Азаматтардың жекелеген санаттарына 2010-2012 жылдарға арналған әлеуметтік көмек

Қостанай облысы Қарабалық ауданы әкімдігінің 2010 жылғы 15 наурыздағы № 72 қаулысы. Қостанай облысы Қарабалық ауданының Әділет басқармасында 2010 жылғы 26 наурызда № 9-12-135 тіркелді. Қолданылу мерзімінің аяқталуына байланысты күші жойылды - (Қостанай облысы Қарабалық ауданы әкімі аппараты бысшысының 2013 жылғы 2 мамырдағы № 05-10/468 хатымен)

      Ескерту. Қолданылу мерзімінің аяқталуына байланысты күші жойылды - (Қостанай облысы Қарабалық ауданы әкімі аппараты бысшысының 02.05.2013 № 05-10/468 хатымен).

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 56-бабы 1-тармағының 4) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 1-тармағының 1-3)14) тармақшаларына, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 1516-бабыларына, Қостанай облысы әкімдігінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 106 "Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" қаулысына, Қарабалық аудандық мәслихатының 2009 жылғы 25 желтоқсандағы № 225 "Қарабалық ауданының 2010-2012 жылдарға арналған аудандық бюджеті туралы" шешіміне сәйкес, "Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек" бюджет бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында, Қарабалық ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Жергілікті бюджеттен келесі әлеуметтік төлемдер белгіленсін:
      қайтыс күніне дейін бірге тұрған отбасының мүшелеріне, немесе жерлеуді өткізген тұлғаларға қайтыс болған жұмыссыздарды жерлеуге жиырма еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде біржолғы әлеуметтік көмек төленеді;
      қайтыс болған кәмелетке толмаған жасөспірімдерді жерлеуге бір ата-анасына немесе басқа заңды өкіліне, егер олар баланың қаза болған күніне жұмыспен қамту мәселелер бойынша өкілетті органында жұмыссыз ретінде тіркелген болған жағдайда жиырма еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде біржолғы әлеуметтік көмек тағайындалады;
      емдеу фазасында ұстайтын туберкулездің жұқпалы нысанымен ауыратын азаматтарға қосымша тамақтандыруға жеті еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде біржолғы жылдық әлеуметтік көмек;
      Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне тұрмыстық қажеттілігіне бюджетпен қарастырылған қаржы шегінде үш мың теңге мөлшерінде әлеуметтік көмек;
      мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмегін алушылар болып табылатын аз қамтылған азаматтарға тоқсанына үш айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде азық түлік корзина мөлшерінің өсуіне байланысты әлеуметтік көмектің қосымша түрі;
      "Қарабалық ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінде тіркелген аз қамтылған азаматтарға бюджетпен қарастырылған қаражат шегінде еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінен 40 пайыз мөлшерінде құжаттаманы жүргізуге әлеуметтік көмек;
      18 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды компьютерлік томографпен қарауына байланысты шығынды өтеу жөніндегі есеп айырысу құжаттарының (шот) негізінде тексеру құнынан 100 пайыз мөлшерінде әлеуметтік көмек;
      мүгедек күніне қарсы 18 жасқа дейінгі мүгедек-балаларға және 1, 2, 3 топтардағы мүгедектерге бюджетпен қарастырылған қаржы шегінде бір еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде біржолғы әлеуметтік көмек;
      Қостанай облысының оңалту орталығында сауықтырудан өткен мүгедектерге бюджетпен қарастырылған қаржы шегінде екі еселеген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде әлеуметтік көмек;
      халықтың әлеуметтік қорғау санаттарына жататын, жан табысы күнкөріс деңгейі шамасынан төмен отбасыларынан, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмегін алуға құқығы бар, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жоғары білім алуына байланысты шығындарды өтеу үшін жергілікті бюджет арқылы оқитын отбасыларынан жастарға әлеуметтік көмек.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - Қостанай облысы Қарабалық ауданы әкімдігінің 2010.04.07 № 100 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараныз) қаулысымен.
      2. "Қарабалық ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - өкілетті орган) әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу жөніндегі өкілетті орган болып анықталсын.
      3. Әлеуметтік көмек тағайындау үшін қажетті құжаттардың тізімі қосымшаға сәйкес анықталсын.
      4. Әлеуметтік көмектің төлеуі екінші деңгейі банктер немесе банктық операциялардың тиісті түрлеріне Қазақстан Республикасы Ұлттық банкісінің лицензиясы бар ұйымдар арқылы әлеуметтік көмек алушының дербес шотына ақша қаражатты аудару жолымен өкілетті органмен тапсырылған тізімдеріне сәйкес жүзеге асырылады.
      5. "Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек" бюджет бағдарламасы бойынша әлеуметтік көмектің қаржыландыруы іске асырылсын.
      6. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары М. Исенбаевқа жүктелсін.
      7. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2010 жылдың 1 қаңтарынан басталған іс-әрекетке таратылады.

      Қарабалық
      ауданының әкімі                            Ф. Филиппов
 

Аудан әкімдігінің     
2010 жылғы 15 наурыздағы 
№ 72 қаулысына қосымша  

Әлеуметтік көмек тағайындау үшін қажетті
құжаттардың тізімі

      Ескерту. Қосымшаға өзгерту енгізілді - Қостанай облысы Қарабалық ауданы әкімдігінің 2010.04.07 № 100 (қолданысқа енгізілу тәртібін 3-тармақтан қараныз) қаулысымен.

      1. Қайтыс болған жұмыссыздарды жерлеуге:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның (әрі қарай – арыз беруші) жазбаша арызы;
      өлім туралы куәлігінің көшірмесі;
      қайтыс болған адамның жұмыссыз ретінде тіркеуін куәландыратын өкілетті органынан анықтама;
      жұмыссыздың жеке басын куәлындыратын құжаттың көшірмесі;
      арыз берушінің жеке басын куәлындыратын құжаттың көшірмесі.
      Егер жерлеу отбасының мүшелерімен өткізілсе, арыз беруші азаматтарды тіркеу кітабының көшермесін ұсынады.
      Егер жерлеу қаза болған отбасының мүшелерімен өткізілмесе, арыз беруші жерлеудің өткізілгенін куәландырылатын құжаттың көшермесін ұсынады.
      2. Кәмелетке толмаған қайтыс болған балаларды жерлеуге:
      бір ата-анасының немесе басқа заңды өкілінің жазбаша арызы;
      өлім туралы куәлігінің көшірмесі;
      баланың тууы туралы куәлігінің көшірмесі;
      өкілетті органынан бір ата-анасының немесе заңды өкілінің жұмыссыз ретінде тіркелгені туралы анықтама;
      ата-анасының немесе заңды өкілінің жеке басын куәлындыратын құжаттың көшірмесі;
      баланы (қызды) асырап алушылар кәмелетке толмаған баланың баланы (қызды) асырап алу туралы сот шешімінің көшірмесін ұсынады;
      қамқоршылар (қорғаншылар) кәмелетке толмаған балаға қамқоршылықты (қорғаншылықты) тағайындау туралы жергілікті атқару органнан қаулы көшірмесін ұсынады.
      3. Емдеу фазасында ұстайтын туберкулездің жұқпалы нысанымен ауыратын азаматтарға қосымша тамақтандыруға:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның (әрі қарай – арыз беруші) жазбаша арызы;
      арыз берушінің мәртебесін растайтын құжаттың көшірмесі (дәрігерлік-консультациялық комиссияның анықтамасы);
      арыз берішінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
      4. Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектерге тұрмыстық қажеттілігіне:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның жазбаша арызы;
      арыз берушінің мәртебесін растайтын құжаттың көшірмесі (Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектердің куәлігі);
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
      5. Азық түлік корзина мөлшерінің өсуіне байланысты мемлекеттік әлеуметтік көмек алушылары болып табылатын аз қамтылған азаматтарға:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның жазбаша арызы;
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.
      6. Өкілетті органында тіркеуде тұратын аз қамтылған азаматтарға, құжаттамаға:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның сенімшілік тұлғаның шотына әлеуметтік көмегін есептеу туралы жазбаша арызы;
      сенімшілік тұлғаның әлеуметтік көмекті оның шотына аудару оның келісімі туралы жазбаша арызы;
      бейнесурет жасап шығарғаны үшін жеке есеп туралы куәландыратын кассалық чегі;
      куәлік жасауына төлем туралы квитанцияның көшірмесі.
      7. 18 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды компьютерлік томографпен қарауына байланысты шығынды өтеу жөніндегі:
      бір ата-анасының немесе басқа заңды өкілінің жазбаша арызы;
      18 жасқа дейінгі мүгедек-балаларды компьютерлік томографпен қарауына "Қостанай облыстық аурухана" мемлекеттік коммуналдық казыналық кәсіпорнының бағыттау көшірмесі;
      баланың тууы туралы куәлігінің көшірмесі (16 жасқа дейінгі мүгедек-балалар үшін), жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (16 жасынан 18 жасына дейін мүгедек-балалар үшін);
      баланың мүгедектегі туралы анықтамасының көшірмесі;
      мүгедек-баланың ата-анасы немесе басқа заңды өкілінің жеке басын растайтын құжаттың көшірмесі;
      баланы (қызды) асырап алушылар кәмелетке толмаған мүгедекті асырап алу туралы соттың шешімін ұсынады;
      қорғаншылар (қамқоршылар) кәмелетке толмаған мүгедекке қорғаншы (қамқоршы) тағайындауы туралы жергілікті атқару органынан қаулы көшірмесін ұсынады;
      тексеруге қолма-қол есеп жасалғанын куәландыратын кассалық чегі.
      8. Мүгедек күніне қарсы:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның жазбаша арызы;
      баланың тууы туралы куәлігінің көшірмесі (16 жасқа дейінгі мүгедек-бала үшін);
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі (16 жасқа толған және одан үлкен мүгедек үшін);
      мүгедектік туралы анықтаманың көшермесі;
      18 жасқа дейінгі мүгедек-баланың ата-анасының немесе басқа заңды өкілінің жеке басын растайтын құжаттың көшірмесі;
      баланы (қызды) асырап алушылар кәмелетке толмаған мүгедекті баланы (қызды) асырап алу туралы сот шешімінің көшермесін ұсынады;
      қорғаншылар (қамқоршылар) жергілікті атқару органының кәмелетке толмаған мүгедекке қорғаншыны (қамқоршыны) тағайындау туралы қаулысының көшермесін ұсынады.
      9. Қостанай облысының оңалту орталығында сауықтырудан өткен мүгедектерге:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның жазбаша арызы;
      амбулаторлық, стационарлық науқастың медициналық картасынан шығару қағазы;
      жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      мүгедектік туралы анықтаманың көшірмесі.
      10. халықтың әлеуметтік қорғау санаттарына жататын, жан табысы күнкөріс деңгейі шамасынан төмен отбасыларынан, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмегін алуға құқығы бар, Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жоғары білім алуына байланысты шығындарды өтеу үшін жергілікті бюджет арқылы оқитын отбасыларынан жастарға:
      әлеуметтік көмек алуға үміткер тұлғаның жазбаша арызы;
      мекен-жай туралы анықтама;
      оқу орнынан анықтама;
      оқу бағасы туралы анықтама немесе шот-фактура;
      табыс туралы анықтама.
      11. Әлеуметтік көмек тағайындау үшін қажетті құжаттар көшермелер мен түпнұсқалар түрінде тексеріс үшін ұсынылады, кейін құжаттардың түпнұсқалары арыз берушіге қайтарылады.

О социальной помощи отдельным категориям граждан на 2010-2012 годы

Постановление акимата Карабалыкского района Костанайской области от 15 марта 2010 года № 72. Зарегистрировано Управлением юстиции Карабалыкского района Костанайской области 26 марта 2010 года № 9-12-135. Утратило силу в связи с истечением срока применения - (письмо руководителя аппарата акима Карабалыкского района Костанайской области от 2 мая 2013 года № 05-10/468)

      Сноска. Утратило силу в связи с истечением срока применения - (письмо руководителя аппарата акима Карабалыкского района Костанайской области от 02.05.2013 № 05-10/468).

      В соответствии с подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, подпунктами 1-3)14) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьями 1516 Закона Республики Казахстан "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", постановлением акимата Костанайской области от 30 января 2008 года № 106 "Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов", решением Карабалыкского районного маслихата от 25 декабря 2009 года № 225 "О районном бюджете Карабалыкского района на 2010-2012 годы", в целях реализации бюджетной программы "Социальная помощь отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов", акимат Карабалыкского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Определить следующие социальные выплаты из местного бюджета:
      единовременную социальную помощь на погребение умерших безработных в размере двадцатикратного месячного расчетного показателя, выплачивается членам семьи умершего, совместно проживающим с ним на день смерти, либо лицам, осуществившим погребение;
      единовременную социальную помощь на погребение умерших несовершеннолетних детей в размере двадцатикратного месячного расчетного показателя, назначается одному из родителей или иному законному представителю в случае, если они на день смерти ребенка зарегистрированы в качестве безработного в уполномоченном органе по вопросам занятости;
      единовременную ежегодную социальную помощь гражданам, больным заразной формой туберкулеза в поддерживающей фазе лечения на дополнительное питание в размере семикратного месячного расчетного показателя;
      ежемесячную социальную помощь участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на бытовые нужды в размере трех тысяч тенге в пределах средств, предусмотренных бюджетом;
      дополнительный вид социальной помощи малообеспеченным гражданам, являющимся получателями государственной адресной социальной помощи, в связи с увеличением размера продовольственной корзины в размере трехкратного месячного расчетного показателя в квартал;
      социальную помощь малообеспеченным гражданам, состоящим на учете в государственном учреждении "Отдел занятости и социальных программ Карабалыкского района", на документирование в размере 40 процентов от величины месячного расчетного показателя, в пределах средств, предусмотренных бюджетом;
      социальную помощь по возмещению расходов, связанных с обследованием на компьютерном томографе детей-инвалидов до 18 лет в размере 100 процентов от стоимости обследования на основании расчетных документов (счет);
      единовременную социальную помощь детям–инвалидам до 18 лет и инвалидам 1, 2, 3 групп ко Дню инвалида в размере одного месячного расчетного показателя, в пределах средств, предусмотренных бюджетом;
      социальную помощь инвалидам, прошедшим оздоровление в реабилитационных центрах Костанайской области в двухкратном размере месячного расчетного показателя, в пределах средств, предусмотренных бюджетом;
      социальную помощь молодежи, относящейся к социально защищаемым слоям населения, из семей, в которых подушевой доход ниже величины прожиточного минимума и из семей, обладающих правом на получение государственной адресной социальной помощи, которые обучаются за счет средств местного бюджета, для возмещения расходов, связанных с получением ими высшего образования в учебных заведениях Республики Казахстан.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Карабалыкского района Костанайской области от 07.04.2010 № 100 (порядок введения в действие см. в пункте 3).
      2. Определить уполномоченным органом по назначению и выплате социальной помощи государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Карабалыкского района" (далее – уполномоченный орган.
      3. Определить перечень документов, необходимых для назначения социальной помощи, согласно приложению.
      4. Выплата социальной помощи осуществляется путем перечисления денежных средств на лицевой счет получателя социальной помощи через банки второго уровня или организации, имеющие лицензии Национального банка Республики Казахстан на соответствующие виды банковских операций, согласно спискам, представленным уполномоченным органом.
      5. Финансирование социальной помощи производить по бюджетной программе "Социальная помощь отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов".
      6. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района М. Исенбаева.
      7. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на действия, возникшие с 1 января 2010 года.

      Аким
      Карабалыкского района                      Ф. Филиппов
 

Приложение        
к постановлению акимата  
от 15 марта 2010 года № 72 

Перечень документов, необходимых для назначения
социальной помощи

      Сноска. Приложение с изменениями, внесенными постановлением акимата Карабалыкского района Костанайской области от 07.04.2010 № 100 (порядок введения в действие см. в пункте 3).

      1. На погребение умерших безработных:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи (далее - заявитель);
      копия свидетельства о смерти;
      справка из уполномоченного органа, подтверждающая, что умерший был зарегистрирован в качестве безработного;
      копия документа, удостоверяющего личность безработного;
      копия документа, удостоверяющего личность заявителя.
      Если погребение осуществлено членами семьи, заявитель представляет копию книги регистрации граждан.
      Если погребение осуществлено не членами семьи умершего, заявитель представляет копию документа, подтверждающего осуществление погребения.
      2. На погребение умерших несовершеннолетних детей:
      письменное заявление одного из родителей или иного законного представителя;
      копия свидетельства о смерти;
      копия свидетельства о рождении ребенка;
      справка из уполномоченного органа о регистрации одного из родителей или иного законного представителя в качестве безработного;
      копия документа, удостоверяющего личность родителя или иного законного представителя;
      усыновители (удочерители) представляют копию решения суда об усыновлении (удочерении) несовершеннолетнего ребенка;
      опекуны (попечители) представляют копию постановления местного исполнительного органа об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетним ребенком.
      3. Гражданам, больным заразной формой туберкулеза в поддерживающей фазе лечения на дополнительное питание:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи (далее - заявитель);
      копия документа, удостоверяющего статус заявителя (справка врачебно-консультационной комиссии);
      копия документа, удостоверяющего личность заявителя.
      4. Участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на бытовые нужды:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи;
      копия документа, подтверждающего статус заявителя (удостоверение участника Великой Отечественной войны или инвалида);
      копия документа, удостоверяющего личность.
      5. Малообеспеченным гражданам, являющимся получателями государственной адресной социальной помощи, в связи с увеличением размера продовольственной корзины:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи;
      копия документа, удостоверяющего личность заявителя.
      6. Малообеспеченным гражданам, состоящим на учете в уполномоченном органе, на документирование:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи о перечислении социальной помощи на счет доверенного лица;
      письменное заявление доверенного лица о согласии на перечисление на его счет социальной помощи;
      кассовый чек, свидетельствующий о наличном расчете за изготовление фотографий;
      копия квитанции об оплате за изготовление удостоверения.
      7. По возмещению расходов, связанных с обследованием на компьютерном томографе детей-инвалидов до 18 лет:
      письменное заявление родителя или иного законного представителя;
      копия направления государственного коммунального казенного предприятия "Костанайская областная больница" на обследование компьютерным томографом ребенка-инвалида, не достигшего 18 лет;
      копия свидетельства о рождении (для детей–инвалидов, не достигших 16 лет), копия документа, удостоверяющего личность (для детей-инвалидов с 16 до 18 лет);
      копия справки об инвалидности ребенка;
      копия документа, удостоверяющего личность родителя или иного законного представителя ребенка–инвалида;
      усыновители (удочерители) представляют копию решения суда об усыновлении (удочерении) несовершеннолетнего инвалида;
      опекуны (попечители) представляют копию постановления местного исполнительного органа об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетним инвалидом;
      кассовый чек, свидетельствующий о наличном расчете за обследование.
      8. Ко Дню инвалида:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи;
      копия свидетельства о рождении (для ребенка-инвалида до 16 лет);
      копия документа, удостоверяющего личность (для инвалида, достигшего шестнадцатилетнего возраста и старше);
      копия справки об инвалидности;
      копия документа, удостоверяющего личность родителя или иного законного представителя ребенка–инвалида до 18 лет;
      усыновители (удочерители) представляют копию решения суда об усыновлении (удочерении) несовершеннолетнего инвалида;
      опекуны (попечители) представляют копию постановления местного исполнительного органа об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетним инвалидом.
      9. Инвалидам, прошедшим оздоровление в реабилитационных центрах Костанайской области:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи;
      выписка из медицинской карты амбулаторного, стационарного больного;
      копия документа, удостоверяющего личность;
      копия справки об инвалидности.
      10. Молодежи, относящейся к социально защищаемым слоям населения, из семей, в которых подушевой доход ниже величины прожиточного минимума и из семей, обладающих правом на получение государственной адресной социальной помощи, которые обучаются за счет средств местного бюджета, для возмещения расходов, связанных с получением ими высшего образования в учебных заведениях Республики Казахстан:
      письменное заявление лица, претендующего на получение социальной помощи;
      справка с места жительства;
      справка с места учебы;
      справка о стоимости обучения или счет-фактура;
      справка о доходах.
      11. Документы, необходимые для назначения социальной помощи, предоставляются в копиях и подлинниках для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.