Маңғыстау облысында шағын кәсіпкерлікті дамыту мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы туралы

Маңғыстау облыстық мәслихаттың 2003 жылғы 30 шілдедегі N 27/285 шешімі. Маңғыстау облыстық әділет басқармасында 2003 жылда 27 тамызда N 1507 тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы заңының  6-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес облыстық мәслихат шешім етті:

      1. Маңғыстау облысында шағын кәсіпкерлікті дамыту мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы бекітілсін (қоса беріліп отыр).

      2. Осы шешім жарияланған күнінен бастап күшіне енеді.

      Сессия төрағасы                        Облыстық
                                             мәслихаттың хатшысы

"Маңғыстау облысында шағын
кәсіпкерлікті дамыту мен қолдаудың
 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық
 бағдарламасы туралы" облыстық мәслихаттың
2003 жылғы 30 шілдедегі N 27/285
шешімімен бекітілген

Маңғыстау облысында шағын кәсіпкерлікті дамыту
мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған
Аймақтық бағдарлама

1. Бағдарламаның паспорты

Атауы

Маңғыстау облысында шағын бизнестi дамыту мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы

Әзiрлеу үшiн негiздеме

"Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы"» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы N№131-1 Заңы

Әзiрлеушi мемлекеттiк орган

Облыстық шағын кәсiпкерлiктi қолдау басқармасы

Мақсаты

Экономиканың өндiрiстiк және басқа да салаларында шағын кәсiпкерлiктi орнықты дамытуды, жаңа жұмыс орындары санын көбейтудi, қоғамның орта табының негiзi ретiнде меншiк иелерiнiң бұқаралық жiгiнiң рөлiн күшейтудi қамтамасыз ету. Шағын кәсiпкерлiктiң серпiндi де сапалы дамуын қамтамасыз ететiн шағын кәсiпкерлiктi қолдау саясатын жетiлдiру

Мiндеттерi

Несиелiк ресурстарға қолжетiмдiлiгi бойынша шағын бизнестiң мүмкiндiгiн кеңейту;
шағын кәсiпкерлiк секторында халықтың экономикалық белсендi тобының санын көбейту;
мемлекеттiк билiк органдары мен кәсiпкерлер арасындағы өзара iс - қимылын нығайту;
шағын кәсiпкерлiктi әдiстемелiк, ақпараттық, кеңес берушiлiк, оқу бiлiм берушiлiк қолдауды жетiлдiру;
шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдаудың инфрақұрылымын дәйектi түрде дамыту және жетiлдiру;
облыста шағын кәсiпкерлiктi дамытудағы әрекет үстiндегi кедергiлердi жою жөнiндегi кәсiпкерлердiң ұсыныстарын талдау және қорыту

Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен iске асыру тетiктерi

Шағын кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және инвестициялық қолдау жүйесiн дамыту;
шағын кәсiпкерлiктiң инфрақұрылымын дамыту және жетiлдiру;
шағын кәсiпкерлiктi ақпараттық қамтамасыз ету және насихаттау;
облыстық қалалары мен аудандарында шағын кәсiпкерлiктi дамыту

Қаржыландыру көздерi

Көрсетiлген мақсатқа қарастырылған қаржы шегiнде жергiлiктi бюджеттердiң қаражаты, бюджеттен тыс мақсатты қаражат, халықаралық қаржы ұйымдарының гранттары, сондай-ақ кәсiпкерлердiң және олардың ұйымдарының өз қаражаты есебiнен

Күтiлетiн нәтиже

Шағын кәсiпкерлер субъектiлерiнiң өндiретiн саны 16500 бiрлiкке  дейiн;
шағын кәсiпкерлiк саласында жұмыспен қамтылғандар саны 37125 адамға дейiн, мұның өзi бүкiл белсендi халықтың 24,8 % құрайды;
жаңа жұмыс орындарының саны 3500 адамға дейiн;
шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң өндiретiн өнiм көлемi 1,5 есеге;
салық салынатын база мен салықтық түсiрiлiмдер көлемi 1,8 есеге көбейеді

Бағдарламаны iске асыру мерзiмi

2003-2005 жылдар

2. Кiрiспе

      Маңғыстау облысында шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасын, Президенттiң "Iшкi және сыртқы саясаттың 2003 жылға арналған негiзгi бағыттары туралы" Қазақстан халқына Жолдауында  және "Қазақстанның 2030 жылға дейiнгi Даму стратегиясын iске асыру жөнiндегi одан арғы шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 2002 жылғы 28 наурыздағы N№827 Жарлығымен  бекiтiлген, Үкiметтiң 2002-2004 жылдарға арналған Бағдарламасында қойылған мiндеттердi орындау мақсатында, облыстық iскер топтары, облыстық басқармалар мен департаменттер өкiлдерiнiң ұсыныстарын есепке ала отырып кәсiпкерлердiң қоғамдық ұйымдарының белсендi қатысуы жағдайында облыстық шағын кәсiпкерлiктi қолдау басқармасы әзiрледi.
      Шағын кәсiпкерлiк мемлекет экономикасының өз ерекшелігі бар маңызды секторы болып табылады. Шағын бизнес шағын кәсiпкерлiк дағдыларын дамытуды ынталандырады, бәсекелестiк ортаны қалыптастырады, базардағы сұраныс пен ұсыныстың өзгерiстерiне тез бейiмделедi, жаңа жұмыс орындарын құрады және базарды отандық тауарлар мен қызмет көрсетулерiмен толықтыруға ықпал етедi. Шағын кәсiпкерлiк қоғамның орта табын қалыптастырудың көзi болып табылады және халықты жұмыспен қамту проблемасын шешуге ықпал етедi.
      Бағдарлама "Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы N№131-1  және "Жеке кәсiпкерлiк туралы" 1997 жылғы 19 маусымдағы N№135-1  заңдарына, "Шағын кәсiпкерлiктi дамытуға мемлекеттiк қолдауды күшейту және оны жандандыру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 6 наурыздағы N№3398 Жарлығына  сәйкес әзiрлендi.
      Бағдарлама облыста шағын кәсiпкерлiктi қолдаудың мемлекеттiк саясатын жүзеге асырудың негiзгi мақсатын, осы мақсатқа қол жеткiзудiң негiзгi жолдары мен құралдарын қалыптастырады.
      Бағдарлама "Қазақстан - 2030" Стратегиясының  ережелерiне негiзделiп әзiрлендi.
      Аймақтық бағдарламаның басты мақсаты - шағын кәсiпкерлiктiң серпiндi де сапалы дамуына, жаңа жұмыс орындарының құрылуын қамтамасыз етуге, мемлекеттiк қолдау саясатын жетiлдiру болып табылады.

3. Шағын кәсiпкерлiк дамуының ағымдағы ахуалын талдау

      Нарықтық экономикасы дамыған елдерде шағын бизнестi құру үдерiсi табиғи жолмен жүз жыл бойына жүргiзiлдi. Қазақстанда, оның iшiнде облысымызда экономиканың осы секторы iс жүзiнде өткен онжылдықта қалыптасты. Қоғамның жiгерлi де iскер бөлiгiнiң бастамашысы мен кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдаудың белсендi саясатының арқасында өткен жылдар өз жемiсiн беруi оған шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң өсу қарқыны мен олардың осы жылдар iшiнде экономикаға қосқан үлестерi дәлел бола алады. "Маңғыстау облысында шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдаудың 2001-2002 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасын"»iске асыру шеңберiнде бұл жылдары облыста мынадай нәтижелерге қол жеткiзiлдi:

Көрсеткiштер

01.07.2002ж.

01.07.2003ж.

1

ШКС саны (бiрлiк), барлығы:

13249

13453

 

Кәсiпорындар саны (заңды тұлға):

2890

3387

 

оның iшiнде жұмыс iстеп тұрғандары:

2543

2864

2

Шағын кәсiпкерлiкпен айналысатындар саны (адам)

30811

33753

 

оның iшiнде шағын кәсiпорындарда айналысатындар саны (заңды тұлға)

14500

16100

 

Облыстық экономикалық белсендi тұрғындарының жалпы санына шағын кәсiпкерлiкпен қамтылғандар үлесi (%)

20,8

23,1

3

Өндiрiлген өнiм көлемi (жұмыстар, қызмет көрсетулер), (млн. теңге)

4451,9

5904,5

4

Салық төлемдерiнiң көлемi (млн. теңге)

2140,0

2940,0

      Өндiрiлген тауар өнiмдерi мен қызмет көрсетулер, салық түсiрiлiмдерi көлемiнiң өсу қарқыны, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң жоғары қарымды мүмкiндiгi бар екенiн дәлелдейдi.
      Шағын кәсiпкерлiктi қолдау қауымдастығы, бизнес-инкубатор, шағын кәсiпкерлiктi дамыту орталығы және т.б. шағын кәсiпкерлiктi қолдау инфрақұрылымының объектiлерi желiсiнiң құрылуы жалғасуда.
      Орта таптың рөлiн күшейту қоғамдағы саяси, экономикалық және әлеуметтiк тұрақтылықты арттырудың стратегиялық мiндеттерi болып табылады. Осынау мiндеттердi шешу шағын кәсiпкерлiктi серпiндi дамыту үшiн қолайлы құқықтық және экономикалық жағдайлар туғызуды талап етедi. Экономиканың нарықтық құрылымдарын қалыптастыруға ықпал ете отырып, шағын кәсiпкерлiк барлық деңгейдегi бюджеттердiң салық салу базасын ұлғайтады.
      Негiзгi көрсеткiштер экономиканың осы саласының қарқынды дамуын сипаттайды, алайда соған қарамастан шағын кәсiпкерлiктiң дамуын тежейтiн мынадай проблемалар бар:
      шағын кәсiпкерлiк инфрақұрылымдары жұмысының белсендiлiгiнің төмендігі;
      шағын кәсiпкерлiктi қолдау жөнiндегi заңнамалық базалардың жетiлмегені;
      шағын бизнес субъектiлерi үшін қаржы ресурстарының шектеулi болуы;
      бастапқы капитал мен өз айналым қаражатының болмауы;
      жергiлiктi тұтыну базарының шағындығы;
      орын-жайларды алуға байланысты қиындықтар мен жалдау ақысының тым жоғарылығы.

4. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi

      Бағдарламаның мақсаты - экономиканың өндiрiстiк және басқа да салаларында шағын кәсiпкерлiктi орнықты дамытуды қамтамасыз ету, шағын кәсiпкерлiктi қаржылай қолдауды, жаңа жұмыс орындарын көбейтудi, қоғамның орта табының негiзi ретiнде меншiк иелерiнiң бұқаралық жiгiнiң рөлiн күшейтудi және шағын кәсiпкерлiктi насихаттауды қамтамасыз ету болып табылады.
      Бағдарламаның мақсаттарын iске асыру үшiн мынадай мiндеттердi шешу көзделедi:
      шағын бизнестiң несиелiк ресурстарға жету мүмкiндiгiн кеңейту;
      шағын кәсiпкерлiк секторының экономикалық белсендiлiгiн өсiру, жұмыспен қамту тетiгiн дамыту;
      мемлекеттiк билiк органдары мен кәсiпкерлер арасындағы өзара iс-қимылды нығайту;
      шағын кәсiпкерлiктi әдiстемелiк, ақпараттық, кеңес берушiлiк, оқу-бiлiм берушiлiк қолдауды жетiлдiру;
      шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдаудың инфрақұрылымын бірте-бірте дамытып, жетілдіру;
      шағын кәсiпкерлiктi дамытудың жаңа құралдары мен озық қаржылық технологияларды әзiрлеу және енгiзу;
      облыста шағын кәсiпкерлiктi дамытуға қолбайлау болып жүрген кедергiлердi жою жөнiндегi кәсiпкерлердiң ұсыныстарын талдау және қорыту.

5. Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен iске асыру тетiктерi

      Шағын кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және инвестициялық қолдау жүйесiн дамыту.
      Инфрақұрылымдарды дамыту және жетiлдiру. Облыстың кәсiпкерлер Кеңесiнiң жұмысын ұйымдастыру.
      Шағын кәсiпкерлiктi ақпараттық қамтамасыз ету және насихаттау.
      Облыстың қалалары мен аудандарында шағын кәсiпкерлiктi дамыту.

5.1. Шағын кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және
 инвестициялық қолдау жүйесiн дамыту

      Қазiргi кезеңде шағын және орта кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және инвестициялық қолдау қажеттiгi, шағын бизнестiң қажеттiлiгiнiң өсуiне, экономиканың өндiрiстiк секторының жандануына және қаржы ресурстарына жетудің шектеулiгiне байланысты болып отыр. Соңғы бiрнеше жылдар бойына шағын және орта кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң қаржылық-несиелiк ресурстарға қол жеткізу проблемасы, Қазақстанда шағын және орта кәсiпкерлiктi дамытуға кедергi келтiру проблемаларының тiзiмiнде жетекшi орындардың бiрiне ие.
      Осы бағдарламаны iске асыру шеңберiнде шағын бизнес субъектiлерiн жеке және бюджеттiк қаражат есебiнен, сондай-ақ халықаралық қаржы институттарының бағдарламалық қарызға алу қаражаты есебiнен тiкелей қаржыландыруды кеңейту қажет. Несиелеудiң басым бағыттары өңдеушi өнеркәсiп, тұтыну тауарларын өндiру, қызмет көрсету саласы болмақ.
      Қазiр "Шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау туралы"»Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 19 маусымдағы Заңының  12 бабында көзделгендей, жергiлiктi бюджеттiң қаражаты есебiнен қаржыландырылу, сонымен қатар жеке инвестициялық ресурстарды барынша жандандыруды қамтамасыз ететiн, қаржы технологияларын құру қажеттiлiгi туындап отыр.
      Шағын және орта кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және инвестициялық қолдау саясаты, өндiрiстiк сектордың кәсiпорындарында бөлiнетiн қаржылық-несиелiк ресурстардың абсолюттiк көлемiн өсiруге сыйақының жеңiлдiк мөлшерлемесiн қолдана отырып, ұзақ мерзiмдi және орта мерзiмдi несиелеу үлесiн көбейтудi қамтамасыз етуге бағдарлануға тиiс. Осыған байланысты негiзгi шаралар инвестициялық тетiктердiң институциялдық дамуына, ол бюджеттiк ресурстар мен тартылған қаражатты барынша тиiмдi пайдаланылуын қамтамасыз ететiн, қаржыландырудың жаңа технологияларын енгiзуге ықпал етуге тиiс.

5.2. Шағын кәсiпкерлiктiң инфрақұрылымын дамыту және жетiлдiру

      Шағын бизнестi ойдағыдай дамытуды айқындайтын басты жағдайлардың бiрi, шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң қызметiн қамтамасыз ететiн, жақсы дамыған әрi инфрақұрылымның тиянақты жұмыс iстейтiн элементтерiнiң болуы болып табылады.
      Шағын бизнестiң ойдағыдай дамуы үшiн бағдарламада облыста инфрақұрылымның барлық элементтерiн қалыптастыруды жүзеге асыру көзделген.
      Қазiргi кезде облыста шағын кәсiпкерлiктi қолдаудың тиiмдi құралы болып табылатын, Жаңаөзен қаласында бизнес-инкубатор мен "Шағын кәсiпкерлiктi дамыту Орталығы" ұйымдастырылған, алайда олардың дамып келе жатқан шағын бизнес үшiн әзiрше беретiн қызмет көрсету кешенi жеткiлiксiз болып отыр. Өнеркәсiп саласында шағын кәсiпкерлiктi жандандыру, бизнес-инкубаторлар қызметiн одан әрi жетiлдiруге ықпал ететiн болады.
      Аймақтың шағын кәсiпкерлiгiн дамыту жөнiндегi бағдарламалық мiндеттердi iске асыруда, құрылып отырған облыс кәсiпкерлерiнiң Кеңесiне айырықша орын берiледi, ол шағын бизнестiң барлық қоғамдық ұйымдарының және Маңғыстаудың iскер тобының мүдделерiн бiрiктiретiн болады.

5.3. Шағын кәсiпкерлiктi ақпараттық
қамтамасыз ету және насихаттау

      Шағын бизнестi ақпараттық қолдауды қамтамасыз ету мақсатымен бұқаралық ақпарат құралдары арқылы кәсiпкерлiктiң идеялары кеңейтiлетiн және насихатталатын болады. Шағын кәсiпкерлiктiң дамуын ақпараттық қамтамасыз ету, оның өзiнде бизнестi дамыту проблемалары мен оларды шешудiң жолдарын, жеке кәсiпкерлiктiң сабақтарын, шетелдiк тәжiрибенi, мемлекеттiк сатып алу бойынша тендерлер, кәсiпкерлiк мәселелерi (құқықтық, экономикалық, технологиялық және басқалары) бойынша кеңес беру туралы ақпаратты жазып көрсету кiретiн болады.
       Шағын кәсiпкерлiктi дамыту Орталығында жаңа бастаған кәсiпкерлердi оқыту жүргiзiлетiн болады, сондай-ақ кәсiпкерлер қауымдастығы мен кәсiпкерлердiң өздерiнiң қалалық және аудандық кездесу - семинарлары мен дөңгелек үстелдерi өткiзiлетiн болады. Кәсiпкерлiкпен айналысқысы келетiндерге ақпараттық түсiнiк көмегi көрсетiлiп, тiркеу, қаржыландыру және салық салу мәселелерi бойынша кеңестер берiледi.

5.4. Облыстың қалалары мен аудандарында
шағын кәсiпкерлiктi дамыту

      Қалалар мен аудандарда шағын кәсiпкерлiктi мемлекеттiк қолдау мен дамытуды iске асырудың негiзi шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдаудың қалалық және аудандық бағдарламалары болуға тиiс.
      Бағдарлама жұмыстың мынадай бағыттарын қамтиды:
      одан әрi дамуы үшiн базасы бар шағын кәсiпорындардың өсу келешегi;
      облыстық және аудандық деңгейде шағын кәсiпкерлiктiң инфрақұрылымын нығайту жөнiндегi шаралар;
      ауыл шаруашылығы өндiрiсiмен айналысатын фермерлер мен басқа да құрылымдарды қолдау;
      облыстық қалалары мен аудандарындағы жеке бизнес өкiлдерi тарту үшiн мемлекеттiк тапсырыстарды шағын кәсiпкерлiктiң өндiрiстiк саласына орналастыру;
      мемлекеттiк билiк органдары мен кәсiпкерлiк арасындағы өзара iс-қимылды нығайту;
      шағын бизнес субъектiлерiнiң несиелiк ресурстарға жету мүмкiндiгiн кеңейту;
      облыста шағын кәсiпкерлiктi дамытуға кедергi болып отырған жайттарды жою жөнiндегi кәсiпкерлердiң ұсыныстарын талдау және қорыту;
      Қалалық және аудандық әкiмияттар қызметiнiң тиiмдiлiгiн арттыру мақсатында, шағын кәсiпкерлiктi қолдау басқармасы ай сайын шағын бизнестiң даму мониторингiн және мәслихат қабылдаған "Шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған бағдарламасының"»қалаларда (аудандарда) орындалуын, осы бағыттағы облыс қалалары (аудандары) әкiмдерi қызметiнiң рейтингтiк бағасын жүзеге асыратын болады.

6. Ресурстар және оларды қаржыландыру көздерi

      Маңғыстау облысында 2003-2005 жылдарға арналған шағын кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдаудың Аймақтық бағдарламасын қаржылық қамтамасыз ету көрсетiлген мақсатқа жыл сайын көзделетiн жұмсалатын қаражат шегiнде, жергiлiктi бюджеттiк қаражаты, халықаралық қаржы ұйымдарының гранттары және заңнамамен тыйым салынбаған басқа да көздер есебiнен жүзеге асырылатын болады.
      Бағдарламада көзделген iс-шаралар жоспарын iске асыру үшiн жыл сайын облыстық бюджеттен 107,0 млн. теңге көлемiнде қаражат бөлу көзделедi.

7. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтиже

      Бағдарламада белгiленген iс-шаралардың кезең - кезеңмен орындалуы көзделген, шағын кәсiпкерлiк саласында жұмыс орындарының санын 2003 жылы 34750 адамға дейiн, 2004 жылы 35890 адамға дейiн, 2005 жылы 37125 адамға дейiн көбейтуге мүмкiндiк береді, яғни 3,5 мың жаңа жұмыс орны құрылып, шағын кәсiпкерлiкте айналысатындардың үлесi халықтың экономикалық белсендi тобының 24,8% құрайтын болады. Бағдарламаның iске асырылу мерзiмi iшiнде, экономиканың осы секторы арқылы сатып өткiзiлетiн тауарлар мен қызмет көрсетулер көлемiн 26 млрд. теңгеге дейiн, бюджетке салық түсiрiлiмдерiн 13 млрд. теңгеге дейiн ұлғайту көзделiп отыр.
      Бағдарламаның дәйектi түрде iске асуы шағын кәсiпкерлiктi дамытуға жаңа серпiн беруге және оның одан әрi орнықты дамуын қамтамасыз ете алады.

8. "Маңғыстау облысында шағын кәсiпкерлiктi дамыту
мен қолдаудың 2003-2005 жылдарға арналған Аймақтық
бағдарламасын" iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары

 №

Атауы

Орындау мерзiмi

Орындалуына жауаптылар

Қаржыландыру көздерi

2003-
2005жж.арналған қаржы
ландырусомасы, млн тн

Аяқта нысаны

1

2

3

4

5

6

7

1. Шағын кәсiпкерлiктi қаржылық-несиелiк және инвестициялық қолдау жүйесiн дамыту

1)

Басым бағыттағы тауар өндiру мен қызмет көрсету саласындағы шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң бизнес-жобаларын қайтарым негiзiнде
қаржыландыру үшiн облыстық бюджеттен
қаражат көздестiру

Жыл сайын

Облыстық
қаржы басқармасы, ОШКҚБ

Облыстық бюджет
қаражаты

100,0
жыл сайын

ОШКҚБ ақпараты

2)

Шағын кәсiпкерлiк-
тi несиелеу үшiн екiншi деңгейдегi банктердiң несиелік ресурстарын, инвестициялық қор-
лардың қаражатын және өзге де қаржы ресурстарын тарту

Ұдайы

ОШКҚБ, екiншi деңгейдегi банктер

Екiншi деңгейдегi банктердiң қаражаты, халықаралық қаржы инсти-
туттарының қаражаты

ОШКҚБ, екiншi деңгейдегi банктердiң
ақпараты

3)

Облыс әкiмиятының "Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiн несиелеу кезiнде кепiлдiктi қамтама-
сыз ету ретiнде коммуналдық меншiк объектiлерiн пайда-
лану Ережесiн бекiту туралы" 2001 жылғы 20 қыркүйекте
гi N 35 қаулысын әрi қарай iске асыру жөнiнде жұмыстар жүргiзу

Ұдайы

ОШКҚБ, коммуналдық меншiктi басқару жөнiндегi Департаментқалалармен аудандардың әкiмдерi

4)

"Шағын кәсiпкерлiктi
дамыту қоры" ЖАҚ-ы арқылы кәсiпкерлiктi
қолдау бағдарламасы бойынша қаражат тарту

Ұдайы

ОШКҚБ, облыс әкiмi жанындағы отбасы және әйелдер iстерi жөнiндегi комиссия

«Шағын кәсiпкерлiктi дамыту қорының қаражаты

5)

Шағын бизнес субъектiлерiнiң мемлекеттiк тапсырыстарды орындауға қатысуын қамтамасыз ету

Ұдайы

ЭӨСБ, қалалар мен аудандардың әкiмдерi, ОШКҚБ

ЭӨСБ, қалалар мен ау-
дандар әкiмдерiнiң ақпа-
раты

6)

Облыстық бюджеттiң қаражаты есебiнен шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң бизнес-жобаларын қаржыландыруға арнап бөлiнген несиелiк ресурстарын
тиiмдi пайдалану жөнiнде iс-шаралар жүргiзу

Тоқсан сайын

ОШКҚБ, қаржы басқармасы, екiншi деңгейдегi банктер

Шағын кәсiпкерлiктi дамыту жөнiндегi комиссияның тексеру кесiмi мен ақпараты

2. Шағын кәсiпкерлiктiң инфрақұрылымын дамыту және жетiлдiру

1)

Облыстық "Шағын кәсiпкерлiктi дамыту орталығының"
тиiмдi жұмысын қамтамасыз ету

Ұдайы

ОШКҚБ, «"ШКДО" МКК

Облыстық бюджет-тiң қаражаты, халықаралық қаржы институттарының гранттары

ОШКҚБ, «Шағын кәсiп-
керлiк-тi дамыту орталы-ғы МКК

2)

Жаңа бастаған кәсiпкерлердi қолдау үшiн Жаңаөзен
қаласындағы бизнес-инкубатордың қызметiн жетiлдiру

Ұдайы

ОШКҚБ, Жаңаөзен қаласының әкiмi, Жаңаөзен бизнес-
инкубаторы

Өзiн-өзi қаржыландыру, Жаңа-
өзен қала-
сының бюд- жеттiк қаражаты

Жаңа-
өзен қаласы әкiмi-
нiң және Жаңа-
өзен бизнес-инкуба-торы директорының ақпара-ты

3)

Кәсiпкерлердiң қоғамдық бiрлестiктерiмен  кездесулер мен "дөңгелек үстелдер" өткiзу

Тоқсанына 1 рет

ОШКҚБ, кәсiпкерлер қауымдасты-ғы

ОШКҚБ ақпара-ты

4)

Жеке тауар өндiрушiлер өнiмдерiнiң көрме-жәрмеңкелер ұйымдастыру және өткiзу

Жылына

1 рет

ОШКҚБ, қаржы басқармасы, қалалар мен
аудандардың әкiмдерi, облыстық кәсiпкерлер Кеңесi

Облыс-
тық бюджет-тiң қаража-ты

ОШКҚБ ақпара-ты

5)

Облыс аудандары мен қалаларында қолөнер iсмерлiгiн қайта түлету жөнiнде жұмыстар жүргiзу

Ұдайы

ОШКҚБ, қалалар мен
аудандардың әкiмдерi, кәсiпкерлер қауымдасты-ғы

қалалар мен аудан-
дар әкiмде-рiнiң ақпара-ты

6)

Облыста шағын кәсiпкерлiктi дамыту жөнiндегi комиссияның жұмысын жандандыру

Тоқсан сайын

ОШКҚБ

ООШКҚБ ақпара-ты

7)

Маңғыстау облысы кәсiпкерлерiнiң Форумын өткiзу

Жылына
бiр рет

ОШКҚБ, кәсiпкерлер Кеңесi

ОШКҚБ, кәсiпкерлер Кеңесi

8)

Шағын бизнес субъектiлерiне қолданыстағы заңнамаға сәйкес өндiрiстiк мақсатқа пайдалануға бос тұрған орын-жайлар мен тоқтап тұрған жабдықтарды берудi қамтамасыз ету

Тоқсан сайын

КМБЖД, ММБЖАК

КМБЖД, ММБЖАК

3. Шағын кәсiпкерлiктi ақпараттық қамтамасыз ету және насихаттау

1)

"Республикалық ақпараттық-көрме орталығы" ЖАҚ - мен бiрлесiп кәсiпкерлердi менеджмент пен маркетинг негiздерiн оқытуды жүргiзу

Ұдайы

ОШКҚБ, "ШКДО"МКК, "РАКО" ЖАҚ

ОШКҚБ ақпара-ты

2)

Кәсiпкерлiкпен айналыс-
қысы келетiндерге ақпараттық-түсiнiк және әдiстемелiк көмек көрсету, тiркеу, қаржыландыру және салық салу мәселелерi бойынша кеңестер беру

ОШКҚБ,
"ШКДО"МКК,
"РАКО" ЖАҚ

ОШКҚБ ақпара-ты

3)

Облыста "Кәсiпкер күнiн" өткiзу

Жылына

бiр рет

ОШКҚБ, қаржы бас-
қармасы, қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi, облыстық кәсiпкер-
лер Кеңесi

Облыстық бюджеттiң қаражаты және басқа да көздер

қалалармен ау-
дандар әкiмде-рiнiң, кәсiп-
керлер Ке-
ңесiнiңақпара-ты

4)

Облыстық және аудандық бұқаралық ақпарат құралдарында шағын кәсiпкерлiк мәселелерi бойынша тұрақты айдарлар жүргiзу

Ұдайы

ОШКҚБ, облыстық  және аудандық газеттер, облыстық телерадиокомпания, қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi, облыстық кәсiпкер- лер Кеңесi

Бұқара-лық ақпарат құралдарының  айдарлары

5)

Бақылаушы органдармен бiрлесiп, жеке кәсiпкердiң iстерiне араласпау жөнiнде және шағын кәсiпкерлiк субъектiлерiне ҚР қолданыстағы заңнамасын
түсiндiру жөнiнде семинарлар өткiзу

тоқсанына 1 рет

СК (к.с.),
КБ (к.б.),
ҚПБ(к.б.),ӘБ(к.б.), прокуратура (к.б.), ОШКҚБ

СК, КБ, ҚПБ,
ӘБ, прокуратураның ақпараты

6)

Халықтың қалың тобы пайдалануы үшiн шағын кәсiпкерлiк бойынша әдебиет қоры мен басқа да көздерiн жасау

Ұдайы

ОШКҚБ, "РАКО"ЖАҚ, "ШКДО" МКК

ОШКҚБ, "РАКО"» ЖАҚ

7)

Облыстың Веб-сайт беттерiне облыста шағын кәсiпкерлiктiң дамуы жөнiнде ақпараттар орналастыру

Ұдайы

ОШКҚБ, "РАКО"ЖАҚ, "ШКДО"МКК, кәсiпкерлер Кеңесi, СБ (к.б.)

ОШКҚБ, СБ

8)

Шағын бизнес кәсiпорын-
дары бухгалтерлерiмен семинар нұсқау өткiзу.

Жылынабiр рет

ОШКҚБ, СБ (к.б.)

СБ ақпараты

9)

Жаңадан құрылған шағын кәсiпкерлiк субъектiле-
рiне арнап Салық кодексiн түсiндiру жөнiнде семинар-
кеңестер өткiзу

Жарты
жылдықта бiр рет

ОШКҚБ, СК

СК ақпараты

10

Шағын бизнес мәселелерi
бойынша ақпараттық базаны пайдалану желiсiн кеңейтудi қамтамасыз ету

Ұдайы

ОШКҚБ, "РАКО"ЖАҚ«"ШКДО" МКК

ОШКҚБ, "РАКО" ЖАҚ ақпараты

4. Облыстық қалалары мен аудандарында шағын кәсiпкерлiктi дамыту

1)

Облыстық қалалары мен аудандарында мейлiнше маңызды жобалар бойынша деректер банкiн толықтыру жөнiнде жұмыс жүргiзу

Ұдайы

ОШКҚБ, қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi, «"ШКДО"» МКК

ОШКҚБ ақпара-ты

2)

Облыстық қалалары мен аудандарында шағын кәсiпкерлiктiң
даму ахуалына мониторинг өткiзу

Ай сайын

ОШКҚБ, қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi, СК(к.б.), СБ(к.б.), КМБЖД, ММБЖАК
(к.б.), ЖРБЖК (к.б.), СҚТҮКЖШД (к.б.)

ОШКҚБ ақпара-ты

3)

Шағын кәсiпкерлiктi қолдау мен дамыту жөнiндегi қалалар мен аудандар әкiмдерi қызметiнiң рейтингiсiн өткiзу

Тоқсан сайын

ОШКҚБ

ОШКҚБ ақпара-ты

4)

Шағын кәсiпкерлiк субъектiлерi өндiретiн өнiмдерi-
нiң деректер банкiн толықтыру 

Ұдайы

ОШКҚБ, "РАКО"ЖАҚ, "ШКДО"МКК, қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi

қалалармен ау-
дандар әкiмдерiнiң ақ-
параты

5)

Облыстың қалалары мен аудандарында "Шағын кәсiпкерлiктi
дамыту мен қолдаудың
2003-2005 жылдарға арналған бағдарлама-
сының" орындалу барысы туралы ақпарат беру

Тоқсан сайын

қалалар мен аудан-
дардың әкiмдерi

қалалар мен аудандардың әкiмдерiнің ақпара-ты

Пайдаланылған қысқартылған сөздер тізімі:

МКК - Мемлекеттiк коммуналдық кәсiпорын
ЖАҚ - Жабық акционерлiк қоғам
ОШКҚБ - Облыстық шағын кәсiпкерлiктi қолдау басқармасы
КМБЖД - Коммуналдық меншiктi басқару жөнiндегi Департамент
ЭӨСБ - Экономика, өнеркәсiп және сауда басқармасы
ММБЖАК - Мемлекеттiк мүлiктi басқару жөнiндегi аумақтық комитет
"РАКО" ЖАҚ - "Республикалық ақпараттық-көрме орталығы" Жабық акционерлiк қоғам
"ШКДО" МКК- "Шағын кәсiпкерлiктi дамыту орталығы" Мемлекеттiк коммуналдық кәсiпорын
СК - Салық комитет
к.б. - келiсiм бойынша
КБ - Кеден басқармасы
ҚПБ - Қаржы полициясы басқармасы
ӘБ - Әдiлет басқармасы
СБ - Статистика басқармасы
ЖРБЖК - Жер ресурстарын басқару жөнiндегi комитет
СҚТҮКЖШД - сәулет, құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық және жол шаруашылығы Департаментi

О Региональной программе развития и поддержки малого предпринимательства в Мангистауской области на 2003-2005 годы

Решение Мангистауского областного маслихата от 30 июля 2003 года N 27/285. Зарегистрировано Управлением юстиции Мангистауской области от 27 августа 2003 года N 1507

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 6  Закона  Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" областной маслихат  решил:

      1. Утвердить Региональную программу развития и поддержки малого предпринимательства в Мангистауской области на 2003-2005 годы (прилагается).

      2. Настоящее решение вступает в силу со дня опубликования.

      Председатель сессии      Секретарь
                               областного  маслихата                          

 
1.Паспорт Программы

Наименование 

Региональная программа развития и поддержки малого предпринимательства в Мангистауской области на 2003-2005 годы

Основание для разработки 

Закон Республики Казахстан от 19 июня 1997 года N 131-1 "О государственной поддержке малого предпринимательства"

Государственный орган-разработчик 

Областное управление поддержки малого предпринимательства

Цель 

Обеспечение устойчивого развития малого  предпринимательства в производственной и других сферах  экономики, увеличение числа новых рабочих мест, усиление роли массового слоя собственников, как основы среднего класса общества. Совершенствование политики  поддержки предпринимательства, обеспечивающей динамичное и качественное развитие малого  предпринимательства

Задачи

Расширение возможностей малого бизнеса по доступу к кредитным ресурсам; 

увеличение численности экономически активного населения в секторе малого предпринимательства;

укрепление взаимодействия между органами государственной власти и предпринимателями;

совершенствование методической, информационной, консультативной, учебно-образовательной поддержки малого предпринимательства;

последовательное развитие и совершенствование инфраструктуры государственной поддержки малого предпринимательства;

анализ и обобщение предложений предпринимателей по устранению существующих барьеров в развитии малого предпринимательства в области

Основные направления и механизмы реализации Программы

Развитие системы финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого  предпринимательства;

развитие и совершенствование инфраструктуры малого предпринимательства;

информационное обеспечение и пропаганда малого предпринимательства;

развитие малого предпринимательства в городах и районах области

Источники финансиро-
вания

За счет средств местных бюджетов в пределах ассигнований, предусмотренных на указанные цели, внебюджетных целевых средств, грантов международных финансовых организаций, а также средств самих предпринимателей и их организаций

Ожидаемый результат

Увеличение:
количества субъектов малого предпринимательства до 16500 ед.;
численности занятых в сфере малого предпринимательства до 37125 человек, что составит 24,8% от всего активного населения;
числа новых рабочих мест до 3500 человек;
объема производимой продукции субъектами малого предпринимательства в 1,5 раза;
налогооблагаемой базы и объема налоговых поступлений в 1,8 раза

Срок реализации Программы

2003-2005 годы

                              

 
2.Введение

       Региональная  программа развития и поддержки  малого  предпринимательства  в Мангистауской области на 2003-2005 гг. разработана областным управлением поддержки малого предпринимательства в целях выполнения задач, поставленных в  Послании  Президента народу Казахстана "Об основных  направлениях внутренней и внешней политики на 2003 год" и Программе Правительства на 2002-2004 гг., утвержденной  Указом  Президента РК от 28 марта 2002 год N 827 "О дальнейших мерах по реализации Стратегии развития Казахстана  до 2030 года" при активном участии общественных организаций предпринимателей с учетом предложений представителей деловых кругов области, областных управлений и департаментов.
      Малое предпринимательство является важным специфическим сектором экономики государства. Малый бизнес стимулирует развитие навыков частного предпринимательства, формирует конкурентную среду, быстро адаптируется к изменениям спроса и предложения на рынке, создает новые рабочие места и способствует наполнению рынка отечественными товарами и услугами. Малое предпринимательство является источником формирования среднего класса общества и способствует решению проблемы занятости населения.
      Программа  разрабатывалась в соответствии с законами Республики Казахстан от 19 июня 1997 года  N 131-1  "О государственной поддержке малого предпринимательства" и от 19 июня 1997 года  N 135-1  "Об индивидуальном предпринимательстве",  Указом  Президента Республики Казахстан от 6 марта 1997 года N 3398 "О мерах по усилению государственной поддержки и активизации развития малого предпринимательства".
      Программа формулирует основные цели осуществления государственной политики поддержки малого предпринимательства в области, основные пути и средства достижения этих целей.             Программа разработана и основана на положениях  Стратегии  "Казахстан-2030".             Главной целью Региональной программы поддержки и развития предпринимательства на 2003-2005 годы является совершенствование политики государственной поддержки, обеспечивающей динамичное и качественное развитие малого предпринимательства, создание новых рабочих мест.

 
3. Анализ текущего  состояния  развития малого предпринимательства

      В странах с  развитой рыночной экономикой процесс создания малого бизнеса происходил естественным путем в течении ста лет. В Казахстане, в том числе в нашей  области, этот сектор экономики сформировался практически в прошлом десятилетии. Благодаря инициативе энергичной и предприимчивой части общества и  активной политике государственной поддержки предпринимательства истекшие годы принесли свои плоды, о чем свидетельствует динамика роста субъектов малого предпринимательства и их вклад в экономику за эти годы. В рамках реализации "Региональной программы поддержки и развития малого предпринимательства в Мангистауской области на 2001-2002 годы" за эти годы в области были достигнуты следующие результаты:

Показатели

01.07.2002г.

01.07.2003г.

1

Количество СМП (ед.), всего:

13249

13453

 

Количество предприятий (юр. лиц):

2890

3387

 

в том числе действующие:

2543

2864

2

Численность занятых в малом предпринимательстве (чел.)

30811

33753

 

в том числе занято  в малых предприятиях (юр. л.)

14500

16100

 

Доля занятых в малом предпринимательстве от общего числа экономически активного населения области,(%)

20,8

23,1

3

Объем производимой продукции (работ, услуг), (млн. тен)

4451,9

5904,5

4

Объем налоговых платежей, (млн. тенге)

2140,0

2940,0

      Динамика роста объема произведенной продукции товаров и услуг, налоговых поступлений свидетельствуют о высоких потенциальных возможностях субъектов малого предпринимательства.
      Продолжает создаваться сеть объектов инфраструктуры поддержки малого предпринимательства: ассоциации поддержки предпринимателей, бизнес-инкубатор, центр развития малого предпринимательства и т.д.
      Усиление роли среднего класса является стратегической задачей повышения политической, экономической и социальной стабильности в обществе. Решение этой задачи требует создания благоприятных правовых и экономических условий для интенсивного развития малого предпринимательства. Способствуя формированию рыночной структуры экономики, малое предпринимательство увеличивает налогооблагаемую базу бюджетов всех уровней.
      Основные показатели характеризуют динамичность развития этой сферы экономики, но в то же время есть проблемы, сдерживающие развитие малого предпринимательства, такие как:
      недостаточная активность работы инфраструктуры малого предпринимательства;
      несовершенство законодательной базы по поддержке малого предпринимательства;
      ограниченность доступа субъектов малого бизнеса к финансовым ресурсам, отсутствие начального капитала и собственных оборотных средств;
      малая емкость местного потребительского рынка;
      сложности с получением помещений и крайне высокая арендная плата.

 
4. Цель и задачи Программы

      Целью Программы является обеспечение устойчивого развития малого предпринимательства в производственной и других сферах экономики, обеспечение финансовой поддержки малого предпринимательства, увеличение числа новых рабочих мест, усиление роли массового слоя собственников, как основы среднего класса общества и пропаганды малого предпринимательства.
      Для реализации целей Программы предусматривается решить следующие задачи:
      расширение возможности малого бизнеса по доступу к кредитным ресурсам;
      рост экономической активности сектора малого предпринимательства,
      развитие механизма занятости;
      укрепление взаимодействия между органами государственной власти и предпринимателями;
      совершенствование методической, информационной, консультативной, учебно-образовательной поддержки малого предпринимательства;
      последовательное развитие и совершенствование инфраструктуры государственной поддержки малого предпринимательства;
      разработка и внедрение новых инструментов и передовых финансовых технологий развития малого предпринимательства;
      анализ и обобщение предложений предпринимателей по устранению существующих барьеров, мешающих развитию малого предпринимательства в области.      

 
5. Основные направления и механизмы реализации Программы

      Развитие системы финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого предпринимательства.
      Развитие и совершенствование инфраструктуры. Организация работы Совета предпринимателей области.
      Информационное обеспечение и пропаганда малого предпринимательства.                 Развитие малого предпринимательства в городах и районах области.

 
5.1. Развитие системы финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого предпринимательства

      Необходимость финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого и среднего предпринимательства на современном этапе обусловлена ростом потребности малого бизнеса в инвестициях, активизацией производственного сектора экономики и ограниченностью доступа к финансовым ресурсам. Проблема доступа субъектов малого и среднего предпринимательства к финансово-кредитным ресурсам на протяжении ряда последних лет неизменно занимает одно из лидирующих мест в списке проблем, препятствующих развитию сектора малого и среднего предпринимательства в Казахстане.
      В рамках реализации данной программы нужно расширить прямое финансирование субъектов малого бизнеса за счет собственных и бюджетных средств, а также за счет средств программных займов международных финансовых институтов. Приоритетными направлениями кредитования станут перерабатывающая промышленность, производство потребительских товаров, сфера услуг.
      На сегодняшний день очевидна необходимость как финансирования малого предпринимательства за счет средств местного бюджета, как это предусмотрено ст.12  Закона  РК от 19.06.97 г."О государственной поддержке малого предпринимательства", так и создания финансовых   технологий, обеспечивающих   максимальную активизацию частных инвестиционных ресурсов.
      Политика финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого и среднего предпринимательства должна быть ориентирована на обеспечение роста абсолютного объема финансово-кредитных ресурсов, выделяемых предприятиям производственного сектора, увеличение доли долгосрочного и среднесрочного кредитования с применением льготных ставок вознаграждения. В связи с этим основные меры должны способствовать институциональному развитию инвестиционных механизмов, внедрению новых технологий финансирования, которые обеспечат максимально эффективное использование бюджетных ресурсов и привлеченных средств.

 
5.2. Развитие и совершенствование инфраструктуры малого предпринимательства.       

      Одним из главных условий, определяющих успешное развитие малого бизнеса, является наличие хорошо развитых и отлажено работающих элементов инфраструктуры, обеспечивающих деятельность субъектов малого предпринимательства.
      Для успешного развития малого бизнеса Программой намечено осуществить формирование всех элементов инфраструктуры в области.
      В настоящее время в области организованы бизнес-инкубатор в городе Жанаозен и Центр развития малого бизнеса в городе Актау, являющиеся эффективным инструментом поддержки предпринимательства, но которые пока недостаточно предоставляющие комплекс услуг для малого развивающегося бизнеса. Активизации малого предпринимательства в промышленной сфере будет способствовать дальнейшее совершенствование деятельности бизнес-инкубатора.
      Особое место в реализации программных задач по развитию частного предпринимательства региона будет отводиться созданному Совету предпринимателей области, который будет объединять интересы всех общественных организаций малого бизнеса и делового сообщества Мангистау в целом.

 
5.3. Информационное обеспечение и пропаганда малого предпринимательства

      С целью обеспечения информационной поддержки малого бизнеса будут расширяться и пропагандироваться идеи предпринимательства через средства массовой информации. Информационное обеспечение развития малого бизнеса будет включать в себя освещение проблем развития бизнеса и путей их решения, уроки индивидуального предпринимательства, зарубежный опыт, информацию о тендерах по государственным закупкам, консультации по вопросам предпринимательства (правовые, экономические, технологические и др.)
      Будет проводиться обучение начинающих предпринимателей в Центре развития малого предпринимательства, а также будут проводиться городские и районные встречи-семинары и круглые столы с ассоциациями предпринимателей и самими предпринимателями. Оказывать информационно-разъяснительную помощь желающим заняться предпринимательством, консультации по вопросам регистрации, финансированию и налогообложению. 

 
5.4. Развитие  малого предпринимательства в городах и районах области

      Основой реализации государственной поддержки и развития малого предпринимательства в городах и районах должны стать городские и районные программы развития и поддержки малого предпринимательства.
      Программа охватывает следующие направления работы:
      перспективы роста малых предприятий, имеющих базу для дальнейшего развития; меры по укреплению инфраструктуры малого предпринимательства на областном и районном уровнях;
      поддержка фермеров и других структур, занимающихся сельскохозяйственным производством;
      размещение государственных заказов в производственной сфере малого предпринимательства с привлечением для участия представителей частного бизнеса городов и районов области;
      укрепление взаимодействия между органами государственной власти и предпринимателями;
      расширение возможностей субъектов малого бизнеса по доступу к кредитным ресурсам;
      анализ и обобщение предложений предпринимателей по устранению существующих барьеров в развитии малого предпринимательства в области.
      В целях повышения эффективности деятельности городских и районных акиматов управлением поддержки малого предпринимательства будет осуществляться ежемесячный мониторинг развития малого бизнеса и исполнение принятых маслихатами "Программ развития и поддержки малого предпринимательства на 2003-2005 гг." в городах (районах), рейтинговая оценка деятельности в этом направлении акимов городов (районов) области.

 
6. Ресурсы и источники их финансирования

      Финансовое обеспечение Региональной программы развития и поддержки малого предпринимательства в Мангистауской области на 2003-2005 годы, будет осуществляться за счет средств местных бюджетов, в пределах ассигнований, ежегодно предусматриваемых на указанные цели, грантов международных финансовых организаций и других, не запрещенных законодательством, источников.
      Для реализации Плана мероприятий, предусмотренных Программой, предполагается ежегодное выделение средств из областного бюджета в объеме 110,0 млн. тенге.

 
7. Ожидаемый  результат от реализации Программы

      Программой предусматривается поэтапное выполнение намеченных мероприятий, предполагается обеспечить условия для сохранения действующих и создания новых субъектов малого предпринимательства, позволяющие увеличить число рабочих мест в сфере малого предпринимательства в 2003 году до 34,750 тысяч человек, в 2004 году до 35,890 тысяч человек, в 2005 году до 37,125 тысяч, то есть будет создано 3,5 тысяч новых рабочих мест, доля занятых в малом предпринимательстве составит 24,8% от экономически активного населения. Предполагается в течении срока реализации Программы увеличить объемы реализуемых этим сектором экономики товаров и услуг на сумму до 26 млрд. тенге, налоговые поступления в бюджет до 13 млрд. тенге.
      Последовательная реализация Программы способна придать новый импульс развитию малого предпринимательства и обеспечить стабильность его дальнейшего развития.       

 
8. План  мероприятий по реализации "Региональной программы развития и поддержки
малого предпринимательства в Мангистауской области на 2003-2005 годы"

 №

Наименование

Срок выполнения

Ответственные за исполнение

Источники финансирования

Сумма финансирования
на 2003-2005 годы, млн.
тенге

Форма завершения

1

2

3

4

5

6

7

1. Развитие системы финансово-кредитной и инвестиционной поддержки малого предпринимательства.

1)

Предусмотреть в областном бюджете ассигнования для финансирования  бизнес-проектов субъектов малого  предпринимательст
ва в сфере производства
товаров и услуг в приоритетных направлениях на возвратной основе

Ежегодно

Областное финансовое управление, ОУПМП

Средства областного бюджета

100,0 ежегодно

Информация ОУПМП

2)

Привлечение кредитных ресурсов банков второго уровня, средств инвестиционных фондов и иных финансовых ресурсов для кредитования  малого
предпринимательства

Постоянно

ОУПМП, банки второго уровня

Средства банков второго уровня, средства международных финансовых институтов

 

Информация ОУПМП, банков второго уровня

3)

Проведение работы по дальнейшей реализации постановления акимата области от 20 сентября 2001 года N 35  "Об утверждении Правил использования объектов коммунальной собственности в качестве залогового обеспечения при кредитовании субъектов малого предпринимательства"

Постоянно

УПМП,  Департамент  по управлению коммунальной  собственностью акимы городов и районов

 

 

 

4)

Привлечение средств по программе поддержки предпринимательст
ва через ЗАО "Фонд развития малого предпринимательст
ва"

Постоянно

ОУПМП, комиссия по делам семьи и женщин при акиме области

Средства "Фонда развития малого предпринимательства"

 

 

5)

Обеспечить участие субъектов малого бизнеса в выполнении государственных заказов

Постоянно

Управление экономки, промышленности и торговли, акимы городов и районов ОУПМП

 

 

Информация управления экономики, промышленности и торговли, акимов городов и районов

6)

Проведение мероприятий по эффективному использованию кредитных ресурсов, выделенных для финансирования бизнес-проектов субъектам малого предпринимательст
ва за счет средств областного бюджета 

Ежеквартально

ОУПМП, обл. финансовое управление, банки второго уровня

 

 

Акт проверки и информация комиссии по развитию малого предпринимательства

2. Развитие и совершенствование инфраструктуры малого предпринимательства

1)

Обеспечить эффективную работу областного "Центра развития малого предпринимательства"

Постоянно

ОУПМП, ГКП "ЦРМП"

Средства областного бюджета гранты международных финансовых институтов

 

ОУПМП, ГКП  "ЦРМП"

2)

Совершенствование деятельности бизнес-инкубатора в г. Жанаозен для поддержки начинающих предпринимателей

Постоянно

ОУПМП, аким  г.Жанаозен, Жанаозенский бизнес-инкубатор

Самофинансирование, средства  бюджета г.
Жанаозен

 

Информация акима г. Жана-Озен и директора бизнес-инкубатора

3)

Проведение встреч и "круглых столов" с общественными объединениями предпринимателей

1 раз в квартал

ОУПМП, ассоциации предпринимателей

 

 

Информация ОУПМП

4)

Организация и проведение выставок-ярмарок продукции частных товаропроизводите
лей 

1 раз в год

ОУПМП, обл. финуправление, акимы городов и районов Совет предпринимателей области

Средства областного
бюджета

 

Информация ОУПМП

5)

Проведение работы по возрождению ремесленничества в городах и районах области

Постоянно

ОУПМП, акимы городов и районов ассоциации предпринимателей

 

 

Информация акимов городов и районов

6)

Активизировать работу комиссии по развитию малого предпринимательства в области

Ежеквартально

ОУПМП

 

 

Информация ОУПМП

7)

Проведение Форума предпринимателей Мангистауской области

1 раз в год

ОУПМП, Совет предпринимателей

 

 

ОУПМП, Совет предпринимателей 

8)

Обеспечить передачу субъектам малого бизнеса пустующих помещений и простаивающего  оборудования на условиях использования их в производственных целях в соответствии с действующим законодательством

Ежеквартально

Департамент по управлению коммунальной собственностью тер.комитет по управлению гос. имуществом

 

 

Департамент по управлению коммунальной собственностью, тер.комитет по управлению гос.имуществом

3. Информационное обеспечение и пропаганда малого предпринимательства

1)

Проводить совместно с филиалом ЗАО "РИВЦ" обучение предпринимателей основам  менеджмента и маркетинга

Постоянно

ОУПМП, ГКП " ЦРМП", ЗАО "РИВЦ"

 

 

Информация ОУПМП

2)

Оказывать информационно-разъяснительную и методическую помощь желающим заняться предпринимательством, консультации по вопросам  регистрации финансирования и налогообложения

Постоянно

ОУПМП, ГКП " ЦРМП" ЗАО "РИВЦ"

 

 

Информация ОУПМП

3)

Проведение "Дня предпринимателя" в области

1 раз в год

ОУПМП, обл. фин. управление, акимы городов и районов, Совет предпринимателей области

Средства областного бюджета и другие источники

 

Информация акимов городов  и районов, Совет предпринимателей

4)

Ведение постоянных рубрик по вопросам малого предпринимательства в областных и районных средствах массовой информации и осуществление пропаганды малого предпринимательства

Постоянно

ОУПМП, областные и районные газеты, областная телерадиокомпания, акимы городов и районов, Совет предпринимателей области

 

 

Рубрики в СМИ

5)

Проведение семинаров по невмешательству в дела частного предпринимательства и по разъяснению субъектам малого предпринимательства действующего законодательства Республики Казахстан совместно с контролирующими органами

1 раз в квартал

Налоговый комитет (по согласованию), таможенное управление (по согласованию), управление финансовой полиции (по согласованию), управление юстиции (по согласованию), прокуратура (по согласованию), ОУПМП

 

 

Информация областных структур налогового комитета таможенного управления, управления финансвой полиции, управления юстиции,прокуратура

6)

Создание фонда литературы и других источников информаций по малому предпринимательству для пользования широкого круга населения

Постоянно

ОУПМП,  ЗАО "РИВЦ", ГКП "ЦРМП"

 

 

Информация ОУПМП, РИВЦ

7)

Размещение на страницах  Веб-сайта обл. информации по развитию малого предпринимательства в области

Постоянно

ОУПМП, ГКП "ЦРМП", Совет предпринимате
лей, ЗАО   "РИВЦ", управление статистики (по согласованию)

 

 

ОУПМП, управление статистики

8)

Проведение семинаров-инструктажей с бухгалтерами предприятий малого бизнеса

1 раз в год

Управление статистики (по согласованию), ОУПМП

 

 

Информация управления статистики

9)

Проведение семинаров-совещаний по разъяснению Налогового кодекса для вновь создаваемых субъектов малого предпринимательства

1 раз в полугодие

Налоговый комитет (по согласованию), ОУПМП

 

 

Информация налогового комитета

10

Обеспечить расширение сети пользователей информационной базой данных по вопросам малого бизнеса

Постоянно

ОУПМП, ЗАО "РИВЦ", ГКП "ЦРМП"

 

 

Информация ОУПМП, РИВЦ

4. Развитие малого предпринимательства в городах и районах области

1)

Проводить работу по пополнению банка данных по наиболее значимым проектам в городах и районах области

Постоянно

ОУПМП, акимы городов и районов, ГКП "ЦРМП"

 

 

Информация ОУПМП

2)

Проведение мониторинга состояния развития малого предпринимательства в районах и городах области

Ежемесячно

ОУПМП, акимы городов и районов, налоговый комитет (по согласованию), обл. управление статистики (по согласованию), Департамент по управлению коммунальной собственностью, территориальный комитет по управлению гос. имуществом (по согласованию), комитет по земельным отношениям и землеустройству (по согласованию), управление строительства жилья и застройки территории (по согласованию)

 

 

Информация ОУПМП

3)

Проводить рейтинг деятельности акимов городов и районов по поддержке и развитию малого предпринимательства

Ежеквартально

ОУПМП

 

 

Информация ОУПМП

4)

Пополнение банка данных продукции, производимой субъектами малого предпринимательства  

Постоянно

ОУПМП, ГКП "ЦРМП", ЗАО "РИВЦ", акимы городов и районов

 

 

Информация акимов городов и районов

5)

Предоставление информации о ходе исполнения "Программ развития и поддержки малого предпринимательства на 2003-2005 годы" в городах и районах области

Ежеквартально

Акимы городов и районов

 

 

Информация акимов городов и районов

      ОУПМП  - Областное управление поддержки малого предпринимательства
      ГКП "ЦРМП"  - Государственное коммунальное предприятие "Центр развития малого предпринимательства"
      ЗАО "РИВЦ"  - Закрытое акционерное общество "Республиканский информационно-выставочный центр"