Кәсіби аудиторлық ұйымдарды аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2006 жылғы 18 шілдедегі N 265 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2006 жылғы 9 тамызда тіркелді. Тіркеу N 4336.

     
      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 17.01.2018 № 33 (бірінші ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 7-бабының 2) тармақшасына сәйкес және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Кәсіби аудиторлық ұйымдарды аккредиттеу қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 17.01.2018 № 33 (бірінші ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мемлекеттік активтерді басқару әдіснамасы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның ресми бұқаралық ақпарат құралдарында кейіннен жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық 2006 жылғы 24 қарашадан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Министр

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2006 жылғы 18 шілдедегі
№ 265 бұйрығымен бекітілді

Кәсiби аудиторлық ұйымдарды аккредиттеу қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 02.04.2020 № 348 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін жиырма бір күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Кәсіби аудиторлық ұйымдарды аккредиттеу қағидаларын (бұдан әрі - Қағидалар) "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 7-бабының 2) тармақшасына сәйкес және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" (бұдан әрі - Заң) Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірлеген және кәсіби аудиторлық ұйымдарын аккредиттеу бойынша мемлекеттік көрсетілген қызметтер тәртібін анықтайды (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы).

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. "Кәсіби аудиторлық ұйымды аккредиттеу туралы куәлік беру" мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетеді.

      3. Көрсетілетін қызметті беруші Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы Мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын уәкілетті орган мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін, сондай-ақ заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерге енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты Заңның 10-бабының 13) тармақшасына сәйкес Бірыңғай байланыс орталығына жібереді.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе істен шыққан жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші 1 (бір) жұмыс күні ішінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына (оператор) авторизациялау сәтінен бастап қатенің нақты уақытын көрсете отырып, қате туындаған сәтке дейін қадамдық скриншоттарын қоса бере отырып, мемлекеттік қызметтің атауы бойынша ақпаратты, өтініштің әкімшілік құжатының нөмірі мен кодын (ӘҚНЖК), немесе өтініштің бірегей сәйкестендіру нөмірін (ӨБСН), әкімшілік құжаттың нөмірі мен кодын (РҚ ӘҚНЖК) немесе рұқсат құжатының бірегей сәйкестендіру нөмірін (РҚБСН), көрсетілетін қызметті алушының жеке сәйкестендіру нөмірін (ЖСН) немесе бизнес сәйкестендіру нөмірін (БСН) міндетті ұсына отырып, sd@nitec.kz электрондық поштасы арқылы бірыңғай қолдау қызметіне сұрау салу жіберу арқылы хабардар етеді.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі порталға жолданады және көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан - әрі ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" сақталады.

      6. Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген кезде сұрауды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады.

      Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, кәсіби аудиторлық ұйымды аккредиттеу туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы алады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2 - тарау. "Кәсіби аудиторлық ұйымдарды аккредиттеу туралы куәлік беру" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібі

      7. Осы Қағидалардың 1-қосымшасында процестің сипаттамасын, нысанын, мерзімін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті ұсыну ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі баяндалған.

      Сұрау салу және мәліметтер нысандары осы Қағидалардың 2 және 3-қосымшаларына сәйкес ұсынылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер осы Қағидаларға 1-қосымшаның 9-тармағында баяндалған.

      Көрсетілетін қызметті алушы аккредитация алу үшін осы Қағидалардың 1-қосымшасының 8-тармағында көрсетліген құжаттарды ұсынады.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар) мазмұны:

      куәлік беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бойынша басқарма қызметкері қабылдайды және кейіннен орындаушыға бөлу үшін көрсетілетін қызметті берушінің аудиторлық қызметі саласындағы тиісті басқармасына береді - бір жұмыс күні ішінде;

      2) орындаушы берілген құжаттардың толықтығын осы Қағидалардың 8-тармағы 1-қосымшасына сәйкес тексереді - бір жұмыс күн ішінде.

      Ұсынылған құжаттардың толық болмауы және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттар болуы фактісі анықталған жағдайда көрсетілетінқызметті беруші екі жұмыс күні ішінде сұрау салуды одан әрі қараудан дәлелді түрде бас тартады.

      Ұсынылған құжаттардың толықтығы анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші осы тармақтың 3) тармақшасына сәйкес рәсімдерді (іс-қимылдарды) жүзеге асырады;

      3) ұсынылған құжаттардың мазмұнын қарау, дайындау аудиторлық қызмет саласындағы басқарма басшысымен, көрсетілетін қызметті берушінің заң қызметі басқармасының басшысымен қорытынды жобасын, куәлік беру туралы бұйрық жобасын келісу, сондай-ақ оларды көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының бекітуі, бұйрықты тіркеу не бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау және аккредиттеу туралы куәлікті немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру - бір жұмыс күні ішінде;

      куәлікті қайта рәсімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бойынша басқарма қызметкері қабылдайды және кейіннен орындаушыға бөлу үшін көрсетілетін қызметті берушінің аудиторлық қызмет саласындағы тиісті басқармасына береді - бір жұмыс күні ішінде;

      2) орындаушымен дайындау және аудиторлық қызмет саласындағы саласындағы басқарма басшысымен, көрсетілетін қызметті берушінің заң қызметі басқармасының басшысымен қорытынды жобасын, куәлікті беру туралы бұйрық жобасын келісу, сондай-ақ оларды көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының бекітуі, бұйрықты тіркеу немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау және аккредиттеу туралы куәлікті немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру - екі жұмыс күні ішінде.

      куәліктің телнұсқасын беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің құжат айналымы бойынша басқарма қызметкері қабылдайды және кейіннен орындаушыға бөлу үшін көрсетілетін қызметті берушінің аудиторлық қызметі саласындағы тиісті басқармасына береді - бір жұмыс күні ішінде;

      2) орындаушы ұсынылған құжаттардың мазмұнын қарайды және куәлікті басып шығарады, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-мен куәландырады және куәліктің телнұсқасын береді - бір жұмыс күн ішінде.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8-1. Аккредиттеу туралы куәлікті беру және қайта ресімдеу кезінде Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің (бұдан әрі – ӘРПК) 73-бабы 2-тармағының 3) тармақшасына сәйкес тыңдау жүргізілмейді.

      Ескерту. Қағида 8-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Кәсіби ұйымдар мынадай:

      1) аудиторлар мен аудиторлық ұйымдар ғана кәсіби ұйымдардың құрылтайшылары мен қатысушылары болуы;

      2) аудиторлар мен аудиторлық ұйымдар бір ғана кәсіби ұйымның мүшесі болуы талаптарына жауап береді.

      Кәсіби ұйымдардың басқару органы соңғы бес жылдың ішінде кемінде 3 жыл аудит саласында жұмыс тәжірибесі бар кемінде үш аудитор - кәсіби ұйымның мүшелері қатарынан құрылады.

      10. Кәсіби ұйымдардың мынадай:

      1) сапасын бақылау бойынша;

      2) халықаралық аудит және қаржылық есептілік стандарттары бойынша;

      3) аудиторлардың біліктілігін арттыру бойынша;

      4) этика мәселелері бойынша;

      5) дауларды қарау бойынша жұмыс органдары бар.

      Басқа органдарды құру кәсіби ұйымдардың жарғыларымен айқындалады.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, сотқа шағым жасауға Қазақстан Республикасы ӘРПК-нің 91-бабының 5-тармағына сәйкес әкімшілік (сотқа дейінгі) тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Кәсіби аудиторлық
ұйымдарды аккредиттеу
қағидаларына
1-қосымша

"Кәсіби аудиторлық ұйымдарын аккредиттеу туралы куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі (бұдан әрі – негізгі талаптар тізбесі)

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 10.05.2023 № 489 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1

Қызмет берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші)

2

Мемлекеттік қызметтің көрсетілу тәсілдері

"Электроны үкімет" ұсынысты қабылдау мен мемлекеттік қызметтің нәтежиесін алу веб-порталы www.egov.kz, www.elicense.kz арқылы жүзеге асады.

3

Мемлекеттік қызметтің көрсетілу мерзімі

Куәлік беру – 3 (үш) жұмыс күні;
куәлікті қайта рәсімдеу – 3 (үш) жұмыс күні;
куәліктің телнұсқасын беру – 2 (екі) жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны

Электрондық (толық автоматтандырылған)

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Кәсіби ұйымын аккредиттеу туралы куәлік, немесе осы негізгі талаптар тізбесінің 9-тармағында көзделген жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - электрондық.

6

Көрсетілген қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтің көрсетілуінен алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі

7

Жұмыс кестесі

1) Көрсетілген қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5 бабына сәйкес сәйкес демалыс және мерекелік күндерді қоспағанда, үзіліссіз сағат 9.00-ден бастап 18.30-ға дейін түскі үзіліс 13.00 – 14.30 жұмыс кестесіне сәйкес дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда.
2) Порталда - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексіне сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады);
3) Бірыңғай байланыс орталығы – күн сайын сағат 9.00- ден 21.00-ге дейін.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар тізбесі

1)көрсетілген қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу;
2)мәліметтер нысаны;
Заңды мекенжайы өзгерген жағдайда кәсіби аудиторлық ұйымын аккредиттеу туралы куәлікті қайта рәсімдеу үшін, сондай-ақ кәсіби аудиторлық ұйымын аккредиттеу туралы куәлік жоғалған, бүлінген кезде, егер бұрын берілген куәлік қағаз нысанда ресімделсе, телнұсқаны беру үшін көрсетілген қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуды порталда толтыру қажет.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негіздері

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;
2) кәсіби ұйымдар мен және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің осы Қағидаларда белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы соттың заңды күшіне енген шешімі (үкімі) бар.

10

Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық
нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін қызметтердің ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ болу шартымен мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда ала алады.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдың "жеке кабинет", көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің интернет-ресурсында, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған www.gov.kz.

  Кәсіби аудиторлық ұйымдарды
аккредиттеу қағидаларына
2-қосымша
Нысан

Өтініш

      Аккредиттеуді өтінемін (қайта рәсімдеу, телнұсқасын беру)

      ________________________________________________________________________________

      (кәсіби аудиторлық ұйымның толық атауы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі)

      қызметті жүзеге асыру үшін

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Орналасқан жері:

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін

      Барлық көрсетілген ақпарат, сондай-ақ қоса берілген құжаттар шындыққа сәйкес келеді және жарамды болып табылады

      "___" ___________ 20__ жыл

      Кәсіби аудиторлық ұйым басшысы ____________________________________________

      (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

  Кәсіби аудиторлық ұйымдарды
  аккредиттеу қағидаларына
  3-қосымша
  Нысан

Мәліметтер Аудиторлар мен аудиторлық ұйымдардың тізбесі

      Мүшелер ________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

      (кәсіби аудиторлық ұйымның атауы, бизнес - сәйкестендіру нөмірі)

      № 1 кесте

р/с

Аудитордың жеке сәйкестендіру нөмірі

Аудитордың тегі

Аудиторлың аты

Аудитордың әкесінің аты (болған жағдайда)

Пошта индексі

Ел/облыс/аудан/елді мекен

Көшенің атауы

Үйдің нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8

9










      № 1 кестенің жалғасы

Үйдің индексі

Пәтердің/офистің нөмірі

Телефон

"Аудитор" біліктілік куәлігінің нөмірі

"Аудитор" біліктілік куәлігінің берілген күні

Кәсіби ұйымға өту күні

Кәсіби аудиторлық ұйымға мүшелігін растайтын құжаттың немесе мүшелік билетінің нөмірі

Жұмыс орны (аудиторлық ұйымның атауы)

10

11

12

13

14

15

16

17









      № 2 кесте

р/с

Аудиторлық ұйымның бизнес - сәйкестендіру нөмірі

Аудиторлық ұйымның атауы

Пошта индексі

Ел/облыс/аудан/елді мекен

Көшенің атауы

Үйдің нөмірі

Үйдің индексі

Пәтердің/офистің нөмірі

Телефон нөмірі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      № 2 кестенің жалғасы

Соңғы тіркеу/қайта тіркеу күні

Аудиторлық қызметті жүзеге асыруға арналған лицензия нөмірі

Аудиторлық қызметті жүзеге асыруға арналған лицензияның берілген күні

Кәсіби аудиторлық ұйымға өту күні

Кәсіби аудиторлық ұйымға мүшелігін растайтын құжаттың немесе мүшелік билетінің нөмірі

Аудиторлық ұйым басшысының жеке сәйкестендіру нөмірі

Аудиторлық ұйым басшысының тегі

Аудиторлық ұйым басшысының аты

Аудиторлық ұйым басшысының әкесінің аты (болған жағдайда)

Аудитор ұйымы басшысының "Аудитор" біліктілік куәлігінің нөмірі

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20











      Кәсіби аудиторлық ұйымның құрылымы

р/с №

Кәсіби аудиторлық ұйым бөлімшесінің атауы

Бөлімше басшысының жеке сәйкестендіру нөмірі

Бөлімше басшының тегі

Бөлімше басшының аты

Бөлімше басшының әкесінің аты (болған жағдайда)

Лауазымының атауы

Байланыс телефоны

Бөлімше басшысының лауазымы

Аудитордың жеке сәйкестендіру нөмірі

Аудитордың тегі

Аудитордың аты

Аудитордың әкесінің аты (болған жағдайда)

Аудит саласындағы жұмыс тәжірибесі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14


сапаны бақылау бойынша














халықаралық аудит және қаржылық есептілік стандарттары бойынша














аудиторлардың біліктілігін арттыру бойынша














этика мәселелері бойынша














дауларды қарастыру бойынша














*













      Ескертпе:

      * басқа органдарды құру кәсіби ұйымдардың жарғыларымен айқындалады.

      Кәсіби аудиторлық ұйымның басшысы

      ________________________________________ ________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)                        (күні)


Об утверждении Правил аккредитации профессиональных аудиторских организаций

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 18 июля 2006 года N 265. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 августа 2006 года N 4336.

      Сноска. В заголовок внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Министра финансов РК от 17.01.2018 № 33 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила аккредитации профессиональных

      аудиторских организаций.

      Сноска. В пункт 1 внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Министра финансов РК от 17.01.2018 № 33 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      2. Департаменту методологии управления государственными активами обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее опубликование в официальных средствах массовой информации в установленном законодательством порядке.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 24 ноября 2006 года и подлежит официальному опубликованию.

Министр



  Утверждены
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 18 июля 2006 года № 265

Правила аккредитации профессиональных аудиторских организаций

      Сноска. Правила - в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 02.04.2020 № 348 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила аккредитации профессиональных аудиторских организаций (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2) статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности" и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок оказания государственной услуги по аккредитации профессиональных аудиторских организаций (далее – услугополучатель).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Государственная услуга "Выдача свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации" оказывается Комитетом внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан (далее – услугодатель) через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      3. Услугодатель обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации, согласно подпункту 11) пункта 2 статьи 5 Закона.

      Уполномоченный орган, определяющий порядок оказания государственной услуги, направляет информацию о порядке оказания государственных услуг, а также внесенных изменениях и (или) дополнениях в подзаконные нормативные правовые акты в Единый контакт-центр согласно подпункту 13) статьи 10 Закона.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. В случае сбоя информационной системы, содержащей необходимые сведения для оказания государственной услуги, услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня уведомляет оператора информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства" (оператор) посредством направления запроса в единую службу поддержки по электронной почте sd@nitec.kz с обязательным представлением информации по наименованию государственной услуги, номера и кода административного документа заявления (НИКАД), или уникальный идентификационный номер заявления (УИНЗ), номера и кода административного документа (НИКАД РД), или уникальный идентификационный номер разрешительного документа (УИНРД), индивидуальный идентификационный номер (ИИН), или бизнес-идентификационный номер (БИН) услугополучателя, с приложением пошаговых скриншотов с момента авторизации до момента возникновения ошибки с указанием точного времени ошибки.

      5. Результат оказания государственной услуги направляется на портал и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      6. При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан, прием запроса и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      Сведения документов о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, об аккредитации профессиональной аудиторской организации услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Сноска. Пункт 6 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги "Выдача свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации"

      7. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, сроки, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены в приложении 1 к настоящим Правилам.

      Формы запроса и сведений представляются согласно приложениям 2 и 3 к настоящим Правилам.

      Основания для отказа в оказании государственной услуги изложены в пункте 9 приложения 1 к настоящим Правилам.

      Услугополучатель для получения аккредитации представляет документы, указанные в пункте 8 приложения 1 к настоящим Правилам.

      8. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги:

      при выдаче свидетельства:

      1) документы, представленные услугополучателем, принимаются работником управления по документообороту услугодателя и передаются соответствующему управлению в сфере аудиторской деятельности услугодателя для распределения в последующем исполнителю – в течение одного рабочего дня;

      2) проверка исполнителем полноты представленных документов на предмет соответствия пункту 8 приложения 1 к настоящим Правилам – в течение одного рабочего дня.

      В случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель в течение двух рабочих дней дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении запроса.

      В случае установления полноты представленных документов услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с подпунктом 3) настоящего пункта;

      3) рассмотрение содержания представленных документов, подготовка и согласование с руководителем управления в сфере аудиторской деятельности, руководителем управления юридической службы услугодателя проекта заключения, проекта приказа о выдаче свидетельства, а также их утверждение уполномоченным лицом услугодателя, регистрация приказа либо подготовка мотивированного ответа об отказе и выдача свидетельства об аккредитации либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги – в течение одного рабочего дня;

      при переоформлении свидетельства:

      1) документы, представленные услугополучателем, принимаются работником управления по документообороту услугодателя и передаются соответствующему управлению в сфере аудиторской деятельности услугодателя для распределения в последующем исполнителю – в течение одного рабочего дня;

      2) подготовка исполнителем и согласование с руководителем управления в сфере аудиторской деятельности, руководителем управления юридической службы услугодателя проекта заключения, проекта приказа о выдаче свидетельства, а также их утверждение уполномоченным лицом услугодателя, регистрация приказа либо подготовка мотивированного ответа об отказе и выдача свидетельства об аккредитации либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги – в течение двух рабочих дней;

      при выдаче дубликата свидетельства:

      1) документы, представленные услугополучателем, принимаются работником управления по документообороту услугодателя и передаются соответствующему управлению в сфере аудиторской деятельности услугодателя для распределения в последующем исполнителю – в течение одного рабочего дня;

      2) исполнитель рассматривает содержание представленных документов и распечатывает свидетельство, заверяет ЭЦП уполномоченного лица услугодателя и выдает дубликат свидетельства – в течение одного рабочего дня.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8-1. При выдаче и переоформлении свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации, в соответствии с подпунктом 3) пункта 2 статьи 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее – АППК РК), заслушивание не проводится.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 8-1 в соответствии с приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Профессиональные организации отвечают следующим требованиям:

      1) учредителями и участниками профессиональных организаций являются только аудиторы и аудиторские организации;

      2) аудиторы и аудиторские организации выступают членами только одной профессиональной организации.

      Орган управления профессиональных организаций формируется из числа аудиторов – членов профессиональной организации в количестве не менее трех аудиторов с опытом работы в области аудита в течение трех лет из последних пяти.

      10. Профессиональные организации имеют следующие рабочие органы:

      1) по контролю качества;

      2) по международным стандартам аудита и финансовой отчетности;

      3) по повышению квалификации аудиторов;

      4) по вопросам этики;

      5) по рассмотрению споров.

      Создание других органов определяется уставами профессиональных организаций.

Глава 3. Порядок обжалования на решение, действия (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг

      11. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан обжалование в суде допускается после обжалования в административном (досудебном) порядке в соответствии с пунктом 5 статьи 91 АППК РК.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам аккредитации
профессиональных аудиторских
организаций

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги
"Выдача свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации"
(далее – перечень основных требований)

      Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 10.05.2023 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1

Наименование услугодателя

Комитет внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан (далее–услугодатель)

2

Способы предоставления государственной услуги

Прием запроса и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "Электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал)

3

Срок оказания государственной услуги

Выдача свидетельства – 3 (три) рабочих дня;
переоформление свидетельства – 3 (три) рабочих дня;
выдача дубликата свидетельства – 2 (два) рабочих дня.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная (полностью автоматизированная)

5

Результат оказания государственной услуги

Свидетельство об аккредитации профессиональной организации либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным в пункте 9 настоящего перечня основных требований.
Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим лицам.

7

График работы

1) Услугодателя – с понедельника по пятницу включительно с 09.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан".
Адреса оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан, в разделе "Государственные услуги".
2) Портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
3) Единого контакт-центра – ежедневно с 9.00 до 21.00 часов.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя;
2) форма сведений.
Для переоформления свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации в случае изменения юридического адреса, а также для выдачи дубликата свидетельства при утере, порче свидетельства об аккредитации профессиональной аудиторской организации, если ранее выданное свидетельство оформлено в бумажной форме, необходимо заполнить на портале запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:
1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие профессиональных организаций и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, установленным требованиям в настоящих Правилах;
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777.
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан, в разделе "Государственные услуги" www.gov.kz.

  Приложение 2
к Правилам аккредитации
профессиональной аудиторской
организации
  Форма

                                    Запрос

      Прошу аккредитовать (переоформить, выдать дубликат)
______________________________________________________________________________________________
(полное наименование профессиональной аудиторской организации, бизнес-идентификационный номер)
для осуществления деятельности
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
Местонахождение:
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________
      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в
информационных системах
      Вся указанная информация, а также прилагаемые документы соответствуют действительности и
являются действительными
"___" ___________ 20__ года
Руководитель
профессиональной
аудиторской организации                   ____________________________________
                                    (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

  Приложение 3
к Правилам аккредитации
профессиональной аудиторской
организации
  Форма

                                                            Сведения
                                          Перечень аудиторов и аудиторских организаций

      Членов _____________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
(указывается наименование профессиональной аудиторской организации, бизнес -идентификационный номер)
      Таблица № 1

№ п/п

Индивидуальный идентификационный номер аудитора

Фамилия аудитора

Имя аудитора

Отчество (при его наличии) аудитора

Почто-вый индекс

Страна/область/район/населенный пункт

Назва-ние улицы

Номер дома

1

2

3

4

5

6

7

8

9










      Продолжение таблицы № 1

Индекс дома

Номер квартиры/офиса

Телефон

Номер квалификационного свидетельства "Аудитор"

Дата выдачи квалификационного свидетельства "Аудитор"

Дата вступления в профессиональную организацию

Номер членского билета или документ, подтверждающего членство в профессиональной аудиторской организации

Место работы (наименование аудиторской организации)

10

11

12

13

14

15

16

17









      Таблица № 2

№п/п

Бизнес-идентификационный номер аудиторской организации

Наименование аудиторской организации

Почтовый индекс

Страна/область/район/населенный пункт

Название улицы

Номер
дома

Индекс дома

Номер квартиры/офиса

Номер телефона

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10











      Продолжение таблицы № 2

Дата последней пере/ регистрации

Номер лицензии на осуществление аудиторской деятельности

Дата выдачи лицензии на осуществление аудиторской деятельности

Дата вступления в профессиональную аудиторскую организацию

Номер членского билета или документ, подтверждающего членство в профессиональной организации аудиторов

Индивидуальный идентификационный номер руководителя аудиторской организации

Фамилия руководителя аудиторской организации

Имя руководителя аудиторской организации

Отчество (при его наличии) руководителя аудиторской организации

Номер квалификационного свидетельства "Аудитор" руководителя аудиторской организации

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20











      Структура профессиональной аудиторской организации

№п/п

Наименование органа профессиональной аудиторской организации

Индивидуальный идентификационный номер руководителя органа

Фамилия руководителя органа

Имя руководителя органа

Отчество (при его наличии) руководителя органа

Наименование должности

Контактный телефон

Должность руководителя органа

Индивидуальный идентификационный номер аудитора

Фамилия аудитора

Имя аудитора

Отчество (при его наличии) аудитора

Опыт работы в области аудита

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14


по контролю качества














по международным стандартам аудита и финансовой отчетности














по повышению квалификации аудиторов














по вопросам этики














по рассмотрению споров














*













      Примечание:
      * создание других органов определяется уставами профессиональных организаций.
Руководитель профессиональной
аудиторской организации
_____________________________________       ____________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)             (дата)