"Азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға ыхтиярхаттар беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2011 жылғы 17 қарашадағы № 610 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 20 желтоқсанда № 7346 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 11 наурыздағы № 152 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 11.03.2014 № 152 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға ыхтиярхаттар беру» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Көші-қон полициясы комитеті (П.К.Нокин):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оны ресми жариялауды қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары К.С.Тыныбековке және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы комитетіне (П.К.Нокин) жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Қ. Қасымов

Қазақстан Республикасы 
Ішкі істер министрінің  
2011 жылғы 17 қарашадағы
№ 610 бұйрығымен бекітілген

«Азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға ықтиярхаттар беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға ықтиярхаттар беру» мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және шетелдіктерге тұруға ыхтиярхаттар беру тәртібін айқындайды.
      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары көші-қон полициясының аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көші-қон полициясы бөліністері) көрсетеді.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Шетелдiктердiң құқықтық жағдайы туралы» 1995 жылғы 19 маусымдағы Заңның 24-баптарының;
      2) «Халықтың көші-қоны туралы» 2011 жылғы 22 шілдедегі Заңның 949-баптарының;
      3) «Шетелдіктердің Қазақстан Республикасында болуын құқықтық реттеудің кейбір мәселелері» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 28 қаңтардағы № 136 қаулысының;
      4) «Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметтің 2000 жылғы 12 шілдедегі № 1063 қаулысының;
      5) «Қазақстан Республикасының халқын құжаттандырудың кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 желтоқсандағы № 1235 қаулысының;
      6) «Қазақстан Республикасының халқын құжаттандырудың кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 27 тамыздағы № 1260 қаулысының;
      7) «Азаматтығы жоқ адамдарға куәліктер және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге тұруға ықтиярхаттар беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 желтоқсандағы № 2101 қаулысының;
      8) «Қазақстан Республикасының азаматтығын қабылдауға тіркелу және шығу мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 желтоқсандағы № 2106 қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      5. Тұтынушыға Қазақстан Республикасында тұруға ыхтиярхатын немесе азаматтығы жоқ адамның куәліктерін беру немесе қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап беру мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталған нәтижесі болып табылады.
      6. Қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдар мен басқа да субъектілер:
      1) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы комитеті (ІІМ КҚПК) – формулярды тексеру;
      2) Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының аумақтық көші-қон полициясы бөліністері – құжаттарды қабылдау және беру;
      3) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Көші-қон полициясы комитетінің «Ақпараттық-өндірістік орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны («АӨО» РМК) - құжаттарды дайындау.
      7. Осы регламентте мына түсініктер пайдаланылады:
      1) шетелдіктің тұруға ыхтиярхаты – шетелдіктің жеке басын куәландыратын және оның Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсат алғанын растайтын құжат;
      2) азаматтығы жоқ адамның куәлігі – азаматтығы жоқ адамның жеке басын куәландыратын және оның Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсат алғанын растайтын құжат;
      3) формуляр (бұдан әрі - формуляр) – жеке басын куәландыратын құжаттарды дайындау үшін - қатаң есептегі бланк, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің «Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеудің кейбір мәселелері туралы» 2011 жылғы 28 қарашадағы № 631 бұйрығымен (бұдан әрі - № 631 бұйрық) (Нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 7324 тіркелген) бекітілген 4-қосымшаға сәйкес тұлғаны сәйкестендіру мақсатында қолданылатын жеке деректер туралы ақпаратты тасымалдағыш болып табылады;
      тұтынушы – мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтініш білдірген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар;
      құрылымдық-функциялық бірліктер (ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті органдардың жауапты адамдары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөліністері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе кіші жүйелер.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызметті тұтынушының тұрғылықты жері бойынша Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар бойынша көші-қон полициясының аумақтық бөліністері көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет аптасына бес жұмыс күндері сағат 9-00-ден 18-00-ге дейін, сағат 13-00-ден 14-30-ға дейінгі түскі үзіліспен және сенбіде сағат 9-00-ден 13-00-ге дейін ұсынылады. Қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі – ІІМ) www.mvd.kz және тізбесі Стандарттың 1-қосымшада көрсетілген облыстардың, Астана, Алматы қалаларының ішкі істер департаменттерінің (бұдан әрі – ІІД) интернет-ресурсында, «Ішкі істер органдарының қызметі туралы» бөлімде, сондай-ақ көші-қон полициясының бөліністерінде орналасқан ресми ақпарат көздері мен стенділерде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған және тұтынушы формулярдың түбіртегін алған сәттен бастап тұруға ықтиярхат, азаматтығы жоқ адамның куәлігі берілгенге дейін 60 жұмыс күні;
      2) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды тапсыру кезінде тұтынушының кезек күтуінің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;
      3) шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхатын не азаматтығы жоқ адамның куәлігін алу кезінде тұтынушының күтуінің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.
      11. Мыналар:
      1) тұтынушының құжаттардың толық тізбесін ұсынбауы;
      2) тұтынушының атында азаматтығы жоқ адамның жарамды куәлігінің, Қазақстан Республикасында тұруға ыхтиярхаттың бар болуы;
      3) шетелдіктің ұлттық паспортының жарамдылық мерзімінің өтіп кетуі не оның жарамдылық мерзімінің өтуіне кемінде екі ай қалуы азаматтығы жоқ адамдар мен шетелдіктерге қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы Стандарттың 11-тармақта көрсетілген құжаттарды тұрғылықты тіркелген жері бойынша көші-қон полициясы бөлінісіне ұсынады;
      2) формулярды толтыру, дербес кодты, күні мен қол қою, өтініш иесіне формулярдың түбіртегін беру;
      3) толтырылған формулярларды салыстырма тізілімнің негізінде № 631 бұйрықтың 19-қосымшасына сәйкес ІІМ-нің КҚПК-ға жіберу;
      4) «АӨА» РМК-да құжаттар дайындау;
      5) дайын құжаттарды аумақтық көші-қон полициясы бөліністеріне жолдау пошта байланысы арқылы жүзеге асырылады;
      6) шетелдікке Қазақстан Республикасында тұруға ыхтиярхаты немесе азаматтығы жоқ адамның куәлігінің дайындығы туралы тұтынушыға көші-қон полициясының қызметкері телефон арқылы немесе жеке қабылдауында жеті жұмыс күн ішінде хабарлау, формулярды алфавиттік-анықтамалық картотекаға енгізу.
      13. Көші-қон полициясы бөліністерінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын адамдардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-қимыл жасасу) тәртібінің сипаттамасы

      14. Көші-қон полициясы бөліністерінде құжаттарды қабылдау «терезелер» арқылы жүзеге асырылады, оларда Стандарттың 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар мен уақыт бойынша көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Құжаттарды көші-қон полициясы бөлінісіне тапсырғаннан кейін тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы формулярдың түбіртегі беріледі, онда:
      нөмірі мен құжаттарды қабылдаған күні;
      сұрау салынатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      құжаттарды берген күні, уақыты мен орны;
      құжаттарды қабылдаған көші-қон полициясы инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттар ұсынады.
      16. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар қойылмайды.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функциялық бірліктер қатысады:
      1) қалалық, аудандық, қаладағы аудандық, кенттік ішкі істер басқармасы (бөлімі) көші-қон полициясы бөлімінің (бөлімшесінің, тобының) қызметкері;
      2) облыстардың, Алматы және Астана қалаларының Ішкі істер департаменті (бұдан әрі - ІІД) Көші-қон полициясы басқармасының қызметкері;
      3) Қазақстан Республикасы ІІМ Көші-қон полициясы комитетінің қызметкері;
      4) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Көші-қон полициясы комитетінің «Ақпараттық-өндірістік орталығы» Республикалық мемлекеттік кәсіпорны.
      18. Осы регламентке 1-қосымшада әрбір әкімшілік іс-әрекетті орындау мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) реті мен өзара іс-қимыл жасасуының кестелік сипаттамасы келтірілген.
      19. Осы регламентке 2-қосымшада мемлекеттік қызмет көрсету процесінде әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық реті мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы келтірілген.

«Қазақстан Республикасында тұрақты   
тұратын азаматтығы жоқ адамдарға жеке 
куәліктер және қоныстану ыхтиярхатын беру»
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша                

Әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) дәйектілігінің және өзара іс-қимыл жасасуының сипаттамасы 1-кесте. СФЕ іс-әрекеттерінің сипаттамасы. Негізгі процесс.

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің № (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)

1

2

2

СФЕ атауы

ҚАІІБ

ҚАІІБ

3

Іс-әрекеттің атауы (жұмыстардың қозғалысы, ағыны) және олардың сипаттамасы

Өтініш берушінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

Формулярды толтыру, дербес кодын, датасы мен қолын қою

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімші шешім)

Журналда тіркеу және алғандығы туралы анықтаманы беру

Өтініш берушіге формулярдын түбіртегін беру

5

Орындау мерзімі

10 минут

10 минут

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

1 кестенің жалғасы

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)
1

3

4

5

6

2

ГОРОВД

УМП

КМП

КМП

3

ҚАІІБ тізілімін үш данада қалыптастыру, олардың біріншісі номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі мен үшіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.

Формулярлардың толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімін төрт данада қалыптастыру, олардың бірінші данасы номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі, үшіншісі және төртіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.

КҚПБ қабылданған жиынтық тізілімдерді ІІД КҚПБ кіріс жиынтық тізілімдерді есепке алу кітабына тіркеу

Формулярдың толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімге қосу, өтініш берушіні халықаралық іздеуде жүрген адамдарға деректер базасы бойынша тексеру

4

Тізілім

Жиынтық тізілім

Тіркеудің кіріс нөмірі

Жиынтық тізілімді өз қол қоюымен растау

5

2 күн

5 күн

1 күн

5 күн

6

4,5

6

6

7

1 кестенің жалғасы

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)
1

7

8

9

10

2

КҚПК

РМК

КҚПК

КҚПК

3

Жиынтық тізілімнің екінші данасын номенклатуралық іске жинақтау, үшінші және төртінші данасын формулярлармен бірге РМК жолдау

Құжаттарды дайындау, оларды формулярды, дайындалған құжаттардың тізілімі жиынтық тізілімнің төртінші данасымен бірге КҚПК жолдау


Дайындалған құжаттардың тізілімдерін тіркеу, тізілімді жолдауға қалыптастыру

Тізілімді жіберуге жолдама дайындалған құжаттардың тізілімін, дайын құжаттарды, формулярларды жиынтық тізілімнің төртінші данасымен бірге КҚПБ жолдау

4

Ілеспе хат

Дайын құжаттар

Жолдауға тізілім

Тізілімді КҚПБ жіберу үшін жолдау

5

1 күн

10 күн

2 күн


6

8

13

10


1-кестенің жалғасы

Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)

1

11

12

13

14

2

КҚПБ

КҚПБ

ҚАІІБ

ҚАІІБ

3

Тізілімді жіберуге және жиынтық тізілімнің төртінші данасын номенклатуралық іске жинақтау

Дайындалған құжаттардың тізілімін дайын құжаттармен, формулярдармен және ҚАІІБ тізілімінің үшінші данасын ҚАІІБ жолдау

Өтініш берушінің құжаттарды дайындау туралы хабарламасы

Өтініш берушіге дайындалған құжаттарды беру және формулярды алфавиттік-анықтама картотекасына енгізу

4

Ілеспе тізілім

Ілеспе хат

Өтініш берушінің хабарламасы


5

1 күн

1 күн

2 күн

10 минут

6

11


12


Пайдаланудың нұсқалары.

2-кесте. Негізгі процесс – шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға құжаттар ресімдеу.

Негізгі процесс (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)

ҚАІІБ

КҚПК

КҚПК

РМК

1. Өтініш берушінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

4. Формулярдың толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімін төрт данада қалыптастыру, олардың бірінші данасы номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі, үшіншісі және төртіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.

5. КҚПБ қабылданған жиынтық тізілімдерді ІІД КҚПБ кіріс жиынтық тізілімдерді есепке алу кітабына тіркеу

8. Құжаттарды дайындау, оларды формулярлармен, дайындалған құжаттардың тізілімімен, жиынтық тізілімнің төртінші данасымен бірге КҚПК жолдау
 


2. Ф-1 өтінішін толтыру, дербес кодын, датасы мен қолын қою

11. Тізілімді жіберуге және жиынтық тізілімнің төртінші данасын номенклатуралық іске жинақтау

6. Ф-1 өтініштерін толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімге қосу, өтініш берушіні халықаралық іздеуде жүрген адамдарға деректер базасы бойынша тексеру.


3. ҚАІІБ тізілімін үш данада қалыптастыру, олардың біріншісі номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі мен үшіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.

12. Дайындалған құжаттардың тізілімін дайын құжаттармен, формулярлармен және ҚАІІБ тізілімінің үшінші данасын ҚАІІБ жолдау

7. Жиынтық тізілімнің екінші данасын номенклатуралық іске жинақтау, үшінші және төртінші данасын формулярлармен бірге РМК жолдау


13. Өтініш берушінің құжаттарды дайындау туралы хабарламасы



9. Дайындалған құжаттардың тізілімдерін тіркеу, тізілімді жолдауға қалыптастыру


14. Өтініш берушіге дайындалған құжаттарды беру және формулярын алфавиттік-анықтама картотекасына енгізу


10. Тізілімді жіберуге жолдама, дайындалған құжаттардың тізілімі, дайын құжаттар, формуляры жиынтық тізілімнің төртінші данасымен бірге КҚПБ жолдау


3-кесте. Балама процесс – шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға құжаттар ресімдеуден бас тарту.

Негізгі процесс (жұмыстардың қозғалысы, ағыны)

ҚАІІБ

КҚПК

КҚПК

1. Өтініш берушінің құжаттар пакетін қабылдау және тексеру

4. Формулярдың толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімін төрт данада қалыптастыру, олардың бірінші данасы номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі, үшіншісі және төртіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.

5. КҚПБ қабылданған жиынтық тізілімдерді ІІД КҚПБ кіріс жиынтық тізілімдерді есепке алу кітабына тіркеу

2. Формулярды толтыру, дербес кодын, датасы мен қолын қою

8. Формулярларды ҚАІІБ жолдау
 


6. Формулярдың толтырудың негізділігі мен дұрыстығын тексеру, жиынтық тізілімге қосу, өтініш берушіні халықаралық іздеуде жүрген адамдарға деректер базасы бойынша тексеру

3. ҚАІІБ тізілімін үш данада қалыптастыру, олардың біріншісі номенклатуралық іске жинақталады, екіншісі мен үшіншісі формулярлармен бірге КҚПБ жолданады.


7. Негізсіз құжаттандыру фактісі анықталған кезде – формулярлар КҚПБ қайтару, іздеуде жүрген адамдар анықталған кезде – ІІМ Көші-қон полициясы комитетін және іздестіру бастамашысын ақпараттандыру

9. Формуляр жою, жою туралы актісін жасау және оны номенклатуралық іске жинақтау



«Қазақстан Республикасында тұрақты    
тұратын азаматтығы жоқ адамдарға жеке  
куәліктер және қоныстану ыхтиярхатын беру»
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 
2-қосымша                 

Қисынды әкімшілік іс-әрекеттер дәйектілігінің арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба

 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача удостоверений лицам без гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно проживающим в Республике Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 17 ноября 2011 года № 610. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 декабря 2011 года № 7346. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 11 марта 2014 года № 152

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 11.03.2014 № 152 (вводится в действие по истечении десяти календарный дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача удостоверений лицам без гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно проживающим в Республике Казахстан".
      2. Комитету миграционной полиции (Нокин П.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тыныбекова К.С. и Комитет миграционной полиции (Нокин П.К.) Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    К. Касымов

Утвержден          
Приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан    
от 17 ноября 2011 года № 610

Регламент
государственной услуги "Выдача удостоверений лицам без
гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно
проживающим в Республике Казахстан"

1.Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача удостоверений лицам без гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно проживающим в Республике Казахстан" определяет процедуру выдачи удостоверений лицам без гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее - государственная услуга).
      2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан (далее - подразделения миграционной полиции).
      3.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Государственная услуга осуществляется на основании:
      1) статей 2 и 4 Закона Республики Казахстан от 19 июня 1995 года "О правовом положении иностранцев";
      2) статей 949 Закона Республики Казахстан от 22 июля 2011 года "О миграции населения";
      3) постановления Правительства Республики Казахстан от 28 января 2000 года № 136 "Отдельные вопросы правового регулирования пребывания иностранцев в Республике Казахстан";
      4) постановления Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2000 года № 1063 "Об утверждении Правил документирования и регистрации населения Республики Казахстан";
      5) постановления Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2008 года № 1235 "О некоторых вопросах документирования населения Республики Казахстан";
      6) постановления Правительства от 27 августа 2009 года № 1260 "О некоторых вопросах документирования населения Республики Казахстан";
      7) постановления Правительства Республики Казахстан от 14 декабря 2009 года № 2101 "Об утверждении стандарта государственной услуги по выдаче удостоверений лицам без гражданства и видов на жительство иностранцам, постоянно проживающим в Республике Казахстан" (далее Стандарт).
      8) постановления Правительства Республики Казахстан от 14 декабря 2009 года № 2106 "Об утверждении стандарта государственной услуги по регистрации приема и выхода из гражданства Республики Казахстан".
      5. Результатом завершения государственной услуги является выдача потребителю вида на жительство в Республике Казахстан или  удостоверения лица без гражданства, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. В настоящем регламенте используются следующие понятия:
      1) вид на жительство иностранца - документ, удостоверяющий личность иностранца и подтверждающий получение им разрешения на постоянное проживание в Республике Казахстан;
      2) удостоверение лица без гражданства - документ, удостоверяющий личность лица без гражданства и подтверждающий получение им разрешения на постоянное проживание в Республике Казахстан;
      3) формуляр (далее - формуляр) - для изготовления документов удостоверяющих личность - бланк строгой отчетности, который является носителем информации о персональных данных, используемый в целях идентификации личности, согласно приложению 4 утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 ноября 2011 года № 631 "О некоторых вопросах документирования и регистрации населения Республики Казахстан" (далее - приказ № 631) (зарегистрированный в Реестра нормативных правовых актов за № 7324);
      4) потребитель - иностранцы и лица без гражданства, обратившиеся за государственной услугой;
      5) структурно-функциональные единицы (СФЕ) - ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или подсистемы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      7. Государственные органы и иные субъекты, участвующие в процессе предоставления государственной услуги:
      1) Комитет миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (КМП МВД) - проверка формуляров;
      2) территориальные подразделения миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан - прием и выдача документов;
      3) Республиканское государственное предприятие "Информационно-производственный центр" Министерства внутренних дел Республики Казахстан (РГП "ИПЦ") - изготовление документов.

2. Требования к оказанию государственной услуги

      8. Государственная услуга, оказывается, по месту постоянного жительства потребителя, подразделениями миграционной полиции по адресам, указанным в приложении 1 Стандарта.
      Государственная услуга предоставляется пять рабочих дней в неделю с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30, а также в субботу с 9.00 до 13.00 часов. Прием осуществляется в порядке "живой" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее - МВД): www.mvd.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел", департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана (далее - ДВД), перечень которых указан в приложении 1 Стандарта, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов указанных в пункте 11 Стандарта и получения потребителем корешка формуляра до выдачи вида на жительство, удостоверения лица без гражданства - 60 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания потребителя в очереди при сдаче документов, для предоставления государственной услуги - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания потребителя при получении вида на жительство в Республике Казахстан иностранца либо удостоверения лица без гражданства - 30 минут.
      11. Основанием для отказа в оказании государственной услуги лицам без гражданства и иностранцам является:
      1) не предоставление потребителем документов указанных в пункте 11 Стандарта;
      2) наличие действительного удостоверения лица без гражданства, вида на жительство в Республике Казахстан иностранца на имя потребителя;
      3) истечение срока действия национального паспорта иностранца, либо до окончания срока его действия остается менее 2 месяцев.
      12. Этапы оказания государственной услуги:
      1) потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта, в подразделение миграционной полиции по месту постоянной регистрации;
      2) заполнение формуляра, проставление персонального кода, даты и подписи, выдача заявителю корешка формуляра;
      3) направление заполненных формуляров в КМП МВД на основании сводного реестра, согласно приложению 19 приказа № 631;
      4) изготовление документов в РГП "ИПЦ";
      5) отправка готовых документов в территориальные подразделения миграционной полиции осуществляется посредством почтовой связи;
      6) о готовности вида на жительство иностранца в Республике Казахстан или удостоверения лица без гражданства потребитель уведомляется сотрудником миграционной полиции по телефону или на личном приеме, в срок семь рабочих дней, внесение формуляра в алфавитно-справочную картотеку.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в подразделении миграционной полиции, составляет один сотрудник.

3.Описание действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов в подразделениях миграционной полиции осуществляется посредством "окон", на которых указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора миграционной полиции по адресам и времени, указанным в приложении 1 Стандарта.
      После сдачи документов в подразделение миграционной полиции, потребителю выдается корешок формуляра о приеме соответствующих документов, с указанием:
      номера и даты приема документов;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора миграционной полиции, принявшего документы.
      15. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      16. Требования к информационной безопасности отсутствуют.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие СФЕ:
      1) сотрудник отдела (отделения, группы) миграционной полиции городского, районного, районного в городе, поселкового управления (отдела) органов внутренних дел;
      2) сотрудник управления миграционной полиции Департамента внутренних дел области, городов Алматы и Астаны (далее - ДВД);
      3) сотрудник КМП МВД;
      4) РГП "ИПЦ".
      18. Табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      19. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача удостоверений лицам без гражданства
и видов на жительство иностранцам, постоянно
проживающим в Республике Казахстан".

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий
(процедур)
Таблица 1. Описание действий СФЕ Основной процесс.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока
работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

ГОРОВД

ГОРОВД

3

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием и проверка
пакета документов
заявителя

Заполнение
формуляров,
проставление
персонального
кода, даты и
подписи

4

Форма завершения (данные,
документ,
организационно-
распорядительное решение)

Регистрация в
журнале и выдача
справки о
получении

Выдача
заявителю
формуляра

5

Сроки исполнения

10 минут

10 минут

6

Номер следующего действия

2

3

      Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

3

4

5

6

2

ГОРОВД

УМП

КМП

КМП

3

Формирование
реестра ГОРОВД в
3-х экземплярах,
первый из которых
приобщается к
номенклатурному
делу, второй и
третий -
направляются
вместе с
формулярами в УМП

Проверка правильности
и обоснованности
заполнения
формуляров,
формирование сводного
реестра в 4-х
экземплярах, первый
из которых
приобщается к
номенклатурному делу
второй, третий и
четвертый -
направляются вместе с
формулярами в КМП

Регистрация
полученных
из УМП
сводных
реестров в
книге учета
входящих
сводных
реестров из
УМП ДВД

Проверка
правильности
и
обоснован-
ности
заполнения
формуляров,
включенных в
сводный
реестр,
проверка
заявителей
по базе
данных на
лиц,
находящихся
в
международ-
ном розыске

4

Реестр

Сводный реестр

Входящий
номер
регистрации

Заверение
сводного
реестра
своей
подписью

5

2 дня

5 дней

1 день

5 дней

6

4,5

6

6

7

      Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

7

8

9

10

2

КМП

ИПЦ

КМП

КМП

3

Приобщение
второго
экземпляра
сводного реестра
к номенклатурному
делу, направление
третьего и
четвертого
экземпляра вместе
с формулярами в
ИПЦ

Изготовление
документов,
направление их
вместе с
формулярами,
реестром
изготовленных
документов и
четвертым
экземпляром
сводного реестра в
КМП

Регистрация
реестров
изготовлен-
ных
документов,
формирова-
ние реестра
на отправку

Направление
реестра на
отправку вместе
с реестрами
изготовленных
документов,
готовыми
документами,
формулярами, и
четвертым
экземпляром
сводного
реестра в УМП

4

Сопроводительное
письмо

Готовые документы

Реестр на
отправку

Направление
реестра на
отправку в УМП

5

1 день

10 дней

2 дня


6

8

13

10


      Продолжение таблицы 1

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

11

12

13

14

2

УМП

УМП

ГОРОВД

ГОРОВД

3

Приобщение
реестра на
отправку и
четвертого
экземпляра
сводного реестра
в номенклатурное
дело

Направление
реестров
изготовленных
документов,
вместе с готовыми
документами,
формулярами, и
третьим
экземпляром
реестра ГОРОВД в
ГОРОВД

Уведомление
заявителя об
изготовлении
документов

Выдача
заявителю
изготовленных
документов и
внесение
формуляров в
алфавитно-
справочную
картотеку

4

Сопроводительный
реестр

Сопроводительное
письмо

Уведомление
заявителя


5

1 день

1 день

2 дня

10 минут

6

11


12







      Варианты использования.
      Таблица 2. Основной процесс – оформление документов иностранцам и лицам без гражданства.

Основной процесс (ход, поток работ)

ГОРОВД

УМП

КМП

ИПЦ

1. Прием и
проверка пакета
документов
заявителя

4. Проверка
правильности и
обоснованности
заполнения
формуляра,
формирование
сводного реестра в
4-х экземплярах,
первый из которых
приобщается к
номенклатурному
делу второй, третий
и четвертый -
направляются вместе
с формулярами в КМП

5. Регистрация
полученных из
УМП сводных
реестров в книге
учета входящих
сводных реестров
из УМП ДВД

8.
Изготовление
документов,
направление
их вместе с
формулярами,
реестром
изготовленных
документов и
четвертым
экземпляром
сводного
реестра в КМП

2. Заполнение
формуляра,
проставление
персонального
кода, даты и
подписи

11. Приобщение
реестра на отправку
и четвертого
экземпляра сводного
реестра в
номенклатурное дело

6. Проверка
правильности и
обоснованности
заполнения
формуляра
включенных в
сводный реестр,
проверка
заявителей по
базе данных на
лиц, находящихся
в международном
розыске


3. Формирование
реестра ГОРОВД в
3-х экземплярах,
первый из
которых
приобщается к
номенклатурному
делу, второй и
третий -
направляются
вместе с
формулярами в
УМП

12. Направление
реестров
изготовленных
документов, вместе
с готовыми
документами,
формулярами, и
третьим экземпляром
реестра ГОРОВД в
ГОРОВД

7. Приобщение
второго
экземпляра
сводного реестра
к
номенклатурному
делу,
направление
третьего и
четвертого
экземпляра
вместе с
формулярами в
ИПЦ


13. Уведомление
заявителя об
изготовлении
документов


9. Регистрация
реестров
изготовленных
документов,
формирование
реестра на
отправку


14. Выдача
заявителю
изготовленных
документов и
внесение
формуляра в
алфавитно-
справочную
картотеку


10. Направление
реестра на
отправку вместе
с реестрами
изготовленных
документов,
готовыми
документами,
формулярами, и
четвертым
экземпляром
сводного реестра
в УМП


Таблица 3. Альтернативный процесс - отказ в оформлении документов
иностранцам и лицам без гражданства.

Основной процесс (ход, поток работ)

ГОРОВД

УМП

КМП

1. Прием и проверка
пакета документов
заявителя

4. Проверка
правильности и
обоснованности
заполнения формуляра,
формирование сводного
реестра в 4-х
экземплярах, первый из
которых приобщается к
номенклатурному делу
второй, третий и
четвертый -
направляются вместе с
формулярами в КМП

5. Регистрация
полученных из УМП
сводных реестров в
книге учета входящих
сводных реестров из
УМП ДВД

2. Заполнение
формуляра,
проставление
персонального кода,
даты и подписи

8. Направление
формуляра в ГОРОВД

6. Проверка
правильности и
обоснованности
заполнения формуляра,
включенных в сводный
реестр, проверка
заявителей по базе
данных на лиц,
находящихся в
международном розыске

3. Формирование
реестра ГОРОВД в 3-х
экземплярах, первый
из которых
приобщается к
номенклатурному
делу, второй и
третий -
направляются вместе
с формулярами в УМП


7. При выявлении
фактов необоснованного
документирования –
возврат формуляра в
УМП, при выявлении
лиц, находящихся в
розыске –
информирование
Комитета криминальной
полиции МВД и
инициатора розыска

9. Уничтожение
формуляра,
составление акта об
уничтожении и
приобщение его к
номенклатурному делу



Приложение 2
к Регламенту оказания государственной услуги
"Выдача удостоверений лицам без гражданства
и видов на жительство иностранцам, постоянно
проживающим в Республике Казахстан".

Схемы,
отражающие взаимосвязь между логической последовательностью
административных действий