Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу, сақтау, кері қайтарып алу (жою), оның ішінде олардың қағаз жүзіндегі көшірмесін және тіркеу куәліктерінің тіркелемін жүргізу ережесі

Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс жөніндегі агенттігі Төрағасының 2005 жылғы 8 желтоқсандағы N 457-Ө Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2006 жылғы 23 қаңтарда тіркелді. Тіркеу N 4029. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 1231 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 23.12.2015 № 1231 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына және "Қазақстан Республикасының заңнамалық кесімдерін іске асыру жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2004 жылғы 30 желтоқсандағы N 383-ө  өкіміне сәйкес  БҰЙЫРАМЫН:
       1. Қоса беріліп отырған Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу, сақтау, кері қайтарып алу (жою), оның ішінде олардың қағаз жүзіндегі көшірмесін және тіркеу куәліктерінің тіркелемін жүргізу ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің Ақпараттандыру және заң қызметі департаменті (А.С.Жайлаубаева) Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен келісілгеннен кейін заңнамамен белгіленген тәртіппен  осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге қамтамасыз етілсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ақпараттандыру және байланыс агенттігі төрағасының орынбасары К.Б.Есекеевке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған сәтінен бастап қолданысқа енеді.

      Төраға

      Қазақстан Республикасы
      Премьер-Министрі Кеңсесінің
      Басшысы

      2005 жылғы 26 желтоқсандағы
      келісілген

Қазақстан Республикасы    
Ақпараттандыру және байланыс 
агенттігі төрағасының    
2005 жылғы 8 желтоқсандағы  
N 457-Ө бұйрығымен бекітілген

Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу, сақтау, кері қайтарып алу
(жою), оның ішінде олардың қағаз жүзіндегі көшірмесін және
тіркеу куәліктерінің тіркелемін жүргізу ережесі 1. Жалпы ереже

      1. Осы Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу, сақтау, кері қайтарып алу (жою), оның ішінде олардың қағаз жүзіндегі көшірмесін және тіркеу куәліктерінің тіркелемін жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) куәландырушы орталықпен электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған тіркеу куәліктерін беру, тіркеу, сақтау, кері қайтарып алу (жою), оның ішінде олардың қағаз жүзіндегі көшірмесін, сондай-ақ куәландырушы орталықтармен электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілттерінің пайдаланыстағы және кері қайтарып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тіркелемін жүргізу тәртібін белгілейді.

      2. Ережеде Қазақстан Республикасының "Электрондық құжат және электрондық қолтаңба туралы"  Заңымен анықталған түсініктер, сондай-ақ келесі терминдер мен түсініктемелер қолданылады:
      1) тіркеу куәлігін тіркеу - тіркеу куәліктерінің тіркеліміне тіркеу куәлігін енгізу;
      2) тіркеу куәлігін қайтарып алу (жою) - осы куәландырушы орталықта тіркеу куәлігінің күші жойылды деп тану рәсімі;
      3) кілтті ақпаратты тасымалдағыш - электрондық цифрлық қолтаңба жабық кілтінің қорғалған қоймасы (смарт-карта, кілтті дискета және басқалар);
      4) өтініш беруші - тіркеу куәлігінің иесі болуға үміткер жеке немесе заңды тұлға;
      5) Тіркеу орталығы - тіркеу куәліктерін жасау және беру кезінде иелерінің сәйкестендіру, аутенфикациялау, өкілеттігін тексеру операцияларының орындалуына жауапты куәландырушы орталықтың құрылымдық бөлімшесі;
      6) объектілік сәйкестендіру - ITU-T сериясы X.660|ISO/IEC 9834 ұсыныстарына сәйкес меншіктенген цифрлық код.

  2. Тіркеу куәліктерін беру және тіркеу тәртібі

      3. Тіркеу куәліктерін беру және тіркеу Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы мен нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес өтініш беруші мен куәландырушы орталық арасындағы қолдары қойылған өтініш пен жасасқан шарт негізінде жүргізіледі.

      4. Тіркеу куәлігін тіркеу үшін өтініш Ережеге 1, 2 қосымшаларға сәйкес нысан бойынша рәсімделеді.

      5. Қағаз жүзінде рәсімделген өтініштегі мәліметтер Куәландырушы орталықтың тіркеу орталығында өтініш берушінің жеке өзінің келуімен, тиісті құжаттарын көрсетуімен расталады.

      6. Тіркеу куәлігі бар өтініш берушінің тіркеу куәлігін жаңадан тіркеу туралы өтініші электрондық құжат нысанында берілуі мүмкін. Сонымен өтініштегі мәліметтер пайдаланыстағы тіркеу куәлігіндегі электрондық цифрлық қолтаңба кілтін пайдаланумен қалыптасқан өтініш берушінің қолданыстағы электрондық цифрлық қолтаңбасымен расталады.

      7. Тіркеу куәлігін тіркеу үшін өтініш куәландырушы орталыққа түскен күнінен бастап бес күндік жұмыс мерзімінен аспай қаралады.

      8. Тіркеу куәлігін тіркеуде егер:
      өтініш берушімен қажетті ақпарат ұсынылмаған;
      өтініш берушімен жалған ақпарат ұсынылған;
      өтініш беруші пайдалануға ұсынған электрондық цифрлық қолтаңбаның құралы куәландырушы орталықпен қолдау таппаған жағдайларда қабылданбайды.

      9. Тіркеу куәліктерін тіркеуден бас тартылған жағдайда осы ереженің 7-тармағында көзделген мерзімнен кешіктірмей өтініш берушіге ресми хабар беріледі.

      10. Осы Ереженің 8-тармағында көрсетілген негіздеме болмаған кезде, куәландырушы орталық осы ереженің 7-тармағында көрсетілген мерзім ішінде тіркеу куәліктерінің тіркелімін жүзеге асырады.

      11. Егер өтініш берушіде басқа куәландырушы орталықпен берілген тіркеу куәлігі болған жағдайда, онда оны мойындауға куәландырушы орталықтар арасындағы тиісті келісімді талап етеді.

      12. Куәландырушы орталықпен берілген тіркеу куәлігі мынадай мәліметтерді құрайды:
      тіркеу куәлігінің сериялық нөмірі және оны қолдану мерзімі;
      электрондық цифрлық қолтаңбаның иесін бірдейлендіруге мүмкіндік беретін деректер, оның ішінде оның сәйкестендіру нөмірі (СТТН, СТЖН, СН);
      электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілті;
      электрондық цифрлық қолтаңбаның тиісті жабық кілтін жасау үшін қолданылатын электрондық цифрлық қолтаңба құралдары туралы деректер және электрондық цифрлық қолтаңбаның алгоритімінің стандарттық белгілері;
      электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдану салалары мен оны қолдануды шектеу туралы ақпарат;
      куәландырушы орталықтың қолы үшін пайдаланылатын деректемелері мен электрондық цифрлық қолтаңба алгоритімінің стандарттық белгілері;
      заңнамамен бекітілген тәртіппен электрондық құжат айналымының жүйесін басқарушымен келісілген электрондық құжат айналымының жүйесі үшін қажетті қосымша ақпарат;
      куәландырушы орталықтың электрондық цифрлық қолтаңбасы болуы тиіс.

      13. Тіркеу куәлігін беру электрондық құжат нысаны мен оның қағаз жүзіндегі көшірмесі түрінде жүзеге асырылады.

      14. Электрондық құжат нысандағы тіркеу куәлігіне тіркеу куәлігін берген куәландырушы орталықтың электрондық цифрлық қол таңбасымен қол қойылады.

      15. Куәландырушы орталықпен өтініш берушіге:
      электрондық құжат нысандағы тіркеу куәлігі;
      қағаз жүзіндегі тіркеу куәлігінің көшірмесі;
      электрондық құжат нысандағы куәландырушы орталықтың тіркеу куәлігінің түпнұсқасы;
      қорғалған кілтті ақпарат жазылған таратқыш, электрондық цифрлық қолтаңбаның жабық кілті беріледі.

      16. Тіркеу куәлігінің тіркеліміне жедел қолжетімділік барлық электрондық құжат айналымына қатысушыларға қамтамасыз етіледі.

  3. Тіркеу куәліктерін кері қайтарып алу (жою) тәртібі

      17. Тіркеу куәлігін берген  куәландырушы орталық:
      тіркеу куәлігінің иесінің талабы бойынша немесе оның өкілінің сенім хаты болса;
      тіркеу куәлігінің иесі қайтыс болғанда;
      тіркеу куәлігін пайдалану кезеңінің біткені бойынша;
      куәландырушы орталық пен тіркеу куәлігінің иесінің арасындағы келісімде көзделген жағдайларда;
      заңды күшіне енген сот шешімі бойынша кері қайтарылып алынады.

      18. Тіркеу куәлігін кері қайтарып алу (жою) туралы иесінің өтініші қағаз жүзінде немесе электрондық құжат нысанында берілуі мүмкін.

      19. Өтініш берушіде пайдаланыстағы  электрондық цифрлық қолтаңба бар болса, тіркеу куәлігін кері қайтарып алу (жою) туралы өтініші электрондық құжат нысанында берілуі мүмкін. Сонымен, өтініштегі мәліметтер пайдаланыстағы электрондық цифрлық қолтаңбамен расталады.

      20. Куәландырушы орталық тіркеу куәлігін кері қайтарып алу (жою) өтінішін алған күннен бастап бір жұмыс күнінен аспай тіркеу куәлігін кері қайтарып алу жүзеге асырады.

      21. Куәландырушы орталық тіркеу куәлігін кері қайтарып алған (жойған) жағдайда   тиісті ақпаратты хабарлайды, тиісті ақпаратты күнін және уақытын көрсетіп тіркеу куәлігінің тіркеліміне енгізу жолымен бұл туралы электрондық құжат айналымына қатысушыларға бұл туралы хабарлайды.

  4. Куәландырушы орталықтың тіркеу куәліктерін, 
оның ішінде олардың көшірмесін қағаз
жүзінде сақтау тәртібі

      22. Куәландырушы орталық электрондық құжат нысанындағы және қағаз жүзіндегі тіркеу куәліктерінің көшірмелерін, оларды барлық қолдану мерзімі кезінде сақтайды. Сонымен бірге олардың сақталуын қамтамасыз етуге жататын шарттар жасайды және тіркеу куәліктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес куәландырушы орталықпен олардың ақпараттарының сақталуын және қорғалуын қамтамасыз ететін жағдайлар жасалады.
      Куәландырушы орталықта  кері қайтарылып алынған тіркеу куәліктерінің мерзімі 5 жылдан кем болмайды.

      23. Осы Ереженің 22-тармағында көрсетілген мерзім ішінде қайтарылып алынған тіркеу куәліктері Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен куәландырушы орталықтың ведомстволық (жеке) мұрағатына сақтауға түседі.

                                   Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу,
                                   сақтау, кері қайтарып алу (жою),
                                      оның ішінде олардың қағаз
                                   жүзіндегі көшірмесін және тіркеу
                                   куәліктерінің тіркелемін жүргізу
                                        ережесіне 1-қосымша

         КІЛТ ПЕН ТІРКЕУ КУӘЛІГІН ЖАСАУ ЖӘНЕ/НЕМЕСЕ
       ТІРКЕУ КУӘЛІГІН ТІРКЕУ ҮШІН ӨТІНІШ  (жеке тұлғадан)

Мен_______________________________________________________________,
                          (Тегі, аты, әкесінің аты)
____________________________________________________________________
мекен жайы бойынша тұратын
____________________________________________________________________
төлқұжаты/жеке куәлігінің сериясы және нөмірі, кім және қашан берілді, СТТН, ӘЖК, зейнет ақысының куәлігі).
      Осы өтініште көрсетілген мәліметтерге сәйкес:
      (тиісті тармақты таңдауыңыз қажет)
      1. электрондық цифрлық қолтаңбаның  кілті мен электрондық цифрлық қолтаңбаның  ашық кілтінің тіркеу куәлігін менің атыма жасауыңызды,
      2. Құрылған куәландырушы орталықпен___________________________
куәландырушы орталықтың атауы

      мынадай электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілтін тіркеу куәлігімен
____________________________________________________________________
            ашық кілттің пайдаланатын орны

      және менің тіркеу куәлігімді куәландырушы орталықтың куәліктерінің тіркеу тізілімінде тіркеуді өтінемін.
      Электрондық цифрлық қолтаңбаның кілті үшін сәйкестендіру деректері:
__________________________________________ Тегі, Аты, Әкесінің аты
__________________________________________ елінің атауы
__________________________________________облысының, ауданының атауы
__________________________________________ елді мекенінің атауы
__________________________________________ жұмыс орнының атауы
__________________________________________ лауазымының атауы
__________________________________________ сәйкестендіру нөмірі
______________________________________ электрондық почтасының адресі
Тіркеу куәлігін пайдалану облысы (заңды мәні бар болатын электрондық цифрлық қолтаңбамен электрондық құжаттың қатынасын анықтайтын объектілік сәйкестендіру)
1.              1- пайдалану облысы
2.              2- пайдалану облысы
3.              3- пайдалану облысы
Тіркеу куәлігін  пайдалану кезеңі___________________________________
Электрондық цифрлық қолтаңбаның  жабық кілтін жасау және электрондық
цифрлық қолтаңба алгоритмінің стандарттық белгілері үшін пайдаланылатын электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдары туралы деректер:
____________________________________________________________________
Атауы мен версияның нөмірі
Сәйкестендіру алгоритмі_____________________________________________
                                 алгоритмінің атауы
(Электрондық құжат айналымы жүйесін басқарушысымен келісім бойынша куәландырушы орталықпен анықталған электрондық құжат айналымы жүйесі үшін қажетті қосымша ақпарат.)

      Қолы ____________           Т.А.Ә.А ______________
      2005 жылғы "____"__________
                   М.О.

                                   Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу,
                                   сақтау, кері қайтарып алу (жою),
                                      оның ішінде олардың қағаз
                                   жүзіндегі көшірмесін және тіркеу
                                   куәліктерінің тіркелемін жүргізу
                                        ережесіне 2-қосымша

          КІЛТ ПЕН ТІРКЕУ КУӘЛІГІН ЖАСАУ ЖӘНЕ/НЕМЕСЕ
     ТІРКЕУ КУӘЛІГІН ТІРКЕУ ҮШІН ӨТІНІШ  (заңды тұлғадан )

___________________________________________________________________,
                  (заңды тұлғаның атауы)
заңды тұлғаның мекен жайы _________________________________________
___________________________________________________________________

тіркеу туралы куәлігі N _______________ 2005 жылғы "____"
_______________берілді, тұлға_______________________________________

___________________________________________ негізінде пайдаланымдағы
Т.А.Ә.а. төлқұжаты/жеке куәлігінің сериясы және нөмірі, кім және қашан берілді, тұратын жері, СТТН, ӘЖК, зейнет ақысының куәлігі, сенімхаттың нұсқауы).
      осы өтініште көрсетілген мәліметтерге сәйкес:
      (тиісті тармақты таңдауыңыз қажет)
      1. электрондық цифрлық қолтаңбаның кілті мен электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілтінің тіркеу куәлігін менің атыма жасауыңызды,
      2. Мыналарды:
      электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілтін тіркеу куәлігімен_____________________________________

ашық кілттің пайдаланатын орны

      куәландырушы  орталықпен жасалған тіркеу куәлігімді
      ___________________________________________________
                 куәландырушы орталықтың атауы

      куәландырушы орталықтың тіркеу куәліктерінің тіркелімінде тіркеуді өтінемін.
      Электрондық цифрлық қолтаңбаның кілті үшін сәйкестендірілген деректер:
__________________________________________ Тегі, Аты, Әкесінің аты
____________________________________________ елінің атауы
__________________________________________ облысының,ауданының атауы
__________________________________________ елді мекенінің атауы
__________________________________________ жұмыс орнының атауы
___________________________________________ лауазымының атауы
__________________________________________ сәйкестендіру нөмірі
______________________________________ электрондық почтасының адресі
Тіркеу куәлігін пайдалану облысы (заңды мәні бар болатын электрондық
цифрлық қолтаңбамен электрондық құжаттың қатынасын анықтайтын объектілік сәйкестендіру)

4.      1- пайдалану облысы
5.      2- пайдалану облысы
6.      3- пайдалану облысы
Тіркеу куәлігін пайдалану кезеңі____________________________________
      Электрондық цифрлық қолтаңбаның жабық кілтін жасау және электрондық цифрлық қолтаңба алгоритмінің стандарттық белгілері үшін пайдаланылатын электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдары туралы деректер:
____________________________________________________________________
                          Атауы мен версияның нөмірі
Сәйкестендіру алгоритмі_____________________________________________
                                  алгоритмнің атауы
(Электрондық құжат айналымы жүйесін басқарушысымен келісім бойынша куәландырушы орталықпен анықталған электрондық құжат айналымы жүйесі үшін қажетті қосымша ақпарат.)

      Т.А.Ә.А _________________
      Лауазымы ________________      Қолы ______________
                                     2005 жылғы "____"_____________
                                                  М.О.

                                   Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу,
                                   сақтау, кері қайтарып алу (жою),
                                      оның ішінде олардың қағаз
                                   жүзіндегі көшірмесін және тіркеу
                                   куәліктерінің тіркелемін жүргізу
                                        ережесіне 3-қосымша

                           СЕНІМ  ХАТ

Елді мекенінің атауы, қаласы
200__ жылғы "________"
___________________________________________________________________,
                          (заңды тұлғаның атауы)
заңды тұлғаның мекен-жайы _________________________________________
___________________________________________________________________
тіркеу туралы куәлігі N __________ _____________2005 жылғы "_____"
___________________________ берілді, тұлға ________________________

___________________________ осы сенімхаттың негізінде уәкілеттенеді
Т.А.Ә.а. төлқұжаты/жеке куәлігінің сериясы және нөмірі, кім және қашан берілді, тұратын жері, СТЖН, СН)
(ұйымның атауы____________________________________________________-
      (тиісті тармақты таңдауыңыз қажет):
      1. электрондық цифрлық қолтаңба мен электрондық цифрлық қолтаңбаның ашық кілтінің тіркеу куәлігін жасау,
      2. қолтаңбаны куәландырушы орталықтың тіркеу куәліктерінің тіркелімінде менің тіркеу куәлігімді тіркеу,
      3. куәландырушы орталықта тіркелген кері қайтарып алынатын (жойылатын) тіркеу куәлігі ____________ тұлғаның атымен жүзеге асырылсын
      Өкіл осы сенімхатта анықталған тапсырманы орындау үшін Куәландырушы орталықтың тиісті құжаттарында қолын қоюға құқығы беріледі

Тегі, Аты, Әкесінің аты ____________________________________________
куәландырамын.

      Сенім хат бір ай мерзімге берілді.

      Қолы_____________            Т.А.Ә.А ______________________
      2005 жылғы "____"_________
                  М.О.

                                   Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу,
                                   сақтау, кері қайтарып алу (жою),
                                      оның ішінде олардың қағаз
                                   жүзіндегі көшірмесін және тіркеу
                                   куәліктерінің тіркелемін жүргізу
                                        ережесіне 4-қосымша

       ТІРКЕУ КУӘЛІГІН КЕРІ ҚАЙТАРЫП АЛУ (ЖОЮ) ҮШІН ӨТІНІШ
                           (жеке тұлғаның атынан)

Мен_______________________________________________________________,
                      (Тегі, аты, әкесінің аты)
_________________________________________ мекен-жайы бойынша тұратын
төлқұжаты/жеке куәлігінің сериясы мен нөмірі, кім және қашан берілді, тұратын жері, СТЖН, СН)
____________________________________________________________________
(тіркеу куәлігін (жоюдың) алудың себебі: жабық кілттің жабылу себебіне, жұмыстың тоқтатылуы және т.с.с)
____________________________________________________________________
      (тіркеу куәлігінің сериялық нөмірі мен берілген күні)
сериялық нөмірмен тіркеу куәлігінің кері қайтарылуын (жоюуын) сұраймын.

      Қолы_____________            Т.А.Ә.А ______________________
      200__ жылғы "____"_________
                  М.О.

                                   Тіркеу куәліктерін беру, тіркеу,
                                   сақтау, кері қайтарып алу (жою),
                                      оның ішінде олардың қағаз
                                   жүзіндегі көшірмесін және тіркеу
                                   куәліктерінің тіркелемін жүргізу
                                        ережесіне 5-қосымша

    ТІРКЕУ КУӘЛІГІН КЕРІ ҚАЙТАРЫП АЛУ (ЖОЮ) ҮШІН ӨТІНІШ
                     (заңды тұлғаның атынан)

Мен_______________________________________________________________,
                       (заңды тұлғаның атауы)
заңды тұлғаның мекен жайы _________________________
____________________________________________________________________
тіркеу туралы куәлігі N ____________     _________ жылғы "_____"____
берілді,____________________________________________________________
тұлға _____________________________________________________негізінде
____________________________________________________________________
тіркеу куәлігін (жоюдың) алудың себебі: жабық кілттің жабылу себебіне, жұмыстың тоқтатылуы және т.с.с)
    ___________________________________________________
   (тіркеу куәлігінің сериялық нөмірі мен берілген күні)
_________________________________________________________уәкілетті
тұлғаға берілген ___________________________________________________
(лауазымы, Т.А.Ә.А. сенім хаттың түпнұсқасы, төлқұжаты/жеке куәлігінің сериясы және нөмірі, кім және қашан берілді, тұратын жері, СТЖН, СН)
      сериялық нөмірімен тіркеу куәлігін кері қайтаруды (жоюды) сұраймын.

                                  А.Т.Ә.А ____________________
                                  Лауазымы ________________
                                  Қолы _____________
                                  2005 жылғы "____"__________
                                              М.О.

Об утверждении Правил выдачи, регистрации, хранения, отзыва регистрационных свидетельств, в том числе на бумажном носителе и ведения регистра регистрационных свидетельств

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи от 8 декабря 2005 года N 457-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 января 2006 года N 4029. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 декабря 2015 года № 1231

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 23.12.2015 № 1231 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с  Законом  Республики Казахстан "Об электронном документе и электронной цифровой подписи" и  распоряжением  Премьер-Министра Республики Казахстан от 30 декабря 2004 года N 383-р "О мерах по реализации законодательных актов Республики Казахстан"  ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выдачи, регистрации, хранения, отзыва (аннулирования) регистрационных свидетельств, в том числе их копий на бумажном носителе и ведения регистра регистрационных свидетельств.

      2. Департаменту информатизации и юридической службы Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи (Жайлаубаевой А.С.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан после согласования с Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи Есекеева К.Б.

      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции и вводится в действие со дня официального опубликования.

       Председатель

      СОГЛАСОВАНО:
      Руководитель Канцелярии
      Премьер-Министра
      Республики Казахстан

      Утверждено                      
      Приказом Председателя Агентства 
      Республики Казахстан            
      по информатизации и связи       
 от 8 декабря 2005 года N 457-п  

Правила 
выдачи, регистрации, хранения, отзыва (аннулирования)
регистрационных свидетельств, в том числе их копий на бумажном
носителе и ведения регистра регистрационных свидетельств 

  1. Общие положения

      1.   Настоящие Правила выдачи, регистрации, хранения, отзыва (аннулирования) регистрационных свидетельств, в том числе их копий на бумажном носителе и ведения регистра регистрационных свидетельств (далее - Правила) устанавливают порядок выдачи, регистрации, хранения, отзыва (аннулирования) регистрационных свидетельств, в том числе их копий на бумажном носителе, а также ведения регистра действующих и отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств открытых ключей электронной цифровой подписи удостоверяющими центрами.

      2. В Правилах используются понятия, определенные  Законом  Республики Казахстан "Об электронном документе и электронной цифровой подписи", а также следующие термины и понятия:

      1) регистрация регистрационного свидетельства - внесение регистрационного свидетельства в регистр регистрационных свидетельств;

      2) отзыв (аннулирование) регистрационного свидетельства - процедура признания регистрационного свидетельства недействительным (аннулированным) в данном удостоверяющем центре;

      3) носитель ключевой информации - защищенное хранилище закрытых ключей электронной цифровой подписи (смарт-карта, ключевая дискета и другие);

      4) заявитель - физическое или юридическое лицо желающее стать владельцем регистрационного свидетельства;

      5) Центр регистрации - структурное подразделение удостоверяющего центра, ответственное за выполнение операций по идентификации, аутентификации, проверке полномочий владельцев при изготовлении и выдаче регистрационного свидетельства;

      6) объектный идентификатор - цифровой код, присваиваемый в соответствии с рекомендациями ITU-T серии X.660|ISO/IEC 9834.

  2. Порядок выдачи и регистрации регистрационных свидетельств

      3. Выдача и регистрация регистрационных свидетельств производится на основании заявления и заключенного договора, подписанного между заявителем и удостоверяющим центром в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и нормативными правовыми актами.

      4. Заявление на регистрацию регистрационного свидетельства оформляется заявителями по форме согласно  приложениям 1 2 к Правилам. 

      5. Сведения, содержащиеся в заявлении, оформленном на бумажном носителе, подтверждаются предъявлением соответствующих документов при личном прибытии заявителя в Центр регистрации удостоверяющего центра.

      6. При наличии у заявителя действующего регистрационного свидетельства, заявление на регистрацию нового регистрационного свидетельства, может быть подано в форме электронного документа. При этом сведения, содержащиеся в заявлении, подтверждаются действующей электронной цифровой подписью заявителя, сформированной с использованием ключа электронной цифровой подписи в действующем регистрационном свидетельстве. 

      7. Заявление на регистрацию регистрационного свидетельства рассматривается удостоверяющим центром в срок не более пяти рабочих дней с момента поступления заявления в удостоверяющий центр.

      8. В регистрации регистрационного свидетельства может быть отказано в случае, если:
      заявителем не представлена необходимая информация;
      заявителем представлена недостоверная информация;
      средство электронной цифровой подписи, предлагаемое к использованию заявителем, не поддерживается удостоверяющим центром.

      9. В случае отказа в регистрации регистрационного свидетельства, производится официальное уведомление заявителя не позднее срока предусмотренного  пунктом 7  настоящих Правил.

      10. При отсутствии оснований, указанных в  пункте 8  Правил удостоверяющий центр осуществляет регистрацию регистрационного свидетельства в течение срока, указанного в  пункте 7 настоящих Правил.

      11. В случае если у заявителя имеется регистрационное свидетельство, выданное другим удостоверяющим центром, то его признание требует соответствующих соглашений между удостоверяющими центрами.

      12. Регистрационное свидетельство, выдаваемое удостоверяющим центром, должно содержать следующие сведения:
      серийный номер регистрационного свидетельства и срок его действия;
      данные, позволяющие идентифицировать владельца электронной цифровой подписи, в том числе его идентификационный номер (РНН, ИНН, ИН);
      открытый ключ электронной цифровой подписи;
      данные о средствах электронной цифровой подписи, используемых для создания соответствующего закрытого ключа электронной цифровой подписи и обозначение стандарта алгоритма электронной цифровой подписи;
      информацию о сферах применения и ограничениях применения электронной цифровой подписи;
      реквизиты удостоверяющего центра и обозначение стандарта алгоритма электронной цифровой подписи, используемого для подписи удостоверяющего центра;
      дополнительную информацию, необходимую для системы электронного документооборота, в установленном законодательством порядке по согласованию с организатором системы электронного документооборота;
      электронную цифровую подпись удостоверяющего центра.

      13. Выдача регистрационного свидетельства осуществляется в форме электронного документа и его копии на бумажном носителе.

      14. Регистрационное свидетельство в форме электронного документа подписывается электронной цифровой подписью удостоверяющего центра, выдающего регистрационное свидетельство.

      15. Удостоверяющим центром заявителю выдаются:
      регистрационное свидетельство в форме электронного документа;
      копия регистрационного свидетельства на бумажном носителе;
      экземпляр регистрационного свидетельства удостоверяющего центра в форме электронного документа;
      закрытый ключ электронной цифровой подписи, записанный на защищенный носитель ключевой информации.

      16. Всем участникам электронного документооборота обеспечивается оперативный доступ к регистру регистрационных свидетельств.

  3. Порядок отзыва (аннулирования) регистрационных свидетельств

      17.   Удостоверяющий центр, выдавший регистрационное свидетельство, отзывает его:
      по требованию владельца регистрационного свидетельства, либо его представителя при наличии соответствующей доверенности;
      в случае смерти владельца регистрационного свидетельства;
      по истечении периода действия регистрационного свидетельства;
      в случаях, предусмотренных соглашением между удостоверяющим центром и владельцем регистрационного свидетельства;
      при вступлении в законную силу решения суда.

      18. Заявление владельца об отзыве (аннулировании) регистрационного свидетельства может быть подано им на бумажном носителе или в форме электронного документа.

      19. При наличии у заявителя действующей электронной цифровой подписи, заявление об отзыве (аннулировании), регистрационного свидетельства, может быть представлено в форме электронного документа. При этом сведения, содержащиеся в заявлении, подтверждаются действующей электронной цифровой подписью заявителя.

      20. Отзыв (аннулирование) регистрационного свидетельства осуществляется удостоверяющим центром незамедлительно, но не позднее одного рабочего дня, после получения заявления (информации) об отзыве.

      21. В случае отзыва (аннулирования) регистрационного свидетельства удостоверяющий центр оповещает об этом участников электронного документооборота путем незамедлительного внесения в регистр регистрационных свидетельств соответствующей информации с указанием даты и времени отзыва (аннулирования) регистрационного свидетельства.

  4. Порядок хранения удостоверяющим центром регистрационных
свидетельств, в том числе их копий на бумажном носителе

      22.   Удостоверяющий центр хранит копии регистрационных свидетельств в форме электронных документов и на бумажных носителях на протяжении всего времени их действия. При этом удостоверяющим центром создаются надлежащие условия, обеспечивающие их физическую сохранность и защиту информации в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      Срок хранения отозванного (аннулированного) регистрационного свидетельства в регистре регистрационных свидетельств удостоверяющего центра составляет не менее пяти лет.

      23. По истечении срока, указанного в  пункте 22  настоящих Правил, отозванные (аннулированные) регистрационные свидетельства поступают на архивное хранение в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

         Приложение N 1 к Правилам        
выдачи, регистрации, хранения,   
      отзыва (аннулирования)           
 регистрационных свидетельств, в  
том числе их копий на бумажном   
 носителе и ведения регистра      
      регистрационных свидетельств     

                   ЗАЯВЛЕНИЕ НА ИЗГОТОВЛЕНИЕ КЛЮЧЕЙ И
           РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА И/ИЛИ РЕГИСТРАЦИЮ
           РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА  (от физического лица)

      Настоящим я ________________________________________________,
                              (Фамилия, имя, отчество)
проживающий (-ая) по адресу: ______________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________,
(серия и номер паспорта/удостоверения, кем и когда выдан, РНН,
СИК, номер пенсионного удостоверения).
 
      Прошу (необходимо выбрать соответствующие пункты):
      1. изготовить на мое имя ключи электронной цифровой подписи и
регистрационное свидетельство открытого ключа электронной цифровой 
подписи,
      2. зарегистрировать следующий открытый ключ электронной  
цифровой подписи с регистрационным свидетельством и 
___________________________________________________________________
                          значение открытого ключа
___________________________________________________________________
                          
мое регистрационное свидетельство, созданное удостоверяющим центром
________________________________________________________ в регистре
      наименование удостоверяющего центра
 
регистрационных свидетельств удостоверяющего центра 
 
      в соответствии с указанными в настоящем заявлении сведениями.
      Идентификационные данные для ключей электронной цифровой 
подписи:
___________________________________ Фамилия, Имя, Отчество
___________________________________ наименование страны
___________________________________ наименование области, района
___________________________________ наименование населенного пункта
___________________________________ наименование места работы
___________________________________ наименование должности
___________________________________ идентификационный номер
___________________________________ адрес электронной почты
 
      Области использования регистрационного свидетельства 
(объектные идентификаторы, определяющие отношения, при которых 
электронный документ с электронной цифровой подписью будет иметь 
юридическое значение):
      1.                           - область применения 1
      2.                           - область применения 2
      3.                           - область применения 3
      Срок действия регистрационного свидетельства ________________
      Данные о средствах электронной цифровой подписи, используемых
для создания соответствующего закрытого ключа электронной цифровой
подписи и обозначение стандарта алгоритма электронной цифровой 
подписи: __________________________________________________________
             наименование и N версии
 
         идентификатор алгоритма _______________________
                                  Наименование алгоритма
 
      (Дополнительная информация, необходимая для системы 
электронного документооборота, определяемая удостоверяющим центром 
по согласованию с организатором системы электронного 
документооборота.)

      Подпись ____________ Ф.И.О. __________________

      Дата "____" _______________ 200__г.    


                                     МП

         Приложение N 2 к Правилам         
      выдачи, регистрации, хранения,    
       отзыва (аннулирования)            
      регистрационных свидетельств, в   
       том числе их копий на бумажном    
      носителе и ведения регистра       
      регистрационных свидетельств      

                  ЗАЯВЛЕНИЕ НА ИЗГОТОВЛЕНИЕ КЛЮЧЕЙ И
           РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА И/ИЛИ РЕГИСТРАЦИЮ
          РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА  (от юридического лица)

Настоящим _________________________________________________________
___________________________________________________________________
                    (наименование юридического лица)
 
юридический адрес:
___________________________________________________________________
__________________________________________________________________,
      свидетельство о регистрации N _____ от "___" ____________ г., 
выдано ____________________________________________________, в лице
__________________________________________________________________,
действующего на основании ________________________________________,
просит на имя (уполномоченного лица) ______________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
(Ф.И.О., серия и номер паспорта/удостоверения, кем и когда выдан,
место жительства, РНН, СИК, номер пенсионного удостоверения, 
оригинал доверенности) необходимо выбрать соответствующие пункты):
      1. изготовить ключи электронной цифровой подписи и 
регистрационное свидетельство открытого ключа электронной цифровой 
подписи,
      2. зарегистрировать следующий открытый ключ электронной 
цифровой подписи с регистрационным свидетельством
___________________________________________________________________
                        значение открытого ключа
___________________________________________________________________
                             
и регистрационное свидетельство, созданное удостоверяющим центром
___________________________________________________________________
               наименование удостоверяющего центра
 
в регистре регистрационных свидетельств удостоверяющего центра
в соответствии с указанными в настоящем заявлении сведениями.
Идентификационные данные для ключей электронной цифровой подписи:
___________________________________ Фамилия, Имя, Отчество
___________________________________ наименование страны
___________________________________ наименование области, района
___________________________________ наименование населенного пункта
___________________________________ наименование места работы
___________________________________ наименование должности
___________________________________ идентификационный номер
___________________________________ адрес электронной почты
 
      Области использования регистрационного свидетельства 
(объектные идентификаторы, определяющие отношения, при которых 
электронный документ с электронной цифровой подписью будет иметь
юридическое значение):
      1.                           - область применения 1
      2.                           - область применения 2
      3.                           - область применения 3
      Срок действия регистрационного свидетельства ________________
      Данные о средствах электронной цифровой подписи, используемых
для создания соответствующего закрытого ключа электронной цифровой 
подписи и обозначение стандарта алгоритма электронной цифровой
подписи: _______________________________________________
                       наименование и N версии
      идентификатор алгоритма _______________________
                              Наименование алгоритма
      (Дополнительная информация, необходимая для системы 
электронного документооборота, определяемая удостоверяющим центром
по согласованию с организатором системы электронного 
документооборота.)
 
Ф.И.О. __________________
Должност ь________________
                            Подпись ____________
                            Дата "____" ___________ 200__г.
                                        

                                          МП   

      Приложение N 3 к Правилам         
выдачи, регистрации, хранения,    
      отзыва (аннулирования)            
 регистрационных  свидетельств, в  
 том числе их копий на бумажном    
      носителе и ведения регистра       
       регистрационных свидетельств      

                               ДОВЕРЕННОСТЬ

      
г. наименование населенного пункта ________________________________
"__"____________200__г.

___________________________________________________________________
                     (наименование юридического лица)
 
юридический адрес: ________________________________________________
__________________________________________________________________,
      свидетельство о регистрации N ___________ от "___" ______ г.,
выдано _______________________________, в лице ____________________
__________________________________________, действующего на
основании ______________________________, настоящей доверенностью
уполномочивает ____________________________________________________
               (Ф.И.О., серия и номер паспорта/удостоверения, кем и
___________________________________________________________________
              когда выдан, место жительства, РНН, ИН)
      осуществить от лица ______________________ следующие действия 
                       (наименование организации)
(необходимо выбрать из следующих пунктов):
      1. изготовление ключей электронной цифровой подписи и 
регистрационного свидетельства открытого ключа электронной цифровой
подписи,
      2. регистрация регистрационного свидетельства,  
созданного удостоверяющим центром _________________________________
                                наименование удостоверяющего центра
___________________________________________________________________
в регистре регистрационных свидетельств удостоверяющего центра, 
 
      3. отзыв (аннулирование) регистрационного свидетельства, 
зарегистрированного в удостоверяющем центре.
      Представитель наделяется правом расписываться в
соответствующих документах Удостоверяющего центра для исполнения 
поручений, определенных настоящей Доверенностью.

Подпись (Ф.И.О.) _______________________
заверяю.

Доверенность выдана сроком на один месяц без права передоверия.

                           Подпись ___________ Ф.И.О. ____________

                           Дата "____" _______________ 200__г.

                                        МП

      Приложение N 4 к Правилам           
выдачи, регистрации, хранения,     
      отзыва (аннулирования)             
      регистрационных  свидетельств, в   
      том числе их копий на бумажном     
носителе и ведения регистра        
 регистрационных свидетельств       

                  ЗАЯВЛЕНИЕ НА ОТЗЫВ (АННУЛИРОВАНИЕ)
                    РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА 
                             (от физического лица)

      Настоящим я ________________________________________________,
                              (Фамилия, имя, отчество)
проживающий (-ая) по адресу: ______________________________________
__________________________________________________________________, 
серия и номер паспорта/удостоверения, кем и когда выдан, место 
жительства, РНН, ИН в связи с ____________________________________,
                                (причина отзыва (аннулирования) 
___________________________________________________________________
регистрационного свидетельства: компрометация закрытого ключа, 
___________________________________________________________________
                    прекращение работы и т.д.)
 
прошу отозвать (аннулирования) регистрационное свидетельство с 
серийным номером __________________________________________________
                               (серийный номер и дата выдачи
__________________________________________________________________.
     регистрационного свидетельства)

                  Подпись _____________ Ф.И.О_______________

                  Дата "____" _______________ 200__г.

                                      МП

      Приложение N 5 к Правилам         
выдачи, регистрации, хранения,    
      отзыва (аннулирования)            
 регистрационных  свидетельств, в  
 том числе их копий на бумажном    
      носителе и ведения регистра       
      регистрационных свидетельств      

                   ЗАЯВЛЕНИЕ НА ОТЗЫВ (АННУЛИРОВАНИЕ)
                     РЕГИСТРАЦИОННОГО СВИДЕТЕЛЬСТВА
                              (от юридического лица)

      Настоящим ___________________________________________________
                       (наименование юридического лица)
юридический адрес: _______________________________________________,
свидетельство о регистрации N ______________ от "___" ________  г.,
выдано _______________________________, в лице ____________________
__________________________________________________________________,
действующего на основании _________________________________________,
в связи с _________________________________________________________
    (причина отзыва (аннулирования) регистрационного свидетельства:
__________________________________________________________________,
компрометация закрытого ключа, прекращение работы и т.д.) 
 
просит отозвать (аннулирования) регистрационное свидетельство с 
серийным номером _________________________________________________, 
      (серийный номер и дата выдачи регистрационного свидетельства)
выданное на имя (уполномоченного лица)_____________________________
                                (должность, фамилия, имя, отчество,
___________________________________________________________________
 оригинал доверенности, серия и номер паспорта/удостоверения,
___________________________________________________________________
       кем и когда выдан, место жительства, РНН, ИН).

                         Ф.И.О. __________________
                         Должность _______________
                         Подпись _________________
                         Дата "____" ____________ 200__г.
 
                                        МП