған мәселелерді енгізу үшін мүдделі мемлекеттік органдар жұмыс органына өз ұсыныстарын (тиісті материалдарды) жоспарланғаннан кейінгі тоқсанның соңғы айының 1-күніне дейін береді.

      13. Мүдделі мемлекеттік органдар Мемлекеттік комиссияның тоқсан сайынғы жұмыс жоспарын алған соң өздеріне тоқсан сайынғы жоспарда жүктелген іс-шараларды уақтылы ұйымдастырады. Отырыстың күн тәртібінің мәселелері бойынша материалдар (мәселе бойынша анықтама, тұсаукесерлері, хаттамалық шешімнің жобасы, сөйлеушілер мен қатысушылар тізімі) жұмыс органына тоқсан сайынғы жоспарға сәйкес айқындалған отырыс өткізілгенге дейін кемінде екі жұмыс күні бұрын берілуі тиіс.

      14. Мемлекеттік комиссияның отырысы Мемлекеттік комиссия төрағасының бастамасымен жоспарланған отырысқа дейін екі жұмыс күнінен кешіктірілмеЙ шақырылады.

      15. Отырыс басталғанға дейін кемінде бір жұмыс күні бұрын Мемлекеттік комиссияның мүшелері отырысқа өздерінің қатысатынын растайды.

      16. Мемлекеттік комиссияның отырыстары оның мүшелерінің жалпы санының үштен екісі қатысқан кезде заңды болады. Мемлекеттік комиссияның мүшелері оның отырыстарына ауысу құқығынсыз қатысады.

      17. Мемлекеттік комиссияның шешімдері оның отырысына қатысушы мүшелерінің жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады және жүргізілген дәлжазбаның негізінде хаттамамен ресімделеді. Мемлекеттік комиссия мүшелерінің дауыстары тең болған кезде төрағалық етуші берген дауыс шешуші болып табылады.

      Мемлекеттік комиссия хаттамасының көшірмесі Мемлекеттік комиссияның барлық мүшелеріне және мүдделі мемлекеттік органдар мен тұлғаларға жіберіледі.

      18. Мемлекеттік комиссияның мүшелері хаттаманың жобасын, оны алған күнінен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде келіседі және бұрыштама қояды.

      19. Мемлекеттік комиссияның алдына қойылған міндеттерді іске асыру мақсатында оның шешімдерімен Мемлекеттік комиссияның жанынан жұмыс топтары құрылады, олардың құрамы мен міндеттері Мемлекеттік комиссияның хаттамасымен айқындалады.

      20. Мемлекеттік комиссияның отырыстарына оның мүшелері болып табылмайтын лауазымды адамдар, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері шақырылуы мүмкін.

      21. Жұмысының нәтижелері туралы Мемлекеттік комиссия Қазақстан Республикасының Президентіне жыл сайын баяндап тұрады және Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын басқару жөніндегі кеңеске Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген дағдарысқа қарсы қаражатты қайта пайдалану мәселесі бойынша есеп береді.

      22. Мемлекеттік комиссияның қызметі Қазақстан Республикасының Президенті шешімінің негізінде тоқтатылады.

  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
  2007 жылғы 13 сәуірдегі
  № 314 Жарлығымен
БЕКІТІЛГЕН

Қазақстан Республикасының экономикасын жаңғырту мәселелері жөніндегі мемлекеттік комиссияның
ЛАУАЗЫМДЫҚ ҚҰРАМЫ

      Ескерту. Құрам жаңа редакцияда - ҚР Президентінің 06.08.2014 № 888; өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 26.02.2019 № 862; 03.01.2024 № 429 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн қолданысқа енгізіледі) Жарлықтарымен.

      Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі, төраға

      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары

      Қазақстан Республикасы Президентінің экономикалық мәселелер жөніндегі көмекшісі, төрағаның орынбасары

      Премьер-Министрдің орынбасары – Үкімет Аппаратының Басшысы

      Қазақстан Республикасының Қаржы министрі

      Қазақстан Республикасының Өнеркәсіп және құрылыс министрі

      Қазақстан Республикасының Көлік министрі

      Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрі

      "Самұрық-Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" акционерлік қоғамының басқарма төрағасы (келісім бойынша)

On measures on modernization of the economy of the Republic of Kazakhstan

Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated April 13, 2007 No. 314.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 20) Article 44 of the Constitution of the Republic of Kazakhstan, in order to improve competitiveness and efficiency of the economy of the country, I hereby resolve as follow:

      1. Establish State Committee on issues of modernization of the economy of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the State Committee).

      2. Approve the attached:

      1) Regulations on State Committee;

      2) official composition of the State Committee shall be approved by the President of the Republic of Kazakhstan.

      Foot-note – Paragraph 2 as amended by the Decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated on 22.12.2011 № 204; and 06.08.2014 № 888.

      3. The Government of the Republic of Kazakhstan shall develop and submit for approval of the President of the Republic of Kazakhstan a draft State Program “30 Corporate Leaders of Kazakhstan” in the 4th quarter 2007.

      4. Execution of this Decree shall be overseen by the Executive Office of the President of the Republic of Kazakhstan.

      5. This Decree shall be entered into force upon it is signed

      The President of
      the Republic of Kazakhstan

  APPROVRED BY
the Decree of the President
of the Republic of Kazakhstan
dated April 13, 2007 № 314
  REGULATIONS ON
State Committee on issues of modernization of the economy of
the Republic of Kazakhstan

      Foot-note – Regulations as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 03.10.2012 № 401.

1. General Provisions

      1. The State Committee on issues of modernization of the economy of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the State Committee) is an advisory body under the President of the Republic of Kazakhstan.

      2. The State Committee shall be guided in its activities by the Constitution, the laws of the Republic of Kazakhstan, acts of the Head of the State and other legal regulatory acts, as well as by these Regulations.

      3. The State Committee shall consist of a chairman, his/her deputies and members of the State Committee.

      4. The official composition of the State Committee shall be approved by the President of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote – Paragraph 4 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 06.08.2014 № 888.

2. Tasks and objectives of the State Committee

      5. The task of the State Committee is to elaborate advisory decisions on issues of improvement of competitiveness and efficiency of the economy of Kazakhstan, denationalization and privatization of state organizations and affiliate or dependent organizations of national management holdings and other legal entities affiliated therewith, the balance value whereof is more than 2,500,000-fold rate of monthly calculation index established by the law on the republic budget and applicable as of January 1 of respective financial year, and affiliate and dependent organizations of “Sovereign Wealth Fund “Samruk-Kazyna” which are subject to transfer to the competitive environment, as well as reutilization of anti-crisis funds allocated from the National Fund of the Republic of Kazakhstan.

      Footnote – Paragraph 5 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 15.01.2016 № 177.

      6. For the purposes of the above tasks, the State Committee shall:

      1) pass advisory decisions on issues of industrial and innovative development, modernization of the economy of the Republic of Kazakhstan, reutilization of anti-crisis funds allocated from the National Fund of the Republic of Kazakhstan, as well as denationalization and privatization of state organizations and affiliate or dependent organizations of national managing holdings and other legal entities affiliated therewith, the balance value whereof is more than 2,500,000-fold rate of monthly calculation index established by the law on the republic budget and applicable as of January 1 of respective financial year, and affiliate and dependent organizations of “Sovereign Wealth Fund “Samruk-Kazyna” which are subject to transfer to the competitive environment;

      2) conduct monitoring of appropriate and efficient usage of anti-crisis funds allocated from the National Fund of the Republic of Kazakhstan, as well as actions taken by governmental agencies and other organizations to implement of decisions made on issues of industrial and innovative development and modernization of the economy of Kazakhstan;

      3) request from central or local executive bodies of regions (cities with republic status, or the capital city), districts (cities with regional status) information, documents and materials required for implementation of tasks imposed.

      Footnote – Article 6 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 15.01.2016 № 177.

3. Arrangement of activities of the State Committee

      7. Activities of the State Committee shall be managed by the Chairman of the State Committee.

      8. In absence of the chairman, his/her duties shall be fulfilled by his/her deputy.

      9. The State Committee shall carry out its activities based on quarterly plans approved by the chairman of the State Committee prepared by a working body upon proposals of governmental agencies.

      Issues proposed for submission for consideration by the State Committee shall be mandatorily agreed with concerned governmental agencies. Issues providing for allocation of funds from the republican budget shall be subject to mandatory agreement with a central authorizeв body on budget planning

      In case of any disagreements between concerned governmental agencies, an issue shall be considered with Deputy Prime Minister of the Republic of Kazakhstan in charge following consideration whereof, a working body shall send a letter for the attention of the Chairman of the State Committee either on submission or non-submission of such issue for consideration by a meeting of the State Commitee.

      Footnote – Paragraph 9 as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 26.08.2013 № 620.

      10. A working body of the State Committee is the Ministry of National Economy of the Republic of Kazakhstan, functions whereof are as follows:

      1) maintenance of preparation of meetings of the State Committee;

      2) formation of a draft quarterly plan and its submission for approval by the Chairman of the State Committee for a forthcoming period no later than 15 calendar days before the 1st of each month of a forthcoming quarter;

      3) sending to the Executive Office of the President of the Republic of Kazakhstan every six months by the 25th of each month following a reporting month of a summarized information on works performed on execution of instructions based on data submitted by governmental agencies by the 10th of each month following a reporting month;

      4) sending of copies of a quarterly plan to members of the State Committee, as well as to concerned governmental agencies and organizations no later than 5 working days before receipt;

      5) collection and submission of materials on issues of the agenda of a meeting (information sheets, presentations, draft protocol resolutions, lists of speakers and attendees), provided for in a quarterly plan to the chairman of the State Committee no later than one working day before such meeting determined in accordance with a plan of meeting of the State Committee;

      6) sending to members of the State Committee attended a meeting for approval and authentication of draft minutes of a meeting of the State Committee.

      Footnote – Paragraph 10 as amended by Decrees of the President of the Republic of Kazakhstan dated 27.03.2013 №. 533; 06.08.2014 № 888.

      11. Upon decision of the chairman of the State Committee and proposals of the working body, extraordinary meetings may be convened for consideration whereof unscheduled issues to be submitted.

      A date for an extraordinary meeting, submission of materials on issues proposed and terms for confirmation by members of the State Committee of their participation shall be defined in a resolution of the chairman of the State Committee on convocation of such extraordinary meeting.

      12. For inclusion of issues to a quarterly action plan of the State Committee, concerned governmental agencies shall submit their proposals (respective materials) to the working plan by the 1st of the last month of a quarter preceding that planned.

      13. Upon receipt of a quarterly action plan of the State Committee, concerned governmental agencies in accordance with a quarterly plan shall arrange necessary actions in timely manner. Materials on issues of the agenda of a meeting (information sheets on issues, presentations, draft protocol decisions, and lists of speakers and attendees) shall be submitted to the working body no later than two working days before respective meeting in accordance with a quarterly plan.

      14. A meeting of the State Committee shall be convened at the initiative of the chairman of the State Committee no later than two working days before planned meeting.

      15. No later than one working day before a meeting, members of the State Committee shall confirm their participation.

      16. Meetings of the State Committee shall be deemed eligible in presence of two thirds of the total number of its members. Members of the State Committee shall attend its meetings without a right for substitution.

      17. Resolutions of the State Committee shall be adopted by a majority of total votes of its members attending a meeting and shall be documented by minutes based on transcripts taken. In case of equality of votes of members of the State Committee, a vote of the chairing person shall be final.

      Copies of minutes of the State Committee shall be sent to all members of the State Committee and concerned governmental agencies and persons concerned.

      18. Members of the State Committee shall agree and endorse draft minutes within three working days after receipt thereof.

      19. By decisions of the State Committee, for the purposes of execution of tasks set, working groups shall be established under the State Committee; its composition and tasks shall be determined by minutes of the State Committee.

      20. Officials not being members of the State Committee, as well as representatives of mass media may be invited to meetings of the State Committee.

      21. The State Committee shall report on performance of the State Committee to the President of the Republic of Kazakhstan and shall submit a report to a council on management of the National Fund of the Republic of Kazakhstan on issues of repeated utilization of funds allocated from the National Fund of the Republic of Kazakhstan.

      22. Activities of the State Committee shall be ceased based on resolutions of the President of the Republic of Kazakhstan.

  APPROVED BY
the Decree of the President of
the Republic of Kazakhstan
dated April 13, 2007 № 314

OFFICIAL COMPOSITION
State Committee on issues of modernization of the economy of the Republic of Kazakhstan

      Foot-note – Official composition as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 06.08.2014 № 888; as amended by the Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated 26.02.2019 № 862; dated 03.01.2024 № 429 (shall be enforced after the day of its first official publication).

      Prime Minister of the Republic of Kazakhstan, chairman

      First Deputy Prime Minister of the Republic of Kazakhstan

      assistant to the President of the Republic of Kazakhstan for Economic Affairs, deputy chairman

      Deputy Prime Minister – Head of the Government Office

      Minister of Industry and Construction of the Republic of Kazakhstan

      Minister of Transport of the Republic of Kazakhstan

      Minister of National Economy of the Republic of Kazakhstan

      Minister of Finance of the Republic of Kazakhstan

      chairman of the Board of the joint stock company “National Welfare Fund “Samruk-Kazyna” (as agreed)