Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімиятының 2008 жылғы 25 сәуірдегі N 123 қаулысы. Жамбыл облыстық Әділет департаментінде 2008 жылы 06 маусымда 1694 нөмірімен тіркелді.Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010 жылғы 02 қыркүйектегі № 254 Қаулысымен

Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010.09.02 № 254 Қаулысымен.     

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 1 , 9-1 , 15-1 баптарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 , 2007 жылғы 30 маусымдағы "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулыларына сәйкес, Жамбыл облысы әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса берілген стандарттары бекітілсін:
      1) жергілікті уәкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу;
      2) үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Жамбыл облысы әкімінің орынбасары Б. Иманәлиевке жүктелсін.

      3. Осы қаулы әділет органдарында тіркеуден өткеннен кейін күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі                         Б. Жексембин

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 123
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты Жергілікті уәкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу 1. Жалпы ережелер

      1. Аталған стандарт жергілікті уәкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеудің тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 24 сәуірдегі Бюджеттік кодексінің 53 бабындағы 1 тармағының 4) тармақшасына және Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 31 бабындағы 1-3) және 14) тармақшалары негізінде жүзеге асырылады.
      4. Жергілікті уәкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу бойынша мемлекеттік қызметті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (әрі қарай бөлімдер) осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны жергілікті уәкілетті органдардың  шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу жөнінде хабарлама беру болып табылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 Қаулысымен.

      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 30 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы ақпарат толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ бөлімдердің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ sobes.zhambyl.kz веб-сайтында.
      10. Бөлімдердің жұмыс кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген түрде қызмет көрсетусіз.
      11. Қызмет көрсетілетін орынның шарттары:
      Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін бөлімдердің тиісті кабинеттерінде барлық қажетті жағдайлар жасалған. Күту және тиісті құжаттарды дайындау үшін дене қозғалысы мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар жасалған. Қажетті құжаттарды толтыруға қажетті үлгілер, ақпараттық стенділер бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттардың тізбесі:
      12.1. Белгіленген үлгідегі өтініш;
      12.2. Тұрғылықты жерін растайтын мәлімет;
      12.3. Отбасының материалдық көмекке мұқтаждығы туралы учаскелік комиссияның қорытындысы;
      12.4. Жергілікті уәкілетті органдардың шешімдерімен анықталатын мұқтаж азаматтық санатын растайтын құжаттар.
      13. Қажетті құжаттардың нысаны бөлімдерде беріледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар бөлімдерге тапсырылады, жауапты тұлғалардың кабинеттерінің нөмірлері осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.
      16. Жәрдемақы тағайындау бойынша қабылданған шешім туралы хабарлама бөлімдерде осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген мекен-жайлар мен жауапты тұлғалардың кабинеттерінің нөмірлері бойынша алушының өзінің баруы арқылы беріледі немесе поштамен жіберіледі.
      17. Өтініш иесі материалдық көмек алу құқығын жоғалтатын деректердің анықталуы мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін негіздеме болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын қағидаттары:
      1) сыпайылық;
      2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат;
      3) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету;
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілген сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымды дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік орган болып осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары табылады.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік орган болып осы Стандарттың  N 3 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары табылады.
      23. Заңнамамен белгіленген тәртіпте тапсырылған шағымдар міндетті түрде қабылдануға, тіркеуге, есепке алуға және Қазақстан Республикасының Заңнамаларында көзделген тәртіп пен мерзімде қарауға жатады.
      Берілген шағымға жауап алу орны мен мерзімін, оның қаралу барысын тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарынан білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электрондық пошта мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесі, 1, телефон 45-44-94.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін.
      Электрондық пошта: taraz@enbek.kz.
      Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.
      Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.
      25. Тұтынушыларға басқа қажетті ақпараттарды sobes.zhambyl.kz ресми сайтында табуға болады.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері байланыс деректері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні

Мекен жай, кабинеті

Байланыс телефондар, электрондық почта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкүл Сатыбалдықызы
Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткүл Ешенқұлқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинет N 102

8-72637-21971,22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы
Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинет N 104

8-72632-22551,21666
mozsp@mail.kz

4

"Т.Рысқұлов ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83, 2 қабат кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

5

"Қордай ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

"Талас ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі , 10 кабинет N 103

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және ол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

98

100

98

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

99

100

99

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

100

100

100

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

98

100

98

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық почта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық қаласы, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданының әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданының әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі

8-72632-21689 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданының әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі

8-72631-21600 22342 T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданының әкімияты

Қордай ауылы,

8-72636-21240 21360 www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданының әкімияты

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі

8-72638-32198 31955 www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданының әкімияты

Қаратау қаласы,

8-72644-62407 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданының әкімияты

Жанатас қаласы,

87263461437 63281 www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданының әкімияты

Бауыржан Момышұлы ауылы

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданының әкімияты

Аса ауылы,

8-72633-22328 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданының әкімияты

Мойынқұм ауылы,

8-72642-24155 24487 Moinkum_akimat@mail.ru

Жамбыл облысы әкімиятының
2008 жылғы 25 сәуір N 123
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу 1. Жалпы ережелер

      1. Аталған стандарт үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балалардың материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 16 және 29 баптарына және Жамбыл облысы әкімиятының 2005 жылғы 28 шілдедегі "Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету туралы" N 223 қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде N 1624 тіркелген) негізінде жүзеге асырылады.
      4. Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу бойынша мемлекеттік қызметті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері (ары қарай бөлімдер) осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетеді.
      5. Өтініш иесі алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны болып үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды бар ата-аналарға (заңды өкілдерге) (әрі қарай өтініш берушілер) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: 10 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 30 минут;
      3) хабарлама алған кезде кезек күтуге кететін ең ұзақ уақыт: 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы ақпарат толық ақпарат ақпараттың ресми көздерінде орналасады: облыстық "Ақ жол" және "Знамя труда" газеттерінде, сондай-ақ бөлімдердің күту залдарында орналасқан стенділерде, сондай-ақ sobes.zhambyl.kz веб-сайтында.
      10. Бөлімдердің жұмыс кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген түрде қызмет көрсетусіз.
      11. Қызмет көрсетілетін орынның шарттары:
      Күту залы мен құжаттарды қабылдайтын және консультативтік қызмет көрсететін бөлімдердің тиісті кабинеттерінде барлық жағдайлар жасалған. Күту және тиісті құжаттарды дайындау үшін дене қозғалысы мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар жасалған. Қажетті құжаттарды толтыруға қажетті үлгілер, ақпараттық стенділер бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз етуді тағайындауды алу үшін мына құжаттарды тапсыру қажет:
      1) белгіленген үлгідегі өтініш;
      2) белгіленген үлгідегі медициналық-әлеуметтік сараптаманың мүгедектікті белгілеу туралы анықтамасы;
      3) тұрғылықты жерінен анықтама;
      4) "Жамбыл облысы әкімиятының білім беру басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Жамбыл облыстық ведомствоаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының баланы үйде тәрбиелеу және оқыту қажеттігі туралы қорытындысы;
      5) баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі.

       Ескерту. 12-тармаққа өзгерту енгізілді - Жамбыл облысы әкімиятының 2008.09.25 N 305 Қаулысымен.

      13. Құжаттардың нысаны бөлімдерде беріледі.
      14. Құжаттар бөлімдердің тиісті кабинеттеріне осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат болып өтініш бланкісінен алынған қабылдау мерзімі мен құжатты қабылдаған жауапты адамның тегі көрсетілген түбіршек табылады.
      16. Анықтаманы беру бөлімдерде осы Стандартты N 1 қосымшасына сәйкес жүзеге асырылады.
      17. Өтініш иесі жәрдемақы алу құқығын жоғалтатын деректердің анықталуы мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту үшін негіздеме болып табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызмет көрсетуді тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын қағидаттары:
      1) сыпайылық;
      2) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат;
      3) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету;
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың N 2 қосымшасына сәйкес көрсетілген сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымды дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік орган болып осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары табылады.
      22. Шағым берілетін мемлекеттік орган болып осы Стандарттың  N 3 қосымшасына сәйкес аудандар мен Тараз қаласының әкімияттары табылады.
      23. Заңнамамен белгіленген тәртіпте тапсырылған шағымдар міндетті түрде қабылдануға, тіркеуге, есепке алуға және Қазақстан Республикасының Заңнамаларында көзделген тәртіп пен мерзімде қарауға жатады.
      Берілген шағымға жауап алу орны мен мерзімін, оның қаралу барысын тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарынан білуге болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін бөлім басшыларының байланыс деректері (сайт, электронды пошта мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, телефоны) осы Стандарттың N 1 қосымшасына сәйкес көрсетілген.
      Жоғары тұрған органдар:
      1) осы Стандарттың N 3 қосымшасына сәйкес тиісті аудандар мен Тараз қаласы әкімияттары;
      2) "Жамбыл облысы әкімиятының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, Тараз қаласы, Қарахан көшесі, 1, телефон 45-44-94.
      Күн сайын сағат 9-00-ден 19-00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00-ден 15-00-ге дейін.
      Электрондық пошта: taraz@enbek.kz.
      Бастықтың қабылдау күндері: сейсенбі, бейсенбі, жұма сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.
      Бастық орынбасарының қабылдау күндері: күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін.
      25. Тұтынушыларға басқа қажетті ақпараттарды sobes.zhambyl.kz ресми сайтында табуға болады.

Стандарттың N 1 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласы әкімияттарының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері байланыс деректері

Атауы

Меңгерушінің аты-жөні

Мекен жай, кабинеті

Байланыс телефондар, электрондық почта

1

"Тараз қаласы әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай ММ)

Сейдалина Қосайкүл Сатыбалдығызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Тараз қаласы, Достоевский көшесі, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

"Байзақ ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абдрахманова Бақыткүл Ешенқұлқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

"Меркі ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Абылқасымов Шорман Төреханұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

"Т. Рысқұлов ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қосалов Шардарбек Амреқұлұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 83, 2 қабат кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@ topmail.kz

5

"Қордай ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Қарамолдаева Баян Назкейқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Қордай ауылы, Белашов көшесі, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

"Шу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Оңласын Мейірбек Қалмырзаұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Төле би ауылы, Балуан Шолақ көшесі 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

"Талас ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Тұралиева Роза Тұралықызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Қаратау қаласы, Қонаев көшесі, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

"Сарысу ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Усембаев Болат Базарбайұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Жанатас қаласы, Жібек жолы көшесі, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

"Жуалы ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Құрмашев Кәрібай Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

"Жамбыл ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Несіпбеков Нұрлан Құдербайұлы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Аса ауылы, Абай көшесі, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

"Мойынқұм ауданының әкімиятының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ

Даниярова Жақсыгүл Мырзабайқызы Жұмыс және қабылдау кестесі: сенбі және жексенбіні қоспағанда, күн сайын сағат 9-00 ден 18-00 ге дейін, түскі үзіліс сағат 13-00 ден 14-00 ге дейін

Мойынқұм ауылы, Көшенов көшесі, 10, кабинет N 103

8-72642-24721, 24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Стандарттың N 2 қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

100

99

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

2

3

2

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

1

0

1

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

98

100

98

Стандарттың N 3 қосымша

Аудандар мен Тараз қаласының әкімияттарының байланыс деректері

Атауы

Мекен жай

Байланыс телефондар және сайт (электрондық почта)

1

Тараз қаласы әкімияты

Тараз қаласы, Достық алаңы, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Байзақ ауданының әкімияты

Сарыкемер ауылы, Байзақ батыр көшесі, 107

8-72637-21096 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Меркі ауданының әкімияты

Меркі ауылы, Исмаилов көшесі, 169

8-72632-21689, 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Тұрар Рысқұлов ауданының әкімияты

Құлан ауылы, Жібек жолы көшесі, 75

8-72631-21600, 22342 T-Ryckulov.kz

5

Қордай ауданының әкімияты

Қордай ауылы, Төле би көшесі 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

6

Шу ауданының әкімияты

Төле би ауылы, Төле би көшесі, 272

8-72638-32198, 31955 www.zhambulshu.kz

7

Талас ауданының әкімияты

Қаратау қаласы, Достық алаңы, 1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Сарысу ауданының әкімияты

Жанатас қаласы, Бейбітшілік көшесі, 1

87263461437, 63281 www.sarysu.ku

9

Жуалы ауданының әкімияты

Бауыржан Момышұлы ауылы, Жамбыл көшесі, 12

8-72635-21500 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Жамбыл ауданының әкімияты

Аса ауылы, Абай көшесі, 123

8-72633-22328 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Мойынқұм ауданының әкімияты

Мойынқұм ауылы, Амангельды көшесі, 147

8-72642-24155, 24487 Moinkum_akimat@mail.ru

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Жамбылской области от 25 апреля 2008 года N 123. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 06 июня 2008 года за номером 1694. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской области от 02.09.2010 № 254

      Сноска. Утратило силу Постановлением Акимата Жамбылской  области от 02.09.2010 № 254.

      В соответствии со статьями 1 , 9-1 , 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг:
       1) Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов;
       2) Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Жамбылской области Б. Иманалиева.

      3. Настоящее постановление вступает в силу с момента государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким Области                         Б. Жексембин

Утвержден       
постановлением акимата  
Жамбылской области    
от 25 апреля 2008 года N 123

Стандарт оказания государственной услуги Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям
нуждающихся граждан по решению местных представительных органов 1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок назначения и выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решению местных представительных органов.
      2. Форма государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 4) пункта 1 статьи 53 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и подпунктов 1-3) и 14) статьи 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан".
      4. Государственную услугу по назначению и выплате социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решению местных представительных органов предоставляют отделы занятости и социальных программ акиматов районов и города Тараз (далее отделы) согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является извещение по назначению и выплате социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решению местных представительных органов.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам.
      7. Срок оказания государственной услуги:
      1) Срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов: 30 дней;
      2) Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3) Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах отделов, а также на веб-сайте: sobes.zhambyl.kz.
      10. График работы отделов: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов, кроме субботы и воскресенья, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Условия места предоставления услуги:
      В залах ожидания и в соответствующих кабинетах отделов, осуществляющих прием документов и предоставление консультативных услуг, созданы все необходимые условия. Предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, для ожидания и подготовки необходимых документов. Имеются информационные стенды, образцы для заполнения необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов:
      12.1. Заявление установленного образца;
      12.2. Сведения, подтверждающие место жительство;
      12.3. Заключение участковой комиссии, о нуждаемости гражданина в материальной помощи;
      12.4. Документы, подтверждающие категорию нуждающегося гражданина, определяемого решениями местных представительных органов.
      13. Формы необходимых документов выдаются в отделах.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в отделы, номера кабинетов ответственных лиц которых указаны в приложении N 1 к настоящему Стандарту.
      15. Документом, подтверждающим сдачу необходимых документов для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Извещение о принятом решении по назначению пособия выдается при личном посещении в отделах по адресам и номерам кабинетов ответственных лиц согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту или же направляется по почте.
      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги является выявление фактов, при которых заявитель теряет право на назначение помощи.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которыми руководствуются отделы по отношению к потребителю услуг:
      1) вежливость;
      2) исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге;
      3) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      4) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Государственными органами, разъясняющими порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывающих содействие в подготовке жалобы, являются акиматы соответствующих районов и города Тараз согласно приложению N 3 к Стандарту.
      22. Государственными органами, куда подается жалоба, являются акиматы районов и города Тараз согласно приложению N 3 к настоящему Стандарту.
      23. Жалобы, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Срок и место получения ответа на поданную жалобу, ход ее рассмотрения можно узнать в акиматах соответствующих районов и города Тараз.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к настоящему Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз согласно приложению N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз ул. Карахана, 1, телефон 459713.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов.
      e-mail: taraz@enbek.kz.
      Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов.
      Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: sobes.zhambyl.kz.

Приложение N 1 к Стандарту

Контактные данные отделов занятости
и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Ф.И.О. руководителя,
график работы и приема

Адрес,
номер
кабинета

Контактные
телефоны и
электронная
почта

1

Государственное учреждение (далее ГУ) "Отдел занятости и социальных программ Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата
Т. Рыскулов-
ского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 20

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова,10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

98

100

98

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

99

100

99

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

100

100

100

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

1

0

1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

1

0

1

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

98

100

98

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

адрес

Контактные телефоны и сайт (электронная почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадь Достык, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096, 21582 baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат Меркенского района

село Мерке, улица Смайлова, 169

8-72632-21689,21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 2342 www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198, 31955 www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

город Каратау, площадь Достык,1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573 www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Акимат
Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487 Moinkum_akimat@mail.ru

Утвержден      
постановлением акимата  
Жамбылской области   
от 25 апреля 2008 года N 123

Стандарт оказания государственной услуги Оформление документов для материального обеспечения на детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому 1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оформления документов для материального обеспечения на детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статей 16 и 29 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан" и постановления акимата Жамбылской области от 28 июля 2005 года N 223 "О материальном обеспечении детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 1624).
      4. Государственную услугу по оформлению документов для материального обеспечения на детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, предоставляют отделы занятости социальных программ акиматов районов и города Тараз (далее отделы) согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому.
      6. Государственная услуга оказывается родителям (законным представителям), имеющим детей-инвалидов, обслуживающихся и воспитывающихся на дому (далее - заявители).
      7. Срок оказания государственной услуги:
      1) Срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов: 10 дней;
      2) Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: 30 минут;
      3) Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении извещения: 10 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке государственной услуги располагается в официальных источниках информации: в областных газетах "Ак жол" и "Знамя труда", а также на стендах, размещенных в залах отделов, а также на веб-сайте: sobes.zhambyl.kz.
      10. График работы отделов: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов, кроме субботы и воскресенья, обеденный перерыв с 13:00 до 14:00 часов, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Условия места предоставления услуги:
      В залах ожидания и в соответствующих кабинетах отделов, осуществляющих прием документов и предоставление консультативных услуг, созданы все необходимые условия. Предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, для ожидания и подготовки необходимых документов. Имеются информационные стенды, образцы для заполнения необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения назначение материального обеспечения на детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому,      необходимо предоставление следующих документов:
      1) заявление установленной формы;
      2) справка медико-социальной экспертной комиссии об установлении инвалидности установленной формы;
      3) справка с места жительства;
      4) заключение Жамбылской областной межведомственной психолого-медико-педагогической консультации государственного учреждения "Департамент образования акимата Жамбылской области" о необходимости воспитания и обучения ребенка-инвалида на дому;
      5) копия свидетельства о рождении ребенка.
      13. Формы документов выдаются в отделах.
      14. Документы сдаются в соответствующих кабинетах отделов согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      15. Документом, подтверждающим сдачу всех необходимых документов для получения государственной услуги, является корешок от бланка заявления с указанием даты приема и фамилии ответственного лица, принявшего документы.
      16. Выдача уведомления осуществляется при личном посещении в отделах согласно приложению N 1 к настоящему Стандарту.
      17. Основанием для приостановления государственной услуги или отказе в предоставлении государственной услуги является выявления фактов, при которых заявитель теряет право на получение пособия.

3. Принципы работы

      18. Принципы работы, которыми руководствуются отделы по отношению к потребителю услуг:
      1) вежливость;
      2) исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге;
      3) обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      4) обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Государственными органами, разъясняющими порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывающих содействие в подготовке жалобы, являются акиматы соответствующих районов и города Тараз согласно приложению N 3 к настоящему Стандарту.
      22. Государственными органами, куда подается жалоба, являются акиматы районов и города Тараз согласно приложению N 3 к настоящему Стандарту.
      23. Жалобы, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Срок и место получения ответа на поданную жалобу, ход ее рассмотрения можно узнать в акиматах соответствующих районов и города Тараз.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, телефон) руководителей отделов, непосредственно оказывающих государственную услугу указаны в приложении N 1 к настоящему Стандарту.
      Вышестоящие органы:
      1) Акиматы соответствующих районов и города Тараз согласно приложению N 3 к настоящему Стандарту;
      2) Государственное учреждение "Департамент занятости населения и социальных программ акимата Жамбылской области" город Тараз улица Карахана, 1, телефон 459713.
      Ежедневно с 9:00 до 19:00 часов, обеденный перерыв: с 13:00 до 15:00 часов.
      e-mail: taraz@enbek.kz.
      Дни приема начальника: вторник, четверг, пятница с 9:00 до 18:00 часов.
      Дни приема заместителя начальника: ежедневно с 9:00 до 18:00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте: sobes.zhambyl.kz.

Приложение N 1 к Стандарту

Контактные данные отделов занятости
и социальных программ районов и города Тараз

N

Наименование

Ф.И.О. руководителя, график работы и приема

Адрес, номер кабинета

Контактные телефоны и электронная почта

1

Государственное учреждение (далее ГУ) "Отдел занятости и социальных программ Акимата города Тараз"

Сейдалина Косайкуль Сатыбалдиевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Тараз, улица Достоевского, 14 кабинет N 201

8-7262-345124, 342879 sobes-taraz@mail.ru

2

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Байзакского района"

Абдрахманова Бахыткуль Ешенкуловна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Сарыкемер улица Байзак батыра, 112 кабинет N 102

8-72637-21971, 22338 utzszn_baizak@topmail.kz

3

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Меркенского района"

Абылкасымов Шорман Тореханович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мерке, улица Исмаилова, 157 кабинет N 104

8-72632-22551, 21666 mozsp@mail.kz

4

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Т.Рыскуловского района"

Косалов Шардарбек Амрекулович График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кулан, улица Жибек жолы, 83 кабинет N 204

8-72631-21281, 21644 TRS2008@topmail.kz

5

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Кордайского района"

Карамолдаева Баян Назкеевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Кордай, улица Белашова, 3 кабинет N 105

8-72636-21281, 21249 utzsnkorday@mail.kz

6

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Шуского района"

Онласын Мейрбек Калмырзаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Толе би, улица Балуан Шолака, 189 кабинет N 104

8-72638-31096, 31637 shuozsp@topmail.kz

7

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Таласского района"

Туралиева Роза Туралиевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Каратау, улица Конаева, 26 кабинет N 106

8-72644-61306, 61522 otzsp_karatau@mail.ru

8

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Сарысуского района"

Усембаев Болат Базарбаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

город Жанатас, улица Жибек жолы, 53 кабинет N 102

8-72634-62806, 61680 dkz@mail.kz

9

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жуалынского района"

Курмашев Карибай График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла,1 кабинет N 105

8-72635-22276, 22150 juali_sobes@mail.ru

10

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Жамбылского района"

Несипбеков Нурлан Кудербаевич График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Аса, улица Абая, 123 кабинет N 201

8-72633-21756, 21182 asa_sobes@mail.ru

11

ГУ "Отдел занятости и социальных программ Акимата Мойынкумского района"

Даниярова Жаксыгуль Мырзабаевна График работы и приема: ежедневно (кроме субботы и воскресенья) с 09 00 до 18 00 часов, с перерывом на обед с 13 00 до 14 00 часов.

село Мойынкум, улица Кошенова,10 кабинет N 103

8-72642-24721,24893 ozsp_moinkum@topmail.kz

Приложение N 2 к Стандарту

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля)  случаев правильно оформленных документов (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

99

100

99

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

2

3

2

3.3. % (доля) услуг, информации о которых доступно через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

1

0

1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

1

0

1

4.3. % (доля) потребителей удовлетворенных с существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей удовлетворенных вежливостью персонала

98

100

98

Приложение N 3 к Стандарту

Контактные данные акиматов районов и города Тараз

N

Наименование

адрес

Контактные телефоны и сайт (электронная почта)

1

Акимат города Тараз

город Тараз, площадь Достык, 3

8-7262-454814 430846 www.gorakim.kz

2

Акимат Байзакского района

село Сарыкемер, улица Байзак батыра, 107

8-72637-21096,21582baizak_akimat@mail.ru

3

Акимат Меркенского района

село Мерке,

улица Смайлова, 169

8-72632-21689, 21361 mozsp@mail.kz www.zhambul.kz

4

Акимат Турар Рыскуловского района

село Кулан, улица Жибек жолы, 75

8-72631-21600, 22342 www.T-Ryckulov.kz

5

Акимат Кордайского района

село Кордай, Толе би, 106

8-72636-21240, 21360 www.akimatkorday.kz

6

Акимат Шуского района

село Толе би, улица Толе би, 272

8-72638-32198,31955 www.zhambulshu.kz

7

Акимат Талаского района

город Каратау, площадь Достык,1

8-72644-62407, 60105 ekonomkaratau@mail.ru

8

Акимат Сарысуского района

город Жанатас, улица Бейбитшилик

8-72634-61437, 63281 www.sarysu.kz

9

Акимат Жуалынского района

село Бауыржан Момышулы, улица Жамбыла, 12

8-72635-21500, 21573  www.new.zhualy.kz Jua_fin@tarnet.kz

10

Акимат Жамбылского района

село Аса, улица Абая, 123

8-72633-22328, 211535 www.zhambyl.kz marxraiy@mail.ru

11

Акимат Мойынкумского района

село Мойынкум, улица Амангельды, 147

8-72642-24155, 24487 Moinkum_ akimat@mail.ru