Бюджеттік есепке алуды жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2004 жылғы 14 желтоқсандағы N 445 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 10 қаңтарда тіркелді. Тіркеу N 3338. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы N 495 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009.11.16 N 495 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Бюджет  кодексінің 119-бабына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Қоса беріліп отырған Бюджеттік есепке алуды жүргізу ережесі бекітілсін.
      2. Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қазынашылық комитеті (В.А.Сәтқалиева) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін және заңнамада белгіленген тәртіппен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында оның кейіннен жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық 2005 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің    
2004 жылғы 14 желтоқсандағы 
N 445 бұйрығымен    
бекітілді       

  Бюджеттік есепке алуды жүргізу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Бюджет  кодексіне (бұдан әрі - Бюджет кодексі) сәйкес әзірленді және республикалық және жергілікті бюджеттерді атқаруды бюджеттік есепке алуды жүргізудің тәртібін анықтайды.
      Бюджеттік атқару жөніндегі уәкілетті органдар осы Ережеге сәйкес бюджеттік есепке алуды жүргізуді жүзеге асырады.
      Бюджеттiк есепке алу - бюджеттiк операциялар туралы ақшалай түрдегi ақпаратты жинаудың, тiркеудiң және қорытындылаудың олардың үздiксiз құжаттық есебiн жүргiзу арқылы реттелген жүйесi.
      Бюджеттік есепке алу кассалық негізде жүзеге асырылатын бюджеттерді атқаруды бухгалтерлік есепке алу болып табылады, бұл жағдайда операциялар шоттардың жоспарына сәйкес шоттарда қос жазу тәсілімен көрсетіледі.
      Бюджеттік есепке алу республикалық және жергілікті бюджеттердің қолма-қол ақша бақылау шотында бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ақша қаражатын қаржыландырумен және оның қозғалысымен байланысты барлық операцияларды қамтиды және оны атқару барысында бюджеттің жәй-күйін сипаттауды қамтамасыз етеді.
      Бюджеттiк есепке алу деректерi бюджеттiң атқарылуы жөнінде есептiлiк жасаудың негiзі болып табылады.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органның басшысы бюджеттік есепке алуды ұйымдастыруға жауап береді. Басшы бюджеттік есепке алуды дұрыс жүргізу үшін қажетті жағдайлар жасайды және бюджеттік есепке алуға қатысы бар барлық бөлімшелер мен қызметкерлердің құжаттар мен мәліметтерді есепке алу үшін ресімдеу және беру тәртібі бөлігінде бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімше басшысының талаптарын мінсіз орындауды қамтамасыз етеді.

      2. Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшелерінің басшылары өз қызметінде Қазақстан Республикасының Бюджет  кодексін және бухгалтерлік есепке алу жөніндегі  заңнаманы басшылыққа алады.

      3. Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің басшысы бухгалтерлік есепке алу шоттарында бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асыратын бюджеттің атқарылуы жөніндегі барлық операцияларды бақылауды және оның көрсетілуін, белгіленген мерзімдерде бюджеттердің атқарылуы туралы есептердің жасалуын қамтамасыз етеді.

      4. Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің басшысына Қазақстан Республикасының  бюджеттік заңнамасына қайшы келетін және қаржылық тәртіпті бұзатын операциялар бойынша құжаттарды орындауға және ресімдеуге тиым салынады.

      5. Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің басшысы есепке алуды жүргізу кезінде бюджеттік есепке алу бойынша тиісті құрылымдық бөлімшелердің қызметкерлері үшін қызметтік міндеттерді белгілейді, осымен әрбір қызметкер өз міндеттерін біліп және оның орындалуына жауап берсін.

  2. Есепке алудың құжаттары

      6. Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің барлық операциялары осы Ережеде белгіленген құжаттармен ресімделуі тиіс.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдарда бюджеттің атқарылуымен байланысты есепке алу құжаттары бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органның басшысы немесе оның орынбасары және бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің басшысы қол қояды, ал ол болмаған кезде уәкілетті тұлға есепке алуды жүзеге асырады. Осы қолдарсыз құжаттар жарамсыз болып есептеледі және орындауға қабылданбайды. Құжаттарға ондағы қажетті деректемелерді толтырмай қол қоюға тиым салынады.

      7. Бастапқы құжаттарға түсетін нысан (барлық деректемелерінің және қолдарының болуы) бойынша болсын, мазмұны (операциялардың дұрыстығы, арифметикалық есептердің дұрыстығы және тағы сол сияқты) бойынша болсын мұқият тексеруге жатады, одан кейін орындауға және есепке алуға қабылданады.

      8. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті орган күн сайын 5-34 "Шоттардағы қалдықтар туралы есеп" нысанын және түсімдер мен шығыстар бойынша есепті нысандарды қалыптастырады.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі жергілікті уәкілетті орган күн сайын Қазынашылықтың қызмет көрсететін органынан 5-34 "Шоттардағы қалдықтар туралы есеп" нысанын және түсімдер мен шығыстар бойынша есепті нысандарды алады.

  3. Бюджеттің атқарылуын есепке алу тіркелімдері

      9. Бюджеттердің атқарылуы жөніндегі операцияларды есепке алу мынадай есепке алу тіркелімдерінде жүргізіледі:
      осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес 1-ф-нысан бойынша "Бас-журнал" кітабы;
      осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес 2-ф-нысан бойынша берілген рұқсаттарды есепке алу кітабы;
      осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес 3-ф-нысан бойынша бюджеттік кредит берулерді есепке алу кітабы;
      осы Ережеге 5-қосымшаға сәйкес мемориалдық ордер.
      Алдағы жылға арналған есепке алу тіркелімдері ағымдағы қаржы жылының 31 желтоқсанынан кешіктірілмей дайындалуы тиіс.

  4. Есепке алу тіркелімдеріндегі жазбалар

      10. "Бас-журнал" кітабында бюджеттердің атқарылуының бухгалтерлік есепке алудың қосалқы шоттары бойынша хронологиялық және жүйелік жазбалары біріктіріледі.
      Жаңа қаржы жылына арналған кітапты ашу кезінде бірінші бет бойынша өткен жылғы қосалқы шоттар жөнінде қалдықтар сомасы жазылады. Баланс активінің сомалары дебетке, ал пассив сомалары - кітаптың тиісті қосалқы шоттарының кредитіне жазылады.
      Жекелеген қосалқы шоттар бойынша жылдың басындағы қалдықтар талдамалы есепке алу тіркелімдерінде жылдың басындағы жазбаларға сәйкес келуі тиіс.
      "Бас-журнал" кітабына жазбалар мемориалдық ордердің және оны толтыруға негіз болып табылатын, оған қоса берілген құжаттардың негізінде жүргізіледі.
      Мемориалдық ордердің жалпы сомасы бірінші "Мемориалдық ордер бойынша сома" бағанына, содан кейін жеке дебет және жеке кредит берудің бір немесе бірнеше қосалқы шоттарының бағандарына жазылады.
      Мемориалдық ордерлер есепке алу тіркелімдеріне жазылғанға дейін әрбір ай үшін жеке тізбектік тәртіппен бірінші нөмірден бастап нөмірленеді.
      "Бас-журнал" кітабында бір айдағы айналымдардың жалпы қорытындысы есептеледі және барлық қосалқы шоттар бойынша келесі айдың басындағы дебет немесе кредит қалдықтары шығарылады. Бұл ретте барлық қосалқы шоттардың дебеті бойынша бір айдағы айналым сомасы, сондай-ақ келесі айдың басындағы қалдық сомасы барлық қосалқы шоттардың кредиті бойынша айналымның немесе қалдықтардың тиісінше сомасына тең болуы тиіс. Барлық қосалқы шоттар бойынша бір айдағы айналым сомасы дебет ретінде де, сол сияқты кредит ретінде де "Мемориалдық ордер бойынша сома" бағаны бойынша қорытындыға тең болуы тиіс.
      Балансты жасауға негіз (осы Ережеге 6-қосымша) болып "Бас-журнал" кітабында атап көрсетілген қалдықтар сомасы қызмет етеді.

      11. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдар берген рұқсаттарды есепке алу кітабында ай сайын бөле отырып міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспары және оған белгіленген тәртіппен енгізілген өзгерістер (3-15-бағандар), сондай-ақ рұқсаттар беру бойынша операциялар (16-28-бағандар) есепке алынады.
      Берілген рұқсаттарды есепке алу кітабы Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасына сәйкес жүргізіледі.

      12. Бюджет кредиттерін есепке алу кітабында алынған және берілген бюджеттік кредиттер есепке алынады.
      Кітаптың әрбір бетінің бірінші бөлігінде оларды өтеу мерзімдері бойынша берілген және алынған бюджет кредиттерінің сомалары жазылады.
      Кітаптың тиісті бетінің екінші бөлігінде берілген, алынған сомалар және өтелген бюджеттік кредиттер бойынша операциялар жазылады.
      Айдың аяқталуы бойынша берілген айдағы және жылдың басынан бастап өспелі қорытындымен айналым қорытындылары шығарылады.

      13. Ағымдағы жылғы есепке алу тіркелімінің жазбаларынан табылған қателерді түзету мынадай тәртіппен жүргізіледі:
      мемориалдық ордердің өзгеруін талап етпейтін балансты ұсыну сәтіне дейінгі осы есепті кезең үшін табылған қате сызылған, жазуларды оқуға мүмкіндік беретіндей етіп, қажет болған жағдайларда, сызылғанның үстіндегі жаңа дұрыс сомаларды және мәтінді жазу арқылы дұрыс емес сомаларды және мәтінді жіңішке сызықпен сызу жолымен түзетіледі. Түзету күнін көрсете отырып әрбір түзету құжатқа қол қойған тұлғалардың қолдарымен расталады;
      мемориалдық ордерде кеткен қатенің нәтижесінде балансты табыс ету сәтіне дейін табылған қате жазба оның сипатына байланысты қосымша мемориалдық ордерде түзетіледі. Сондай-ақ балансы беріліп қойған сол есепті кезең үшін есепке алу жазбаларында табылған барлық жазбалардағы қателер түзетіледі.

      14. Есепті жылдың аяқталуы бойынша есепке алу тіркелімдерінде балансты жасаудың алдында қосалқы шоттар бойынша айналымдардың қорытындылары саналады және салыстырылады.
      Алшақтықтар айқындалған жағдайда балансты жасаудың алдында есепті жылдың тіркеліміне (түзету жазбалары арқылы) түзетулер енгізіледі.

  5. Бастапқы құжаттарды, бюджеттердің атқарылуы
жөніндегі есепке алу тіркелімдері мен есептерді сақтау

      15. Әрбір есепті ай аяқталған соң барлық мемориалдық ордерлер оған қатысты құжаттармен бірге хронологиялық тәртіпте реттеледі және кітапша жасалады. Құжаттардың саны аз болған жағдайда үш айдағы құжатты бір папка етіп кітапша жасауға болады.
      Мұқабаға мыналар жазылады: бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органның атауы, папканың (іс қағазының) атауы мен реттік нөмірі, есепті кезең - жылы мен айы, мемориалдық ордерлердің бастапқы және соңғы нөмірлері, іс қағазындағы парақ саны.

      16. Бастапқы құжаттардың, есеп тіркелімдерінің, есептер мен баланстардың сақталуына, ресімделуі мен олардың мұрағатқа берілуін бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшенің басшысы қамтамасыз етеді.
      Құжаттар жабылатын шкафтарда бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапкершілігімен қатаң тәртіппен сақталады.
      Ағымдағы жылға арналған құжаттар мен тіркелімдер өткен жылғы құжаттардан бөлек жеке сақталуы тиіс.

  6. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті
органдарда бухгалтерлік есеп шоттарының жоспары,
шоттардың мазмұны және сипаттамасы

      17. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдардың бюджеттердің атқарылуы бойынша операцияларды есепке алуы үшін мынадай шоттар-жоспарын қолданады:

Шот-
тардың
нөмір-
лері

Шоттардың
атауы

Қосалқы
шоттардың
нөмірлері

Қосалқы шоттардың
атауы

1

2

3

4

01

Ақшалай қаражат 





010

Бюджеттік шот

02

Шығыстар





020

Бюджеттің шығыстары

04

Түсімдер





040

Бюджеттің түсімі

06

Есеп айырысулар





061

Жетіспеушіліктер
бойынша есеп айырысулар



062

Қазақстан Республика-
сының Ұлттық Банкіндегі
салымдарға (депозит-
терге) республикалық
және жергілікті бюджет-
тердің уақытша бос
бюджет ақшасын орна-
ластыру жөніндегі есеп
айырысулар



063

Ішкі есеп айырысулар 

09

Нәтижелер





090

Бюджеттің атқарылу
нәтижелері


Баланстан
тысқары шоттар





110

Берілген рұқсаттар



120

Бюджеттік кредиттер



130

Республикалық бюджетке
бюджеттік кредиттер
бойынша субъектілердің
берешегі



140

Мемлекеттік сыртқы борыш



150

Мемлекеттік ішкі борыш



160

Үкіметтік резерв



170

Қазақстан Республи-
касының Үкіметіне
үкіметаралық келісімдер
бойынша берілген
кредиттер

      Бюджеттердің атқарылу операциялары бойынша шоттардың корреспонденциясы осы Ережеге 1-қосымшада келтірілді.

  7. Бюджеттің атқарылуы жөніндегі операциялардың есебі

      18. N 01 "Ақшалай қаражаттар" шотының N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотына Бюджет  кодексінің 46, 47, 48,  49-баптарында белгіленген салықтық және басқа да түсімдердің есебінен қалыптастырылатын республикалық және жергілікті бюджеттердің түсімдері есептеледі.
      N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотынан Бюджет кодексінің 50, 51, 52 және 53-баптарында көзделген республикалық және жергілікті бюджеттердің шығыстары жүзеге асырылады.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдар 5-34 "Шоттардағы қалдықтар туралы есеп" нысанының негізінде қолма-қол ақшаның бақылау шотындағы (бұдан әрі - ҚБШ) кіріс және шығыс қалдықтары мен бір күндегі айналымдарды тексереді. Бұл ретте, айналымдардың дебеті бойынша түсімдер және кассалық шығыстарды қалпына келтіру, кредит бойынша - кассалық шығыстар және түсімдерді қайтарып алу көрсетіледі. Айналымдар түсімдер және шығыстар бойынша есепті нысандардың негізінде тексеріледі.
      Түсімдер мен шығыстар бойынша есепті нысандармен бірге 5-34 "Шоттардағы қалдықтар туралы есеп" нысанының алшақтықтарын айқындаған кезде бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган алшақтықтардың туындау және оларды жою себептерін толық анықтағанға дейін Қазынашылық органдарымен жұмыс жүргізеді. Бұл ретте, алшақтықтар сомасы 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотында есепке алынады.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар айдың аяқталуы бойынша Қазынашылықтың аумақтық органдарымен түсімдер, кассалық шығыстар және ҚБШ қаражат қалдықтары бойынша салыстыру жүргізеді және есепті күнге салыстыру актісін жасайды.

      19. N 02 "Шығыстар" шотының N 020 "Бюджет шығыстары" қосалқы шотында республикалық және жергілікті бюджеттердің кассалық шығыстары есепке алынады.
      Жүргізілген кассалық шығыстар сомасының әрбір күніне N 020 "Бюджеттің шығыстары" қосалқы шотының дебеті және N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі. Кассалық шығыстарды қалпына келтіру кезінде шығыстар бойынша есепті нысандардың негізінде N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотының дебеті және N 020 "Бюджеттің шығыстары" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.
      Қаржы жылының аяқталуы бойынша ағымдағы есепке алу шоттарын жасағанға дейін N 020 "Бюджеттің шығыстары" қосалқы шотының дебетіне бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің тексерілген есептерінің негізінде бюджеттің барлық шығыстарын есептен шығаруға жазбалар жасалуы тиіс.

      20. N 04 "Түсімдер" шотының N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шотында ресми трансферттердің түсімін қоса алғанда республикалық және жергілікті бюджеттердің түсімдері, сондай-ақ артық төленген, бюджетке қателесіп немесе дұрыс түспеген сомаларды қайтару есепке алынады.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдар бюджеттің түсімдері бойынша сондай-ақ бюджеттердің шоттарына есептелген өткен жылғы бюджет ақшаларының қалдықтары көрсетіледі.
      Түсімдер N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотының дебеті және N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шотының кредиті бойынша түсімдер жөніндегі есепті нысандардың негізінде көрсетіледі.
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдардың қайтарылған түсімдерінің сомаларына N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шотының дебеті бойынша жазба жүргізіледі.

      21. N 06 "Есеп айырысулар" шотының N 061 "Жетіспеушіліктер бойынша есеп айырысулар" қосалқы шотында заңнамада белгіленген тәртіппен өтеуге жататын жетіспеушілік, ұрланған ақша қаражатының сомалары есепке алынады.
      N 061 "Жетіспеушіліктер бойынша есеп айырысулар" қосалқы шотының дебетіне бюджет шотында айқындалған жетіспеушілік, ұрланған ақша қаражатының сомасы жатады, бұл ретте N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шоты кредиттеледі.
      N 061 "Жетіспеушіліктер бойынша есеп айырысулар" қосалқы шотының кредитіне келтірілген залалды өтеуге бюджеттік шотқа түскен сомалар жазылады, бұл ретте N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шоты дебеттеледі.
      Айқындалған жетіспеушілік, ұрланған ақша қаражатының сомасын бюджет шығысына есептен шығару кезінде N 020 "Бюджет шығыстары" қосалқы шотының дебеті және N 061 "Жетіспеушіліктер бойынша есеп айырысулар" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.

      22. N 06 "Есеп айырысулар" шотының N 062 "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі салымдарға (депозиттерге) республикалық және жергілікті бюджеттердің уақытша бос бюджет ақшасын орналастыру жөніндегі есеп айырысулар" қосалқы шотында  Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі салымдарға (депозиттерге) бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті орган орналастырған республикалық және жергілікті бюджеттердің уақытша бос бюджет ақшалары есепке алынады.
      Салымдарға (депозиттерге) республикалық және жергілікті бюджеттердің уақытша бос ақша қалдықтарын беру кезінде N 062 "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі салымдарға (депозиттерге) республикалық және жергілікті бюджеттердің уақытша бос бюджет ақшасын орналастыру жөніндегі есеп айырысулар" қосалқы шотының дебеті бойынша және N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.
      Ақшаны ішінара немесе толық қайтару кезінде N 010 "Бюджеттік шот" қосалқы шотының дебеті бойынша және N 062 "Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіндегі салымдарға (депозиттерге) республикалық және жергілікті бюджеттердің уақытша бос бюджет ақшасын орналастыру жөніндегі есеп айырысулар" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.

      23. N 06 "Есеп айырысулар" шотының N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотында 5-34 "Шоттардағы қалдықтар туралы есеп" нысаны деректерінің түсімдер мен шығыстар жөніндегі есептілік нысандармен сәйкес емес сомалары есепке алынады.
      Түсімдер бойынша есептілік нысандармен алшақтық сомасына N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шотының дебеті және N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотының кредиті бойынша, ал шығыстар бойынша алшақтық сомаларын көрсете отырып алшақтық туындаудың себептері туралы Қазынашылық органдары берген жазбаша ақпараттың негізінде N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотының дебеті және N 020 "Бюджет шығыстары" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.
      Бюджеттердің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органдар Қазынашылық органдарынан дұрыс емес немесе артығымен түскен кірістерді қайтаруды ҚБШ арқылы өткізу туралы растауды алған кезде N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотының дебеті және N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шотының кредиті бойынша, ал кассалық шығыстар бойынша - N 020 "Бюджет шығыстары" қосалқы шотының дебеті және N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шотының кредиті бойынша жазба жүргізіледі.
      N 063 "Ішкі есеп айырысулар" қосалқы шоты бойынша сальдо шығарылмайды. Бас-журнал кітабында және дебет бойынша осы қосалқы шот жөніндегі баланста шығыстар бойынша алшақтық сомасы, кредит бойынша - түсімдер бойынша алшақтық сомасы көрсетіледі.

      24. Қаржы жылының аяқталуы бойынша бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесі жылдық есепті жасардың алдында барлық баланс шоттары деректерінің растығын тексереді.

      25. N 09 "Нәтижелер" шотының N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шоты бюджеттердің атқарылу нәтижелерін анықтау үшін арналған. Қаржы жылының аяқталуы бойынша осы шотта түсімдер мен шығыстар сомалары көрсетіледі. Нәтижелері жылдың аяғында N 040 "Бюджеттің түсімі" қосалқы шоты бойынша қалдықты N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шотының кредитіне, ал N 020 "Бюджеттің шығыстары" қосалқы шоты бойынша қалдықты N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шотының дебетіне есептен шығару арқылы анықталады.
      Бюджет түсімдері мен шығыстарын есептен шығарғаннан кейін N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шотына N 040 "Бюджеттің түсімі" және N 020 "Бюджеттің шығыстары" қосалқы шоттары жабылады.
      N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шоты бойынша алынған кредит қалдығы бюджеттің атқарылу нәтижесі болып табылады.

      26. Бюджет қаражатының бос қалдықтары N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шотында қалады.
      Жоғары тұрған бюджетке алуға жатпайтын жергілікті бюджеттердің бюджет қаражатының бос қалдықтары Бюджет кодексінің  91-бабына сәйкес N 090 "Бюджеттің атқарылу нәтижелері" қосалқы шотында қалады.

      27. Баланстан тысқары қосалқы шоттарда есепке алу қос жазба тәсілін сақтамай қарапайым жүйе бойынша жүргізіледі және дебет қалдығы ғана бар.

      28. N 110 "Берілген рұқсаттар" баланстан тысқары шотында бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық және жергілікті уәкілетті органдар берген рұқсаттардың сомалары есепке алынады.

      29. N 120 "Бюджеттік кредиттер" баланстан тысқары шотында республикалық бюджеттен берілген және облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың бюджеттерінен алынған бюджеттік кредиттер, сондай-ақ аудандардың бюджеттеріне (облыстық маңызы бар қаланың) облыстық бюджеттер берген бюджеттік кредиттер есепке алынады.

      30. N 130 "Республикалық бюджетке бюджеттік кредиттер бойынша субъектілердің берешегі" баланстан тысқары шотында бұрын берілген кредиттер бойынша республикалық және жергілікті бюджеттер жөніндегі субъектілердің берешегін есепке алу жүргізіледі.

      31. N 140 "Мемлекеттік сыртқы борыш" баланстан тысқары шотында бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының мемлекеттік ішкі борышын есепке алуды жүргізеді.

      32. N 150 "Мемлекеттік ішкі борыш" баланстан тысқары шотында бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік ішкі борыш сомасын есепке алуды жүргізеді.

      33. N 160 "Үкіметтік резерв" баланстан тысқары шотында бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган үкіметтік резерв бойынша деректерді есепке алуды жүргізеді.

      34. N 170 "Қазақстан Республикасының Үкіметіне үкіметаралық келісімдер бойынша берілген кредиттер" баланстан тысқары шотында бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметіне үкіметаралық келісімдер бойынша берілген кредиттерді есепке алады.

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің     
2004 жылғы 14 желтоқсан  
N 445 бұйрығына     
қосымша         

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің күші
жойылды деп тануға жататын бұйрықтарының
тізбесі

      1. "Қаржы органдарында жергілікті бюджеттердің орындалуын бухгалтерлік есептеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 1998 жылғы 24 маусымдағы N 288  бұйрығы (Мемлекеттік нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде N 590 тіркелген). 
      2. "Қаржы органдарында жергілікті бюджеттердің орындалуын бухгалтерлік есептеу жөніндегі нұсқаулыққа өзгерістер мен толықтыруларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 1999 жылғы 25 маусымдағы N 323  бұйрығы (Мемлекеттік нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде N 858 тіркелген).
      3. "Қаржы органдарында N 590 тіркелген жергілікті бюджеттердің орындалуын бухгалтерлік есептеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 1998 жылғы 24 маусымдағы N 288 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2003 жылғы 18 желтоқсандағы N 430  бұйрығы (Мемлекеттік нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде N 2654 тіркелген, 2004 жылғы 31 қаңтардағы N 5 Ресми газетте жарияланған).

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  1-қосымша

          Бюджеттердің атқарылу операциялары бойынша
                шоттардың корреспонденциясы

N
р/р

Операциялардың мазмұны

Қосалқы
шоттардың
нөмірлері
_______
дебет
бойынша

Қосалқы
шоттардың
нөмірлері
________
кредит
бойынша

Бюджеттердің
атқарылу
операциялары
бойынша
жазба
негіздемесі

1

2

3

4

5

1. Шығыстар бойынша операциялар 

1

Бюджеттің кассалық
шығыстарын есептен
шығару

020

010

шығыстар
бойынша
есепті
нысандар

2

Анықталған жетіспеу-
шілік, ұрланған ақша
қаражатының сомасын
бюджет шығысына
есептен шығару

020

061

соттың
шешімі

2. Түсімдер бойынша операциялар 

3

Бюджетке түсетін
түсімдер

010

040

түсімдер
бойынша
есепті
нысандар

3. Есеп айырысулар бойынша операциялар

4

Анықталған жетіспеу-
шілік, ұрланған ақша
қаражатының сомасы

061

010

тексеру
актісі

5

Жетіспеушілік,
ұрланған ақша
қаражатын өтеу

010

061

төлем құжаты

6

Қазақстан Республи-
касының Ұлттық Бан-
кіндегі салымдарға
(депозиттерге)
республикалық және
жергілікті бюджет-
тердің уақытша бос
бюджет ақшасын
орналастыру

062

010

төлеуге шот

7

Қазақстан Республи-
касының Ұлттық Бан-
кіндегі салымдарға
(депозиттерге)
орналастырылған
ақшаны ішінара
немесе толық қайтару

010

062

төлем құжаты

8

Түсімдер бойынша
алшақтықтар
сомасын көрсету

040

063

Қазынашылық
органдары-
ның түсімдер
бойынша ал-
шақтықтың
туындау
себептері
туралы
ақпараты

9

Шығыстар бойынша
алшақтықтар сомасын
көрсету

063

020

Қазынашылық
органдары-
ның шығыстар
бойынша
алшақтықтың
туындау
себептері
туралы
ақпараты

10

Түсімдер бойынша
алшақтықтар сомасын
есептен шығару

063

040

Қазынашылық
органдарының
дұрыс емес
немесе арты-
ғымен түскен
кірістерді
қайтаруды
қолма-қол
ақшаның ба-
қылау шоты
арқылы өт-
кізуі туралы
растауы

11

Шығыстар бойынша
алшақтықтар сомасын
есептен шығару

020

063

Қазынашылық
органдарының
кассалық
шығыстардың
қолма-қол
ақшаны ба-
қылау шоты
арқылы өт-
кізуі туралы
растауы

4. Шоттардың жылдық жасасуы бойынша операциялар

12

"Бюджеттің атқарылу
нәтижелері" шотына
есептен шығару





а) есепті қаржы жылы
үшін түсімдер

040

090

мемориалдық
ордер


б) есепті жылы
жүргізілген кассалық
шығыстарды

090

020

мемориалдық
ордер

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  2-қосымша

                        200_ жылға арналған
                      бас-журнал кітабы

Айы                                                  1-ф-нысаны
                                                        (теңгемен)

Күні

N
МО

Ордер
бо-
йынша
сома

N қосалқы
шот

N қосалқы
шот

N қосалқы
шот

Дебет

Кре-
дит

Дебет

Кре-
дит

Де-
бет

Кре-
дит

200_01.__
арналған
қалдықтар













































Айналымдар
жиыны









200_01.__.
қалдықтар









   кестенің жалғасы

N қосал-
қы шот

N қосал-
қы шот

N қосал-
қы шот

N қосал-
қы шот

Дебет

Кредит

Дебет

Кредит

Дебет

Кредит

Дебет

Кредит

























































   кестенің жалғасы

Дебет
бойынша

Кредит
бойынша















         Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның
      бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің
      басшысы______________қолы

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  3-қосымша

                                                  2-ф-нысаны

                      200__ жылға арналған
           берілген рұқсаттарды есепке алу кітабы
      ______________________________________________________
      Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органның атауы

      ___________________________бюджеттік сыныптаманың коды 

                                                        (теңгемен) 

Күні

Құжат-
тың
нөмірі

Міндеттемелер бойынша қаржыландырудың
жиынтық жоспары және олардың өзгерісі

оның ішінде айлар бойынша

қаң-
тар

ақпан

нау-
рыз

сәуір

мамыр

мау-
сым

шілде

1

2

3

4

5

6

7

8

9










   кестенің жалғасы

Міндеттемелер бойынша қаржыландырудың
жиынтық жоспары және олардың өзгерісі

оның ішінде айлар бойынша

тамыз

қыркүйек

қазан

қараша

желтоқсан

Жиыны

10

11

12

13

14

15







Рұқсаттар (110 баланстан тысқары шот)

оның ішінде айлар бойынша

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

мамыр

маусым

шілде

тамыз

16

17

18

19

20

21

22

23









   кестенің жалғасы

Рұқсаттар (110 баланстан тысқары шот)

оның ішінде айлар бойынша

қыркүйек

қазан

қараша

желтоқсан

жиыны

24

25

26

27

28






         Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның
      бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің
      басшысы______________қолы

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  4-қосымша

                                                  3-ф-нысаны

             Бюджет кредиттерін   есепке алу кітабы
             ___________________________________
                       бюджеттің атауы

Кредит: өтеу мерзімі _________      Сомасы______________________

                                                      (теңгемен)

NN

Күні

мемориалдық
ордердің N

Операция-
лардың
мазмұны

Бюджеттен берілген
(өтелген) кредиттер

Дебет

Кредит

Қалдығы

дебет

кредит









































         Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның
      бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің
      басшысы______________қолы

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  5-қосымша

                     N ___мемориалдық ордер

           200 жылғы " " ___________________ үшін жазба

Негіздеме (құжат-
тарға сілтеме немесе
жазбаның мазмұны)

Қосалқы
шоттың
дебеті
бойынша

Код-
тары

Қосалқы
шоттың
кредиті
бойынша 

Код-
тары

Сомасы

      Қосымшасы _____ парақ.

      Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның
      бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық бөлімшесінің
      басшысы______________қолы

                                           Бюджеттік есепке алуды
                                             жүргізу ережесіне
                                                  6-қосымша

                      ______ жылғы______________
                ____________ бюджеттің атқарылу
                            балансы

      ________________________________ атауы
      (республика, облыс, қала, аудан)

      Кезеңділігі___________________________

      Өлшем бірлігі___________________ теңге

Актив

Қосалқы
шоттың
нөмірі

Қосалқы шоттың атауы

жолдың
коды

есепті
жылдың
басындағы

есепті
күнге

010

Бюджеттік шот

1



020

Бюджеттің шығыстары

2



061

Жетіспеушіліктер бойынша
есеп айырысулар

3



062

Қазақстан Республикасы-
ның Ұлттық Банкіндегі
салымдарға (депозиттерге)
республикалық және
жергілікті бюджеттердің
уақытша бос бюджет
ақшасын орналастыру
жөніндегі есеп айырысулар

4



063

Ішкі есеп айырысулар

5



           Баланс

7



   кестенің жалғасы

Пассив

Қосалқы
шоттың
нөмірі

Қосалқы шоттың атауы

жолдың
коды

есепті
жылдың
басындағы

есепті
күнге

040

Бюджеттің түсімі

1



063

Ішкі есеп айырысулар

2



090

Бюджеттің атқарылу
нәтижелері

3













           Баланс

4




Баланстан тысқары шоттар




110

Берілген рұқсаттар

5



120

Бюджеттік кредиттер

6



130

Республикалық және
жергілікті бюджеттерге
бюджеттік кредиттер
бойынша субъектілердің
берешегі

7



140

Мемлекеттік сыртқы борыш

8



150

Мемлекеттік ішкі борыш

9



160

Үкіметтік резерв

10



170

Қазақстан Республикасы-
ның Үкіметіне үкімета-
ралық келісімдер бойынша
берілген кредиттер

11



         Бюджеттің атқарылуы жөніндегі уәкілетті органның
      басшысы___________________________________________

      Бюджеттің атқарылуына байланысты уәкілетті органның
      бюджеттік есепке алу жөніндегі құрылымдық
      бөлімшесінің басшысы______________________________

Об утверждении Правил ведения бюджетного учета

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 14 декабря 2004 года N 445. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 января 2005 года N 3338. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 16 ноября 2009 года N 495

     Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 16.11.2009 N 495 (порядок введения в действие см. п. 4).

     В соответствии со  статьей 119  Бюджетного кодекса Республики Казахстан  ПРИКАЗЫВАЮ:
     1. Утвердить прилагаемые Правила ведения бюджетного учета.
     2. Признать утратившими силу приказы Министра финансов Республики Казахстан согласно приложению к настоящему приказу.
     3. Комитету казначейства Министерства финансов Республики Казахстан (Саткалиева В.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее опубликование в официальных средствах массовой информации в установленном законодательством порядке. 
     3. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2005 года.

     Министр

      

Утверждены         
приказом Министра финансов  
Республики Казахстан   
от 14 декабря 2004 года N 445

 

Правила ведения бюджетного учета

1. Общие положения

     1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с  Бюджетным кодексом  Республики Казахстан (далее - Бюджетный кодекс) и определяют порядок ведения бюджетного учета исполнения республиканского и местных бюджетов.
     Уполномоченные органы по исполнению бюджета осуществляют ведение бюджетного учета в соответствии с настоящими Правилами.
     Бюджетный учет - упорядоченная система сбора, регистрации и обобщения информации в денежном выражении о бюджетных операциях посредством их непрерывного документального учета.
     Бюджетный учет представляет собой бухгалтерский учет исполнения бюджетов, осуществляемый на кассовой основе, при котором операции отражаются на счетах способом двойной записи в соответствии с планом счетов.
     Бюджетный учет охватывает все операции, связанные с финансированием администраторов бюджетных программ и движением денежных средств на контрольном счете наличности республиканского и местных бюджетов и обеспечивает характеристику состояния бюджета в процессе его исполнения.
     Данные бюджетного учета являются основой составления отчетности по исполнению бюджета.
     Ответственность за организацию бюджетного учета несет руководитель уполномоченного органа по исполнению бюджета. Руководитель создает необходимые условия для правильного ведения бюджетного учета и обеспечивает неукоснительное выполнение всеми подразделениями и работниками, имеющими отношение к бюджетному учету, требований руководителя структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета в части порядка оформления и представления для учета документов и сведений.
     2. Руководители структурных подразделений по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета в своей работе руководствуются  Бюджетным  кодексом и законодательством Республики Казахстан по бухгалтерскому учету.
     3. Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета обеспечивает контроль и отражение на счетах бухгалтерского учета всех осуществляемых уполномоченным органом по исполнению бюджета операций по исполнению бюджета, составление в установленные сроки отчетов об исполнении бюджетов.
     4. Руководителю структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета запрещается принимать к исполнению и оформлению документы по операциям, противоречащим бюджетному законодательству Республики Казахстан и нарушающим финансовую дисциплину.
     5. При ведении учета руководитель структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета устанавливает служебные обязанности для работников соответствующих структурных подразделений по бюджетному учету с тем, чтобы каждый работник знал свои обязанности и нес ответственность за их выполнение. 

  2. Документы учета

     6. Все учитываемые структурным подразделением по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета операции должны быть оформлены документами, установленными настоящими Правилами.
     Документы учета, связанные с исполнением бюджетов в уполномоченных органах по исполнению бюджета, подписываются руководителем уполномоченного органа по исполнению бюджета или его заместителем и руководителем структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета, а во время его отсутствия лицом, уполномоченным осуществлять учет. Без этих подписей документы считаются недействительными и к исполнению не принимаются. Запрещается подписывать документы без заполнения в них необходимых реквизитов. 
     7. Поступающие первичные документы, подвергаются тщательной проверке как по форме (наличие всех реквизитов и подписей), так и по содержанию (законность операций, правильность арифметических подсчетов и т.д.), после чего принимаются к исполнению и учету.
     8. Центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета ежедневно формирует форму 5-34 "Отчет об остатках на счетах" и отчетные формы по поступлениям и расходам.
     Местный уполномоченный орган по исполнению бюджета ежедневно получает от обслуживающего органа Казначейства форму 5-34 "Отчет об остатках на счетах" и отчетные формы по поступлениям и расходам.

  3. Регистры учета исполнения бюджетов

     9. Учет операций по исполнению бюджетов ведется в следующих учетных регистрах:
     книга "Журнал - главная" по форме 1-ф согласно приложению 2 к настоящим Правилам;
     книга учета выданных разрешений по форме 2-ф согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
     книга учета бюджетных кредитов по форме 3-ф согласно приложению 4 к настоящим Правилам;
     мемориальный ордер согласно приложению 5 к настоящим Правилам.
     Регистры учета на предстоящий год должны быть подготовлены не позднее 31 декабря текущего финансового года.

  4. Записи в учетных регистрах

     10. В книге "Журнал-главная" объединяются хронологические и систематические записи по субсчетам бухгалтерского учета исполнения бюджетов.
     При открытии книги на новый финансовый год по первой строке записываются суммы остатков по субсчетам за истекший год. Суммы актива баланса записываются в дебет, а суммы пассива - в кредит соответствующих субсчетов книги.
     Остатки на начало года по отдельным субсчетам должны соответствовать записям на начало года в регистрах аналитического учета.
     Записи в книгу "Журнал-главная" производятся на основании мемориального ордера и приложенных к нему документов, являющихся основанием для его заполнения.
     Общая сумма мемориального ордера записывается с начала в графу "Сумма по мемориальному ордеру", а затем отдельно в дебетовую и отдельно в кредитовую графы одного или нескольких субсчетов.
     Мемориальные ордера до записи в учетных регистрах нумеруются с номера один в последовательном порядке за каждый месяц в отдельности.
     В книге "Журнал-главная" подсчитывается общий итог оборотов за месяц, и выводятся по всем субсчетам дебетовые или кредитовые остатки на начало следующего месяца. При этом сумма оборотов за месяц, а также сумма остатков на начало следующего месяца по дебету всех субсчетов должна быть равна соответственно сумме оборотов или остатков по кредиту всех субсчетов. Сумма оборотов за месяц по всем субсчетам, как по дебету, так и по кредиту должна быть равна итогу по графе "Сумма по мемориальному ордеру".
     Основанием для составления баланса (приложение 6 к настоящим Правилам) служат суммы остатков, выведенные в книге "Журнал-главная". 
     11. В книге учета выданных разрешений уполномоченными органами по исполнению бюджета учитываются с помесячным распределением сводный план финансирования по обязательствам и внесенные в него в установленном порядке изменения (графы 3-15), а также операции по выдаче разрешений (графы 16-28).
     Книга учета выданных разрешений ведется в соответствии с Единой бюджетной классификацией Республики Казахстан.
     12. В книге учета бюджетных кредитов учитываются полученные и выданные бюджетные кредиты.
     В первой части каждой страницы книги записываются суммы выданных и полученных бюджетных кредитов по срокам их погашения.
     Во второй части соответствующей страницы книги записываются операции по суммам, выданным, полученным и погашенным бюджетным кредитам.
     По окончании месяца выводятся итоги оборотов за данный месяц и с нарастающим итогом с начала года.
     13. Исправление ошибок, обнаруженных в записях учетных регистров за текущий год, производится в следующем порядке:
     обнаруженная ошибка за данный отчетный период до момента представления баланса, не требующая изменения мемориального ордера, исправляется путем зачеркивания тонкой чертой неправильных сумм и текста так, чтобы можно было прочитать зачеркнутое, и надписания над зачеркнутым, в необходимых случаях, новых правильных сумм и текста. Каждое исправление подтверждается подписями лиц, подписавших документ, с указанием даты исправления;
     обнаруженная ошибочная запись до момента представления баланса, вызванная ошибкой в мемориальном ордере, в зависимости от ее характера, исправляется дополнительным мемориальным ордером. Также исправляются ошибки во всех случаях, когда они обнаружены в записях учета за тот отчетный период, за который баланс уже представлен.
     14. По окончании отчетного года, перед составлением баланса в регистрах учета просчитываются и сверяются итоги оборотов по субсчетам.
     В случае выявления расхождений, перед составлением баланса, вносятся исправления в регистры отчетного года (путем исправительной записи).

  5. Хранение первичных документов, учетных регистров и
отчетов по исполнению бюджетов

     15. По истечении каждого отчетного месяца все мемориальные ордера вместе с относящимися к ним документами должны быть подобраны в хронологическом порядке и сброшюрованы. При незначительном количестве документов брошюровку можно производить за три месяца в одну папку.
     На обложке надписывается: наименование уполномоченного органа по исполнению бюджета, название и порядковый номер папки (дела), отчетный период - год и месяц, начальный и последний номера мемориальных ордеров, количество листов в деле.
     16. Сохранность первичных документов, учетных регистров, отчетов и балансов, оформление и передачу их в архив обеспечивает руководитель структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета.
     Документы должны храниться в запирающихся шкафах, в строгом порядке, под ответственность руководителя структурного подразделения по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета.
     Документы и регистры за текущий год должны храниться отдельно от документов за прошлые годы.

  6. План счетов бухгалтерского учета в уполномоченных органах по
исполнению бюджета, содержание и характеристика счетов

     17. Для учета операций по исполнению бюджетов уполномоченными органами по исполнению бюджета применяется следующий план счетов:

Номера
счетов

Наименование
счетов 

Номера
суб
счетов

Наименование 
субсчетов

1

2

3

4

01

Денежные средства





010

Бюджетный счет 

02

Расходы 





020

Расходы бюджета

04

Поступления





040

Поступления бюджета

06

Расчеты





061

Расчеты по недостачам



062

Расчеты по размещению
во вклады (депозиты)
в Национальном Банке
Республики Казахстан
временно свободных
бюджетных денег
республиканского и
местных бюджетов



063

Внутренние расчеты

09

Результаты





090

Результаты исполнения
бюджета


Забалансовые
счета





110

Выданные разрешения



120

Бюджетные кредиты



130

Задолженность
субъектов
республиканскому
бюджету по бюджетным
кредитам



140

Государственный
внешний долг



150

Государственный
внутренний долг



160

Правительственный
резерв



170

Кредиты,
предоставленные
Правительству
Республики Казахстан
по
межправительственным
соглашениям

     Корреспонденция счетов по операциям исполнения бюджетов приведена в приложении 1 к настоящим Правилам.

  7. Учет операций по исполнению бюджета

     18. На субсчет N 010 "Бюджетный счет" счета N 01 "Денежные средства" зачисляются поступления республиканского и местных бюджетов, формируемые за счет налоговых и других поступлений, определенные  статьями 46 , 47, 48, 49 Бюджетного кодекса.
     С субсчета N 010 "Бюджетный счет" осуществляются расходы республиканского и местных бюджетов, предусмотренные  статьями 50 , 51, 52 и 53 Бюджетного кодекса. 
     Уполномоченные органы по исполнению бюджета на основании формы 5-34 "Отчет об остатках на счетах" проверяют входящие и исходящие остатки на контрольном счете наличности (далее - КСН) и обороты за день. При этом, по дебету оборотов отражаются поступления и восстановление кассовых расходов, по кредиту - кассовые расходы и возвраты поступлений. Обороты проверяются на основании отчетных форм по поступлениям и расходам.
     При выявлении расхождений формы 5-34 "Отчет об остатках на счетах" с отчетными формами по поступлениям и расходам, уполномоченным органом по исполнению бюджета проводится работа с органами Казначейства до полного выяснения причин возникновения расхождений и их устранения. При этом, суммы расхождений учитываются на субсчете 063 "Внутренние расчеты".
     По окончании месяца местными уполномоченными органами по исполнению бюджета производится сверка с территориальными органами Казначейства по поступлениям, кассовым расходам и остаткам средств на КСН и составляется акт сверки на отчетную дату.
     19. На субсчете N 020 "Расходы бюджета" счета N 02 "Расходы" учитываются кассовые расходы республиканского и местных бюджетов.
     На сумму произведенных кассовых расходов за каждый день производится запись по дебету субсчета N 020 "Расходы бюджета" и кредиту субсчета N 010 "Бюджетный счет". При восстановлении кассовых расходов производится запись по дебету субсчета N 010 "Бюджетный счет" и кредиту субсчета N 020 "Расходы бюджета", на основании отчетных форм по расходам.
     По окончании финансового года до заключения счетов текущего учета должны быть сделаны записи на списание в дебет субсчета N 020 "Расходы бюджета" всех расходов бюджета на основании проверенных отчетов администраторов бюджетных программ.
     20. На субсчете N 040 "Поступления бюджета" счета N 04 "Поступления" учитываются поступления республиканского и местных бюджетов, включая поступления официальных трансфертов, а также возврат излишне уплаченных, ошибочно или неправильно поступивших сумм в бюджеты.
     По поступлениям бюджета уполномоченными органами по исполнению бюджета отражаются также зачисленные на счета бюджетов остатки бюджетных денег прошлого года. 
     Поступления отражаются по дебету субсчета N 010 "Бюджетный счет" и кредиту субсчета N 040 "Поступления бюджета", на основании отчетных форм по поступлениям.
     На суммы возвращенных поступлений уполномоченными органами по исполнению бюджета производится запись по дебету субсчета N 040 "Поступления бюджета". 
     21. На субсчете N 061 "Расчеты по недостачам" счета N 06 "Расчеты" учитываются суммы недостач, хищений денежных средств, подлежащие возмещению в установленном законодательством порядке.
     В дебет субсчета N 061 "Расчеты по недостачам" относятся суммы выявленных недостач, хищений денежных средств на бюджетном счете, при этом кредитуется субсчет N 010 "Бюджетный счет".
     В кредит субсчета N 061 "Расчеты по недостачам" записываются суммы, поступившие на бюджетный счет в возмещение причиненного ущерба, при этом дебетуется субсчет N 010 "Бюджетный счет".
     При списании выявленной суммы недостач, хищений денежных средств на расходы бюджета производится запись по дебету субсчета N 020 "Расходы бюджета" и кредиту субсчета N 061 "Расчеты по недостачам".
     22. На субсчете N 062 "Расчеты по размещению во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан временно свободных бюджетных денег республиканского и местных бюджетов" счета N 06 "Расчеты" учитываются временно свободные бюджетные деньги республиканского и местных бюджетов, размещенные центральным уполномоченным органом по исполнению бюджета во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан.
     При передаче временно свободных остатков денег республиканского и местных бюджетов во вклады (депозиты) производится запись по дебету субсчета N 062 "Расчеты по размещению во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан временно свободных бюджетных денег республиканского и местных бюджетов" и кредиту субсчета N 010 "Бюджетный счет".
     При частичном или полном возврате денег производится запись по дебету субсчета N 010 "Бюджетный счет" и кредиту субсчета N 062 "Расчеты по размещению во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан временно свободных бюджетных денег республиканского и местных бюджетов".
     23. На субсчете N 063 "Внутренние расчеты" счета N 06 "Расчеты" учитываются суммы несоответствия данных формы 5-34 "Отчет об остатках на счетах" с отчетными формами по поступлениям и расходам.
     На сумму расхождений с отчетными формами по поступлениям производится запись по дебету субсчета N 040 "Поступления бюджета" и кредиту субсчета N 063 "Внутренние расчеты", а по расходам - по дебету субсчета N 063 "Внутренние расчеты" и кредиту субсчета N 020 "Расходы бюджета", на основании письменной информации, представленной органами Казначейства о причинах возникновения расхождений, с указанием сумм расхождений.
     Уполномоченными органами по исполнению бюджетов при получении от органов Казначейства подтверждения о прохождении через КСН возвратов неправильно или излишне поступивших доходов производится запись по дебету субсчета N 063 "Внутренние расчеты" и кредиту субсчета N 040 "Поступления бюджета", а по кассовым расходам - по дебету субсчета N 020 "Расходы бюджета" и кредиту субсчета N 063 "Внутренние расчеты".
     По субсчету N 063 "Внутренние расчеты" сальдо не выводится. В книге Журнал-главная и в балансе по данному субсчету по дебету показывается сумма расхождений по расходам, по кредиту - сумма расхождений по поступлениям.
     24. По окончании финансового года перед составлением годового отчета структурным подразделением по бюджетному учету уполномоченного органа по исполнению бюджета проверяется достоверность данных всех балансовых счетов.
     25. Субсчет N 090 "Результаты исполнения бюджета" счета N 09 "Результаты" предназначен для определения результатов исполнения бюджетов. По окончании финансового года на этом счете отражаются суммы поступлений и расходов. Результаты определяются путем списания в конце года в кредит субсчета N 090 "Результаты исполнения бюджета" остатка по субсчету N 040 "Поступления бюджета", а дебет субсчета N 090 "Результаты исполнения бюджета" остатка по субсчету N 020 "Расходы бюджета".
     После списания поступлений и расходов бюджета на субсчет N 090 "Результаты исполнения бюджета" закрываются субсчета N 040 "Поступления бюджета" и N 020 "Расходы бюджета".
     Полученный кредитовый остаток по субсчету N 090 "Результаты исполнения бюджета" является результатом исполнения бюджета.
     26. Свободные остатки бюджетных средств остаются на субсчете N 090 "Результаты исполнения бюджета".
     Свободные остатки бюджетных средств местных бюджетов, не подлежащие изъятию в вышестоящий бюджет, остаются на субсчете N 090 "Результаты исполнения бюджета", в соответствии со  статьей 91  Бюджетного кодекса.
     27. Учет на забалансовых субсчетах ведется по простой системе, без соблюдения способа двойной записи и имеет только дебетовый остаток.
     28. На забалансовом счете N 110 "Выданные разрешения" учитываются суммы разрешений, выданных центральным и местными уполномоченными органами по исполнению бюджета. 
     29. На забалансовом счете N 120 "Бюджетные кредиты" учитываются бюджетные кредиты, выданные из республиканского бюджета и полученные бюджетами областей, города республиканского значения и столицы, а также бюджетные кредиты, выданные областными бюджетами бюджетам районов (городов областного значения).
     30. На забалансовом счете N 130 "Задолженность субъектов республиканскому и местным бюджетам по бюджетным кредитам" ведется учет задолженности субъектов по республиканскому и местным бюджетам по ранее выданным кредитам.
     31. На забалансовом счете N 140 "Государственный внешний долг" уполномоченным органом по исполнению бюджета ведется учет государственного внешнего долга Республики Казахстан.
     32. На забалансовом счете N 150 "Государственный внутренний долг" уполномоченным органом по исполнению бюджета ведется учет сумм государственного внутреннего долга.
     33. На забалансовом счете N 160 "Правительственный резерв" уполномоченным органом по исполнению бюджета ведется учет данных по правительственному резерву.
     34. На забалансовом счете N 170 "Кредиты, предоставленные Правительству Республики Казахстан по межправительственным соглашениям" уполномоченным органом по исполнению бюджета учитываются кредиты, предоставленные Правительству Республики Казахстан по межправительственным соглашениям.

    

Приложение          
к приказу Министра финансов 
Республики Казахстан   
от 14 декабря 2004 года N 445

Перечень
приказов Министра финансов Республики Казахстан,
подлежащих признанию утратившими силу

     1.  Приказ  Министра финансов Республики Казахстан от 24 июня 1998 года N 288 "Об утверждении Инструкции по бухгалтерскому учету исполнения местных бюджетов в финансовых органах" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 590).
     2.  Приказ  Министра финансов Республики Казахстан от 25 июня 1999 года N 323 "Об утверждении изменений и дополнений к Инструкции по бухгалтерскому учету исполнения местных бюджетов в финансовых органах" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 858).
     3.  Приказ  Министра финансов Республики Казахстан от 18 декабря 2003 года N 430 "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 июня 1998 года N 288 "Об утверждении Инструкции по бухгалтерскому учету исполнения местных бюджетов в финансовых органах, зарегистрированного за N 590" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2654, опубликован в Официальной газете № 5 от 31 января 2004 года).

                                                                                            Приложение 1           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

  Корреспонденция счетов по операциям исполнения бюджетов

N
п/п

Содержание 
операций

Номера субсчетов
_______
по
дебету

Номера 
суб-
счетов
_______
по
кредиту

Основание записи по операциям исполнения бюджетов

1

3

4

5


1. Операции по расходам

 



1

Списание
кассовых
расходов
бюджета 

020

010

отчетные
формы по
расходам 

2

Списание выявленной суммы недостач, хищений денежных средств на расходы бюджета

020

061

решение 
суда


2. Операции по поступлениям




3

Поступления в  бюджет   

010

040

отчетные формы по поступлениям


3. Операции по расчетам




4

Суммы выявленных недостач, хищений денежных средств 

061

010

акт 
проверки

5

Погашение недостач, хищений денежных средств

010

061

платежный документ

6

Размещение во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан временно свободных бюджетных денег республиканского и местных бюджетов

062

010

счет к оплате

7

Частичный или полный возврат денег, размещенных во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан

010

062

платежный документ

8

Отражение суммы расхождений по поступлениям 

040

063

информация органов Казначейства о причинах возникновения расхождений по поступлениям

9

Отражение суммы расхождений по расходам

063

020

информация органов Казначейства о причинах возникновения расхождений по расходам

10

Списание суммы расхождений по поступлениям

063

040

подтверждение органов Казначейства о прохождении через контрольный счет наличности возврата неправильно или излишне поступивших доходов

11

Списание суммы расхождений по расходам

020

063

подтверждение 
органов Казначейства о прохождении
через контрольный счет наличности кассовых расходов 


4. Операции по годовому заключению счетов




12

Списание на счет "Результаты исполнения бюджета"





а) поступлений за отчетный финансовый год

040

090

мемориальный ордер


б) произведенных в отчетном году кассовых расходов 

090

020

мемориальный ордер

Приложение 2           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

                  Книга Журнал-главная
                       на 200_ год

Месяц                                                Форма 1-ф     

                           (в тенге)

Дата

N
МО

Сумма 
по
ордеру

Субсчет N

Субсчет N

Субсчет N

Дебет

Кредит

Дебет

Кредит

Дебет

Кредит

Остатки 
на 01.__200_





















































































































Итого 
оборотов









Остатки 
на 01.__200_









  (продолжение таблицы)

Субсчет N

Субсчет N

Субсчет N

Субсчет N

Сумма 
по 
дебету

Сумма
по
кре
диту

Дебет

Кре
дит

Дебет

Кре
дит

Дебет

Кре
дит

Дебет

Кре
дит





















  Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету 
уполномоченного органа по исполнению бюджета _________ подпись

    
 

  Приложение 3           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

         Книга учета выданных разрешений
                   на 200_ год 

___________________________________                          форма 2-ф
Наименование уполномоченного органа
по исполнению бюджета

___________________________________ код бюджетной классификации

                                               (в тенге)

Дата

Номер доку-
мента

Сводный план финансирования по
обязательствам и их изменения

в том числе по месяцам

январь

февраль

март

апрель

май

июнь

июль

1

2

3

4

5

6

7

8

9










  (продолжение таблицы)

Сводный план финансирования по обязательствам и их изменения

в том числе по месяцам

август

сентябрь

октябрь

ноябрь

декабрь

Итого

10

11

12

13

14

15







Разрешения (забалансовый счет 110)

в том числе по месяцам

ян-
варь

фев-
раль

м
а
р
т

ап-
рель

м
а
й

и
ю
н
ь

и
ю
л
ь

ав-
густ

сен-
тябрь

ок-
тябрь

ноябрь

де-
кабрь

И
т
о
г
о

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28














  Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету 
уполномоченного органа по исполнению бюджета _________ подпись   

            
 

  Приложение 4           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

                  Книга учета бюджетных кредитов
                 ________________________________         орма 3-ф
                       наименование бюджета                           

Кредит: срок погашения _________        Сумма _______________

                                               (в тенге) 

NN

Дата

N мемо-
риаль-
ного
ордера

Содер-
жание 
операций

Кредиты, выданные 
(погашенные) из бюджета

Де-
бет

Кре-
дит

Остаток

Де-
бет

Кре-
дит

































































































































  Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету 
уполномоченного органа по исполнению бюджета _________ подпись           
 

  Приложение 5           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

                  Мемориальный ордер N____

             запись за "  " _______________ 200 год

Основание (ссылка
на документы или
содержание записи)

По дебету
субсчета

Коды

По кредиту
субсчета

Коды

Сумма

Приложение на ____ листах

Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету 
уполномоченного органа по исполнению бюджета _________ подпись

               
 

  Приложение 6           
к Правилам ведения         
бюджетного учета         

                            Баланс
                 исполнения ____________ бюджета
                    на ______________    ______ г.

Наименование __________________________________
           (республика, область, город, район)

Периодичность________________________
Единицы измерения______________ тенге 

Актив

Пассив

Номер
суб-
счета

Наимено-
вание
субсчета

код строки

на начало отчет. года

на отчет. дату

Номер суб-
счета

Наимено-
вание
субсчета

Код стро
ки

на начало отчет. года

на отчет. дату

010

Бюджетный счет

1



040

Поступления
бюджета

1



020

Расходы бюджета

2



063

Внутренние
расчеты

2



061

Расчеты по недостачам

3



090

Результаты
исполнения
бюджета

3



062

Расчеты по размещениям во вклады (депозиты) в Национальном Банке Республики Казахстан временно свободных бюджетных денег местных бюджетов

4








063

Внутренние расчеты

5








Баланс

6



Баланс

4





Забалансовые
счета




110

Выданные
разрешения

5



120

Бюджетные
кредиты

6



130

Задолженность
субъектов
республи-
канскому и местным
бюджетам по
бюджетным кредитам

7



140

Государ
ственный внешний долг

8



150

Государ
ственный внутренний долг

9



160

Прави
тельст
венный резерв

10



170

Кредиты, предоста
вленные Правите
льству Республики
Казахстан по межправи-
тельственным соглашениям

11



  Руководитель уполномоченного органа по исполнению
бюджета____________________________________

Руководитель структурного подразделения по бюджетному учету
уполномоченного органа по исполнению
бюджета________________________________________________