Әуе кемелерін есептен шығару ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының 2005 жылғы 18 қазандағы N 221 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 11 қарашада тіркелді. Тіркеу N 3930. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 9 наурыздағы № 123 бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 2011.03.09 № 123 (ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының 5-бабы 1-тармағының 26-6) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 қарашадағы N 1232 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті туралы  ереженің 10-тармағының 2) тармақшасына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Қоса беріліп отырған Әуе кемелерін есептен шығару ережесі бекітілсін.
      2. Ұшу жарамдылығы нормаларын қамтамасыз ету бөлімі (Д.М.Серікбаев) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеу үшін ұсынсын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті ұшу қауіпсіздігін мемлекеттік қадағалау басқармасының бастығы А.Б.Жолдыбаевқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Төраға

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация  
министрлігі         
Азаматтық авиация комитеті 
төрағасының        
2005 жылғы 18 қазандағы   
N 221 бұйрығымен бекітілген 

  Әуе кемелерін есептен шығару ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Әуе кемелерін есептен шығару ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына сәйкес әзірленді.

      2. Ереже азаматтық әуе кемелерін және басқа да авиациялық техниканы есептен шығару тәртібін реттейді, авиациялық техниканы есептен шығару үшін қажетті құжаттардың тізбесін белгілейді.

      3. Есептен шығаруға тағайындалған ресурсы біткен немесе табиғи тозу, апат, авария, жөндеуге келмейтін конструкциялық-өндірістік кемшіліктер анықталу, жойылу, жоғалу (іздеу жұмыстары тоқтатылғанда), мәжбүрлікпен қонған жерден эвакуациялау мүмкіндігі болмау, жөндеу мен қалпына келтіру орынсыз болу салдарынан жарамсыз болған мынадай азаматтық авиациялық техника:
      1) әуе кемелері;
      2) авиациялық қозғалтқыштар;
      3) планерлер (экипажды, жолаушыларды, жүк пен жабдықты орналастыруға арналған ұшақ корпусы, оған қанат, қозғалтқыштар бекітіледі);
      4) ұшу-қону құрылғылары (ұшақтың ұшуын жақсартуға және қонғаннан кейінгі тежеуішті қамтамасыз етуге арналған жалғасқанатшалар, тежеуіш қалқаншалар);
      5) жинақтаушы бұйымдар (орнатылған кез келген құралдар, жабдық, стандарттық бөлшектер және әуе кемесінің ұшуын жүзеге асыру үшін пайдаланылатын басқа да жинақтаушы бұйымдар) және агрегаттар;
      6) әуе кемелері тренажерлары есептен шығаруға жатады.

      4. Авиациялық техниканы есептен шығару меншік нысанына қарамастан пайдаланушының басшысы бекітетін немесе әуе кемелері меншік иесінің авиациялық техниканы есептен шығару туралы актінің (Ережеге  1-қосымша ) негізінде жүргізіледі.

      5. Әуе кемесінен, авиациялық қозғалтқыштан алынған және қалпына келтіру жөндеуінен кейін қалпына келтіруге жататын жинақтаушы бұйымдар, бөлшектер, агрегаттар консервацияланады және одан әрі пайдаланылады.

      6. Қалпына келтіруге жарамайтын бөлшектер, агрегаттар және жинақтаушы бұйымдар бөлшектендіріледі және есептен шығарылады. Бұл ретте осы бұйымдардың пайдаланымдағы әуе кемелері мен авиациялық қозғалтқыштарда пайдалануға рұқсат берілмейді.

  2. Авиациялық техниканы есептен шығару және
құжаттама ресімдеу тәртібі

      7. Пайдаланушының басшысы немесе әуе кемесінің меншік иесі құратын авиациялық техниканы есептен шығару жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) жасаған Авиациялық техниканы есептен шығару актісі немесе авиациялық оқиғаны тексеру жөніндегі комиссия есебі авиациялық техниканы есептен шығаруға бастапқы құжат болып табылады.

      8. Комиссия мынадай құрамда құрылады:
      әуе кемесін пайдаланушының басшысы немесе бас инженері;
      бөлімше бастығы (техникалық қызмет, техникалық қызмет көрсету жөніндегі цех);
      өндірістік-диспетчерлік бөлімнің өкілі;
      техникалық бақылау бөлімінің өкілі;
      материалдық-техникалық қамтамасыз етудің өкілі;
      қаржы қызметінің өкілі.
      Жөндеу зауытындағы авиациялық техниканы есептен шығару актісін ресімдеу кезінде комиссия құрамына авиациялық техника меншік иесінің өкілі немесе оның сенімді тұлғасы енгізіледі.

      9. Комиссия:
      1) есептен шығаруға жататын объектіге тексеру жүргізеді, пайдалану, техникалық құжаттаманы (формулярлар, паспорттар, этикеткалар) зерделейді, объектінің қалпына келтіру мен одан әрі пайдалануға жарамсыздығын анықтайды;
      2) осы Ереженің 3-тармағында көрсетілген объектіні есептен шығару себептерін анықтайды;
      3) есептен шығарылатын объектінің жинақтаушы бұйымдарын, құралдарын, бөлшектерін одан әрі пайдалану мүмкіндігін анықтайды.

      10. Есептен шығарылған авиациялық техниканың жинақтаушы бұйымдарын пайдалану мүмкіндігін анықтау үшін Комиссия олардың техникалық жай-күйіне талдау және пайдалану құжаттамасына (формулярлар, паспорттар, этикеткалар) талдау жүргізеді. Қажет болғанда жинақтаушы бұйымдардың (әсіресе қымбат бағалыларын) техникалық жай-күйін бағалауды нақтылау үшін олардың бөлшектеніп зертханаға немесе жасаушы кәсіпорынға (уағдаластық бойынша) жіберілуі мүмкін.

      11. Талдау негізінде әуе кемесінің, авиақозғалтқыштың жинақтаушы бұйымдардың техникалық жай-күйін бағалау ведомосі жасалады (Ережеге  2-қосымша ), ол авиациялық техниканы есептен шығару актісіне қоса беріледі.

      12. Авиациялық техниканы есептен шығару актісінде авиациялық техниканы сипаттайтын деректер көрсетіледі: үлгісі, тану белгісі, зауыт нөмірі, шыққан күні, пайдалану күнінен бастап және соңғы жөндеуден кейінгі істеген жұмысы (ұшу сағаттарында, қонуда, ұшуға жіберілгенде немесе циклдарда), жөндеу жұмыстары саны, бастапқы құны (қайта бағаланғандар үшін - қалпына келтіру), бухгалтерлік есептің деректері бойынша амортизациялық аударымдар сомасы, авария, пайдалану шарттарын бұзу, табиғи апатқа байланысты есептен шығару кезіндегі шығынның мөлшері. Техникалық жай-күйді талдау есептен шығару объектісін тексерудің нәтижесін көрсету, оған толық сипаттама және қалпына келтіру орындылығының немесе мүмкіндігі жоқтығының негіздемесін беру тиіс.

      13. Әуе кемесін немесе авиациялық қозғалтқышты есептен шығару кезінде авиациялық техниканы есептен шығару актісі мен жинақтаушы бұйымдардың техникалық жай-күйін бағалау ведомосі үш данада жасалады. Бірінші данасы пайдаланушыда немесе авиациялық техниканың меншік иесінде қалады, екінші және үшінші даналары Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитетіне жіберіледі.

      14. Мерзімінен бұрын тозу, пайдалану шарттарының бұзылуы, зақымдану салдарынан авиациялық техниканы есептен шығару кезінде авиациялық техниканы есептен шығару актісіне комиссияның қарау материалдары қоса беріледі.

      15. Комиссия қол қойған авиациялық техниканы есептен шығару актісі және әуе кемесінің, авиақозғалтқыштың жинақтаушы бұйымдарының техникалық жай-күйін бағалау ведомосі пайдаланушының басшысына немесе авиациялық техниканың меншік иесіне бекітуге беріледі.

      16. Комиссия қол қойған және пайдаланушының басшысы немесе авиациялық техниканың меншік иесі бекіткен авиациялық техниканы есептен шығару актісі, әуе кемесі жинақтаушы бұйымдарының, агрегаттарының, бөлшектерінің техникалық жай-күйін бағалау ведомосі Әуе кемесін тіркеу туралы куәліктің және Әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы туралы куәліктің түпнұсқаларымен бірге Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитетіне жіберіледі.

      17. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті ұсынылған құжаттардың негізінде авиациялық техниканы есептен шығаруға шешім қабылдайды, ол туралы пайдаланушыны немесе осы авиациялық техниканың меншік иесін хабардар етеді.

      18. Әуе кемесін Қазақстан Республикасының азаматтық әуе кемелері мемлекеттік тізілімінен шығарғаннан кейін пайдаланушы немесе авиациялық техниканың меншік иесі авиациялық техниканы есептен шығаруға арналған рұқсатты, Әуе кемесін тіркеу туралы куәлікті және Әуе кемесінің ұшуға жарамдылығы туралы куәлікті жою туралы құжаттарды алып, авиациялық техниканы бөлшектеу мен ұшуға жарамсыз жай-күйге келтіруге кіріседі, техникалық құжаттама жойылады.

                                 Азаматтық авиациялық техниканы
                                    есептен шығару ережесіне
                                            1-қосымша
                                          "Бекітемін"
                                     ________________________
                                         Пайдаланушының
                                    (меншік иесінің) басшысы
                                  20 ___ жылғы " ___ "__________

       Авиациялық техниканы (әуе кемесін) есептен шығару
                         АКТІСІ

      Біз, 200 __ жылғы " __ " __________ N ___ бұйрықтың негізінде, үлгісі _______, тану белгісі __________, зауыттық нөмірі ______, зауыттан шығарылған күні ____ жыл " __ " __________, зауыттан шыққан күнінен бастап _____ сағ., _____ мин., қону саны ______, қозғалтқышты қосу (циклдар) саны ____, жөндеу саны ____, соңғы жөндеуден кейін _____ сағ. ____ мин., қону саны ______, қозғалтқышты қосу (циклдар) саны ____, мынадай себептермен:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________ жарамсыздық қалыпқа келген, есептен шығару туралы шешім қабылдау үшін тағайындалған, төменде қол қойған мынадай құрамдағы комиссия
____________________________________________________________________
Төрағасы ___________________________________________________________
және мүшелері ______________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Әуе кемесінің бастапқы құны (қайта бағаланғандар үшін - қалпына келтіру құны) _________ теңге.
Бухгалтерлік есептің деректері бойынша амортизациялық аударымдар сомасы _______ теңге.
Қалдық құны ________ теңге. Шығын мөлшері (авария салдарынан есептен шығару, пайдалану шарттары бұзылу, зілзала жағдайында), қалдық құнынан басқа _________ теңге.

Техникалық жай-күйді талдау ________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ескерту. ___________________________________________________________
техникалық жай-күйін талдау сырттай қараудың нәтижесін көрсету және негізгі бөлшектерге толық сипаттама мен бағасын беру тиіс. Жинақтаушы бұйымдардың техникалық жай-күйін сипаттау осы актіге қосымша болып табылатын ведомоста берілген.

Комиссия қорытындысы _______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комиссия төрағасы:
Комиссия мүшелері:

                                 Азаматтық авиациялық техниканы
                                    есептен шығару ережесіне
                                            2-қосымша
                                          "Бекітемін"
                                     ________________________
                                         Пайдаланушының
                                    (меншік иесінің) басшысы
                                  20 ___ жылғы " ___ "__________

_________________________________ тиесілі әуе кемесі жинақтаушы бұйымдарының, тану белгісі N ________ авиақозғалтқыштың техникалық жай-күйін бағалау

                            ВЕДОМОСІ

200 __ жылғы " __ " __________ N ___ бұйрықпен тағайындалған мынадай құрамдағы комиссия:
төрағасы ___________________________________________________________
                             (лауазымы, аты-жөні)
мүшелері ___________________________________________________________
                             (лауазымы, аты-жөні)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
есептен шығарылатын әуе кемесі жинақтаушы бұйымдарының, авиақозғалтқыштың техникалық жай-күйін бағалап мынаны анықтады:

р/с
N

Бұйым
атауы

Үлгі-
сі,
сызу
нөмірі

Зауыт
нө-
мірі

Баға

Техни-
калық
жай-күйі

Әрі қарай
пайдалану
туралы
белгі

Ескерту

1

2

3

4

5

6

7

8

      1. Қозғалтқыш жөндеуге, қалпына келтіруге жарамайды
      2. Әуе винтін қалыпқа келтіру мүмкіндігі бар (лом НВ.РВ. Бұйымға жарату)
      3. Ұшырудың борттық қондырғысы
      4. Жанармай багы
      5. Май багы
      6. Жанармай сорғышы
      7. Сорғыштық станция
      8. Қозғалтқыш аспасының тіркеуіші (моторлы, редукторлы рамаларға)
      9. Май және жанар-жағармай радиаторлары және т.б.

Комиссия төрағасы:
Комиссия мүшелері:

Об утверждении Правил списания воздушного судна

Приказ Председателя Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 18 октября 2005 года № 221. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 ноября 2005 года № 3930. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 9 марта 2011 года № 123

      Сноска. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 09.03.2011 № 123 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 26-6) пункта 1 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании гражданской авиации" и подпунктом 2) пункта 10 Положения о Комитете гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 ноября 2004 года N 1232,  ПРИКАЗЫВАЮ: см.Z100339

      1. Утвердить прилагаемые Правила списания воздушного судна.

      2. Отделу поддержания норм летной годности (Серикбаев Д.М.) в установленном порядке представить настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на начальника управления государственного надзора за безопасностью полетов Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Жолдыбаева А.Б.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его официального опубликования.

       Председатель

Утверждены                 
приказом Председателя Комитета      
гражданской авиации Министерства     
транспорта и коммуникаций        
Республики Казахстан           
от 18 октября 2005 года N 221      

   
Правила
списания воздушного судна

   
1. Общие положения

      1. Правила списания воздушного судна (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном регулировании гражданской авиации". см.Z100339

      2. Правила регулируют порядок списания гражданских воздушных судов, устанавливают перечень документов необходимых для списания авиационной техники.

      3. Списанию подлежит следующая гражданская авиационная техника, отработавшая назначенный ресурс или пришедшая в негодность вследствие физического износа, катастрофы, аварии, обнаружения неустранимых конструктивно-производственных недостатков, уничтожения, пропажи (когда поиск прекращен), невозможности эвакуации с места вынужденной посадки, нецелесообразности ремонта и восстановления:
      1) воздушные судна;
      2) авиационные двигатели;
      3) планера (корпус самолета, предназначенный для размещения экипажа, пассажиров, грузов и оборудования, к которому крепится крыло, двигатели);
      4) взлетно-посадочные устройства (закрылки, тормозные щитки, предназначенные для улучшения взлета самолета и обеспечения торможения после посадки);
      5) комплектующие изделия (любые установленные приборы, оборудование, стандартные детали и другие комплектующие изделия, используемые для осуществления полета воздушного суда) и агрегаты.

      4. Списание авиационной техники производится на основании акта о списании авиационной техники (приложение 1 к Правилам), утвержденного руководителем эксплуатанта или собственника воздушных судов независимо от форм собственности.

      5. Комплектующие изделия, детали, агрегаты, снятые с воздушного судна, авиационного двигателя и подлежащие восстановлению, после восстановительного ремонта консервируются и используются в дальнейшей эксплуатации.

      6. Детали, агрегаты и комплектующие изделия, не подлежащие восстановлению, разукомплектовываются и списываются. При этом использование этих изделий на эксплуатируемых воздушных судах и авиационных двигателях не допускается.

   
2. Порядок списания авиационной техники и
оформления документации.

      7. Первичным документом на списание авиационной техники является Акт на списание авиационной техники, составленный комиссией по списанию авиационной техники (далее - Комиссия), создаваемой руководителем эксплуатанта или собственника воздушного суда, или отчет комиссии по расследованию авиационного происшествия.

      8. Комиссия создается в следующем составе:
      руководитель или главный инженер эксплуатанта воздушного судна;
      начальник подразделения (техническая служба, цех по техническому обслуживанию);
      представитель производственно-диспетчерского отдела;
      представитель отдела технического контроля;
      представитель материально-технического обеспечения;
      представитель финансовой службы.
      При оформлении акта на списание авиационной техники, находящейся на ремонтном заводе, в состав комиссии вводится представитель собственника авиационной техники или его доверенное лицо.

      9. Комиссия:
      1) производит осмотр объекта, подлежащего списанию, изучает эксплуатационную, техническую документацию (формуляры, паспорта, этикетки) устанавливает непригодность его к восстановлению и дальнейшей эксплуатации;
      2) определяет причины списания объекта, указанных в пункте 3 настоящих Правил;
      3) определяет возможность дальнейшего использования комплектующих изделий, узлов, деталей со списываемого объекта.

      10. Для определения возможности использования комплектующих изделий со списанной авиационной техники Комиссией производится анализ их технического состояния и анализ эксплуатационной документации (формуляры, паспорта, этикетки). При необходимости, для уточнения оценки технического состояния комплектующих изделий (особенно дорогостоящих), может производиться их демонтаж и направление на проверку в лабораторию или предприятие-изготовитель (по договоренности).

      11. На основании анализа составляется ведомость оценки технического состояния комплектующих изделий воздушного судна, авиадвигателя (приложение 2 к Правилам), которая прилагается к акту на списание авиационной техники.

      12. В акте на списание авиационной техники указываются данные, характеризующие авиационную технику: тип, опознавательный знак, заводской номер, дата выпуска, наработка с начала эксплуатации и после последнего ремонта (в летных часах, посадках, запусках или циклах), количество ремонтов, первоначальная стоимость (для переоцененных - восстановительная), сумма амортизационных отчислений по данным бухгалтерского учета, величина убытка в случае списания из-за аварии, нарушения условий эксплуатации, стихийного бедствия. Анализ технического состояния должен отражать результаты осмотра объекта списания, давать полную его характеристику и обоснование нецелесообразности или невозможности восстановления.

      13. При списании воздушного судна или авиационного двигателя акт на списание авиационной техники и ведомость оценки технического состояния комплектующих изделий составляются в трех экземплярах. Первый экземпляр остается у эксплуатанта или собственника авиационной техники, второй и третий экземпляры направляются в Комитет гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.

      14. При списании авиационной техники вследствие преждевременного износа, нарушений условий эксплуатации, повреждения к акту на списание авиационной техники прилагаются материалы осмотра комиссии.

      15. Акт на списание авиационной техники и ведомость оценки технического состояния комплектующих изделий воздушного судна, авиадвигателя, подписанные Комиссией, передаются на утверждение руководителю эксплуатанта или собственника авиационной техники.

      16. Акт на списание воздушного судна, ведомость оценки технического состояния комплектующих изделий воздушного судна, агрегатов, деталей подписанные комиссией и утвержденные руководителем эксплуатанта или собственником авиационной техники, с оригиналами Свидетельства о регистрации воздушного суда и Удостоверения о годности воздушного судна к полетам направляются в Комитет гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.

      17. Комитет гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, на основании представленных документов, принимает решение на списание авиационной техники, о чем письменно уведомляет эксплуатанта или собственника этой авиационной техники в срок не более пятнадцати календарных дней со дня поступления документов.

      18. После исключения воздушного судна из Государственного реестра гражданских воздушных судов Республики Казахстан, эксплуатант или собственник авиационной техники, получив разрешение на списание авиационной техники, документы об аннулировании Свидетельства о регистрации воздушного судна и Удостоверения о годности воздушного судна к полетам, приступают к разукомплектованию и приведению авиационной техники в нелетное состояние, техническая документация уничтожается.


Приложение 1                 
к Правилам списания              
гражданской авиационной техники       

Утверждаю                  
__________________________         
руководитель эксплуатанта          
(собственник)                
от "___"___________20__г.         

 
                                        АКТ
                     на списание авиационной техники

Мы, нижеподписавшиеся, комиссия в составе _________________________
председателя ______________________________________________________
и членов __________________________________________________________ ___________________________________________________________________
назначенная на основании приказа от "___"________ 200__ г. N для
принятия решения о списании _______________________________________
тип _________ опознавательный знак ____________, заводской номер
__________, дата выпуска "___"»_________г., наработка с начала 
эксплуатации ___ час. ___ мин., количество посадок _______ запусков
(циклов) ________, количество ремонтов ________, после последнего 
ремонта ___ час. __ мин., количество посадок ________ запусков 
(циклов) _________, 
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Первоначальная стоимость (для переоцененных - восстановительная)
_____________ тенге. 
Сумма амортизационных отчислений по данным бухгалтерского учета
_________________ тенге.
Остаточная стоимость __________________ _____ тенге. Величина 
убытка _________________ (в случае списания из-за аварии, нарушения
условий эксплуатации, стихийного бедствия), кроме остаточной 
стоимости _________ тенге.
Анализ технического состояния _____________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Примечание. Анализ технического состояния _________________________
___________ должно отражать результаты осмотра объекта списания, 
давать полную его характеристику и обоснование нецелесообразности 
или невозможности восстановления.
      Описание технического состояния комплектующих изделий 
воздушного судна, авиадвигателя приведено в ведомости являющейся 
приложением к настоящему акту.
      Заключение комиссии ________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

      Председатель комиссии:

      Члены:


Приложение 2                 
к Правилам списания              
гражданской авиационной техники       

                                        Утверждаю                  
__________________________         
руководитель эксплуатанта          
(собственник)                
от "___"___________20__г.         

 
ВЕДОМОСТЬ

оценки технического состояния комплектующих изделий воздушного 
судна, авиадвигателя опознавательный знак N _______________________
принадлежащего_____________________________________________________
Комиссия в составе:
председателя ______________________________________________________
                    (должность, фамилия, инициалы)
членов ____________________________________________________________
                    (должность, фамилия, инициалы)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
назначенная приказом N __ от«"__"»_________200__г. произвела оценку
технического состояния комплектующих изделий списываемого 
воздушного судна, авиадвигателя и определила:

№N п./п.

Наимено-
вание изделия      

Тип,    номер   чертежный

Завод-
скойномер

Цена

Технич.
состоя-
ние

Отмет-
ка о дальн. использ.

Приме-
чание

1

2

3

4

5

6

7

8

      1. Двигатель не подлежит ремонту, восстановлению.
      2. Воздушный винт, возможно восстановить (лопасти несущего винта (НВ), рулевого винта (РВ) ремонт на изделие).
      3. Бортовая установка запуска.
      4. Топливный бак.
      5. Масляной бак.
      6. Топливный бак.
      7. Насосная станция.
      8. Подкосы навески двигателей (под моторные редукторные рамы).
      9. Масло и топливо-масленные радиаторы и т.д.

 
      Председатель комиссии:
 
      Члены: