Атырау облысының елді мекендерінде жасыл желекті екпелер құру, күтіп ұстау және қорғау Қағидасын бекіту туралы

Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешімі. Атырау облыстық Әділет департаментінде 2010 жылғы 9 қарашада № 2574 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облыстық мәслихатының 2016 жылғы 12 желтоқсандағы № 76-VI шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облыстық мәслихатының 12.12.2016 № 76-VI шешімімен.
      Ескерту. Ереженің мемлекеттік тілдегі мәтінінде: "Қалалар, кенттік және поселкелік округ", "қала, кенттік және поселкелік округ", "қала, кенттік және поселке округі", "қала, кенттік және поселкелік округ", "қаланы, кенттік және поселкелік округті", "қала, кенттік және поселкелік округтерде", "қала, кенттік және поселке", "қала, кенттік және поселкелік округте", "қала, кент және поселке" деген сөздер сәйкесінше: "қалалар, ауылдық және кенттік округ", "қала, ауылдық және кенттік округ", "қала, ауылдық және кенттік округі", "қала, ауылдық және кенттік округ", "қаланы, ауылдық және кенттік округті", "қала, ауылдық және кенттік округтерде", "қала, ауылдық және кент", "қала, ауылдық және кенттік округте", "қала, ауылдық және кенттік округтер" деген сөздермен ауыстырылды; бүкіл мәтіні бойынша "Ережесін", "Ережесі", "Ережелер" деген сөздер тиісінше "Қағидасын", "Қағидасы", "Қағидалар" деген сөздермен ауыстырылды - Атырау облыстық мәслихатының 10.04.2014 № 247-V; 10.06.2015 № 379-V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
       Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 386 бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6-бабы 1 тармағының 4-2) тармақшасына сәйкес ІV шақырылған облыстық мәслихат кезекті ХХІV сессиясында ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      Ескерту. Преамбула жаңа редакцияда - Атырау облыстық мәслихатының 10.06.2015 № 379-V шешімімен (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 30 қаңтардағы № 155 "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 3 бабының 2 тармағы, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6 бабының 1 тармағының 8 тармақшасына сәйкес, ІV шақырылған облыстық мәслихат кезекті ХХІV сессиясында ШЕШТІ:
      1. Қоса ұсынылған Атырау облысының елді мекендерінде жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау Қағидасы (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) қосымшаларға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы шешім мемлекеттік тіркеуден өткізілген күнінен бастап күшіне енеді.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Атырау облыстық мәслихатының 2006 жылғы 8 желтоқсандағы № 337-ІІІ "Атырау облысының елді мекендерінде жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау Қағидасы туралы" (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2480 рет санымен тіркелген, 2007 жылы 1 ақпанда "Атырау" газетінде № 13 жарияланған) шешімінің күші жойылды деп танылсын.
      Облыстық мәслихаттың
ХХІV сессиясының төрағасы
А. Баракатов
      Облыстық мәслихат хатшысы Ж. Дүйсенғалиев

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 1 қосымша

Атырау облысының елді мекендерінде жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау Қағидасы

      Осы Қағида Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес әзірленді.
      Ескерту. Преамбула жаңа редакцияда - Атырау облыстық мәслихатының 10.06.2015 № 379-V шешімімен (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қағида Атырау облысының елді мекендерінде жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау саласындағы құқықтық қатынастарды реттейді және меншік нысандарына қарамастан барлық шаруашылық жүргізуші субъектілер үшін міндетті.

1. Жалпы Қағидалар

      1. Осы Қағидада пайдаланылатын негізгі ұғымдар:
      1) жасыл желекті екпелер – азаматтық заңнамаға сәйкес жылжымайтын мүлік болып табылатын және елді мекеннің біртұтас жасыл желекті қорын құрайтын табиғи және жасанды жолмен өсірілген ағаш, бұта және шөп өсімдіктері;
      2) жасыл желекті құрылыс – елді мекендерде және басқа объектілерде жасыл желекті екпелер алқаптарын сақтау және ұлғайту. Көлемі едәуір үлкен учаскелерді көгалдандыру жобалық тапсырманың негізінде және оның негізінде жасалған дендрологиялық және техникалық жоба бойынша жүргізіледі.
      3) жалпы жұрт пайдаланатын жасыл желекті екпелер – қалалар, ауылдық және кенттік округ халқын рекреациялауға арналған жасыл желекті екпелер аумағы;
      4) шектеулі түрде пайдаланылатын жасыл желекті екпелер – тұрғын үйлердің, емдеу, балалар, оқу және ғылыми мекемелердің, өнеркәсіп орындарының, спорт кешендерінің көгалдандырылған аумағы;
      5) арнайы мақсаттағы жасыл желекті екпелер-санитарлық-қорғаныштық, су қорғау, қорғаныштық-мелиоративтік, өртке қарсы аймақтардың, зираттардың көгалдандырылған аумағы, жеміс бақтары, питомниктер, гүлзар-жылыжай шаруашылықтары;
      6) дендрологиялық жоспар – көгалдар мен гүлзарлардың, алаңқайлардың, жолдардың, су айдындарының, шағын сәулет нысандарының ашық учаскелерімен ұштастыра отырып, өсіп тұрған және жобаланып жатқан ағаш және бұта өсімдіктерінің орналасуы мен түр-түрі көрсетілген 1:500 және одан да ірі масштабтағы сызба;
      7) өтемдік көгалдандыру – жойылған немесе бүлінген жасыл желекті екпелердің орнына оларды молықтыру;
      8) жасыл желекті екпелердің өтемақылық құны – жасыл желекті екпелерді күтіп ұстауға, сондай-ақ жасыл желекті екпелердің құндылығына, орналасқан жеріне және сапалық жай-күйіне байланысты айқындалатын экологиялық нұқсанды өтеуге жұмсалған шығындарды қоса алғанда, бүлінген немесе жойылған жағдайда жасыл желекті екпелердің құндылығын есепке алу үшін белгіленетін олардың құндық бағасы;
      9) көгалдандырылған аумақтар – табиғи және жасанды жолмен өсірілген екпелер: бақ-парк кешендері мен объектілері, бульварлар, скверлер, көгалдар мен гүлзарлар орналасатын тұрғын үй қоғамдық, іскерлік, коммунальдық, өндірістік мақсаттағы жер учаскелері;
      10) жасыл желекті екпелерді қорғау – жасыл желекті екпелерді сақтауға және молықтыруға бағытталған құқықтық, ұйымдық және экономикалық шаралар жүйесі;
      11) қорғау куәлігі – есепке алынған объектінің паспорты негізінде жасыл желекті екпелерді қорғау жөніндегі уәкілетті орган көгалдандырылған аумақтарды күтіп ұстау және қорғау жөніндегі міндеттер жүктелетін олардың меншік иелеріне (жалгерлеріне) беретін құжат;
      12) жасыл желекті екпелердің бүлінуі – діңіне, бұтақтарына, ағаш-бұта өсімдіктерінің ұшарбасына, олардың тамыр жүйесіне нұқсан келтіру, шөп өсімдіктерінің өсуін тоқтатпаса да, олардың жердегі бөлігі мен тамыр жүйесін бүлдіру. Бұтақтарының, тамыр жүйесінің механикалық жолмен бүлінуі, қабығының тұтастығының бұзылуы, топырақ үстіндегі жанды қабатының біртұтастығының зақымдануы, жасыл желекті екпелердің немесе тамыр аймағындағы топырақтың зиянды заттармен ластануы, өртеу және өзге де нұқсан келтіру бүліну болып табылады;
      13) есепке алу тізімдеме – жасыл желекті екпелердің жай-күйінің жалпы сипаттамасын беретін ағаштар мен бұталардың саны туралы тізімдеме;
      14) жасыл желекті екпелердің тізілімі – елді мекен аумағындағы жасыл желекті екпелердің тұрпаты, түр құрамы, мөлшері туралы деректер жиынтығы;
      15) жасыл желекті екпелерді жою – ағаштар, бұталар, гүлзарлар және көгалдар жойылып кететіндей дәрежеде жасыл желекті екпелерді бүлдіру;
      16) есепке алынатын объект – белгіленген шекарасы бар және жауапты меншік иелеріне – мекемелерге, ұйымдарға, кәсіпорындарға не жеке тұлғаларға меншікке немесе жалға берілген жер учаскесі;
      17) уәкілетті орган – жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру үшін қала, ауылдық және кенттік округ әкімдіктерінің шешімдерімен бекітілетін жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау жөніндегі орган.

2. Жасыл желекті екпелерді күтіп ұстаудың және қорғаудың негізгі прициптері

      2. Қала, ауылдық және кенттік округі аумағында орналасқан барлық жасыл желекті екпелер елді мекеннің біртұтас жасыл желек қорын құрайды және қорғалуға жатады.
      3. Жеке және заңды тұлғалар жасыл желекті екпелерді сақтау жөнінде шаралар қолдануға, жасыл желекті екпелердің бүлінуіне немесе жойылуына әкеп соғуы мүмкін заңсыз іс-әрекеттерге немесе әрекетсіздікке жол бермеу үшін ұсыным жасау.
      4. Жасыл желекті екпелер орналасқан жер учаскелерінің меншік иелері, жалгерлері олардың жай-күйіне бақылау жасап отыруға, жасыл желекті екпелердің қанағаттанарлық жай-күйі мен қалыпты өсіп-өнуі үшін, оларға ұсыным жасауға. Арнайы аготехникалық іс-шаралар өткізуге байланысты жасыл желекті екпелер отырғызу және оларға күтім жасау жөніндегі жұмыстарды осы қызмет түрімен айналысу құқығына рұқсат беретін мамандандырылған ұйымдар жүзеге асырады.
      5. Жеке және заңды тұлғалардың жобалау, құрылыс және шаруашылық қызметі Қазақстан Республикасының заңнамасы мен осы Қағидада белгілеген жасыл желекті екпелерді қорғау жөніндегі талаптарды сақтай отырып жүзеге асырылады.
      6. Белгіленген тәртіпте келісілген елді мекенді дамыту бас жоспарында қарастырылған учаскелерді қоспағанда, қала, ауылдық және кенттік округ аумағының шегінде орналасқан жасыл желекті алқаптар (саябақтар, скверлер, тоғайлар, ағаш отырғызылған жерлер) құрылыс жүргізуге жатпайды.
      7. алынып тасталды - Атырау облыстық мәслихатының 10.06.2015 № 379-V шешімімен (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Жасыл желекті құрылыс жұмысын жүргізу кезінде жоба авторларына орындалып жатқан жұмыстардың сапасын және олардың бекітілген дендрологиялық жобаға, жұмыс сызбаларына сәйкес келуін қадағалап отыруға ұсыным жасауға.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - Атырау облыстық мәслихатының 10.06.2015 № 379-V шешімімен (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Уәкілетті органның өкілеттіктері

      9. Уәкілетті органның құзіретіне:
      1) жасыл желекті екпелер тізілімін жүргізу;
      2) жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау жөніндегі іс-шаралардың орындалуын ұйымдастыру және бақылау;
      3) жасыл желекті екпелер орналасқан жер учаскелерін пайдалануға рұқсат беру туралы шешімдер қабылдау;
      4) жасыл желекті екпелерді қазып әкетуге және қайта отырғызуға рұқсаттар беру;
      5) жасыл желекті екпелерге келтірілген зиянның құнын бекітілген мөлшер бойынша бағалау;
      6) жасыл желекті екпелерге келтірілген зиянды өтеу үшін төлемдер жасалуын бақылау.

4. Жасыл желекті екпелерді есепке алу, қорғау және күтіп ұстау

      10. Қала, ауылдық және кенттік округтерде жасыл желекті екпелердің санын, түр құрамын және жай-күйін анықтау мақсатында оларды есепке алу есеп объектісінің шекарасында орналасқан жасыл желекті екпелерді түгендеу арқылы жүзеге асырылады.
      11. Жасыл желекті екпелерді түгендеу және оларды тексерудің өзге түрлері белгіленген тәртіппен әдістемелік-нұсқаулық құжаттармен бекітілген есеп объектісі шекарасында орналасқан жасыл желекті екпелердің әрбір ағашын есепке алу әдістеріне сәйкес жүргізіледі.
      12. Жасыл желекті екпелерді есепке алу:
      1) қала, ауылдық және кент аумағындағы жасыл желекті екпелердің сандық және сапалық сипаттамалары туралы шынайы деректер алу;
      2) жауапты меншік иелерінің көгалдандырылған аумақтарда жүзеге асыратын қызметінің аумақтардың белгіленген функциональдық мақсатына сәйкестігін айқындау;
      3) Қала, ауылдық және кенттік округте көгалдандырылған аумақтарын ұтымды пайдалануды ұйымдастыру үшін ақпараттық база құру мақсаттарында жүргізіледі.
      13. Жасыл желекті екпелердің барлық түрі: ағаштар, бұталар, көгалдар, гүлзарлар есепке алынуға жатады.
      14. Бекітілген нысан бойынша (2 қосымша) толтырылатын есеп объектісінің паспорты жасыл желекті екпелерді есепке алу нәтижелерін көрсететін құжат болып табылады.
      15. Есеп объектісінің паспорты бес жылда 1 рет жоспарлы түрде жаңартылып отыруға тиіс.
      16. Жылжымайтын мүліктің жауапты иесі өзіне тиесілі жер учаскесіндегі жасыл желекті екпелерді есепке алуды ұйымдастырады және алынған деректерді есеп объектісінің паспортына енгізуді қамтамасыз етеді.
      17. Есеп объектісінің паспортын жауапты меншік иесі бекітеді және уәкілетті органмен, сондай-ақ тексеру жүргізген мамандандырылған ұйыммен келісіледі.
      Есеп объектісі паспортының көшірмесі Жасыл желекті екпелер тізіліміне (3 қосымша) деректерді енгізу үшін уәкілетті органға береді.
      18. Көгалдандырылған аумақтарда орналасқан Жасыл желекті екпелер тізілімінің деректерін жаңартып отыру 2 жылда 1 рет жүргізіледі.
      19. Жасыл желекті екпелер күтіп ұстау және қорғау жөніндегі іс-шаралар мен жұмыстарды ұйымдастыру және орындау мыналарға:
      1) бақтар, скверлер, бульварлар, жаяу адамдар жүретін аллеялар уәкілетті органға, мамандандырылған коммунальдық кәсіпорындарға, сондай-ақ көгалдандырылған аумақтардың меншік иелері мен жалгерлеріне жүктеледі;
      2) мәдениет және демалыс саябақтары, балалар саябақтары, мамандандырылған саябақтар осы мекемелердің әкімшіліктеріне жүктеледі;
      3) сауда, қызмет көрсету объектілерінің, банктердің, офистердің, кәсіпорындардың, жеке меншік үйлердің және басқа да жеке иеліктердің бүйірінің (алдыңғы жағының) ажырамас бөлігін құрайтын жалпы жұрт пайдаланатын жасыл желекті екпелер осы жылжымайтын мүліктің меншік иелері мен жалгерлеріне жүктеледі;
      4) ұйымдардың аумақтарындағы, сондай-ақ оларға бекітіп берілген учаскелердегі жасыл желекті екпелерді күтіп ұстау және қорғау жөніндегі іс-шаралар мен жұмыстарды ұйымдастыру мен орындауды тікелей осы ұйымдар жүзеге асырады;
      5) санитариялық-қорғаныштық аймақтарда жер учаскелерінің меншік иелері мен жер пайдаланушылар санитариялық-қорғаныштық аймақтар шекарасында жүзеге асырады;
      6) квартал ішіндегі жасыл желекті екпелер, үй қасындағы аумақтардағы екпелер жер пайдалану шекарасында тұрғын үй қорының меншік иелеріне жүктеледі.
      20. Арнайы агротехникалық іс-шаралар өткізуге байланысты жасыл желекті екпелерге күтім жасау жөніндегі жұмыстарды, жасыл желекті екпелерді жөндеу мен қайта жаңартуды уәкілетті орган берген тиісті рұқсаты бар мамандандырылған көгалдандыру ұйымдары жүргізеді.

5. Жасыл желекті екпелерді құлату және қайта отырғызу

      21. Жасыл желекті екпелерді құлатуға:
      1) белгіленген тәртіппен бекітілген және келісілген қала құрылысы құжаттамасында көзделген құрылыс объектілерін орналастыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету;
      2) инженерлік көркейту объектілеріне, жер үстіндегі коммуникацияларға қызмет көрсету;
      3) авариялық және төтенше жағдайларды жою, оның ішінде инженерлік көркейту объектілерінде жою;
      4) санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау органының қорытындылары бойынша тұрғын және тұрғын емес үй-жайлар үшін, нормативтерге сәйкес келетін үйлердің жарық деңгейін қалпына келтіру;
      5) жасыл желекті екпелердің сапалық және түр құрамын жақсарту қажет болған жағдайларда рұқсат берілуі мүмкін.
      22. Жасыл желекті екпелерді құлатуға ағаш кесу билеттері (4, 5 қосымшалар) бойынша ғана, ал жасыл желекті екпелерді құлатуға, қайта отырғызуға рұқсат беретін уәкілетті орган (6 қосымша) бойынша жол беріледі.
      Ағаш құлату, қайта отырғызу, ағаш кесу билеттерін және қайта отырғызуға рұқсат беру тәртібін уәкілетті орган айқындайды.
      Жер учаскесі (бау-бақша және саяжай учаскелері, жеке тұрғын үй құрылысы) жеке немесе заңды тұлғаға меншікке берілгеннен кейін онда шаруашылық қызметтің нәтижесінде немесе табиғи жолмен пайда болған ағаш және бұта өсімдіктерін құлатуды, қайта отырғызуды, қайта жаңартуды олар рұқсат ресімдемей өздерінің қалауы бойынша жүзеге асырады.
      23. Мемориальдық, тарихи немесе бірегей эстетикалық құндылығы бар, тарихи немесе мәдени мұра ескерткіштері мәртебесі берілген ағаштарды, Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген, сондай-ақ жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда орналасқан ағаш және бұта өсімдіктерінің түрлерін құлатуға жол бермеу.
      24. Ағаштар мен бұталарды құлатуды белгіленген тәртіппен ресімделген рұқсат беру (оның ішінде ағаш кесу билеті) болған жағдайда тиісті жұмыс түрлеріне рұқсаты бар мамандандырылған ұйым жүргізеді.
      Рұқсат беру құжаттарын алдын ала ресімдеп алмай жасыл желекті екпелерді құлатуға және қайта отырғызуға ұсыным берілмейді.
      25. Қала құрылысы қызметін іске асыру кезінде жасыл желекті екпелерді құлату немесе қайта отырғызу мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1) жобалау ұйымы құрылысқа бастапқы рұқсат беру құжаттамасын әзірлеу кезінде белгіленген тәртіппен жасыл желекті екпелерді құлату қажеттігін көздейтін құрылыс жобасын әзірлейді;
      2) жобалау ұйымының хаты мен құрылыс жобасының негізінде уәкілетті орган қоршаған ортаны қорғаудың аумақтық басқармасымен бірлесіп, құрылыс жүргізу көзделіп отырған учаскені тексеруге шығып, тексеру актісін жасайды, онда ағаштар мен бұталардың саны, олардың түр құрамы, жай-күйі, көгалдардың, шөп қабатының, гүлзарлардың бар-жоғы, оның ішінде құлатындары көрсетіледі;
      3) тексерілуі актісінің негізінде уәкілетті орган жобалау ұйымына ағаштар мен бұталарды, сондай-ақ құлатылуға тиіс ағаштар мен бұталардың, гүлзарлар мен көгалдардың мөлшерін барынша ықтимал сақтап қалу мақсатымен осы учаскеде құрылыс орналастырудың ерекше шарттарымен құрылыс жүргізу мүмкін екені туралы қорытынды береді;
      4) берілген құжаттардың негізінде уәкілетті орган тапсырыс берушіге кесілген ағаштар мен бұталардың, әкетілген гүлзарлар мен көгалдардың бекітілген мөлшерде өтемақылық құнын төлеу үшін шот жазып береді;
      5) әкімдіктің бағдарламаларына сәйкес көп қабатты және өзге ескі үйлерді құлату кезінде жасыл желекті екпелерді құлатуға ағаш кесу билеттерін бергенде өтемақылық құн инженерлік коммуникациялардың күзет аймақтарында және жарық режимі аймағында орналасқан жасыл желекті екпелерді құлату құны ескерілмей есептеледі.
      26. Инженерлік коммуникацияларды күрделі немесе ағымды жөндеуден өткізу кезінде жасыл желекті екпелерді құлатуды және (немесе) қайта отырғызуды келісіп алу мынадай тәртіппен жүргізіледі:
      1) инженерлік коммуникацияларды күрделі немесе ағымды жөндеуден өткізу кезінде жасыл желекті екпелерді құлату ағаш кесу билетінің негізінде жүргізіледі;
      2) инженерлік коммуникациялардың күзет аймақтарында өсіп тұрған жасыл желекті екпелерді кесу кезінде қолданыстағы құрылыс нормалары мен Қағидаларына сәйкес айқындалатын өтемақылық құн алынбайды;
      3) жөндеу жұмыстары барысында бүлінген көгалдар мен гүлзарларды қалпына келтіру тапсырыс берушінің қаражаты есебінен жүзеге асырылады;
      4) инженерлік коммуникациялардың күзет аймағынан тысқары жерлерде жұмыс жүргізу аймағында өсіп тұрған ағаштар мен бұталарды кесу кезінде өтемақылық құн толық қалпына келтіру құны мөлшерінде алынады.
      27. Ірі ағаштардың құлауы адамдардың өмірі мен денсаулығына, үйлер мен құрылыстардың жай-күйіне, көлік қозғалысына, коммуникациялардың жұмыс істеуіне қатер төндіретін төтенше және авариялық жағдайларда көрсетілген екпелерді құлату алдын ала рұқсат рәсімдемей-ақ жүргізіледі:
      1) құлату фактісі аумақ иесі, уәкілетті орган, авариялық және өзге төтенше жағдайды жою жөнінде жұмыс жүргізген ұйым өкілдерінің, тиісті әкімшілік-аумақтық құрылым әкімі өкілінің құрамындағы комиссия белгіленген нысанда ресімделген ағаш кесу орнын куәландыру актісімен расталады;
      2) уәкілетті орган ағаш кесу билетін белгіленген тәртіппен ресімделген құлату орнын куәландыру актісі болған жағдайда жұмыстар басталған сәттен бастап 72 сағат ішінде береді.
      28. Үйлер мен құрылыстардан 5 метр жақын өскен, үйлерді тым қараңғылап жіберетін ағаштарды құлатуға рұқсатты санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау органдарының қорытындылары негізінде азаматтардың өтініштері бойынша уәкілетті орган тегін береді.
      29. Құрғақ, кеуіп бара жатқан және ауру ағаштар мен бұталардың қайда орналасқанына қарамастан оларды есепке алуды және таңбалауды азаматтар мен заңды тұлғалардың, көгалдандырылған аумақтардың пайдаланушыларының, меншік иелерінің және жалгерлерінің өтініштері бойынша уәкілетті орган жүргізеді.
      Егер құрғақ ағаштар мен бұталарды тексеру кезінде ағаштардың өспей қалуы қартаюы мен аурулардан емес, жекелеген азаматтардың немесе лауазымды тұлғалардың кінәсінен болғаны анықталса, осы ағаштарды бағалау жас өсіп тұрған ағаштарды қалпына келтіру құнының ставкалары бойынша жүргізіледі, ал олардың қурап қалуына кінәлі тұлғалар әкімшілік жауапкершілікке тартылады.
      30. Жасыл желекті екпелерді өсіру және күтіп ұстауға мамандандырылған ұйымдарға тиесілі аумақтарда жасыл желекті екпелерді құлату осы Қағидаға сәйкес жүзеге асырылады.
      31. Келісілген жобаға және санақ ведомосына сәйкес құлатуға жататын барлық жасыл желекті екпелерді жұмыс жүргізуші қызыл бояумен, қайта отырғызылуға арналған екпелерді – сары бояумен белгілейді.
      32. Кесілген ағаш пен кесінді қалдықтарын құлату, көлденеңнен бөлу, тиеу және әкету жұмыс басталған сәттен бастап бір тәулік ішінде жүргізіледі.
      Кесілген ағаштар мен кесінді қалдықтарын жұмыс жүргізілген жерде сақтауға жол берілмейді. Кесінді қалдықтарын құлату, көлденеңнен бөлу, тасымалдау жөніндегі барлық жұмыс осы жұмыс түріне арналған қауіпсіздік техникасының талаптарына толық сәйкес жүргізіледі.
      33. Ағаш кесу аумағына жақын көгал, гүлзар, жасыл желекті екпелер бүлінген жағдайда жұмыс жүргізуші оларды аумақ иесімен және уәкілетті органмен келісілген мерзімде, бірақ зақым келтірілген сәттен бастап жарты жылдан кешіктірмей міндетті түрде қалпына келтіреді.
      34. Жасыл желекті екпелерді құлатуға, қайта отырғызуға уәкілетті орган беретін рұқсаттың (6 қосымша) негізінде жүргізіледі.
      35. Құрылыс жұмыстарына тапсырыс берушілер жасыл желекті екпелерді қайта отырғызуға рұқсат алу үшін жұмыс басталғанға дейін ұсынылады:
      1) уәкілетті органға құрылыс, қайта және күрделі жөндеу аймағынан ағаштар мен бұталарды сәулет және қала құрылысы органымен келісілген учаскелерге қайта отырғызуға жобалау құжаттамасын тапсыруы;
      2) уәкілетті орган конкурстық негізде айқындап, рұқсат беретін мамандандырылған ұйыммен ағаштар мен бұталарды қайта отырғызуға шарт жасасуы;
      3) қайта отырғызылған жасыл желекті екпелерге (жапырақты тұқымдарға – 1 жыл, қылқан жапырақты тұқымдарға – 2 жыл бойы) күтім жасау жұмыстарын уәкілетті органға берілген кепілдеме хаты негізінде қаржыландыруды қамтамасыз етуі тиіс. Қайта отырғызылған жасыл желекті екпелерді кепілді күтім жасаудан кейін қабылдау жасыл желекті екпелерді тексеру актісі (7 қосымша) негізінде жүзеге асырылады.

6. Құлатылғаннан кейін жасыл желекті екпелерге келтірілген нұқсанның орнын толтыру және оларды қалпына келтіру

      36. Лауазымды тұлғалардың, азаматтар мен заңды тұлғалардың іс-әрекеті немесе әрекетсіздігі салдарынан көп жылдық жасыл желекті екпелердің жоғалуы (құлауы, жойылуы) ақшалай немесе заттай нысанда толық өтелуге жатады.
      37. Өтемақылық көгалдандыру мына талаптар ескеріле отырып жүргізіледі:
      1) қалпына келтірілетін жасыл желекті екпелердің түр құрамы мен нобайы сәулеттік, экологиялық және эстетикалық сипаттамалары бойынша жақсартылуға жатады;
      2) қалпына келтіру әдетте ағаш құлатылған аумақ шегінде жүргізіліп, ағаштар тамыр топырағымен бірге отырғызылады;
      38. Өтемақылық көгалдандыру құлату мүддесі үшін жүргізілген азаматтар мен заңды тұлғалардың қаражаты есебінен жүзеге асырылады. Заңсыз құлату, жою фактілері бойынша өтемақылық көгалдандыру кінәлі адамды анықтау мүмкін болмағанда, жасыл желекті екпелер табиғи жолмен қурап қалғанда бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі.
      Жасыл желекті екпелер мүддесі үшін құлатылған азаматтар мен заңды тұлғалар ақшалай түрде өтемақылық құнды жергілікті бюджетке аударады.
      Мамандандырылған көгалдандыру кәсіпорнымен жасалған шарт бойынша, уәкілетті органмен келісе отырып, жеке және заңды тұлғалар өтемақыны заттай түрінде төлеуі мүмкін.
      39. Өтемақылық көгалдандыру:
      20 данадан астам ағаш-бұта өсімдіктері қалпына келтірілген кезде-бекітілген дендрологиялық жобаға сәйкес;
      20 данадан кем ағаш-бұта өсімдіктері қалпына келтірілген кезде-уәкілетті органмен келісілген сызбаға сәйкес жүзеге асырылады.
      40. Құрылыс жұмыстары жүргізілген кезде құлатуға жататын жасыл желекті екпелер құрылыс салушының қаражаты есебінен қалпына келтіріледі. Құрылыстың бекітілген жобалау құжаттамасына сәйкес құрылыс салушылар жүргізетін көгалдандыру өтемақылық көгалдандыру жұмыстары ретінде есепке алынбайды.

7. Жасыл желекті екпелерді күтіп ұстау және қорғау саласындағы құқық бұзушылық үшін жауапкершілік

      41. Жеке, лауазымды және заңды тұлғалар осы Қағиданың тармақтарын бұзған жағдайда "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тартылады.

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 2 қосымша

      Түгендеуді жүргізетін ұйымның атауы
_________________________Түгендеу нөмірі__________

Есеп объектісінің
ПАСПОРТЫ

      Объектің атауы
      Топтастыру коды
      (жерді пайдалану мақсатына қарай)
      Әкімшілік-аумақтық тиістілігі
      ________(әкімшілік белгідегі коды)
      Жауапты иесі
      Қорғау және пайдалану режимі, қала құрылысы қызметін реттеу режимі ____________________________________________________________________
      Келісілді: Келісілді:
      Жауапты Уәкілетті иесі орган
      _________________ _______________________
      200_жылғы "___"_____ 200_жылғы "___"_____
      Есеп объектісінің паспортына қосымша:
      Жағдайлық жоспар (есептік объектінің_______қала, ауылдық және кенттік округте __________________ орналасуы)
      Есеп объектісінің түгендеу жоспары (дендрожоспар) М1: 500; М1: 1000
      Есеп объектісінің орман екпелерінің жоспары (түгендеу жоспары) М1:2000; М1: 10000
      Жасыл желекті екпелердің әрбір ағашын есепке алу ведомосы
      Түгендеуді өткізген ұйымдардың тізімі

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 3 қосымша

_____________________ жасыл желекті екпелерінің ТІЗІЛІМІ

      Жасыл желекті екпелер объектілерінің (учаскелерінің) көлемін жердің санатына, өсімдіктер түрлеріне және функционалдық мақсаттына қарай бөлу
      қала, ауылдық және кенттік округтер____________________
      Әкімшілік аудан: (коды) ___________________
      Жауапты иесі:______________________________
      Жасыл желекті екпелердің тізілімі

р/с №, түгендеу № объект паспорты
Жердің функционалдық мақсаты, жасыл желекті екпелер объектілерінің (учаскелерінің) мақсаттылық түрлерінің тобы, атауы
Сыныптық коды
Объектілердің (учаскелердің) көлемі га,жасыл желекті екпелердің көлемі га/түп (ағаш., бұта)
 
 
 
 
А
Б
В
1

      кестенің жалғасы

Саябақ түріндегі жасыл желекті екпелер
Ағаш өсімдіктері, текше м. га/түп
Бұта өсімдіктері
Санаулы ағаштар
Топтар,бөліктер
Алқаптар, тоғайлар, бақтар га
Аллеялар,қатарлар
Барлығы га/түп
Жалғыз бұталар
Жасыл желекті қоршау
Қатарлап отырғызу
Барлығы га/түп
2
3
4
5
6
7
8
9
10

      кестенің жалғасы

Ашық кеңістіктер
Гүлзарлар, га
Көгалдар, га
жылдық
көпжылдықтар
аралас
контейнерлік
барлығы
партерлік
кәдімгі
топырақ бетінің қабаты
барлығы
11
12
13
14
15
16
17
18
19

      кестенің жалғасы

Саябақ түріндегі өсімдіктер барлығы
Орман, табиғи үлгідегі өсімдіктер
Табиғи және аралас түрлі сүрекдің
Дақылдар
Табиғи алаңқайлар, ағаш ала-құла өскен жерлер
20
21
22
23

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 4 қосымша

АҒАШ КЕСУ БИЛЕТІ

      200_____жылғы "___" ___________№_______
      (мекен-жай)______________________
      Жұмыс түрі: _____________________
      Уәкілетті органның _________№ ____ қорытындысының негізінде
      Өтемақылық құнын төлеу __________(төлем тапсырымының нөмірі мен күні)
      Өтемақылық көгалдандыру мына мекен-жай бойынша: _________________
      _________________________________________________________________
      Өтемақылық көгалдандыру мерзімі: ________________________________
      Жобаға қоса берілген санақ ведомосы мен дендрожоспарға сәйкес:
      _______________________________________________ түп ағашты,
      _______________________________________________ түп бұтаны кесуге,
      _______________________________________________ түп ағашты,
      _______________________________________________ түп бұтаны қайта отырғызуға, ____________________________________ түп ағашты,
      ____________________________________________ түп бұтаны сақтауға рұқсат етіледі.
      Мамандандырылған ұйыммен жасалған шарт:
      Жұмыстар _______________________________________________________
      (уәкілетті органның, аумақтық ҚОҚ басқармасының бөлімшесі)
      ___________________________________________өкілінің қатысуымен жүргізілсін.
      Жасыл желекті екпелерді құлату жұмыстары басталатын күн _________________________________________________________________
      (уәкілетті органның, аумақтық ҚОҚ басқармасының бөлімшесі)
      тағайындалған мерзімнен бұрын 5 күннен кешіктірмей (_____тел.) хабарлансын.
      Ағаш кесу билетінің қолданылатын мерзімі ________________________
      Уәкілетті орган басшысының орынбасары ___________________________
      ӨТЖ бастығы __________________
      (қолы, күні)
      М.о.
      Ағаш кесу билетін алдым _________________________________________
      (лауазымы, ұйым, қолы, Т.А.Ж., телефоны)
      Ағаш кесу билеті ________________________жабылды.
      (қолы, күні)

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 5 қосымша

АҒАШ КЕСУ БИЛЕТІ

      200_____жылғы "___" ___________№_______
      (жасыл желекті екпелерді санитарлық және қайта жаңарту мақсатында кесу) (мекен-жайы, әкімшілік қала, ауылдық және кенттік округтер округі, жұмыс учаскесінің мекен-жайы )
      Жұмыстардың түрі: ________________________________________________
      Мынадай тапсырылған құжаттардың негізінде: ________________________
      құжаттардың негізінде
      Қоса берілген санақ ведомосына, жобаға және сызбаға сәйкес:
      ____________________________________________ түп ағашты,
      ____________________________________________ түп бұтаны кесуге,
      ____________________________________________ түп ағашты,
      _______________________________________түп бұтаны қалпына келтіруге рұқсат етіледі.
      Кесу түрі______________________________________ түп ағаш, ______________________________________________ түп бұта
      Мамандандырылған ұйыммен жасалған шарт:
      Жұмыстар _________________________________________________
      (уәкілетті органның, аумақтық ҚОҚ басқармасының бөлімшесі) _____________________________________өкілінің қатысуымен жүргізілсін.
      Жасыл желекті екпелерді құлату жұмыстары басталатын күн _______________________________________________________
      (уәкілетті органның, аумақтық ҚОҚ басқармасының бөлімшесі)
      тағайындалған мерзімнен бұрын 5 күннен кешіктірмей (_____тел.) хабарлансын.
      Ағаш кесу билетінің қолданылатын мерзімі ____________________________
      Уәкілетті орган басшысының орынбасары _______________________________
      ӨТЖ бастығы _________________________________________________________
      (қолы, күні) М.о.
      Ағаш кесу билетін алдым _____________________________________________
      (лауазымы, ұйым, қолы, Т.А.Ж., телефоны)
      Ағаш кесу билеті _____________________________жабылды.
      (қолы, күні)

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 6 қосымша

Жасыл желекті екпелерді құлатуға, қайта отырғызуға№_______РҰҚСАТ

      200__ жылы "___" _________ дейін қолданылады.
      1. Кәсіпорынның атауы (СТН) (тапсырыс беруші) ______________________________________________________________
      2. Кәсіпорынның басшысы (Т.А.Ж.) (тапсырыс беруші) ______________________________________________________________
      3. Сұрау салынып отырған учаскенің мақсаты _____________________________________________________________________
      4. Орналасқан жері __________________________________________________
      5. Іс-шараларды өткізудің негізі ____________________________________
      6. Жер учаскесінің меншік нысаны (№, күні) __________________________
      7. Уәкілетті органның жасыл желекті екпелерді тексеру актісі (1-қосымша)
      8. Ағаш-бұта екпелерінің нақты (сапалық, сандық,) жай-күйі (2-қосымша)
      9. Жасыл желек қорын өтемақылық мақсатта қалпына келтіру жөніндегі міндеттеме (кепілдік хат) (3-қосымша).

ҚОРЫТЫНДЫ

      Уәкілетті орган (толық атауы) жасыл желекті екпелерді тексеру актісіне сәйкес жасыл желекті екпелердің жай-күйін ескере отырып, жоғарыда аталған ағаштарды құлатуға келісімін береді, бұл орайда бірінші басшыға мынадай талаптарды орындау жүктеледі:
      Сәндік-бағалы жасыл желекті екпелерді жер асты мен әуедегі коммуникацияларды қорғау нормалары мен Қағидаларын сақтай отырып отырғызу арқылы жасыл желекті екпелерді өтемақылық мақсатта қалпына келтіру жөнінде іс-шаралар өткізу қажет.
      Жасыл желекті екпелерді күтіп ұстау және қорғау жөніндегі іс-шаралардың толық кешені өткізілсін.
      Қосымша: __________
      Ескерту: __________
      Уәкілетті органның басшысы__________________ ______________
       (қолы) (Т.А.Ж.) М.о.

  Атырау облыстық мәслихатының 2010 жылғы 1 қазандағы № 360-IV шешіміне 7 қосымша

Жасыл желекті екпелерді тексеру актісі

      200__жылғы "___" ________ №_______
      ____________________________________________________________________ (мекен-жай: учаскенің мекен-жайы)
      Біз, төменде қол қоюшылар,____________________________________
      (уәкілетті органның лауазымды тұлғасы, лауазымы, Т.А.Ж., ____________________________________________________________________
      тапсырыс берушінің өкілі, ұйымы, лауазымы, Т.А.Ж.)
      ____________________________________________________________________
      (құлатуға, қайта жаңартуға, қайта отырғызуға, санитарлық мақсатта кесуге)_____________________________________________________________
      _____________жатқызылған жасыл желекті екпелерге тексеру жүргіздік.
      Тексеру нәтижесінде мыналар анықталды:


Жасыл желекті екпелердің тұқымдық құрамы
Құлату
Қайта отырғызу
Сақталады
Сапалық (нақты) жай-күйі
саны
дм
саны
дм
саны
дм
жақсы
қанағаттанарлық
қанағаттанарлықсыз
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Осы акт ___ данада жасалды.
      Ескерту: Тексеру актісі жасыл желекті екпелерді құлатуға немесе қайта отырғызуға құқық беретін құжат болып табылмайды.
      Тапсырыс берушінің өкілі алды ____________________________
      (қолы, Т.А.Ж.)
      Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы ______________________________________
      (қолы, Т.А.Ж..)

Об утверждении Правил содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области

Решение Атырауского областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-IV. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 9 ноября 2010 года за № 2574. Утратило силу решением Атырауского областного маслихата от 12 декабря 2016 года № 76-VI

      Сноска. Утратило силу решением Атырауского областного маслихата от 12.12.2016 № 76-VI.
      Сноска. В тексте на государственном языке Правил создания, содержания и охраны зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области слова:"Қалалар, кенттік және поселкелік округ","қала, кенттік және поселкелік округ", "қала, кенттік және
      поселке округі", "қала, кенттік және поселкелік округ", "қаланы, кенттік және поселкелік округті", "қала, кенттік және поселкелік округтерде", "қала, кенттік және поселке", "қала, кенттік және поселкелік округте", "қала, кент және поселке", заменено соответственно словами: "қалалар, ауылдық және кенттік округ", "қала, ауылдық және кенттік округ", "қала, ауылдық және кенттік округі", "қала, ауылдық және кенттік округ", "қаланы, ауылдық және кенттік округті", "қала, ауылдық және кенттік округтерде", "қала, ауылдық және кент", "қала, ауылдық және кенттік округте", "қала, ауылдық және кенттік округтер" решением областного маслихата Атырауской области от 10.04.2014 № 247-V; в наименовании и по всему тексту решения: слова "создания", "созданию", "создание" исключены; слова "охраны", "охрана", "охране" заменены соответственно словами "защиты", "защита", "защите", за исключением подпункта 2) пункта 25 решением областного маслихата Атырауской области от 10.06.2015 № 379-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии со статьей 386 Кодекса Республики Казахстан от 5 июля 2014 года "Об административных правонарушениях", с подпунктом 4-2) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" областной маслихат ІV созыва на очередной ХХІV сессии РЕШИЛ
      Сноска. Преамбула в редакции решения Атырауского областного маслихата от 10.06.2015 № 379-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      1. Утвердить прилагаемые Правила содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области (приложения 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
      2. Данное решение вступает в силу со дня его государственной регистрации.
      3. Данное решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Признать утратившим силу решения Атырауского областного маслихата от 8 декабря 2006 года № 337-ІІІ "Об утверждении Правил содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области" (зарегистрировано в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2480, опубликовано 25 января 2007 года в газете "Прикаспийская коммуна" № 10).
      Председатель XXIV сессии
      областного маслихата А. Баракатов
      Секретарь областного маслихата Ж. Дюсенгалиев

  Приложение 1 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

Правила содержания и защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области

      Сноска. Преамбула Правилы в редакции решения Атырауского областного маслихата от 10.06.2015 № 379-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Настоящие правила разработаны в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 5 июля 2014 года "Об административных правонарушениях" и Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан".
      Правила регулируют правовые отношения в сфере содержании защиты зеленых насаждений в населенных пунктах Атырауской области и обязательны для всех хозяйствующих субъектов независимо от форм собственности.

1. Общие положения

      1. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:
      1) зеленые насаждения - древесные, кустарниковые и травянистые растения естественного и искусственного происхождения, которые в соответствии с законодательством являются недвижимым имуществом и составляют единый зеленый фонд населенного пункта;
      2) зеленое строительство - система мероприятий по сохранению, увеличению площадей зеленых насаждений в населенных пунктах и других объектах. Озеленение значительных по площади участков производится на основе проектного задания и составленного на его основе дендрологического и технического проекта;
      3) зеленые насаждения общего пользования - территория зеленых насаждений, предназначенная для рекреации населения городов, сельских и поселковых округов;
      4) зеленые насаждения ограниченного пользования - озелененная территория жилой застройки, лечебных, детских, учебных и научных учреждений, промышленных предприятий, спортивных комплексов;
      5) зеленые насаждения специального назначения - озелененная территория санитарно-защитных, водо-охранных, защитно-мелиоративных, противопожарных зон, кладбищ, плодовые сады, питомники, цветочно-оранжерейные хозяйства;
      6) дендрологический план - чертеж в масштабе 1:500 и крупнее, на котором указаны размещение и ассортимент имеющейся и проектируемой древесной и кустарниковой растительности в сочетании с открытыми участками газонов и цветников, площадок, дорожек, водоемов, малых архитектурных форм;
      7) компенсационное озеленение - воспроизводство зеленых насаждений взамен уничтоженных или поврежденных;
      8) компенсационная стоимость зеленых насаждений - стоимостная оценка зеленых насаждений, устанавливаемая для учета их ценности при повреждении или уничтожении, включая расходы на содержание зеленых насаждений, а также возмещение экологического ущерба, определяемого в зависимости от ценности, местоположения и качественного состояния зеленых насаждений;
      9) озелененные территории - земельные участки жилого общественного, делового, коммунального, производственного назначения, на которых располагаются насаждения естественного и искусственного происхождения: садово-парковые комплексы и объекты, бульвары, скверы, газоны и цветники;
      10) защита зеленых насаждений - система правовых, организационных и экономических мер, направленных на сохранение и воспроизводство зеленых насаждений;
      11) охранное свидетельство - документ, выдаваемый уполномоченным органом по защите зеленых насаждений собственникам (арендаторам) озелененных территорий на основании паспорта учетного объекта, которым возлагаются обязанности по их содержанию и защите;
      12) повреждение зеленых насаждений - причинение вреда кроне, стволу, ветвям древесно-кустарниковых растений, их корневой системе, повреждение надземной части и корневой системы травянистых растений, не влекущее прекращение роста. Повреждением является механическое повреждение ветвей, корневой системы, нарушение целостности коры, нарушение целостности живого надпочвенного покрова, загрязнение зеленых насаждений либо почвы в корневой зоне вредными веществами, поджог и иное причинение вреда;
      13) перечетная ведомость - ведомость о количестве деревьев и кустарников, дающая общую характеристику состояния зеленых насаждений;
      14) реестр зеленых насаждений - свод данных о типах, видовом составе, количестве зеленых насаждений на территории населенного пункта;
      15) уничтожение зеленых насаждений - повреждение зеленых насаждений, повлекшее гибель деревьев, кустарников, цветников и газонов;
      16) учетный объект - земельный участок, имеющий установленные границы и предоставленный в собственность или аренду учреждениям, организациям, предприятиям либо физическим лицам ответственным владельцам;
      17) уполномоченный орган - орган по содержанию и защите зеленых насаждений, утверждаемый решениями акиматов города и сельских, поселков округов для организации работ по содержанию и защите зеленых насаждений.

2. Основные принципы содержания и защиты зеленых насаждений

      2. Все зеленые насаждения, расположенные на территории города и сельских, поселковых округов независимо от того, в чьем ведении они находятся, образуют единый зеленый фонд населенного пункта и подлежат защите.
      3. Физическим и юридическим лицам рекомендуется осуществлять меры по сзащитению зеленых насаждений, не допускать незаконных действий или бездействия, способных привести к повреждению или уничтожению зеленых насаждений.
      4. Собственники, арендаторы земельных участков, на которых расположены зеленые насаждения, рекомендовать им осуществлять контроль за их состоянием, обеспечивать удовлетворительное состояние и нормальное развитие зеленых насаждений. Работы по посадке и уходу за зелеными насаждениями, связанные с проведением специальных агротехнических мероприятий, осуществляются специализированными организациями на основании разрешении на право занятия данным видом деятельности.
      5. Проектная, строительная и хозяйственная деятельность физических и юридических лиц осуществляется с соблюдением требований по защите зеленых насаждений, установленных законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.
      6. Зеленые массивы (парки, скверы, рощи, лесопосадки), расположенные в пределах территории города, сельских и поселковых округов к застройке не подлежат, генеральным планом развития населенного пункта, согласованным в установленном порядке.
      7. исключен решением Атырауского областного маслихата от 10.06.2015 № 379-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. При ведении работ по зеленому строительству, автором проекта рекомендуется вести надзор за качеством и соответствием выполняемых работ утвержденному дендрологическому проекту, рабочим чертежам.
      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным решением Атырауского областного маслихата от 10.06.2015 № 379-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Полномочия уполномоченного органа

      9. В компетенцию уполномоченного органа входит:
      1) ведение реестра зеленых насаждений;
      2) организация и контроль за выполнением мероприятий по содержанию и защите зеленых насаждений;
      3) принятие решений о выдаче разрешений на использование земельных участков, занятых зелеными насаждениями;
      4) выдача разрешений на снос и пересадку зеленых насаждений;
      5) оценка стоимости нанесения вреда зеленым насаждениям по утвержденным размерам;
      6) контроль за проведением платежей за возмещение вреда, причиненного зеленым насаждениям.

4. Учет, защита и содержание зеленых насаждений

      10. Учет зеленых насаждений в городах, сельских и поселковых округах осуществляется посредством инвентаризации зеленых насаждений, расположенных в границах учетного объекта, в целях определения их количества, видового состава и состояния.
      11. Инвентаризация и иные виды обследования зеленых насаждений проводятся в соответствии с утвержденными в уставном порядке инструктивно-методическими документами методами по деревного учета, зеленых насаждений, расположенных в границах учетного объекта.
      12. Учет зеленых насаждений проводится в целях:
      1) получения достоверных данных о количественной и качественной характеристиках зеленых насаждений на территории городов, сельских и поселковых округах;
      2) определения соответствия деятельности, осуществляемой ответственными владельцами на озелененных территориях, установленному функциональному назначению территорий;
      3) создания информационной базы для организации рационального использования озелененных территорий города, сельских и поселковых округах.
      13. Учету подлежат все виды зеленых насаждений: деревья, кустарники, газоны, цветники.
      14. Документом, отображающим результаты учета зеленых насаждений, является паспорт учетного объекта, составляемый по утвержденной форме (приложение 2).
      15. Паспорт учетного объекта подлежит плановому обновлению 1 раз в пять лет.
      16. Ответственный владелец недвижимого имущества организует учет зеленых насаждений на принадлежащем ему земельном участке и обеспечивает сведение полученных данных в паспорт учетного объекта.
      17. Паспорт учетного объекта утверждается ответственным владельцем и согласовывается уполномоченным органом, а также проводившей обследование специализированной организацией.
      Копия паспорта учетного объекта передается в уполномоченный орган для сведения данных в Реестр зеленых насаждений (Приложение 3).
      18. Обновление данных Реестра зеленых насаждений, расположенных на озелененных территориях производится 1 раз в 2 года.
      19. Организация и выполнение мероприятий и работ по содержанию и защите зеленых насаждений:
      1) садов, скверов, бульваров, пешеходных аллей возлагается на уполномоченный орган, специализированные коммунальные предприятия, а также на собственников и арендаторов озелененных территорий;
      2) парков культуры и отдыха, детских парков, специализированных парков возлагается на администрации этих учреждений;
      3) зеленых насаждений общего пользования, составляющих неотъемлемую часть фасадных (входных) групп объектов торговли, обслуживания, банков, офисов, предприятий, частных домов и других частных владений возлагается на собственников и арендаторов данного недвижимого имущества;
      4) зеленых насаждений на территориях организаций, а также на участках, закрепленных за ними, осуществляется непосредственно этими организациями;
      5) санитарно-защитных зон осуществляется собственниками и землепользователями земельных участков в границах санитарно-защитных зон;
      6) внутриквартальных зеленых насаждений, насаждений на придомовых территориях в границах землепользования, возлагается на собственников жилищного фонда.
      20. Работы по уходу за зелеными насаждениями, связанные с проведением специальных агротехнических мероприятий, ремонт и реконструкция зеленых насаждений проводится специализированными озеленительными организациями, имеющими соответствующее разрешение, выданный уполномоченным органом.

5. Снос и пересадка зеленых насаждений

      21. Снос зеленых насаждений может быть разрешен в случаях:
      1) обеспечения условий для размещения объектов строительства, предусмотренных утвержденной и согласованной в установленном порядке градостроительной документацией;
      2) обслуживания объектов инженерного благоустройства, надземных коммуникаций;
      3) ликвидации аварийных и чрезвычайных ситуаций, в том числе на объектах инженерного благоустройства;
      4) восстановления по заключениям органа санитарно-эпидемиологического надзора уровня освещенности зданий, соответствующей нормативам для жилых и нежилых помещений;
      5) необходимости улучшения качественного и видового состава зеленых насаждений.
      22. Снос зеленых насаждений допускается только по порубочным билетам (приложения 4, 5), а пересадка по разрешению (приложение 6), выдаваемых уполномоченным органом.
      Порядок сноса, пересадки, выдачи порубочных билетов и разрешений на пересадку определяется уполномоченным органом.
      Снос, пересадка, реконструкция древесной и кустарниковой растительности, которая появилась в результате хозяйственной деятельности или естественным образом на земельном участке (садово-огородные и дачные участки, индивидуальная жилая застройка) после передачи его в собственность физическому или юридическому лицу, осуществляется им по своему усмотрению без оформления разрешения.
      23. Снос деревьев, имеющих мемориальную, историческую или уникальную эстетическую ценность, имеющих статус памятников исторического или культурного наследия, видов древесной и кустарниковой растительности, занесенных в Красную книгу Республики Казахстан, а также расположенных на особо охраняемых природных территориях местного значения, не допускается.
      24. Снос деревьев и кустарников производится специализированной организацией, имеющей разрешение на соответствующие виды работ при наличии оформленной в установленном порядке разрешительной документации (в том числе порубочного билета).
      Снос и пересадка зеленых насаждений, без предварительного оформления разрешительных документов не рекомендуется.
      25. Согласование сноса или пересадки зеленых насаждений при реализации градостроительной деятельности осуществляется в следующем порядке:
      1) проектная организация при подготовке исходно-разрешительной документации на строительство разрабатывает в установленном порядке строительный проект, предусматривающий необходимость сноса зеленых насаждений;
      2) на основании письма проектной организации и строительного проекта уполномоченный орган совместно с территориальным управлением охраны окружающей среды проводит обследование участка, на котором предполагается строительство, и составляет акт обследования, в котором указывается количество деревьев и кустарников, их видовой состав, состояние, наличие газонов, травяного покрова, цветников, в том числе подлежащих сносу;
      3) на основании акта обследования уполномоченный орган выдает проектной организации заключение о возможности строительства на данном участке и особыми условиями размещения строительства с целью максимально возможного сзащитения деревьев и кустарников, а также количества деревьев и кустарников, цветников и газонов, подлежащих сносу;
      4) на основании представленных документов, уполномоченный орган выписывает заказчику счет на оплату компенсационной стоимости вырубаемых деревьев и кустарников, сносимых цветников и газонов в размере, определяемом в соответствии с утвержденными размерами;
      5) при выдаче порубочных билетов на снос зеленых насаждений при сносе многоэтажных и иных ветхих строений в соответствии с программами акимата компенсационная стоимость рассчитывается без учета стоимости сноса зеленых насаждений, расположенных в охранных зонах инженерных коммуникаций и в зоне светового режима.
      26. Согласование сноса и (или) пересадки зеленых насаждений при проведении капитального или текущего ремонта инженерных коммуникаций производится в следующем порядке:
      1) снос зеленых насаждений при проведении капитального и текущего ремонта инженерных коммуникаций производится на основании порубочного билета;
      2) компенсационная стоимость не взимается при вырубке зеленых насаждений, попадающих в охранные зоны инженерных коммуникаций, определяемых согласно действующим строительным нормам и Правилам;
      3) восстановление газонов и цветников, нарушенных в ходе ремонтных работ, осуществляется за счет средств заказчика;
      4) при вырубке деревьев и кустарников, произрастающих в зоне производства работ за пределами охранной зоны инженерных коммуникаций, компенсационная стоимость взимается в размере полной восстановительной стоимости.
      27. В чрезвычайных и аварийных ситуациях, когда падение крупных деревьев угрожает жизни и здоровью людей, состоянию зданий и сооружений, движению транспорта, функционированию коммуникаций, - снос указанных насаждений производится без предварительного оформления разрешений:
      1) факт сноса удостоверяется актом освидетельствования места вырубки, оформленным в установленной форме, комиссией в составе представителей владельца территории, уполномоченного органа, организации, производившей работы по ликвидации аварийной и иной чрезвычайной ситуации, представителя акима соответствующего административно-территориальной единицы;
      2) уполномоченный орган выдает порубочный билет в течение 72 часов с момента начала работ при наличии акта освидетельствования места сноса, оформленного в установленном порядке.
      28. Разрешения на снос деревьев, растущих ближе 5 метров от зданий и сооружений, вызывающих повышенное затемнение помещений, выдаются уполномоченным органом по заявлениям граждан бесплатно на основании заключений органов санитарно-эпидемиологического надзора.
      29. Учет и клеймение сухих, усыхающих и больных деревьев и кустарников независимо от их местонахождения, производится уполномоченным органом по заявлениям граждан и юридических лиц, пользователей, собственников и арендаторов озелененных территорий. Если при обследовании сухих деревьев и кустарников будет установлено, что гибель деревьев произошла не от старости и болезней, а по вине отдельных граждан или должностных лиц, то оценка этих деревьев производится по ставкам восстановительной стоимости на сырорастущие деревья, а виновные в их гибели привлекаются к административной ответственности.
      30. Снос зеленых насаждений на территориях, принадлежащих организациям, специализирующимся на разведении и содержании зеленых насаждений осуществляется в соответствии с настоящими Правилами.
      31. В соответствии с согласованным проектом и перечетной ведомостью все подлежащие сносу зеленые насаждения производителем работ помечаются красной краской, предназначенные для пересадки - желтой.
      32. Валка, раскряжевка, погрузка и вывоз срубленного дерева и порубочных остатков производятся в течение суток с момента начала работ.
      Хранить срубленные деревья и порубочные остатки на месте производства работ не допускается. Все работы по валке, раскряжевке и транспортировке порубочных остатков производятся в полном соответствии с требованиями техники безопасности данного вида работ.
      33. В случае повреждения газона, цветников, зеленых насаждений на прилегающей к месту вырубки территории производителем работ проводится их обязательное восстановление в сроки, согласованные с владельцем территории и уполномоченным органом, но не позднее, чем в течение полугода с момента причинения повреждения.
      34. Разрешения на пересадку сносу зеленых насаждений производится на основании, выдаваемого уполномоченным органом (приложение 6).
      35. Заказчики строительных работ для получения разрешения на пересадку сноса зеленых насаждений до начала работ рекомендовано:
      1) представлять в уполномоченный орган проектную документацию на пересадку деревьев и кустарников из зоны строительства, реконструкции и капитального ремонта на участки, согласованные органом архитектуры и градостроительства;
      2) заключить договор на пересадку деревьев и кустарников со специализированной организацией, определенной уполномоченным органом на конкурсной основе с выдачей разрешение;
      3) обеспечить финансирование работ по уходу за пересаженными зелеными насаждениями (в течение 1 года за лиственными, в течение 2 лет за хвойными породами) на основании гарантийного письма, выданного уполномоченным органом. Прием пересаженных зеленых насаждений после гарантийного ухода осуществляется на основании акта обследования зеленых насаждений (приложение 7).

6. Возмещение ущерба и восстановление зеленых насаждений после их сноса

      36. Утрата (снос, уничтожение) либо повреждение многолетних зеленых насаждений, которые произошли в результате действий или бездействия должностных лиц, граждан и юридических лиц, подлежат полной компенсации в денежной или натуральной форме.
      37. Компенсационное озеленение производится в соответствии с учетом следующих требований:
      1) видовой состав и конструкция восстанавливаемых зеленых насаждений по архитектурным, экологическим и эстетическим характеристикам подлежат улучшению;
      2) восстановление производится, как правило, в пределах территории, где был произведен снос, с высадкой деревьев с комом.
      38. Компенсационное озеленение производится за счет средств граждан и юридических лиц, в интересах которых был произведен снос.
      Компенсационное озеленение по фактам незаконного сноса, уничтожения, при невозможности установления виновного лица, естественной гибели зеленых насаждений производится за счет средств бюджета.
      Компенсационная стоимость в денежной форме перечисляется гражданами и юридическими лицами, в интересах которых производится снос зеленых насаждений, в местный бюджет.
      Компенсация в натуральном выражении может быть произведена физическими или юридическими лицами по договору со специализированной озеленительной организацией, по согласованию с уполномоченным органом.
      39. Компенсационное озеленение осуществляется:
      при восстановлении более 20 единиц древесно-кустарниковой растительности - в соответствии с утвержденным дендрологическим проектом;
      при восстановлении менее 20 единиц древесно-кустарниковой растительности - в соответствии со схемой, согласованной с уполномоченным органом.
      40. При проведении строительных работ зеленые насаждения, подлежащие сносу, восстанавливаются за счет средств застройщика. Озеленение, проводимое застройщиками в соответствии с утвержденной проектной документацией на строительство, не может быть зачтено как проведение работ по компенсационному озеленению.

7. Ответственность за правонарушения в сфере содержания и защиты зеленых насаждений

      41. Физические, должностные и юридические лица при нарушении пунктов настоящих Правил, привлекаются к административной ответственности, согласно Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях".

  Приложение 2 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

      Наименование организации, выполняющей инвентаризацию
      ____________________________________________________
      Инвентарный номер __________
      ПАСПОРТ
      учетного объекта
      Наименование объекта
      Классификационный код:
      __________________________________________
      (по функциональному назначению земель)
      Административно-территориальная принадлежность:
      ___________________________________________
      (код административного значения)
      Ответственный владелец _____________________________
      Режимы защиты: и использования, режимы регулирования
      градостроительной деятельности___________________
      Согласовано: Согласовано:
      Ответственный Уполномоченный владелец орган
      ________________ _______________
      "__"_____ 200_г. "__"_____ 200_г.
      Приложение к паспорту учетного объекта:
      Ситуационный план (расположение учетного объекта
      в городов______________, сельских и поселковых округов_________)
      Инвентарный план учетного объекта (дендроплан) М1: 500; М1: 1000
      План лесонасаждений учетного объекта (инвентарный план) М1:2000; М1: 10000
      Подеревная перечетная ведомость зеленых насаждений
      Список организаций, выполнивших инвентаризацию

  Приложение 3 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

Реестр зеленых насаждений _____________________ на "___" 20____ года

       Распределение площади объектов (участков) зеленых насаждений по категориям земель, типам растительности и функциональному назначению город, сельские и поселковые округа_______________________
      Административный район: (код)_____________________
      Ответственный владелец:___________________________

N п/п, инвентарный N паспорт объекта
Функциональное назначение земель, группа типов назначения, наименование объектов (участков) зеленых насаждений
Классификационный код
Площадь объектов (участков) га, зеленых насаждений га/шт (дер., куст)
 
 
 
 
А
Б
В
1

      продолжение таблицы

Зеленые насаждения паркового типа
Древесная растительность, кбм. га/шт
Кустарниковая растительность
Единичные деревья
Группы куртины
Массивы, рощи, сады, га
Аллеи, ряды
Всего га/шт
Одиночные
Живая изгородь
Рядовые посадки
Всего га/шт
2
3
4
5
6
7
8
9
10

      продолжение таблицы

Открытые пространства
Цветники, га
Газоны, га
летники
многолетники
смешанные
контейнерные
Всего
партерные
обыкновенные
напочвенный покров
Всего
11
12
13
14
15
16
17
18
19

      продолжение таблицы

Всего растительности паркового типа
Растительность лесного, природного типа
 
Древостой естественного и смешанного типа
Культуры
Прогалины редины естественные
20
21
22
23

  Приложение 4 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

ПОРУБОЧНЫЙ БИЛЕТ N _______от "_______" _________ 200____г.

      (адрес)_____________________________________________________
      Вид работ:__________________________________________________
      На основании Заключения уполномоченного органа N ___ от ____
      Оплата компенсационной стоимости
      ____________________________________________________________
      (номер платежного поручения и дата)
      Компенсационное озеленение по адресу:
      ____________________________________________________________
      ____________________________________________________________
      Сроки компенсационного озеленения: _________________________
      В соответствии с прилагаемой к проекту перечетной ведомостью и дендропланом разрешается:
      вырубить ___________________________________________ шт.
      деревьев
      ___________________________________________ шт. кустарников
      пересадить ________________________________ шт. деревьев
      ___________________________________________ шт. кустарников
      сохранить _________________________________ шт. деревьев
       _____________________________________ шт. кустарников
      Договор со специализированной организацией:
      Работы производить в присутствии представителя
      ____________________________________________________________
      ____________________________________________________________
      (подразделение уполномоченного органа, территориального управления ООС)
      Дату начала работ по сносу зеленых насаждений сообщить в
      ____________________________________________________________
      ____________________________________________________________
      (подразделение уполномоченного органа, территориальное управление ООС) не позднее, чем за 5 дней до назначенного срока (тел._______)
      Срок действия порубочного билета ___________________________ Заместитель руководителя
      уполномоченного органа ______________________________
      Начальник ПТО _______________________________________
      (подпись, дата) М.п.
      Порубочный билет получил __________________________________________________
      (должность, организация, подпись, Ф.И.О., телефон)
      Порубочный билет закрыт __________________________________
      (дата, подпись)

  Приложение 5 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

ПОРУБОЧНЫЙ БИЛЕТ N _________ от "_______" ___________ 200_____г.

      (на санитарные рубки и реконструкцию зеленых насаждений)
      ___________________________________________________________________
      (адрес, административный городов, сельских и поселковых округов, адрес участка работ)
      Вид работ: _________________________________________________________
      На основании представленных документов: ____________________________
      В соответствии с прилагаемой перечетной ведомостью, проектом, схемой разрешается:
      вырубить _______________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________ шт. кустарников
      восстановить _______________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________ шт. кустарников
      Вид обрезки _______________________________________ шт. деревьев
      _______________________________________ шт. кустарников
      Договор со специализированной организацией:
      Работы производить в присутствии представителя
      __________________________________________________________________
      (подразделение уполномоченного органа, территориального управления ООС)
      Дату начала работ по сносу зеленых насаждений сообщить в __________________________________________________________________ (подразделение уполномоченного органа, территориальное управление ООС) не позднее, чем за 5 дней до назначенного срока (тел. ________) Срок действия порубочного билета _____________________________
      Заместитель руководителя
      уполномоченного органа _________________________________
      Начальник ПТО __________________________________________
      (подпись, дата) М.п.
      Порубочный билет получил__________________________________________
      (должность, организация, подпись, Ф.И.О., телефон)
      Порубочный билет закрыт ________________________________________________
      (дата, подпись)

  Приложение 6 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

РАЗРЕШЕНИЕ N ______

      на снос, пересадку зеленых насаждений
      действительно до "_____" _________ 200__ г.
      1. Наименование предприятия (РНН) (заказчик)_______________________
      2. Руководитель предприятия (Ф.И.О.) (заказчик) ___________________
      3. Назначение испрашиваемого участка ______________________________
      4. Место расположения _____________________________________________
      5. Основание для проведения мероприятий ___________________________
      6. Форма собственности земельного участка (N, дата) _______________
      7. Акт обследования зеленых насаждений уполномоченного органа
      (приложение 1)
      8. Фактическое (качественное, количественное) состояние древесно-кустарниковых насаждений (приложение 2)
      9. Обязательство (гарантийное письмо) по компенсационному восстановлению зеленого фонда. (приложение 3)

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

      Уполномоченный орган (полное наименование) в соответствии с актом обследования, учитывая состояние зеленых насаждении согласовывает снос вышеуказанных деревьев, при этом первому руководителю предписывается выполнить следующие требования.
      Необходимо произвести мероприятия по компенсационному восстановлению зеленых насаждений путем посадки декоративно-ценных зеленых насаждений с соблюдением норм и правил защиты подземных и воздушных коммуникаций.
      Проводить полный комплекс мероприятий по содержанию и защите зеленых насаждений.
      Приложение: __________
      Примечание: __________
      Руководитель Уполномоченного органа ___________________________
      (подпись) (Ф.И.О) М.п.

  Приложение 7 к решению областного маслихата от 1 октября 2010 года № 360-ІV

АКТ

      обследования зеленых насаждений
      "___" ________ 200__г. N ________
      _____________________________________________________________
      (адрес: адрес участка)
      Мы, нижеподписавшиеся, ______________________________________
      (должностное лицо уполномоченного
      ___________________________________________________________________
      органа, должность, Ф.И.О.,
      ___________________________________________________________________
      представитель заказчика, организация, должность, Ф.И.О.))
      произвели обследование зеленых насаждений подпадающих под
      ______________________________________________________________
      (снос, реконструкцию, пересадку, санитарную рубку)
      ___________________________________________________________________
      В результате обследования установлено:


Породный состав зеленых насаждений
Подснос
Пересадка
Сохраняются
Качественное (фактическое) состояние
1
 
кол
дм
кол
дм
кол
дм
хор
удов
неудов
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Настоящий акт составлен в ___ экземплярах.
      Примечание: Акт обследования не является документом, дающим право на снос или пересадку зеленых насаждений.
      Получил представитель заказчика ________________________
      (подпись, Ф.И.О.)
      Должностное лицо
      уполномоченного органа ______________________________
      (подпись, Ф.И.О.)