Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы жеке кәсіпкерлік субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрінің 2011 жылғы 25 тамыздағы № 149 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрі м.а 2011 жылғы 31 тамыздағы № 272 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 12 қыркүйекте № 7177 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 22 маусымдағы № 421 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 30 маусымдағы № 482 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Энергетика министрінің 22.06.2015 № 421 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 30.06.2015 № 482 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы заңының 13-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы жеке кәсіпкерлік субъектілері сферасын тексеру мәселесі жөніндегі міндетті ведомстволық есептіліктің нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігінің Мұнай-газ саласындағы мемлекеттік инспекциялау комитеті (Т.А.Момышев):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;
      2) ай сайын, есепті айдан кейінгі айдың 10-на дейін және жылдың 20-қаңтарына дейін, облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша жүргізілген тексерулер мен олардың нәтижелері жөніндегі ақпартатты Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мұнай және газ вице-министрі Л.К.Кииновқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық мемлекеттік органдардың соңғысы қол қойған күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының       Қазақстан Республикасының
      Мұнай және газ министрі         Экономикалық даму және сауда
      ______________С. Мыңбаев        министрінің міндетін атқарушы
      2011 жылғы 25 тамыз             ______________ Д. Шәженова
                                      2011 жылғы 31 тамыз

Қазақстан Республикасы      
Мұнай және газ министрлігінің  
2011 жылғы 25 тамыз № 149     
және Қазақстан Республикасы   
Экономикалық даму және сауда  
министрі міндетін атқарушының  
2011 жылғы 31 тамыз № 272    
бірлескен бұйрығымен бекітілді 

Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы жеке кәсіпкерлік
субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері

      1. Осы, мұнай операцияларын жүргізу саласындағы жеке кәсіпкерлік субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері (бұдан әрі – өлшемдер) мұнай операцияларын жүргізу саласындағы жеке кәсіпкерлік субъектілерін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы»«Жер қойнауы және жер қойнауын пайдаланушылар туралы»«Лицензиялау туралы» Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әзірленді.
      2. Өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – тексерiлетiн субъектiнiң қызметi нәтижесiнде салдарының ауырлық дәрежесi ескерiле отырып, адамның өмiрiне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделерiне, мемлекеттiң мүлiктiк мүдделерiне зиян келтiру ықтималдығы;
      2) тәуекелдердi бағалау жүйесi – бақылауды және қадағалауды жүзеге асыратын органның тексерулердi жоспарлау мақсатында жүргiзетiн iс-шаралар кешенi;
      3) тәуекел дәрежесiн бағалау өлшемдерi – тексерiлетiн субъектiнiң тiкелей қызметiмен, салалық даму ерекшелiктерiмен және осы дамуға әсер ететiн факторлармен байланысты, тексерiлетiн субъектiлердi әртүрлi тәуекел дәрежесiне жатқызуға мүмкiндiк беретiн сандық және сапалық көрсеткiштердiң жиынтығы;
      4) тексерiлетiн субъектi – қызмет түріне лицензиясы бар, лицензиялау және кейінгі лицензиялық тексеру Қазақстан Республикасының Мұнай және газ министрінің ведомствосымен жүргізілетін, сондай-ақ жер қойнауын пайдалану операциясы жүзеге асырылатын мұнай операцияларын жүргізу саласындағы қызметiне бақылауды және қадағалауды жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар.
      3. Жоспарлы тексерулер жүргiзудің мерзімі тәуекел дәрежесіне байланысты:
      жоғары тәуекел дәрежесi кезiнде – жылына бiр реттен;
      орташа тәуекел дәрежесi кезiнде – үш жылда бiр реттен;
      болмашы тәуекел дәрежесi кезiнде – бес жылда бiр реттен жиi болмайтын кезеңдiлiгi айқындалады.
      4. Тәуекел дәрежесін бағалау өлшемдері 2 түрге бөлінеді:
      1) объективті – тексерілетін субъектілер қызмет атқарған кезде мүмкін болатын тәуекелдердің маңыздылығына негізделген;
      2) субъективті – тексерілетін субъектілермен белгіленген талаптарды бұзуға жол берілгендігіне байланысты анықталады.
      Субъективті өлшемдер елеулі және болмашы бұзушылықтардан тұрады.
      5. Алғаш рет тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесіне жатқызу объективті өлшемдер негізінде жүзеге асырылады.
      6. Объективті өлшемдері бойынша тексерілетін субъектілер мынадай тәуекелдер тобына бөлінеді:
      1) жоғары тәуекел дәрежесінің 1-тобына мұнай, газ, мұнай-газконденсатын өндіруді, сондай-ақ қызметтің мынадай лицензияланатын түрлері мен кіші түрлерін жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар жатады:
      Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану.
      Қызметтің осы түрі мынадай кіші қызмет түрлерін қамтиды:
      тау-кен, мұнай-химия өндірістерін пайдалану;
      мұнайды, газды, мұнай-газконденсатын өндіру;
      мұнай, газ ұңғымаларын, оның iшiнде теңiзде және iшкi су айдындарында бұрғылау;
      ұңғымаларды жер астында және күрделі жөндеу, жабдықтар мен агрегаттарды бөлшектеу; мұнай-газ ұңғымаларында ұңғымалар көтергішiн орнату;
      мұнай-газ ұңғымаларында ұңғымаларды жөндеуден кейiн сынаулар;
      мұнай-газ ұңғымаларында ұңғымаларды жуу, цементтеу, сынап көру және игеру;
      мұнай қабаттарының мұнай беруiн арттыру және ұңғымалардың өнiмділігін ұлғайту;
      құрлықта және теңiзде мұнайдың төгiлуiн, ұңғымалардың өздiгiнен атқылауын, мұнай және газ шығарындыларын (бұрқаққа қарсы жұмыстарды қоспағанда) болғызбау және жою жөнiндегi жұмыстар, ұңғымаларды консервациялау;
      мұнай, газ ұңғымаларындағы атқылау-жару жұмыстары;
      2) орташа тәуекел дәрежесінің 2-тобына мұнай және газ кен орындарын бақылауды, сондай-ақ қызметтің мынадай лицензияланатын түрлері мен кіші түрлерін жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар жатады:
      Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану.
      Қызметтің осы түрі мынадай кіші қызмет түрлерін қамтиды:
      тау-кен, мұнай-химия өндірістерін пайдалану;
      (мұнай, газды, мұнай-газконденсаты) кен орындарында технологиялық жұмыстар жүргізу;
      мұнай, газ ұңғымаларындағы каротаж жұмыстары;
      3) төменгі тәуекел дәрежесінің 3-тобына қызметтің мынадай лицензияланатын түрлері мен кіші түрлерін жүзеге асыратын лицензиаттар жатады:
      Тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия, химия өндiрiстерiн жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық), магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалану.
      Қызметтің осы түрі мынадай кіші қызмет түрлерін қамтиды:
      тау-кен, мұнай-химия, мұнай-газ өңдеу өндірістерін жобалау (технологиялық);
      тау-кен өндірістерін жобалау (технологиялық);
      мұнайды, газды, мұнай-газконденсатын өндіруді жобалау;
      мұнай-газ кен орындарын әзірлеу жобаларын және технологиялық регламенттердi жасау;
      мұнай-химия өндірістерін жобалау (технологиялық);
      мұнай-газ кен орындарын әзірлеу жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жасау.
      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      7. Тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесіне қайтадан жатқызу субъективті өлшемдерді ескер отырып жүзеге асырылады.
      8. Елеулі бұзушылықтарға:
      1) көрсетілетін қызметке біліктілік талаптарына сәйкес талап етілетін меншік немесе жалгерлік (жалгерлік шарты) құқығындағы өндірістік базаның (меншік құқығын растайтын, құқық белгілейтін құжаттардың көшірмелері) болмауы;
      2) көрсетілетін қызметке біліктілік талаптарына сәйкес талап етілетін сәйкес құрылғының, механизмдердің, құралдардың, технологиялық құрылғылардың болмауы;
      3) лицензияның немесе жарылғыш заттармен жұмыс жасауға лицензиясы бар мамандандырылған ұйыммен жасалған шарттың болмауы;
      4) көрсетілетін қызметке біліктілік талаптарына сәйкес талап етілетін тиісті білім беру деңгейіне жауап беретін және мамандығы бойынша іс жүзіндегі жұмыс тәжірибесі бар техникалық басшылар мен мамандардың білікті құрамының болмауы;
      5) лицензияға қосымшада көрсетілмеген лицензияланатын қызметтің кіші түрлерін жүргізу;
      6) кен орнын барлау, сынамалы игеру, өндірістік және тәжірибелік-өндірістік игеру, ұңғымаларды, қажетті кәсіпшілік объектілерді және көмірсутектерін өндіру, дайындау және сақтауға қажетті басқа да объектілердің жобалау құжаттарының болмауы, сол сияқты бекітілген жобалық құжаттардың талаптарын бұзуы;
      7) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 10 ақпандағы № 123 қаулысымен бекітілген пайдалы қазбаларды барлау мен өндiру кезiнде жер қойнауын ұтымды әрi кешендi пайдалану жөнiндегi бiрыңғай қағиданың талаптарын бұзу;
      8) ұңғымалар объектілерін сынау, кен орнын сынамалы игеру кезінде, газды технологиялық еріксіз жағу кезінде мұнай-газ саласындағы уәкілетті органның рұқсатынсыз ілеспе және (немесе) табиғи газды жағу;
      9) мұнай-газ кен орынын өндірістік игеруді ілеспе және (немесе) табиғи газды өңдеусіз жүргізу;
      10) теңiзде және iшкi су айдындарында мұнай операцияларын жүргiзудiң жалпы шарттарын бұзу;
      11) олар болған жағдайда техникалық регламенттермен белгіленген талаптарды сақтамау;
      12) қоршаған ортаны қорғау саласында мұнай және газ саласындағы уәкілетті органмен бекітілген және жер қойнауын зерттеу және пайдалану жөніндегі уәкілетті органдармен келісілген ілеспе газды өңдеуді дамыту бағдарламасының болмауы және сақталмауы жатады.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Болмашы бұзушылықтарға:
      1) көрсетілетін қызметтің біліктілік талаптарына сәйкес талап етілетін технологиялық регламенттердің болмауы немесе технологиялық регламенттің кәсіпорын басшысымен бекітілмеуі, орындалатын қызметтің кіші түрлеріне сәйкес келмеуі;
      2) Алынып тасталды - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      3) көрсетілетін қызметтің біліктілік талаптарына сәйкестігі талап етілетін өнім сапасының стандарттарға, нормаларға және техникалық шарттарға сәйкестігін бақылайтын аккредиттелген зертхананың (немесе қызмет көрсетуге арналған шарттың) болмауы;
      4) жүзеге асырылатын қызмет түріне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес талап етілетін технологиялық процесті және берілген сападағы өнімнің шығарылуын сақтауды; машиналарды, тетіктерді, аспаптарды, жабдықтарды пайдалануды және оларға техникалық қызмет көрсетуді; еңбек қауіпсіздігін бақылауды; метрологиялық бақылауды; маркшейдерлік жұмыстарды және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ететін қызметтердің болмауы;
      5) Алынып тасталды - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      6) iлеспе газды өңдеудi дамыту бағдарламасын орындау жөніндегі есептілікті ұсынбау;
      7) Алынып тасталды - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      8) келісім-шарттық аймақта өндірілген мұнайды өлшеу мен таразылау ережесін бұзу.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгерістер енгізілді - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      10. Әрбір жол берілген бұзушылық үшін тексерілетін субъект мынадай балл иеленеді:
      бір елеулі бұзушылық үшін – екі балл;
      бір болмашы бұзушылық үшін – бір балл.
      11. Тексерілетін субъектілер субъективті өлшемдер бойынша жол берілген бұзушылықтың түрі мен санына байланысты бөлінеді.
      Тексеру қорытындысы бойынша тексерілетін субъектінің жинаған баллдары қосылады.
      Тексеру кезеңінде 4 балдан жоғары жинаған болмашы тәуекел тобына жатқызылған субъектілер тексерілетін орташа тәуекел тобына жатқызылады.
      Тексеру кезеңінде 4 балдан жоғары жинаған орташа тәуекел тобына жатқызылған субъектілер тексерілетін жоғары тәуекел тобына жатқызылады.
      Тексеру кезеңінде жоғары топтағы тәуекел дәрежесiндегі субъектілер тексерілетін 2 балдан көп жинамаса орташа тәуекел дәрежесiне ауыстырылады.
      Тексеру кезеңінде орташа тәуекел дәрежесiндегі тексерілетін субъектілер 3 балдан көп жинамаса болмашы тәуекел дәрежесiне ауыстырылады.
      12. Бір топтың ішіндегі тексерілетін субъектілер тексеру жоспарына:
      тексерудің ең соңғы мерзімі;
      соңғы тексеру кезінде анықталған бұзушылықтар саны бойынша енгізіледі.

Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области проведения нефтяных операций

Совместный приказ Министра нефти и газа Республики Казахстан от 25 августа 2011 года № 149 и и.о. Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 31 августа 2011 года № 272. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 сентября 2011 года № 7177. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 22 июня 2015 года № 421 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 482

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики РК от 22.06.2015 № 421 и и.о. Министра национальной экономики РК от 30.06.2015 № 482 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области проведения нефтяных операций.
      2. Комитету государственной инспекции в нефтегазовом комплексе Министерства нефти и газа Республики Казахстан (Момышев Т.А.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства нефти и газа Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра нефти и газа Республики Казахстан Киинова Л.К.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр нефти и газа            И.о. Министра экономического
      Республики Казахстан                развития и торговли
                                          Республики Казахстан
      ________________ С. Мынбаев      __________________ Д. Шаженова
      25 августа 2011 года             31 августа 2011 года

Утверждены        
Совместным приказом   
Министра нефти и газа   
Республики Казахстан    
от 25 августа 2011 года № 149 и
и.о. Министра экономического
развития и торговли   
Республики Казахстан   
от 31 августа 2011 года № 272

Критерии оценки степени риска в сфере частного
предпринимательства в области проведения нефтяных операций

      1. Настоящие критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области проведения нефтяных операций (далее - критерии) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан", "О недрах и недропользовании", "О лицензировании" для отнесения субъектов частного предпринимательства в области проведения нефтяных операций к степеням рисков.
      2. В критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) система оценки рисков - это комплекс мероприятий, проводимый органом контроля и надзора, с целью планирования проверок;
      3) критерии оценки степени риска - совокупность количественных и качественных показателей, связанных с непосредственной деятельностью проверяемого субъекта, особенностями отраслевого развития и факторами, влияющими на это развитие, позволяющих отнести проверяемых субъектов к различным степеням риска;
      4) проверяемый субъект - физические и юридические лица в сфере проведения нефтяных операций, имеющие лицензию на вид деятельности, лицензирование и последующий лицензионный контроль которого осуществляется ведомством Министерства нефти и газа Республики Казахстан, а также осуществляющие операции по недропользованию.
      3. Периодичность проведения плановых проверок определяется в зависимости от степени риска с периодичностью не чаще:
      одного раза в год - при высокой степени риска;
      одного раза в три года - при средней степени риска;
      одного раза в пять лет - при незначительной степени риска.
      4. Критерии оценки степени риска подразделяются на 2 вида:
      1) объективные - основаны на значимости рисков, возможных при осуществлении деятельности проверяемых субъектов;
      2) субъективные - определяются в зависимости от допущенных проверяемыми субъектами нарушений, установленных требований.
      Субъективные критерии состоят из значительных и незначительных нарушений.
      5. Первоначально отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется на основе объективных критериев оценки степени риска.
      6. Проверяемые субъекты по объективным критериям подразделяются на следующие группы рисков:
      1) к 1 группе высокой степени риска относятся физические и юридические лица, осуществляющие добычу нефти, газа, нефтегазоконденсата, а также следующий лицензируемый вид деятельности и его подвиды:
      Проектирование (технологическое) и (или) эксплуатация горных(разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов.
      Данный вид деятельности включает следующие подвиды деятельности:
      эксплуатация горных, нефтехимических производств;
      добычу нефти, газа, нефтегазоконденсата;
      бурение нефтяных, газовых скважин, в том числе на море и внутренних водоемах;
      подземный и капитальный ремонт скважин, демонтаж оборудования и агрегатов, установку подъемника скважин на нефтегазовых скважинах;
      испытания после ремонта скважин на нефтегазовых скважинах;
      промывку, цементацию, опробование и освоение скважин нефтегазовых скважин;
      повышение нефтеотдачи нефтяных пластов и увеличение производительности скважин;
      работы по предотвращению и ликвидации нефтяных разливов на суше и море, самоизливающихся скважин, нефтяных и газовых выбросов (за исключением противофонтанных работ), консервацию скважин;
      прострелочно-взрывные работы в нефтяных, газовых скважинах;
      2) к 2 группе средней степени риска относятся физические и юридические лица, осуществляющие разведку нефтяного и газового месторождения, а также следующий лицензируемый вид деятельности и его подвиды:
      Проектирование (технологическое) и (или) эксплуатация горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов.
      Данный вид деятельности включает следующие подвиды деятельности:
      эксплуатация горных, нефтехимических производств;
      ведение технологических работ на месторождениях (нефти, газа, нефтегазоконденсата);
      каротажные работы в нефтяных, газовых скважинах;
      3) к 3 группе незначительной степени риска относятся лицензиаты, осуществляющие следующий лицензируемый вид деятельности и его подвиды:
      Проектирование (технологическое) и (или) эксплуатация горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических, химических производств, проектирование (технологическое) нефтегазоперерабатывающих производств, эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов.
      Данный вид деятельности включает следующие подвиды деятельности:
      проектирование (технологическое) горных, нефтехимических, нефтегазоперерабатывающих производств;
      проектирование (технологическое) горных производств;
      проектирование добычи нефти, газа, нефтегазоконденсата;
      составление проектов и технологических регламентов на разработку нефтегазовых месторождений;
      проектирование (технологическое) нефтехимических производств;
      составление технико-экономического обоснования проектов разработки нефтегазовых месторождений.
      Сноска. Пункт 6 в редакции совместного приказа Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      7. Вторичное отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется с учетом субъективных критериев.
      8. К значительным нарушениям относятся:
      1) отсутствие производственной базы на праве собственности или аренды, требуемой в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности;
      2) отсутствие соответствующего оборудования, механизмов, инструментов, технологического оборудования, требуемого в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности;
      3) отсутствие лицензии либо договора со специализированной организацией, имеющей лицензию на работу со взрывчатыми веществами;
      4) отсутствие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню и имеющих опыт практической работы по специальности, требуемого в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности;
      5) осуществление лицензируемого подвида деятельности, не предусмотренного приложением к лицензии;
      6) отсутствие проектных документов, а равно нарушение требований утвержденных проектных документов при проведении разведки, пробной эксплуатации, промышленной и опытно-промышленной эксплуатации месторождения, строительстве скважин, необходимых промысловых объектов и иных объектов инфраструктуры, необходимых для добычи, подготовки, хранения и транспортировки углеводородов;
      7) нарушение требований единых правил по рациональному и комплексному использованию недр при разведке и добыче полезных ископаемых, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 февраля 2011 г. № 123;
      8) сжигание попутного и (или) природного газа при испытании объектов скважин, пробной эксплуатации месторождения, при технологически неизбежном сжигании без разрешения либо с нарушением условий разрешения уполномоченного органа в области нефти и газа;
      9) проведение промышленной разработки нефтегазовых месторождений без переработки и (или) утилизации попутного и (или) природного газа;
      10) нарушение условий проведения нефтяных операций на море и внутренних водоемах;
      11) несоблюдение требований, установленных техническими регламентами при их наличии;
      12) отсутствие и несоблюдение программы развития переработки попутного газа, утвержденной уполномоченным органом в области нефти и газа и согласованной с уполномоченными органами по изучению и использованию недр, в области охраны окружающей среды.
      Сноска. Пункт 8 в редакции совместного приказа Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. К незначительным нарушениям относятся:
      1) отсутствие технологического регламента, требуемого в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности или технологический регламент не соответствует выполняемым подвидам деятельности, не утвержден руководителем предприятия;
      2) исключен совместным приказом Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      3) отсутствие аккредитованной лаборатории (или договор на обслуживание) по контролю соответствия продукции стандартам, нормам и техническим условиям, требуемой в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности;
      4) отсутствие служб, обеспечивающих: соблюдение технологического процесса и выпуск продукции заданного качества; эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, приборов, оборудования; контроль безопасности труда; метрологический контроль; маркшейдерские работы и охрану окружающей среды, требуемых в соответствии с квалификационными требованиями к осуществляемому виду деятельности;
      5) исключен совместным приказом Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      6) непредставление отчетов о выполнении программ развития переработки попутного газа;
      7) исключен совместным приказом Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      8) нарушение правил измерения и взвешивания нефти, добытой на контрактной территории.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными совместным приказом Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      10. За каждое совершенное нарушение проверяемому субъекту присваиваются следующие баллы:
      за одно значительное нарушение - два балла;
      за одно незначительное нарушение - один балл.
      11. Проверяемые субъекты по субъективным критериям распределяются в зависимости от вида и количества совершенных нарушений.
      По результатам проверки количество набранных проверяемым субъектом баллов суммируются.
      Проверяемые субъекты, входящие в 3 группу незначительной степени риска, набравшие в течение проверяемого периода более 4 баллов, переводятся во 2 группу средней степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие во 2 группу средней степени риска, набравшие в течение проверяемого периода более 4 баллов, переводятся в 1 группу высокой степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие в 1 группу высокой степени риска, набравшие в течение проверяемого периода не более 2 баллов, переводятся во 2 группу средней степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие во 2 группу средней степени риска, набравшие в течение проверяемого периода не более 3 баллов, переводятся в 3 группу незначительной степени риска.
      12. Проверяемые субъекты внутри одной группы риска включаются в план проверок:
      с учетом даты последней проверки;
      количества нарушений, выявленных при последней проверке.