Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi Маңғыстау облысының 2003-2004 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы

Маңғыстау облыстық мәслихаттың 2003 жылғы 10 желтоқсандағы N 2/22 шешімі. Маңғыстау облыстық Әділет басқармасында 2004 жылғы 7 қаңтарда N 1585 тіркелді

     "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  6-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес облыстық мәслихат шешім етті:

      1. Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi Маңғыстау облысының 2003-2004 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы бекітілсін (қоса беріліп отыр).

      2. Осы шешім жарияланған күнінен бастап күшіне енеді.

      Төрағалық етуші,
      облыстық мәслихаттың хатшысы

Маңғыстау облыстық мәслихаттың
2003 жылғы 10 желтоқсандағы N 2/22
шешіміне қосымша     

Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi Маңғыстау облысының 2003-2004 жылдарға арналған
Аймақтық бағдарламасы

Бағдарламаның төлқұжаты

      Атауы   Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi Маңғыстау облысының 2003-2004 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы

      Әзiрлеу үшiн негiздер  Ел Президентiнiң 1997 жылғы 10 қазандағы "Қазақстан-2030": барлық қазақстандықтардың өсiп-өркендеуi, қауiпсiздiгi және әл-ауқатының артуы" Қазақстан халқына жолдауы ; Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Заңы ; "Есiрткi, психотроптыҚ заттар, прекурсорлар және олардың заңсыз айналымы мен терiс пайдаланылуына қарсы iс-әрекет шаралары туралы" 1998 жылғы 10 шiлдедегi заңы , Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Қазақстан Республикасында нашақорлыққа және есiрткi бизнесiне қарсы күрестiң 2001-2005 жылдарға арналған стратегиясы туралы" 2000 жылғы 16 мамырдағы N 395 Жарлығы

      Негiзгi әзiрлеушiлер Маңғыстау облысының әкiмияты, облыстық iшкi iстер басқармасы, облыстық бiлiм және денсаулық сақтау басқармалары, облыстық кеден басқармасы, прокуратура.

      Мақсаты Бағдарламаның басты мақсаты - кәмелетке толмағандар арасында нашақорлық пен алкоголизмнiң таралу өсiмiн тоқтатуӨүшiн жағдайлар жасауды қамтамасыз етудегi маңызды нысаналы көрсеткiштер, өскiн ұрпақтың қалыптасуы мен өсiп-жетiлуi үшiн саяси - құқықтық, әлеуметтiк-экономикалық ұйымдастыру жағдайлары мен кепiлдiктерiн жасау және нығайту болып табылады.

      Мiндеттер Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылығы мен қоғамға жат iс-әрекеттерiнiң алдын алу; әртүрлi санаттардың есiрткi тұтынудың алдын алу жүйесiн жетiлдiру, кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерiн қорғауды қамтамасыз ету; құқықтық сауаттылықты, арттыру үшiн қажеттi жағдайлар жасау; кәмелетке толмағандардың патриоттық және азаматтық қалыптасу жағдайларын қамтамасыз ету.

      Қаржыландыру көздерi Жергiлiктi бюджеттiң қаражаты; донорлық ұйымдардың гранттары; демеушiлiк көмектер.

      Күтiлетiн нәтижелер Осы Бағдарламаны iске асыру жоғалтылған әлеуметтiк құндылықтарды қайта қалпына келтiруге мүмкiндiк бередi. Бағдарламаны iске асыру үдерiсiнде кәмелетке толмағандар өз құқықтары мен мiндеттерiмен танысуға тиiс, мұның өзi олардың соқыр сана-сезiмдерiн оятуға мүмкiндiк бередi. Үгiттеу саясаты, олардың өз жағдайларына көңiл аударуына әрi қорытынды жасауына, сөйтiп қоғамды кiрiктiрудiң негiзiне алуға есептелетiн болады. Бағдарлама, облыстағы жасөспiрiмдер жасайтын қылмыс деңгейiн азайтуға, өскiн ұрпақтың денсаулығын жақсартуға және жасөспiрiмдер өлiмiн азайтуға, рухани, шығармашылық әлеуетiн арттыруға бағытталған. Жастардың жұмыспен қамтылу инфрақұрылымын қамтамасыз ету және олардың кәсiптiк өмiрiнiң нақты бағытын анықтау мақсатында Бағдарламаны iске асыру, кәсiби қызметтiң субъектiсi ретiнде жастардың бойында өзi туралы бiлуiн, еңбек қызметiнде өз қабiлетiн көрсетуде табандылық пен орнықты дәлелдеу деңгейiн өзi бағалауыныңөұқсактығын қалыптастыруға мүмкiндiк бередi. Бұл, өз кезегiнде, еңбек рыногына мамандығы жоқ әрi жұмыс iздестiрудiң қазiргi заманғы әдiстерiн меңгермеген жастар ағынын азайтуға әкеледi. Бағдарламаның iс-шараларын iске асыру нәтижесiнде мыналарға қол жеткiзiлетiн болады деп жорамалданады: 
      - облыста нашақорлық таралуының iс жүзiндегi ауқымы мен осыған байланысты қоғамның шығынын айқындау;
      - есiрткiлердiң заңсыз айналымына қарсы әрекет жасау саласында, оларды практикалық қажеттiлiкке жақындату мақсатында есiрткi, психотроптық заттардың тiзiмiне уақытылы өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi қамтамасыз ету; нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу мен оңалту жүйесiнiң әдiстемесiн жетiлдiру. Бұдан басқа, қылмысқа қарсы күрес үшiн қажеттi нормативтiк құқықтық база қалыптасады, жалпы тұрақтану беталысы орнығады, көшелер мен басқа да қоғамдық орындарда жағдай жақсарады. 
      Қоғамдық имандылық құндылықтары қалпына келтiруге мүмкiндiк бередi. Бағдарламаны iске асыру үдiрiсiнде кәмелетке толмағандар өздерiнiң құқықтары және мiндеттерiмен танысуы қажет, бұл олардың соқыр сезiмдерiнiң оянуына ықпал еттi. Үгiттiк саясат жұмыстары оларды өздерiнiң жағдайына көңiл аударып, қорытынды шығаратындай етiп жүргiзiлуi тиiс, ол қазiргi қоғамды интеграциялаудың жолына алынады. Бағдарлама, облыстағы жетесiздiк бағыттағы кәмелетке толмағандар санының өсуiне азайтуға бағытталған. Жастардың жұмыспен қамтылуы инфрақұрылымын қамтамасыз ету және олардың нақты бағыттарымен кәсiби тұрмысын айқындау мақсатындағы Бағдарламаны iске асыру "кәсiби қызметтiң субъектiсi саналатын жастардың өздерi туралы көп нәрсе бiлуiне, еңбек қызметiне өзiн-өзi көрсетудi орнықты дәлелдеп қалыптастыруға мүмкiндiк бередi. Бұл өз  кезегiнде еңбек рыногында мамандығы жоқтардың және жұмыс iздеудiң осы заманға әдiстердi пайдалана бiлмейтiн жастардың келуiн азайтатын болады. Бағдарламаның iс-шаралар iске асырудың нәтижесiнде мыналарға қол жеткiзу ұйғарылып отыр;
      - облыста нашақорлықтың таралуының нақты көлемiн және олармен байланысты қоғамның шығынын айқындау, есiрткiлердiң заңсыз айналымына қарсы әрекет жасау саласындағы тәжiрибенi қажеттiлiкке жарату мақсатында есiрткi, психотроптық және күштi әсер ететiн заттардың тiзiмдерiне қазiргi заманға сай өзгерiстер мен толықтыруларды енгiзудi қамтамсыз ету;
      - нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу және оңалту жүйесiнiң әдiстемесiн жетiлдiру.
      Бұдан басқа, қылмыспен тиiмдi күрес жүргiзу үшiн қажеттi нормативтiк және құқықтық база қалыптасады, жалпы тұрақтандыру бағыты орнығып, көшелер мен басқа да қоғамдық жерлерде жақсара түседi.

1. Кiрiспе

      Осы құжатты қабылдау жасөспiрiмдер ортасындағы құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алуды күшейту, құқық бұзушылық жасаған кәмелетке толмағандардың әлеуметтiк психологиялық оңалту, есiрткi және психотроптық заттарын тұтыну проблемаларына деген қажеттiлiктен туындап отыр. Бағдарлама кәмелетке толмағандардың психологиялық және табиғи денсаулығын сақтауда, кәмелетке толмағандар мен жастардың арасында жаппай құқықтық жұмыс жүргiзуде әртүрлi құрылымдардың жұмысын бағыттайды және үйлестiредi, жас өскiннiң рухани- адамгершiлiк, зияткерлiк және шығармашылық әлеуетiн арттырады.
      Балалар мен кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi 2003-2004 жылдарға арналған өңiрлiк бағдарламасы Маңғыстау облысының барлық мемлекеттiк, шаруашылық және қоғамдық органдарының жас азаматтарды қалыптастыру мен дамыту үшiн әлеуметтiк-экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық жағдайларды қамтамасыз етудегi күш-жігерiн топтастыруды көздейдi. Қоғамды қайта өзгертiп құрудың күрделiлiгi, өскiн ұрпақ өмiрiнiң барлық қырына әсер еттi. Тәрбиелеудiң дәстүрлi проблемаларын шешудiң мазмұны мен тәсiлдерi өзгердi, ол жаңа тарихи жағдайда қағидатты түрде өзге негiзде қаралуға тиiс. Әлеуметтiк бағдардағы экономикасы бар демократиялық қоғамды құру балалар мен кәмелетке толмағандарды iзгiлiксiз және рухани дамытпайынша, қазақстандық өскiн ұрпақтың бойында патриотизм, кәсiби бiлiктiлiк, жауапкершiлiк, өткен ұрпақтың дәстүрлерi мен әлемдiк өркениет жетiстiктерiне құрметпен қараушылық сияқты қабiлеттерiн қалыптастырмайынша мүмкiн болмақ емес.
      Мемлекет (Маңғыстау облысындағы оның атынан барлық мемлекеттiк, шаруашылық және қоғамдық органдар) балалар мен кәмелетке толмағандардың өз өмiр жолын таңдауда, оның материалдық деңгейi мен әлеуметтiк жағдайына қарамастан, жеке табысқа қол жеткiзуi мүмкiндiгiн кеңейту үшiн барлық жағдайлар жасауға тиiс. Тек осындай жағдайда ғана бағдарламаның негiзгi мiндетi - кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылық пен қылмыстың, қадағалаусыздықтың алдын алу ықпалды болмақ.

2. Маңғыстау облысындағы балалар мен кәмелетке толмағандардың қазiргi жай-күйiн талдау

2.1 Балалар мен кәмелетке толмағандардың әлеуметтiк-демографиялық сипаттамасы

      Маңғыстау облысында кәмелетке толмағандар саны 121042 адам құрайды.
      Қазiргi кезде балалар мен кәмелетке толмағандар, әлеуметтiк қызмет көрсетулермен қамтамасыз етiлуi жөнiнен қоғамның мейлiнше осал жiктерiнiң бiрi болып табылады. Облыс аумағындағы кәмелетке толмағандар арасындағы бақылаусыздық пен қылмыстың жай-күйi елеулi толғаныс пен алаңдаушылық туғызуда.
      Кәмелетке толмағандардың бақылаусыздығының, қадағалаусыздығының және қылмыстылығының себептерi жұмыссыздық болып табылады. Көптеген өнеркәсiп кәсiпорындары жұмыс iстемейдi. Балалардың көпшiлiгi материалдық мұқтаждық салдарынан балабақшаға бара алмайды (01.01.2003 жылға балабақшада бар болғаны 6563 бала болды) тастанды балалар саны көбейдi (01.01.2003 жылға- 69 бала).
      Кәмелетке толмағандардың бiр бөлiгiне уақытын өткiзуiн ұйымдастырылмауы, олардың арасында уытқұмарлық пен нашақорлықтың таралуы үшiн қолайлы негiз жасауда. 01.01.03 жылға денсаулық сақтау органдарында 180 кәмелетке толмағандар, оның iшiнде "уытқұмар" диагнозымен 21-i, "нашаҚор" диагнозымен 2-i есепте тұр.
      Бағасына қол жетерлiк демалыс базаларының, сауықтыру лагерлерiнiң болмауы, тұрғылықты жерi бойынша бос уақытын ұйымдастырудың әлсiздiгi, жасөспiрiмдердiң аулалар мен көшелерде қадағалаусыздығы, тәрбиесi қиын балаларға немқұрайды қараушылық сапалық жағынан үшқалақ жастарды қылмыстық топтарға тартуға және нақты қылмыстар мен құқық бұзушылықтар жасауға әсер етуде.
      Кәмелетке толмағандар жасаған құқық бұзушылыққа ата-аналары мен төңiрегiндегi адамдар тарапынан бақылаусыздығы мен немқұрайлығы терiс көрiнiс беруде. Араздасқан отбасы балалардың психикасын қалыптастыру үдерiсiн бұзады. Отбасылық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардан артта қалушылық болған жағдайда, дұрыс тәрбиелемеу жағдайында, терiс дағдылар мен талғамдар, мiнез-құлықтың терiс үлгiлерi үшiн негiз қалайтыны баршамызға белгiлi.
      Оқу орындарында оқытуды өмiрден алшақ жүрiп, түсiнiк жұмыстарының деңгейi мардымсыз болып табылады бiтiрушiлердiң практикалық қызметке дайындығы нашар.
      Жасөспiрiмдер жасаған қылмысқа талдау, қылмысы үшiн сотталған әрбiр үшiншiсi, қылмыс жасаған сәтiнде еш жерде жұмыс iстемегенiн және оқымағанын дәлелдеп отыр. Алкогольдiк мас күйiнде қылмыс жасаған кәмелетке толмағандардың көпшiлiгi (8) алкогольдi, есiрткiнi тұтынудың ауыр зардаптары мен осы салада ықтималды құқықтық салдарын терең сезiнбейдi. Көптеген кәмелетке толмағандар үшiн қоғамдық құндылықтарының, биiк мұраттарының болмауы, жалпы зияткерлiк өсiп-жетiлу деңгейiнiң төмендiгi тән.

2.2 Балалар мен кәмелетке толмағандардың проблемаларын шешудiң жолдары

      Алкоголизм мен нашақорлық проблемасы айтарлықтай өткiр тұр. Алкоголизм, нашақорлық және қылмыс сияқты осындай ұғымдар арасында бiрмәндi, тура бағыттағы емес, қайта күрделi, диалектикалық байланыс бар. Бұл - әлеуметтiк патологияның әртүрлi нысандары, онда олар үшiн терең әлеуметтiк ортақ себептер болады. Алкогольды артық iшетiн, есiрткi тұтынатын және қылмыстар жасайтын жасөспiрiмдер санын тежеу үшiн, статистика нормаларының шеңберiнде барлық тиiстi мемлекеттiк органдар мен мемлекеттiк емес ұйымдардың iс-қимылын үйлестiру және оларды iске асыру жөнiндегi негiзгi бағыттарын әзiрлеп жасау қажет.
      Қазiргi кезде қоғам өмiрiнде бастау алған iзгiлiктiң өсе түсуi мен сапалық фактордың ықпал ету саласының кеңеюi құқықтық тәрбие берудiң маңызын еш төмендетпейдi, себебi осынау әрекет үстiндегi қарым-қатынастар, тек бiр ғана сапалық жағынан толық реттелмейдi, оларды реттеу үшiн құқықтық ықпал етудi талап етедi. Осыған байланысты оқушыларды құқықтық тәрбиелеуде, олардың бойында мiнез-құқының азаматтық белгiлерiн, заңдарды түсiну психологиясын, сiңiрудi қалыптастыруда жалпы бiлiм беретiн мектептердiң функциясы артады.
      Жасөспiрiмдердiң бойында өмiр тәжiрибесiнiң және заңдардан бiлiмiнiң болмауы, оларда жиi ұшырасатын қасiреттiң себебi болып табылады.
      Құқықтық тәрбиенiң жеткiлiксiздiгi, кәмелетке толмағандар өмiрдiң алуан түрлi жағдайларына тап болып, жаңсақ және қате көзқарастарға сүйене отырып, бiрқатар құбылыстар мен фактiлерге жиi бұрыс баға бередi, сол немесе өзге де мәселелердi шешу кезiнде өздерiн лайықсыз ұстайды.
      Жеке тұлғаның жалпы ой-өрiсiн, оның қоғам өмiрi, мемлекеттiң қызметi туралы, адамдардың өзара қарым-қатынасының негiзгi нормалары туралы, жол берiлетiн және заңсыздық туралы түсiніктерiн кеңейте отырып құқықтық тәрбие, адам бойындағы алған бiлiмiмен үйлесiм табуы, оны толықтыруы әрi тереңдетуi, құқықтық ұғымдардың белгiлерiн қалыптастыруға тиiс.
      Балалар қылмысының проблемаларын еңсерудегi табыс, отбасындағы, мектепке дейiнгi балалар мекемелерiндегi, жалпы бiлiм беретiн мектептердегi тәрбие жұмысының қалай тиiмдi жолға қойылғанына байланысты болмақ. Кәмелетке толмағандардың тұрғылықты жерi бойынша бос уақытын және салауатты өмiр салтын ұйымдастыру, тұрмысы төмен отбасыларына әлеуметтiк көмек көрсету, аға ұрпақты құрметтеу, қамқорлық жасау және мейiрiмдiлiк таныту рухында тәрбиелеу-балалар мен кәмелетке толмағандар проблемаларын шешудiң негiзгi жолы.

3. Бағдарламаның мақсаттары мен мiндеттерi

      Мемлекеттiк органдар мен қоғамдық ұйымдардың барлық құрылымдары арқылы нашақорлық пен уытқұмарлыққа айырықша назар аударып, құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу жөнiнде кәмелетке толмағандар арасында түсiнiк, алдын алу және ұйымдастыру жұмыстарының шаралары кешенiн кең ауқымда енгiзiлуiн қамтамасыз ету. Балалар мен ойдағыдай жұмыс iстеу барысында кәмелетке толмағандар арасында қадағалаусыздық пен құқық бұзушылықтың алдын алу, оларға қажеттi тәрбиелiк ықпал ету, сондай-ақ балалар мен жасөспiрiмдердiң мүддесiн қорғауда қажеттi көмек көрсету жөнiнде қойылған мiндеттердi ойдағыдай орындауға өзiнiң iскерлiк әрi сапалық қабiлетi қажет;
      - жергiлiктi жерлерде балалармен және кәмелетке толмағандармен жұмыс жасау үшiн жауапкершiлiктi арттыру жөнiндегi шараларды iске асыру және жетiлдiру барлық меншiк нысандарындағы және ұйымдық құқықтық нысандарындағы ұйымдар әкiмшiлiктерiнiң кәмелетке толмағандарға қатысты еңбек заңнамасының сақталуына, тұрғылықты жерi бойынша бiлiм беру, мәдени-ағарту мекемелерi мен спорт ұйымдарында кәмелетке толмағандармен тәрбие жұмысының жай-күйiне бақылауды жүзеге асыру;
      - балалар мен кәмелетке толмағандардың бойында азаматтық пен патриотизмдi дамыту.

4. Бағдарламаны қаржыландыру көздерi

     Бағдарламаны қаржымен қамтамасыз ету жергiлiктi бюджеттiң қаражаты есебiнен жүзеге асырылады.
      Есiрткiге қарсы iс-шараларды жүргiзуге заңды және жеке тұлғалардан ерiктi қайырмалдық түрiндегi қаржы қаражаты тартылуы ықтимал.

5. Бағдарламаны iске асырудан күтiлетiн нәтиже

      Бағдарламаның iс-шараларын iске асырудың нәтижесiнде мыналарға қол жеткiзу ұйғарылып отыр;
      - облыста нашақорлық таралуының iс жүзiндегi ауқымын және осыған байланысты қоғамның шығынын айқындау;
      оларды есiрткiнiң заңсыз айналымына қарсы iс-әрекеттер саласындағы практика қажетiне жақындату мақсатында есiрткi заттарының, психотроптық күштi әсер ететiн заттардың тiзiмiне уақытылы өзгерiстер мен толықтырулар енгiзілуi қамтамасыз ету;
      - нашақорлықпен ауыратын адамдарды емдеу мен оңалту жүйесiнiң әдiстерi жетiлдiру.
      Бұдан басқа, қылмысқа қарсы тиiмдi күрес үшiн қажеттi нормативтiк құқықтық база қалыптасады, жалпы тұрақтылық беталысы бекидi, көшелер мен басқа да қоғамдық орындарда ахуал жақсарады.

6. Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу жөнiндегi Маңғыстау облысының 2003-2004 жылдарға арналған
Аймақтық бағдарламасын iске асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары

Балалар мен жасөспiрiмдер арасында құқық бұзушылықтың алдын-алу

Рет

Iс-шаралар атауы

Iске асыру нысаны

Мерзiмi

Орындауға жауаптылар

Жорамал шығыстар

1.

Жасөспiрiмдердiң құқық бұзушылық пен қылмыс жасауына ықпал ететiн себептер мен жағдайларға әлеуметтiк сұрау салулар мен зерттеулер жүргiзу

Облыстық әкiмиятқа ақпарат

Тоқсан сайын

ОББ,ОIIБ, КТҚҚК

2.

Қоғамдық санада есiрткiге, алкогольға және темекi шешуге деген жиiркенiштi сезiмдi оятуға мақсатталған әрқилы жас топтарына есептелген арнайы әзiрленiмдер мен жаппай таралым материалдарының

Брошюра-
лар, жадуалдар шығару

2004 ж. 2 тоқсаны

ОДСБ,ОББ

500 мың теңге

3.

Кәмелетке толмағандар арасында нашақорлықтың, алкоголизмнiң, ЖҚТБ-нiң, қылмыстың алдын алу тақырыбында оқу орындарында семинарлық және лекциялық сабақтар өткiзу

Арнайы жоспар бойынша

Тұрақты

ОББ,ОДСБ, ОIIБ

 4.

ШАШ шеңберiнде облыс аумағында "Жасөспiрiм", Бос уақыт, "Бақылау", "Топ", "Денсаулық", "Сабақ", "Жаппай оқу" кешендi шұғыл алдын алу шараларын жүргiзу тәжiрибесiн жалғастыру

IIБ бұйрығы

Тоқсан сайын

Қалалар мен аудандар әкiмдерi, ОIIБ, КТҚҚК, ОББ

5.

ОблыстыҚ "XXI ғасыр жастары нашақорлыққа
қарсы" кең ауқымды акциясын жүргiзу (акция шеңберiнде жасөспiрiмдер нашақорлығы проблемасы бойынша үздiк суреттерге, плакатқа конкурс) ұйымдастыру, дискотека өткiзу; үгiт материалдарын дайындау және теле, радио хабарларын осы тақырыпқа арнап шығару)

Бiрлескен бұйрыҚ

2004 ж. мамыры- маусымы

ОЖО "Арман", ОББ, СӨСҚПО, ОIIБ

800 мың теңге

6.

Кәмелетке толмағандар арасындағы  нашақорлықтың, алкоголизмнiң алдын-алу жөнiндегi оқу орындарының  оқытушылары үшiн әдiстемелiк ұсынымдарды әзiрлеу және енгiзу

Ұсыныстар

2004ж.

ОIIБ, ОДСБ,  ОББ

7.

Оқу орындарында полицияға жәрдемдесетiн жастар отрядтарын құру жөнiндегi жұмысты жалғастыру

Бiрлескен бұйрыҚ

2004 ж. iшiнде

Қалалар мен
аудандардың әкiмдерi, ОЖО"Арман",
 ЖОО, ОАОО басшылары IIБ(келiсiм бойынша)

8.

"Студенттiк көктем" фестивалiн өткiзу

Бұйрық

2004ж. II тоқсан

ОЖО "Арман", ОББ

800 мың теңге

9.

Кәмелетке толмағандардың құқықтық санасезiмiн көтеруге бағытталған жұмыстарды жүргiзу; құқықтық тақырыпқа лекциялар,сайыстар, КТК-лар викториналар, олимпиадалар өткiзу, БАҚ-да жарияланымдар мен материалдарды жазып көрсету

Арнайы жоспар бойынша

Тұрақты

ОББ, КТҚҚК, ОIIБ

10.

Мынадай семинар-тренинг өткiзу;
- кәмелетке толмағандар және қылмыстық заң; кәмелетке толмағандар және оның әкiмшiлiк, еңбек және жалпы құқықтары; халықаралық құқық нормалары мен стандарттары саласындағы кәмелетке  толмағандар     

Арнайы жоспар бойынша

Iс- шаралар жоспары бойынша

ОББ, ОIIБ, КТҚҚК

11

Жұмысшы және оқушы жастар арасынан  жастар парламентiн құру және ұйымдастыру

Iс- шаралар жоспары

2004ж. сәуiр

ОЖО "Арман",ОББ АжҚКБ (келiсiм бойынша) 

12

Мемлекеттiк органдардың және жұртшылық өкiлдерiнiң қатысуымен "Дөңгелек
үстел" өткiзу

Арнайы жоспар бойынша

Тұрақты

Қалалар мен аудандар әкiмдерi, ОББ, КТҚҚК,ОIIБ

13

Өскелең ұрпақтың тәрбиесiне керi әсер ететiн  қоғамдық және дiни  бiрлестiктердiң жұмысын анықтау және жолын кесу жөнiнде тексеру жұмыстарын жүргiзу

Iс- шаралар жоспары

Кесте бойынша

ОIIБ, ОББ

14

Мiндеттi орта бiлiм алудан қасақана жалтарып оқу орнына бармай жүрген жасөспiрiмдердi анықтау жөнiнде тұрақты шаралар жүргiзу, оқу мезгiлi кезiнде оқудан жалтаруына ықпал ететiн себептер мен жағдайларды жою үшiн шаралар алу 

Облыс әкiмiне ақпарат

Жартыжылдықта бiр рет- бiрлескен жоспар бойынша

ОББ, ОIIБ

Балалар мен кәмелетке толмағандарды әлеуметтiк оңалту

15

Жетiм балаларға және тұрмысы төмен отбасыларына, әлеуметтiк жағынан қорғалмаған  жанұя балаларына арнап  балалардың сауықтыру лагерiн ашу

Облыс әкiмiнiң шешiмi

2004ж.  2  тоқсаны

ОББ

3,5 млн. теңге

16

ОIIБ-ның КТУ-ОАБО-н спортқа, оқуға, ойынға қажеттi бұйымдармен, оқу құралдарымен қамтамасыз ету

Облыс әкiмiне ұсыныс

2004ж.  1 тоқсаны

ОIIБ

200 мың теңге

17

КТУ-ОАБО-на  әкiмшiлiк ғимарат бөлу

Облыс әкiмшiлiгiнiң  қаулысы

2004ж.  3 тоқсаны

КМБД, ОIIБ

Шамамен 3 млн. теңге құрылыс жөндеу жұмыстарына

18

Балалар үйiнiң, жетiмдер мекемелерiнiң туысқандық және  әлеуметтiк байланысын жоғалтқан түлектерiн әлеуметтiк бейiмдеу тетiгiн әзiрлеу

Iс- шаралар жоспары

2003-2004 жж.

Қалалар мен аудандар әкiмдерi, ОIIБ, ОББ

19

Балалар мен жасөспiрiмдер мiнез-құл-қынындағы ауытқушылықтарды түзетудiң көкейкестi мәселесi бойынша  ата-аналарды педагогикалық, құқықтық, психологиялық, ағартудың нысандарын құру

Бiлiм мекемелерiнде семинарлар

Кесте бойынша

ОББ, ОДСБ, ОПНД, ОЖО "Арман", АжҚКБ (келiсiм бойынша)

Бос уақытты, салауатты өмiр салтын және жұмыспен қамтуды ұйымдастыру

20

Жұмыссыздар қатарындағы жастарды, оның iшiнде халықтың әлеуметтiк қорғалмаған жiктерiне арналған квоталар есебiнен жұмысқа орналасуын талдау

Облыс әкiмiне ақпарат

Кесте бойынша, жыл сайын

Облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту және әлеуметтiк қорғау басқармасы, ОЖО "Арман"

21

Тұрғылықты жерлерi бойынша жастардың эксперименталдық аула клубтарын құру және ұстау

Облыс әкiмiнiң шешiмi

2004ж.  2  тоқсаны

Ақтау, Жаңаөзен қалаларының әкiмдерi, ОББ,ОЖО "Арман"

5 млн. теңге (штаттар енгiзу, жабдықтау, ғимарат-тарды ағымдағы жөндеу)

22

Кейiннен жұмыс берушiлергеөұсынуға арнайы орта оқу орындарын бiтiрген  түлектер iшiнен жас мамандар базасын құру

Мамандықтар тiзiлiмi бар деректер базасы

Кесте бойынша

ОЖО "Арман", ОАОО (келiсiм бойынша)

23

Жазғы мезгiлде жастармен жасөспiрiмдердi жастардың еңбек отрядтарында жұмыспен қамтамасыз ету

Iс- шаралар жоспары

жыл iшiнде

ОЖО "Арман", Облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту және әлеуметтiк қорғау басқармасы,

24

Балалар мен жасөспiрiмдердiң жазғы демалысын, сауықтырылуын ұйымдастыру

Облыс әкiмиятының қаулысы

Жыл сайын

Қалалар мен аудандардыңәкiмдерi, ОББ, ОIIБ, ОДСБ

25

16 және 18 жас аралығындағы жұмыссыз жасөспiрiмдердi кәсiби оқытуды, қайта даярлауды ұйымдастыру, оларды қоғамдық жұмыстарға жiберу

Нормативтiк  құжаттарға сәйкес

2003-2004 ж.ж.

Қалалар мен аудандардыңәкiмдерi, Облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту және әлеуметтiк қорғау басқармасы,

26

Жазғы мезгiл кезiнде мектеп оқушылары үшiн қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру

Облыс әкiмiнiң шешiмi

2003-2004 ж.ж.

Қалалар мен аудандардыңәкiмдерi, Облыстық еңбек, халықты жұмыспен қамту және әлеуметтiк қорғау басқармасы,

Балалар мен жасөспiрiмдердiң бойында патриоттық пен азаматтықты дамыту

27

Оқу орындарында ерлiк тақырыбына сабақтар өткiзу

Iс- шаралар жоспары

Кесте бойынша, жыл сайын

ОББ, ЖОО, ОАОО басшылары (келiсiм бойынша)

28

"Рухани жанғыру" ауыл жылына арнап, жоғары сынып оқушыларын тарта отырып Маңғыстаудың тарихи орындарында болу, тарихи-өлкетану экспедицияларын ұйымдастыру және өткiзу

Iс- шаралар жоспары

4 тоқсан, жыл сайын

Облыстық мәдениет басқармасы, спорт және дене мәдениетi  басқармасы, ОББ

300 мың теңге

29

Жалпы бiлiм беру мектептерiмен соғыс және еңбек ардагерлерiнiң кеңесi арасында қарым қатынас орнату

Iс- шаралар жоспары

Тұрақты

ОББ, еңбек және соғыс ардагерлер кеңесi (келiсiм бойынша)

30

Балалар мен жасөспiрiмдер арасында облыстық "Шығыс жекпе-жегi" бойынша фестиваль өткiзу

Iс- шаралар жоспары

4 тоқсан, 2003 ж

Спорт және дене мәдениетi басқармасы

200 мың теңге

31

Облыстық құқық қорғау органдарын жергiлiктi кадрлармен одан әрi жасақтау мақсатында ҚР IIМ-нiң оқу орындарына  түсетiн  жоғары сынып оқушыларына арнап, Ақтау қаласындағы IIМ училищесiнен "Жас полицей" дайындық курстарын ашу

Дайындық курсын ашу

2004ж.

Ақтау қаласының әкiмияты, ОББ, ОIIБ

32

Әскерге шақырылатын және әскердегi жастарды патриоттық тұрғыдан тәрбиелеудiң нысандары мен әдiстерiн жетiлдiру

Бiрлескен iс- шаралар жоспары

жыл iшiнде

Қалалар мен аудандардыңәкiмдерi, ОӘК, ОББ,АжҚКБ (келiсiм бойынша), ОЖО "Арман"

Ескертпе: қысқартылған атаулар

ОЖО "Арман"  - облыстық "Арман" жастар орталығы  
ЖОО         - жоғары оқу орны
ОАО         - орта арнайы оқу орны
ОББ         - облыстық бiлiм басқармасы
КТҚҚК        - кәмелетке толмағандардың құқық қорғау комиссиясы
ОIIБ         - облыстық iшкi iстер басқармасы
БАҚ         - бұқаралық ақпарат құралдары
ОДСБ         - облыстық денсаулық сақтау басқармасы
СӨСҚПО      - салауатты өмiр салтын қалыптастыру проблемасы орталығы
КТУ-ОАБО     - кәмелетке толмағандарды уақытша орналастыру ,ақтау, бейiмдеу орталығы
МОАжҚКБ      - Маңғыстау облысының ақпарат және қоғамдық келiсiм басқармасы, ҰҚК-Ұлттық
               қауiпсiздiк комитетi
ОӘК          - облыстық әскер комиссариаты    
АжҚКБ      - ақпарат және қоғамдық келiсiм басқармасы
КМБД       -  Коммуналдық меншiктi басқару департаментi

О Региональной программе по предупреждению правонарушений среди несовершеннолетних Мангистауской области на 2003-2004 годы

Решение Мангистауского областного маслихата от 10 декабря 2003 г. N 2/22. Зарегистрировано Управлением юстиции Мангистауской области 7 января 2004 года N 1585

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 6 Закона  Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Региональную программу по предупреждению правонарушений среди несовершеннолетних Мангистауской области на 2003-2004 годы (прилагается).
      2. Настоящее решение вступает в силу со дня опубликования.

      Председательствующий,
      секретарь областного маслихата

     

      Утверждена решением областного маслихата
от 10 декабря 2003 года N№2/22 "О Региональной
программе по предупреждению правонарушений
среди несовершеннолетних Мангистауской области
       на 2003-2004 годы"

РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОГРАММА
по предупреждению правонарушений среди несовершеннолетних Мангистауской области на 2003-2004 годы

Паспорт программы

      Наименование Региональная программа по предупреждению правонарушений среди несовершеннолетних Мангистауской области на 2003-2004 годы

      Основание для разработки Послание  Президента страны народу Казахстана от 10 октября 1997 года "Казахстан-2030. Процветание, безопасность и улучшение благосостояния всех казахстанцев", Закон  Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", "О наркотических средствах, психотропных веществах, прекурсорах и мерах противодействия их незаконному обороту и злоупотреблению ими", Указ  Президента Республики Казахстан от 16 мая 2000 года N 395 "О стратегии борьбы с наркоманией и наркобизнесом в Республике Казахстан на 2001-2005 годы".

      Основные разработчики Акимат Мангистауской области, областное управление внутренних дел области, областные управления образования и здравоохранения, прокуратура

      Цель  Главной целью программы являются важнейшие целевые показатели в обеспечении условий для приостановления роста распространения наркомании и алкоголизма среди несовершеннолетних, создание и укрепление политико-правовых, социально-экономических, организационных условий и гарантий для становления и развития подрастающего поколения

      Задачи Предупреждение правонарушений и антиобщественных действий несовершеннолетних; совершенствование системы профилактики потребления наркотиков различными категориями, обеспечение защиты прав и законных интересов несовершеннолетних; создание необходимых условий для повышения правовой грамотности; обеспечение условий для патриотического и гражданского становления несовершеннолетних

      Источники финансирования Средства местного бюджета; гранты донорских организаций и спонсорская помощь.

      Ожидаемые результаты Реализация настоящей Программы позволит восстановить утраченные общественные социальные ценности. В процессе реализации Программы несовершеннолетние должны ознакомиться со своими правами и обязанностями, что повлияет на повышение их подсознания. Агитационная политика будет рассчитана таким образом, что они обратят внимание на свое положение и сделают выводы, которые лягут в основу интеграции общества. Программа направлена на снижение уровня подростковой преступности области, улучшение здоровья молодого поколения и снижение смертности, повышение духовного, творческого потенциала подростков. В целях обеспечения инфраструктуры занятости молодежи и определении точных направлений их профессиональной жизни реализация Программы позволит сформировать у молодых людей знания о себе, как о субъекте профессиональной деятельности, адекватность самооценки уровня притязаний и устойчивые мотивы самореализации в трудовой деятельности. Это, в свою очередь, приведет к уменьшению притока на рынок труда молодых людей, не имеющих профессий и не владеющих современными методами поиска работы.     

     
1. Введение

      Принятие этого документа вызвано необходимостью усиления профилактики правонарушений и преступлений в подростковой среде к проблемам социальной, психологической реабилитации несовершеннолетних, совершивших правонарушения, и употребления наркотических средств и психотропных веществ. Программа направляет и координирует работу различных структур на сохранение психологического и физического здоровья несовершеннолетних, проведения массовой правовой работы среди несовершеннолетних и молодежи, повышает духовно-нравственный, интеллектуальный и творческий потенциал молодого поколения.
      Региональная программа по предупреждению правонарушений среди детей и несовершеннолетних на 2003-2004годы призвана консолидировать усилия всех государственных, хозяйственных и общественных органов Мангистауской области в обеспечении социально-экономических, правовых и организационных условий для становления и развития юных граждан. Сложность общественных преобразований повлияла на все стороны жизни молодого поколения. Изменились содержание и способы разрешения традиционных проблем воспитания, которые в новых исторических условиях должны рассматриваться на принципиально иной основе. Построение демократического общества с социально ориентированной экономикой невозможно без нравственного и духовного развития детей и несовершеннолетних, формирования у молодого поколения казахстанцев таких качеств, как патриотизм, профессионализм, ответственность, уважение к традициям прошлых поколений и достижениям мировой цивилизации.
      Государство (в лице всех государственных, хозяйственных и общественных органов Мангистауской области) должно создавать все условия для расширения возможностей детей и несовершеннолетних в выборе своего жизненного пути, достижения личного успеха, независимо от его материального уровня и социального положения. Только в этом случае окажется действенной основная задача программы--предупреждение правонарушений и преступлений, безнадзорности среди несовершеннолетних.


2. Анализ современного состояния детей и несовершеннолетних Мангистауской области


2.1 Социально-демографическая характеристика детей и несовершеннолетних

      В Мангистауской области количество несовершеннолетних составляет 121042 человек.
      В настоящее время дети и несовершеннолетние являются одним из наиболее уязвимых слоев общества по обеспеченности социальными услугами. Состояние безнадзорности и преступности среди несовершеннолетних на территории области вызывает серьезную озабоченность и тревогу.
      Причиной беспризорности, безнадзорности и преступности несовершеннолетних является безработица. Многие промышленные предприятия не работают. Большинство детей из-за материальной нужды не могут посещать детсады (на 01.01.2003 года посещают только 6563 детей), увеличилось число брошенных детей (по состоянию на 01.01.2003 года - 69 лиц).
      Неорганизованность досуга части несовершеннолетних создает благоприятную почву для распространения среди них токсикомании и наркомании. На 01.01.03 г. на учетах органов здравоохранения 180 несовершеннолетних, из них 21 с диагнозом "токсикомания" и 2 с диагнозом -«наркомания.
      Отсутствие доступных по ценам баз отдыха, оздоровительных лагерей, слабая организация досуга по месту жительства, безнадзорность подростков во дворе и на улице, безразличие к "трудным" детям способствует вовлечению морально неустойчивой молодежи в преступные группировки и совершению конкретных преступлений и правонарушений.
      Негативно отражается бесконтрольность со стороны родителей и безразличие окружающих лиц на правонарушения, совершаемые несовершеннолетними. Недружная семья жестоко ломает процесс формирования психики детей. Общеизвестно, что в условиях неправильного воспитания, при наличии отсталых семейных традиций и обычаев создается благоприятная почва для отрицательных привычек и вкусов, отрицательных форм поведения.
      Незначительным является уровень разъяснительной работы в учебных заведениях, отрыв обучения от жизни, слабая подготовленность выпускников к практической деятельности.
      Анализ подростковой преступности свидетельствует о том, что каждый третий осужденный за преступления на момент совершения нигде не работал и не учился. Большинство несовершеннолетних, совершивших преступления в состоянии алкогольного опьянения (8), глубоко не осознали тяжких последствий потребления алкоголя, наркотиков и возможные правовые последствия в данной области.
      Для многих несовершеннолетних характерно отсутствие общественно ценных, возвышенных идеалов, низкий уровень общего и интеллектуального развития.


2.2 Пути решения проблем детей и несовершеннолетних

      Проблема алкоголизма и наркомании стоит достаточно остро. Между такими понятиями как алкоголизм, наркомания и преступность существует не однозначная, прямолинейная, а сложная, диалектическая связь. Это различные формы социальной патологии, у которых имеются общие для них глубокие социальные причины. Для удержания количества подростков, злоупотребляющих алкоголем, потребляющих наркотики и совершающих преступления, в рамках нормы статистики необходима координация действий всех соответствующих государственных органов и негосударственных организаций и выработка основных направлений по их реализации.
      Возрастание в настоящее время нравственных начал в жизни общества и расширение сферы действия морального фактора отнюдь не умаляют значения правового воспитания, так как существуют такие отношения, которые не могут полностью урегулированы одной только моралью, для их урегулирования требуется правовое воздействие. В этой связи возрастают функции общеобразовательной школы в правовом воспитании учащихся, формировании у них гражданских черт характера, культивировании психологии понимания законов.
      Отсутствие у подростков жизненного опыта и незнание законов является часто причиной их трагедии. Недостаток правового воспитания приводит к тому, что, оказываясь в различных, жизненных ситуациях, несовершеннолетние нередко дают неверные оценки ряду явлений и фактов, основываясь на неточных и ошибочных взглядах, неправильно ведут себя при разрешении тех или иных вопросов.
      Правовое воспитание, расширяя общий кругозор личности, ее представления о жизни общества, деятельности государства, об основных нормах взаимоотношений людей, о допустимом и неправомерном, должно органически сочетаться с уже имеющимися знаниями, дополнять и углублять их, формировать у человека четкие правовые понятия.
      Успех в преодолении проблем детской преступности зависит от того, насколько эффективна воспитательная работа в семье, детских дошкольных учреждениях, общеобразовательных школах. Организация досуга и здорового образа жизни несовершеннолетних по месту жительства, оказание социальной помощи малообеспеченным семьям, воспитание в духе уважения, заботы и милосердия к старшему поколению основные пути решения проблем детей и несовершеннолетних.


3. Цели и задачи Программы

      Главной целью Программы являются важнейшие целевые показатели в обеспечении условий для приостановления роста распространения наркомании и алкоголизма среди несовершеннолетних, создание и укрепление политико-правовых, социально-экономических, организационных условий и гарантий для становления и развития подрастающего поколения.
      В соответствии с поставленной целью задачами Программы являются:
      обеспечение широкомасштабного внедрения комплекса мер разъяснительной, профилактической и организационной работы среди несовершеннолетних по предупреждению правонарушений и преступлений, с отведением особого внимания наркомании, токсикомании через всю структуру государственных органов и общественных организаций;
      организация работы с детьми, несовершеннолетними, способные по своим деловым и моральным качествам успешно выполнять поставленные задачи по профилактике и предупреждению безнадзорности и правонарушений среди несовершеннолетних, оказанию на них необходимого воспитательного воздействия;
      реализация и дальнейшее совершенствование мер по повышению ответственности за работу с детьми и несовершеннолетними на местах, осуществление контроля за состояние воспитательной работы с несовершеннолетними в образовательных, культурно-просветительных учреждениях и спортивных организациях по месту жительства, за соблюдением администрациями организаций всех форм собственности и организационно- правовых форм трудового законодательства в отношении несовершеннолетних;
      развитие гражданственности и патриотизма у детей и несовершеннолетних.


4. Ресурсное обеспечение программы

     Финансовое обеспечение Программы осуществляется за счет средств местного бюджета.
      Возможно привлечение финансовых средств от юридических и физических лиц в виде добровольных пожертвований на проведение антинаркотических мероприятий.


5. Ожидаемый результат  от реализации программы     

      Предполагается, что в целом, в результате Программы и принятия всех мер, предусмотренных в ней, будут достигнуты:
      определение фактических масштабов распространения наркомании в области и связанных с этим потерь общества;
      обеспечение внесения своевременных изменений и дополнений в списки наркотических средств, психотропных, сильнодействующих веществ в целях приближения их к потребностям практики в сфере противодействия незаконному обороту наркотиков;
      совершенствование методики системы лечения и реабилитации лиц, больных наркоманией;
      определение фактических масштабов распространения наркомании в области и связанных с этим потерь общества;
      обеспечение внесения своевременных изменений и дополнений в списки наркотических средств, психотропных, сильнодействующих веществ в целях приближения их к потребности практики в сфере противодействия незаконному обороту наркотиков;
      совершенствование методики системы лечения и реабилитации лиц, больных наркоманией.
      Кроме того, сформируется необходимая для эффективной борьбы с преступностью нормативная правовая база, закрепится тенденция общей стабилизации, улучшится обстановка на улицах и в других общественных местах.


6. План мероприятий по реализации региональной программы по предупреждению правонарушений среди несовершеннолетних Мангистауской области на 2003-2004 годы       

NN

Наименование мероприятий

Форма реализации 

Срок 

Ответственные за
исполнение

Предполагаемые расходы

Профилактика правонарушений среди детей и подростков

1.

Исследование причин и условий, способствующих совершению подростками правонарушений и преступлений

Информация в областной акимат

Ежеквартально

УВД, УО, КЗПН

2.

Издание массовым тиражом материалов, рассчитанных на формирование в общественном сознании неприятия наркотиков, алкоголя, табакокурения

Издание брошюр, памяток

2
квартал

2004 года

УЗ, УО

500 тыс. тенге

3.

Проведение семинарских и лекционных занятий в учреждениях образования на темы предупреждения преступлений среди несовершеннолетних, страдающих наркоманией, алкоголизмом, СПИДом

По специальным планам

Постоянно

УО,

УЗ, УВД

4.

Продолжить практику проведения на территории области комплексных оперативно-профилактических мероприя-тий в рамках ОПМ "Подросток", "Досуг", "Надзор", "Всеобуч", "Здоровье", "Группа", "Урок" и  т.д.  

Приказ УВД

Ежеквартально

Акимы городов и районов,

УВД, КЗПН, УО

5.

Проведение областной широкомасштабной акции "Молодежь ХХI века против наркотиков"(в рамках акции организация конкурса на лучший рисунок (плакат) по проблеме подростковой наркомании, проведение дискотеки, изготовление агитационных материалов и выпуск ряда телевизионных, радио-передач, газетных публикаций на данную тематику)

Совместный приказ

 Май-июнь 2004 г.

ОМЦ "Арман", УО, ОЦПФЗОЖ, УВД

800 тыс. тенге

6.

Разработка и внедрение методических рекомендаций  для преподавателей учебных заведений по профилактике правонарушений, наркомании и алкоголизма среди несовершеннолетних

Методические рекомендации

2004г.

УВД,  УЗ, УО

7.

Продолжить работу по созданию молодежных отрядов содействия полиции в учебных заведениях.

Совместный приказ

В течение года

Акимы городов и районов, ОМЦ "Арман", руководители ВУЗов, ССУЗов, УВД (по согласованию)

8.

Проведение фестиваля "Студенческая весна"

Приказ

2 квартал 2004г.

ОМЦ "Арман", УО

800 тыс.тенге

9.

Проведение работ, направленных на повышение правового сознания несовершеннолетних: лекций, конкурсов, КВНов, викторин, олимпиад на правовую тематику, публикация соответствующих материалов в СМИ

По специальному плану

Постоянно

УО, КЗПН, УВД

10.

Проведение семинаров-тренингов:

несовершеннолетний и уголовное право;

несовершеннолетний и его административные, трудовые и общие права;

несовершеннолетний в сфере международных правовых норм и стандартов

По специальным планам

План мероприятий

УО, УВД, КЗПН

11.

Создание и организация деятельности молодежного парламента из представителей учащейся и работающей молодежи

План мероприятий

Апрель 2004 года

ОМЦ "Арман", МОУИОС (по согласованию), УО

12.

Проведение "круглых столов" с участием представителей государственных органов и общественности

По специальным планам

Постоянно

Акимы городов и районов, УО, КЗПН, УВД

13.

Выявление и пресечение деятельности общественных и религиозных объединений, создающих угрозу в воспитании подрастающего поколения

План мероприятий

Согласно графика

УВД, УО,  МОУИОС

14.

В период учебного процесса регулярно проводить мероприятия по выявлению детей и подростков, не посещающих учебные заведения, злостно, уклоняющихся от получения обязательного среднего образования, принимать меры для устранения причин и условий, способствующих уклонению от  учебы

Информация акиму области

1 раз в полугодие (совместный план)

УО, УВД

Социальная реабилитация детей и несовершеннолетних

15.

Открытие детского оздоровительного лагеря для детей-сирот из малообеспеченных и социально незащищенных семей

Решение акима области

2 квартал

2004г.

УО

3,5 млн. тенге

16.

Обеспечение ЦВИАРН УВД  спортивным,  игровым инвентарем, учебными принадлежностями

Постановление

акимата

области

1 квартал

2004г.

Областное финансовое управление,

УВД

200 тыс.тенге

17.

Выделение административного здания для ЦВИАРН

Постановление акимата области

3 квартал 2004 г.

Департамент коммунальной собственности, УВД

Ориентировочно 3 млн. тенге

(на текущий ремонт здания)

18.

Разработать механизм социальной адаптации выпускников детских домов, сиротских учреждений, утративших родственные и социальные связи

Планы мероприятий

2003- 2004гг.

Акимы городов и районов, УВД, УО

19.

 Создание форм педагогического, юридического и психологического просвещения родителей по актуальным проблемам коррекции отклонений в поведении у детей и подростков

Семинары в учреждениях образования

Согласно графика

УО, УЗ,ОПНД, ОМЦ "Арман", МОУИОС (по согласованию)

Организация досуга, здорового образа жизни и занятости

20

Анализ трудоустройства молодежи из числа безработных, в том числе за счет квоты для социально незащищенных слоев населения

Информация

акиму области

По графику

ежегодно

Управление труда, занятости и социальной защиты населения, ОМЦ "Арман""

21.

Создание и содержание экспериментальных молодежных дворовых клубов по месту жительства

Решение акима области

2 квартал2004 г. ежегодно

Акимы г. Актау, г.Жанаозен, УО, ОМЦ "Арман"

5 млн. тенге (введение штатов, оборудо-вания, текущий ремонт здания)

22.

Создание базы  данных молодых специалистов из числа выпускников ССУЗов для последующего предоставления работодателям

     

База данных с перечнем специальностей

По графику

ОМЦ "Арман", ССУЗы (по согласованию)

23.

Обеспечение летней занятости трудоустройства молодежи и подростков в молодежных  трудовых отрядах

План мероприятий

2 квартал ежегодно

ОМЦ "Арман", УО,управление труда, занятости и социальной защиты населения

24.

Организация летнего отдыха, оздоровления  детей и подростков

Постановление акимата области

Ежегодно

Акимы городов и районов, УО, УВД, УЗ

25.

Организация профобучения и переподготовки безработных подростков в возрасте от 16 до 18 лет, направление их на общественные работы. 

Согласно нормативных документов

2003- 2004гг.

Акимы городов и районов, областное управление труда, занятости и социальной защиты населения

26.

Организация общественных работ для школьников в летнее время

Решение акима области

2003- 2004гг.

Акимы городов и районов, областное управление труда, занятости и социальной защиты населения

Развитие гражданственности и патриотизма у детей и несовершеннолетних

27.

Проведение уроков мужества в учебных заведениях

План мероприятий

по графику

ежегодно

областное УО, руководители  ССУЗов и  ВУЗов (по согласованию)

28.

Организация и проведение историко-краеведческой экспедиции с привлечением старшеклассников и студентов, посвященной Году аула "Рухани жангырту" с посещением исторических мест Мангистау

План мероприятий

4 квартал

ежегодно

УК, УСФ, УО

300 тыс.тенге

29.

Сотрудничество общеобразовательных школ  с Советом ветеранов войны и труда

План мероприятий

Постоянно

УО, Совет ветеранов войны и труда (по согласованию)

30.

Проведение областного фестиваля "Восточных единоборств" среди детей и несовершеннолетних

План мероприятий

4 квартал

2003 г.

УСФ

200 тыс.тенге

31.

В целях дальнейшего укомплектования правоохранительных органов области местными кадрами на базе училища МВД РК г. Актау открыть подготовительные курсы "Юный полицейский" для учащихся старших классов средних школ г. Актау, поступающих в учебные заведения МВД РК

Открытие подготовительного курса

2004 г.

Акимат г. Актау, УО,УВД

32.

Совершенствование форм и методов патриотического воспитания допризывной и армейской молодежи

Совместный

план

мероприятий

В течение года

постоянно

Акимы городов и районов, ОБК, УО, МОУИОС (по согл-ю), ОМЦ "Арман" (по согл-нию)

      Примечание: принятые сокращения

УО          Мангистауское областное управление образования
УВД         управление внутренних дел Мангистауской области
КЗПН       комиссия по защите прав несовершеннолетних при акимах
           городов и районов
УЗ         управление здравоохранения Мангистауской области
МОУИОС     Мангистауское областное управление информации и
           общественного согласия
ОЦПФЗОЖ    областной центр проблем формирования здорового образа
           жизни
МОСП       молодежный отряд содействия полиции
ВУЗы       высшие учебные заведения
ССУЗы       средне специальные учебные заведения
СМИ        средства массовой информации
ОПНД       областной психоневрологический диспансер
УСФ         Мангистауское управление спорта и физической культуры
УЮ         управление юстиции Мангистауской области
УТ         таможенное управление по Мангистауской области
ЦВИАРН УВД центр временной изоляции, адаптации и реабилитации
           несовершеннолетних управления внутренних дел
ОМЦ "Арман" Областной молодежный центр "Арман"
ОВК         Областной военный комиссариат