Су қорын пайдалану және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлерін және су қорын пайдалану және cу алуды немесе жер үстiндегi ағын суды реттеумен байланысты қызметті жүзеге асыратын субъектілерге арналған тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2010 жылғы 18 ақпандағы N 100 және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 25 ақпандағы N 102 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 5 наурызда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6109 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2011 жылғы 13 сәуірдегі № 24-03/184 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2011 жылғы 25 сәуірдегі N 111 Бірлескен бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 2011.04.13 № 24-03/184 және ҚР Экономикалық даму және сауда министрінің 2011.04.25 N 111 (ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бірлескен бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының «Жеке кәсіпкерлік туралы» Заңының 38-бабының 2-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес су қорын пайдалану және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлері;
      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес су қорын пайдалану және cу алуды немесе жер үстiндегi ағын суды реттеумен байланысты қызметті жүзеге асыратын субъектілерге арналған тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Су ресурстары комитеті (Орман А.О.):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуге алынуын қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркеуге алынғаннан кейін ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырлуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министрі М.Ә. Оразаевқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуге алынған күннен бастап күшіне енеді және бірінші ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы               Қазақстан Республикасы
      Ауыл шаруашылығы                     Экономика және бюджеттік
      министрінінің м.а.                   жоспарлау министрі
      ______________ Е. Аман               _____________ Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасы       
Ауыл шаруашылығы министрінің 
міндетін атқарушының         
2010 жылғы 18 ақпандағы № 100
және Қазақстан Республикасы  
Экономика және бюджеттік     
жоспарлау министрінің        
2010 жылғы 25 ақпандағы № 102
бірлескен бұйрығына 1-қосымша
         

Су қорын пайдалану және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

      1. Осы су қорын пайдалану және қорғау саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлері (әрі қарай - Критерийлер) Қазақстан Республикасының Су кодексіне және Қазақстан Республикасының «Жеке кәсіпкерлік туралы» Заңына сәйкес, бассейндік су шаруашылығы басқармаларымен су объектілерінен су алуға байланысты қызметтерді жүзеге асыратын бастапқы су пайдаланушыларды тәуекел дәрежелеріне жатқызу үшін дайындалды.
      2. Осы Критерийлерде келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) су қорын пайдалану және қорғау саласындағы тәуекел – халықтың экономика салаларының сумен қамтамасыз етілуінің азаюы, қоршаған ортаға келтірілетін зиянның, салаларының, су объектілерінің ластануының, қоқымдануының және сарқылуының пайда болуы, бөлінген лимиттерге сәйкес су ресурстарын алуға арналған су пайдаланушылардың құқығының бұзылуының және су пайдаланушылардың қызметінің нәтижесінде келтірілетін зиянның ықтималдығы;
      2) бақылау субъекті – өз мұқтаждарын қанағаттандыру немесе оны қайталама су пайдаланушыларға жеткiзу үшiн тiкелей су объектiлерiнен су алуды жүзеге асыратын, сонымен қатар, шаруашылықтың әртүрлi салаларын сумен қамтамасыз ету үшiн тежеуiш гидротехникалық құрылыстардың көмегiмен жер үстiндегi ағын суды реттеу жөнiндегi қызметтердi жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар (бастапқы су пайдаланушылар).
      3. Бақылау субъектілерін тәуекел салдарының дәрежелеріне жатқызу бастапқы кезеңде – объективтік критерийлер және келесі жатқызуларда – субъективтік критерийлер негізінде жүргізіледі.
      4. Бастапқы жатқызу кезінде, барлық бақылау субъектілері, су объектілерінің стратегиялық маңызына және су алу көлеміне байланысты тәуекелдің үш дәрежесіне жіктеледі:
      жоғары дәрежеге - ерекше стратегиялық маңызды су шаруашылығы құрылыстарының тізіміне жатқызылған объектілерді пайдаланатын бақылау субъектілері жатады;
      орта дәрежеге - тәулігіне 5 мың текше метрден жоғары су алуды жүзеге асыратын, 10 миллион текше метрден жоғары көлемдегі су қоймаларын пайдаланатын бақылау субъектілері жатады;
      төмен дәрежеге - тәулігіне 5 мың текше метрден аспайтын су алуды жүзеге асыратын, 10 миллион текше метрден аспайтын көлемдегі су қоймаларын пайдаланатын бақылау субъектілері жатады.
      5. Осы Критерийлердің 4-тармағының екінші абзацында келтірілген бақылау субъектілері сумен қамтамасыз етудің өзекті стратегиялық желілері ретінде кейін, келесі жатқызуларда бұдан төмен тәуекел дәрежелеріне ауыстырылмайды.
      6. Келесі жатқызуларда, тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлеріне (1 және 2-қосымшалар) сәйкес, жиналған балдарға байланысты, бақылау субъектілері келесідей жіктеледі:
      жоғары тәуекел дәрежесіне - 45 және одан жоғары бал жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      орта тәуекел дәрежесіне - 30-дан бастап 45-ке дейін бал жинаған бақылау субъектілері жатқызылады;
      төмен тәуекел дәрежесіне - 30-дан аз бал жинаған бақылау субъектілері жатқызылады.
      7. Бір тәуекелдік деңгейдегі бақылау субъектілерін тексеруді басымды жоспарлау үшін мыналар негіз болады:
      су қоймасының ең жоғарғы көлемі;
      су алудың ең жоғарғы көлемі;
      гидравликалық, гидроаккумуляциялық және жылу электрстанцияларының гидротехникалық құрылыстарының ең жоғарғы күші;
      мелиорация жүйелері қызмет көрсететін суғару және құрғатудың ең үлкен алаңы.

Су қорын пайдалану және қорғау
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалаудың критерийлеріне    
1-қосымша         

Тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлері

Бұзушылық түрлері

Бұзушылық деңгейі

Балы

су объектiлерiн өз бетiнше басып алу, өз бетiнше су пайдалану, су пайдалану құқығын қайта табыстау

Өрескел

40

лимиттердi бұзып су алу, гидротехникалық жұмыстарды өз бетiнше жүргiзу

40

су объектiлерiнен өндiрiлген немесе бөлiнген жер асты және жер үстi суларын қырсыздықпен пайдалану

40

өзендердiң және басқа да су айдындарының жай-күйiне әсер ететiн ғимараттарды, құрылыстарды және басқа да объектiлердi өз бетiнше салу

35

өз бетiнше су ұңғымасын бұрғылау және жер асты суларының су тарту тоғандарын салу

30

сулардың және оларды пайдаланудың бастапқы есебiн жүргiзу ережесiнiң бұзылуы

Маңызды

25

жер үстi және жер асты суларының, ауыз сумен жабдықтау көздерiнiң ластануы, қоқыстануы және сарқылуы

20

су жиналымдарында олардың ластануын, топырақтың су эрозиясын және басқа да зиянды құбылыстарды туғызатын су қорғау режимiнiң бұзылуы

20

судың ластануын және қоқыстануын немесе олардың зиянды әсерiн болғызбайтын құрылыстары мен қондырғылары жоқ кәсiпорындарды, коммуналдық және басқа да объектiлердi пайдалануға беру

15

судың ластануынан, қоқыстануынан және сарқылуынан қорғауды, сондай-ақ су режимiнiң жай-күйiн жақсартуды қамтамасыз ететiн гидротехникалық, технологиялық, орман-мелиорациялық, санитарлық және басқа да iс-шаралардың жүргiзiлмеуi

15

сулардың және оларды пайдаланудың бастапқы есебiн жүргiзу ережесiнiң бұзылуы

маңызы төмен

10

сулардың және оларды пайдаланудың бастапқы есебiн жүргiзу ережесiнiң бұзылуы

5

мемлекеттiк су кадастрының есебi мен есептiлiгi деректерiн, су ресурстарын кешендi пайдалану мен қорғау схемаларын бұрмалау

5

су ресурстарын оларды кешендi пайдалану, экология мен су бөлу мүдделерiнде реттеуге кедергi жасау

5

Су қорын пайдалану және қорғау
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалаудың критерийлеріне    
2-қосымша        

Тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлері

Параметрлердің атауы

Балдар

1

Анықталған бұзушылықтардың дәрежесі және саны

Анықталған бұзушылықтардың негізінде есептеледі

2

Бассейндік кеңестердің, Бассейндік келісімдердің ұсынымдары мен ұсыныстарының орындалуы

орындалмады

мерзімі өткеннен кейін орындалды

30

20

3

Барлығы:

1 мен 2 қатарларының жиынтығы

Қазақстан Республикасы  
Ауыл шаруашылығы министрінің
міндетін атқарушының  
2010 жылғы 18 ақпандағы № 100
және Қазақстан Республикасы
Экономика және бюджеттік 
жоспарлау министрінің  
2010 жылғы 25 ақпандағы № 102
бірлескен бұйрығына   
2-қосымша        

Нысан

Су алуды немесе жер үстiндегi ағын суды реттеумен байланысты қызметті жүзеге асыратын субъектілерге арналған тексеру парағы

Органның атауы ___________________________________________________
__________________________________________________________________
Тексеру тағайындау туралы акті ___________________________________
                                                                (№, күні)
Субъектің атауы __________________________________________________
__________________________________________________________________
Орналасқан мекен-жайы ____________________________________________
__________________________________________________________________


Талаптар

иә

жоқ

қажет етілмейді

1

2

3

4

5

1

Су ресурстарын ұтымды пайдаланылады, судың ысырабын қысқартуға шаралар қолданылған




2

Су объектiлерi мен су шаруашылығы құрылыстарына ұқыпты қарайды, оларға зиян келтiрiлуiне жол берілмеген




3

Белгiленген су пайдалану лимиттерi, рұқсат етiлген көлемдерi мен режимдерi сақталған




4

Басқа су пайдаланушылар мен табиғат пайдаланушылардың құқықтары мен мүдделерiнiң бұзылуына жол берілмеген




5

Судың жай-күйiне әсер ететiн су шаруашылығы құрылыстары мен техникалық құрылғыларды ақаусыз күйiнде ұсталады, олардың пайдаланылу сапасы жақсартылған




6

Су ресурстарын пайдалануды есепке алу жүргізілуде




7

Су шаруашылығы құрылыстарының су тарту, су жiберу мен сарқынды және коллекторлық суларды ағызу құрылыстарын өлшеу құралдарымен және су өлшеу аспаптарымен жабдықталған




8

Су қорғау iс-шараларын жүзеге асырылуда




9

Арнайы су пайдалануға рұқсатта белгiленген су пайдалану шарттарын, сондай-ақ бақылаушы органдардың нұсқамаларын белгiленген мерзiмде толық көлемiнде орындалуда




10

Белгiленген нормативтерден асатын зиянды заттардың ағызылуына жол берілмеген




11

Су объектiсiн пайдалану туралы анық және толық ақпаратты мемлекеттiк органдарға уақтылы ұсынылады




12

Су үнемдеушi технологияларды, суарудың озық техникасын, сумен жабдықтаудың айналымдық және қайталама жүйелерiн енгiзуге шаралар қолданылған




13

Жер үстi және жер асты суларынан су жинау алаңының ластануына жол берілмеген




14

Су объектiлерiнiң су қорғау аймақтарының аумағында шаруашылық және өзге де қызметтiң белгiленген режимiнiң сақталуы қамтамасыз етілген




15

Су қорын пайдалану және қорғау саласындағы уәкiлеттi органның және жер қойнауын зерделеу мен пайдалану жөнiндегi уәкiлеттi органның тиiстi негiздемесi мен шешiмiнсiз ауыз су сапасындағы суды өндiрiстiк және басқа мұқтаждарға пайдалануға жол берілмеген




16

Су объектiлерi мен су шаруашылығы құрылыстарында өнеркәсiп қауiпсiздiгiнiң талаптары сақталған




17

Су объектiлерi мен су шаруашылығы құрылыстарында жеке тұлғалардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз етілген




18

Барлық авариялық жағдайлар мен су пайдаланудың технологиялық режимiнiң бұзылуы туралы төтенше жағдайлар саласындағы уәкiлеттi органның аумақтық органдарына және облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергiлiктi атқарушы органдарына дереу хабарланады




19

Су объектiлерiне зиян келтiрiлуiн болғызбау жөнiнде шаралар қолданылған




20

Су пайдаланғаны үшiн төлемдердiң уақтылы төленуi жүзеге асырылуда




21

Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексiне сәйкес Қоршаған ортаға эмиссияларды жүзеге асыру кезiнде экологиялық pұқсaт алынған




22

Су шаруашылығы жүйелерi мен құрылыстарының тиiстi техникалық жай-күйiн, сондай-ақ олардың қауiпсiздiгiн қамтамасыз етілген




23

Шартқа сәйкес су пайдаланушылар белгiленген мерзiмде сумен қамтамасыз етілген




24

Су пайдаланушылармен келiсiм бойынша су бөлетiн орындарда cу өлшеу аспаптары орнатылған




25

Су объектiлерiнiң ластануын, қоқыстануын және сарқылуын, судың зиянды әсерiн болғызбайтын шаралар қолданылған




26

Гидромелиорациялық жүйенiң, су шаруашылығы құрылысының паспорты бар




27

Жеке және заңды тұлғалардың балансындағы гидрогеологиялық ұңғымалар, соның iшiнде өздiгiнен төгiлетiн және барлау ұңғымалары, сондай-ақ пайдалануға жарамсыз немесе пайдаланылуы тоқтатылған ұңғымалар консервациялау құрылғыларымен жабдықталған немесе жойылған




28

Бұрғылау және басқа да кен жұмыстарын жүргiзу кезiнде жеке және заңды тұлғалар суы бар жиектердi ашса, олар өздiгiнен төгiлетiн және барлау ұңғымаларын реттеушi құрылғылармен және бақылау құралдарымен жабдықталған




29

Жер асты суларының су алу құрылыстарын пайдаланатын жеке және заңды тұлғалар жер асты суларының санитарлық қорғау аймағы мен олардың мониторингi ұйымдастырылған




30

Су объектiлерiнiң су қорғау белдеулерiндегi жер учаскелерiнде жеке және заңды тұлғалармен шаруашылық қызмет режимiне қойылатын талаптар сақталған




Инспекцияның лауазымды тұлғалары:
_______________________ _______________ __________________________
          (лауазымы)            (қолы)             (Аты-жөні)
_______________________ _______________ __________________________
         (лауазымы)            (қолы)             (Аты-жөні)

Мемлекеттік бақылау субъектісінің жетекшісі, жеке кәсіпкер:

____________________________________________  ___________________
                  (Аты-жөні, лауазымы)                    (қолы)

Об утверждении Критериев оценки степени рисков в области использования и охраны водного фонда и формы проверочного листа для субъектов, осуществляющих деятельность, связанную с забором воды или регулированием поверхностного стока

Совместный приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 18 февраля 2010 года № 100 и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 25 февраля 2010 года № 102. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 марта 2010 года № 6109. Утратил силу совместным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 13 апреля 2011 года № 24-03/184 и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 25 апреля 2011 года № 111

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра сельского хозяйства РК от 13.04.2011 № 24-03/184 и Министра экономического развития и торговли РК от 25.04.2011 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить:
      1) Критерии оценки степени рисков в области использования и охраны водного фонда согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) форму проверочного листа для субъектов, осуществляющих деятельность, связанную с забором воды или регулированием поверхностного стока согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету по водным ресурсам Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (Орман А.О.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование;
      3) обеспечить размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан Оразаева М.А.
      4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

И.о. Министра сельского хозяйства   Министр экономики и бюджетного
Республики Казахстан                планирования Республики Казахстан
Е. Аман                             Б. Султанов

Приложение 1        
к совместному приказу   
И.о. Министра сельского  
хозяйства Республики Казахстан
от 18 февраля 2010 года № 100
и Министра экономики и  
бюджетного планирования  
Республики Казахстан    
от 25 февраля 2010 года № 102

Критерии
оценки степени рисков в области
использования и охраны водного фонда

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков в области использования и охраны водного фонда (далее - Критерии) разработаны в соответствии c Водным Кодексом Республики Казахстан и Законом Республики Казахстан "О частном предпринимательстве", для отнесения бассейновыми водохозяйственными управлениями первичных водопользователей, осуществляющих забор воды из водных объектов по степеням риска.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) риск в области использования и охраны водного фонда - вероятность снижения водообеспеченности населения, отраслей экономики, причинения вреда окружающей среде, возникновения загрязнения, засорения и истощения водных объектов, нарушения прав водопользователей на получение водных ресурсов в соответствии с выделенными лимитами, а также вредного воздействия вод на человека в результате деятельности водопользователей, с учетом степени тяжести его последствий;
      2) субъект контроля - физические и юридические лица, осуществляющие забор воды непосредственно из водных объектов для удовлетворения собственных нужд или поставки ее для вторичных водопользователей, а также осуществляющие услуги по регулированию поверхностного стока при помощи подпорных гидротехнических сооружений для обеспечения водой различных отраслей хозяйства (первичные водопользователи).
      3. Отнесение субъектов контроля по степеням рисков осуществляется на основании объективных критериев - при первичном отнесении и субъективных критериев - при последующем отнесении.
      4. При первичном отнесении, все субъекты контроля, в зависимости от стратегической значимости водных объектов и объемов водозабора распределяются по трем степеням риска:
      к высокой степени риска - субъекты контроля, которые эксплуатируют объекты, отнесенные к перечню водохозяйственных сооружений имеющих особое стратегическое значение;
      к средней степени риска - субъекты контроля, осуществляющие забор воды свыше 5 тысяч кубических метров в сутки, эксплуатацию водохранилищ объемом 10 миллионов кубических метров и выше;
      к незначительной степени риска - субъекты контроля, осуществляющие забор воды менее 5 тысяч кубических метров в сутки, эксплуатацию водохранилищ объемом менее 10 миллионов кубических метров.
      5. Как ключевые, стратегические узлы водообеспечения, субъекты контроля указанные в абзаце втором пункта 4 настоящих Критериев в дальнейшем, на последующих этапах не переводятся в более низкие степени риска.
      6. При последующем отнесении, в зависимости от cуммы баллов, начисленных по итогам проведенных проверок в соответствии с критериями оценки степени риска (приложения 1 и 2) субъекты контроля распределяются:
      к высокой степени риска - субъекты контроля, набравшие 45 и более баллов;
      к средней степени риска - субъекты контроля, набравшие от 30 до 45 баллов;
      к незначительной степени риска - субъекты контроля, набравшие менее 30 баллов.
      7. Основанием для приоритетного планирования проверок субъектов контроля одного уровня риска являются:
      наибольший объем водохранилища;
      наибольший объем водозабора;
      наибольшая мощность гидротехнических сооружений, гидравлических, гидроаккумулирующих и тепловых электростанций;
      наибольшая площадь орошения и осушения, обслуживаемая сооружениями мелиоративных систем.

Приложение 1         
к Критериям оценки степени рисков
в области использования и охраны
водного фонда         

Критерии оценки степени риска

Виды нарушений

Степень
нарушений

Баллы

самовольный захват водных объектов, самовольное водопользование,
переуступка права водопользования

Грубые

40

забор воды с нарушением лимитов, самовольное производство
гидротехнических работ

40

бесхозяйственное использование подземных и поверхностных вод,
добытых или отведенных из водных объектов

40

самовольное строительство зданий, сооружений и других объектов,
влияющих на состояние рек и других водоемов

35

самовольное бурение скважин на воду и строительство водозаборов
подземных вод

30

нарушение правил эксплуатации водохозяйственных сооружений и
устройств

Значитель-
ные

25

засорение, истощение поверхностных и подземных вод, источников
питьевого водоснабжения

20

нарушение водоохранного режима на водосборах, вызывающее водную
эрозию почв и другие вредные явления

20

ввод в эксплуатацию предприятий, коммунальных и других объектов
без сооружений и устройств, предотвращающих засорение вод или их
вредное воздействие

15

непроведение гидротехнических, технологических,
лесомелиоративных, санитарных и других мероприятий,
обеспечивающих охрану вод от засорения и истощения, а также
улучшение состояния режима вод

15

повреждение водохозяйственных сооружений и устройств, а также
противопожарных систем водоснабжения, уничтожение водоохранных и
водохозяйственных знаков

Незначи-
тельные

10

нарушение правил ведения первичного учета вод и их использования

5

искажение данных учета и отчетности государственного водного
кадастра, схем комплексного использования и охраны водных
ресурсов

5

воспрепятствование регулированию водными ресурсами в интересах
их комплексного использования, экологии и вододеления

5

Приложение 2         
к Критериям оценки степени рисков
в области использования и охраны
водного фонда        

Критерии оценки степени риска

Наименование параметров

Баллы

1

Степень и количество выявленных
нарушений

Рассчитывается на основании выявленных
нарушений

2

Исполнение рекомендаций и предложений
Бассейновых советов, Бассейновых
соглашений

не исполнено

исполнено со срывом
сроков

30

20

3

Итого:

Сумма строк 1 и 2

Приложение 2        
      к совместному приказу    
И.о. Министра сельского   
хозяйства Республики Казахстан
от 18 февраля 2010 года № 100
и Министра экономики и   
бюджетного планирования   
Республики Казахстан     
от 25 февраля 2010 года № 102

Форма

Проверочный лист
для субъектов, осуществляющих деятельность, связанную с забором
воды или регулированием поверхностного стока

Наименование органа _________________________________________________
_____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки ___________________________________________
                                     (№, дата)

Наименование субъекта _______________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Адрес места нахождения ______________________________________________
_____________________________________________________________________


Требования

да

нет

Не
требу-
ется

1

2

3

4

5

1

Водные ресурсы используются рационально, меры к сокращению
потерь воды приняты




2

К водным объектам и водохозяйственным сооружениям относятся
бережно, нанесение им вреда не допущено




3

Установленные лимиты, разрешенные объемы и режим
водопользования соблюдены




4

Нарушения прав и интересов других водопользователей и
природопользователей не допущено




5

Водохозяйственные сооружения и технические устройства,
влияющие на состояние вод содержатся в исправном состоянии, их
эксплуатационные качества улучшены




6

Учет использования водных ресурсов ведется




7

Водозаборы, водовыпуски водохозяйственных сооружений и
сбросные сооружения сточных и коллекторных вод оборудованы
средствами измерения и водоизмерительными приборами




8

Водоохранные мероприятия осуществляются




9

Условия водопользования, определенные разрешением на
специальное водопользование, а также предписания
контролирующих органов выполняются в установленные сроки в
полном объеме




10

Сброс вредных веществ, превышающих установленные нормативы не
допущен




11

Достоверная и полная информация об использовании водного
объекта представляется своевременно




12

Меры к внедрению водосберегающих технологий, прогрессивной
техники полива, оборотных и повторных систем водоснабжения
приняты




13

Загрязнение площади водосбора поверхностных и подземных вод не
допущено




14

Соблюдение установленного режима хозяйственной и иной
деятельности на территории водоохранных зон водных объектов
обеспечено




15

Использование воды питьевого качества на производственные и
другие нужды без соответствующего обоснования и решения
уполномоченного органа и уполномоченного органа по изучению и
использованию недр не допущено




16

Требования промышленной безопасности на водных объектах и
водохозяйственных сооружениях соблюдены




17

Безопасность физических лиц на водных объектах и
водохозяйственных сооружениях обеспечена




18

Обо всех аварийных ситуациях и нарушениях технологического
режима водопользования в территориальные органы
уполномоченного органа в области чрезвычайных ситуаций и
местные исполнительные органы области (города республиканского
значения, столицы), сообщается немедленно




19

Меры по предотвращению вреда водным объектам приняты




20

Платежи за водопользование осуществляются своевременно




21

Экологическое разрешение при осуществлении эмиссий в
окружающую среду в соответствии с Экологическим кодексом
Республики Казахстан получено




22

Надлежащее техническое состояние водохозяйственных систем и
сооружений, а также их безопасность обеспечена




23

Водопользователей водой обеспечено согласно договору в
установленные сроки




24

Водоизмерительные приборы в точках выдела установлены по
согласованию с водопользователями




25

Меры, предотвращающие загрязнение, засорение и истощение
водных объектов и вредное воздействие вод приняты




26

Паспорт гидромелиоративной системы, водохозяйственного
сооружения имеется




27

Гидрогеологические скважины находящиеся на балансе физических
и юридических лиц, в том числе самоизливающиеся и разведочные,
а также скважины не пригодные к эксплуатации или использование
которых прекращено, оборудованы устройствами консервации или
ликвидированы




28

Самоизливающиеся и разведочные скважины, которые образовались
при проведении буровых и других горных работ физическими и
юридическими лицами, когда были вскрыты водоносные горизонты,
оборудованы регулирующими устройствами и средствами контроля




29

Физическими и юридическими лицами, эксплуатирующими
водозаборные сооружения подземных вод организованы зоны
санитарной охраны




30

На земельных участках расположенных в водоохранных зонах и
полосах водных объектов, физическими и юридическими лицами
соблюдены установленные требования к режиму хозяйственной
деятельности




Должностные лица Инспекции:
___________________________ ____________     _______________________
     (должность)              (подпись)             (Ф.И.О.)

___________________________ ____________      _______________________
     (должность)              (подпись)              (Ф.И.О.)

Руководитель субъекта контроля, индивидуальный предприниматель:
_____________________________________       _______________________
      (Ф.И.О., должность)                          (подпись)