Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігінің 2008 жылғы 22 желтоқсандағы N 264 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2008 жылғы 29 желтоқсанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5437 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010 жылғы 6 мамырдағы N 214 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2010.05.06 N 214 Бұйрығымен.

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 26-бабының 3-тармағына сәйкес Б Ұ ЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттік сыныптамасын жасау ережесi бекiтiлсiн.
      2. Мемлекеттік жоспарлау әдіснамасы департаменті (Б. Бабажанова) Заң департаментімен (Д. Ешімова) бірлесіп, осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және 2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

       Министрдің
      міндетін атқарушы                                М. Кұсайынов

Қазақстан Республикасы   
Экономика және бюджеттік  
жоспарлау министрінің    
2008 жылғы 22 желтоқсандағы
N 264 бұйрығымен бекiтiлген

Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік
сыныптамасын жасау ережесi

      1. Осы Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасау ережесi (бұдан әрi - Ереже) Қазақстан Республикасының Бiрыңғай бюджеттiк сыныптамасын жасаудың құрылымы мен тәртiбiн айқындайды.

1-бөлім. Жалпы ережелер 1-тарау. Қазақстан Республикасының Бiрыңғай
бюджеттік сыныптамасының құрылымы

      2. Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттiк сыныптамасы (бұдан әрi - Бюджеттік сыныптама) бюджет түсiмдерi мен шығыстарын сыныптама объектілерiне топтамалық кодтар бере отырып, функционалдық ведомстволық және экономикалық сипаттамалар бойынша топтастыру болып табылады.
      3. Бюджеттiк сыныптама Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінің, Қазақстан Республикасының Президентi Жарлықтарының, Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулыларының негізінде жасалады.
      4. Бюджеттiк сыныптама мыналарды қамтиды:
      бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы;
      бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы;
      бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы.
      5. Осы Ережеде мынадай ұғымдар қолданылады:
      сыныптамалық код - түсiмнiң әрбiр түрi, бюджет шығыстарының әрбiр түрлерi және бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi бойынша, олардың белгiлi бiр сипаттамалары бойынша, түсiмдер сыныптамасының, шығыстардың функционалдық және экономикалық сыныптамасының деңгейлерi бойынша жеке бекiтiлетiн цифрлық белгі (топтамалық код);
      iс-әрекеттiк аяқталу мерзiмi - ол басталған сәттен бастап тиiстi сыныптамалық код бойынша түсiмдердi есепке алу немесе шығыстарды қаржыландыру тоқтатылатын күн.

2-тарау. Бюджет түсімдерінің сыныптамасы

      6. Барлық деңгейдегi бюджеттер түсiмдерiнiң белгiлi бiр сипаттамалар бойынша осы Ереженiң 3-тармағында көрсетiлген салықтарды, төлемдердi және бюджетке түсетiн басқа да түсiмдердi белгiлейтiн Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актілеріне негiзделген топтамасы бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы болып табылады.
      7. Бюджет түсiмдерi сыныптамасының топтамасы мыналардан тұрады:
      түсiмдердiң экономикалық белгілерi бойынша топтамасын бiлдiретiн санаттар. Сыныптамалық коды 1 белгіден тұрады;
      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша топтайтын сыныптар. Сыныптамалық коды 2 белгіден тұрады;
      түсiмдердi олардың көздерi мен түрлерi бойынша неғұрлым егжей-тегжейлi топтайтын iшкi сыныптар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;
      бюджетке түсетiн төлем немесе түсiм түрiн айқындайтын ерекшелiктер. Сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.
      8. Түсiмдердiң әрбiр түрiнiң түсiмдер сыныптамасының барлық деңгейлерiнiң кодтарынан қалыптасатын алты белгілi коды болады.
      9. Түсiмдердiң әрқилы түрлерi үшiн бiрдей алты белгіден тұратын кодтарды белгілеуге жол берiлмейдi.
      10. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы мынадай негізгі санаттарды қамтиды:
      1 - салықтық түсiмдер;
      2 - салықтық емес түсiмдер;
      3 - негізгі капиталды сатудан түсетiн түсiмдер;
      4 - трансферттерден түсетiн түсiмдер;
      5 - бюджеттік кредиттерді өтеу;
      6 - мемлекеттің қаржы активтерiн сатудан түсетiн түсiмдер;
      7 – қарыздардың түсiмi;
      8 – бюджет қаражаттарының пайдаланылатын қалдықтары.
      11. Бюджет түсiмдерiнiң сыныптамасы осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.

3-тарау. Шығыстардың функционалдық сыныптамасы

      12. Мемлекет функцияларының орындалуын, республиканың стратегиялық, орта мерзiмдi бағдарламалары мен даму жоспарларын iске асыруды бейнелейтiн функционалдық және ведомстволық белгiлер бойынша бюджет қаражатының жұмсалу бағыттарын айқындайтын барлық деңгейлердегi бюджеттер шығыстарының топтамасы бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы болып табылады.
      13. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасының топтамасы мынадай деңгейлерден тұрады: функционалдық топтар; функционалдық iшкi топтар; бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi; бюджеттік бағдарламалар және кiшi бағдарламалар.
      14. Функционалдық топ елдiң стратегиялық даму басымдықтарына сай келетiн және олардың әрқайсысының айқын мақсатын көрсететiн елдiң негiзгi даму бағыттарын көрсетедi. Сыныптамалық коды 2 белгiден тұрады.
      15. Мемлекеттiк басқару органдары орындайтын функцияларға байланысты бюджет шығыстары мынадай функционалдық топтар бойынша сыныпталады:
      01 - Жалпы сипаттағы мемлекеттiк қызметтер;
      02 - Қорғаныс;
      03 - Қоғамдық тәртiп, қауiпсiздiк, құқық, сот, қылмыстық-атқару қызметi;
      04 - Бiлiм беру;
      05 - Денсаулық сақтау;
      06 - Әлеуметтік көмек және әлеуметтiк қамсыздандыру;
      07 - Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық;
      08 - Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңiстiк;
      09 - Отын-энергетикалық кешен және жер қойнауын пайдалану;
      10 - Ауыл, cу, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесін қорғау, жер қатынастары;
      11 - Өнеркәсiп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметi;
      12 - Көлiк және коммуникациялар;
      13 - Өзгелерi;
      14 - Борышқа қызмет көрсету;
      15 - Трансферттер;
      16 - Қарыздарды өтеу.
      16. Функционалдық ішкi топ (бұдан әрі - ішкі функция) ел дамуының әрбiр стратегиялық басымдығы жөнiндегi мiндеттер тобын функционалдық топ iшiнде нақтылайды. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады.
      17. Бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiлерi оларға жүктелген функциялар мен өкiлеттiктерге сәйкес айқындалады.
      Бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi - бюджеттiк бағдарламаларды жоспарлауға, негiздеуге және iске асыруға жауапты мемлекеттік орган.
      18. Бюджеттік бағдарламалардың әрбiр әкiмшiсiне өзiнiң жеке сыныптамалық коды берiледi, коды 3 белгiден тұрады.
      19. Жергілiктi бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi Қазақстан Республикасының Yкiметi бекiтетін жергiлiктi мемлекеттiк басқарудың үлгілiк құрылымына негiзделе отырып, айқындалады.
      20. Бюджеттік бағдарлама мемлекеттік органның стратегиялық жоспарында айқындалған стратегиялық бағыттармен, мақсаттармен, міндеттермен, нәтижелер көрсеткіштерімен өзара байланысты, нәтиже көрсеткіштері мен бюджет шығыстарын қаржыландыру көлемі бар бюджет шығыстарының бағыттарын айқындайды. Сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады.
      21. Атаулары бірдей бюджеттік бағдарламалар, соның ішінде бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды орындау кезінде пайдаланылатындар мен бюджеттік бағдарламалардың бірнеше әкімшілеріне бекітілгендердің де кодтары біреу және 100-ден бастап 199-ға дейінгі кодтар бойынша сыныпталады.
      22. Шығыстардың функционалдық сыныптамасына кодтар тағайындау функционалдық топтың, функционалдық iшкi топтың, бюджеттік бағдарламалар әкiмшiсiнiң, бюджеттік бағдарлама мен кішi бағдарламаның кодтарынан қалыптасатын 12 белгілi код шығыстардың барлық функционалдық сыныптамасында жалғыз болатындай жүзеге асырылады.
      23. Бюджеттік бағдарлама нәтижелердің бюджеттік бағдарламаларға арналған көрсеткіштер бюджеттік ішкі бағдарламаларға да қолданылатын шарт кезінде бюджет қаражатын жұмсаудың бағыттарын нақтылайтын ішкі бағдарламаларға бөлінуі мумкін.
      Бюджеттік кiшi бағдарлама бюджеттiк бағдарлама шеңберiндегi бюджет шығыстарының нақты бағыттарын ашады.
      Бюджеттiк бағдарламаларда 001-ден 999-ға дейiнгі сыныптамалық код болады. Бiрнеше әкiмшiлерiне бекiтілген, аттас бюджеттiк бағдарламалар 100-ден 199-ға дейін жiктеледi.
      Бюджеттік кiшi бағдарламаларда 001-ден 999-ғa дейiнгі сыныптамалық код болады. Бірнеше әкiмшiлерге бекiтiлген аттас бюджеттік кiшi бағдарламалар 001-ден 099 аралығындағы кодтар бойынша жiктеледi.
      24. Егер бағдарлама кiші бағдарламаларға бөлінбесе, олардың орнына 000 сыныптамалық коды көрсетіледi.
      25. Бюджеттік бағдарламалар мазмұнына байланысты, мемлекеттік басқару деңгейіне қарай, іске асыру тәсіліне қарай, біртұтас бюджеттік сыныптаманың құрамында тиісті белгі (код) беріле отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға және дамудың бюджеттік бағдарламаларына бөліну мүмкін.
      1) Бюджеттік бағдарламалар мазмұнына байланысты мыналарға бағытталған бағдарламаларға бөлінеді:
      мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан шығатын мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру;
      бюджет кредиттерін беру;
      бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру;
      күрделі шығыстарды жүзеге асыру;
      мемлекеттік міндеттемелерін орындау.
      2) Мемлекеттік басқару деңгейіне қарай бюджеттік бағдарламалар:
      республикалық бюджеттің құрамында бекітілетін республикалық бағдарламалар;
      облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің құрамында бекітілетін облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана бағдарламалары;
      аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін аудандық (қалалық) бағдарламалар;
      республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің құрамында бекітілетін қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің бюджеттік бағдарламалары болып бөлінеді.
      Облыстық, республикалық маңызы бар қала, астана, аудандық (қалалық) бюджеттік бағдарламалар, сондай-ақ қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің бюджеттік бағдарламалары жергілікті бюджеттік бағдарламалар болып табылады.
      3) Іске асыру тәсіліне қарай бюджеттік бағдарламалар:
      бір әкімші іске асыратын жеке бюджеттік бағдарламалар;
      белгілі бір бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларының құрамында бекітілетін және бюджеттік бағдарламалардың түрлі әкімшілері арасында ағымдағы қаржы жылы ішінде бөлінуге тиіс бөлінетін бюджеттік бағдарламалар болып бөлінеді.
      Мұндай бюджеттік бағдарламаларды бөлу Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен жүзеге асырылады.
      4) Бюджеттік бағдарламалар бірыңғай бюджеттік сыныптаманың құрамында тиісті белгі (код) тағайындала отырып, ағымдағы бюджеттік бағдарламалар және бюджеттік даму бағдарламалары болып бөлінеді.
      Бюджеттік даму бағдарламаларына бюджеттің бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған шығыстары жатады. Бюджеттің қалған шығыстары ағымдағы бюджеттік бағдарламаларға жатады.
      26. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.
      27. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы негізінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін және бюджеттік бағдарламаларды (ішкі бағдарламаларды) топтастыру арқылы жасалатын бюджет шығыстарының ведомстволық сыныптамасы қалыптастырылуы мүмкін.

4-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

      28. Бюджеттiк бағдарламаларды iске асыру үшін мемлекеттік мекемелер жүзеге асыратын операцияларды бейнелейтін экономикалық сипаттамалар бойынша бюджет шығыстарын топтастыру бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы болып табылады.
      29. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын топтастыру мыналардан тұрады:
      шығыстарды экономикалық белгілерi бойынша топтастыратын санаттар. Сыныптамалық коды 1 белгіден тұрады;
      шығыстарды мемлекеттік мекемелер жүргiзетiн операциялардың негізгі түрлері бойынша топтастыратын сыныптар. Сыныптамалық коды 1 белгiден тұрады;
      шығыстарды мемлекеттік мекемелер жүргiзетiн операциялардың негiзгi түрлері бойынша барынша егжей-тегжейлi топтастыратын iшкi сыныптар. Сыныптамалық коды 3 белгiден тұрады;
      бюджеттiк бағдарламаны iске асыру үшін мемлекеттік мекеме жүргізетін операцияның түрін айқындайтын ерекшеліктер. Сыныптамалық коды 3 белгіден тұрады.
      30. Ерекшеліктердiң сыныптамалық кодтары шығыстардың экономикалық сыныптамасының жоғары тұрған деңгейлерiнiң сыныптамалық кодтарынан бөлек қолданыла алады және әртүрлі санаттарда, сыныптарда, iшкі сыныптарда қайталанбауға тиіс.
      31. Экономикалық сыныптама мынадай санаттардан тұрады:
      ағымдағы шығындар - мемлекеттік мекемелердің өз функцияларын жүзеге асыруға байланысты шығындары;
      күрделi шығындар - негiзгi капиталды құруға, қалпына келтіруге немесе сатып алуға байланысты шығындар;
      бюджеттік кредиттер - қайтарымды, мерзімді және ақылы негізде бюджеттен бөлiнетiн ақша;
      қаржы активтерiн сатып алу - мемлекеттiк меншiкке заңды тұлғалардың, оның ішінде, халықаралық ұйымдардың қатысу үлестерiн, бағалы қағаздарын сатып алу жөнiндегi операциялармен байланысты шығыстар;
      қарыздарды өтеу - қарыздар бойынша негізгi борышты өтеуге жұмсалатын шығыстар.
      32. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес құрылым бойынша жасалады.
      33. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасының негізiнде мемелекеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлеттi орган осы Ережеге 4-қосымшаға сәйкес ерекшелiктердiң анықтамасы мен ерекшелiктер бойынша шығындардың тiзбесi көрсетiлетiн бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелігінiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

2-бөлiм. Бюджеттiк сыныптаманы жасау, бекiту және
оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбi 5-тарау. Бюджеттік сыныптаманы жасау, бекiту және
оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбі

      34. Мемлекеттік басқару органдарының Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгiзу жөнiндегi нормативтiк негізделген тиiстi ұсыныстары бюджеттi жоспарлау процесiнде, сондай-ақ Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер немесе толықтырулар енгізудi болжайтын нормативтiк құқықтық акт қабылданған жағдайда бюджеттi атқару барысында мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлетті органға енгізiледi.
      35. Бюджеттік сыныптаманың жобасына алдағы қаржы жылына арналған бюджет жобасын жоспарлау үшiн қажеттi өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар ағымдағы жылдың 15 сәуріне дейiн енгізiледi.
      36. Алдағы қаржы жылына арналған Бюджеттiк сыныптама жобасын мемлекеттік жоспарлау жөнiндегі орталық уәкiлетті орган ағымдағы жылдың 15 мамырына дейiн республикалық және жергiлiктi бюджеттердi қалыптастыру үшiн орталық мемлекеттік және жергiлiктi атқарушы органдарға жiбередi.
      37. Тиiстi бюджет деңгейлерiнен қолданыстағы сыныптамалық кодтар алынып тасталған жағдайда, Бюджеттiк сыныптаманы жасау кезiнде олардың қолданылуының аяқталу күнi көрсетiледi.
      38. Бюджеттік сыныптама жоспарланатынның алдыңғы жылдың 10 желтоқсанына дейін алдағы жоспарлы кезеңге арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының заңы қабылданғаннан кейін бекітіледі.

6-тарау. Бюджет түсімдерінің сыныптамасын жасау және
оған өзгерістер мен толықтырулар енгiзу тәртiбi

      39. Бюджеттiк сыныптамада түсiмдердiң жаңа түрлерiн енгізу, қолданыстағыларды алып тастау немесе өзгерту бюджет түсiмдерiнiң тиiстi түрлерiн регламенттейтiн нормативтiк құқықтық актілердің негізiнде жүргiзiледi.
      Бұл ретте, нормативтiк құқықтық актіні әзiрлеуге жауапты орган ол бекiтiлгеннен кейiн мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға бюджет түсiмдерiнiң жаңа түрлерiн енгізу туралы, қолданыстағыларды алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныс енгiзедi.
      40. Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган мемлекеттiк басқару органдарының бюджет түсiмдерiнiң жаңа түрлерiн енгізу туралы, қолданыстағыларды алып тастау немесе өзгерту туралы тиiсті ұсыныстарының қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілердің нормаларына, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестігін қарайды.
      Мемлекеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган бұл ұсыныстардан негiздi түрде бас тартады не белгiленген тәртiппен Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгізу туралы бұйрық жобасын әзiрлейдi.

7-тарау. Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасын
жасау және оған өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      41. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың жаңа әкiмшілерiн енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту орталық мемлекеттiк орган құрылған, таратылған, қайта ұйымдастырылған, сондай-ақ қажет болған кезде олардың функциялары өзгерген жағдайда жүзеге асырылады.
      42. Жергiлiктi бюджеттiк бағдарламалардың жаңа әкiмшілерiн енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту жергілiктi мемлекеттiк басқарудың үлгiлiк құрылымы және (немесе) облыстардың, Алматы, Астана қалалары әкiмдерiнің Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқарудың үлгі құрылымында көзделген, құрылымдық бөлімшелерді қосу, біріктіру туралы қабылдаған шешімдері өзгертілген жағдайда жүзеге асырылады.
       Ескерту. 42-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2009.01.24 N 5-п Бұйрығымен.
      43. Бюджеттiк сыныптамада жаңа бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгізу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту бюджет шығыстарының тиiстi түрлерiн регламенттейтiн нормативтiк құқықтық актілер негізiнде жүргізiледi.
      44. Жергiлiктi атқарушы органдар жаңа жергiлiктi бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгізу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарды тиiстi орталық салалық мемлекеттiк органдарға жiбередi, олар бұл ұсыныстардың қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілерге сәйкестiгi, өкiлеттiктердi мемлекеттiк басқару деңгейлерi арасында тарату мәнiне қарайды.
      Сәйкес келмеген жағдайда орталық салалық мемлекеттiк органдар жергілiктi атқарушы органдарға Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен (немесе) толықтырулар енгізуден негiзделген бас тартуды қалыптастырады.
      Сәйкес келген жағдайда орталық салалық мемлекеттiк органдар жергiлiктi атқарушы органдар ұсыныстарының жиынтық тiзбесiн жасайды және өздерiнiң қорытындыларымен бiрге бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға жiбередi.
      45. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган орталық салалық мемлекеттiк органдардың жаңа республикалық және/немесе жергілiктi бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгiзу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы ұсыныстарының олардың мақсаттары мен мiндеттерiне сәйкестiгiн, нормативтiк құқықтық негiздемесiнiң болуын, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiн қарайды.
      Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган бұл ұсыныстардан негiздi түрде бас тартады не белгіленген тәртiппен Бюджеттiк сыныптамаға өзгерiстер мен/немесе толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулысының жобасын әзiрлейдi.
      46. Тек бюджет нақтыланған немесе түзетiлген кезде жаңа ағымдағы қаржы жылы бюджетiнiң атқарылуы барысында жаңа бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды) енгiзуге, қолданыстағыларын алып тастауға немесе өзгертуге болады.

8-тарау. Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасын
жасау және оған өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбі

      47. Шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзу, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту бюджет шығыстарының тиiсті түрлерiн регламенттейтiн нормативтiк құқықтық актілер негiзiнде, сондай-ақ мемлекеттiк органдардың ұсыныстары ескерiле отырып жүргiзiледi.
      48. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi уәкiлеттi орган мемлекеттiк органдардың шығыстардың экономикалық сыныптамасының жаңа ерекшелiгiн енгiзу туралы, қолданыстағыларын алып тастау немесе өзгерту туралы тиiстi ұсыныстарының қолданыстағы нормативтiк құқықтық актілердің нормаларына, сондай-ақ осы Ережеде көрсетiлген талаптарға сәйкестiгiн қарайды.
      49. Бюджеттiк жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган Бюджеттiк сыныптама бекiтiлгеннен кейiнгi бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы негiзiнде бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы ерекшелiгiнiң құрылымын жасайды және бекiтедi.

9 тарау. Бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу тәртібі (кіші
бағдармаларды) және олардың мазмұнына қойылатын талаптар

      50. Бюджеттік бағдарламаларды бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі әзірлейді және ол мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрамында бекітіледі.
      51. Бюджеттік бағдарламалар стратегиялық жоспарда қалыптасқан мақсаттар мен міндеттемелерді шешу үшін қажеттілік пен жеткіліктілік принциптеріне негізделе отырып әзірленеді.
      Бюджеттік бағдарламалар өзінің мазмұны бойынша біртекті мемлекеттік функциалар, өкілеттіктер және мемлекеттік қызметтер көрсетуге немесе бюджеттік бағдарламалар әкімшілері қызметінің бағыттарына топталуы тиіс.
      52. Бюджеттік бағдарламада оны іске асыруды бағалау үшін тікелей және түпкілікті нәтижелердің көрсеткіштері болуы тиіс, сондай-ақ бюджеттік бағдарламада сапа мен тиімділік көрсеткіштерінің болуы мүмкін.
      Сапа көрсеткіштері көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің оны алушылардың талабына сәйкестігі деңгейін көрсетеді.
      Тиімділік көрсеткіштері мемлекеттік қызмет көрсету бірлігінің құнын немесе мемлекеттік қызмет көрсету құнына салымдардың бірлігіне арналған бюджетке түсетін түсімдердің көлемін көрсетеді.
      53. Бюджеттік бағдарлама Ереженің 23-тармағында көрсетілген жағдайларда кіші бағдарламаларға бөліне алады.
      54. Бюджеттік бағдарламалардың атауында көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің мазмұны немесе мемлекеттік орган қызметінің бағыты көрінуі тиіс.
      Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламалардың құнына және солардан туындайтын мемлекеттік қызметтер көрсетулерге соларға байланысты барлық ағымдағы шығыстар кіреді.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның құнын анықтаған кезде мемлекеттік қызметтердің бекітілген стандарттары пайдаланады.
      55. Трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) бюджеттер деңгейлері арасындағы трансферттер;
      2) мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне ақшалай төлемдерден басқа, жеке тұлғаларға арналған трансферттер;
      3) жеке және заңды тұлғаларға арналған бюджеттік субсидиялар жатады.
      Бюджет субвенциялары мен бюджеттік алып қоюлар жалпы сипаттағы трансферттер болып табылады.
      Жоғары тұрған бюджеттердің төмен тұрған бюджеттерге жекелеген ағымдағы бюджеттік бағдарламаларды іске асыру үшін республикалық немесе жергілікті бюджеттерде бекітілген сома шегінде беретін, жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу кезінде ескерілмейтін трансферттері ағымдағы нысаналы трансферттер болып табылады.
      Жалпы сипаттағы трансферттердің үш жылдық көлемі қолданылған кезде мемлекеттік органдар функцияларын мемлекеттік басқарудың төменгі деңгейінен жоғары тұрған деңгейіне беруге байланысты жоғары тұрған бюджет шығыстарының ұлғаюына алып келетін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерін қабылдаған кезде жоғарғы тұрған бюджеттердің ысырабы төменгі тұрған бюджеттен жоғары тұрған бюджетке нысаналы ағымдағы трансферттер есебінен өтеледі
      Жоғары тұрған бюджеттер:
      1) Қазақстан Республикасының стратегиялық және бағдарламалық құжаттары негізінде жергілікті атқарушы органдар ұсынатын жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру;
      2) мемлекеттік басқарудың төмен тұрған органдарының мемлекеттік басқарудың жоғары тұрған органдарының құзыретіне жататын, экономикалық пайда алуға немесе әлеуметтік-экономикалық тиімділікке қол жеткізуге бағытталған Қазақстан Республикасының стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын іске асыруға арналған іс-шараларды орындауы үшін республикалық немесе жергілікті бюджеттерде бекітілген сома шегінде төмен тұрған бюджеттерге беретін трансферттер дамуға арналған нысаналы трансферттер болып табылады.
      Жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларды жоғарғы тұрған бюджеттен дамуға нысаналы трансферттер және оларды жергілікті бюджеттен тең қаржыландыру есебінен іске асырған кезде жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалар іске асырылатын бюджеттік бағдарлама қаржыландыру көздері нақтыланатын кіші бағдарламаларға бөлінеді.
      Трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беруге бағытталған бюджеттік бағдарламалардың атауы трансферттер немесе субсидиялар арқылы жүзеге асырылатын шығыстардың бағыттарын көрсетуі тиіс.
      56. Бюджеттік кредиттер беруге бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      1) бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға;
      2) мемлекеттің сыртқы экономикалық қызметін жүзеге асыруға;
      3) мемлекет жүз процент қатысатын немесе акцияларының бақылау пакеті ұлттық басқарушы компанияға тиесілі қаржы агенттіктерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруына;
      4) төмен тұрған бюджеттердің қолма-қол ақшаның тапшылығын жабуға бағытталады.
      57. Бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      бюджеттік инвестициялар бюджеттік инвестициялық жобаларды;
      концессиялық жобаларды бюджеттен қоса қаржыландыру шартында іске асыру арқылы;
      жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың қалыптастыру (толықтыру)
      58. Күрделі шығыстарды жүзеге асыруға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      Күрделі шығыстарға материалдық-техникалық базаны құруға немесе нығайтуға, шығыстардың экономикалық сыныптамасына сәйкес күрделі (қалпына келтіру) жөндеу жүргізуге, және бюджеттік инвестициялардан басқа өзге де күрделі шығыстарға бағытталған шығыстар жатады.
      59. Мемлекеттің міндеттемелерін орындауға бағытталған бюджеттік бағдарламаларға:
      уақыттың белгілі бір кезеңіндегі сыйақының, комиссиялық алымдардың, айыппұлдардың және қарыз алу шарттарынан туындайтын өзге де төлемдердің жиынтық төлемдері, хеджирлеу мәмілелері бойынша төлемдер;
      қарыз алушының алған қарыз сомасын қарыз шартында белгіленген тәртіппен қайтаруы, қарыз шартынан туындайтын басқа да міндеттемелерді орындауы;
      халықаралық ұйымдарға үлестік жарналар;
      мемлекеттік кепілдіктер мен кепілгерліктер бойынша міндеттемелерді орындау;
      мемлекеттің белгіленген тәртіппен ратификацияланған келісімдерден, немесе Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінен немесе соттар шешімдерінен туындайтын басқа да міндеттемелері жатады.

Қазақстан Республикасының   
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 1-қосымша   

Бюджет түсімдерінің сыныптамасы

_____________________________________________________________

      Санаты
      | Сыныбы
      | |Ішкі сыныбы
      | | |Ерекшелігі
      | | | |Қолданылуының аяқталатын күні
      | | | | Атауы
_____________________________________________________________

     0
      00
        0
         00
_____________________________________________________________

Қазақстан Республикасының   
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 2-қосымша   

Бюджет шығыстарының функционалдық сыныптамасы

_____________________________________________________________
      Функционалдық топ
      | Ішкі функция
      | | Бағдарламалардың әкімшісі
      | | |Бағдарлама
      | | | |Кіші бағдарлама
      | | | | |Қолданылуының аяқталатын күні
      | | | | | |Атауы
_____________________________________________________________
    00
      0
       000
          000
             000
_____________________________________________________________

Қазақстан Республикасының   
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 3-қосымша   

Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасы

____________________________________________________________
      Санаты
      | Сыныбы
      | | Ішкі сыныбы
      | | | Ерекшелігі
      | | | | Қолданылуының аяқталатын күні
      | | | | |Атауы
____________________________________________________________
     0
      0
       000
          000
____________________________________________________________

Қазақстан Республикасының   
Бірыңғай бюджеттік сыныптамасын
жасау ережесіне 4-қосымша   

Қазақстан Республикасы бюджет шығыстарының экономикалық
сыныптамасы ерекшелігінің құрылымы

_____________________________________________________________
Кіші сыныбы | Ерекшелігі | Атауы | Анықтамасы | Шығындар тізбесі
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

Об утверждении Правил составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 22 декабря 2008 года № 264. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2008 года № 5437. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 6 мая 2010 года № 214

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 06.05.2010 № 214 (вводится в действие с 31.05.2010).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 26 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года ПРИКАЗЫВАЮ :
      1. Утвердить прилагаемые Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан.
      2. Департаменту методологии государственного планирования (Б. Бабажанова) совместно с Юридическим департаментом (Д. Ешимова) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня его государственной регистрации и вводится в действие с 1 января 2009 года.

      И.о. Министра                              М. Кусаинов

Утверждены         
приказом Министра экономики и
бюджетного планирования  
Республики Казахстан   
от 22 декабря 2008 года № 264

Правила составления Единой бюджетной
классификации Республики Казахстан

      1. Настоящие Правила составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан (далее - Правила) определяют структуру и порядок составления Единой бюджетной классификации Республики Казахстан.

Раздел 1. Общие положения

Глава 1. Структура Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан

      2. Единая бюджетная классификация Республики Казахстан (далее - Бюджетная классификация) является группировкой поступлений и расходов бюджета по функциональным, ведомственным и экономическим характеристикам с присвоением объектам классификации группировочных кодов.
      3. Бюджетная классификация составляется на основе законодательных актов Республики Казахстан, указов Президента Республики Казахстан, постановлений Правительства Республики Казахстан и иных нормативных правовых актов.
      4. Бюджетная классификация включает в себя:
      классификацию поступлений бюджета;
      функциональную классификацию расходов бюджета;
      экономическую классификацию расходов бюджета.
      5. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      классификационный код - цифровой знак (группировочный код), закрепляемый индивидуально по каждому виду поступления, каждым видам расходов бюджета и администраторам бюджетных программ, по их определенным характеристикам, по уровням классификации поступлений, функциональной и экономической классификации расходов;
      дата окончания действия - дата, с момента наступления которой прекращаются зачисление поступлений или финансирование расходов по соответствующему классификационному коду.

Глава 2. Классификация поступлений бюджета

      6. Классификацией поступлений бюджета является группировка поступлений бюджетов всех уровней по определенным характеристикам, основанная на указанных в пункте 3 настоящих Правил нормативных правовых актах Республики Казахстан, устанавливающих налоги, платежи и другие поступления в бюджет.
      7. Группировка классификации поступлений бюджета состоит из:
      категорий, которые представляют собой группировку поступлений по экономическим признакам. Классификационный код состоит из 1 знака;
      классов, которые группируют поступления по их источникам и видам. Классификационный код состоит из 2 знаков;
      подклассов, которые группируют поступления более детально по их источникам и видам. Классификационный код состоит из 1 знака;
      специфик, которые определяют вид платежа или поступления в бюджет. Классификационный код состоит из 2 знаков.
      8. Каждый вид поступлений имеет шестизначный код, который формируется из кодов всех уровней классификации поступлений.
      9. Не допускается установление одинаковых шестизначных кодов для различных видов поступлений.
      10. Классификация поступлений бюджета включает в себя следующие основные категории:
      1 - налоговые поступления;
      2 - неналоговые поступления;
      3 - поступления от продажи основного капитала;
      4 - поступления трансфертов;
      5 - погашение бюджетных кредитов;
      6 - поступления от продажи финансовых активов государства;
      7 - поступление займов;
      8 – используемые остатки бюджетных средств.
      11. Классификация поступлений бюджета составляется по структуре согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

Глава 3. Функциональная классификация расходов

      12. Функциональной классификацией расходов бюджета является группировка расходов бюджетов всех уровней, определяющая направления расходования бюджетных средств по функциональным и ведомственным признакам, отражающим выполнение функций государства, реализацию стратегических и программных документов Республики Казахстан.
      13. Группировка функциональной классификации расходов бюджета состоит из следующих уровней: функциональные группы, функциональные подгруппы, администраторы бюджетных программ, бюджетные программы (подпрограммы).
      14. Функциональная группа отражает основные направления развития страны, соответствующие стратегическим приоритетам развития страны и показывающие четкую цель каждого из них. Классификационный код состоит из 2 знаков.
      15. Расходы бюджета в зависимости от функций, выполняемых органами государственного управления, классифицируются по следующим функциональным группам:
      01 - Государственные функции общего характера;
      02 – Оборона;
      03 - Общественный порядок, безопасность, правовая, судебная, уголовно-исполнительная деятельность;
      04 – Образование;
      05 – Здравоохранение;
      06 - Социальная помощь и социальное обеспечение;
      07 - Жилищно-коммунальное хозяйство;
      08 - Культура, спорт, туризм и информационное пространство;
      09 - Топливно-энергетический комплекс и недропользование;
      10 - Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения;
      11 - Промышленность, архитектурная, градостроительная и строительная деятельность;
      12 - Транспорт и коммуникации;
      13 – Прочие;
      14 - Обслуживание долга;
      15 – Трансферты;
      16 - Погашение займов.
      16. Функциональная подгруппа (далее - подфункция) конкретизирует группы задач по каждому стратегическому приоритету развития страны внутри функциональной группы. Классификационный код состоит из 1 знака.
      17. Администраторы бюджетных программ определяются согласно возложенным на них функциям и полномочиям.
      Администратор бюджетных программ - государственный орган, ответственный за планирование, обоснование , реализацию и достижение результатов бюджетных программ.
      18. Каждому администратору бюджетных программ присваивается свой индивидуальный классификационный код, который состоит из 3 знаков.
      19. Администраторы местных бюджетных программ определяются исходя из типовой структуры местного государственного управления, утверждаемой Правительством Республики Казахстан.
      20. Бюджетная программа определяет направление расходов бюджета, взаимоувязанное со стратегическими направлениями, целями, задачами, показателями результата, определенными в стратегическом плане государственного органа, имеющее показатели результата и объемы финансирования расходов бюджета. Классификационный код состоит из 3 знаков.
      21. Одноименные бюджетные программы, в том числе используемые при исполнении распределяемых бюджетных программ и закрепленные за несколькими администраторами бюджетных программ, имеют один и тот же код и классифицируются по кодам от 100 по 199.
      22. Присвоение кодов в функциональной классификации расходов осуществляется таким образом, чтобы двенадцатизначный код, формируемый из кодов функциональной группы, функциональной подгруппы, администратора бюджетных программ, бюджетной программы и подпрограммы, был единственным во всей функциональной классификации расходов.
      23. Бюджетная программа может подразделяться на подпрограммы, конкретизирующие направления расходования бюджетных средств, при условии, что для бюджетных подпрограмм применимы те же показатели результата, что и для бюджетных программ.
      Бюджетная подпрограмма раскрывает конкретные направления расходов бюджета в рамках бюджетной программы.
      Бюджетные подпрограммы имеют классификационный код от 001 до 999. Одноименные бюджетные подпрограммы, закрепленные за несколькими администраторами, классифицируются по кодам от 001 по 099.
      24. Если программа не подразделяется на подпрограммы, вместо них указывается классификационный код 000.
      25. Бюджетные программы могут быть разделены в зависимости от содержания, от уровня государственного управления, от способа реализации, на текущие бюджетные программы и бюджетные программы развития с присвоением соответствующего признака (кода) в составе единой бюджетной классификации.
      1) В зависимости от содержания бюджетные программы разделяются на программы, направленные на:
      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;
      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;
      предоставление бюджетных кредитов;
      осуществление бюджетных инвестиций;
      осуществление капитальных расходов;
      выполнение обязательств государства.
      2) В зависимости от уровня государственного управления бюджетные программы подразделяются на:
      республиканские, утверждаемые в составе республиканского бюджета;
      областные, города республиканского значения, столицы, утверждаемые в составе областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы;
      районные (городские), утверждаемые в составе бюджета района (города областного значения);
      бюджетные программы района в городе, города районного значения, поселка, аула (села), аульного (сельского) округа, утверждаемые в составе бюджетов города республиканского значения, столицы, бюджета района (города областного значения).
      Областные, города республиканского значения, столицы, районные (городские) бюджетные программы, а также бюджетные программы района в городе, города районного значения, поселка, аула (села), аульного (сельского) округа являются местными бюджетными программами.
      3) В зависимости от способа реализации бюджетные программы подразделяются на:
      индивидуальные бюджетные программы, реализуемые одним администратором;
      распределяемые бюджетные программы, утверждаемые в бюджете в составе бюджетных программ определенного администратора бюджетных программ, и подлежащие распределению в течение текущего финансового года между различными администраторами бюджетных программ.
      Распределение таких бюджетных программ осуществляется в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.
      4) Бюджетные программы подразделяются на текущие бюджетные программы и бюджетные программы развития с присвоением соответствующего признака (кода) в составе единой бюджетной классификации.
      К бюджетным программам развития относятся расходы бюджета, направленные на осуществление бюджетных инвестиций. Остальные расходы бюджета относятся к текущим бюджетным программам.
      26. Функциональная классификация расходов бюджета составляется по структуре согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      27. На основе функциональной классификации расходов бюджета может формироваться ведомственная классификация расходов бюджета, составляемая посредством группировки администраторов бюджетных программ и бюджетных программ (подпрограмм).

Глава 4. Экономическая классификация расходов бюджета

      28. Экономической классификацией расходов бюджета является группировка расходов бюджета по экономическим характеристикам, отражающая операции, осуществляемые государственными учреждениями для реализации бюджетных программ.
      29. Группировка экономической классификации расходов бюджета состоит из:
      категорий, которые группируют расходы по экономическим признакам. Классификационный код состоит из 1 знака;
      классов, которые группируют расходы по основным видам операций, проводимых государственными учреждениями. Классификационный код состоит из 1 знака;
      подклассов, которые более детально группируют расходы по основным видам операций, проводимых государственными учреждениями. Классификационный код состоит из 3 знаков;
      специфик, которые определяют вид операции, проводимой государственным учреждением для реализации бюджетной программы. Классификационный код состоит из 3 знаков.
      30. Классификационные коды специфик могут использоваться отдельно от классификационных кодов вышестоящих уровней экономической классификации расходов и не должны повторяться в разных категориях, классах, подклассах.
      31. Экономическая классификация состоит из категорий:
      текущие затраты - затраты, связанные с осуществлением государственными учреждениями своих функций;
      капитальные затраты - затраты, связанные с созданием, восстановлением или приобретением основного капитала;
      бюджетные кредиты - деньги, выделяемые из бюджета на возвратной, срочной и платной основе;
      приобретение финансовых активов - расходы, связанные с операциями по приобретению в государственную собственность долей участия, ценных бумаг юридических лиц, в том числе международных организаций;
      погашение займов - расходы на погашение основного долга по займам.
      32. Экономическая классификация расходов бюджета составляется по структуре согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
      33. На основе экономической классификации расходов бюджета центральным уполномоченным органом по государственному планированию составляется и утверждается структура специфики экономической классификации расходов бюджета, в которой отражаются определение специфик и перечень затрат по спецификам согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

Раздел 2. Порядок составления, утверждения Бюджетной
классификации и внесения в нее изменений и дополнений

Глава 5. Порядок составления, утверждения Бюджетной
классификации и внесения в нее изменений и дополнений

      34. Соответствующие нормативно-обоснованные предложения органов государственного управления по внесению изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию вносятся в центральный уполномоченный орган по государственному планированию в процессе планирования бюджета, а также в ходе исполнения бюджета в случае принятия нормативного правового акта, предполагающего внесение изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию.
      35. Предложения о внесении изменений и (или) дополнений в проект Бюджетной классификации, необходимых для планирования проекта бюджета на предстоящий финансовый год, вносятся до 15 апреля текущего года.
      36. Проект Бюджетной классификации на предстоящий финансовый год до 15 мая текущего года направляется центральным уполномоченным органом по государственному планированию центральным и местным исполнительным органам для формирования республиканского и местных бюджетов.
      37. При составлении Бюджетной классификации, в случаях исключения из соответствующих уровней бюджета существующих классификационных кодов, указывается дата окончания их действия.
      38. Бюджетная классификация утверждается после принятия Закона Республики Казахстан о республиканском бюджете на предстоящий плановый период до 10 декабря года, предшествующего планируемому.

Глава 6. Порядок составления классификации поступлений
бюджета и внесения в нее изменений и дополнений

      39. Введение новых видов поступлений, отмена или изменение действующих в Бюджетной классификации производится уполномоченным органом по государственному планированию соответствующим нормативным правовым актам.
      При этом, орган, ответственный за разработку нормативного правового акта, вносит в центральный уполномоченный орган по государственному планированию предложение о введении новых видов поступлений бюджета, об отмене или изменении действующих.
      40. Соответствующие предложения органов государственного управления о введении новых видов поступлений бюджета, об отмене или изменении действующих рассматриваются центральным уполномоченным органом по государственному планированию на соответствие нормам действующих нормативных правовых актов, а также требованиям, указанным в настоящих Правилах.
      Центральный уполномоченный орган по государственному планированию обоснованно отклоняет эти предложения, либо разрабатывает в установленном порядке проект приказа о внесении изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию.

Глава 7. Порядок составления функциональной классификации
расходов бюджета и внесения в нее изменений и дополнений

      41. Введение новых администраторов республиканских бюджетных программ, отмена или изменение действующих осуществляются в случае образования, ликвидации, реорганизации, а также при необходимости в случае изменения функций центральных государственных органов.
      42. Введение новых администраторов местных бюджетных программ, отмена или изменение действующих осуществляются в случае изменения типовой структуры местного государственного управления и (или) принятия решений акимов областей, городов Алматы, Астаны о слиянии, присоединении структурных подразделений, предусмотренных типовой структурой местного государственного управления .
       Сноска. Пункт 42 с изменениями, внесенными приказом Министра экономики и бюджетного планирования РК от 24.01.2009 N 5-П (вводится в действие с 30.01.2009).
      43. Введение новых бюджетных программ (подпрограмм), отмена или изменение действующих в Бюджетной классификации производятся на основании нормативных правовых актов, регламентирующих соответствующие виды расходов бюджета.
      44. Местные исполнительные органы направляют предложения о введении новых местных бюджетных программ (подпрограмм), об отмене или изменении действующих соответствующим центральным отраслевым государственным органам, которые рассматривают данные предложения на предмет соответствия действующим нормативным правовым актам, распределения полномочий между уровнями государственного управления.
      В случае несоответствия центральные отраслевые государственные органы формируют обоснованный отказ местным исполнительным органам на внесение изменений и (или) дополнений в Бюджетную классификацию.
      В случае соответствия центральные отраслевые государственные органы составляют сводный перечень предложений местных исполнительных органов и вместе со своими заключениями направляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию.
      45. Предложения центральных отраслевых государственных органов о введении новых республиканских и/или местных бюджетных программ (подпрограмм), об отмене или изменении действующих рассматриваются центральным уполномоченным органом по государственному планированию на соответствие их целям и задачам, наличию нормативного правового обоснования, а также требованиям, указанным в настоящих Правилах.
      Центральный уполномоченный орган по государственному планированию обоснованно отклоняет эти предложения либо разрабатывает в установленном порядке проект приказа о внесении изменений и/или дополнений в Бюджетную классификацию.
      46. В ходе исполнения бюджета текущего финансового года введение новых бюджетных программ (подпрограмм), отмена или изменение действующих возможно только при уточнении или корректировке бюджета.

Глава 8. Порядок составления экономической классификации
расходов бюджета и внесения в нее изменений и дополнений

      47. Введение новой специфики экономической классификации расходов, отмена или изменение действующей производится уполномоченным органом по государственному планированию соответствующим нормативным правовым актам с учетом предложений государственных органов.
      48. Соответствующие предложения государственных органов о введении новой специфики экономической классификации расходов, отмене или изменении действующей рассматриваются центральным уполномоченным органом по государственному планированию на соответствие нормам действующих нормативных правовых актов, а также требованиям, указанным в настоящих Правилах.
      49. На основе экономической классификации расходов бюджета центральным уполномоченным органом по государственному планированию составляется и утверждается структура специфики экономической классификации расходов бюджета.

Глава 9. Порядок разработки бюджетных программ
(подпрограмм) и требования к их содержанию

      50. Бюджетные программы разрабатываются администратором бюджетных программ и утверждаются в составе стратегического плана государственного органа.
      51. Бюджетные программы разрабатываются исходя из принципов необходимости и достаточности для решения сформулированных в стратегическом плане целей и задач.
      Бюджетные программы должны быть сгруппированы по однородным по своему содержанию государственным функциям, полномочиям и государственным услугам или направлениям деятельности администратора бюджетных программ.
      52. Бюджетная программа для оценки ее реализации должна содержать показатели прямого и конечного результатов, а также бюджетная программа может содержать показатели качества и эффективности.
      Показатели качества отражают степень соответствия оказываемой государственной услуги ожиданиям ее получателей и стандарту государственной услуги.
      Показатели эффективности отражают достижение наилучшего прямого результата с использованием утвержденного объема бюджетных средств или достижение прямого результата с использованием меньшего объема бюджетных средств.
      53. Бюджетная программа может подразделяться на подпрограммы, при условиях указанных в пункте 23 Правил.
      54. Наименования бюджетных программ, направленных на осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг, должны отражать содержание осуществляемых государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг или направления деятельности государственного органа.
      Стоимость бюджетной программы, направленной на осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг, включает все связанные с ними текущие расходы.
      При определении стоимости бюджетной программы, направленной на оказание государственной услуги, используются утвержденные стандарты государственных услуг.
      55. К бюджетным программам, направленным на предоставление трансфертов и бюджетных субсидий, относятся:
      1) трансферты между уровнями бюджетов;
      2) трансферты физическим лицам, кроме денежных выплат работникам государственных учреждений;
      3) бюджетные субсидии физическим и юридическим лицам.
      Трансферты между уровнями бюджетов подразделяются на трансферты общего характера, целевые текущие трансферты, целевые трансферты на развитие.
      Трансфертами общего характера являются бюджетные субвенции и бюджетные изъятия.
      Целевыми текущими трансфертами являются трансферты, передаваемые вышестоящими бюджетами в нижестоящие в пределах сумм, утвержденных в республиканском или местных бюджетах для реализации отдельных текущих бюджетных программ, не учитываемых при расчете трансфертов общего характера.
      При принятии законодательных актов Республики Казахстан, влекущих увеличение расходов вышестоящего бюджета в связи с передачей функций государственных органов из нижестоящего уровня государственного управления в вышестоящий в период действия трехлетних объемов трансфертов общего характера, потери вышестоящих бюджетов компенсируются за счет целевых текущих трансфертов из нижестоящего бюджета в вышестоящий.
      Целевыми трансфертами на развитие являются трансферты, передаваемые вышестоящими бюджетами в нижестоящие в пределах сумм, утвержденных в республиканском или местных бюджетах, для:
      1) реализации местных бюджетных инвестиционных проектов, предлагаемых местными исполнительными органами, на основе стратегических и программных документов Республики Казахстан;
      2) выполнения нижестоящими государственными органами мероприятий для реализации стратегических и программных документов Республики Казахстан, относящихся к компетенции вышестоящих государственных органов, направленных на получение экономических выгод или достижение социально-экономического эффекта.
      При реализации местных бюджетных инвестиционных проектов за счет целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета и их софинансировании из местного бюджета бюджетная программа, по которой осуществляется реализация местных бюджетных инвестиционных проектов, подразделяется на подпрограммы, конкретизирующие источники финансирования.
      Наименования бюджетных программ, направленных на предоставление трансфертов и бюджетных субсидий, должны отражать направления расходов, осуществляемых посредством трансфертов или субсидий.
      56. К бюджетным программам, направленным на предоставление бюджетных кредитов, относятся:
      1) реализация бюджетных инвестиционных проектов;
      2) осуществление внешнеэкономической деятельности государства;
      3) реализация государственной инвестиционной политики финансовыми агентствами;
      4) покрытие дефицита наличности нижестоящих бюджетов.
      Наименования бюджетных программ, направленных на предоставление бюджетных кредитов, должны отражать направления расходования бюджетных кредитов.
      57. К бюджетным программам, направленным на осуществление бюджетных инвестиций, относятся:
      реализация бюджетных инвестиционных проектов;
      реализация концессионных проектов на условиях софинансирования из бюджета;
      формирование (пополнение) уставного капитала юридических лиц с участием государства в уставном капитале.
      Наименования бюджетных программ, направленных на осуществление бюджетных инвестиций, должны отражать цели, на которые выделяются бюджетные средства.
      58. К бюджетным программам, направленным на осуществление капитальных расходов, относятся:
      создание либо укрепление материально-технической базы;
      проведение капитального (восстановительного) ремонта;
      иные капитальные расходы в соответствии с экономической классификацией расходов, кроме бюджетных инвестиций.
      Наименования бюджетных программ, направленных на осуществление капитальных расходов, должны отражать содержание капитальных расходов администратора бюджетных программ.
      59. К бюджетным программам, направленным на выполнение обязательств государства, относятся:
      совокупные выплаты в определенном периоде времени вознаграждения, комиссионных, штрафов и иных платежей, вытекающих из условий заимствования, выплаты по сделкам хеджирования;
      возврат заемщиком полученной суммы займа в установленном договором займа порядке, исполнение других обязательств государства, вытекающих из договора займа;
      долевые взносы в международные организации;
      выполнение обязательств по государственным гарантиям и поручительствам;
      другие обязательства государства, вытекающие из международных договоров, ратифицированных Республикой Казахстан, и законодательных актов Республики Казахстан или решений судов.
      Наименования бюджетных программ, направленных на выполнение обязательств государства, должны отражать содержание тех расходов, которые должны осуществляться во исполнение принятых государством обязательств.

Приложение 1       
к Правилам составления   
Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан    

                  Классификация поступлений бюджета

____________________________________________________________________
Категория
|
| Класс
| |
| | Подкласс
| | |
| | | Специфика
| | | |
| | | |Дата окончания действия
| | | |     Наименование
____________________________________________________________________
0
  00
    0
     00
____________________________________________________________________

Приложение 2        
к Правилам составления   
Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан    

           Функциональная классификация расходов бюджета

____________________________________________________________________
Функциональная группа
|
| Подфункция
| |
| | Администратор программ
| | |
| | | Программа
| | | |
| | | | Подпрограмма
| | | | |
| | | | | Дата окончания действия
| | | | |    |
| | | | |    | Наименование

____________________________________________________________________
00
  0
   000
     000
        000
____________________________________________________________________

Приложение 3       
к Правилам составления  
Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан   

            Экономическая классификация расходов бюджета

____________________________________________________________________
Категория
|
| Класс
| |
| | Подкласс
| | |
| | |Специфика
| | | |
| | | | Дата окончания действия
| | | |      | Наименование
____________________________________________________________________
0
  0
   000
     000
____________________________________________________________________

Приложение 4       
к Правилам составления   
Единой бюджетной классификации
Республики Казахстан    

        Структура специфики экономической классификации
             расходов бюджета Республики Казахстан

Подкласс

Наименование

Специфика

Определение

Перечень затрат