Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлықпен күресу жөніндегі 2003-2005 жылдарға арналған бағдарлама туралы

Астана қаласы мәслихатының 2003 жылғы 12 тамыздағы N 253/49-ІІ шешімі. Астана қалалық Әділет басқармасында 2003 жылғы 19 тамызда N 287 тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы мәслихатының 2006 жылғы 14 желтоқсандағы N 326/40-ІІІ шешімімен

Ескерту: Астана қаласы мәслихатының
2006 жылғы 14 желтоқсандағы N 326/40-ІІІ шешімінен
Үзінді:

      Астана қаласы мәслихаты ШЕШТІ:
      Астана қаласы мәслихатының 2003 жылғы 12 тамыздағы N 253/49-ІІ "Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлықпен күресу жөніндегі 2003-2005 жылдарға арналған бағдарлама туралы" шешімінің (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 287 болып тіркелген, "Астана хабары" газетінің 2003 жылғы 4 қыркүйекте жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      Астана қаласы мәслихаты
      сессиясының төрайымы

      Астана қаласы
      мәслихатының хатшысы
______________________________________________________________

      Астана қаласының әкімдігі ұсынған Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлықпен күресу жөніндегі 2003-2005 жылдарға арналған бағдарламаны қарап, Қазақстан Республикасы  Конституциясының  86-бабын және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148-II  Заңының  6-бабын басшылыққа ала отырып Астана қаласының мәслихаты былай деп шешті:
      1. Қоса беріліп отырған Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлықпен күресу жөніндегі 2003-2005 жылдарға арналған бағдарламасы бекітілсін.

      Астана қаласы мәслихаты
      сессиясының төрағасы

      Астана қаласы мәслихаты
      хатшысының міндетін атқарушы

  Астана қаласы мәслихатының "2003-2005 жылдарға арналған Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бағдарламасы туралы" шешімі жобасына
келiсу парағы

      Астана қаласы "Сарыарқа" ауданының әкiмi

      Астана қаласы "Алматы" ауданының әкiмi

      Астана қаласының прокуроры

      Қазақстан Республикасы Ұлттық қауiпсiздiк
      комитетi Астана қаласы бойынша департаментiнiң бастығы

      Астана қаласы Iшкi iстер бас басқармасының бастығы

      Астана қаласы
      Қаржы департаментiнiң бастығы

      Астана қаласы бойынша Әдiлет басқармасының бастығы

      Астана қаласы бойынша Кеден басқармасының бастығы

      Астана қаласы бойынша Салық комитетiнiң төрағасы

      Астана қаласы бойынша Қаржы полициясы
      департаментiнiң бастығы

      Астана қаласы бойынша Ақпарат және қоғамдық келiсiм
      басқармасының бастығы

      Астана қаласы бойынша Қаржылық бақылау комитетiнiң Астана
      қаласы бойынша басқармасының бастығы

      Тәртiптiк кеңес

      Сәулет және қала құрылысы департаментiнiң директоры

      Тұрғын үй департаментiнiң директоры

      Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу,
      бәсекелестікті қорғау агенттігінің төрағасы

      Iшкi саясат департаментiнiң директоры

      Қазақстан Республикасы Мемлекеттiк қызмет
      iстерi жөнiндегi агенттiгi басқармасының бастығы

      Базарлардағы сауданы ұйымдастыру және бiр жолғы талондарды
      беру жөнiндегi басқарманың бастығы

      Коммуналдық меншiк басқармасының бастығы

      Мемлекеттiк санитарлық-эпидемиологиялық бақылау
      басқармасының бастығы

      Сыртқы жарнама және қаланы безендiру басқармасының бастығы

      Астана қаласының жер ресурстарын басқару комитетiнiң төрағасы

      Астана қаласының Әскери комиссары

      "Жылжымайтын мүлiк" РМК директоры

Астана қаласы мәслихатының
2003 жылғы 12 тамыздағы  
N 253/49-II шешімімен  
бекітілген        

  АСТАНА ҚАЛАСЫ БОЙЫНША СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА
ҚАРСЫ КҮРЕСТIҢ 2003-2005 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН
ҚАЛАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ

  1. Бағдарлама төлқұжаты

Бағдарламаны атауы      Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа
                      қарсы күрестiң 2003-2005 жылдарға арналған
                      қалалық бағдарламасы

Бағдарламаны әзiрлеу
негiздемесi           Қазақстан Республикасы Президентiнiң
                      2001 жылғы 5 қаңтардағы "Сыбайлас жемқорлыққа
                      қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған
                      мемлекеттiк бағдарламасы туралы"  Жарлығы ,
                      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы
                      19 мамырдағы "Қазақстан Республикасы
                      Үкiметiнiң 2001 жылғы 11 сәуiрдегi N 487
                      қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы"  қаулысы .

Бағдарламаны
үйлестiрушi           Астана қаласы әкiмi аппаратының
                      мемлекеттiк-құқық бөлiмi

Бағдарламаның»негiзгi
әзiрлеушiлерi         Астана қаласы әкiмi аппаратының
                      мемлекеттiк-құқық бөлiмi, Астана қаласының
                      Тәртiптiк кеңесi, Астана қаласының
                      прокуратурасы, Ұлттық қауiпсiздiк комитетiнiң
                      Астана қаласы бойынша департаментi, Қазақстан
                      Республикасы Мемлекеттiк қызмет iстерi
                      жөнiндегi агенттiгiнiң Астана қаласы бойынша
                      басқармасы, Астана қаласының Iшкi iстер бас
                      басқармасы, Астана қаласының Әдiлет
                      басқармасы, Астана қаласының Қаржы
                      департаментi, Астана қаласы бойынша Қаржы
                      полициясы департаментi, Астана қаласы бойынша
                      Кеден басқармасы, Астана қаласының Әскери
                      комиссариаты, Ақпарат және қоғамдық келiсiм
                      басқармасы (және Бағдарламаны iске асыру
                      жөнiндегi iс-шаралар жоспарына сәйкес т.б.)

Бағдарламаның iске
асырылу мерзiмi       2003-2005 жылдар

Бағдарламаны
қаржыландыру көздерi  Жергiлiктi бюджет қаражаттары, Қазақстан
                      Республикасының заңнамасына қайшы келмейтiн
                      басқа да көздер

  2. Кiрiспе

      1.   Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2003-2005 жылдарға арналған қалалық  бағдарламасы (бұдан әрi - Бағдарлама) Қазақстанның 2030 жылға дейiнгi даму стратегиясын, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 19 мамырдағы "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 11 сәуiрдегi N 487 қаулысына өзгерiстер енгiзу туралы"  қаулысын  iске асыруға бағытталған.
      2. Осы Бағдарлама сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған жалпы мемлекеттiк саясаттың бiр бөлiгi болып табылады. Астана мәртебесi Мемлекет басшысы мен Қазақстан Республикасының Үкiметi қойған сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөнiндегi мiндеттердi шешкен жағдайда ерекше жауапкершiлiк алады.
      Сыбайлас жемқорлықтың залалы мен жағымсыз салдарлары көп салалы: материалдық және қаржы ресурстарын тиiмсiз шығындаудан басқа демократиялық құндылықтардың беделiн түсiредi, халықтың мемлекеттiк аппаратқа сенiмсiздiгiн өсiредi.
      Қазiргi уақытта сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мемлекеттiк органдармен және азаматтық қауымдастық институттарымен тығыз қарым-қатынас жасап, кешендi негiзде жүзеге асырылуы тиiс екендiгi анық. Iс-әрекет нақты мақсаттары белгiленген ұзақ мерзiмдi бағдарламаларда бiрiктiрiлген.
      2. Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2003-2005 жылдарға арналған қалалық бағдарламасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған мемлекеттiк бағдарламада белгiленген мынадай негiзгi қағидаттарды сақтай отырып, ұйымдастырушылық iс-шаралар кешенiн әзiрлеудi және орындауды болжайды:
      пәрмендiлiк және нәтижелiлiк;
      iске асырушылық (орындаушылық);
      атаулы сипаты;
      сабақтастығы;
      тұрақтылығы;
      жиынтығы;
      жүйелiлiгi.

  3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң
жағдайын талдау

      3. Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2003-2005 жылдарға арналған қалалық бағдарламасына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы мақсатқа сай мемлекеттiк саясат аталмыш проблеманы орнынан қозғалтқандай болды.
      Құқық қорғау органдарының, арнайы қызметтiң ескерту және алдын алу шараларын күшейту сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестi одан әрi жүргiзу үшiн мүмкiндiк туғызады. Сыбайлас жемқорлықты төменгi деңгейге дейiн төмендету.
      Мемлекеттiк бағдарламаға сәйкес маңызды саяси, экономикалық және әлеуметтiк салдарларға жетелейтiн қауiптi салдарлардың бiрi болып табылатын сыбайлас жемқорлықтың Қазақстанда өсу серпiнi төмен.
      Астана қаласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы айтатын болсақ, статистикалық серпiн бар, тұрақты емес.
      Мысалы: 2002 жылы қалада 59, ал 2001 жылы - 38 жемқорлық қылмыс тiркелген, сонымен жемқорлық қылмыс 2002 жылы 55 пайызды құрады, ол 2001 жылмен салыстырғанда 21 қылмысқа артық.
      2003 жылдың 6 айы iшiнде статистикалық мәлiметтердi зерделеу 2003 жылдың аталған кезеңiнде жасалған жемқорлық қылмыс санының төмендегенi байқалады. Сонымен 2003 жылдың 6 айы iшiнде 32 қылмыс, ал 2002 жылдың осындай кезеңi iшiнде - 36 қылмыс тiркелген.
      Бұл қалада жасалған жемқорлық қылмыс санының тұрақты өскенiн немесе кемiгендiгiн бiлдiредi.
      Анықталған жемқорлық қылмыстар санының өсуi және кемуi сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестi жүргiзетiн құқық қорғау органдары мен басқа да органдардың жұмыстарының белсендеуi мен әлсiреуiне байланысты болуы мүмкiн. Осы органдардың қызметiнiң белсендеуi тiркелетiн қылмыстар санының өсуiне әсер етедi, ол статистикалық мәлiметтерде терiс бейнеленедi. Бiрақ, тiркелген қылмыстар санының артуы жемқорлық қылмыстарды анықтау жөнiндегi жүргiзiлген жұмыстар тиiмдiлiгiнiң артқандығын бiлдiредi. Аталған органдардың енжарлығы анықталған және тiркелген қылмыстар санының төмендеуiне әсер етедi.
      Ресми статистиканы талқылаған жағдайда жасырын (анықталмаған жемқорлық қылмыстар туралы) фактiлер туралы ұмытпаған жөн.
      4. Жемқорлық қылмыстың алдын алу мәселелерiн қарай келе, "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Қазақстан Республикасының Заңын түсiндiру жөнiндегi мемлекеттiк органдардың жұмыстарын күшейтудi атап өту керек. Мемлекеттiк аумақтық және жергiлiктi атқарушы органдар қызметкерлерi өзiнiң қызметкерлерi мен мемлекеттiк кәсiпорындар, мемлекеттiк және жеке ұйымдардың қатысы бар қоғамдық бiрлестiктер ұжымдарының арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселелерi туралы дәрiстер мен әңгiмелесулер жүргiзедi.
      Көптеген мемлекеттiк қызметкерлер осы уақытқа дейiн Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасының әкiмшiлiк  мемлекеттiк қызметкерлерiне тәртiптiк жаза қолдану Ережесiн бекiту туралы" Жарлығы, Қазақстан Республикасының Бас прокурорының "Жемқорлық құқық бұзушылық субъектiлерiн, N 1-К нысанындағы жемқорлық қылмыс жасаған адамдарды тiркеудiң статистикалық карточкасын тіркеудi жүргiзудiң және пайдаланудың бiрыңғай тәртiбi туралы Нұсқаманы бекiту және iске енгiзу туралы" Бұйрығы тәрiздi нормативтiк құқықтық актiлердi бiлмейдi және таныспаған. Қызметi рұқсат берудi жүзеге асырумен байланысты мемлекеттiк қызметкерлердiң этиканы бұзу тенденциялары бұрынғыдай сақталуда. Тұрғындарға қызмет көрсететiн коммуналдық кәсiпорындар қызметiне тұрғындар тарапынан келiспеушiлiктер туындайды. Тұрғындарға дөрекi қызмет көрсету жергiлiктi атқарушы өкiметке жағымсыз қарым-қатынас тудырады.
      5. Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және мемлекеттiк қызметкерлердiң қызметтiк этикасын сақтау мәселелерi жөнiндегi Комиссия мәжiлiсiнiң 2003 жылғы 23 мамырдағы хаттамасына сәйкес Алматы және Астана қалалары мен облыстар әкiмдiктерiнiң жұмыстары жеткiлiксiз деп танылды.
      Комиссия Алматы және Астана қалалары мен облыстар әкiмдерiне ұсынды:
      сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң аймақтық бағдарламаларын қайта қарап, оларды мәслихат сессиясында бекiтсiн;
      аймақтық бағдарламалармен қарастырылған iс-шараларды орындау жөнiндегi аумақтық мемлекеттiк органдардың жұмысына бақылау деңгейiн арттырсын;
      Мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi агенттiкпен бiрлесе отырып, тәртiптiк кеңестер қызметiнiң тиiмдiлiгiн арттыруды қамтамасыз етсiн;
      Азаматтардың өтiнiштерiмен жұмысты арттыру жөнiнде шаралар қабылдасын.
      6. Қазақстан Республикасы Президентiнiң жанындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және мемлекеттiк қызметкерлердiң қызметтiк этикасын сақтау мәселелерi жөнiндегi Комиссия мәжiлiсiнiң аталған хаттамасына әзiрленген шолуға сәйкес аймақтық бағдарламалар сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресудiң 2001-2005 жылдарға арналған Мемлекеттiк бағдарламасының идеясын толық қамтымаған.
      7. Сонымен, мемлекеттiк қызмет саласындағы жемқорлықты ескерту жөнiндегi шаралар кешенiнде бағдарламамен қарастырылған мына маңызды мәселелер қарастырылмаған:
      жекелеген лицензиялық, рұқсат беру және тiркеу тәртiптерiн ықшамдау;
      мемлекеттiк активтердi бөлу саласындағы заңнама нормаларының сақталуын күшейту;
      мемлекеттiк тапсырыстарды және сатып алуларды, жекешелендiру жөнiндегi сауданы орналастыру жөнiнде конкурс өткiзу тәсiлiн жетiлдiру.

  4. Бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерi

      8. Бағдарламаның басты мақсаттары:
      сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында бiрыңғай тиiмдi мемлекеттiк саясат жүргiзу;
      жемқорлық деңгейiн, оның барлық өмiр тiршiлiгi саласында пайда болуын төмендету;
      қоғамның мемлекетке және оның институттарына сенiмiн бекiту;
      сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселелерi жөнiндегi халықаралық ынтымақтастықты тереңдету.
      9. Мақсаттарды iске асыру үшiн мынадай басымдылық мiндеттердi шешу жоспарланып отыр:
      құзыреттiлiгi аясында жемқорлық тудыратын жағдайларды жою үшiн мемлекеттiк қызмет мәселелерi жөнiндегi сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресудiң құқықтық базасын жетiлдiру;
      мемлекеттiк органдардың кәсiпкерлердiң қызметiне заңсыз араласуын қысқарту;
      мемлекеттiк органдар жүзеге асыратын рұқсат беру тәртiптерiн ықшамдау;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы аясында құқық қорғау органдарының материалдық-техникалық базасын бекiту;
      сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты насихаттауда және iске асыруда бұқаралық ақпарат құралдарының, қоғамдық бiрлестiктердiң, үкiметтiк емес ұйымдардың ролiн арттыру;
       сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа халықтың қатысуын қамтамасыз ету;
      халықаралық ұйымдармен сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жөнiндегi жұмыс тәжiрибесiмен алмасуды арттыру.

  5. Бағдарламаны iске асырудың
негiзгi бағыттары мен механизмдерi

      10. Бағдарламаны iске асырудың негiзгi бағыттары:
      1) экономикалық үдерiстердi реттеу саласын қамтитын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң қажеттi құралдарын қарастыратын жергiлiктi атқарушы органның және қала әкiмiнiң актiлерiн әзiрлеу және қабылдау;
      2) мемлекеттiк органдардың жемқорлықтың пайда болуын шектеуге бағытталған ұйымдастырушылық және тәжiрибелiк шаралардың ведомствоаралық жоспарларын әзiрлеу;
      3) бюджеттiк тәртiптi бекiту, мемлекеттiк сатып алулар туралы заңнаманың сақталуына бақылауды күшейту. Коммуналдық активтердiң (акционерлiк қоғамдардағы, жылжымайтын мүлiктегi мемлекеттiк үлестер және т.б.) тиiмдi пайдалануына бақылауды күшейту;
      4) құқық қорғау органдарын (қолданыстағы заңнама аясында) материалдық-техникалық бекiту;
      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мемлекеттiк саясатты насихаттау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағдарламаның iске асырылу барысы туралы азаматтарды тұрақты ақпараттандыру. Құқық қорғау органдарының бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара қарым-қатынасын күшейту;
      6) халықаралық ұйымдармен ынтымақтастықты күшейту, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес мәселесi бойынша шетелдiк мемлекеттiк құрылымдардың жұмыс тәжiрибесiмен алмасу.

  6. Бағдарламаны iске асыру механизмi

      11. Барлық мүдделi мемлекеттiк органдардың қатысуымен Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң 2003-2005 жылдарға арналған қалалық бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары әзiрлендi. Жоспар бойынша нақты шаралар, орындалу мерзiмдерi, жауапты құрылымдар, қаржыландыру көздерi анықталады. Жоспар тармақтарын iске асыру кезiнде үйлестiру және өзара қарым-қатынас жасау үшiн негiзгi атқарушылар мен қосарлас атқарушылар белгiлеген мемлекеттiк органдардың өкiлдерiнен жұмыс топтары құрылады.
      12. Iс-шаралардың орындалуына кедергi келтiретiн себептер туындаған кезде атқарушылар үйлестiрушiлердiң келiсiмi бойынша Астана қаласының әкiмдiгiне оларды iске асыру мерзiмдерiн өзгерту немесе қала мәслихатының тиiстi сессиясында одан әрi қарау үшiн орындалуын тоқтату туралы ұсыныс енгiзедi.
      13. Бағдарламаның iске асырылуын бақылау Астана қаласы әкiмi аппаратының мемлекеттiк-құқық бөлiмi жүзеге асырады.

  7. Қажеттi ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi

      14. Бағдарламаның қаржылық шығындарды қажет ететiн iс-шараларын iске асыру жергiлiктi бюджет қаражаты және заңнамамен тыйым салынбаған басқа да көздер есебiнен қарастырылған.

  8. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтижелер

      15. Күтiлетiн нәтиже:
      мемлекеттiк басқару органдарына қала тұрғындарының сенiмiн бекiту;
      жергiлiктi атқарушы органдар жүргiзген экономикалық саясаттың мөлдiрлiгiн қамтамасыз ету;
      мемлекеттiк материалдық және қаржылық ресурстарды пайдаланудың тиiмдiлiгiн арттыру;
      қала тұрғындарына құқықтық қызмет көрсету сапасын арттыру;
      жоғары құқықтық деңгейi бар елорда ретiнде астананың деңгейiн көтеру;
      мемлекеттiк аппарат пен кәсiпкерлiк қызмет субъектiлерi қызметкерлерiнiң арасында жемқорлықтың пайда болуына кедергiлер келтiру;
      құқық қорғау және басқа да мемлекеттiк органдардың жемқорлықтарын төмендету;
      әлеуметтiк қауырттылықты төмендету, әлеуметтiк және саяси тұрақтылықты бекiту.

  2003-2005 жылдарға арналған Астана қаласы бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары

___________________________________________________________________
Р/с  |   Iс-шаралар         |Аяқталу нысаны| Орындалуына  |Орындалу
N    |                      |              |  жауаптылар  | мерзімі
___________________________________________________________________
     1. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестiң жағдайын талдау
___________________________________________________________________
1.1.  Әлеуметтiк сауалнама.  Сауалдама     Iшкi саясат     2003
      лар әзiрлеп, оларға    қорытындысы   департаменті,   жылдың
      мемлекеттiк органдар,  жөнiндегi     Ақпарат және    4-
      мемлекеттiк коммунал.  есеп          қоғамдық        - тоқ.
      дық кәсiпорындар, ше.                келісім         саны
      телдiк, отандық ком.                 басқармасы,     2005
      мерциялық және коммер.               Қазақстан       жылдың
      циялық емес құрылымдар               Республикасының 3-
      арасында басқа мемле.                Мемлекеттік     тоқсаны
      кеттiк органдардағы                  қызмет
      жемқорлық деңгейi және               істері
      жемқорлық тудыратын                  жөніндегі
      фактiлер туралы                      агенттігінің
      сауалнама жүргізу                    басқармасы.
___________________________________________________________________
                   2. Құқық қорғау органдарын бекіту
___________________________________________________________________
2.1.  Сыбайлас жемқорлыққа   Іс-шаралар    IIББ, ҰҚКД,     2003
      қарсы күрестiң тиiм.   жоспары       ҚПД,            жылдың
      дiлiгiн арттыру мақса.               Прокуратура,    3-
      тында құқық қорғау                   Қазақстан       тоқсаны
      органдары iс-шаралар.                Республикасының
      дың ведомствоаралық                  Мемлекеттiк
      жоспарын әзiрлеп,                    қызмет iстерi
      iске асырсын.                        жөніндегі
                                           агенттiгiнiң
                                           басқармасы,
                                           қала әкiмi
                                           аппаратының
                                           мемлекеттiк-
                                           құқық бөлімі.

2.2.  Сыбайлас жемқорлықты   Ведомстволық  Мемлекеттік     2003
      жоюға бағытталған iс-  бұйрықтар     органдар        жылдың
      шаралардың ведомство.                                3-
      лық жоспарын әзiрлеу.                                тоқсаны

2.3.  Қаланың IIББ материал. Әкiмдiкке      IIББ, Қаржы    Жыл 
      дық-техникалық         ақпарат        департаменті.  сайын
      базасын нығайту                                      бюджетті
                                                           қалып.
                                                           тастыр.
                                                           ған
                                                           жағдайда
___________________________________________________________________
        3. Мемлекеттiк қызмет саласындағы жемқорлықты ескерту
___________________________________________________________________
3.1.  Заңнамаға қайшы келтi. Әкімдікке      Мемлекеттік    2003
      ретiн басқару шешiмде. ақпарат        органдар       жылдың
      рiн және актiлерiн                                   тамызы
      қабылдауды жою
      мақсатында заңды қыз.
      меттердi бекiту жө.
      нiндегi шараларды
      қабылдау

3.2.  Жемқорлық құқық бұзу.  Әкімдікке      Прокуратура,   Тұрақты
      шылық нәтижесiнде жа.  ақпарат        ІІББ, ҚПД,
      салған мәмiлелердiң                   Қаржылық
      және актiлер мен iс-                  бақылау
      әрекеттердiң күшiн                    комитетінің
      жою жөнiндегi iс-шара.                басқармасы
      ларды әзiрлеп, жүзеге                 және
      асырсын.                              Әділет
                                            басқармасы,
                                            ҰҚКД

3.3.  Лицензиялау тәртiбiн   Мемлекеттік    Қала әкімі     2003
      одан әрi оңтайландыру  органдардың    аппаратының    жылдың
      мақсатында жергiлiктi  тізімі         мемлекеттік-   қазаны
      деңгейдегi лицензиялық                құқық
      қызметтi жүзеге                       бөлімі,
      асыратын мемлекеттiк                  Ішкі саясат
      органдардың тiзiмiн                   департаменті.
      әзiрлесiн.

3.4.  Лицензиялау тәртiбiн   Әкімдікке      Әзірленген     2003
      оңтайландыру жөнiнде   ақпарат        тізімге        жылдың
      шаралар қабылдау.                     сәйкес         желтоқ.
                                            мемлекеттік    саны
                                            органдар
                                            (3.3-тармақ).

3.5.  Бюджеттiк қаражаттар.  Әкімдікке      Қаржылық       Тұрақты
      дың мақсатты шығында.  ақпарат        бақылау
      луына бақылауды                       комитетінің
      күшейту.                              басқармасы,
                                            Прокуратура,
                                            ІІББ, ҚПД,
                                            ҰҚКД,
                                            Қаржы
                                            департаменті.

3.6.  Ұсынылған декларация.  Әкiмдiкке      Салық          Тұрақты
      ның толықтығын және    ақпарат        комитеті,
      дұрыстығын тексерудi                  ҚПД,
      жүзеге асырсын.                       Прокуратура,
                                            Қазақстан
                                            Республикасы
                                            Мемлекеттік
                                            қызмет істері
                                            жөніндегі
                                            агенттігінің
                                            басқармасы.

3.7.  Лауазымды тұлғалардың  Әкiмдiкке      Прокуратура,   Тұрақты
      шағын кәсiпкерлiк      ақпарат        ІІББ, ҚПД,
      субъектiлерiнiң                       ҰҚКД, КБ.
      қызметiне заңсыз
      кедергi жасауын жою
      жөнiнде қосымша шара.
      лар әзiрлеу.

3.8.  Рұқсат құжаттарын алу  Әкiмдiкке      Сәулет және    Жыл
      тәртібін кеміту және   ақпарат        қала құрылы.   сайын
      азаматтардың өтініш.                  сы; Тұрғын     маусым,
      терін қарау мерзім.                   үй; Коммунал.  желтоқ.
      дерін азайту жөнінде                  дық шаруа.     сан
      шаралар қабылдау.                     шылық, Денсау.
                                            лық сақтау;
                                            Еңбек, халық.
                                            ты жұмыспен
                                            қамту және
                                            әлеуметтiк
                                            қорғау
                                            департамент.
                                            терi; Әдiлет;
                                            базарлардағы
                                            сауданы
                                            ұйымдастыру
                                            және бiр жолғы
                                            талондарды
                                            беру;
                                            Коммуналдық
                                            меншiк;
                                            Көлiк және
                                            байланыс;
                                            Мемлекеттiк
                                            санитарлық-
                                            эпидемиология.
                                            лық қадағалау;
                                            Ақпарат және
                                            қоғамдық
                                            келiсiм;
                                            қаланың Сыртқы
                                            жарнама және
                                            безендiру;
                                            Статистика;
                                            Мемлекеттiк
                                            өртке қарсы
                                            қызмет
                                            басқармалары;
                                            "Жылжымайтын
                                            мүлiк жөнiн.
                                            дегi орталық"
                                            РМК, "Пәтер
                                            бюросы" МКК.

3.9.  "Мемлекеттік сатып     Әкiмдiкке      Мемлекеттiк    Тұрақты
      алулар туралы"         ақпарат        органдар
      Қазақстан Республикасы                мен кәсiп.
      Заңының сақталуын                     орындар,
      бақылауды күшейтсін.                  мемлекеттiк
                                            үлесi бар
                                            акционерлiк
                                            қоғамдар

3.10. Астана қаласы әкiмi   Мемлекеттік     Астана        Қаңтар,
      аппаратында (бюджет-  сатып           қаласы        жыл
      қаржы мониторингi     алулардың       бюджеттік     сайын
      және мемлекеттiк      жылдық          бағдарлама.
      сатып алулар және     жоспары         ларының
      мемлекеттiк-құқық                     әкімгерлері.
      бөлiмдерiне)
      мемлекеттiк сатып
      алулардың жылдық
      жоспарын ұсыну.

3.11. Тәртiптiк кеңес       Әкімдікке      Тәртіптік      2003
      қызметiнiң тиiмдi.    ақпарат        кеңес,         жылдың
      лiгiн арттыратын                     Қазақстан      тамызы
      шараларды әзiрлеп,                   Республикасы
      енгiзу.                              Мемлекеттік
                                           қызмет істері
                                           жөніндегі
                                           агенттігінің
                                           басқармасы,
                                           Астана қаласы
                                           әкімі
                                           аппаратының
                                           Мемлекеттік
                                           құқық бөлімі

3.12. Мемлекеттiк акция     Әкімдікке      Коммуналдық    Тоқсан
      пакеттерiне диви.     ақпарат        меншік         сайын
      денттердiң уақытылы                  басқармасы,
      аударылуына бақылау.                 "Коммуналдық
      ды күшейту.                          меншік қоры"
                                           МКК.

3.13. Коммуналдық меншік    Әкімдікке      Коммуналдық    Тоқсан
      объектілерін          ақпарат        меншік         сайын
      пайдаланғаны үшін                    басқармасы,
      жалдау ақысының                      Тұрғын үй
      уақытылы төленуіне                   департаменті.
      бақылауды күшейту

3.14. Мемлекеттiк меншiк.   Әкiмдiкке      Жер ресурста.  Тоқсан
      тегi жер ресурстарын  ақпарат        рын басқару    сайын
      пайдаланғаны үшiн                    жөніндегі
      жалдау ақысының                      комитеті,
      уақытылы төленуiне                   Қалалық жер
      бақылауды күшейту.                   инспекциясы.
      Жалдау мерзiмi
      аяқталғаннан кейiн
      жер учаскелерiн
      босатпаған жағдайда
      сот органдарына
      шағымдану өтiнiште.
      рiнiң уақытылы
      берiлуiн қамтамасыз
      ету.

3.15. Мемлекеттік мүддеге   Әкiмдiкке      Мемлекеттік    Жыл
      шек қойған жағдайда   ақпарат        органдар.      сайын
      сот органдарына                                     шілде,
      шағымдану өтініште.                                 қараша
      рін уақытылы беру.

___________________________________________________________________
      4. "Жасырын экономикаға" - жемқорлық көзіне қарсы әрекет
___________________________________________________________________
4.1.  Қаржы-банк және       Әкiмдiкке      Прокуратура,   Жыл
      несие саласындағы     ақпарат        ҚПД, IIББ,     сайын
      жемқорлық фактiле.                   Салық          3-
      рiн анықтау және                     комитетi.      тоқсан
      жол бермеу жөнiндегi
      жедел-iздестiру
      жұмыстарын күшейту,
      ақшалай қаражаттардың
      және тауарлық-мате.
      риалдық құндылық
      тардың орналасуына
      бақылауды күшейту.

4.2.  Шетел инвестиция.     Әкiмдiкке      ҚПД, IIББ,     Тұрақты
      ларын, мемлекеттiк    ақпарат        ҰҚКД,
      займдар мен несиелер                 Салық
      дiң, сондай-ақ мемле.                комитетi,
      кеттiк кепiлдiкке                    Қаржылық
      мемлекеттiк займдар.                 бақылау
      дың мақсатсыз пайда.                 басқармасы,
      ланылу фактiлерiн                    Прокуратура,
      анықтау;                             Қазақстан
      Банктiк құрылымдарда                 Республикасы
      криминалдық ақшалар                  Табиғи моно.
      алу фактiлерiн                       полияларды
      анықтау;                             реттеу,
      Мемлекеттiк меншiк                   бәсекелес.
      объектiлерiн шетелдiк                тікті қорғау
      және отандық заңды                   жөніндегі
      тұлғалардың басқа.                   агенттігінің
      руына тапсыру                        Астана
      заңдылықтары;                        қаласы
      Экономикалық контра.                 бойынша
      банда және шикiзат                   департаменті.
      ресурстарын ұрлау
      фактiлерiн анықтау;
      Мемлекеттiк тұлғалар.
      дың мемлекеттiк рет.
      теуде табиғи монопо.
      лиялар саласындағы
      жекелеген ұйымдар
      мен шетелдiк ком.
      паниялардың мүд.
      делерiн лоббилендiру
      фактiлерiн анықтау;
      Жемқорлықпен айналы.
      сатын лауазымды
      тұлғаларға байланысты
      ұйымдасқан қылмыстық
      топ қызметiнiң жолын
      кесу бағыттары
      бойынша келiсілген
      ведомствоаралық және
      жедел-алдын алу iс-
      шараларын жүргiзу.

___________________________________________________________________
        5. Мемлекеттiк жемқорлыққа қарсы саясатты насихаттау
___________________________________________________________________
5.1.  Қала тұрғындарын      Әкiмдiкке      IIББ,          Тұрақты
      пайда болған жемқор.  ақпарат        Прокуратура,
      лыққа терiс көзқа.                   ҰҚКД, КБ, ҚПД,
      расын қалыптастыру                   Ақпарат және
      үшiн БАҚ белсендi                    қоғамдық
      тарту.                               келiсiм бас.
                                           қармасы, қала
                                           әкiмiнiң
                                           баспасөз
                                           қызметi,
                                           Қазақстан
                                           Республикасы
                                           Мемлекеттiк
                                           қызмет
                                           iстерi жөнін.
                                           дегi агенттi.
                                           гiнiң басқар.
                                           масы, Әдiлет
                                           басқармасы,
                                           Тәртiптiк
                                           кеңес.

5.2.  Қоғамдық ұйымдардың,  Әкiмдiкке      IIББ,          Тоқсан
      БАҚ қатысуымен сыбай. ақпарат        Прокуратура,   сайын
      лас жемқорлыққа                      ҰҚКД, КБ, ҚПД,
      қарсы күрес тақыры.                  Қазақстан
      бында "дөңгелек                      Республикасы
      үстел" мәжiлiсiн                     Мемлекеттiк
      өткiзу.                              қызмет iстерi
                                           жөніндегi
                                           агенттiгiнiң
                                           басқармасы,
                                           Әдiлет
                                           басқармасы,
                                           Тәртiптiк
                                           кеңес, Астана
                                           қаласы әкiмi
                                           аппаратының
                                           мемлекеттiк-
                                           құқық бөлiмi.

5.3.  Сыбайлас жемқорлық    Әкiмдiкке      ҚПД, IIББ,     Тұрақты
      қылмыстарына қарсы    ақпарат        Прокуратура,
      күреске бағытталған                  ҰҚКД, Салық
      оңтайлы тәжiрибенi                   комитетi,
      БАҚ-да жариялап                      Ақпарат және
      тұру.                                қоғамдық
                                           келiсiм
                                           басқармасы,
                                           қала әкiмiнiң
                                           баспасөз
                                           қызметi,
                                           Қазақстан
                                           Республикасы
                                           Мемлекеттiк
                                           қызмет iстерi
                                           жөнiндегi
                                           агенттігінің
                                           басқармасы,
                                           Әділет
                                           басқармасы,
                                           Тәртіптік
                                           кеңес,
                                           Ақпарат және
                                           қоғамдық
                                           келісім
                                           басқармасы,
                                           қала
                                           әкімінің
                                           баспасөз
                                           қызметі.

5.4.  Қалалық БАҚ сыбайлас  Әкiмдiкке      Ақпарат және
      жемқорлыққа қарсы     ақпарат        қоғамдық
      күрес жөнiндегi                      келісім
      мемлекеттiк орган.                   басқармасы,
      дардың қызметi                       ІІББ, ҰҚКД,
      туралы материал.                     ҚПД,
      дармен, баспасөзде,                  Прокуратура,
      теле- және радио                     Салық
      бағдарламаларда                      комитеті,
      жариялау үшiн                        Қазақстан
      мәлiметтермен қамта.                 Республикасы
      масыз етуге жәрдем                   Мемлекеттік
      көрсету.                             қызмет
                                           істері
                                           жөніндегі
                                           агенттiгiнiң
                                           басқармасы,
                                           Әдiлет
                                           басқармасы,
                                           Тәртiптiк
                                           кеңес,
                                           Астана
                                           қаласы
                                           әкімі
                                           аппаратының
                                           мемлекеттік-
                                           құқық
                                           басқармасы.

___________________________________________________________________
                6. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте
                  халықаралық ынтымақтастықты дамыту
___________________________________________________________________
6.1.  Халықаралық шарттар   Әкiмдiкке      ҰҚКД,          Тұрақты
      аясында халықаралық   ақпарат        Прокуратура,
      ұйымдармен және                      IIББ, ҚПД,
      басқа елдердiң құқық                 Әдiлет
      қорғау органдарымен,                 басқармасы,
      бiрiншi кезекте ТМД                  Қазақстан
      елдерiмен және                       Республикасы
      Қазақстанмен шека.                   Мемлекеттiк
      ралас мемлекет.                      қызмет істері
      термен сыбайлас                      жөнiндегi
      жемқорлыққа қарсы                    агенттiгiнiң
      күресудiң құқықтық                   басқармасы,
      мәселелерi жөнiндегi                 Астана
      ынтымақтастықты                      қаласы әкімі
      жүзеге асыру.                        аппаратының
                                           мемлекеттік-
                                           құқық бөлімі.

6.2.  Қазақстандық маман.   Әкімдікке      ҰҚКД,          Тұрақты
      дардың сыбайлас       ақпарат        Прокуратура,
      жемқорлыққа қарсы                    ІІББ, ҚПД,
      күрес бағдарламасы                   Әділет
      айтарлықтай іске                     басқармасы,
      асқан елдерден                       Қаржылық
      тәжірибе алуын                       бақылау
      ұйымдастыру.                         комитеті.
___________________________________________________________________

О Программе борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы

Решение маслихата города Астаны от 12 августа 2003 года N 253/49-II. Зарегистрировано Управлением юстиции города Астаны от 19 августа 2003 года N 287. Утратило силу - решением Маслихата города Астаны от 14 декабря 2006 года N 326/40-III

Извлечение из решения Маслихата города Астаны
от 14 декабря 2006 года N 326/40-III

      Маслихат города Астаны РЕШИЛ:
      Признать утратившим силу решение маслихата города Астаны от 12 августа 2003 года N 253/49-III "О Программе брьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы" (зарегистрированно в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 287, опубликовано в газете "Астана хабары" 4 сентября 2003 года).

      Председатель сессии
      маслихата города Астаны

      Секретарь маслихата
      города Астаны
________________________________ 

      Рассмотрев представленную акиматом города Астаны Программу борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы, руководствуясь статьей 86  Конституции Республики Казахстан и статьей 6  Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148-II "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", маслихат города Астаны решил:
      1. Утвердить прилагаемую Программу борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы.

      Председатель сессии
      маслихата города Астаны                     С. Д. Байболов

      И.О. секретаря маслихата
      города Астаны                            Е. П. Михальченко

Лист соглаcования
к проекту решения маслихата города Астаны
"О Программе борьбы с коррупцией по городу Астане
на 2003-2005 годы"

Аким района "Сарыарка" г. Астаны               А. Акчурин
 
  Аким района "Алматы" г. Астаны                 К. Касенгалиев

Прокурор г. Астаны                             А. Константинов

Начальник Департамента Комитета
национальной безопасности
Республики Казахстан
по г. Астане                                   Е. Тайжанов

Начальник Главного управления
внутренних дел г. Астаны                       С. Досумов

Начальник департамента
финансов г. Астаны                             Х. Мусин 
 
  Начальник управления
юстиции по г. Астане                           А. Акжанов

Начальник таможенного
управления по г. Астане                        Ы. Джандарбеков

Председатель налогового
комитета по г. Астане                          О. Таурбеков

Начальник департамента
финансовой полиции
по г. Астане                                   Б. Карикболов

Начальник управления информации
и общественного согласия
по г. Астане                                   Н. Мальцев
 
       Начальник Управления Комитета 
финансового Контроля по г. Астане              С. Жайлауов
 
       Дисциплинарный совет                           А. Ченцов 
 
       Директор департамента
архитектуры и градостроительства               В. Лаптев
 
       Директор департамента жилья                    А. Лукин
 
       Департамент Агентства Республики
Казахстан по регулированию естественных
монополий, защиты конкуренции
по городу Астане                               А. Матишев
 
       Директор департамента внутренней политики      М.Еркетаев
 
       Начальник управления Агентства РК
по делам государственной службы
по городу Астане                               К. Нуртазин   

Начальник управления по
организации торговли и выдаче
разовых талонов на рынках                      Г. Касымова

Начальник управления
коммунальной собственности                     А. Сухотин

Начальник управления
государственного санитарно-
эпидемиологического надзора                    Ж. Бекшин

Начальник управления по
наружной рекламе
и оформлению города                            В. Син

Председатель Комитета по
управлению земельными
ресурсами города Астаны                        Т. Нуркенов

Военный комиссар
города Астаны                                  А. Айкенов

Директор РГП
"Центр по недвижимости"                        С. Бекенов 

         Утверждена                   
решением маслихата              
города Астаны                 
от 12 августа 2003 года            
N 253/49-II                   

  Городская программа
борьбы с коррупцией по городу Астане
на 2003-2005 годы

    1. Паспорт Программы

Наименование           Программа борьбы с коррупцией по городу Астане
Программы              на 2003-2005 годы

Основание для           Указ Президента Республики Казахстан от 5 января
разработки Программы   2001 года "О Государственной программе борьбы с
                       коррупцией на 2001-2005 годы",  постановление
                                              Правительства Республики Казахстан от 19 мая 2003
                       года "О внесении изменения в постановление
                       Правительства Республики Казахстан от 11 апреля 2001
                       года N 487" 

Координатор Программы  Государственно-правовой отдел аппарата акима
                       города Астаны

Основные разработчики  Государственно-правовой отдел аппарата акима
Программы              города Астаны, Дисциплинарный совет города Астаны,
                       Прокуратура города Астаны, Департамент Комитета
                       национальной безопасности по городу Астане,
                       Управление Агентства Республики Казахстан по делам
                       государственной службы по городу Астане, Главное
                       управление внутренних дел города Астаны, Управление
                       юстиции города Астаны, Департамент финансов города
                       Астаны, Департамент финансовой полиции по городу
                       Астане, Таможенное управление по городу Астане,
                       Военный комиссариат города Астаны, Управление
                       информации и общественного согласия (и т.д. согласно
                       плана мероприятий по реализации Программы)

Сроки реализации       2003-2005 годы
Программы

Источники              Средства местного бюджета, иные источники,
финансирования         не запрещенные законодательством Республики Казахстан.
Программы

  2. Введение

       1. Программа борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы (далее - Программа) направлена на реализацию  Стратегии развития Казахстана до 2030 года,  Закона Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией",  Государственной программы борьбы с коррупцией на 2001-2005 годы,  постановления Правительства Республики Казахстан от 19 мая 2003 года "О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 11 апреля 2001 года N 487".
      Данная Программа является частью общегосударственной политики, направленной на борьбу с коррупцией. При этом необходимо отметить, что статус столицы налагает особую ответственность при решении задач по борьбе с коррупцией, поставленных Главой государства и Правительством Республики Казахстан.
      Ущерб и негативные последствия коррупции многообразны: помимо неэффективного расходования материальных и финансовых ресурсов, происходит дискредитация демократических ценностей, растет недоверие населения к государственному аппарату.
      В настоящее время становится очевидным, что борьба с коррупцией должна осуществляться на комплексной основе при тесном взаимодействии государственных органов и институтов гражданского общества. Действия должны быть интегрированы в долгосрочные программы с четко обозначенными целями.
      2. Программа борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы предполагает разработку и выполнение широкого комплекса организационных мероприятий с соблюдением следующих основных принципов, обозначенных в Государственной программе борьбы с коррупцией на 2001-2005 годы:
      действенность и результативность;
      реализуемость (выполнимость);
      адресность (ответственность);
      преемственность;
      постоянство;
      комплексность;
      системность.  

  3. Анализ состояния борьбы с коррупцией

      3. В соответствии с Государственной программой борьбы с коррупцией на 2001-2005 годы целенаправленная государственная политика в сфере борьбы с коррупцией сдвинула данную проблему с мертвой точки.
      Усиление предупредительных и профилактических мер правоохранительных органов, специальных служб создало возможность для ведения дальнейшей наступательной борьбы с коррупцией. Удалось добиться определенного снижения коррупционных проявлений на низовом уровне.
      Также согласно Государственной программе коррупция, являясь одним из самых опасных проявлений, ведущих к серьезным политическим, экономическим и социальным последствиям, имеет в Казахстане снижающуюся динамику.
      При этом, говоря о борьбе с коррупцией в городе Астане можно сказать, что ее статистическая динамика колеблется и не является стабильной.
      К примеру: за 2002 год в городе было зарегистрировано 59 коррупционных преступлений, а за 2001 год - 38, таким образом, рост коррупционных преступлений в 2002 году составил 55 %, что на 21 преступление больше, чем в 2001 году. Изучение статистических данных за шесть месяцев 2003 года показывает, что за указанный период 2003 года наблюдается тенденция к снижению количества совершаемых коррупционных преступлений. Так, за шесть месяцев 2003 года было зарегистрировано 32 преступлений, а за аналогичный период 2002 года - 36.
      Это свидетельствует о том, что в городе не наблюдается стабильное увеличение либо уменьшение количества совершаемых коррупционных преступлений.
      Необходимо учитывать, что рост или уменьшение количества выявляемых коррупционных преступлений могут быть связаны с активизацией либо ослаблением работы правоохранительных и других органов, призванных вести борьбу с коррупцией. Активизация деятельности данных органов влияет на увеличение количества регистрируемых преступлений, что, на первый взгляд, негативно отражается в статистических данных. Однако увеличение количества регистрируемых преступлений говорит и о повышении эффективности проводимой работы по выявлению коррупционных преступлений. В то же время пассивность указанных органов может влиять на уменьшение количества выявляемых и впоследствии регистрируемых преступлений.
      Анализируя официальную статистику, нельзя забывать о факторе латентности (не выявленные коррупционные преступления), в связи с чем статистические данные являются скорее приблизительными.
      4. Рассматривая вопросы профилактики коррупционных правонарушений, следует отметить усиление работы государственных органов по разъяснению  Закона Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией". Работники государственных территориальных и местных исполнительных органов проводят лекции и беседы по вопросам борьбы с коррупцией как среди своих сотрудников, так и среди коллективов государственных предприятий, акционерных обществ с государственным участием и частных организаций.
      Однако многие государственные служащие до настоящего времени не знают и не ознакомлены с такими нормативными правовыми актами, как  Указ Президента Республики Казахстан "Об утверждении Правил наложения дисциплинарных взысканий на административных государственных служащих Республики Казахстан",  Приказ Генерального прокурора Республики Казахстан "Об утверждении и введении в действие Инструкции о едином порядке ведения и использования учета субъектов коррупционных правонарушений, статистической карточки учета коррупционных правонарушений лиц, их совершивших, формы N 1-К".
      По-прежнему сохраняется тенденция нарушения этики государственного служащего в некоторых городских структурах, деятельность которых связана с осуществлением разрешительных процедур. Также вызывает нарекание со стороны населения деятельность ряда коммунальных предприятий оказывающих услуги горожанам. Грубое обращение к гражданам вызывает негативное отношение к местной исполнительной власти.
      5. Согласно протоколу заседания Комиссии при Президенте Республики Казахстан по вопросам борьбы с коррупцией и соблюдения служебной этики государственными служащими от 23 мая 2003 года работа акиматов областей и городов Астаны и Алматы признана недостаточной.
      Акимам областей и городов Астаны и Алматы Комиссией рекомендовано:
      пересмотреть региональные программы борьбы с коррупцией, рассмотреть и утвердить их на сессиях маслихатов;
      повысить уровень контроля за работой территориальных государственных органов по исполнению мероприятий, предусмотренных региональными программами;
      совместно с Агентством по делам государственной службы обеспечить повышение эффективности деятельности дисциплинарных советов;
      принять меры по улучшению работы с обращениями граждан.
      6. Согласно обзору, подготовленному к вышеуказанному протоколу Комиссией при Президенте Республики Казахстан по вопросам борьбы с коррупцией и соблюдения служебной этики государственными служащими, региональные программы не в полной мере охватили саму идею Государственной программы борьбы с коррупцией на 2001-2005 годы.
      7. Так, в комплексе мер по предупреждению коррупции в сфере государственной службы не нашли отражения такие важные вопросы, предусмотренные программой, как:
      упрощение отдельных лицензионных, разрешительных и регистрационных процедур;
      усиление контроля за соблюдением норм законодательства в сферах распределения государственных активов;
      совершенствование методов проведения конкурсов по размещению государственных заказов и  закупок, торгов по приватизации.

  4. Цели и задачи Программы

      8. Главные цели Программы:
      проведение эффективной единой государственной политики в области борьбы с коррупцией;
      снижение уровня коррупции, ее проявлений во всех сферах жизнедеятельности;
      укрепление доверия общества к государству и его институтам;
      углубление международного сотрудничества по вопросам борьбы с коррупцией.
      9. Для реализации целей предполагается решить следующие приоритетные задачи:
      совершенствовать в рамках компетенции правовую базу борьбы с коррупцией по вопросам государственной службы для устранения, условий порождающих коррупцию;
      сокращать неправомерное вмешательство государственных органов в деятельность предпринимателей;
      предельно упрощать разрешительные  процедуры, осуществляемые государственными органами;
      в рамках действующего законодательства Республики Казахстан укреплять материально-техническую базу правоохранительных органов;
      повысить роль средств массовой информации, общественных объединений, не правительственных организаций в пропаганде и реализации антикоррупционной политики;
      обеспечить участие населения в антикоррупционной политике;
      усилить обмен опытом работы по борьбе с коррупцией с международными организациями.

  5. Основные направления и механизм реализации Программы

      10. Основными направлениями реализации Программы является:
      1) разработка и принятие актов местного исполнительного органа и акима города, охватывающих сферы регулирования экономических процессов и предусматривающих необходимые средства борьбы с коррупцией;
      2) разработка государственными органами внутриведомственных планов организационных и практических мер, направленных на ограничение проявлений коррупции;
      3) укрепление бюджетной дисциплины, усиление контроля за соблюдением законодательства о государственных закупках. Усиление контроля за эффективностью использования коммунальных активов (государственные доли в акционерных обществах, недвижимость и т.д.);
      4) материально-техническое укрепление правоохранительных органов (в рамках действующего законодательства);
      5) пропаганда государственной антикоррупционной политики, постоянное информирование граждан о ходе реализации антикоррупционной программы. Усиление взаимодействия правоохранительных органов со средствами массовой информации;
      6) укрепление сотрудничества с международными организациями,  обмен опытом работы с зарубежными государственными структурами по вопросам борьбы с коррупцией. 

  6. Механизм реализации Программы

      11. С участием всех заинтересованных государственных органов разработан План мероприятий по реализации Программы борьбы с коррупцией по городу Астане на 2003-2005 годы. Планом определяются конкретные меры, сроки исполнения, ответственные структуры, источники финансирования. Для координации и взаимодействия при реализации пунктов Плана могут формироваться рабочие группы из представителей государственных органов, определенных основными исполнителями и соисполнителями.
      12. При возникновении причин, препятствующих исполнению мероприятий, исполнители, по согласованию с координаторами, вносят в акимат города Астаны предложения об изменении сроков их реализации либо отмены исполнения с дальнейшим рассмотрением на соответствующей сессии маслихата города.
      13. Контроль за реализацией Программы осуществляется государственно-правовым отделом аппаратам акима города Астаны.

  7. Необходимые ресурсы и источники их финансирования

       14. Реализация мероприятий Программы, требующих финансовых затрат, предусмотрена за счет средств местного бюджета и иных источников, не запрещенных законодательством.

  8. Ожидаемый результат от реализации Программы

      15. Ожидаемый результат:
      укрепление доверия населения города к органам государственного управления;
      обеспечение прозрачности экономической политики, проводимой местными исполнительными органами;
      повышение эффективности использования государственных материальных и финансовых ресурсов;
      повышение качества правового обслуживания населения города;
      укрепление престижа столицы как города с высоким уровнем правового сознания;
      формирование неприязни к проявлениям коррупции среди сотрудников государственного аппарата и субъектов предпринимательской деятельности;
      снижение коррумпированности правоохранительных и других государственных органов;
      снижение социальной напряженности, укрепление социальной и политической стабильности.

  План
мероприятий по реализации Программы
борьбы с коррупцией по городу Астане
на 2003-2005 годы

____________________________________________________________________________
N !       Мероприятия      !  Форма    !   Ответственные    !  Срок                     
п/п!                        !завершения !   за исполнение    !исполнения
----------------------------------------------------------------------------
              1. Анализ состояния борьбы с коррупцией
 
                        1.1. Разработать             Отчет по     Департамент           4 квартал
     социологические         результатам  внутренней политики,  2003 г.-
     анкеты и провести       опросов      Управление информа-   3 квартал
     по ним опросы среди                  ции и общественного   2005 г.
     представителей                       согласия, Управление
     государственных                      Агентства Республики 
     органов, государст-                  Казахстан по делам
     венных коммунальных                  государственной
     предприятий, иностран-               службы
     ных и отечественных
     коммерческих и неком-
     мерческих структур об
     уровне коррупции в тех
     или иных государствен-
     ных органах и о факторах,
     порождающих коррупцию.

2. Укрепление правоохранительных органов
 

  2.1. В целях повышения       План         ГУВД, ДКНБ, ТУ,       3 квартал
     эффективности борьбы    мероприятий  ДФП, Прокуратура,     2003 г.
     с коррупцией право-                  Управление
     охранительным органам                Агентства Республики
     разработать и реализо-               Казахстан по делам
     вать межведомственный                государственной
     план мероприятий.                    службы, государствен-
                                          но-правовой отдел
                                          аппарата
                                          акима города
 
        2.2. Разработать ведомствен- Ведомствен-  Государственные       3 квартал
     ные планы мероприятий,  ные приказы  органы                2003 г.
     направленные на пресе-
     чение коррупции.
 
       2.3. Укрепление материально- Информация   ГУВД, Департамент     Ежегодно при
     технической базы ГУВД   в акимат     финансов              формировании
     города.                                                    бюджета

3. Предупреждение коррупции в сфере государственной службы
 
 

    3.1. Принять меры по укреп-  Информация   Государственные       Август
     лению юридических служб в акимат     органы                2003 г.
     в целях предотвращения
     принятия управленческих
     решений и актов,
     противоречащих законо-
     дательству.
 
       3.2. Разработать и осущест-  Информация   Прокуратура, ГУВД,    Постоянно
     вить мероприятия по     в акимат     ДФП, Управления
     выявлению, признанию                 комитета финансо- 
     сделок недействитель-                вого контроля и
     ными и аннулированию                 юстиции, ДКНБ
     актов и действий,
     совершенных в резуль-
     тате коррупционных
     правонарушений.
 
       3.3. Разработать список      Список       Государственно-       Октябрь
     государственных органов государст-   правовой отдел        2003 г.
     осуществляющих лицен-   венных       аппарата акима
     зионную деятельность    органов      города, 
     на местном уровне,                   Департамент
     с целью дальнейшей                   внутренней
     оптимизации процедур                 политики
     лицензирования.
 
       3.4. Принять меры по         Информация   Государственные       Декабрь
     оптимизации процедур    в акимат     органы, согласно      2003 г.
     лицензирования.                      разработанному
                                          списку (пункт
                                          3.3.)
 
       3.5. Усилить контроль за     Информация   Управление            Постоянно
     целевым расходованием   в акимат     комитета финансо-
     бюджетных средств.                   вого контроля,
                                          Прокуратура, ГУВД,
                                          ДФП, ДКНБ,
                                          Департамент финансов 
 
       3.6. Осуществить проверку    Информация   Налоговый комитет,    Постоянно
     полноты и достоверности в акимат     ДФП, Прокуратура,
     представленных деклара-              Управление Агентства  
     ций.                                 Республики Казахстан
                                          по делам 
                                          государственной службы
 
       3.7. Разработать дополни-    Информация   Прокуратура, ГУВД,    Постоянно
     тельные меры по пре-    в акимат     ДФП, ДКНБ, ТУ
     дотвращению неправо-
     мерного вмешательства
     должностных лиц в
     деятельность субъектов
     малого предприниматель-
     ства.
 
       3.8. Принять меры по         Информация   Департаменты:         Июнь, декабрь
     упрощению процедур      в акимат     архитектуры и         ежегодно
     получения разрешитель-               градостроительства;
     ных документов                       жилья; коммуналь-
     и уменьшению сроков                  ного хозяйства;
     рассмотрения обращений               здравоохранения;
     граждан.                             образования; труда,
                                          занятости и
                                          социальной защиты
                                          населения; Управле-
                                          ния: юстиции; по
                                          организации торговли
                                          и выдаче разовых
                                          талонов на рынках;
                                          коммунальной собст-
                                          венности; транспорта
                                          и связи; государст-
                                          венного санитарно-
                                          эпидемиологического
                                          надзора; информации
                                          и общественного
                                          согласия; по наружной
                                          рекламе и оформлению
                                          города; статистики;
                                          государственной
                                          противопожарной
                                          службы; РГП "Центр
                                          по недвижимости",
                                          ГКП "Квартирное бюро". 

3.9. Усилить контроль        Информация   Государственые        Постоянно
     за соблюдением  Закона   в акимат     органы и предприятия,
     Республики Казахстан                 акционерные общества
     "О государственных                   с долей участия
     закупках".                           государства
 
       3.10.Предоставление          Годовой      Администраторы        Январь,
     годового плана          план госу-   бюджетных программ    ежегодно
     государственных         дарственных  города Астаны 
     закупок в аппарат       закупок
     акима города Астаны
     (в отдел бюджетно-
     финансового мониторинга
     и государственных
     закупок и государст-
     венно-правовой отдел).
 
       3.11.Разработать и           Информация   Дисциплинарный        Август
     внедрить меры, повы-    в акимат     совет, Управление     2003 г.
     шающие эффективность                 Агентства Республики
     деятельности Дисцип-                 Казахстан по делам
     линарного совета.                    государственной
                                          службы, государст-
                                          венно-правовой
                                          отдел аппарата
                                          акима города Астаны 
 
       3.12.Усилить контроль за     Информация   Управление комму-    Ежеквартально 
     своевременностью        в акимат     нальной собствен-
     начисления дивидендов                ностью, ГКП "Фонд
     на государственные                   коммунальной
     пакеты акций.                        собственности".
 
       3.13.Усилить контроль за     Информация   Управление комму-     Ежеквартально
     своевременностью        в акимат     нальной собствен-     
     выплаты арендной платы               ностью, 
     за использование                     Департамент
     объектов коммунальной                жилья
     собственности.
 
       3.14.Усилить контроль за     Информация   Комитет по управ-      Ежеквартально
     своевременной выплатой  в акимат     лению земельными
     арендной платы за                    ресурсами,
     использование земельных              Городская земель-
     участков, находящихся                ная инспекция
     в государственной
     собственности.
     Обеспечить своевременную
     подачу исковых заявлений
     в судебные органы в
     случае не освобождения
     земельных участков по
     окончании сроков аренды.
 
       3.15.Своевременно подавать   Информация   Государственные         Июль, ноябрь
     исковые заявления в     в акимат     органы                  ежегодно 
     судебные органы в
     случае ущемления
     государственных
     интересов.

4. Противодействие "теневой экономике" - источнику коррупции

4.1. Усилить оперативно-     Информация   Прокуратура,            3-й квартал
     следственную работу     в акимат     ДФП, ГУВД,              ежегодно
     по выявлению и пресе-                Налоговый комитет
     чению коррупционных
     проявлений в финансово-
     банковской и кредитных
     сферах, усиление конт-
     роля за перемещением
     денежных средств и
     товарно-материальных
     ценностей.
 
       4.2. Проводить согласован-   Информация   ДФП, ГУВД, ДКНБ,        Постоянно 
     ные межведомственные    в акимат     Налоговый комитет,
     оперативно-профилак-                 Управление комитета
     тические мероприятия                 финансового конт-
     по следующим направ-                 роля, Прокуратура,
     лениям:                              Департамент
     выявление фактов                     Агентства Республики
     нецелевого использо-                 Казахстан по регу-
     вания иностранных                    лированию естествен-
     инвестиций, государст-               ных монополий,
     венных займов и креди-               защиты конкуренции
     тов, а также негосудар-              по городу Астане,
     ственных займов под                  Департамент 
     государственную                      финансов
     гарантию;
     выявление фактов
     "отмывания" денег
     криминального проис-
     хождения в банковских
     структурах;
     законности передачи
     объектов государствен-
     ной собственности в
     управление иностранным
     и отечественным
     юридическим лицам;
     выявление фактов
     экономической контра-
     банды и хищения
     сырьевых ресурсов;
     выявление фактов лоб-
     бирования должностными
     лицами интересов
     отдельных организаций
     и иностранных компаний
     сферы естественных
     монополий в государст-
     венном регулировании;
     пресечение деятельности
     организованных преступ-
     ных групп, связанных с
     коррумпированными
     должностными лицами.

       5. Пропаганда государственной антикоррупционной политики

5.1. Активное привлечение    Информация   ГУВД, Прокуратура,      Постоянно
     СМИ для формирования    в акимат     ДКНБ, ТУ, ДФП,
     у населения города                   Управление информа-
     неприязни к проявлениям              ции и общественного 
     коррупции.                           согласия, пресс-
                                          служба акима города,
                                          Управление Агентства
                                          Республики Казахстан
                                          по делам государст-
                                          венной службы,
                                          юстиции, Дисципли-
                                          нарный совет.         

5.2. Проводить заседания     Информация   ГУВД, Прокуратура,      Ежеквартально 
     "круглого стола" на     в акимат     ДКНБ, ТУ, ДФП,
     тему борьбы с корруп-                Управления Агентства
     цией с участием                      Республики Казахстан
     общественных органи-                 по делам государст-
     заций, СМИ.                          венной службы,
                                          юстиции, Дисципли-
                                          нарный совет,
                                          государственно-
                                          правовой отдел
                                          аппарата акима
                                          города Астаны.

5.3. Объективно освещать     Информация   ДФП, ГУВД,              Постоянно
     в СМИ позитивный опыт   в акимат     Прокуратура, ДКНБ,
     борьбы с коррупцион-                 Налоговый комитет,
     ными преступлениями.                 Управления Агентства
                                          Республики Казахстан
                                          по делам государст-
                                          венной службы, юсти-
                                          ции, Дисциплинарный
                                          совет, Управление
                                          информации и общест-
                                          венного согласия,
                                          пресс-служба акима
                                          города.
 
       5.4. Содействовать           Информация   Управление информа-     Постоянно    
     обеспечению городских   в акимат     ции и общественного
     СМИ материалами о                    согласия, ГУВД, ДФП,
     деятельности государ-                ДКНБ, Прокуратура,
     ственных органов по                  Налоговый комитет,
     борьбе с коррупцией,                 Управления Агентства
     данными об уровне                    Республики Казахстан
     коррумпированности                   по делам государствен-
     для освещения в прессе,              ной службы, юстиции,
     теле- и радиопередачах.              Дисциплинарный совет,
                                          государственно-
                                          правовой отдел аппа-
                                          рата акима города
                                          Астаны.

   6. Развитие международного сотрудничества в борьбе с коррупцией
 
  6.1. В рамках международных  Информация   ДКНБ, Прокуратура,      Постоянно     
     договоров осуществлять  в акимат     ГУВД, ДФП, Управле-
     сотрудничество с                     ние юстиции, 
     международными органи-               Управление Агенства
     зациями и правоохрани-               Республики Казахстан 
     тельными органами                    делам государственной
     других стран, в первую               службы, государствен-
     очередь со странами СНГ              но-правовой отдел
     и граничащими с Казах-               аппарата акима
     станом государствами,                города Астаны
     по правовым вопросам
     борьбы с коррупцией.
 
       6.2. Организация стажировок  Информация   ДКНБ, Прокуратура,      Постоянно
     казахстанских специа-   в акимат     ГУВД, ДФП,
     листов в странах,                    Управление юстиции,
     в которых успешно                    комитета финансо-
     реализованы программы                вого контроля
     борьбы с коррупцией.