Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу Агенттігімен ұсынылатын мемлекеттік қызмет көрсетудің кейбір стандарттарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігі Төрағасының 2007 жылғы 26 қарашадағы N 02-02/290 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу Агенттігі төрағасының 2008 жылғы 17 шілдедегі N 04.2-09/159 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 4 тамызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5279 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу Агенттігі Төрағасының 2010 жылғы 23 ақпандағы N 04.2-40/44 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу Агенттігі Төрағасының 2010.02.23 N 04.2-40/44 Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасы 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына және "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      "Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу Агенттігімен ұсынылатын мемлекеттік қызмет көрсетудің кейбір стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігі Төрағасының 2007 жылғы 26 қарашадағы N 02-02/290 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Реестрінде N 5060 нөмірімен тіркелген, 2008 жылдың 18 қаңтарында N 8 (1408) "Заң газеті" газетінде жарияланған) бұйрығына келесідей өзгеріс пен толықтырулар енгізілсін:

      1-тармақта:
      3) тармақшадағы "." деген тыныс белгі ";" деген тыныс белгіге ауыстырылсын;
      мынадай мазмұндағы 4) тармақшамен толықтырылсын:
      "4) қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттерінің аудитіне жұмсалған шығындарды өтеу (4-қосымша)";

      жоғарыда аталған бұйрыққа "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қатысушылары - заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу)" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты" 1-қосымшасындағы, "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығында қызмет істеу үшін Қазақстан Республикасы территориясына келетін шет ел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғаларға виза беру туралы қолдаухат" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты" 2-қосымшасындағы, "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының органдарынан басқа мемлекеттік органдарға Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қатысушылармен құжаттарды ұсыну үшін ағылшын тілінен мемлекеттік және орыс тілдеріне құжаттарды аудару" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты" 3-қосымшасындағы "www.rfca.kz" деген сөздер "www.rfca.gov.kz" деген сөздеріне ауыстырылсын;
      жоғарыда аталған бұйрыққа "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қатысушылары - заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу)" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты" 1-қосымшасында:

      12-тармақта:
      жиырма сегізінші абзацынан кейін мына мазмұндағы абзацымен толықтырылсын:
      "Заңды тұлғаны өзгерту кезінде Агенттікке ұсынылады:
      заңды тұлғаның уәкілетті органның өзгерту туралы, заңды тұлғалардың мөрімен бекітілген шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлғаның міндеттемелері бойынша мирасқорлығы туралы ережелері көрсететін, заңды тұлғаның мүлкін меншіктенуші немесе заңды тұлғаны қайта құру туралы шешім қабылдаған орган бекіткен өткізу актісі;
      заңды тұлғалардың уәкілетті органдарының өткізу актісін бекіту туралы шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлға туралы, несие берушілердің талаптарын мәлімдеу тәртібі мен мерзімі туралы ақпараттың баспасөз басылымдарында жариялануын растайтын құжат;
      құрылтай құжаттардың, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) куәлігінің және статистикалық карточканың төлнұсқалары;
      бюджетке заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркегені және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркегені үшін алымды төлегенін растайтын түбіртегі немесе құжаты;
      өзгертуге тиіс заңды тұлға мөрінің жойылуы туралы құжат табыс етілуі тиіс.
      Акционерлік қоғамды өзгерткен кезде тіркеуші органға қосымша акционерлік қоғам акциялардың барлық эмиссияларының күшін жою туралы куәлік ұсынылады.
      Заңды тұлғаларды қосу барысында Агенттікке ұсынылады:
      заңды тұлғалардың уәкілетті органдары қосылу туралы, заңды тұлғалардың мөрімен бекітілген шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлғаның міндеттемелері бойынша мирасқорлығы туралы ережелері көрсететін, заңды тұлғаның мүлкін меншіктенуші немесе заңды тұлғаны қайта құру туралы шешім қабылдаған орган бекіткен өткізу актісі;
      заңды тұлғалардың уәкілетті органдарының өткізу актісін бекіту туралы шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлға туралы, несие берушілерінің талаптарын мәлімдеу тәртібі мен мерзімі туралы ақпараттың баспасөз басылымдарында жариялануын растайтын құжат;
      құрылтай құжаттардың, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) куәлігінің және статистикалық карточканың төлнұсқалары;
      бюджетке заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркегені және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркегені үшін алымды төлегенін растайтын түбіртегі немесе құжаты;
      қосылуға жататын заңды тұлғалардың мөрлерінің жойылғаны туралы құжат ұсынылуы тиіс.
      Заңды тұлғаны бөлу кезінде Агенттікке ұсынылады:
      заңды тұлғаның уәкілетті органның бөлу туралы, заңды тұлғалардың мөрімен бекітілген шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлғаның міндеттемелері бойынша мирасқорлығы туралы ережелері көрсететін, заңды тұлғаның мүлкін меншіктенуші немесе заңды тұлғаны қайта құру туралы шешім қабылдаған орган бекіткен бөлу балансы;
      заңды тұлға уәкілетті органдарының бөлу балансын бекіту туралы шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлға туралы, несие берушілерінің талаптарын мәлімдеу тәртібі мен мерзімі туралы ақпараттың баспасөз басылымдарында жариялануын растайтын құжат;
      құрылтай құжаттардың, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) куәлігінің және статистикалық карточканың төлнұсқалары;
      бюджетке заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркегені және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркегені үшін алымды төлегенін растайтын түбіртегі немесе құжаты;
      бөлінуге тиіс заңды тұлға мөрінің жойылуы туралы құжат ұсынылуы тиіс.
      Бөлініп шығару кезінде бір заңды тұлғаның құрамынан бір және бірнеше заңды тұлғалар бөлініп шығып, Агенттікке ұсынылады:
      заңды тұлғаның уәкілетті органның бөлініп шығару туралы, заңды тұлғалардың мөрімен бекітілген шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлғаның міндеттемелері бойынша мирасқорлығы туралы ережелері көрсететін, заңды тұлғаның мүлкін меншіктенуші немесе заңды тұлғаны қайта құру туралы шешім қабылдаған орган бекіткен бөлу балансы;
      заңды тұлға уәкілетті органдарының бөлу балансын бекіту туралы шешімі;
      қайта құрылған заңды тұлға туралы несие берушілерді жазбаша хабарлағанын растайтын құжат;
      қайта құрылған заңды тұлға құрылтай құжаттарының, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) куәлігінің және статистикалық карточкасының көшірмелері;
      бюджетке заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркегені және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркегені үшін алымды төлегенін растайтын түбіртегі немесе құжаты.
      Қайта құру (өзгерту, қосу, бөлу, бөліп шығару) нәтижесінде құрылған заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу қайта құрылған заңды тұлғалар үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен жүзеге асырылады.
      Егер заңды тұлғаның бірінші басшысы ауысқан жағдайда, Агенттік Реестрге және біртұтас мемлекеттік заңды тұлғалардың Тіркеліміне заңды тұлғаға хабарлама және басшының өзгергендігі туралы құжаттың (шешім, бұйрық) көшірмесі негізінде өзгертулер енгізеді. Хабарламада азаматтың аты-жөні, әкесінің аты, жеке басын куәландыратын құжаттың нөмірі, бірінші басшының салық төлеушінің тіркеу нөмірі туралы толық мәлімет болуы тиіс.";

      "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығында қызмет істеу үшін Қазақстан Республикасы территориясына келетін шет ел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғаларға виза беру туралы қолдаухат" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты" 2-қосымшасында:
      12-тармақта:
      мынадай мазмұндағы 4-1) тармақшасымен толықтырылсын:
      "4-1) білімі туралы мәлімет;";
      12) тармақшаның екінші абзацы "4)" деген саннан кейін ", 4-1)" деген санмен толықтырылсын;

      осы бұйрықтың қосымшасына сәйкес 4-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігінің (бұдан әрі - Агенттік) Тіркеу Департаменті:

      1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде бұйрықты мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) осы бұйрықтың бұқаралық ақпарат құралдарында және оның Агенттік веб-сайтында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Агенттіктің әкімшілік - қаржы департаменті осы бұйрықтың Агенттік ғимаратының көрнекті жерінде орналасуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Төраға орынбасары Д.Қ. Нұрпейісовке жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жариялануынан он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                           А. Арыстанов

Қазақстан Республикасы    
Алматы қаласының өңірлік қаржы
орталығының қызметін реттеу  
агенттігі Төрағасының     
2008 жылғы 17 шілдедегі    
N 04.2-09/159 бұйрығына    
қосымша            

Қазақстан Республикасы     
Алматы қаласының өңірлік қаржы 
орталығының қызметін реттеу  
агенттігі Төрағасының     
2008 жылғы 26 қарашадағы    
N 02-02/290 бұйрығына     
4-қосымша            

"Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттерінің аудитіне жұмсалған шығындарды өтеу" мемлекеттік қызметін көрсету стандарты 1. Жалпы ережелер

      1. Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттерінің аудитіне жұмсалған шығындарды өтеу Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігінде (бұдан әрі - Агенттік) кейінгі аудитке жұмсалған шығындарды өтеу үшін өтініш берушілердің ұсынылған өтініштерін қарастыруын қамтиды.
      2. "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттерінің аудитіне жұмсалған шығындарды өтеу" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі - Қызмет) автоматтандырылмаған.
      3. Қызмет "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 2) тармақшасының және "Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттерінің аудитіне жұмсалған шығындарды өтеу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 мамырдағы N 523 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Қызметті Агенттік көрсетеді. Қызмет мына мекен-жай бойынша көрсетіледі: Алматы қаласы, Қонаев көшесі 181; веб-сайт: www.rfca.gov.kz.
      5. Қызмет көрсетудің аяқталу формасы Агенттіктің бірінші басшысымен немесе оның орынбасарымен қол қойылған, ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы жазбаша шешімі болып табылады.
      6. Қызмет бұрын қаржы есептілік аудитін жүргізбеген және қаржы құралдарын Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына орналастыруды жүзеге асырған, Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының арнайы сауда алаңына жіберілген қаржы құралдары эмитенттеріне көрсетіледі.
      7. Қызмет қажетті құжаттардың толық пакеті ұсыну күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде көрсетіледі.
      8. Қызмет ақысыз болып табылады.
      9. Осы мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Агенттіктің веб-сайтында (www.rfca.gov.kz) және Агенттік ғимаратының кіре берісінде, сонымен қатар Қазақстан Республикасының барлық аумағында таратылытын бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылады.
      10. Агенттіктің жұмыс уақыты сағат 9.00 - 18.00 аралығында (түскі ас 13.00 - 14.00), сенбі мен жексенбіден басқа күндері. Қызмет алдын-ала жазылусыз көрсетіледі, жедел қызмет жоқ.
      11. Қызмет өтініш берушінің Агенттік кеңсесіне құжаттарын тапсыруы арқылы көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Өтініш беруші Қызметті алу үшін Агенттікке бекітілген формадағы өтінішпен қатар келесі құжаттарды ұсынады:
      1) қаржы есептілігі аудитін жүргізуге аудиторлық ұйыммен жасалған шарттың көшірмесі;
      2) аудитке жұмсалған шығыстардың төленгендігі фактісін растайтын құжаттың түпнұсқасы мен көшірмесі (құжат көшірмесінің шынайылығы тексерілгеннен кейін түпнұсқа эмитентке қайтарылады);
      3) аудиторлық ұйымның қаржы орталығының арнайы сауда алаңына қаржы құралдарын жіберу үшін уәкілетті орган белгілеген аудиторлық ұйымдарға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар;
      4) эмитенттің қаржы құралдары эмиссиясы проспектісінің көшірмесі, сондай-ақ олар болған кезде шығарылым проспектісіне өзгерістер мен толықтырулар;
      5) аудиторлық ұйымның эмитентпен аффиллирленбегені туралы, бұдан басқа, Қазақстан Республикасының резиденті - аудиторлық ұйым үшін аудиторлық ұйымда Қазақстан Республикасының аудиторлық қызмет туралы заңнамасына сәйкес аудит жүргізуге құқықтарын шектеулердің жоқтығы туралы жазбаша растама;
      6) халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес жасалған қаржы есептілігі аудиторлық есебінің нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      7) биржалық куәліктердің көшірмесі;
      8) орталық депозитарийдің жазбаша растамасы;
      9) мөрмен куәландырылған, эмитент атынан құжаттарды ұсыну мен алу құқығына эмитенттің өкіліне заңды тұлғаның бірінші басшысының атынан берілген сенімхат.
      13. Осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген санамаланған бірнеше парақтан тұратын құжаттардың көшірмелері нөмірленген, тігілген және лауазымды адамдардың қолдарымен және соңғы парағының артқы жағында тігілген парақтар санын көрсете отырып, тігіс түйініне жапсырылған құлақшаның үстінен жартылай эмитенттің мөрімен куәландырылған күйде ұсынылады.
      14. Өтініштің нысаны Агенттік ғимаратының көрнекті жерінде және Агенттіктің ресми веб-сайтында www.rfca.gov.kz орналастырылады.
      15. Құжаттар қолма-қол және келесі пошталық мекен-жай бойынша қабылданады: Алматы қаласы, Қонаев көшесі, 181, N 103 бөлме, байланыс телефондары (727) 2449-500 (ішкі 1177).
      16. Агенттік кеңсесіне құжат тапсыру кезінде, өтініш берушіге құжат қабылдаушы тұлғаның аты-жөні, қабылдау уақыты, күні жазылған талон беріледі.
      17. Агенттіктің жазбаша шешімі өтініш берушіге мына мекен-жай бойынша беріледі: Алматы қаласы, Қонаев көшесі, 181, N 107 бөлме немесе поштамен өтініште көрсетілген мекен-жай бойынша.
      18. Осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуі жоқ болған жағдайда қызмет көрсетілуден бас тартылады.

3. Жұмыс қағидалары

      19. Қызмет көрсететін Агенттік қызметкерлері өз жұмысында:
      1) қарапайымдылық танытып, көліктік, қызметтік және басқа қызметтер көрсету кезінде лауазымын өз қажетіне пайдаланбауы;
      2) өз әрекеттері мен шешімдері арқылы заңды тұлғалар тарапынан негізі бар сынға жол бермеуі, орынды сынды кемшіліктерді жоюы және профессионалдық қызметін жақсартуға пайдалануы;
      3) құжаттарды қарастыру кезінде бюрократизм мен әбігерлікке жол бермеуі және олармен күресуге қажетті шаралар қабылдауы;
      4) ізетті әрі әдепті болуы;
      5) заңды тұлға белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың бүтіндігін сақтауы тиіс.

4. Жұмыс нәтижелері

      20. Өтініш берушілерге Қызмет көрсетудің нәтижелері осы Стандарттың қосымшасына сай, сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері арқылы бағаланады.
      21. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты бағыттары жыл сайын Агенттік құрылымдық бөлімшелерінің басшыларынан құрылатын жұмыс тобында бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      22. Агенттік қызметкерлерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдардың болуы жағдайында, мұндай фактілерді ұсынуға қажет ақпарат алу үшін және шағымды даярлауға көмек алу үшін өтініш беруші мына мекен-жайға хабарласа алады: Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігі, Қонаев көшесі, 181, N 107-бөлме, байланыс телефоны: (727) 2449-500 (ішкі нөмір 1136).
      23. Шағым мына мекен-жай бойынша қабылданады: Қазақстан Республикасы Алматы қаласының өңірлік қаржы орталығының қызметін реттеу агенттігі, Қонаев көшесі, 181, N 103-бөлме, байланыс телефоны: (727) 2449-500 (ішкі нөмір 1177).
      24. Агенттік кеңсесінде шағым қабылдау кезінде, шағымданушыға оның шағымның қабылданғаны туралы көшірмесі (қабылдау күні, қабылдаған тұлға, және тіркеу нөмері көрсетілген) беріледі.

6. Байланыстық ақпарат

      25. Байланыстық ақпарат мына мекен-жай бойынша беріледі: Алматы қаласы, Қонаев көшесі 181, телефондар: (727) 2449-500 (ішкі нөмір 1178, 1136) немесе Агенттік веб-сайты www.rfca.gov.kz.

                                    Алматы қаласының өңірлік қаржы
                                    орталығының арнайы сауда алаңына
                                      жіберілген қаржы құралдары
                                   эмитенттерінің аудитіне жұмсалған
                                      шығындарды өтеу мемлекеттік
                                      қызметін көрсету стандартына
                                                 қосымша

   Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапа және қол жетімділік
                          көрсеткіштері

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі жылдағы
нысаналы мәні

Көрсеткіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

95%

  80%

75%

1.2. қызмет алуды кезекте
40 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың
% (үлесі)

90%

50%

40%

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

  70%

60%

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс рәсімдеген
жағдайдың (жүргізілген
төлемдер, есеп айрысулар
және т.б.) % (үлесі)

95%

85%

75%

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және
ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%

50%

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

80%

45%

30%

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

50%

40%

30%

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына негізделген
шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%

0,5%

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған қанағаттандырыл-
ған негізделген шағымдар-
дың % (үлесі)

95%

70%

60%

4.3. шағымданудың қолда-
ныстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%

50%

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

60%

50%

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%

60%

      Көрсеткіштер Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2006 жылғы 8 желтоқсандағы N 02-01-02/172 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарының көрсеткіштерін анықтау жөніндегі модельдік әдістемелік ұсынымдарға сәйкес есептеледі

О внесении изменений и дополнений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы от 26 ноября 2007 года N 02-02/290 "Об утверждении некоторых стандартов оказания государственных услуг, предоставляемых Агентством Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы от 17 июля 2008 года N 04.2-09/159. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 августа 2008 года N 5279. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы от 23 февраля 2010 года N 04.2-40/44

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы от 23.02.2010 № 04.2-40/44 (порядок введения в действие см. п. 5).

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", а также постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы от 26 ноября 2007 года N 02-02/290 "Об утверждении некоторых стандартов оказания государственных услуг, предоставляемых Агентством Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 5060, опубликован "Юридическая газета" от 18 января 2008 года N 8 (1408) следующие изменения и дополнения:

      в пункте 1 :
      в подпункте 3) знак препинания "." заменить знаком препинания ";";
      дополнить подпунктом 4) следующего содержания:
      "4) возмещение затрат на аудит эмитентов финансовых инструментов, допущенных на специальную торговую площадку регионального финансового центра города Алматы (приложение 4).";

      в приложениях 1 "Стандарт оказания государственной услуги "Государственная регистрация (перерегистрация) юридических лиц - участников регионального финансового центра города Алматы", 2 "Стандарт оказания государственной услуги "Ходатайство о выдаче виз иностранцам и лицам без гражданства, прибывающим на территорию Республики Казахстан для осуществления деятельности в региональном финансовом центре города Алматы", 3 "Стандарт оказания государственной услуги "Перевод документации участников регионального финансового центра города Алматы с английского языка на государственный и русский языки для предоставления в государственные органы, за исключением органов регионального финансового центра города Алматы" к вышеуказанному приказу слова " www.rfca.kz " заменить словами "www.rfca.gov.kz";

      в приложении 1 "Стандарт оказания государственной услуги "Государственная регистрация (перерегистрация) юридических лиц - участников регионального финансового центра города Алматы" к вышеуказанному приказу:

      в пункте 12 :
      после абзаца двадцать восьмого дополнить абзацами следующего содержания:
      "При преобразовании юридического лица в Агентство представляются:
      решение уполномоченного органа юридического лица о преобразовании, скрепленное печатью юридического лица;
      передаточный акт с указанием положений о правопреемстве по обязательствам реорганизованного юридического лица, утвержденный собственником имущества юридического лица или органом, принявшим решение о реорганизации юридического лица;
      решение уполномоченного органа юридического лица об утверждении передаточного акта;
      документ, подтверждающий публикацию в печатном издании информации о реорганизации юридического лица, порядке и сроках заявления претензий кредиторам;
      подлинники учредительных документов, свидетельство о государственной регистрации (перерегистрации) и статистической карточки;
      квитанция или документ, подтверждающий уплату в бюджет сбора за государственную регистрацию юридических лиц и учетную регистрацию филиалов и представительств;
      документ об уничтожении печати юридического лица, подлежащего преобразованию.
      При преобразовании акционерного общества в регистрирующий орган дополнительно предоставляется свидетельство об аннулировании всех эмиссий акций акционерного общества.
      При слиянии юридических лиц в Агентство представляются:
      решение уполномоченных органов юридических лиц о слиянии, скрепленное печатями юридических лиц;
      передаточный акт с указанием положений о правопреемстве по обязательствам реорганизованного юридического лица, утвержденный собственником имущества юридического лица или органом, принявшим решение о реорганизации юридического лица;
      решения уполномоченных органов юридических лиц об утверждении передаточного акта;
      документ, подтверждающий публикацию в печатном издании информации о реорганизации юридического лица, порядке и сроках заявления претензий кредиторам;
      подлинники учредительных документов, свидетельство о государственной регистрации (перерегистрации) и статистической карточки;
      квитанция или документ, подтверждающий уплату в бюджет сбора за государственную регистрацию юридических лиц и учетную регистрацию филиалов и представительств;
      документ об уничтожении печати юридических лиц, подлежащих слиянию.
      При разделении юридического лица в Агентство представляются:
      решение уполномоченного органа юридического лица о разделении, скрепленное печатью юридического лица;
      разделительный баланс с указанием положений о правопреемстве по обязательствам реорганизованного юридического лица, утвержденный собственником имущества юридического лица или органом, принявшим решение о реорганизации юридического лица;
      решение уполномоченного органа юридического лица об утверждении разделительного баланса;
      документ, подтверждающий публикацию в печатном издании информации о реорганизации юридического лица, порядке и сроках заявления претензий кредиторам;
      подлинники учредительных документов, свидетельство о государственной регистрации (перерегистрации) и статистической карточки;
      квитанция или документ, подтверждающий уплату в бюджет сбора за государственную регистрацию юридических лиц и учетную регистрацию филиалов и представительств;
      документ об уничтожении печати юридического лица, подлежащего разделению.
      При выделении, когда из состава одного юридического лица выделяются одно и более юридических лиц, в Агентство представляются:
      решение уполномоченного органа юридического лица о выделении, скрепленное печатью юридического лица;
      разделительный баланс с указанием положений о правопреемстве по обязательствам реорганизованного юридического лица, утвержденный собственником имущества юридического лица или органом, принявшим решение о реорганизации юридического лица;
      решение уполномоченного органа юридического лица об утверждении разделительного баланса;
      документ, подтверждающий письменное уведомление кредиторов о реорганизации юридического лица;
      копии учредительных документов, свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) и статистической карточки реорганизуемого юридического лица;
      квитанция или документ, подтверждающий уплату в бюджет сбора за государственную регистрацию юридических лиц и учетную регистрацию филиалов и представительств.
      Государственная регистрация юридических лиц, созданных в результате реорганизации (преобразования, слияния, разделения, выделения) осуществляется в порядке, предусмотренным законодательством для вновь созданных юридических лиц.
      В случае смены первого руководителя юридического лица, Агентство вносит изменения в Реестр участников финансового центра и единый Государственный регистр юридических лиц на основании уведомления юридического лица и копии документа (решения, приказа) об изменении руководителя. Уведомление должно содержать полные сведения о фамилии, имени, отчестве, номере документа, удостоверяющего личность гражданина, регистрационный номер налогоплательщика первого руководителя.";

      в приложении 2 "Стандарт оказания государственной услуги "Ходатайство о выдаче виз иностранцам и лицам без гражданства, прибывающим на территорию Республики Казахстан для осуществления деятельности в региональном финансовом центре города Алматы":

      в пункте 12 :
      дополнить подпунктом 4-1) следующего содержания:
      "4-1) данные об образовании;";
      в абзаце втором подпункта 12) после цифры "4)" дополнить цифрой ", 4-1)";

      дополнить приложением 4 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрации Агентства Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы (далее - Агентство) обеспечить:

      1) государственную регистрацию приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) официальное опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации и его размещение на веб-сайте Агентства.

      3. Административно-финансовому департаменту Агентства обеспечить размещение приказа в обозримом месте здания Агентства.

      4. Контроль за исполнением приказа возложить на заместителя Председателя Нурпеисова Д.К.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               А. Арыстанов

Приложение             
к приказу Председателя Агентства 
Республики Казахстан по регулированию
деятельности регионального финансового
центра города Алматы       
от 17 июля 2008 года N 04.2-09/159 

Приложение 4           
к приказу Председателя Агентства 
Республики Казахстан        
по регулированию деятельности   
регионального финансового центра 
города Алматы          
от 26 ноября 2007 года N 02-02/290

Стандарт оказания государственной услуги
"Возмещение затрат на аудит эмитентов финансовых инструментов,
допущенных на специальную торговую площадку регионального
финансового центра города Алматы" 1. Общие положения

      1. Возмещение затрат на аудит эмитентов финансовых инструментов, допущенных на специальную торговую площадку регионального финансового центра города Алматы включает в себя рассмотрение документов заявителей Агентством Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы (далее - Агентство) для последующего возмещения затрат на аудит.
      2. Государственная услуга "Возмещение затрат на аудит эмитентов финансовых инструментов, допущенных на специальную торговую площадку регионального финансового центра города Алматы" (далее - Услуга) не автоматизированная.
      3. Услуга оказывается на основании подпункта 8) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О региональном финансовом центре города Алматы", а также постановления Правительства Республики Казахстан от 30 мая 2008 года N 523 "О некоторых вопросах возмещения затрат на аудит эмитентов финансовых инструментов, допущенных на специальную торговую площадку регионального финансового центра города Алматы".
      4. Услугу оказывает Агентство. Услуга оказывается по адресу: город Алматы, улица Кунаева 181; веб-сайт: www.rfca.gov.kz.
      5. Формой завершения оказываемой Услуги является письменное решение Агентства, подписываемое первым руководителем либо его заместителем, о соответствии либо несоответствии представленных документов законодательству Республики Казахстан.
      6. Услуга оказывается эмитентам финансовых инструментов, допущенных на специальную торговую площадку регионального финансового центра города Алматы, ранее не проводившим аудит финансовой отчетности и осуществившим размещение финансовых инструментов на специальной торговой площадке регионального финансового центра города Алматы.
      7. Срок оказания Услуги составляет пятнадцать рабочих дней со дня представления полного пакета документов.
      8. Услуга является бесплатной.
      9. Настоящий стандарт оказания государственной услуги подлежит размещению на веб-сайте Агентства (www.rfca.gov.kz), в холле здания Агентства, а также в средствах массовой информации, распространяемых на всей территории Республики Казахстан.
      10. График работы Агентства с 9 до 18.00 часов (обед с 13 до 14.00 часов), кроме субботы и воскресенья. Услуга оказывается без предварительной записи, ускоренное обслуживание отсутствует.
      11. Услуга предоставляется путем сдачи заявителем документов через канцелярию Агентства.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения Услуги заявитель представляет в Агентство заявление установленной формы с приложением следующих документов:
      1) копия договора с аудиторской организацией на проведение аудита финансовой отчетности;
      2) оригинал и копия документа, подтверждающего факт оплаты расходов на аудит (после проверки достоверности копии документа оригинал возвращается эмитенту);
      3) документы, подтверждающие соответствие аудиторской организации квалификационным требованиям, предъявляемым к аудиторским организациям, установленным Агентством для допуска финансовых инструментов на специальную торговую площадку финансового центра;
      4) копию проспекта эмиссии финансовых инструментов эмитента, а также изменения и дополнения в проспект выпуска при их наличии;
      5) письменное подтверждение аудиторской организации о ее неаффилиированности с эмитентом, кроме того, для аудиторской организации - резидента Республики Казахстан - об отсутствии у аудиторской организации ограничений прав на проведение аудита в соответствии с законодательством Республики Казахстан об аудиторской деятельности;
      6) нотариально заверенная копия аудиторского отчета финансовой отчетности, составленной в соответствии с международными стандартами финансовой отчетности;
      7) нотариально заверенная копия свидетельства о государственной регистрации выпуска ценных бумаг;
      8) копия биржевых свидетельств;
      9) письменное подтверждение центрального депозитария;
      10) доверенность от имени первого руководителя юридического лица, заверенная печатью, выданная представителю эмитента на право предоставления и получения документов от имени эмитента.
      13. Копии документов, указанных в пункте 12 настоящего Стандарта, состоящие из нескольких листов, представляются пронумерованными, прошитыми и заверенными подписями должностных лиц и печатью эмитента на обороте последнего листа, частично поверх ярлыка с указанием количества прошитых листов, наклеенного на узел прошивки.
      14. Форма заявления размещена в обозримом месте здания Агентства, а также на официальном веб-сайте Агентства www.rfca.gov.kz.
      15. Прием документов осуществляется нарочно или почтой по адресу: город Алматы, улица Кунаева 181, кабинет N 103, контактный телефон (727) 2449-500 (внутренний 1177).
      16. При сдаче документов в канцелярию Агентства заявителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, их принявшего.
      17. Получение заявителем письменного решения Агентства осуществляется по адресу: город Алматы, улица Кунаева 181, кабинет N 107 либо почтой по адресу, указанному заявителем в заявлении.
      18. Услуга не может быть предоставлена в случае отсутствия одного из документов, указанных в пункте 12 настоящего Стандарта.

3. Принципы работы

      19. В своей деятельности работники Агентства, оказывающие Услугу должны:
      1) проявлять скромность, не подчеркивать и не использовать свое должностное положение, в том числе при получении транспортных, сервисных и иных услуг;
      2) своими действиями и решениями не давать повода для обоснованной критики со стороны физических и юридических лиц, использовать конструктивную критику для устранения недостатков и улучшения своей профессиональной деятельности;
      3) не допускать проявлений бюрократизма и волокиты при рассмотрении документов, в установленные сроки принимать по ним необходимые меры;
      4) быть вежливыми и корректными;
      5) обеспечивать сохранность документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      20. Результаты оказания Услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Стандарту.
      21. Целевые значения показателей качества и доступности ежегодно утверждаются рабочей группой, создаваемой из числа руководителей структурных подразделений Агентства.

5. Порядок обжалования

      22. В случае наличия жалоб на действия (бездействия) работников Агентства, оказывающих Услугу, для получения информации о порядке обжалования данных фактов и оказания содействия в подготовке жалобы, заявитель может обратиться по адресу: Республика Казахстан, город Алматы, улица Кунаева 181, кабинет N 107, номер контактного телефона: (727) 2449-500 (внутренний 1136), Агентство Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы.
      23. Жалоба подается по адресу: город Алматы, улица Кунаева 181, кабинет N 103, номер контактного телефона: (727) 2449-500 (внутренний 1177), Агентство Республики Казахстан по регулированию деятельности регионального финансового центра города Алматы.
      24. При принятии жалобы канцелярией Агентства снимается ее копия для заявителя, на которой проставляется отметка о ее принятии (с указанием даты принятия, должностного лица, ее принявшего, и регистрационного номера).

6. Контактная информация

      25. Контактная информация предоставляется по адресу: город Алматы, улица Кунаева 181, телефоны: (727) 2449500 (внутренние 1178, 1136), либо на веб-сайте Агентства www.rfca.gov.kz.

Приложение                     
к Стандарту оказания           
государственной услуги         
"Возмещение затрат на аудит    
эмитентов финансовых           
инструментов, допущенных на    
специальную торговую площадку  
регионального финансового центра
города Алматы"                 

            Показатели качества и доступности
             оказания государственной услуги

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок с
момента сдачи документа

95 %

  80 %

75 %

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги
в очереди не более 40 минут

90 %

50 %

40 %

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

90 %

  70 %

60 %

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов и
так далее)

95 %

85 %

75 %

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

60 %

50 %

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80 %

45 %

30 %

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через Интернет

50 %

40 %

30 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0.1 %

0.3 %

0.5 %

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95 %

70 %

60 %

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существую-
щим порядком обжалования

95 %

60 %

50 %

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %

50 %

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

90 %

70 %

60 %

Примечание: Показатели рассчитываются в соответствии с модельными методическими рекомендациями по определению показателей стандартов государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 8 декабря 2006 года N 02-01-02/172.