"Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалды кеңсеге анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 22 шілдедегі N 214 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 30 шілдеде N 13-12-73 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 13 қарашада N 217 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009.11.13 N 217 Қаулысымен

      «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысына сәйкес, аудандық бюджетінен қаржыландыратын мемлекеттік органдарымен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын көтеру мақсатында, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТТІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының тұрғын үй- коммуналдық шаруашылығы, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен ұсынылатын «Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалды кеңсеге анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қоса берілген стандарт бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Л.В. Ганжаға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                     Б. Жұмабеков

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
22 шілдедегі № 214 қаулысымен
бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты «Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалды кеңсеге анықтама беру»

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалды кеңсеге анықтама беру мемлекеттік қызметінің тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 24-бабы, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 13-бабы 3-тармағының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет 151100 Солтүстік Қазақстан облысы, Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайында орналасқан «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі.(бұдан әрі - «ББ» ММ).
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып кәмелетке толмаған балаларға тиесілі тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе сатуға рұқсат беру үшін нотариалды кеңсеге анықтама беру табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсетілу мерзімі - үш жұмыс күні;
      2) қажетті құжаттарды тапсыруда кезекте тұруға, электронды сұраным түзуге жіберілетін ең ұзақ уақыт - отыз минут;
      3) құжаттарды алу кезіндегі кезек күтуге жіберілетін ең ұзақ  уақыт - отыз минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат аудандық «Нива» газетінде жарияланады, қажетті құжаттар туралы ақпарат, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайы бойынша «ББ» ММ ғимаратында ақпараттық стендте орналасады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету, сенбі және жексенбі күндерінен басқа, күнделікті сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезекке тұру арқылы, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз іске асады.
      11. «ББ» ММ қызмет көрсету орны Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайындағы ғимараттың екінші қабатында орналасқан. Қызмет көрсету орнында үстелдер, орындықтар қойылған, сонымен қатар қажетті құжаттар тізімдемесі және оларды толтыру үлгілері бар стенд ілінген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы келесі құжаттар ұсынуы керек:
      1) тұтынушының жеке куәлігі (төлқұжат);
      2) кәмелетке толмағанның туу туралы куәлігі;
      13. Өтініш бланктері Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7 мекен-жайы бойынша «ББ» ММ-нің мамандарымен беріледі.
      14. 12-тармақта аталған құжаттар «ББ» ММ маманына беріледі.
      15. Құжаттар тапсырған өтініш берушіге қабылданған күні және орындалу мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Қарастыру нәтижесі туралы өтініш беруші жазбаша түрде пошта арқылы немесе «ББ» ММ маманының жеке қабылдауында хабардар етіледі.
      17. Осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырмаған жағдайда өтініш берушіге мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылуы мүмкін.

3. Жұмыс қағидалары

      18. «ББ» ММ тұтынушыға қатынасында келесі қағидаларды басшылыққа алады:
      1) сыпайылық;
      2) кәсібилік;
      3) шұғылдылық;
      4) ақпараттың түсінікті етіп жеткізілуі;
      5) өтініш берушінің құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау;
      6) құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижесі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі нақты стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. «ББ» ММ жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын арнайы құрылған жұмысшы тобымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсетуді «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі қызметкерлерімен жүргізіледі.
      22. Шағым:
      1) Тимирязев ауданының әкіміне – Тимирязев ауданы Тимирязево селосы Уәлиханов көшесі, 1 тел. 2-12-40;
      2) Тимирязев аудандық сотына – Тимирязев ауданы Тимирязев селосы Уәлиханов көшесі 9, тел. 2-05-81.
      23. Қабылданған шағым азаматтардың шағымын тіркеу журналына тіркеледі және қолданыстағы заңмен белгіленген мерзімде қаралады,нәтижелері туралы өтініш берушіге пошта арқылы жазбаша немесе жеке қабылдауға тапсырылады.

6. Байланыс ақпарат

      24. Ұсынылған мемлекеттік қызметке жауапты, «ББ» ММ жетекшісінің мекен-жайы: 151100 Солтүстік Қазақстан облысы, Тимирязев ауданы, Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 7, бастықтың телефоны 8-715-37-2-05-86, қабылдау бөлмесі 8-715-37-2-05-85, электронды пошта адресі: Timyrroo66@mail.ru.
      25. Солтүстік Қазақстан облысы Білім департаменті жетекшісінің  мекенжайы: Петропавл қаласы, Конституция көшесі, 58, телефоны 8-715-46-33-34, электронды пошта адресі: obldosko @ maii.кz.

«Кәмелетке толмаған балаларға тиесілі
тұрғын үй алаңын ауыстыруға немесе
сатуға рұқсат беру үшін нотариалды
кеңсеге анықтама беру» мемлекеттік
қызмет көрсету стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіш-тердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіштер-дің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы көрсеткіштер-дің ағымдағы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

95

85

75

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

90

90

85

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

75

70

2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95

80

75

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

80

70

65

3.2. тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

90

80

75

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің % (үлесі)

50

45

40

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

0,1

0,2

0,25

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

95

90

85

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

85

70

65

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

95

70

65

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

100

95

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22 июля 2008 N 214. Зарегистрировано Управлением юстиции Тимирязевского района Северо-Казахстанской области 30 июля 2008 года N 13-12-73. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2009 года N 217

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13.11.2009 г N 217

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», в целях повышения качества оказания государственных услуг государственными органами, финансируемыми из районного бюджета, акимат района ПОСТАНОВИЛ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям», предоставляемой государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Ганжа Л.В.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б. Жумабеков

Утвержден
постановлением акимата района
22 июля 2008 года № 214

Стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок в
нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой
площади, принадлежащей несовершеннолетним детям»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании статьи 24 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области» (далее – ГУ «ОО»), расположенным по адресу: 151100 Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 7.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справок в нотариальную контору для разрешения обмена или продажи жилой площади, принадлежащей несовершеннолетним детям.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги - в течение  трех рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов, формирования электронного запроса - тридцать минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги - тридцать минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги публикуется в районной газете «Нива», информация о необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стенде в здании ГУ «ОО», находящемся по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова,7.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещение ГУ «ОО» располагается на втором этаже здания по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 7. В помещении имеются столы, стулья, а также стенд с перечнем необходимых документов и образцами  их заполнения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить следующие документы:
      1) удостоверение личности (паспорт) потребителя;
      2) свидетельство о рождении несовершеннолетнего
      13. Бланки заявлений выдаются специалистами ГУ «ОО» по адресу: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова,7.
      14. Документы, перечисленные в пункте 12, предъявляются специалисту ГУ «ОО».
      15. Заявителю, сдавшему документы, выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. О результате рассмотрения заявитель уведомляется в письменном виде по почте или на личном приеме у специалиста ГУ «ОО».
      17. В оказании государственной услуги может быть отказано в случае непредставления заявителем документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта.

3. Принципы работы

      18. По отношению к потребителям ГУ «ОО» руководствуется следующими принципами:
      1) вежливость;
      2) профессионализм;
      3) оперативность;
      4) доступное разъяснение информации;
      5) конфиденциальность информации о содержании документов заявителя;
      6) обеспечение сохранности документов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа ГУ «ОО», ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) должностного лица, оказание содействия в подготовке жалобы производится работниками ГУ «ОО».
      22. Жалоба подается:
      1) Акиму Тимирязевского района – Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-12-40
      2) В Тимирязевский районный суд, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-05-81
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале обращений граждан и рассматривается в предусмотренные действующим законодательством сроки. О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде, ответ направляется почтой либо вручается лично заявителю.

6. Контактная информация

      24. Адрес руководителя ГУ «ОО», ответственного за предоставляемую государственную услугу: 151100 Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Ш.Уалиханова, 7 телефон начальника 8-715–37-2-05-86, приемная 8-715-37-2-05-85, адрес электронной  почты: Timyrroo66@mail.ru
      25. Адрес руководителя Департамента образования Северо-Казахстанской области: город Петропавловск, улица Конституции, 58, телефон 8-715-46-33-34,  адрес электронной почты: obldosko @ mail. kz

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Выдача справок в нотариальную контору
для разрешения обмена или продажи жилой
площади, принадлежащей несовершеннолетним
детям»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

95

85

75

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

90

90

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

75

70

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

95

80

75

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80

70

65

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза

90

80

75

3.3 % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

45

40

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу

0,1

0,2

0,25

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95

90

85

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

85

70

65

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

95

70

65

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

100

95