Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттік қызмет көрсету орталықтарын ұйымдастыру және оның жұмыс істеуі жөніндегі өзара іс-қимыл ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2005 жылғы 29 қазандағы N 386, Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2005 жылғы 18 қазандағы N 273, Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігі төрағасының 2005 жылғы 27 қазандағы N 369-п, Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігі төрағасының 2005 жылғы 19 қазандағы N 161-ө Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 1 қарашада тіркелді. Тіркеу N 3915. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2010 жылғы 24 мамырдағы № 248, Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010 жылғы 13 сәуірдегі № 115, Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігі Төрағасының 2010 жылғы 20 сәуірдегі № 15 және Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігі төрағасының 2010 жылғы 4 мамырдағы № 67-П Бірлескен бұйрығы

      Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 2010.05.24 № 248, ҚР Әділет министрінің 2010.04.13 № 115, ҚР Ақпараттандыру және байланыс агенттігі Төрағасының 2010.04.20 № 15 және ҚР Жер ресурстарын басқару агенттігі төрағасының 2010.05.04 № 67-П Бірлескен бұйрығымен.

      "Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттiк қызмет көрсету туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 24 мамырдағы N 501 қаулысына сәйкес, Астана және Алматы қалаларында халыққа қызмет көрсету орталықтары жұмыстарын уақытында ұйымдастыру мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттік қызмет көрсету орталықтарын ұйымдастыру және оның жұмыс істеуі жөніндегі өзара іс-қимыл ережесі бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау үйлестіруші орган - Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне жүктелсін.
      3. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі

      Қазақстан Республикасының
      Әділет министрі

      Қазақстан Республикасы
      Ақпараттандыру және байланыс
      агенттігінің төрағасы

      Қазақстан Республикасы
      Жер ресурстарын басқару
      агенттігінің төрағасы

Қазақстан Республикасы       
Қаржы министрінің          
2005 жылғы 29 қазандағы N 386,  
Қазақстан Республикасы      
Әділет министрінің         
2005 жылғы 18 қазандағы N 273,   
Қазақстан Республикасы       
Жер ресурстарын басқару      
агенттігі төрағасының        
2005 жылғы 19 қазандағы N 161-ө, 
Қазақстан Республикасы      
Ақпараттандыру және байланыс   
агенттігі төрағасының      
2005 жылғы 27 қазандағы N 369-п 
бірлескен бұйрығымен бекітілді 

Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты
бойынша халыққа мемлекеттік қызмет көрсету орталықтарын
ұйымдастыру және оның жұмыс істеуі жөніндегі өзара
іс-қимыл ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже "Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттiк қызмет көрсету туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 24 мамырдағы N 501 қаулысына сәйкес әзірленді және әділет, жер ресурстарын басқару, ақпараттандыру және байланыс органдарының, салық органдарының (бұдан әрі - уәкілетті органдар) арасындағы Астана және Алматы қалаларында "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттiк қызмет көрсету орталықтарын (бұдан әрі - Орталық) ұйымдастыру және оның жұмыс істеуі жөніндегі өзара іс-қимыл тәртібін анықтайды.

      2. Уәкілетті органдар Орталық қызметін Қазақстан Республикасының заң және өзге нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген құзыреттер шегінде қамтамасыз етеді.
      Орталық және уәкілетті органдар қызметін үйлестіруді Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі өз құзыреті шегінде жүзеге асырады.

      3. Орталық өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Орталық осы Ереженің 28-тармағында көзделген өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру жөнінде "жалғыз терезе" қағидаты бойынша халыққа мемлекеттік қызмет көрсетуді қамтамасыз етеді.

      5. Орталықтың құрылымы мен штат санын Қазақстан Республикасы Әділет министрі Орталықтарда жұмыс істеу үшін қызметкерлері бөлінетін уәкілетті органдардың ұсыныстары негізінде бекітеді.

      6. Орталықты қаржылық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді Әділет министрлігі Орталықта жұмыс істеуге бөлінген қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеуді уәкілетті органдар қаражатының есебінен жүргізуді қоспағанда, Орталықты ұстау үшін республикалық бюджеттен бөлінетін қаражат шегінде жүзеге асырады.

      7. Әділет министрлігі Орталықты осы Ереженің 1-қосымшасына сәйкес өтініш-қолхат бланкілерімен қамтамасыз етеді.

      8. Уәкілетті органдар қызметінің бағыттарына сәйкес:
      1) Орталықтың бекітілген штат саны мен құрылымының шегінде білікті мамандардың қажетті санын Орталықта жұмыс істеуге береді;
      2) Орталықты салық органдарының бланктік өнімдерін қоспағанда, тиісті құжаттарды алу үшін толтырылуы қажет қажетті бланктік өнімдермен (формулярлармен, бланктермен, журналдармен, өтініштермен) (бұдан әрі - бланктік өнімдер) қамтамасыз етеді;
      3) құжаттарды заңнамаға сәйкес ресімдеу жөніндегі шешімдерді уақытылы қарауды және қабылдауды қамтамасыз етеді;
      4) ақпараттық стенділерге орналастыру үшін құжаттарды ресімдеу жөнінде Орталыққа ақпарат дайындайды және береді.

      9. Орталықтардың салық органдары құзыретіне кіретін құжаттарды қабылдауы және беруі осы Ереженің 28-тармағының 2) тармақшасына сәйкес кезең-кезеңмен жүзеге асырылады:
      бірінші кезең - 2005 жылғы 1 қарашадан бастап;
      екінші кезең - 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап.

2. Орталық қызметін ұйымдастыру

      10. Орталықтың негізгі міндеттері мыналар болып табылады:
      1) халыққа уақытылы және сапалы мемлекеттік қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;
      2) халыққа мемлекеттік қызмет көрсету кезінде сыбайлас жемқорлықпен құқық бұзушылықтар, төрешілдік, сөзбұйдалық және өзге де әкімшілік кедергілердің көрінуін жою үшін жағдай жасау;
      3) Орталық шеңберінде көрсетілетін қызметтер бойынша халыққа ақпараттық көмек көрсету.

      11. Орталық негізгі міндеттерін іске асыру мақсатында мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) Қазақстан Республикасының жеке және заңды тұлғаларының, шетелдік заңды тұлғалар мен азаматтардың, азаматтығы жоқ адамдардың (бұдан әрі - өтініш беруші) Ереженің 28-тармағында көзделген құжаттарды ресімдеуге және беруге өтініштерін қабылдау;
      2) ұсынылған құжаттардың толықтығын, оларды толтырудың дұрыстығын және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігін тексеру;
      3) Орталыққа өтініш жасаған кезде өтініш берушілерге ақпараттық көмек көрсету;
      4) құжаттарды қарау, олар бойынша шешім қабылдау және тиісінше ресімдеу үшін уәкілетті органдарға уақытылы беруді қамтамасыз ету;
      5) уәкілетті органдардан келіп түскен дайын құжаттарды беруді жүзеге асыру;
      6) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функциялар.

      12. Орталықты Қазақстан Республикасы Әділет министрі лауазымға тағайындайтын және лауазымнан босататын басқарушы басқарады.

      13. Басқарушы Орталық қызметін ұйымдастырады және басшылықты жүзеге асырады және Орталыққа жүктелген міндеттердің орындалуына дербес жауап береді.
      Басқарушы өз құзыретінің шегінде мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) Орталық жұмысын ұйымдастырады және қызметкерлер қызметін үйлестіреді;
      2) Орталықта құжаттарды қабылдау және беру мерзімінің, еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету үшін Орталықтың барлық қызметкерлерінің орындауы міндетті нұсқаулар береді;
      3) мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Орталықтың мүддесін білдіреді;
      4) Орталық қызметкерлерін көтермелеу, тәртіптік жаза қолдану туралы уәкілетті мемлекеттік органдар басшыларының атына ұсыныс енгізеді;
      5) Қазақстан Республикасының заңдарына және осы Ережеге сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      14. Өтініштер қабылдауды және құжаттар беруді Орталық қызметкерлері мемлекеттік (орыс) тілде жүзеге асырады.

      15. Қызметкерлер міндеттер мен функцияларға сәйкес мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) өтініш берушілердің құжаттарын ресімдеуге өтініштер қабылдайды;
      2) толтырылған өтініштердің дұрыстығын және ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;
      3) өтінішке қол қойған адамның өкілеттігін куәландырады;
      4) тиісті салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің бюджетке енгізілгенін растайтын құжаттардың бар болуын және деректемелерін тексереді;
      5) тиісті құжаттарды өтініш берушіден қабылдағаны туралы қолхат береді;
      6) хат-хабарларды уәкілетті органдарға жіберуді дайындауды жүзеге асырады;
      7) өтініш берушілерге құжаттарын береді;
      8) Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      16. Орталық қызметкерлерінің күн тәртібі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес белгіленеді.

      17. Орталық өз қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте тоқтатады.

      18. Орталықта Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес алты күндік жұмыс аптасы белгіленеді.

      19. Орталықта Орталықтың жұмысын үзіліссіз қамтамасыз ететін сағат 8.00-ден 21.00-ге дейін ауысымды жұмыс кестесі белгіленеді.

      20. Өтініштерді пошта бойынша немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде қабылдауға жол беріледі.

      21. Заңнамада белгіленген жағдайларда өтініш берушінің сенім білдірген адамы өтініш бере алады.

      22. Құжаттарды қабылдау және дайын құжаттарды беру "терезенің" арналғаны және атқаратын функциясы туралы ақпарат ілінген, сондай-ақ Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілген "терезе" арқылы жүзеге асырылады.

      23. Орталық қызметкерлерінің жұмыс орындары Орталықтың жергілікті есептеу желісіне қосылады.

      24. Орталықта азаматтарға "терезені" пайдаланбай-ақ қажетті құжаттарды алуға өтініш жіберуге мүмкіндік беретін, қосымша құжаттарды (құжаттар пакетін) қосуды талап етпейтін тиісті бағдарламалық қамтамасыз ету орнатылады.

      25. Орталықтың Web-сайтында Орталықтың жұмыс регламенті жөніндегі ақпараты, көрсетілетін қызметтер тізімі, уәкілетті органдардың анықтамалық және түсіндірме материалдары орналасады.

      26. Орталықта өтініш берушілерге анықтамалық ақпарат беру қамтамасыз етіледі.

      27. Өтініш беру электрондық кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Кезектілік нөмірлік талон беру арқылы белгіленеді және өтініш беруші нөмірлік талонындағы тиісті нөмірі электрондық таблода көрсетілген кезде операция залына жіберіледі, (*111/7, 111-талон нөмірі, 7-операция залындағы терезенің нөмірі).

3. Орталықта көрсетілетін мемлекеттік
қызметтердің тізбесі

      28. Орталықта мынадай:
      1) әділет органдарында:
      паспорттар мен жеке куәлікке;
      уақытша жеке куәлікке;
      азаматтарды тұрғылықты жері бойынша тіркеу жүргізілгендігі (тіркеуден алынғандығы) туралы белгісі бар азаматтарды тіркеу кітабына;
      туу туралы куәлікке;
      некені бұзу туралы куәлікке;
      әкелікті белгілеу туралы куәлікке;
      бала асырап алу туралы куәлікке;
      тегін, атын, әкесінің атын ауыстыру туралы куәлікке;
      азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайтадан берілетін куәлікке;
      мына заңды тұлғаларды:
      акционерлік қоғамды;
      мемлекеттік кәсіпорынды;
      мемлекеттік мекемені;
      мекемені;
      тұрғын үй-құрылыс кооперативі және тұрғын үй кооперативін;
      үй жайлар (пәтер) иелерінің кооперативін;
      селолық тұтыну кооперативін;
      өндірістік кооперативті;
      тұтынушылық кооперативін;
      сенім серіктестігін;
      толық серіктестікті;
      жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестікті;
      қоғамдық бірлестікті;
      діни бірлестікті;
      қорды;
      қауымдастық (одақ) нысанындағы заңды тұлғалардың бірлестігін;
      адвокаттар алқасын, нотариаттық палаталарды, аудиторлар палаталарын мемлекеттік тіркеу және қайта тіркеу, құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтыруларды тіркеу туралы құжаттарға*;
      филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу, қайта тіркеу, заңды тұлғаларды таратуды тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептен алу туралы құжаттарға;
      заңды тұлғаларды, филиалдар мен өкілдіктерді мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлікке;
      тіркелуі міндетті емес, жылжымайтын мүлікке және онымен жасалатын мәмілелерді, жылжымалы мүлік кепіліне құқықтарды тіркеу туралы тіркеу органының белгісі бар құқық белгілеуші құжаттың төлнұсқасына (нотариаттық бекітілген көшірмелері);
      жылжымайтын мүлікке (ауыртпалықтарды) және онымен жасалатын мәмілелерге құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы анықтамаға;
      кондоминиум объектіcін мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке; V070004945
      жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және оның техникалық сипаттамасы туралы анықтамаға;
      жылжымайтын объектілер жоспарын (кестесін) қоса алғанда, тіркеу органы бекіткен тіркеу ісі құжаттарының көшірмелеріне;
      жылжымайтын мүлкінің жоқтығы (бар екендігі) туралы анықтамаға;
      жер учаскесінде орналасқан жылжымайтын мүлікті бағалау құны актісіне;
_____________________
      * Республикалық және өңірлік мәртебесі бар қоғамдық бірлестіктерді (оның ішінде барлық саяси партияларды); шетелдік және халықаралық коммерциялық емес үкіметтік емес бірлестіктердің филиалдары мен өкілдіктерін; республиканың екі немесе одан көп облыстарының аумағында жұмыс істейтін діни басқармаларды (орталықтарды), діни бірлестіктерді, сондай-ақ олар құрған діни ғимараттарды, монастырларды және басқа да бірлестіктерді тіркеу (қайта тіркеу және таратуды тіркеу) туралы өтініштерді қабылдауды және құжаттарды беруді Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің  Тіркеу қызметі комитеті тікелей жүзеге асырады.
_____________________

      2) салық органдарында:
      1 кезең:
      электрондық түрде ақпарат алу мүмкіндігі бар салық төлеуші - жеке тұлғаның Қазақстан Республикасы бойынша салық берешегінің, міндетті зейнеткерлік жарнасы мен әлеуметтік аударымдар жөнінде берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамасына;
      Қазақстан Республикасының салық төлеушісінің куәлігіне;
      2 кезең:
      электрондық түрде ақпарат алу мүмкіндігімен салық міндеттерін орындау жөніндегі бюджетпен есеп-айырысуының жай-күйі туралы дербес шотының көшірмесіне;
      Қазақстан Республикасының салық төлеушісі куәлігінің телнұсқасына;
      қосылған құн салығын салық төлеушісі ретінде есепке қою туралы куәлігіне;
      салық органы мен Қазақстан Республикасының салық төлеушісінің арасындағы электрондық-цифрлық қолды пайдалану туралы келісіміне;
      жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлікке;
      салық салуға қатысты жиынтық салықпен тiркелген салық салынатын объектілердің есебін тіркеу карточкасына;
      салық салуға байланысты лотерея өткізетін және лотерея билеттерін өткізетін ұйымдар бойынша салық салынатын объектілердің есебін тіркеу карточкасына;
      жеке кәсіпкерлер үшін патентке;
      салық салуға қатысты, алкоголь өнімдерін өндіру және (немесе) көтерме өткізу жөніндегі салық салынатын объектілердің есебін тіркеу карточкасына;
      салық салуға байланысты бензинді (авиациялықтан басқа), дизель отынын көтерме немесе бөлшек сату жөніндегі салық салынатын объектілердің есебін тіркеу карточкасына;
      салық салуға байланысты шыны ыдыстарды қабылдау бойынша объектілердің есебін тіркеу карточкасына;

      3) жер ресурстарын басқару органдарында:
      жер учаскесіне жеке меншік құқығына актісіне;
      тұрақты жерді пайдалану құқығына актісіне;
      жерді уақытша өтеусіз (ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді) пайдалану (жалдау) құқығына актісіне;
      жерді уақытша өтеусіз пайдалану құқығына актісіне;
      жер учаскесінің бар немесе жоқ екендігі туралы ақпараттық анықтамасына өтініштерді қабылдау және беру бойынша қызмет түрлері көрсетіледі.

      29. Орталық көрсететін мемлекеттік қызметтердің әрбір түрі бойынша өтінішке қоса берілетін құжаттар тізбесі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгіленеді.

4. Орталықта өтініштерді қабылдау тәртібі

      30. Орталыққа келген өтініш беруші өзіне алуы қажетті құжатты нақты көрсете отырып, өтініш бланкісін толтырады. Бір құжат алу үшін бір өтініш бланкісі толтырылады.

      31. Қызметкер осы Ереженің 15-тармағында белгіленген талаптарды сақтай отырып өтінішті (қажет болған жағдайда қосымша құжаттармен қоса) қабылдайды.

      32. Құжаттарды толтырудың және берудің дұрыстығы мен толықтығын тексергеннен кейін қызметкер қабылданған өтінішті осы Ереженің 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініштерді есепке алу журналына тіркейді және өтініш берушіге өтініш-қолхат бланкісінің жыртылмалы талонын береді. Түскен құжаттарды есепке алу журналы электрондық түрде жүргізілуі мүмкін.

      33. Қызметкер қабылдаған өтініштердің бланкілері (құжаттардың пакетімен бірге) курьерге бергенге дейін уәкілетті органдардың атаулары және ресімделетін құжаттардың түрлері бойынша бөлініп қойғыларда сақталады.

      34. Орталыққа келіп түскен құпия ақпаратты Орталық қызметкерлері таратпауға тиіс. Орталықтың тұрғындардан құжаттарды қабылдауға және беруге қатысып жүрген қызметкерлері олардың ақпараттың сақталуына, қорғалуына және құпиялылығына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

5. Құжаттарды жеткізу

      35. Орталық тиісті уәкілетті органға өтініштерді қосымша құжаттармен жеткізуді осы өтініштер қабылданған күні кемінде 2 рет арнайы байланыс арқылы жүзеге асырады.

      36. Беруге дайын құжаттарды уәкілетті органдар Орталыққа жеткізу үшін арнайы байланыс арқылы күн сайын беріп отыруы тиіс:
      1) Орталыққа сағат 11.00-ге дейін берілген өтініш бойынша бір күн мерзімде берілуге тиіс құжаттарды уәкілетті орган Орталыққа осы күні сағат 16.00-ге дейін тапсырады, ал сағат 11.00-ден кейін берілген өтініш бойынша құжаттар Орталыққа келесі күні сағат 12.00-ге дейін беріледі;
      2) 1 жұмыс күнінен артық мерзімде беруге тиіс құжаттарды уәкілетті орган Орталыққа берілу мерзіміне бір күн бұрын сағат 16.00-ге дейін береді.

6. Халыққа қызмет көрсету орталықтарында
құжаттарды беру тәртібі

      37. Дайын құжаттарды беру күн сайын мерзімі көрсетілген өтініш-қолхат бланкісінің жыртылмалы талонының негізінде жүзеге асырылады. Бұл ретте, осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды беруді есепке алу журналында тіркеледі.
      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жағдайларда Орталық құжаттардың жекелеген түрлерін белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхат бойынша беруі мүмкін.

      38. Егер өтініш беруші немесе оның сенім білдірілген адамы құжаттарды алатын мерзімде келмесе, онда Орталық шығатын құжаттарды беру мерзімі біткен күннен бастап бір ай мерзім ішінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, сонан кейін оларды уәкілетті органға береді.

      39. Өтініш берушінің кінәсінен мерзімінде берілмеген құжаттар арнайы жабдықталған, жанбайтын темір шкафтарда құжаттардың түрлері және берілу уақыттары бойынша бөлініп сақталады.

      40. Құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктер (түзетулер, тазартулар) анықталған жағдайда, уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде қайтару себептерін жазбаша дәлелдеп, Орталыққа қайтарып береді.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін Орталық бір жұмыс күні ішінде өтініш берушіге уәкілетті органның қайтару себебі көрсетілген жазбаша негіздемесін береді.

7. Орталықтың және уәкілетті органдардың
арасында ақпарат алмасу

      41. Уәкілетті органдар арасындағы ақпарат алмасу электрондық және қағаз жеткізілімдерде жүзеге асырылады.

      42. Уәкілетті мемлекеттік органдар бірыңғай бағдарламалық қамтамасыз ету әзірленгенге және енгізілгенге дейін жұмысты өздерінің ақпарат жүйесі шеңберінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне тұрғындардан Орталыққа берілген құжаттардың уақтылы және жедел қабылданып, өңделуі, олардың саны туралы ақпаратты тоқсан сайын жібере отырып жүзеге асырады.

      43. Ақпараттандыру және байланыс органдары Орталықта ақпараттық жүйелерді қамтамасыз ету және жұмыс істеу жөнінде әдістемелік және практикалық көмек көрсетеді.

8. Өзге де шарттар

      44. Орталыққа келіп түскен шағымдарды қарау Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген тәртіпте және мерзімде жүзеге асырылады.

      45. Орталықта оған келген әрбір өтініш беруші үшін қол жетімді шағымдар мен ұсыныстар кітабын жүргізу міндетті.

      46. Орталық Басқарушысының белгіленген құзыретінің шегінен шығатын шағымдар құзыретті мемлекеттік органға немесе лауазымды адамға өтініш берушіні үш күн мерзімнен кешіктірмей хабардар ете отырып жолданады.

                                                 Ережеге 1-қосымша

                                   _____________________ ауданының
                                   _____________________ қаласының
                                   Халыққа қызмет көрсету орталығы
                                   _______________________________
                                   ______________ тел. ___________
                                   мекен-жайдың тұрғыны
                                   _______________________________
                                      (өтініш берушінің Т.А.Ә.)
                                   _______________________________

                        Өтініш N ____

      Қосымшалары бар мынадай құжаттарды: _________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
           (өтініш берілген мемлекеттік қызметтің түрі)
___________________________________________________________________

өтініш қабылдауыңызды сұраймын.
                                         __________________________
                                           (өтініш берушінің қолы)

                                         "___" ___________ 200__ ж.

-------------------------------------------------------------------
                           (кесу сызығы)

                           Қолхат N ____

___________________________________________________________________
                      (өтініш берушінің Т.А.Ә.)

қосымшалары бар мынадай құжаттар: _________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
         (өтініш берілген мемлекеттік қызметтің түріне)

өтініш қабылданды.

Құжаттың берілген күні және жері: "__"_______ 200_ ж. __сағ. __мин.
__________________________ мекен-жайы бойынша N______каб. (терезе).

Халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкері
___________________________________________      __________________
                  (Т.А.Ә.)                              (қолы)

"___" __________ 200__ ж. ____сағ. ____мин.          мөрдің орны

                                                  Ережеге 2-қосымша

           Келіп түскен өтініштерді есепке алу журналы
 

Р/с
N

өтініштің
қабылданған
күнi, уақыты
және нөмірі

өтiнiш
беру-
шiнiң
Т.А.Ә.

өті-
ніш
ны-
саны

уәкілетті
органға
жолдаған
күні және
уақыты

қа-
ралу
мер-
зімі

уәкілетті
органнан
келіп
түскен
күні және
уақыты

қарау нәти-
жесі

















                                                Ережеге 3-косымша

             Құжаттарды беруді есепке алу журналы

N
р/с

алушының
Т.А.Ә.

қол-
хаттың
нөмірі

бері-
летін
құжаттың
атауы

берілетін құжаттың орнына тапсырылған құ-
жаттар (заңна-
маға сәйкес)

берілген
күні және
уақыты

алу-
шының
қолы















Об утверждении Правил взаимодействия по организации и функционированию Центров обслуживания населения по принципу "одного окна" в городах Астане и Алматы по оказанию государственных услуг

Совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 18 октября 2005 года № 273, и.о. Министра финансов Республики Казахстан от 29 октября 2005 года № 386, Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи от 27 октября 2005 года № 369-п и Председателя Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами от 19 октября 2005 года № 161-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 1 ноября 2005 года № 3915. Утратил силу совместными приказами Министра юстиции Республики Казахстан от 13 апреля 2010 № 115, Министра связи и информации Республики Казахстан от 20 апреля 2010 № 15, Председателя Агентсва Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами от 4 мая 2010 № 67-П, Министра финансов Республики Казахстан от 24 мая 2010 № 248

      Сноска. Утратил силу совместными приказами Министра юстиции РК от 13.04.2010 № 115, Министра связи и информации РК от 20.04.2010 № 15, Председателя Агентсва РК по управлению земельными ресурсами от 04.05.2010 № 67-П, Министра финансов Республики Казахстан от 24.05.2010 № 248.

      Министерство финансов                Министерство юстиции
      Республики Казахстан                 Республики Казахстан
      29 октября 2005 года                 18 октября 2005 года
             N 386                                  N 273

      Агентство Республики                 Агентство Республики
      Казахстан по                         Казахстан по управлению
      информатизации и связи               земельными ресурсами
      27 октября 2005 года                 19 октября 2005 года
             N 369-п                               N 161-п
 
      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 мая 2005 года N 501 "Об оказании государственных услуг населению по принципу "одного окна" в городах Астане и Алматы", в целях своевременной организации работы Центров обслуживания населения в городах Астане и Алматы, ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия по организации и функционированию Центров обслуживания населения по принципу "одного окна" в городах Астане и Алматы по оказанию государственных услуг.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на координирующий орган - Министерство юстиции Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня официального опубликования.

      И.о. Министра финансов               Министр юстиции
      Республики Казахстан                 Республики Казахстан

      Председатель Агентства               Председатель Агентства
      Республики Казахстан                 Республики Казахстан
      по информатизации и связи            по управлению земельными
                                           ресурсами
      

Утверждены                
совместным приказом            
И.о. Министра финансов Республики Казахстан
от 29 октября 2005 года N 386       
Министра юстиции Республики Казахстан   
18 октября 2005 года N 273        
Председателя Агентства Республики Казахстан
по информатизации и связи         
27 октября 2005 года N 369-п       
Председателя Агентства Республики Казахстан
по управлению земельными ресурсами   
19 октября 2005 года N 161-п     


 Правила взаимодействия по организации и функционированию
Центров обслуживания населения по принципу "одного окна" в
городах Астане и Алматы по оказанию государственных услуг

  
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 мая 2005 года N 501 "Об оказании государственных услуг населению по принципу "одного окна" в городах Астане и Алматы" и определяют порядок взаимодействия по организации и функционированию Центров обслуживания населения по принципу "одного окна" в городах Астане и Алматы (далее - Центр) между органами юстиции, по управлению земельными ресурсами, информатизации и связи, налоговых органов (далее - уполномоченные органы) по оказанию государственных услуг.

      2. Уполномоченные органы обеспечивают деятельность Центра в пределах компетенции, установленных законодательными и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      Координация деятельности Центра и уполномоченных органов в пределах своей компетенции осуществляется Министерством юстиции Республики Казахстан.

      3. Центр осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящими Правилами.

      4. Центр обеспечивает предоставление населению государственных услуг по принципу "одного окна" по приему заявлений и выдаче документов, предусмотренных пунктом 28 настоящих Правил.

      5. Структура и штатная численность Центра утверждается Министром юстиции Республики Казахстан на основании предложений уполномоченных органов, сотрудники которых выделяются для работы в Центрах.

      6. Финансовое и материально-техническое обеспечение Центра осуществляется Министерством юстиции в пределах средств, выделяемых из республиканского бюджета для содержания Центра, за исключением оплаты труда выделенных для работы в Центре сотрудников, которая производится за счет средств уполномоченных органов.

      7. Министерство юстиции обеспечивает Центр бланками заявлений-расписок согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      8. Уполномоченные органы в соответствии с направлениями деятельности:
      1) предоставляют для работы в Центре необходимое количество квалифицированных сотрудников, в пределах утвержденной штатной численности и структуры Центра; 
      2) обеспечивают Центр необходимой бланочной продукцией (формулярами, бланками, журналами, заявлениями) (далее - бланочной продукцией), заполнение которой необходимо для получения соответствующих документов, за исключением бланочной продукции налоговых органов;
      3) обеспечивают своевременное рассмотрение и принятие решений по оформлению документов в соответствии с законодательством;
      4) подготавливают и представляют в Центр информацию для размещения на информационных стендах по оформлению документов.

      9. Прием и выдача Центрами документов входящих в компетенцию налоговых органов осуществляется поэтапно, в соответствии с подпунктом 2) пункта 28 настоящих Правил:
      первый этап - с 1 ноября 2005 года;
      второй этап - с 1 января 2006 года.

  
2. Организация деятельности Центра

      10. Основными задачами Центра являются:
      1) обеспечение своевременного и качественного предоставления государственных услуг населению;
      2) создание условий для искоренения проявлений коррупционных правонарушений, бюрократизма, волокиты и иных административных барьеров при оказании государственных услуг населению;
      3) оказание информационной помощи населению по услугам, предоставляемым в рамках Центра.

      11. В целях реализации основных задач Центр осуществляет следующие функции:
      1) прием заявлений физических и юридических лиц Республики Казахстан, иностранных юридических лиц и граждан, лиц без гражданства (далее - заявитель) на оформление и выдачу документов, предусмотренных в пункте 28 настоящих Правил;
      2) проверка полноты представленных документов, правильность их составления и соответствия законодательству Республики Казахстан;
      3) оказание информационной помощи заявителям при обращении в Центр;
      4) обеспечение своевременной передачи документов уполномоченным органам для их рассмотрения, принятия по ним решения и соответствующего их оформления;
      5) выдача заявителям готовых документов, поступивших из уполномоченных органов;
      6) иные функции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Центр возглавляет управляющий, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Министром юстиции Республики Казахстан.

      13. Управляющий организует деятельность и осуществляет руководство Центром и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Центр задач.
      В пределах своей компетенции управляющий осуществляет следующие функции:
      1) организует работу и координирует деятельность сотрудников Центра;
      2) для обеспечения соблюдения сроков приема и выдачи документов, трудовой дисциплины в Центре дает указания, обязательные для исполнения всеми сотрудниками Центра;
      3) представляет интересы Центра в государственных органах и иных организациях;
      4) вносит представление на имя руководителей уполномоченных органов о поощрении, наложении дисциплинарных взысканий на сотрудников Центра;
      5) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.

      14. Прием заявлений и выдача документов осуществляется сотрудниками Центра на государственном и (или) русском языках.

      15. Сотрудники в соответствии с задачами и функциями:
      1) принимают заявления на оформление документов заявителями;
      2) проверяют правильность заполнения заявлений и полноту пакета представленных документов;
      3) удостоверяются в полномочии лица, подписавшего заявление;
      4) проверяют наличие и реквизиты документов, подтверждающих внесение в бюджет соответствующих налогов и других обязательных платежей в бюджет;
      5) выдают расписку о приеме соответствующих документов от заявителя;
      6) осуществляют подготовку корреспонденции на отправку в уполномоченные органы;
      7) выдают документы заявителям;
      8) осуществляют иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      16. Распорядок дня для сотрудников Центра устанавливается в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      17. Центр прекращает свою деятельность в порядке, установленном  законодательством Республики Казахстан.

      18. В Центре устанавливается шестидневная рабочая неделя в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.

      19. В Центре устанавливается посменный график работы, обеспечивающий работу Центра с 8.00 часов до 21.00 часов без перерыва.

      20. Допускается прием заявлений по почте или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством.

      21. Допускается подача заявлений доверенным лицом заявителя в случаях, установленных законодательством.

      22. Прием документов и выдача готовых документов осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указываются фамилия, имя, отчество и должность сотрудника Центра.

      23. Рабочие места работников Центра подключаются к локальной вычислительной сети Центра.

      24. В Центре устанавливается соответствующие программное обеспечение, позволяющее гражданам отправить заявление на получение необходимого документа, не требующего приложения дополнительных документов (пакет документов), без использования "окон". 

      25. На Web-сайте Центра размещается информация по регламенту работы Центров, перечень предоставляемых услуг, справочные и разъяснительные материалы уполномоченных органов.

      26. В Центре обеспечивается предоставление заявителям справочной информации.

      27. Подача заявлений осуществляется в порядке электронной очереди. 
      Очередность определяется посредством выдачи номерного талона и заявитель допускается в операционный зал при появлении на электронном табло номера, соответствующего номеру, указанному в номерном талоне. (*111/7, где 111- номер талона, 7 - номер окна в операционном зале).

  
3. Виды государственных услуг оказываемых в Центре

      28. В Центре оказываются следующие виды услуг по приему заявлений и выдаче:
      1) в органах юстиции:
      паспорта и удостоверения личности;
      временного удостоверения личности;
      книги регистрации граждан с отметкой о произведенной регистрации (снятия с регистрации) граждан по месту жительства;
      свидетельства о рождении;
      свидетельства об установлении отцовства;
      свидетельства об усыновлении (удочерении);
      свидетельства о перемене фамилии, имени, отчества;
      свидетельства о расторжении брака;
      повторного свидетельства о регистрации актов гражданского состояния;
      документов о государственной регистрации и перерегистрации, регистрации изменений и дополнений в учредительные документы следующих юридических лиц*:
      акционерного общества;
      государственного предприятия;
      государственного учреждения;
      учреждения;
      жилищно-строительного кооператива и жилищного кооператива;
      кооператива собственников помещений (квартир);
      сельского потребительского кооператива;
      производственного кооператива;
      потребительского кооператива;
      коммандитного товарищества;
      полного товарищества;
      товарищества с ограниченной и дополнительной ответственностью;
      общественного объединения;
      религиозного объединения;
      фонда;
      объединения юридических лиц в форме ассоциации (союза);
      коллегий адвокатов, нотариальных палат, палат аудиторов;
      документов об учетной регистрации, перерегистрации филиалов и представительств, регистрации ликвидации юридических лиц и снятие с учета филиалов и представительств;
      выдача дубликата свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридических лиц, филиалов и представительств;

      подлинника правоустанавливающего документа (нотариально заверенных копий) с отметкой регистрирующего органа о произведенной регистрации прав (обременений) на недвижимое имущество и сделок с ним, залога движимого имущества, не подлежащего обязательной регистрации;
      свидетельства о государственной регистрации прав (обременений) на недвижимое имущество и сделок с ним;
      свидетельства о государственной регистрации объекта кондоминиума; V070004945
      справки о зарегистрированных правах (обременениях) на недвижимое имущество и его технических характеристиках;
      копий документов регистрационного дела, заверенных регистрирующим органом, включая план (схемы) объектов недвижимости;
      справки об отсутствии (наличии) недвижимого имущества;
      2) в налоговых органах:
      1 этап:
      справки об отсутствии (наличии) налоговой задолженности налогоплательщика - физического лица, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям по Республике Казахстан с возможностью получения информации в электронном виде;
      свидетельства налогоплательщика Республики Казахстан;
      2 этап:
      выписки из лицевого счета о состоянии расчетов с бюджетом по исполнению налоговых обязательств с возможностью получения информации в электронном виде;
      дубликата свидетельства налогоплательщика Республики Казахстан;
      свидетельства о постановке на учет по налогу на добавленную стоимость;
      дубликата свидетельства о постановке на учет по налогу на добавленную стоимость;
      соглашения об электронной цифровой подписи между налоговым органом и налогоплательщиком Республики Казахстан;
      свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя;
      регистрационной карточки учета объектов налогообложения, связанных с налогообложением, фиксированным суммарным налогом;
      регистрационной карточки учета объектов налогообложения, связанных с налогообложением, по организации, проведению лотереи и реализации лотерейных билетов;
      патента для индивидуальных предпринимателей;
      регистрационной карточки учета объектов налогообложения, связанных с налогообложением, по производству и (или) оптовой реализации алкогольной продукции;
      регистрационной карточки учета объектов налогообложения, связанных с налогообложением, по оптовой или розничной торговли бензином (кроме авиационного), дизельным топливом;
      регистрационной карточки учета объектов налогообложения, связанных с налогообложением, по приему стеклопосуды;
      3) в органах по управлению земельными ресурсами:
      акта на право частной собственности на земельный участок;
      акта на право постоянного землепользования;
      акта на право временного возмездного (долгосрочного, краткосрочного) землепользования (аренды);
      акта на право временного безвозмездного землепользования;
      информационной справки о наличии или отсутствии земельного участка.

      29. Перечень документов прилагаемых к заявлению по каждому виду государственных услуг, оказываемых Центром, устанавливается действующим законодательством Республики Казахстан.
 
_________________
* Прием заявлений и выдача документов о регистрации (перерегистрации и регистрации ликвидации): общественных объединений с республиканским и региональным статусами (в том числе всех политических партий); филиалов и представительств иностранных и международных некоммерческих неправительственных объединений; религиозных управлений (центров), религиозных объединений, действующих на территории двух или более областей республики, а также образуемых ими духовных заведений, монастырей и других объединений осуществляется непосредственно в Комитете регистрационной службы Министерства юстиции Республики Казахстан

4. Порядок приема заявлений в Центре

      30. Заявитель, обратившийся в Центр, заполняет бланк заявления, указывая конкретный документ, который ему необходимо получить. На получение одного документа заполняется один бланк заявления.

      31. Сотрудник принимает заявление (в случае необходимости, с прилагаемыми к нему документами) с соблюдением требований установленных пунктом 15 настоящих Правил.

      32. При правильности и полноты заполнения и предоставления документов, сотрудник регистрирует принятое заявление в журнале учета заявлений по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и выдает заявителю отрывной талон бланка заявления-расписки. Ведение журнала учета поступивших заявлений возможно в электронном виде.

      33. Принятые сотрудником бланки заявлений (с пакетом документов, если таковые имеются) до передачи курьеру хранятся в стеллажах с разбивкой их по наименованиям уполномоченных органов и видам оформляемых документов.

      34. Конфиденциальная информация, поступившая в Центр, не подлежит разглашению сотрудниками Центра. Сотрудники Центра, участвующие в приеме и выдаче документов населению, несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан за сохранность, защиту и конфиденциальность информации.

 5. Доставка документов

      35. Центром доставка в соответствующий уполномоченный орган заявлений с прилагаемыми документами осуществляется не менее 2 раз в день приема данных заявлений посредством специальной связи.

      36. Готовые к выдаче документы должны быть переданы уполномоченными органами через специальную связь для доставки в Центр ежедневно:
      1) документы, подлежащие выдаче в однодневный срок - по заявлению, поданному в Центр до 11.00 часов, уполномоченным органом передаются в Центр в этот же день до 16.00 часов, по заявлению, поданному после 11.00 часов, документы передаются в Центр на следующий день до 12.00 часов;
      2) документы, подлежащие выдаче в срок более 1 рабочего дня - уполномоченным органом передаются в Центр за день до срока выдачи до 16.00 часов.

 6. Порядок выдачи документов в Центре обслуживания населения

      37. Выдача готовых документов осуществляется ежедневно на основании отрывного талона бланка заявления-расписки в указанный в нем срок. При этом, выдача регистрируется в журнале учета выдачи документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      В случаях установленных законодательством Республики Казахстан, отдельные виды документов могут быть выданы Центром по доверенности, оформленной в установленном порядке.

      38. В случаях, если заявитель или его доверенное лицо не обратилось за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение месяца со дня наступления срока выдачи выходных документов, после чего передает их в уполномоченные органы.

      39. Не выданные в срок по вине заявителя документы хранятся в специально оборудованных несгораемых металлических шкафах, с разбивкой по видам документов и датам их выдачи.

      40. При выявлении ошибок (исправлений, подчисток) в оформлении документов, уполномоченный орган в течение одного рабочего дня после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует заявителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа причины возврата.

  7. Обмен информацией между Центром и уполномоченными органами

      41. Обмен информацией между уполномоченными органами осуществляется на электронных и бумажных носителях.

      42. Уполномоченные государственные органы до разработки и внедрения единого программного обеспечения осуществляют работу в рамках собственных информационных систем с направлением ежеквартального отчета Министерству юстиции Республики Казахстан о количестве, оперативности и своевременности приема, обработки и выдачи населению документов в Центре.

      43. Органы по информатизации и связи оказывают методическую и практическую помощь по обеспечению и функционированию в Центре информационных систем.

 8. Прочие условия

      44. Рассмотрение жалоб, поступающих в Центр, осуществляется в порядке и в сроки, предусмотренные действующим законодательством Республики Казахстан.

      45. В Центре обязательно ведение книги жалоб и предложений, которая должна быть доступна для каждого заявителя, обратившегося в Центр.

      46. Жалобы, рассмотрение которых выходит за пределы установленной компетенции управляющего Центра, направляются компетентному государственному органу или должностному лицу с обязательным уведомлением заявителя в срок не более трех дней. 
 

 приложение 1 к Правилам    

Центр обслуживания населения  
________________ района       
города ________________       
от ____________________       
_______________________       
(Ф.И.О. заявителя)         
проживающего по адресу:       
______________________        
_________тел.__________       


                                   Заявление N ___

      Прошу принять заявление _____________________________________
___________________________________________________________________
            (вид запрашиваемой государственной услуги)

с приложением следующих документов:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
                                              _____________________
                                                (подпись заявителя)
                                              "___"________ 200_ г.

-------------------------------------------------------------------
                              (линия отрыва)

                              Расписка N ___

      Заявление ___________________________________________________
                     (вид запрашиваемой государственной услуги)

с приложением следующих документов:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
принято от __________________________.
                (Ф.И.О. заявителя)

      Дата и место выдачи документов: с __ час. ___ мин. 
"___"_______ 200_ г. по адресу: __________________________ каб. 
(окно) №____.


Сотрудник Центра обслуживания населения
________________________________                _________________ 
          (Ф.И.О.)                                    (подпись)

"__"_______200_ г. __ час. ___ мин. 

                                                    место штампа


 приложение 2 к Правилам

           
             Келіп түскен өтініштерді есепке алу журналы
                   Журнал учета поступивших заявлений

Р/с
N
 
 
 
 
 
N
п/п

өтініштің
қабылданған
күнi, уақыты
және нөмірі
 
 
 
дата, время
приема и 
номер
заявления

өтiнiш
беру-
шiнiң
Т.А.Ә.
 
 
 
Ф.И.О.
заяви-
теля

өті-
ніш
ны-
саны
 
 
 
пред-
мет
заяв-
ления

уәкілетті
органға
жолдаған
күні және
уақыты
 
 
дата и
время
направле-
ния в 
уполномо-
ченный
орган

қа-
ралу
мер-
зімі
 
 
 
срок
рас-
смот-
рения

уәкілетті
органнан
келіп
түскен
күні және
уақыты
 
дата и
время
поступ-
ления из 
уполномо-
ченного
органа

қарау нәти-
жесі
 
 
 
 
резуль
тат
рас-
смот-
рения


























































 приложение 3 к Правилам      

              Құжаттарды беруді есепке алу журналы 
                 Журнал учета выдачи документов

N
р/с
 
 
 
 
N
п/п

алушының
Т.А.Ә.
 
 
 
 
Ф.И.О.
получа-
теля

қол-
хаттың
нөмірі
 
 
 
номер
рас-
писки 

бері-
летін
құжаттың
атауы
 
 
наимено-
вание
выдава-
емого
документа

берілетін құжаттың орнына тапсырылған құ-
жаттар (заңна-
маға сәйкес)
 
документы,
сданные взамен
выдаваемого
документа (в
соответствии с
законо-
дательством)

берілген
күні және
уақыты
 
 
 
дата и
время
выдачи

алу-
шының
қолы
 
 
 
подпись
получа-
теля