"Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің міндетін атқарушының 2004 жылғы 10 наурыздағы N 113-І бұйрығына толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2006 жылғы 5 желтоқсандағы N 319 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 24 қаңтардағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4524 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 6 тамыздағы № 496 бұйрығымен

      Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2011.08.06 № 496 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдауды ұйымдастырудың одан әрі жетілдірілуін қамтамасыз ету мақсатында   БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрінің міндетін атқарушының 2004 жылғы 10  наурыздағы N 113-І  бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2809 нөмірмен тіркелген) осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес толықтырулар мен өзгерістер енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесінде:

      7-тармақ "және бекітілген қозғалыс кестесімен" деген сөздермен толықтырылсын;

      1-тарау 4-параграф тақырыбындағы ", зерттеу" деген сөз алынып тасталсын;

      41-50-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      "41. Жолаушылардың және багаждың тұрақты тасымалдары, егер:
      1) автомобиль жолдарының өткізу қабілеті нақты маршруттар бойынша автобустардың тұрақты қозғалысын жүзеге асыруға мүмкіндік берсе;
      2) автомобиль жолдарының жай-күйі және оларды жайластыру жол қозғалысы қауіпсіздігінің талаптарына сәйкес келсе ұйымдастырылуы мүмкін.

      42. Жолаушылардың және багаждың автомобиль көлігімен тұрақты тасымалдарының маршруттық желісін қалыптастырған кезде, жергілікті атқарушы органдар кенттермен, ауылдармен (селолармен) аудан орталықтары арасындағы және аудан орталықтарымен облыс орталықтары және облыстық маңызы бар өзге де жақын қалалар арасындағы байланыс басымдылығын басшылыққа алады.

      43. Жолаушылардың және багаждың автомобиль көлігімен тұрақты тасымалдарының маршруттық желісін қалыптастырған кезде, мынадай қағидаттардың орындалуы қамтамасыз етіледі:
      әрбір маршрут бойынша халықтың тасымалдауға мұқтаждығын қанағаттандыру;
      белгіленген нормалар бойынша автобус сыйымдылығын тиімді пайдалану;
      жүру жолындағы жолаушыларға қажетті жағдайларды жасау;
      жолдардың өткізу қабілетін, аялдама пункттерін және инфрақұрылымның басқа да объектілерін сақтау;
      нормативтерді және автобустарды пайдалану ережесін, жол қозғалысы қауіпсіздігі талаптарын сақтау;
      жолаушылардың жол жүруге жұмсайтын уақытын төмендету;
      барлық түйіндес маршруттар бойынша автобустар қозғалысының мерзімділігі;
      "Жүргізушілердің еңбегі мен демалысын ұйымдастыру ережесін, автокөлік құралдарын еңбек және демалыс режимін тіркеудің бақылау құрылғыларымен (тахографтармен) жарақтандыру бойынша талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2004 жылғы 19 қаңтарда N 16-1 бұйрығына сәйкес (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2708 нөмірмен тіркелді) жүргізушілердің  еңбек режимін және шарттарын сақтау.

      44. Жолаушылардың және багаждың қалааралық облысішілік, қала маңындағы және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды) аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар қалалармен (астанамен) жалғастыратын тұрақты автомобиль тасымалдарының маршруттарын ашу мүмкіндігін қарау кезінде, олар бойынша қозғалыстар кестелерін осы Ереженің 40-тармағында көрсетілген тиісті органдар облыстың жергілікті атқарушы органдарына келісу үшін жіберіледі.
      Қалааралық облысаралық қатынастағы жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарының маршруттары бойынша қозғалыс кестелерін келісу тәртібі, осы Ереженің 7-тарауының 2-параграфына сәйкес жүзеге асырылады.

      45. Облыстың жергілікті атқарушы органдары (республикалық маңызы бар қалалар, астана) олар бойынша қозғалыс кестесін келісуден мынадай жағдайларда бас тартуы мүмкін:
      облыс аумағы бойынша маршруттар қосарланған кездегі қолданылып жүрген маршруттардың қозғалыс кестесі бойынша айырмашылығы уақыт бойынша:
      150 км дейінгі қосарлану ұзақтығында 1 сағаттан кем;
      350 км дейінгі қосарлану ұзақтығында 2 сағаттан кем;
      500 км дейінгі қосарлану ұзақтығында 3 сағаттан кем;
      500 км артық қосарлану ұзақтығында 4 сағаттан кем;
      елді мекендер арасындағы қашықтықтардың сәйкессіздігі қозғалыс кестесі бойынша 0,3 км артық болса.

      46. Облыстық жергілікті атқарушы органдар (республикалық маңызы бар қалалар, астана) жолаушылар лектерін талдау, тұрмыстық және қызметтік жол жүруге байланысты тұрғындардың көліктік қол жетімділігін қамтамасыз ету қажеттігі негізінде, осы Ереженің 44-тармағында белгіленген нормативтерден кем уақытша аралық болған кезде жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдары маршруттарының қозғалыс кестесімен келісе алады.

      47. Жаңа маршруттарды ашу кезінде келісу жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарының мынадай иерархиясына сәйкес жүзеге асырылады:
      қалааралық облысаралық;
      қалааралық облысішілік;
      қала маңындағы және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды) аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар қалалармен (астанамен) жалғастыратын.

      48. Облыстың жергілікті атқарушы органдарымен жолаушылардың және багаждың қалааралық облысішілік, қала маңындағы және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды) аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар қалалармен (астанамен) жалғастыратын тұрақты автомобиль тасымалдарының маршруттары бойынша қозғалыс кестесі оң келісілген кезде маршрут бойынша деректер осы Ереженің 49-тармағына сәйкес тиісті тізілімге кіргізіледі.

      49.   Жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарының маршруттарын ұйымдастыру мен есепке алуды жоспарлау мақсатында:
      Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі (бұдан әрі - Министрлік) - жолаушылардың және багаждың халықаралық, қалааралық облысаралық және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды) бір облыстан тыс аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар қалалармен (астанамен) жалғастыратын тұрақты автомобиль тасымалдары маршруттарының;
      облыстың жергілікті атқарушы органдары - жолаушылардың және багаждың қалааралық облысішілік, қала маңындағы және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды) облыстың шегіндегі аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар қалалармен (астанамен) жалғастыратын тұрақты автомобиль тасымалдары маршруттарының;
      қаланың жергілікті атқарушы органдары - жолаушылардың және багаждың қалалық тұрақты автомобиль тасымалдары маршруттарының тізілімін жүргізуді жүзеге асырады.

      50. Тізілімдер маршруттардың мынадай негізгі сипаттамаларын:
      жүрудің бастапқы және соңғы пункттері бойынша маршруттардың нөмірін және атауын;
      тікелей және кері қайту бағыттарындағы маршруттағы пункттер бойының санын және атауын;
      тікелей және кері қайту бағыттарындағы маршрут ұзақтығын;
      тікелей және кері қайту бағыттарындағы маршруттағы қозғалыс жылдамдығының орташа пайдаланымдығын;
      маршрутқа қызмет көрсету кезеңдері: жыл бойы, қосымша (белгілі бір күндерде немесе тәуліктің кезеңдерінде қолданылатын (қалалық маршруттарда демалыс, мерекелік күндер немесе "қауырт" сағаттар), маусымдық (алдын ала белгіленген уақыт аралығы ішінде қолданылатын (саяжай кезеңінде, демалыс аймақтары, жолаушылар легі жоғарылаған кезеңде жұмыс істеген кезде);
      маршруттар бойынша қозғалыс кестесін;
      жолаушылар легі және жолаушылар айналымын;
      жолаушыларға және жалпы отыруға арналған орындар бойынша автобустардың маршруттағы автобустардың, шағын автобустардың класын және паспорттық сыйымдылығын (жинақтау алаңшасының сыйымдылығын ескере отырып);
      маршрутта қызмет көрсету үшін резервтік жылжымалы құрамды ескере отырып автобустардың, шағын автобустардың саны қажет;
      тасымалдаушы жөніндегі ақпарат (атауы, мекен-жайы, тегі, аты, әкесінің аты, тасымалдауды ұйымдастырудағы жауапты тұлғаның және бастықтың телефондарын) және оған берілген рұқсат құжаттарының қолдану кезеңін белгілейді";

      65-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "65. Автовокзалдар мен автостанциялар облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдарының Облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) автовокзалдары мен автостанцияларын тізіліміне кіргізуі негізінде жұмыс істейді.
      Автовокзалдар мен автостанциялар осы Ереженің 67-тармағының талаптарына сәйкес келген кезде Облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) автовокзалдары мен автостанциялары тізілімге кіргізіледі.";

      мынадай мазмұндағы 65-1-тармақпен толықтырылсын:
      "65-1. Автовокзалдар мен автостанциялардың жұмыс режимі жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарын жүзеге асыратын тасымалдаушылармен шарт қатынасын ескере отырып, облыстық жергілікті атқарушы органдардың келісімі бойынша (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) анықталады.";

      66-тармақ 9) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "9) облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдарын облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органдары белгілейтін нысан бойынша жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың қызмет көрсету тәртібі және қозғалыс кестелерін (графиктерін) бұзулары және осы Ереженің қағидаттарын басқа да бұзушылықтары туралы ай сайын келесі айдың 5 күнінен кешіктірмей хабардар ету";

      88-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "88. Автобусқа кешіккен кезде жол жүру құжаттары (билеттері) 3 күннен кешіктірмей қайтарылуы мүмкін, бұл ретте билет құнының 50%-ына тең сома өтеледі";

      143-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Комиссияның құрамы мен төрағасы Қала (аудан, облыс) әкімінің өкімімен белгіленеді";

      144-1-тармағы мынадай мазмұнмен толықтырылсын:
      "144-1. Комиссия құрамында конкурстық ұсыныстарды бағалау құқығынсыз Комиссия жұмысын ұйымдастыру қызметі жүктелетін Комиссия хатшысы көзделуі керек";

      146-тармақ мынадай абзацпен толықтырылсын:
      "Бұл ретте жасалған лоттарды келісу жөнінде шешім қабылдауды, мәжіліс хаттамасында шешімді бекітумен, Комиссиямен жүзеге асырылады";

      148-тармақтың 1), 2) және 3) тармақшалары мынадай редакцияда жазылсын:
      "1) болжанатын жылжымалы құрамының (автобустардың, шағын автобустардың маркасы мен саны, меншіктің түрі, пайдаланымдық мерзімі, паспорттық сыйымдылығы);
      2) жолаушы тасымалдау саласындағы тасымалдаушының жұмыс тәжірибесінің;
      3) жылжымалы құрамды сақтауға, техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған өндірістік-техникалық базаның (меншікті, жалға алынған немесе қызмет көрсету шарт бойынша) болуы";

      149-тармақ мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Фактілер табылған жағдайда конкурстық ұсыныстарда жылжымалы құрам мен жүргізуші персоналын бір маршруттан артық, осы маршрут кіретін лот бойынша Конкурс аяқталғанға дейін кештеу тапсырылған конкурстық ұсыныстар жарамсыз болып есептелінеді";

      151-тармақта "30" деген сөзден кейін "жұмыс" деген сөзбен толықтырылсын;

      152-тармақ:
      "5" деген сөзден кейін "жұмыс" деген сөзбен толықтырылсын;
      "берілген" деген сөзді "жарияланған" деген сөзбен ауыстырылсын;

      153-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "153. Комиссия төрағасы Конкурсқа қатысушылар ұсынған мәліметтердің растығын сол жерге шығып тексеруді ұйымдастыру үшін (бұдан әрі - Тексеру) Комиссия құрамына кірмейтін жергілікті атқарушы органдардың, көліктік бақылау органдардың және жол полициялардың өкілдерінен конкурс алдындағы комиссия құрады.
      Комиссия төрағасының болмауына байланысты (іссапар, науқастық және т.б.) конкурс алдындағы комиссия құрамы туралы шешім қабылдау мүмкін болмаған жағдайда, Комиссия конкурс алдындағы комиссия құрамын алқалы түрде анықтай алады";

      155-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "155. Осы ереженің 147-тармағының 1), 3) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттар, конкурсқа қатысушылар үшін дайындалған конкурстық құжаттаманың жиынтығы жергілікті атқарушы органның мөрімен расталуы тиіс";

      156-тармақта "бес" деген сөзден кейін "жұмыс" деген сөзбен толықтырылсын;

      157-тармақта 4) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      "4) Конкурс кезеңінің алдындағы жарты жыл үшін тасымалдауға ұсынылған барлық жылжымалы құрамға техникалық паспорттардың және мемлекеттік техникалық тексеруден өткені туралы куәліктің көшірмесін";

      158-тармақтағы "Жергілікті атқарушы органдар" деген сөздер "Комиссияның хатшысы" деген сөздермен ауыстырылсын;

      160-тармақ "конкурс алдындағы комиссия" деген сөздерден кейін "немесе Комиссия хатшысы" деген сөздермен толықтырылсын;

      161-тармақ мынадай мазмұндағы үшінші абзацпен толықтырылсын:
      "Уақытты оңтайландыру және Анықтамаға қол қою үшін конкурстық ұсыныстарда ұсынылған мәліметтердің дәйектілігі туралы пікірлер қалыптастыру мақсатында объектілер және тексеру түрлері бойынша конкурс алдындағы комиссия мүшелерін бөлуге жол беріледі";

      мынадай мазмұндағы 162-1-тармақпен толықтырылсын:
      "162-1. Конкурстық ұсынымдарда көрсетілген автобустардың, шағын автобустардың (резервтік жылжымалы құрамды ескере отырып) класы, жолаушылар сыйымдылығы және саны осы ереженің талаптарын және маршруттардың негізгі сипаттамаларын қанағаттандырмаған жағдайда, сондай-ақ Конкурсты өткізу туралы хабарландыруға сәйкес келетін конкурсты ұйымдастырушылармен қосымша талаптарды орындау конкурстық ұсынымдарда көрсетілмеген жағдайда өтінімдер мен оларға қоса берілетін құжаттар Комиссия қарауына қабылданбайды";

      168-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "168. Конкурсты ұйымдастырушы Конкурс өткізілген күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде өздері ұсынған конкурстық ұсыныстарды бағалау нәтижелерін барлық қатысушыларға жазбаша жібереді";

      170-тармақтағы "30" деген сөзден кейін "жұмыс" деген сөзбен толықтырылсын;

      177-тармақтағы "45" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      228-тармақтағы "7" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      258-тармақта:
      "15" деген сөзден кейін "жұмыс" деген сөзбен толықтырылсын;

      2) тармақшадағы "шарттарының көшірмесін" деген сөздерді "сақтандыру полистерінің немесе шарттарының көшірмесін" деген сөздермен ауыстырылсын;

      6) тармақшадағы "автобустарды рейс алдындағы (ауысым алдындағы) техникалық тексеруді және жүргізушілерді кезеңді (ауысым алдындағы) медициналық тексеруді" деген сөздер "автокөлік құралдарын жөндеу, сондай-ақ техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметтердің сәйкестік сертификаттарының көшірмелерін қоса берумен, профилактикалық медициналық тексеруді жүзеге асыратын лицензиясы бар медицина қызметкерлерімен шарттарының көшірмесін" деген сөздермен ауыстырылсын;

      262-тармақта "30" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      266-тармақтың 6) тармақшасындағы "15" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      268-тармақтағы "аялдама" деген сөз алынып тасталсын;

      270-тармақта:
      4) тармақшадағы "шарттарының көшірмесін" деген сөздерді "сақтандыру полисінің немесе шарттарының көшірмесін" деген сөздермен ауыстырылсын;
      5) тармақшадағы "(көрсетілген автокөлік құралдарының жолаушылардың және багаждың тұрақты автомобиль тасымалдарының басқа маршруттарында жұмыс істемейтіндігі туралы облыстың жергілікті атқарушы органдары растаған)" деген сөздер алынып тасталсын;
      7) тармақшадағы "автобустарды рейс алдындағы (ауысым алдындағы) техникалық тексеруді, сондай-ақ жүргізушілерді кезеңді (ауысым алдындағы) медициналық тексеруді" деген сөздер "автокөлік құралдарын жөндеу және техникалық қызмет көрсету жөніндегі қызметтердің сәйкестік сертификаттарының көшірмелерін қоса берумен, профилактикалық медициналық тексеруді жүзеге асыратын лицензиясы бар медицина қызметкерлерімен шарттарының көшірмесін" деген сөздермен ауыстырылсын;

      275-тармақта "30" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      279-тармақтың 3) тармақшадағы "3 сағаттан кем болса (жекелеген жағдайларда жергілікті атқарушы органдардың қорытындылары бойынша қатарлас маршруттар автобустарының көрсетілген жүру аралығы ұлғаю немесе қысқару жағына өзгеруі мүмкін)" деген сөздер "1 сағат" деген сөздермен ауыстырылсын;

      282-тармақтың 6) тармақшасындағы "15" деген сөзден кейін "күнтізбелік" деген сөзбен толықтырылсын;

      297-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "297. Жолаушыларды және багажды таксимен тасымалдау осы Ереженің 36-38-тармақтарының талаптарына сәйкес жабдықталған жеңіл автомобильдермен, өз құзыреті шегінде такси тасымалдау операторы мен облыстық (республикалық маңызы бар қалалар, астана) және аудандық (облыстық маңызы бар қалалар) жергілікті атқарушы органдарының арасындағы жасасқан жолаушыларды және багажды таксимен тасымалдауды ұйымдастыру туралы шарттың негізінде жүзеге асырылады.
      Такси тасымалдау операторы ретінде, тасымалдаушылар немесе жекеленген тасымалдаушылармен шарттарға байланысты диспетчерлік пункттер болуы мүмкін.
      Жолаушыларды және багажды таксимен тасымалдауды ұйымдастыру туралы шартта шарт бойынша міндеттемелердің орындалмағаны немесе тиісті орындалмағаны үшін тараптардың жауапкершілігі көзделеді";

      мынадай мазмұндағы 298-1, 298-2 және 298-3-тармақтармен толықтырылсын:
      "298-1. Такси жұмысы іс-қимыл аймақтары бойынша бөлінеді:
      қалалық такси - қала бойынша немесе одан тысқары елу километрден аспайтын радиуста;
      қала сыртындағы такси - қаладан тысқары елу километрден артық радиуста.

      298-2. Такси тасымалдарының операторы автокөлік құралдарының техникалық түзету жағдайын қамтамасыз етеді және бекітілген техникалық регламентке, экологияға, санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға жағдайы сәйкес келмейтін автокөлік құралдарына маршрутқа шығуға рұқсат бермейді, сондай-ақ алдын ала және кезеңді өткізуді, соның ішінде рейс алдындағы (ауысым алдындағы) медициналық тексеруді, автокөлік құралдарын жүргізушілерінің еңбек және демалыс режимін сақтауды қамтамасыз етеді.

      298-3. Такси тасымалдарын жүзеге асыру үшін кемінде төрт есігі бар өнімді топтап шығаруы жеңіл автомобильдерді қолдану рұқсат етіледі.
      Арнаулы басқаруы бар автокөлік құралдарын такси тасымалдары үшін қолдану, соның ішінде барлығы қолмен, сондай-ақ басқару рулі оң жақтағы рұқсат етілмейді";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесіне 4-қосымша осы бұйрықтың Қосымшасына сәйкес редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесіндегі 6-қосымшада:
      2-тармақтағы "жүргізуші персоналының" деген сөздер "тасымалдаушының" деген сөздермен ауыстырылсын;

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "Жылжымалы құрамды сақтауға, техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге арналған өндірістік-техникалық базаның (меншікті, жалға алынған немесе қызмет көрсету шарт бойынша жүргізілетін болады)  болуы, соның ішінде ТҚ және ТЖ кешендері бар өндірістік корпустардың, қоймалық үй-жайлардың, автотұрақтардың, жинау-жуу кешендердің, бақылау-техникалық пункттердің, әкімшілік ғимараттардың және тұрмыстық корпустардың болуы туралы мәлімет";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жолаушыларды және багажды автомобиль көлігімен тасымалдау ережесіне 8-қосымшада:
      3-тармақ "заңды негіздерде" деген сөздерден кейін "пайдаланымдық мерзімі _____ жылдан аспайтын және _______________ (қосымша талаптар)" деген сөздермен толықтырылсын;

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "6. Конкурстық құжаттарды алуға өтінімдерді қабылдаудың және Конкурсқа қатысуға өтінімдерді қабылдаудың соңғы мерзімі: 200____ жылғы "____" _____________".

      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Автомобиль көлігі басқармасы осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеу үшін ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация вице-министрі Ж.М.Қасымбекке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Министрдің
      міндетін атқарушы

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Ішкі істер министрі

      2006 жылғы 20 желтоқсан

      "Келісілді"
      Қазақстан Республикасының
      Денсаулық сақтау министрі

           2006 жылғы 14 желтоқсан

                                            Қазақстан Республикасы
                                          Көлік және коммуникациялар
                                                 министрінің 
                                          2006 жылғы 5 желтоқсандағы
                                            N 319 бұйрығына қосымша

                                          Жолаушыларды және багажды
                                            автомобиль көлігімен
                                            тасымалдау ережесіне
                                                  4-қосымша

1. Жолаушылардың және багаждың қала маңындағы, қалааралық
облысішілік және елді мекендерді: кенттерді, ауылдарды (селоларды)
аудан немесе облыс орталықтарымен, республикалық маңызы бар
қалалармен (астанамен) жалғастыратын тұрақты автомобиль
тасымалдарының маршруттарына қызмет көрсетуге конкурстық
ұсыныстарды бағалау шкаласы

Р/с
N

Көрсеткіш

Баллдар саны

Ұсынылған автобустардың үлесі 30%-дан аз 

Ұсынылған автобустардың үлесі 30%-дан 60%-ға дейін 

Ұсынылған автобустардың үлесі 60%-дан артық 

1.

Автобустарды, шағын автобустарды пайдалану мерзімі

5 жылға дейін

5-тен 9 жылға дейін

9-дан 12 жылға дейін

12 жылдан артық

    +4

+3

+2

+1

    +8

+4

+3

+0

    +10

+5

+3

+0 

Пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автобустар, шағын автобустар болғанда (қосымша)

+1 

+5

+9

2.

Өз меншігінде автобустар, шағын автобустар болғанда

+2

+4

+7

3.

Тасымалдаушының жолаушы тасымалдары саласындағы жұмыс тәжірибесі

3 жылға дейін

3-тен 8 жылға дейін   

8 жылдан артық

    +1

+3

+4

4.

Өндірістік-техникалық базаның болуы

меншікті

жалға алынған

шарт негізінде қызмет көрсету

Өндірістік корпус

- ТҚ кешені (аймақ, учаске)

- ТЖ кешені:

- посттар

- өндірістік учаскелер және цехтар

  +2
 
 
 

      +2

+2

  +1
 
 
 

      +1

+1

  +0,5
 
 
 

      +0,5

+0,5

Қоймалық үй-жайлар

+1

+0,5

+0,2

Автотұрақ, соның ішінде:

- ашық;

- жабық 

  +1

+2

  +0,7

+1

  +0,3

+0,5

Жинау-жуу кешені

- қолмен жуу алаңшасы (посты);

- механикаландырылған жууға арналған ғимарат (үй-жай)

  +0,7

  +1

  +0,5

  +0,7

  +0,2

  +0,5

Бақылау-техникалық пункті

+0,5

+0,3

+0,2

Әкімшілік ғимараты (үй-жайы)

- соның ішінде медпункт үй-жайы

+0,3
 

  +0,5

+0,1
 

  +0,3

0
 

  +0,2

Тұрмыстық корпустар және жұмыс істеушілерге қызмет көрсетуге арналған үй-жайлар

  +0,3

   +0,1

  0

5.

Автобустарды, шағын автобустарды ауыстыру бойынша шаралардың жүйесі

резервтік жылжымалы құрам жоқ, ауыстыру жүргізілмейді

резервтік жылжымалы құрам жоқ, ауыстыру басқа маршруттан автобустарды, шағын автобустарды тарту арқылы немесе кесте бойынша келе жатқан автобуспен, шағын автобуспен жүргізіледі

резервтік жылжымалы құрам бар

      -3

      +1
 

    +2

6.

Жолаушылар тасымалы шарттарын жақсартатын қосымша ұсыныстар

жол үстінде музыка ойналу мүмкіндігі (аудио жазбалар, радиохабарлар)

кресло-арбашаларды пайдаланатын мүгедектерді тасымалдау үшін бейімделген жылжымалы құрамның болуы

...

      +0,5

    +0,05 әрбір автобус үшін

      Комиссияның қарауына»"Жолаушылар тасымалы шарттарын
жақсартатын қосымша ұсыныстар" деген 6-бағанға 0,3 баллға дейінгі
бағалаумен қосымша өлшемдер енгізілуі мүмкін немесе тасымалдаушы.
лардың жол үстіндегі сервистік қызметтер бойынша қосымша ұсыныстары
қосымша 0,1 балл бойынша бағалаумен ескерілуі мүмкін.

2. Жолаушылардың және багаждың қалалық тұрақты автомобиль
тасымалдарының маршруттарына қызмет көрсетуге конкурстық 
ұсыныстарды бағалау шкаласы

Р/с
N

Көрсеткіш

Баллдар саны

Ұсынылған автобустардың үлесі 30%-дан аз 

Ұсынылған автобустардың үлесі 30%-дан 60%-ға дейін 

Ұсынылған автобустардың үлесі 60%-дан артық 

1.

Автобустарды, шағын автобустарды пайдалану мерзімі

5 жылға дейін

5-тен 9 жылға дейін

9-дан 12 жылға дейін

12 жылдан артық

    +4

+3

+2

+1

    +8

+4

+3

+0

    +10

+5

+3

+0 

Пайдалану мерзімі 3 жылға дейінгі автобустар, шағын автобустар болғанда (қосымша)

+3 

+7

+10

2.

Өз меншігінде автобустар, шағын автобустар болғанда

+2

+4

+7

3.

Тасымалдаушының жолаушы тасымалдары саласындағы жұмыс тәжірибесі

3 жылға дейін

3-тен 8 жылға дейін   

8 жылдан артық



      +1

+3

+4

4.

Өндірістік-техникалық базаның болуы

меншікті

жалға алынған

шарт негізінде қызмет көрсету

Өндірістік корпус

- ТҚ кешені (аймақ, учаске)

- ТЖ кешені:

- посттар

- өндірістік учаскелер және цехтар

  +2
 

    +2

+2

  +1
 

    +1

+1

  +0,5
 

    +0,5

+0,5

Қоймалық үй-жайлар

+1

+0,5

+0,2

Автотұрақ, соның ішінде:

- ашық;

- жабық 



    +1

+2



    +0,7

+1



    +0,3

+0,5

Жинау-жуу кешені

- қолмен жуу алаңшасы (посты);

- механикаландырылған жууға арналған ғимарат (үй-жай)

  +0,7

  +1

  +0,5

  +0,7

  +0,2

  +0,5

Бақылау-техникалық пункті

+0,5

+0,3

+0,2

Әкімшілік ғимараты (үй-жайы)

- соның ішінде медпункт үй-жайы

+0,3
 

  +0,5

+0,1
 

  +0,3

0
 

  +0,2

Тұрмыстық корпустар және жұмыс істеушілерге қызмет көрсетуге арналған үй-жайлар

    +0,3

    +0,1

    0

5.

Автобустарды, шағын автобустарды ауыстыру бойынша шаралардың жүйесі

резервтік көлік және 0,5 сағат ішінде ауыстыруды қамтамасыз ететін ұялы байланыс құралдармен персоналы (радиостанция, ұялы телефон және т.б.) болғанда

резервтік көлік және 1 сағат ішінде ауыстыруды қамтамасыз ететін ұялы байланыс құралдарсыз болғанда  

            +2

    +1

6.

Жолаушылар тасымалы шарттарын жақсартатын қосымша ұсыныстар

Аялдамаларды хабарлау және жолаушыларды ақпараттандыру тәсілі:

- магниттік жазба арқылы

- АСҚ көмегімен

- кондуктор немесе жүргізуші хабарлайды

кресло-арбашаларды пайдаланатын мүгедектерді тасымалдау үшін бейімделген жылжымалы құрамның болуы

...



          +1
 
  +0,7

+0,2

      +0,05 әрбір автобус үшін

        Комиссияның қарауына»"Жолаушылар тасымалы шарттарын
жақсартатын қосымша ұсыныстар" деген 6-бағанға 0,3 баллға дейінгі
бағалаумен қосымша өлшемдер енгізілуі мүмкін немесе тасымалдау.
шылардың жол үстіндегі сервистік қызметтер бойынша қосымша
ұсыныстары қосымша 0,1 балл бойынша бағалаумен ескерілуі мүмкін.

О внесении дополнений и изменений в приказ и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 10 марта 2004 года № 113-I "Об утверждении Правил перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом"

Приказ и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 5 декабря 2006 года № 319. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 января 2007 года № 4524. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 6 августа 2011 года № 496

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций РК от 06.08.2011 № 496.

      В целях обеспечения дальнейшего совершенствования организации перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 10 марта 2004 года N 113-I "Об утверждении Правил перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 2809) следующие дополнения и изменения:
      в Правилах перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденных указанным приказом:
      пункт 7 дополнить словами "и установленными расписаниями движения";
      в заголовке параграфа 4 главы 1 слово ", обследования" исключить;
      пункты 41-50 изложить в следующей редакции:
      "41. Регулярные перевозки пассажиров и багажа могут быть организованы, если:
      1) пропускная способность автомобильных дорог позволяет осуществлять регулярное движение автобусов, по определенным маршрутам;
      2) состояние автомобильных дорог и их обустройство соответствуют требованиям безопасности дорожного движения.
      42. При формировании маршрутной сети регулярных перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом местные исполнительные органы руководствуются приоритетом связи между поселками, аулами (селами) с районными центрами, и между районными центрами с областным центром и иными близлежащими городами областного значения.
      43. При формировании маршрутной сети регулярных перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом обеспечивается исполнение следующих принципов:
      удовлетворение потребности населения в перевозках по каждому маршруту;
      рациональное использование вместимости автобусов по установленным нормам;
      создание необходимых удобств пассажирам в пути следования;
      соблюдение пропускной способность дорог, остановочных пунктов и других объектов инфраструктуры;
      соблюдение нормативов и правил эксплуатации автобусов, требований безопасности дорожного движения;
      минимизацию затрат времени пассажиров на поездки;
      периодичность движения автобусов по всем сопряженным маршрутам;
      соблюдение режима и условий труда водителей согласно приказа и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 19 января 2004 года N 16-I "Об утверждении Правил организации труда и отдыха водителей, требования по оснащению автотранспортных средств контрольными устройствами регистрации режима труда и отдыха (тахографами)" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов N 2708).
      44. При рассмотрении возможности открытия маршрутов регулярных, междугородных внутриобластных, пригородных и соединяющих населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными или областными центрами, с городами республиканского значения (столицей) - автомобильных перевозок пассажиров и багажа обоснование целесообразности открытия маршрута и расписания движений по ним соответствующими органами, указанными в пункте 40 настоящих Правил, направляются в местные исполнительные органы области для согласования.
      Порядок согласования расписаний движения по маршрутам регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа в междугородном межобластном сообщении осуществляется согласно параграфу 2 главы 7 настоящих Правил.
      45. Местные исполнительные органы области (города республиканского значения, столицы) могут отказать в согласовании расписания движения по ним в следующих случаях:
      разница по расписанию движения действующих маршрутов при дублировании маршрутов по территории области составляет по времени:
      менее 1 часа на протяженности дублирования до 150 км;
      менее 2 часов на протяженности дублирования до 350 км;
      менее 3 часов на протяженности дублирования до 500 км;
      менее 4 часов на протяженности дублирования свыше 500 км;
      несоответствия расстояний между населенными пунктами по расписанию движения более 0,3 км.
      46. На основании анализа пассажиропотоков и необходимости обеспечения транспортной доступности жителей, связанных с бытовыми и служебными поездками, местные исполнительные органы области (города республиканского значения, столицы) могут согласовывать расписания движения маршрутов регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа при наличии временного интервала менее нормативов, установленных в пункте 44 настоящих Правил.
      47. При открытии новых маршрутов согласование осуществляется согласно следующей иерархии регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа:
      междугородные межобластные;
      междугородные внутриобластные;
      пригородные и соединяющие населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными или областными центрами, с городами республиканского значения (столицей).
      48. При положительном согласовании местными исполнительными органами области расписаний движений по маршрутам регулярных, междугородных внутриобластных, пригородных и соединяющих населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными или областными центрами, с городами республиканского значения (столицей) - автомобильных перевозок пассажиров и багажа данные по маршруту включаются в соответствующий реестр, согласно пункту 49 настоящих Правил.
      49. В целях планирования организации и учета маршрутов регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа осуществляется ведение реестра:
      Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан - маршрутов регулярных международных, междугородных межобластных и соединяющих населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными или областными центрами, с городами республиканского значения (столицей) вне одной области - автомобильных перевозок пассажиров и багажа;
      местными исполнительными органами области - маршрутов регулярных междугородных внутриобластных, пригородных и соединяющих населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными или областными центрами, с городами республиканского значения (столицей) в пределах области - автомобильных перевозок пассажиров и багажа;
      местными исполнительными органами города - маршрутов регулярных городских автомобильных перевозок пассажиров и багажа.
      50. Реестры содержат следующие основные характеристики маршрутов:
      номер и наименование маршрута по начальному и конечному пункту следования;
      количество и наименования промежуточных пунктов на маршруте в прямом и обратном направлениях;
      протяженность маршрута в прямом и обратном направлениях;
      средняя эксплуатационная скорость движения на маршруте в прямом и обратном направлениях;
      период обслуживания маршрута: круглогодичные, дополнительные (действующие в определенные дни и периоды суток (выходные, праздничные дни или в часы "пик" городских маршрутов), сезонные (действующие в течение заранее установленного промежутка времени (в дачный период, на время функционирования зон отдыха, период повышенного пассажиропотока);
      расписания движений по маршруту;
      пассажиропоток и пассажирооборот;
      класс автобусов, микроавтобусов и паспортная вместимость автобусов на маршруте по местам для сидения пассажиров и общая (с учетом вместимости накопительных площадок);
      необходимое для обслуживания маршрута количество автобусов, микроавтобусов, с учетом резервного подвижного состава;
      сведения о перевозчике (наименование, адрес, фамилия, имя, отчество, телефон руководителя и лица, ответственного за организацию перевозок) и период действия выданных ему разрешительных документов.";
      пункт 65 изложить в следующей редакции:
      "65. Автовокзалы и автостанции действуют на основании включения их местными исполнительными органами области (города республиканского значения, столицы) в Реестр автовокзалов и автостанций области (города республиканского значения, столицы).
      Автовокзалы и автостанции включаются в Реестр автовокзалов и автостанций области (города республиканского значения, столицы) при соответствии их требованиям пункта 67 настоящих Правил.";
      дополнить пунктом 65-1 следующего содержания:
      "65-1. Режим работы автовокзалов и автостанций определяется по согласованию с местными исполнительными органами области (города республиканского значения, столицы) с учетом договорных отношений с перевозчиками, осуществляющими регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа.";
      подпункт 9) пункта 66 изложить в следующей редакции:
      "9) ежемесячное не позднее 5 числа следующего месяца информирование местных исполнительных органов области (города республиканского значения, столицы) о порядке обслуживания и срывах расписаний (графиков) движения и других нарушений положений настоящих Правил перевозчиками, осуществляющими регулярные автомобильные перевозки пассажиров и багажа, по форме, определяемой местными исполнительными органами области (города республиканского значения, столицы).";
      пункт 88 изложить в следующей редакции:
      "88. При опоздании на автобус проездные документы (билеты) могут быть возвращены не позднее 3 суток, при этом возмещается сумма, равная 50 % стоимости билетов.";
      абзац второй пункта 143 изложить в следующей редакции:
      "Состав Комиссии определяется распоряжением Акима города (района, области)";
      дополнить пунктом 144-1 следующего содержания:
      "144-1. В составе Комиссии должен быть предусмотрен секретарь Комиссии, на которого возлагаются организаторские функции работы Комиссии без права оценки конкурсных предложений.";
      пункт 146 дополнить следующим абзацем:
      "При этом принятие решения по согласованию формируемых лотов осуществляется Комиссией, с закреплением решения в протоколе заседания.";
      подпункты 1), 2) и 3) пункта 148 изложить в следующей редакции:
      "1) предлагаемый подвижной состав (марка и количество автобусов, микроавтобусов, вид собственности, срок эксплуатации, паспортная вместимость);
      2) опыт работы перевозчика в сфере пассажирских перевозок;
      3) наличие производственно-технической базы для хранения, технического обслуживания и ремонта подвижного состава (собственной, арендованной или обслуживающей по договору);";
      пункт 149 дополнить абзацем следующего содержания:
      "В случае выявления фактов указания участниками подвижного состава и водительского персонала в конкурсных предложениях более чем на один маршрут до окончания Конкурса по лоту, включающему данный маршрут, более позднее сданные конкурсные предложения считаются недействительными.";
      пункт 151 после слова "30" дополнить словом "рабочих";
      пункт 152:
      после слова "5-ти" дополнить словом "рабочих";
      слово "подачи" заменить словом "публикации";
      пункт 153 изложить в следующей редакции:
      "153. Председатель Комиссии образует предконкурсную комиссию из представителей местных исполнительных органов, органов транспортного контроля и дорожной полиции, не входящих в состав Комиссии, для организации проверки с выездом на место достоверности представленных участниками Конкурса данных (далее - Проверка).
      В случаях, когда своевременное принятие решения о составе предконкурсной комиссии невозможно в связи с отсутствием председателя Комиссии, Комиссия может коллегиально определить состав предконкурсной комиссии.";
      пункт 155 изложить в следующей редакции:
      "155. Документы, указанные в подпунктах 1), 3) и 5) пункта 147 настоящих Правил, комплекта конкурсной документации, подготовленного для участников Конкурса, должны быть заверены печатью местного исполнительного органа.";
      пункт 156 после слова "пять" дополнить словом "рабочих";
      подпункт 4) пункта 157 изложить в следующей редакции:
      "4) копии технических паспортов и свидетельств о прохождении государственного технического осмотра за предшествующее периоду Конкурса полугодие на весь предлагаемый к перевозкам подвижной состав;";
      в пункте 158 слова "Местные исполнительные органы принимают" заменить словами "Секретарь Комиссии принимает";
      пункт 160 после слов "предконкурсная комиссия" дополнить словами "или секретарь Комиссии";
      пункт 161 дополнить абзацем третьим следующего содержания:
      "Для оптимизации времени, допускается разделение членов предконкурсной комиссии по объектам и видам проверки, с целью составления мнений о достоверности сведений, представленных в конкурсных предложениях, и подписания Справки.";
      дополнить пунктом 162-1 следующего содержания:
      "162-1. В случаях, когда класс, пассажировместимость и количество (с учетом резервного подвижного состава) автобусов, микроавтобусов, указанных в конкурсных предложениях, не удовлетворяют требованиям настоящих Правил и основным характеристикам к маршрутам, а также в случаях, когда в конкурсных предложениях не указывается на исполнение дополнительных требований, определенных организаторами конкурса в соответствующем объявлении о проведении Конкурса, заявки и прилагаемые к ним документы отклоняются Комиссией от рассмотрения.";
      пункт 168 изложить в следующей редакции:
      "168. Организатор Конкурса в течение 30 календарных дней со дня проведения Конкурса письменно направляет всем участникам результаты оценки представленных ими конкурсных предложений.";
      в пункте 170 после слова "30" дополнить словом "рабочих";
      в пункте 177 после слова "45" дополнить словом "календарных";
      в пункте 228 после слова "7" дополнить словом "календарных";
      в пункте 258:
      после слова "15" дополнить словом "рабочих";
      в подпункте 2) слова "копии договоров" заменить словами "копии страховых полисов или договоров";
      в подпункте 6) слова "и выполнению предрейсового (предсменного) технического осмотра автобусов, а также предрейсового (предсменного) медицинского осмотра водителей" заменить словами "с приложением копий сертификатов соответствия услуг по ремонту и техническому обслуживанию автотранспортных средств, копии договоров с медицинскими работниками, имеющими лицензию на осуществление профилактического медицинского осмотра";
      пункт 262 после слов "30" дополнить словом "календарных";
      в подпункте 6) пункта 266 после слов "15" дополнить словом "календарных";
      в пункте 268 слово "остановочными" исключить;
      в пункте 270:
      в подпункте 4) слова "копии договоров" заменить словами "копии страховых полисов или договоров";
      в подпункте 5) слова "(с подтверждением местных исполнительных органов области о незадействованности указанных автотранспортных средств на других маршрутах регулярных автомобильных перевозок пассажиров и багажа)" исключить;
      в подпункте 7) слова "и выполнению предрейсового (предсменного) технического осмотра автобусов, а также периодического (предсменного) медицинского осмотра водителей" заменить словами "с приложением копий сертификатов соответствия услуг по ремонту и техническому обслуживанию автотранспортных средств, копии договоров с медицинскими работниками, имеющими лицензию на осуществление профилактического медицинского осмотра";
      пункт 275 после слов "30" дополнить словом "календарных";
      в подпункте 3) пункта 279 слова "3 часов (в отдельных случаях по заключениям местных исполнительных органов указанный интервал следования автобусов параллельных маршрутов может быть изменен в сторону увеличения или сокращения)" заменить словами "1 часа";
      в подпункте 6) пункта 282 после слов "15" дополнить словом "календарных";
      пункт 297 изложить в следующей редакции:
      "297. Перевозки пассажиров и багажа такси осуществляются легковыми автомобилями, оборудованными в соответствии с требованиями пунктов 36-38 настоящих Правил, на основании договора об организации перевозок пассажиров и багажа такси, заключаемого между оператором перевозок такси и местными исполнительными органами областей (города республиканского значения, столицы) и районов (города областного значения) в пределах своей компетенции.
      Оператором перевозок такси могут выступать перевозчики или диспетчерские пункты, связанные договорами с отдельными перевозчиками.
      Договором об организации перевозок пассажиров и багажа такси предусматривается ответственность сторон за невыполнение или ненадлежащее выполнение обязательств по договору.";
      дополнить пунктами 298-1, 298-2 и 298-3 следующего содержания:
      "298-1. Работа такси разделяется по зонам действия:
      по городу или за его пределами в радиусе не более пятидесяти километров - городское такси;
      за пределами города в радиусе свыше пятидесяти километров - загородное такси.
      298-2. Оператор перевозок такси обеспечивает технически исправное состояние автотранспортных средств и не допускает выезда на маршрут автотранспортного средства, состояние которого не соответствует установленным техническим регламентом, экологическим, санитарно-эпидемиологическим требованиям, а также обеспечивает проведение предварительного и периодического, в том числе предрейсового (предсменного) медицинского осмотра, соблюдение режима труда и отдыха водителей автотранспортных средств.
      298-3. Для осуществления перевозок такси допускается использование легковых автомобилей серийного производства, имеющих не менее четырех дверей.
      Использование для перевозок такси автотранспортных средств со специальным управлением, в том числе полностью ручным, а также правосторонним рулевым управлением не допускается.";
      Приложение 4 к Правилам перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденным указанным приказом, изложить в редакции согласно Приложению к настоящему приказу;
      в Приложении 6 к Правилам перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденным указанным приказом:
      в пункте 2 слова "водительского персонала" заменить словом "перевозчика";
      пункт 3 изложить в следующей редакции:
      "3. Наличие производственно-технической базы для хранения, технического обслуживания и ремонта подвижного состава (собственная, арендуемая или обслуживание будет проводиться по договору), в том числе данные о наличии производственных корпусов с комплексами ТО и ТР, складских помещений, автостоянок, уборочно-моечных комплексов, контрольно технических пунктов, административных зданий и бытовых корпусов.";
      в Приложении 8 к Правилам перевозок пассажиров и багажа автомобильным транспортом, утвержденным указанным приказом:
      пункт 3 после слов "законных основаниях" дополнить словами "срок эксплуатации которых не превышает _______ лет и _________________ (дополнительные требования)";
      пункт 6 изложить в следующей редакции:
      "6. Окончательный срок приема заявок на получение конкурсных документов и приема заявок на участие в Конкурсе: "____" _____________200__года.".

      2. Управлению автомобильного транспорта Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан обеспечить представление настоящего приказа для государственной регистрации в Министерство юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Касымбека Ж.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня официального опубликования

      И.о. Министра

      Согласован                          Согласован
      Министр внутренних дел              Министр здравоохранения
      Республики Казахстан                Республики Казахстан
      20 декабря 2006 год                 14 декабря 2006 год

Приложение                      
к приказу Министра транспорта и 
коммуникаций Республики Казахстан
от 5 декабря 2006 года N 319    

Приложение 4                    
к Правилам перевозок            
пассажиров и багажа             
автомобильным транспортом       

      1. Шкала оценки конкурсных предложений на обслуживание
маршрутов регулярных пригородных, междугородных внутриобластных
и соединяющих населенные пункты: поселки, аулы (села) с районными
или областными центрами, с городами республиканского значения
(столицей) - автомобильных перевозок пассажиров и багажа

N
п\
п

Показатель

Количество баллов

Доля
предложенных
автобусов
менее 30 %

Доля
предложенных
автобусов
от 30 %
до 60 %

Доля
предложенных
автобусов
более 60 %

1.

Срок эксплуатации
автобусов,
микроавтобусов

до 5 лет
от 5 до 9 лет
от 9 до 12 лет
свыше 12 лет

  +4
+3
+2
+1

  +8
+4
+3
0

  +10
+5
+3
0

При наличии
автобусов,
микроавтобусов
со сроком
эксплуатации до
3 лет
(дополнительно)

+1

+5

+9

2.

При наличии
автобусов,
микроавтобусов в
личной
собственности

+2

+4

+7

3.

Опыт работы
перевозчика в
сфере
пассажирских
перевозок

до 3 лет
от 3 до 8 лет
свыше 8 лет

   +1
+3
+4

4.

Наличие
производственно-
технической базы

собственная

арендованная

обслуживание
на договор-
ной основе

Производственный
корпус

- комплекс ТО
(зона, участок)

- комплекс ТР:

- посты

- производствен-
ные участки и цеха


 
 
 

   +2
 

  +2

+2



  +1
 

  +1

+1



  +0,5
 

  +0,5

+0,5

Складские
помещения

+1

+0,5

+0,2

Автостоянка, в
том числе;

- открытая;
- закрытая



  +1
+2



  +0,7
+1



  +0,3
+0,5

Уборочно-моечный
комплекс

- ручная мойка;
- механизирован-
ная мойка



  +0,7
+1



  +0,5
+0,7



  +0,2
+0,5

Контрольно-
технический пункт

+0,5

+0,3

+0,2

Административное
здание (помещение)

- в том числе
помещение
медпункта

+0,3
 

+0,5

+0,1
 

+0,3

0
 

+0,2

Бытовые корпуса и
помещения для
обслуживания
работающих

+0,3

+0,1

0

5.

Система мер по
замене автобусов,
микроавтобусов

отсутствует резер-
вный подвижной
состав, замена
не производится

отсутствует
отдельный резервный
подвижной состав,
замена производится
путем привлечения
автобусов,
микроавтобусов
с другого маршрута
или следующим по
расписанию
автобусом,
микроавтобусом

имеется резервный
подвижной состав


 
 
 
 
 
 

      -3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

           +1
 

+2

6.

Дополнительные
предложения,
улучшающие условия
перевозки
пассажиров

возможность
музыкального
сопровождения в
пути (аудио записи,
радиовещание)

наличие подвижного
состава, приспосо-
бленного для пере-
возки инвалидов,
использующих
кресла-коляски

...


 
 
 
 
 
 

        +0,5
 
 
 
 
 

     +0,05 за каждый автобус

      На усмотрение Комиссии в графу 6 "Дополнительные предложения,
улучшающие условия перевозки пассажиров" могут быть внесены
дополнительные критерии с оценкой до 0,3 баллов или учтены
дополнительные предложения перевозчиков по сервисным услугам в
пути следования с оценкой по 0,1 баллу.

      2. Шкала оценки конкурсных предложений на обслуживание
маршрутов регулярных городских автомобильных перевозок пассажиров
и багажа

N
п\п

Показатель

Количество баллов

Доля
предложенных
автобусов
менее 30 %

Доля
предложенных
автобусов от
30 % до 60 %

Доля
предложенных
автобусов
более 60 %

1.

Срок
эксплуатации
автобусов,
микроавтобусов

до 5 лет
от 5 до 9 лет
от 9 до 12 лет
свыше 12 лет


 
 
 

    +4
+3
+2
+1


 
 
 

    +8
+4
+3
+0


 
 
 

    +10
+5
+3
+0

При наличии
автобусов,
микроавтобусов
со сроком
эксплуатации
до 3 лет
(дополнительно)

+3

+7

+10

2.

При наличии
автобусов,
микроавтобусов
в личной
собственности

+2

+4

+7

3.

Опыт работы
перевозчика в
сфере
пассажирских
перевозок

до 3 лет
от 3 до 8 лет
свыше 8 лет


 
 
 
 

     +1
+3
+4

4.

Наличие
производствен-
но-технической
базы

собственная

арендованная

обслуживание
на договор-
ной основе

Производствен-
ный корпус

- комплекс ТО
(зона, участок)

- комплекс ТР:

- посты

- производствен-
ные участки и
цеха



  +2
 

  +2

+2



  +1
 

  +1

+1



  +0,5
 

  +0,5

+0,5

Складские
помещения

+1

+0,5

+0,2

Автостоянка, в
том числе;

- открытая;
- закрытая



  +1
+2



  +0,7
+1



  +0,3
+0,5

Уборочно-моечный
комплекс

- ручная мойка;
- механизирован-
ная мойка



  +0,7
+1



  +0,5
+0,7



  +0,2
+0,5

Контрольно-тех-
нический пункт

+0,5

+0,3

+0,2

Административное
здание
(помещение)

- в том числе
помещение
медпункта

+0,3
 
 

  +0,5

+0,1
 
 

  +0,3

0
 
 

  +0,2

Бытовые корпуса
и помещения для
обслуживания
работающих

+0,3

+0,1

0

5.

Система мер по
замене
автобусов,
микроавтобусов,
сошедших с
маршрута

при наличии
резервного
транспорта и
персонала с
мобильными
средствами
связи (радио-
станция,
мобильный
телефон и
т.п.),
обеспечивающих
замену в
течение 0,5 часа

при наличии
резервного
транспорта и
персонала без
мобильных
средств связи,
обеспечивающих
замену в
течение 1 часа

     +2

          +1

6.

Дополнительные
предложения,
улучшающие
условия
перевозки
пассажиров
Способ
объявления
остановок и
информирования
пассажиров:

- посредством
магнитной записи

- посредством
АГУ

- объявляется
кондуктором или
водителем

наличие
подвижного
состава,
приспособленного
для перевозки
инвалидов,
использующих
кресла-коляски

...


 
 
 

        +1
 

+0,7
 

+0,2
 
 
 
 
 
 

       +0,05 за каждый автобус

      На усмотрение Комиссии в графу 6 "Дополнительные предложения, улучшающие условия перевозки пассажиров" могут быть внесены дополнительные критерии с оценкой до 0,3 баллов или учтены дополнительные предложения перевозчиков по сервисным услугам в пути следования с оценкой по 0,1 баллу.