Мақта нарығының мониторингін жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2007 жылғы 3 қазандағы N 595 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 30 қазандағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4975 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2012 жылғы 26 қыркүйектегі № 15-07/474 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 2012.09.26 № 15-07/474 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз.

      "Мақта саласын дамыту туралы" 2007 жылғы 21 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Мақта нарығының мониторингін жүргізу ережесі бекітілсін.

      2. Егіншілік және фитосанитарлық қауіпсіздік департаменті белгіленген заңнамалық тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр

Қазақстан Республикасы 
Ауыл шаруашылығы министрінің
2007 жылғы 3 қазандағы N 595
бұйрығымен бекітілген  

Мақта нарығының мониторингін жүргізу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мақта нарығының мониторингін жүргізудің ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Мақта саласын дамыту туралы" 2007 жылғы 21 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленген және мақта нарығының мониторингін жүргізудің тәртібін белгілейді.

      2. Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) мақта нарығына қатысушылар - шитті мақтаны өндіруге, мақта талшығы етіп бастапқы өңдеуге және мақтаны сатуға қатысушы жеке және заңды тұлғалар;
      2) мақта нарығының мониторингі (бұдан әрі - мониторинг) - мақта нарығына қатысушылар жүзеге асыратын мақтаны өндіруді, өңдеуді, сақтауды және өткізуді қоса алғанда, мақта нарығы деректерін жинауға, өңдеуге және талдауға бағытталған іс-шаралар жиынтығы;
      3) мониторинг объектілері - мақта нарығына қатысушылардағы шитті мақта және оның бастапқы өңдеу өнімдері (мақта талшығы, тұқым, линт, мақта талшығының қалдықтары).

      3. Мониторингті Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі - Ауылшармині) және жергілікті атқарушы органдар жүзеге асырады.

      4. Мониторинг деректері Ауылшарминінің ақпараттық-маркетингтік жүйесінің ақпараттар ағымының құрамды бөлігі болып табылады.

2. Мақта нарығының мониторингін жүргізу тәртібі

      5. Мониторинг кезеңдері:
      1) деректерді жинау;
      2) деректерді өңдеу;
      3) деректерді талдау.

      6. Мониторинг деректері:
      1) шитті мақтаны өндірумен, мақта талшығы етіп бастапқы өңдеумен және мақтаны сатумен айналысатын шаруашылық субъектілерінің (мақта нарығына қатысушылардың) бары;
      2) мақта егіс алқаптарының көлемі;
      3) өнімділік болжамы;
      4) нақты өнімділік, рефакцияны көрсетіп, алғашқы және өңдегеннен кейінгі салмақ бойынша шитті мақта өндірудің көлемі;
      5) мақта өңдеу ұйымдарының, мақта тазалау зауыттарының және мақта қабылдау пункттерінің саны;
      6) өңдеуге түскен шитті мақта көлемі және алынған мақта талшығының көлемі;
      7) шитті мақтаның және оның бастапқы өңдеу өнімдерінің (мақта талшығы, тұқым, линт, мақта талшығының қалдықтары) ішкі нарықта және экспортқа сатылған көлемі;
      8) шитті мақта және оның бастапқы өңдеу өнімдері (мақта талшығы, тұқым, линт, мақта талшығының қалдықтары) импортының көлемі.

      7. Мақта нарығына қатысушылардан мониторинг деректерін жинау статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-1МНҚ нысаны бойынша ауданның жергілікті атқарушы органымен, кейіннен жиналған ақпараттарды облыстың жергілікті атқару органына берумен, жүзеге асырылады.
      Ауданның жергілікті атқарушы органы мақта нарығына қатысушылар берген коммерциялық құпия болып табылатын ақпаратты (шаруашылық субъектілері бойынша) жария етпеуі керек.

      8. Мақта өңдеу ұйымдарынан мониторинг деректерін жинау ауданның жергілікті атқарушы органының жазбаша сұранымы бойынша ақпараттарды мақта өңдеу ұйымдарының статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-2МӨҰ, 14-3МӨҰ нысандары бойынша беруі арқылы жүзеге асырылады.

      9. Мақта өңдеу ұйымдары мақтамен байланысты операцияларды көрсететін құжаттардың қатаң есебін және сақталуын қамтамасыз етеді, сол сияқты Ауылшарминінің және жергілікті атқарушы органының жазбаша сұранымы бойынша өздерінің негізгі қызметіне байланысты ақпараттарды береді.

      10. Ауданның жергілікті атқарушы органы облыстың жергілікті атқарушы органына берілетін ақпараттардың толықтығы және деруақыттылығы үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылық жүктейді.

      11. Облыстың жергілікті атқарушы органы облыс бойынша мониторинг деректерін өңдейді және Ауылшарминіне мынадай ақпараттарды береді:
      1) статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-4ЖАО нысаны бойынша айына бір рет шитті мақтаның және оның бастапқы өңдеу өнімдерінің (мақта талшығы, тұқым, линт, мақта талшығының қалдықтары) бары және қозғалысы туралы;
      2) статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-5ЖАО нысаны бойынша жылына екі рет шитті мақтаны өндірумен, мақта талшығы етіп бастапқы өңдеумен және мақтаны сатумен айналысатын шаруашылық субъектілерінің (мақта нарығына қатысушылардың) бары туралы;
      3) статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-6ЖАО нысаны бойынша жылына бір рет мақта нарығына қатысушылардың деректерінің негізінде мақта өнімділігінің болжамы туралы.

      12. Облыстың жергілікті атқарушы органының басшысы, лауазымды тұлғалар Ауылшарминіне берілетін ақпараттардың толықтығы және деруақыттылығы үшін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылық жүктейді.

      13. Ауылшармині облыстардың жергілікті атқарушы органдары беретін мониторинг деректерін талдауды жүзеге асырады.

      14. Мақта егіс алқаптарының көлемі және нақты өнімділігі, рефакциясын көрсетіп, алғашқы және өңдегеннен кейінгі салмақ бойынша шитті мақта өндірудің көлемі туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің деректерінің негізінде жылына бір рет құрастырылады.

      15. Республика бойынша мониторинг деректерін талдау үшін айына бір рет статистика саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша мақта саласын дамыту жөніндегі уәкілетті органмен бекітілген 14-8КБК нысаны бойынша экспорт режимінде рәсімделген мақта талшығының салмағы және статистикалық құны туралы кеден ісінің мәселелері жөніндегі уәкілетті органнан тегін алынатын мәліметтер пайдаланылады.

      16. Республика бойынша жиынтық ақпаратта көрсетілген мониторинг деректерін, мақта нарығына қатысушылар жалпы пайдалана алады.

Об утверждении Правил проведения мониторинга хлопкового рынка

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 3 октября 2007 года № 595. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 октября 2007 года № 4975. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 26 сентября 2012 года № 15-07/474

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 26.09.2012 № 15-07/474.

      В соответствии с подпунктом 3) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 21 июля 2007 года "О развитии хлопковой отрасли" ПРИКАЗЫВАЮ :

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения мониторинга хлопкового рынка.

      2. Департаменту земледелия и фитосанитарной безопасности в установленном законодательством порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Министр

Утверждены приказом      
Министра сельского хозяйства 
Республики Казахстан     
от 3 октября 2007 года N 595 

Правила проведения мониторинга хлопкового рынка 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения мониторинга хлопкового рынка (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июля 2007 года "О развитии хлопковой отрасли" и определяют порядок проведения мониторинга хлопкового рынка.

      2. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) участники хлопкового рынка - физические и юридические лица, участвующие в производстве, первичной переработке хлопка-сырца в хлопок-волокно и реализации хлопка;

      2) мониторинг хлопкового рынка (далее - мониторинг) - совокупность мероприятий, направленных на сбор, обработку и анализ данных хлопкового рынка, включая производство, переработку, хранение и реализацию хлопка, осуществляемых участниками хлопкового рынка;

      3) объекты мониторинга - хлопок-сырец и продукты его первичной переработки (хлопок-волокно, семена, линт, волокнистые отходы), находящиеся у участников хлопкового рынка.

      3. Мониторинг осуществляется Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее - Минсельхоз) и местными исполнительными органами.

      4. Данные мониторинга являются составной частью информационных потоков информационно-маркетинговой системы Минсельхоза.

2. Порядок проведения мониторинга хлопкового рынка

      5. Этапы мониторинга:
      1) сбор данных;
      2) обработка данных;
      3) анализ данных.

      6. Данные мониторинга включают:
      1) наличие хозяйствующих субъектов (участников хлопкового рынка), занимающихся производством, первичной переработкой хлопка-сырца в хлопок-волокно и реализацией хлопка;
      2) размер посевной площади хлопчатника;
      3) прогноз урожайности;
      4) фактическую урожайность, объемы производства хлопка-сырца в физическом и кондиционном весе с указанием рефакции;
      5) количество хлопкоперерабатывающих организаций, хлопкоочистительных заводов и хлопкоприемных пунктов;
      6) объем поступившего на переработку хлопка-сырца и объем полученного хлопка-волокна;
      7) объем реализации хлопка-сырца и продуктов его первичной переработки (хлопок-волокно, семена, линт, волокнистые отходы) на внутреннем рынке и на экспорт;
      8) объем импорта хлопка-сырца и продуктов его первичной переработки (хлопок-волокно, семена, линт, волокнистые отходы).

      7. Сбор данных мониторинга от участников хлопкового рынка осуществляется местным исполнительным органом района, по форме 14-1УХК, утвержденной уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики, с последующей передачей собранной информации в местный исполнительный орган области.
      Местный исполнительный орган района не должен разглашать предоставляемую участниками хлопкового рынка информацию (в разрезе хозяйствующих субъектов), являющуюся коммерческой тайной.

      8. Сбор данных мониторинга в хлопкоперерабатывающих организациях осуществляется посредством представления хлопкоперерабатывающими организациями местному исполнительному органу района информации по формам 14-2ХПО, 14-3ХПО, утвержденным уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики.

      9. Хлопкоперерабатывающие организации обеспечивают строгий учет и хранение документов, отражающих операции с хлопком, а также предоставляют по письменному запросу Минсельхоза и местного исполнительного органа области информацию, связанную с их основной деятельностью.

      10. Местный исполнительный орган района несет ответственность за полноту и своевременность информации, представляемой в местный исполнительный орган области, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      11. Местный исполнительный орган области осуществляет обработку данных мониторинга по области и представляет в Минсельхоз следующую информацию:
      1) о наличии и движении хлопка-сырца и продуктов его первичной переработки (хлопок-волокно, семена, линт, волокнистые отходы) один раз в месяц по форме 14-4МИО, утвержденной уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики;
      2) о наличии хозяйствующих субъектов (участников хлопкового рынка), занимающихся производством, первичной переработкой хлопка-сырца в хлопок-волокно и реализацией хлопка, два раза в год по форме 14-5МИО, утвержденной уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики;
      3) о прогнозе урожайности хлопчатника на основе данных участников хлопкового рынка один раз в год по форме 14-6МИО, утвержденной уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики.

      12. Руководитель местного исполнительного органа области, должностные лица несут ответственность за полноту и своевременность информации, представляемой в Минсельхоз, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      13. Минсельхоз осуществляет анализ данных мониторинга, представляемых местными исполнительными органами областей.

      14. Информация о размере посевной площади хлопчатника и о фактической урожайности, объеме производства хлопка-сырца в физическом и кондиционном весе с указанием рефакции составляется один раз в год на основе данных Агентства Республики Казахстан по статистике.

      15. Для анализа данных мониторинга по республике используются сведения, получаемые один раз в месяц на безвозмездной основе от уполномоченного органа по вопросам таможенного дела о весе и статистической стоимости хлопка-волокна, оформленных в режиме экспорта, по форме 14-8КТК, утвержденной уполномоченным органом в области развития хлопковой отрасли по согласованию с уполномоченным государственным органом в области статистики.

      16. Данные мониторинга, отраженные в сводной информации по республике, являются общедоступными для участников хлопкового рынка.