Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 22 қарашадағы N 566 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 14 желтоқсандағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5043 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 сәуірдегі № 152 бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2011.04.20 № 152 (алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

       Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараңыз.

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 5-бабы 25-тармақшасын іске асыру мақсатында
БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі бекітілсін.
      2. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті (С. Өмірбаев) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын.
      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      Министрдің міндетін атқарушы

Қазақстан Республикасы Білім  
және ғылым министрі      
міндетін атқарушының     
2007 жылғы 22 қарашадағы   
N 566 бұйрығымен бекітілген  

Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін
ұйымдастырудың ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында әзірленді.

      2. Ұлттық білім берудің оқу бағдарламаларының халықаралық танылуын, білім беру ұйымдарында білім алушылар мен оқытушылардың жұмылғыштығын қамтамасыз ету, сондай-ақ білім беру сапасын арттыру және білім берудің барлық деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарында бірыңғай кредиттік оқыту технологиясы жүзеге асырылады.

      3. Кредиттік оқыту технологиясы - білім алушы мен оқытушының оқу жұмысы көлемінің біріздендірілген өлшем бірлігі ретінде кредитті қолдану арқылы, білім алушының пәндерді таңдауы және реттілікпен оқуын өз бетінше жоспарлауы негізінде оқыту.

      4. Кредиттік оқыту технологиясы кезінде оқу жұмысының еңбек сыйымдылығының есебі оқытылатын материалдың көлемі бойынша, яғни кредит арқылы жүзеге асырылады. Сонымен қатар, әрбір пән көлемі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары және үлгі оқу жоспарлары негізінде кредиттермен айқындалады.

      5. Кредиттік оқыту технологиясы білім берудің барлық деңгейлері бойынша бұрын жинақталған кредиттердің өспелі есебін білдіретін жинақтаушы болып табылады.

      6. Осы ережеде мынадай негізгі ұғымдар мен анықтамалар қолданылады:
      1) академиялық күнтізбе (Асаdеmіс Саlеndar) - оқу жылы бойына демалыс күндерін (каникулдар мен мерекелерді) көрсете отырып, оқу және бақылау іс-шараларын, практикаларды өткізу күнтізбесі;
      2) академиялық кезең (Теrm) - үш нысанның біреуін таңдайтын білім беру ұйымының теоретикалық кезеңі: семестр, триместр, тоқсан;
      3) білім алушылардың академиялық рейтингі (Rating) - аралық аттестаттау нәтижелері бойынша құрылған білім алушылардың бағдарламалық материалды игеру деңгейінің сандық көрсеткіші;
      4) академиялық дәреже (Degree) - білім алушылардың қорытынды білім берудің оқу бағдарламаларын меңгеру дәрежесі;
      5) академиялық сағат дәрістік, практикалық (семинарлық) сабақтың 1 байланыс сағатына (50 мин) немесе студиялық сабақтың 1,5 байланыс сағатына (75 мин) немесе зертханалық сабақтың және дене тәрбиесі сабағының 2 байланыс сағатына (100 мин), сондай-ақ оқу практикаларының барлық түрлерінің 1 байланыс сағатына, педагогикалық практикалардың барлық түрлерінің 2 байланыс сағатына (100 мин), өндірістік практиканың барлық түрлерінің 5 байланыс сағатына (250 мин) тең;
      6) белсенді үлестірмелі материалдар (КҮМ) (Hand-оuts) - білім алушының тақырыпты шығармашылықпен табысты игеруі үшін сабақ үдерісінде таратылатын көрнекі безендірілген материалдар (дәріс тезистері, сілтемелер, мысалдар, глоссарийлер, өз бетінше жұмыс істеуге арналған тапсырмалар);
      7) оқу пәніне жазылу (Еnrоllmеnt) - білім беру ұйымдары белгілеген тәртіппен білім алушылардың оқу пәндеріне алдын ала жазылу рәсімі;
      8) білім алушыларды қорытынды аттестаттау (Qualification Eхamination) - мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында қарастырылған олардың оқу пәндерінің көлемін меңгеру дәрежесін анықтау мақсатында өткізілетін рәсім;
      9) білім алушыларды аралық аттестаттау (Ғіnаl Eхamination) - білім алушының бір пәннің толық көлемін немесе бір бөлігінің мазмұнын аяқтап болғаннан кейін оның игеру сапасын бағалау мақсатында өткізілетін рәсім;
      10) кредит (Сrеdit, Сrеdit-hоur) - білім алушының/оқытушының оқу жұмысы көлемін өлшейтін біріздендірілген бірлік. Бір кредит академиялық кезеңдегі білім алушының бір аптадағы аудиториядағы байланыс жұмысының бір академиялық сағатына тең. Әрбір дәрістік, практикалық (семинар) және студиялық сабақтардың академиялық сағаты міндетті түрде бакалавриаттағы студенттің 2 сағат (100 мин) өзіндік жұмысымен, магистратурадағы магистранттың 4 сағат (200 мин) өзіндік жұмысымен және докторантурадағы докторанттың 6 сағат (300 мин) өзіндік жұмысымен қоса беріледі;
      11) білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау (ол ағымдық, рубеждік және қорытынды) - жоғары оқу орны өзі айқындайтын бақылаудың әртүрлі нысанымен және аттестаттаумен білім алушылардың оқу жетістіктерін тексеру;
      12) пәннің сипаттамасы (Curse Description) - пәннің мақсаттары мен міндеттерін, қысқаша мазмұнын қамтитын пәннің қысқаша сипаттамасы (5-8 сөйлемнен тұрады);
      13) тіркеу бөлімі - білім алушылардың оқудағы жетістіктерінің барлық тарихын тіркеумен айналысатын және білімін бақылаудың барлық түрлерін және оның академиялық рейтингісіне есеп жасауды ұйымдастыруды қамтамасыз ететін қызмет;
      14) постреквизиттер (Роstreguisite) - аталған пәнді оқыту аяқталғанда оларды зерделеу үшін меңгерілген білім, икемділіктер мен дағдыларды қажет ететін пәндер тізбесі;
      15) пререквизиттер (Рrereguisite) - оқылатын пәнді игеру үшін қажетті білім, икемділіктер мен дағдыларды қамтитын пәндер тізбесі;
      16) пәндер бағдарламасы (Syllаbus) - оқитын пәннің сипаттамасын, мақсаттары мен міндеттерін, оның қысқаша мазмұнын, әрбір сабақтың тақырыбы мен ұзақтығын, өзіндік жұмыс тапсырмаларын, әдебиеттер тізімін, кеңес беру уақытын, коллоквиум кестесін, оқытушы талаптарын, бағалау өлшемдері мен ережелерін қамтитын оқу бағдарламасы;
      17) білім алушылардың білімін модульді-рейтингтік тексеру - бекітілген академиялық күнтізбеге сәйкес білім алушылардың білімін тестілеу және басқа түрдегі нысандар негізінде өткізілетін білім алушылардың оқудағы жетістіктерін тексеру рәсімі;
      18) білім алушылардың өзіндік жұмыстары (бұдан әрі - БӨЖ) - өз бетінше оқуға берілген, оқу-әдістемелік әдебиеттермен және ұсынымдармен қамтамасыз етілген, тест, бақылау жұмыстары, коллоквиумдар, рефераттар, шығармалар мен есеп берулер түрінде бақыланатын тақырыптардың нақты тізбесі бойынша жасалатын жұмыс; білім алушының санатына қарай ол студенттің өзіндік жұмыстары (бұдан әрі - СӨЖ), магистранттың өзіндік жұмыстары (бұдан әрі - МӨЖ) және докторанттың өзіндік жұмыстары (бұдан әрі - ДӨЖ) болып бөлінеді;
      19) оқытушының басшылығымен жүргізілетін білім алушының өзіндік жұмысы (бұдан әрі - ОБӨЖ) - кестеде көрсетілген оқытушының басшылығымен жүргізілетін білім алушының жұмысы; білім алушының санатына қарай ол: оқытушының басшылығымен жүргізілетін студенттің өзіндік жұмысы (бұдан әрі - ОСӨЖ) және оқытушының басшылығымен жүргізілетін магистранттың өзіндік жұмысы (бұдан әрі - ОМӨЖ) болып бөлінеді;
      20) үлгерімнің орташа балы (Grade Point Average - GРА) - таңдап алған бағдарлама бойынша бір оқу жылы ішінде білім алушының қол жеткізген білім деңгейінің орташа өлшемді бағасы (ағымды оқу мерзім ішіндегі кредиттердің жалпы санына пәндер бойынша аралық аттестаттау бағалары балдарының сандық эквивалентіндегі кредиттер қосындысы сомасының қатынасы);
      21) транскрипт (Тrаnsсrірt) - кредиттер мен бағаларды әріппен және санмен көрсететін тиісті оқыту кезеңінде өтілген пәндердің тізбесі бар белгіленген нысандағы құжат;
      22) тьютор (Тutor) - білім алушыларға оқытушы оқытатын пәнді игеруге көмектесетін тұлға;
      23) білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау - академиялық кезең ішінде, кестеге сәйкес оқытушылар өткізетін аудиториялық және аудиториялардан тыс сабақтарда студенттердің білімін кәсіптік оқу бағдарламасына сәйкес жүйелі түрде тексеру;
      24) білім алушылардың оқудағы жетістігі - білім алушылардың оқу үдерісінде алатын және жеке тұлғаның қол жеткізген даму деңгейін көрсететін білімі, іскерліктері мен дағдылары, құзыреті;
      25) эдвайзер (Аdvisor) - тиісті мамандық бойынша білім алушының академиялық тәлімгерінің қызметін атқаратын, оқу траекториясын таңдауына (жеке оқу жоспарының қалыптасуына) және оқу кезеңінде білім беру бағдарламаларын игеруіне ықпал ететін оқытушы;
      26) элективті пәндер - білім беру ұйымы бекітетін, бекітілген кредиттер шеңберінде білім алушы өзінің жеке оқу жоспарын қалыптастыратын таңдау бойынша құрамға енген оқу пәндерінің тізбесі (пәндер бойынша курстар);
      27) оқу жетістіктерін бағалаудың балдық рейтингтік әріптік жүйесі халықаралық тәжірибеде қабылданған әріптік жүйеге сәйкес келетін және білім алушылардың рейтінгін белгілеуге мүмкіндік беретін балл түріндегі білім деңгейін бағалау жүйесі;
      28) Трансферт және кредиттерді жинақтаудың еуропалық жүйесі (ТКЕЖ) - студенттің оқу жүктемесін анықтауға негізделген, оқыту нәтижелерінің терминдерінде көрсетілген бағдарламаның мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті жүйе;
      29) екі дипломдық білім - екі тең бағалы диплом (Double Major) немесе бір негізгі және екінші қосымша диплом (Major Minor) алу мақсатында екі оқу жоспары бойынша параллельді білім алу мүмкіндігі.
      Ескерту. 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.

  2. Кредиттік оқыту технологиясындағы білім берудің оқу
бағдарламалары және оқу жоспарлары

      7. Білім берудің оқу бағдарламаларының мазмұны тиісті мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарымен белгіленеді және оқу жоспарлары мен бағдарламалары арқылы іске асырылады.

      8. Оқу жоспарлары үш нысанда әзірленеді:
      1) үлгі оқу жоспарлары;
      2) жұмыс оқу жоспарлары;
      3) жеке оқу жоспарлары.

      9. Оқу жоспарларының барлық нысандарында әрбір оқу пәніне әріптік және сандық белгілеріндегі тиісті кодтың қарастыратын пәндерін кодтаудың бірыңғай жүйесі пайдаланылады.

      10. Үлгі оқу жоспары (бұдан әрі - ҮОЖ) - білім берудің кәсіптік оқу бағдарламасының оқу пәндерінің тізбесі мен көлемін, оларды оқытудың тәртібін және бақылау нысандарын реттейтін құжат.
      ҮОЖ-ны білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітеді.

      11. ҮОЖ-да міндетті компоненттегі әрбір оқу пәнінің еңбексыйымдылығы кредиттермен анықталып, ал таңдау бойынша компонент кредиттердің жалпы санымен көрсетіледі.

      12. Жұмыс оқу жоспары (бұдан әрі - ЖОЖ) - мамандықтың ҮОЖ және білім алушының жеке оқу жоспары негізінде білім беру ұйымдары дербес әзірлейтін құжат.

      13. ЖОЖ-да әрбір оқу пәнінің тізбесі және міндетті компонент пен таңдау бойынша компоненттегі еңбексыйымдылығы кредиттермен, оларды оқыту тәртібімен және бақылау нысандарымен анықталады.
      ЖОЖ-ны ғылыми (педагогикалық) кеңестің шешімі негізінде білім беру ұйымының басшысы бекітеді.

      14. ЖОЖ оқытушының оқу жұмысының еңбексыйымдылығын есептеу үшін негіз болып табылады.

      15. ЖОЖ-ның нысанын, құрылымын және әзірлеу тәртібін білім беру ұйымы дербес айқындайды.

      16. Жеке оқу жоспары (бұдан әрі - ЖЖ) - білім алушының ҮОЖ және элективті пәндердің каталогы негізінде эдвайзердің көмегімен әрбір оқу жылына дербес жасалатын жоспар.
      ЖЖ әрбір білім алушының білім траекториясын бөлек айқындайды.

      17. ЖЖ-ның нысаны мен әзірлеу тәртібін білім беру ұйымы дербес айқындайды.

      18. ЖЖ-ны үш данада факультет деканы (институт директоры) бекітеді: бірі - деканатта (директоратта) сақталады және ол білім алушының кәсіптік оқу бағдарламаларды орындауына және меңгеруіне бақылауды жүзеге асыру үшін негіз болады, екіншісі - аралық аттестаттауды ұйымдастыру үшін тіркеу бөліміне, үшіншісі - білім алушыға тапсырылады.

      19. Үлгі оқу жоспарын толықтыру үшін таңдау бойынша енетін барлық оқу пәндерінің жүйелі қысқаша сипатталған тізбесін көрсететін элективті пәндердің каталогы (ЭОПК) әзірленеді, оның ішінде оқытудың мақсаты, қысқаша мазмұны (негізгі тараулары) және күтілетін нәтижелері (білім алушының алған білімі, іскерлігі, дағдысы, және біліктілігі) көрсетілген пәнді сипаттайтын қысқаша суреттемесі беріледі.
      Білім алушыларға пәндерді таңдауда ең жақсы бағыт беру үшін аталған каталогта әрбір оқу пәндерінің пререквизиттері мен постреквизиттерін көрсеткен дұрыс. ЭОКП білім алушыларға элективті оқу пәндерді баламалы таңдау мүмкіндігін қамтамасыз етуі тиіс.

      20. Білім беру ұйымы оқу үдерісін қажетті барлық ақпараттық көздермен толық көлемде қамтамасыз етеді: оқулықтар, оқу құралдары, оқу пәндері бойынша әдістемелік құралдар және әзірленімдер, көп таратылатын материалдар және өзіндік жұмыстар жөніндегі нұсқаулықтар, электронды оқулықтар, желілік білім ресурстарына қолжетімдік.
      Сонымен қатар, әрбір білім алушы оқудың барлық кезеңінде анықтамалық-жолсілтегіштермен қамтамасыз етіледі.

  3. Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу
үдерісін ұйымдастыру

      21. Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың басты міндеттері:
      1) білім көлемін біріздендіру;
      2) оқытуды барынша дараландыру үшін жағдай туғызу;
      3) білім алушылардың өзіндік жұмыстарының рөлі мен тиімділігін күшейту;
      4) білім алушының оқудағы шынайы жетістіктерін оларды тиімді бақылау рәсімдері негізінде анықтау болып табылады.

      22. Кредиттік оқыту технологиясы мыналарды көздейді:
      1) білім алушылар мен оқытушылардың әрбір пән бойынша еңбек шығынын бағалау үшін кредиттер жүйесін енгізу;
      2) білім алушылардың жеке оқу жоспарын қалыптастыруға тікелей қатысуын қамтамасыз ететін жұмыс оқу жоспарына енгізілген таңдауы бойынша пәндерді олардың таңдау еркіндігі;
      3) білім алушылардың оқытушыларды таңдаудағы еркіндігі;
      4) білім алушылардың білім траекториясын таңдауына ықпал ететін эдвайзерлерді оқу үдерісіне тарту;
      5) оқытудың интерактивті әдістерін пайдалану;
      6) білім беру бағдарламаларын меңгеруде білім алушылардың өзіндік жұмыстарын жандандыру;
      7) оқу үдерісін ұйымдастыруда факультетке (институтқа) академиялық еркіндік беру;
      8) оқу үдерісін қағазды және электронды тасымалдағыштардағы барлық қажетті оқу және әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету;
      9) білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бақылаудың тиімді әдістері;
      10) әрбір оқу пәні бойынша білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесін пайдалану.

      23. Бір оқу жылының шеңберіндегі оқу үдерісін ұйымдастыру білім беру ұйымының басшысы бекітетін академиялық күнтізбе негізінде жүзеге асырылады.

      24. Қосымша оқыту қажеттілігін қанағаттандыру және академиялық қарыздарын немесе оқу жоспарларындағы айырмашылықтарын жою үшін ұзақтығы 6 аптаға дейін жалғасатын жазғы семестр енгізуге рұқсат етіледі.

      25. ОСӨЖ және ОМӨЖ кестеге енгізіледі. ОӨЖ-ның жалпы көлеміндегі ОСӨЖ бен ОМӨЖ-нің үлесін білім беру ұйымдары дербес анықтайды.
      СӨЖ-дің барлық көлемі білім алушыдан күнделікті өзіндік жұмыс жүргізуді талап ететін тапсырмалармен нақтылануы тиіс. ОСӨЖ-нің (ОМӨЖ) сағатына үй тапсырмаларын, курстық жобаларды (жұмыстарды), семестрлік және бақылау жұмыстарын, есептер мен басқа да СӨЖ тапсырмаларының түрлерін орындау жөніңдегі консультациялар енеді.

      26. Оқу сабақтары басым түрде белсенді шығармашылық нысандарда жүргізілуі тиіс (кейс-стади, іскерлік ойындар, тренингтер, диспуттар, дөңгелек үстелдер, семинарлар және тағы басқалары).

      27. Академиялық лектер аталған пәнге жазылған білім алушылардың саны жеткілікті болу қағидасы бойынша қалыптасады. Академиялық лектердің толығуы білім беру ұйымдарымен дербес анықталады.

      28. Пәнді оқуға білім алушыларды тіркеуді (Еnrоllmеnt) тіркеу бөлімі ұйымдастырады. Сонымен қатар, әдістемелік-ұйымдастыру және консультациялық жұмыстарды өткізу үшін құрылымдық бөлімшелер мен эдвайзерлер тартылады.

      29. Білім алушылар өздерінің ЖЖ-ын құру барысында:
      1) кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру ережелерімен танысуға;
      2) оқу пәндеріне тіркелудің және ЖОЖ-ға өзгерістер енгізудің белгіленген мерзімдерін сақтауға;
      3) осы Ереженің 30-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, тиісті деңгейдегі білім беру бағдарламасын меңгеру үшін оқу жылында белгіленген кредиттердің кем түспейтін санына жазылуға міндетті.

      30. Ақылы негізде білім алушылар тиісті деңгейдегі білім беру бағдарламаларын игеру үшін белгіленген санынан кем кредитпен ЖЖ-ын қалыптастыра алады, мұндайда оқу мерзімі ұзарады.

      31. Білім алушылар академиялық жұмылғыштығын қамтамасыз ету үшін жекелеген оқу пәндерді басқа білім беру ұйымдарында, оның ішінде шет елдерде оқи алады. Мұндайда білім беру ұйымының басшысы басқа білім беру ұйымдарында оқу үшін кредиттер санының жоғарғы шегін айқындайды. Жекелеген пәндерді Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарында оқыған жағдайда, білім беру ұйымдары арасында белгіленген заңнамалық тәртіппен екіжақты шарт жасалуы тиіс.
      Білім алушы пән бойынша аралық аттестаттаудан өткеннен кейін өзінің білім беру ұйымының деканатына (бөлімшесіне) емтихан бойынша бағасы, пән бойынша қорытынды бағасы мен жиналған кредиттер саны көрсетілген емтихан ведомосын әкеліп тапсырады.

      32. Барлық білім беру технологиясының тиімділігін, объективтілігін және сапасын арттыру мақсатында оқу үдерістері мен білім алушылардың аралық аттестаттауы бөлінеді.

      33. Білім алушылардың білімінің сапалылығын бақылау жүйесін ұйымдастыру білім беру ұйымы басшысының оқу ісі жөніндегі орынбасарына бағынысты тіркеу бөлімі арқылы жүзеге асырылады.

      34. Ағымдық бақылаудың барлық түрлері мен білім алушылардың білімін тиісті бағалауды сабақ беретін оқытушы жүргізеді. Бұл баға аталған оқу пәні бойынша білімнің қорытынды бағалауының 60 %-нан кем болмайды.

      35. Білім алушылардың аралық аттестаттауын ұйымдастыру және өткізу офис Регистраторға жүктеледі. Аралық аттестаттауды бағалау аталған оқу пәні бойынша білімді қорытынды бағалаудың 30 %-ынан кем емес құрайды.
      Ескерту. 35-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      35-1. Пән бойынша қорытынды бағалау рұқсат беру рейтингі бағасын және қорытынды бақылауды қамтиды.
      Оң қорытынды баға тиісті пән бойынша белгіленген кредит санымен игерілген кредиттерді толықтыруға негіз болады және студенттің транскрипіне жазылады.
      Білім алушылар қорытынды бақылаудан (емтиханнан) «қанағаттанарлықсыз» деген баға алған жағдайда пән бойынша қорытынды баға есептелмейді.
      Қорытынды бақылауда қанағаттанарлық бағаны көтеру мақсатында қайта тапсыруға рұқсат етілмейді.
      Ескерту. Ереже 35-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      35-2. «Қанағаттанарлықсыз» бағасын оң бағаға қайта тапсыру үшін студент келесі академиялық кезеңдерінің бірінде немесе жазғы семестрде сол пән бойынша оқу жұмыс жоспарында қарастырылған барлық сабақ түрлеріне қайта қатысып, рұқсат алады және қорытынды бақылау тапсырады.
      Ескерту. Ереже 35-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      35-3. Қорытынды бақылаудың бағасымен келіспейтін білім алушылар емтихан өткізілген күннен кейінгі күннен кешіктірмей апелляцияға береді.
      ЖОО басшысының бұйрығымен емтихан сессиясы кезеңіне (аралық аттестаттау) апелляцияланатын пәндерге мамандығы сәйкес келетін оқытушылардан апелляциялық комиссия құрылады.
      Ескерту. Ереже 35-3-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      35-4. Өту балының төменгі деңгейін жинаған және келесі курсқа ауыстырылған академиялық берешегі бар білім алушылар сол пәнді ақылы негізде қайта оқып, академиялық қарыздарын жоюы тиіс.
      Ескерту. Ереже 35-4-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.

      36. Білім алушылардың оқудағы жетістіктері (білімі, іскерлігі, дағдылары мен құзыреті) осы Ереженің 1-қосымшасы және төрт балдық жүйе бойынша сандық эквивалентке сәйкес әріптік жүйемен бағаланады (оң бағалар А-дан D-ға дейін азаю арқылы, "қанағаттанарлықсызы" - F).

      37. Бір кредиттің құны оқу жылына белгіленген оқыту құны мен аталған кезеңде игерілген 32-ге тең кредиттер саны арасындағы қатынас ретінде есептеледі. Оқу жылына арналған оқу құны білім беру ұйымының білім беру қызметін жүзеге асырумен байланысты барлық шығындарды тікелей есептеу әдісі арқылы анықталады.
      Жеке кесте бойынша оқытудың бір кредитінің құны (пәнді қайта оқыту, жеке оқыту, оқу жоспарларындағы айырмашылықтарды тапсыру және тағы басқалары) пәнді оқытуға жұмсалатын нақты шығындар мен білім алушылардың санына байланысты есептеледі және білім беру саласындағы уәкілеттік органның келісімімен білім беру ұйымының басшысы бекітеді.

      38. Білім беру ұйымдарына даярлық жүргізілетін барлық мамандықтар бойынша оқыту құнынан орташа арифметика ретінде есептелінетін мамандықтарға қарамастан, бір кредитке бірдей құнды белгілеу ұсынылады.

      39. Аралық аттестаттаудың қорытындылары бойынша барлық емтихандарын "А", "А-", "В+", "В-" бағаға тапсырған жағдайда, мемлекеттік білім беру гранты бойынша білім алушыларға стипендия тағайындалады.
      39-1. Офис регистратор емтихан сессияларының қорытындысы бойынша жаздық семестр нәтижелерін есепке ала отырып, студенттің оқу жетістіктері деңгейінің ортасалмақ бағасы болатын өту балын есептейді.
      Курстан курсқа көшіру үшін өту балының төменгі деңгейінің көлемін ЖОО-ның өзі белгілейді.
      Ескерту. Ереже 39-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      39-2. Ең төменгі өту балын ала алмаған білім алушылар оқу курсын қайта оқуға қалдырылады.
      Курс бағдарламасынан толығымен өтіп, бірақ белгіленген өту балының ең төменгі деңгейіне жете алмаған білім алушыларға өзінің орташа үлгерім балын (GРА) жоғарылатуы үшін жазғы семестрде белгілі бір пәндерді (мемлекеттік емтихан тапсырылатын «Қазақстан тарихы» пәнінен басқа) белгіленген тәртіп бойынша, ақылы түрде қайта оқуына және сол пәндерден қайта емтихан тапсыруына мүмкіндік беріледі.
      Оқу курсына қайта қалдырылған білім алушылар бұрын қабылданған жеке оқу жоспары немесе жаңа жеке оқу жоспары бойынша білім ала алады.
      Ескерту. Ереже 39-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.

      40. Қайта оқу курсына қалдырылған мемлекеттік білім беру тапсырысы бойынша оқитын білім алушылар оқытудың кейінгі кезеңінде мемлекеттік білім беру грантынан айырылады.

      41. Емтихандар мен сараланған сынақтарды А, А - «өте жақсы», В-, В, В+ - «жақсы» деген бағаға тапсырған және оқытудың барлық кезеңінде үлгерімінің орта балы 3,5-тен кем болмаса, сондай-ақ мемлекеттік емтихан мен диплом жұмысын (жобасын) А, А- «өте жақсы» бағаға тапсырған білім алушыға үздік диплом (әскери даярлығы бойынша бағасын ескермегенде) беріледі.
      Ескерту. 41-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      42. Екі дипломды білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын жоғары оқу орындары шетелдік жоғары оқу орындарымен игерілген кредиттерді қайта сынақтан өткізуді жоо-серіктесте қазақстандық кредиттерге және ТКЕЖ барабар жүзеге асыруы қажет.
      Ескерту. Ереже 42-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.
      43. Студенттерді ауыстыру және қайта қалпына келтіру кезінде оқу курсы пререквезиттерді ескере отырып айқындалады.
      Ескерту. Ереже 43-тармақпен толықтырылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 2010.07.30 № 404 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-т. қараңыз) Бұйрығымен.

                                    Кредиттік оқыту технологиясы
                                       бойынша оқу үдерісін
                                     ұйымдастырудың ережесіне
                                             1-қосымша

      Білім алушылардың оқудағы жетістіктерін төрт балдық
      жүйе бойынша сандық эквивалентке сәйкес бағалаудың
                        әріптік жүйесі

Әріптік жүйе
бойынша бағалау

Балдардың сандық эквиваленті

Пайыздық мазмұны

Дәстүрлі жүйе
бойынша бағалау

А

4,0

95-100

Өте жақсы

А-

3,67

90-94

В+

3,33

85-89

Жақсы

В

3,0

80-84

В-

2,67

75-79

С+

2,33

70-74

Қанағаттанарлық

С

2,0

65-69

С-

1,67

60-64

D+

1,33

55-59

D

1,0

50-54

F

0

0-49

Қанағаттанарлықсыз

                                   Кредиттік оқыту технологиясы
                                      бойынша оқу үдерісін
                                    ұйымдастырудың ережесіне
                                            2-қосымша

____________________________________________________________________
     (жоғары оқу орнының аты/ the name of High Educational
    Estabishment/наименование высшего учебного заведения)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

           Транскрипт /Тhе transcript/Транскрипт

                     Сериясы      N

Аты-жөні/Nаmе/Ф.И.О.________________________________________________
Факультеті/Ғасulteу/Факультет_______________________________________
____________________________________________________________________
Мамандығы/Sресіаltу/Специальность___________________________________
Түскен жылы:/Үеаr/Год поступления___________________________________
Оқу тілі/Language/Язык______________________________________________

N п/п

Пәндер аты/ Соurses/ Наименование дисциплины

Кредит
саны/
Сredit
hours/
Коли-
чество
кредитов

Баға/Grade/Оценка

пай-
ызбен/
in per-
sent/в
процен-
тах/

Әріп-
пен/
alp habe-
tic/
Бук-
вен-
ная

Балмен/in points/в баллах 

Дәстүрлі жүйемен/
Traditiona/
Традици-
онная

1

2

3

4

5

6

7








       Кәсіптік практиканы өтті/Наs раssеd рrоfеssiопаl
     рrасtісе/Прошел профессиональные практики

Кәсіптік
практи-
калардың
түрлері/The form
of рrо-
fеssiо-
паl рrасtісе//виды
профес-
сиональ-
ных
практик

Практи-
ка өту
кезеңі/
the period of passage of prac-
tice/
Период
прохож-
дения
прак-
тики

Кредит
саны/Credit hours/
Количес-
тво
кредитов

Баға/Grade/Оценка

пай-
ызбен/
in per-
sent/в
процен-
тах/

Әріп-
пен/
alp habe-
tic/
Бук-
вен-
ная

Балмен/in points/в баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Tradi-
tiona/
Традици-
онная

1

2

3

4

5

6

7








       Мемлекеттік қорытынды аттестация/Ғіnal state
  attestation/ Итоговая государственная аттестация

Мемлекеттік
емтиханды
тапсырды/Has
passed the
state
eхaminations/Сдал госу-
дарственные
экзамены

МАК-тың
хаттамасының
күні және
нөмірі
Дата и нөмер
протокола
ГАК/date and  number of the report of SAC

Баға/Grade/Оценка

пай-
ызбен/
in per-
sent/в
процен-
тах/

Әріп-
пен/
alp habe-
tic/
Бук-
вен-
ная

Балмен/in points/в баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Tradi-
tiona/
Традици-
онная

1

2

3

4

5

6

Мамандығы
бойынша/Оn а sресіаltу/
По специаль-
ности






Пәндер
бойынша/Оп
disciplines/
По дисциплинам:












      Дипломдық жұмысты (жобаны) орындады және қорғады/Наs
  ехесutеd аnd has protected degree work/ Выполнил (а) и
            защитил (а) дипломную работу

Диплом-
дық жұ-
мыстың
тақырыбы
/Тhеmе of degree
work/
Тема
диплом-
ной
работы

МАК күні
және нөмірі/
date and  number of the report of SAC/
Дата и
номер
прото-
кола ГАК

Кредит
саны/Credit hours/
Количес-
тво
кредитов

Баға/Grade/Оценка

пай-
ызбен/
in per-
sent/в
процен-
тах

Әріп-
пен/
alp habe-
tic/
Бук-
вен-
ная

Балмен/in points/в баллах

Дәстүрлі жүйемен/
Tradi-
tiona/
Традици-
онная















   Жалпы кредит саны/Тоtаl Ноurs Раssеd/Общее число кредитов___________
GРА_________________________________________________________________

      РЕКТОР/RЕСТОR/РЕКТОР           (қолы)
      ДЕКАН/the DЕАN/ДЕКАН           (қолы)
      ХАТШЫ/SЕСRЕТАRҮ/СЕКРЕТАРЬ      (қолы)

      М.О./М.П.           Тіркеу N / регистрационный N

      200_ жылғы "____"____________

Об утверждении Правил организации учебного процесса по кредитной технологии обучения

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 ноября 2007 года № 566. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 декабря 2007 года № 5043. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 апреля 2011 года № 152

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 20.04.2011 № 152 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации подпункта 25)  статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" от 27 июля 2007 года  ПРИКАЗЫВАЮ :

      1. Утвердить прилагаемые Правила организации учебного процесса по кредитной технологии обучения.

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования (С.М. Омирбаев) представить настоящий приказ в установленном порядке на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возлагаю на себя.

      И.о. Министра

Утверждены              
приказом и.о. Министра образования
и науки Республики Казахстан   
от 22 ноября 2007 года N 566   

  Правила
организации учебного процесса по кредитной технологии обучения

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации учебного процесса по кредитной технологии обучения (далее - Правила), разработаны в целях реализации  Закона Республики Казахстан "Об образовании".

      2. Для международного признания национальных образовательных учебных программ, обеспечения мобильности обучающихся и преподавателей организаций образования, а также повышения качества образования и обеспечения преемственности всех уровней образования в организациях образования реализуется единая кредитная технология обучения.

      3. Кредитная технология обучения - обучение на основе выбора и самостоятельного планирования обучающимся последовательности изучения дисциплин с использованием кредита как унифицированной единицы измерения объема учебной работы обучающегося и преподавателя.

      4. При кредитной технологии обучения учет трудоемкости учебной работы осуществляется по объему преподаваемого материала, то есть в кредитах. При этом объем каждой дисциплины определяется в кредитах на основе государственных общеобязательных стандартов образования и типовых учебных планов.

      5. Кредитная технология обучения является накопительной, что означает нарастающий учет ранее набранных кредитов по всем уровням образования.

      6. В Правилах используются следующие основные понятия и определения:

      1) академический календарь (Academic Calendar) - календарь проведения учебных и контрольных мероприятий, практик в течение учебного года с указанием дней отдыха (каникул и праздников);

      2) академический период (Term) - период теоретического обучения, выбираемый организацией образования в одной из трех форм: семестр, триместр, квартал;

      3) академический рейтинг обучающегося (Rating) - количественный показатель уровня овладения обучающимся программного материала, составляемый по результатам промежуточной аттестации;

      4) академическая степень (Degree) - степень освоения обучающимися соответствующих образовательных учебных программ, присуждаемая им организациями образования по результатам итоговой аттестации обучающихся;

      5) академический час равен 1 контактному часу (50 минутам) лекционных, практических (семинарских) занятий или 1,5 контактных часов (75 минутам) студийных занятий или 2 контактным часам (100 минутам) лабораторных занятий и занятий физического воспитания, а также 1 контактному часу (50 минутам) всех видов учебных практик, 2 контактным часам (100 минутам) всех видов педагогических практик, 5 контактным часам (250 минут) всех видов производственных практик.

      6) активные раздаточные материалы (АРМ) (Hand-outs) - наглядные иллюстрационные материалы, раздаваемые в процессе занятия для мотивации обучающегося к творческому успешному усвоению темы (тезисы лекции, ссылки, примеры, глоссарий, задания для самостоятельной работы);

      7) запись на учебную дисциплину (Enrollment) - процедура предварительной записи обучающихся на учебные дисциплины в порядке установленном организацией образования;

      8) итоговая аттестация обучающихся (Qualification Examination) - процедура, проводимая с целью определения степени освоения ими объема учебных дисциплин, предусмотренных государственным общеобязательным стандартом образования;

      9) промежуточная аттестация обучающихся - процедура, проводимая с целью оценки качества освоения обучающимися содержания части или всего объема одной учебной дисциплины после завершения ее изучения;

      10) кредит (Credit, Credit-hour) - унифицированная единица измерения объема учебной работы обучающегося/преподавателя. Один кредит равен 1 академическому часу аудиторной контактной работы обучающегося в неделю на протяжении академического периода. Каждый академический час лекционных, практических (семинарских) и студийных занятий обязательно сопровождается 2 часами (100 минут) самостоятельной работы студента (далее - СРС), 4 часами (200 минут) самостоятельной работы магистранта (далее - СРМ) в магистратуре и 6 часами (300 минут) самостоятельной работы докторанта (далее - СРД) в докторантуре;

      11) контроль учебных достижений обучающихся - проверка образовательных достижений обучающихся различными формами контроля (текущий, рубежный и итоговый) и аттестации, определяемыми самостоятельно высшим учебным заведением;

      12) описание дисциплины (Course Description) - краткое описание дисциплины (состоит из 5-8 предложений), включающее в себя, цели и задачи, краткое содержание дисциплины;

      13) отдел регистрации - служба, занимающаяся регистрацией всей истории учебных достижений обучающегося и обеспечивающая организацию всех видов контроля знаний и расчет его академического рейтинга;

      14) постреквизиты (Postrequisite) - перечень дисциплин, для изучения которых требуются знания, умения и навыки, приобретаемые по завершении изучения данной дисциплины;

      15) пререквизиты (Prerequisite) - перечень дисциплин, содержащих знания, умения и навыки, необходимых для освоения изучаемой дисциплины;

      16) программа дисциплины (Syllabus) - учебная программа, включающая в себя описание изучаемой дисциплины, цели и задачи, краткое ее содержание, темы и продолжительность каждого занятия, задания самостоятельной работы, список литературы, время консультации, расписание модульно-рейтинговой проверки знаний обучающихся, требования преподавателя, критерии и правила оценки;

      17) модульно-рейтинговая проверка знаний обучающихся - процедура проверки учебных достижений обучающихся, проводимая на основе тестовых и других форм контроля знаний обучающихся согласно утвержденному академическому календарю;

      18) самостоятельная работа обучающегося (далее - СРО) - работа по определенному перечню тем, отведенных на самостоятельное изучение, обеспеченных учебно-методической литературой и рекомендациями, контролируемая в виде тестов, контрольных работ, коллоквиумов, рефератов, сочинений и отчетов; в зависимости от категории обучающихся она подразделяется на самостоятельную работу студента (далее - СРС), самостоятельную работу магистранта (далее - СРМ) и самостоятельную работу докторанта (далее - СРД);

      19) самостоятельная работа обучающегося под руководством преподавателя (далее - СРОП) - работа обучающегося под руководством преподавателя, указанная в расписании; в зависимости от категории обучающихся она подразделяется на: самостоятельную работу студента под руководством преподавателя (далее - СРСП) и самостоятельную работу магистранта под руководством преподавателя (далее - СРМП);

      20) средний балл успеваемости (Grade Point Average - GPA) - средневзвешенная оценка уровня учебных достижений обучающегося за один учебный год по выбранной программе (отношение суммы произведений кредитов на цифровой эквивалент баллов оценки промежуточной аттестации по дисциплинам к общему количеству кредитов за текущий период обучения);

      21) транскрипт (Transcript) - документ, установленной формы, содержащий перечень пройденных дисциплин за соответствующий период обучения с указанием кредитов и оценок в буквенном и цифровом выражении;

      22) тьютор - лицо, помогающее обучающимся осваивать изучаемую с преподавателем дисциплину;

      23) текущий контроль успеваемости обучающихся - систематическая проверка знаний обучающихся в соответствии с профессиональной учебной программой, проводимая преподавателем на аудиторных и внеаудиторных занятиях согласно расписанию в течение академического периода;

      24) учебные достижения обучающихся - знания, умения, навыки и компетенции обучающихся, приобретаемые ими в процессе обучения и отражающие достигнутый уровень развития личности;

      25) эдвайзер (Advisor) - преподаватель, выполняющий функции академического наставника обучающегося по соответствующей специальности, оказывающий содействие в выборе траектории обучения (формировании индивидуального учебного плана) и освоении образовательной программы в период обучения;

      26) элективные дисциплины - перечень дисциплин обучения (курсы по дисциплинам), утверждаемые организациями образования, входящие в компонент по выбору, из числа которых обучающийся формирует свой индивидуальный учебный план в рамках установленных кредитов;

      27) балльно-рейтинговая буквенная система оценки учебных достижений - система оценки уровня знаний в баллах, соответствующих принятой в международной практике буквенной системе и позволяющая установить рейтинг обучающихся;

      28) Европейская система трансферта и накопления кредитов (ECTS) - система, основанная на определении учебной нагрузки студента, требуемой для достижения целей программы, предпочтительно указанных в терминах результатов обучения;

      29) двудипломное образование - возможность параллельного обучения по двум учебным планам с целью получения двух равноценных дипломов (Double Major) или одного основного и второго дополнительного дипломов (Major - Minor).
      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  2. Образовательные учебные программы и
учебные планы при кредитной технологии обучения

      7. Содержание образовательных учебных программ устанавливается соответствующими государственными общеобязательными стандартами образования и реализуется через учебные планы и программы.

      8. Учебные планы разрабатываются в трех формах:
      1) типовые учебные планы;
      2) рабочие учебные планы;
      3) индивидуальные учебные планы.
      9. Во всех формах учебных планов используется единая система кодировки дисциплин, предусматривающая присвоение каждой учебной дисциплине учебного плана соответствующего кода в символах буквенного и цифрового выражения.

      10. Типовой учебный план (далее - ТУП) - документ, регламентирующий перечень и объем учебных дисциплин профессиональной учебной программы образования, порядок их изучения и формы контроля.
      ТУП утверждается уполномоченным органом в области образования.

      11. В ТУПе определяется трудоемкость каждой учебной дисциплины обязательного компонента в кредитах, а компонент по выбору указывается общим количеством кредитов.

      12. Рабочий учебный план (далее - РУП) - документ, разрабатываемый организациями образования самостоятельно на основе ТУПа специальности и индивидуального учебного плана обучающегося.

      13. В РУПе определяется перечень и трудоемкость каждой учебной дисциплины обязательного компонента и компонента по выбору в кредитах, порядок их изучения и формы контроля.
      РУП утверждается руководителем организации образования на основании решения ученого (педагогического) совета.

      14. РУП служит основой для расчета трудоемкости учебной работы преподавателя.

      15. Форма, структура и порядок разработки РУП определяются организацией образования самостоятельно.

      16. Индивидуальный учебный план (далее - ИУП) - план, формируемый на каждый учебный год обучающимся самостоятельно с помощью эдвайзера на основании ТУПа и каталога элективных дисциплин.
      ИУП определяет образовательную траекторию каждого обучающегося отдельно.

      17. Форма и порядок разработки ИУП определяются организацией образования самостоятельно.

      18. ИУП утверждаются деканом факультета (руководителю отделения) в трех экземплярах: один - хранится в деканате (отделении) и служит основой для осуществления контроля за выполнением и освоением обучающимся профессиональной учебной программы, второй - передается в отдел регистрации для организации промежуточной аттестации, третий - вручается обучающемуся.

      19. В дополнение к типовому учебному плану разрабатывается каталог элективных дисциплин (далее - КЭД), который представляет собой систематизированный аннотированный перечень всех дисциплин, входящих в компонент по выбору, где содержится краткое ее описание с указанием цели изучения, краткого содержания (основных разделов) и ожидаемых результатов изучения (приобретаемые обучающимися знания, умения, навыки и компетенции).
      Для лучшей ориентации обучающимися в выборе дисциплин в данном каталоге целесообразно отражать пререквизиты и постреквизиты каждой учебной дисциплины. КЭД должен обеспечивать обучающимся возможность альтернативного выбора элективных учебных дисциплин.

      20. Организация образования обеспечивает учебный процесс в полном объеме всеми необходимыми информационными источниками: учебниками, учебными пособиями, методическими пособиями и разработками по учебным дисциплинам, активными раздаточными материалами и указаниями по самостоятельной работе, электронными учебниками, доступом к сетевым образовательным ресурсам.
      Кроме того, каждый обучающийся обеспечивается справочником-путеводителем на весь период обучения.

  3. Организация учебного процесса
с использованием кредитной технологии обучения

      21. Главными задачами организации учебного процесса с использованием кредитной технологии являются:
      1) унификация объема знаний;
      2) создание условий для максимальной индивидуализации обучения;
      3) усиление роли и эффективности самостоятельной работы обучающихся;
      4) выявление реальных учебных достижений обучающихся на основе эффективной процедуры их контроля.

      22. Кредитная технология обучения предполагает:
      1) введение системы кредитов для оценки трудозатрат обучающихся и преподавателей по каждой дисциплине;
      2) свободу выбора обучающимися дисциплин по выбору, включенных в рабочий учебный план, обеспечивающую их непосредственное участие в формировании индивидуального учебного плана;
      3) свободу выбора обучающимися преподавателя;
      4) вовлечение в учебный процесс эдвайзеров, содействующих обучающимся в выборе образовательной траектории;
      5) использование интерактивных методов обучения;
      6) активизацию самостоятельной работы обучающегося в освоении образовательной программы;
      7) академическую свободу факультета (отделения) в организации учебного процесса;
      8) обеспечение учебного процесса всеми необходимыми учебными и методическими материалами на бумажных и электронных носителях;
      9) эффективные методы контроля учебных достижений обучающихся;
      10) использование балльно-рейтинговой системы оценки учебных достижений обучающихся по каждой учебной дисциплине.

      23. Организация учебного процесса в рамках одного учебного года осуществляется на основе академического календаря, который утверждается руководителем организации образования.

      24. Допускается введение летнего семестра продолжительностью до 6 недель для удовлетворения потребностей в дополнительном обучении и ликвидации академической задолженности или разницы в учебных планах.

      25. СРСП и СРМП вводится в расписание. Доля СРСП и СРМП в общем объеме СРО определяется организацией образования самостоятельно.
      Весь объем СРО должен быть подтвержден заданиями, требующими от обучающегося ежедневной самостоятельной работы. В часы СРСП (СРМП) входят консультации по выполнению домашних заданий, курсовых проектов (работ), семестровых и контрольных работ, отчетов и других видов заданий СРО.

      26. Учебные занятия должны проводиться преимущественно в активных творческих формах (кейс-стади, деловые игры, тренинги, диспуты, круглые столы, семинары и другие).

      27. Академические потоки формируются по принципу достаточного количества обучающихся, записавшихся на данную дисциплину.
      Наполняемость академического потока определяется организацией образования самостоятельно.

      28. Запись обучающихся на изучение дисциплин (Enrollment) организуется отделом регистрации. При этом для проведения организационно-методических и консультационных работ привлекаются структурные подразделения и эдвайзеры.

      29. При составлении своего ИУП обучающиеся должны:
      1) ознакомиться с правилами организации учебного процесса по кредитной технологии обучения;
      2) соблюдать установленные сроки регистрации на учебные дисциплины и внесения изменений в ИУП;
      3) записаться не менее, чем на установленное количество кредитов в учебном году для освоения образовательной программы соответствующего уровня, за исключением случаев, указанных в пункте 30 настоящих Правил.

      30. Обучающиеся на платной основе могут сформировать свой ИУП с меньшим количеством кредитов, чем установлено для освоения образовательной программы соответствующего уровня, при этом увеличивается срок обучения.

      31. Для обеспечения академической мобильности обучающиеся могут изучать отдельные дисциплины в других организациях образования, в том числе и зарубежом. При этом руководитель организации образования определяет верхний предел количества кредитов для изучения в других организациях образования. В случае изучения отдельных дисциплин в организациях образования Республики Казахстан между организациями образования должен быть заключен двусторонний договор в установленном законодательством порядке.
      После прохождения промежуточной аттестации по дисциплине обучающийся представляет в деканат (отделение) своей организации образования экзаменационную ведомость с указанием оценки по экзамену, итоговой оценки по дисциплине и количества набранных кредитов.

      32. В целях повышения эффективности, объективности и качества всей образовательной технологии процессы обучения и промежуточной аттестации обучающихся разделяются.

      33. Организация системы контроля качества знаний обучающихся осуществляется отделом регистрации, который подчиняется заместителю руководителя организации образования по учебной работе.

      34. Все виды текущего контроля и соответствующую оценку знаний обучающихся проводит обучающий преподаватель. Данная оценка составляет не менее 60% итоговой оценки знаний по данной учебной дисциплине.

      35. Организация и проведение промежуточной аттестации обучающихся возлагается на офис Регистратора. Оценка промежуточной аттестации составляет не менее 30 % итоговой оценки знаний по данной учебной дисциплине.
      Сноска. Пункт 35 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      35-1. Итоговая оценка по дисциплине включает оценки рейтинга допуска и итогового контроля.
      Положительная итоговая оценка служит основанием для дополнения освоенных кредитов установленным количеством кредитов по соответствующей дисциплине и заносится в транскрипт обучающегося.
      В случае если обучающийся получает по итоговому контролю (экзамену) оценку "неудовлетворительно", итоговая оценка по дисциплине не подсчитывается.
      Пересдача положительной оценки по итоговому контролю с целью ее повышения в этот же период промежуточной аттестации не разрешается.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 35-1 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      35-2. Для пересдачи экзамена с оценки "неудовлетворительно" на положительную студент в следующем академическом периоде или в летнем семестре вновь посещает все виды учебных занятий, предусмотренные рабочим учебным планом по данной дисциплине, получает допуск и сдает итоговый контроль.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 35-2 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      35-3. Обучающийся, несогласный с результатом итогового контроля, подает апелляцию не позднее следующего рабочего дня после проведения экзамена.
      На период экзаменационной сессии (промежуточной аттестации) приказом руководителя вуза создается апелляционная комиссия из числа преподавателей, квалификация которых соответствует профилю апеллируемых дисциплин.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 35-3 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      35-4. Обучающийся, набравший минимальный уровень переводного балла и переведенный на следующий курс обучения, при наличии академической задолженности повторно изучает соответствующие дисциплины на платной основе и ликвидирует академические задолженности.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 35-4 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      36. Учебные достижения (знания, умения, навыки и компетенции) обучающихся оцениваются по буквенной системе (положительные оценки, по мере убывания, от А до D, "неудовлетворительно" - F), соответствующей цифровому эквиваленту по 4-х балльной системе согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      37. Стоимость одного кредита рассчитывается как отношение между стоимостью обучения, установленной на учебный год, и количеством кредитов, осваиваемых за данный период, который равен 32. Стоимость обучения на учебный год определяется методом прямого счета всех затрат, связанных с осуществлением образовательной деятельности организации образования.
      Стоимость одного кредита при обучении по индивидуальному графику (повторное изучение дисциплины, индивидуальное обучение, сдача разницы в учебных планах) рассчитывается исходя из фактических затрат на изучение дисциплины, количества обучающихся и утверждается руководителем организации образования с согласия уполномоченного органа в области образования.

      38. Организациям образования рекомендуется устанавливать одинаковую стоимость одного кредита независимо от специальностей, которая рассчитывается как среднее арифметическое от стоимости обучения по всем специальностям, по которым ведется подготовка.

      39. Обучающимся по государственному образовательному гранту по итогам промежуточной аттестации начисляется стипендия при условии сдачи всех экзаменов с оценками "А", "А-", "В+", "В", "В-".

      39-1. По итогам экзаменационных сессий за курс с учетом результатов летнего семестра офис Регистратора рассчитывает переводной балл, как средневзвешенную оценку уровня учебных достижений обучающегося.
      Величина минимального переводного балла для перевода с курса на курс устанавливается вузом самостоятельно в разрезе курсов обучения.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 39-1 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      39-2. Обучающийся, не набравший минимальный переводной балл, остается на повторный курс обучения.
      Обучающемуся, выполнившему программу курса в полном объеме, но не набравшему минимальный переводной балл, с целью повышения своего среднего балла успеваемости (GPA), предоставляется возможность в летнем семестре повторно изучить отдельные дисциплины на платной основе (за исключением дисциплины "История Казахстана", по которой сдается государственный экзамен) и повторно сдать по ним экзамены.
      Обучающийся, оставленный на повторный курс обучения, обучается по ранее принятому индивидуальному учебному плану или сформировывает новый индивидуальный учебный план.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 39-2 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      40. Обучающийся по государственному образовательному заказу, оставленный на повторный курс, лишается государственного образовательного гранта на дальнейший период обучения.

      41. Обучающемуся, сдавшему экзамены и дифференцированные зачеты с оценками А, А- "отлично", В-, В, В+ "хорошо" и имеющему средний балл успеваемости (GPA) за весь период обучения не ниже 3,5, а также сдавшему все государственные экзамены и защитившему дипломную работу (проект) с оценками А, А- "отлично", выдается диплом с отличием (без учета оценки по военной подготовке).
      Сноска. Пункт 41 в редакции приказа Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      42. Вузы, осуществляющие программы двудипломного образования в партнерстве с зарубежными вузами осуществляют перезачет освоенных кредитов в вузе-партнере эквивалентно казахстанским кредитам и ESTC.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 42 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      43. При переводе и восстановлении студентов курс обучения определяется с учетом пререквезитов.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 43 в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 30.07.2010 № 404 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1                     
к Правилам организации учебного  
процесса по кредитной технологии 
обучения                         

       Буквенная система оценки учебных достижений
    обучающихся, соответствующая цифровому эквиваленту
                 по четырехбалльной системе

Оценка по
буквенной
системе

Цифровой
эквивалент
баллов

%-ное
содержание

Оценка по
традиционной
системе

А

4,0

95-100

Отлично

А-

3,67

90-94

В+

3,33

85-89

Хорошо

В

3,0

80-84

В-

2,67

75-79

С+

2,33

70-74

Удовлетво-
рительно

С

2,0

65-69

С-

1,67

60-64

D+

1,33

55-59

D

1,0

50-54

F

0

0-49

Неудовлетво-
рительно

Приложение 2                     
к Правилам организации учебного  
процесса по кредитной технологии 
обучения                         

______________________________________________________________________
(жоғары оку орнының аты/ the name of High Educational Estabishment/
______________________________________________________________________
              /наименование высшего учебного заведения)
______________________________________________________________________

                 Транскрипт /The transcript/ Транскрипт
                             Серия N

Аты- жөні/Name/Ф.И.О.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

Факультеті/Faculty/
Факультет ____________________________________________________________
______________________________________________________________________

Мамандығы/Specialty/
Специальность_________________________________________________________

Түскен жылы:/Year/Год поступления_____________________________________
Оқу тілі/Language/Язык________________________________________________

N
п/п

Пәндердің
аталуы/
Courses/
Наименование
дисциплины

Кредит саны/
Credit
hours/
Количество
кредитов

Бaғa/ Grade/ Оценка

пайыз-
бен/in
persent/
в про-
центах/

Әріп-
тік/
alpha-
betіс/
Буквен-
ная

Балмен/
in
points/
в бал-
лах

Дәс-
турлі
жүйемен/
Traditional/Тради-
ционная

1

2

3

4

5

6

7











































          Кәсіптiк практиканы өтті/Has passed professional practice/
                   Прошел профессиональные практики

Кәсіптік
практи-
каларды
түрлері/
The form
of profes-
sional
practice/
виды про-
фессио-
нальных
практик

Практика
өту кезеңі/
the period
of passage
of practice/
Период
прохож-
дения
практики

Кредит
саны/
Credit
hours/
Коли-
чество
кредитов

Баға/ Grade /Оценка

пайыз-
бен/
inpersent/
в про-
центах

Әріп-
тік/
alph
abetic/
Буквен-
ная

Балмен/
inpoints/
в баллах

Дәстур-
лі
жүйемен/
Tradi-
tional/
Тради-
ционная






















              Оқитындардың қорытынды аттестация/Final state attestation/
                        Итоговая аттестация обучающихся

Мемлекеттік
емтиханды
тапсырды/
Has passed
the state
examinations/
Сдал госу-
дарственные
экзамены

МАК-тың
хаттамасының
күні және
нөмірі
Дата и номер
протокола ГАК/
date and number
of the report
of SAC

Баға/ Grade /Оценка

пайыз-
бен/in
persent/
в про-
центах

Әріп-
тік/
alph
abetic/
Буквен-
ная

Балмен/
in
points/
в баллах

Дәстур-
лі
жүйемен/
Tradiө
tional/
Тради-
ционная

Мамандығы
бойынша/
On a
speciality/
По специаль-
ности






Пәндер
бойынша/On
disciplines/
По дисциплинам:




































            Дипломдық жұмысты (жобаны) орындады және корғады/
             Has executed and has defended degree work/
        Выполнил (а) и защитил (а) дипломную работу (проект)

Дипломдық
жұмыстың
тақырыбы/
Theme of
degree
work/
Тема
дипломной
работы

МАК күні
және
нөмірі/
date and
number of
the report
of SAC/
Дата и номер
протокола
ГАК
 

Кредит
саны/
Credit
hours/
Коли-
чество
кредитов

Баға/ Grade /Оценка

пайыз-
бен/in
persent/
в про-
центах

Әріп-
тік/
alph
abetic/
Буквен-
ная

Балмен/
in
points/
в баллах

Дәстур-
лі
жүйемен/
Tradi-
tional/
Тради-
ционная















   Жалпы кредит саны/ Total Hours Passed/Общее число кредитов___________
_____________________________________________________________________

GPA _________________________________________________________________

РЕКТОР/RECTOR /РЕКТОР                           (қолы/signature/подпись)
ДЕКАН/the DEAN /ДЕКАН                           (қолы/signature/подпись)
ХАТШЫ/SECRETARY/CEKPETAPЬ                       (қолы/signature/подпись)

М.О М.П.                Tipкeу N/vegistration N/регистрационный N

                                     "___" ____________200_г.