Бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою туралы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрінің 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 418 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2011 жылы 28 желтоқсанда № 7362 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрінің 2012 жылғы 7 қарашадағы № 178 Бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 2012.11.07 № 178 Бұйрығымен (алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).

      «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына, «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 Қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою» мемлекеттiк қызмет регламентi бекiтiлсiн.
      2. Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлiгiнiң Бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы мемлекеттік саясат департаментi (Абсаттаров М.Р.):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттік тiркелуiн;
      2) осы бұйрықтың белгiленген тәртiпте ресми жариялауын;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлiгiнiң интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсiн.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат вице-министрi С.С.Сәрсеновқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланғаннан кейiн қолданысқа енгiзiледi.

      Министр                                    А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы    
Байланыс және ақпарат министрінің
2011 жылғы 26 желтоқсандағы 
№ 418 бұйрығымен    
бекітілген         

«Бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат министрлігі Ақпарат және мұрағат комитеті (бұдан әрі - Комитет) электронды Үкімет порталында: www.e.gov.kz (бұдан әрi - портал) арқылы көрсетеді.
      2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы стандарты.
      3. Электрондық мемлекеттiк қызметтi автоматтандыру дәрежесi: толықтай автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi - бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметтердi жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкiлдiк) және жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi - БСН);
      2) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      3) жеке сәйкестендiру нөмiрi - жеке тұлға, оның iшiнде жеке кәсiпкерлiк түрiнде өзiнiң қызметiн жүзеге асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi - ЖСН);
      4) ақпараттық қызмет - пайдаланушыларға ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      5) интерактивтi қызмет - өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға олардың сұраулары бойынша және тараптардың келiсiмi бойынша электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      6) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi - АЖ);
      7) медиа-алшақтық - құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісiнше нысанға өзгерту қажет кезiнде қызметтердi көрсету үдерiсiнде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуi;
      8) пайдаланушы - оған қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      9) салық төлеушiнiң тiркеу нөмiрi - салықтардың және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердiң барлық түрлерi бойынша бiрегей нөмiр, ол салық төлеушi ретiнде оны мемлекеттiк тiркеу және Қазақстан Республикасы Салық төлеушiлерiнiң мемлекеттiк тiзiлiмiне ол туралы мәлiметтердi енгiзу кезiнде салық төлеушiге берiледi (бұдан әрi - СТН);
      10) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгiн және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрi - ЭЦҚ);
      12) мемлекеттiк электрондық қызметтер - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер;
      13) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берiлген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат.

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету жөнiнде қызмет берушi әрекетiнiң тәртiбi

      6. Қызмет берушiнiң электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету кезiндегi адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (функционалдық өзара iс-қимылдың диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтiрiлген:
      1) тұтынушы ЖСН көмегiмен ЭҮП тiркеуi жүзеге асырады (ЭҮП тiркелмеген тұтынушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңына сәйкес тұтынушының және КО ақпараттық жүйесiнiң ЭЦҚ (бұдан әрi - тұтынушының ЭЦҚ) қалыптастыру және тексеру үдерiсiн iске асыратын криптографиялық қорғау құралдарын пайдаланумен қызметтердi тұтынушының электрондық цифрлық қолтаңбаның кiлтiмен қол қойылған, электрондық құжат түрiнде мемлекеттiк органға берiлген сұрау салудың негiзiнде электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсетудiң нәтижесi тұтынушыға берiледi;
      3) 1-үдерiс - «электрондық үкiмет» порталындағы тұтынушы туралы деректердiң дұрыстығын тексеру үдерiсi (ЖСН немесе БИН, немесе СТН және пароль), 1-ақпараттық жүйеден қажеттi ақпаратқа сұрау салу;
      4) 2-үдерiс - тұтынушының деректерiнде бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдерiс - тұтынушының осы Регламентте көрсетiлген қызметтi таңдауы, қызметтi көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушының нысанды толтыруы үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару (деректердi енгiзу);
      6) 4-үдерiс - сәйкестендiру деректердi және куәландыру орталығы (бұдан әрi - КО) ақпараттық жүйесiнде тұтынушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң қолданылу мерзiмi туралы деректерге сұрау салу;
      7) 1-шарт - тұтынушының криптографиялық қорғаудың құралдарын (бұдан әрi - тұтынушының АКҚҚ) пайдаланумен тiркеу куәлiгiнiң мерзiмiн және тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығын тексеру;
      8) 5-үдерiс - тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдерiс - электрондық мемлекеттiк нысанды көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгiзiлген деректердi) тұтынушының ЭЦҚ арқылы қол қою және тұтынушының одан әрi әрекеттерi туралы ақпаратты алу;
      10) 7-үдерiс - 2-ақпараттық жүйеден қажеттi деректерге сұрау салу;
      11) 2-шарт - 2-ақпараттық жүйеден түскен деректердi тексеру;
      12) 8-үдерiс – ЭҮП тұтынушыға 24 сағат iшiнде бес айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде мемлекеттiк баж төлеудi ұсынады;
      Көрсетiлген мерзiмде төлемеген кезде тұтынушыға сұрау салу мерзiмiнiң өтiп кеткенi туралы, сондай-ақ қайтадан сұрау салу мүмкiндiгi туралы хабарлама жiбередi.
      Тұтынушы банкке жiберу үшiн төлемнiң қажеттi деректерiн толтырады. ЭҮП төлем өткен соң тұтынушыға чек берiледi, ол төлемдi жүзеге асырғанын растайды.
      Егер төлем өтпеген болса, онда ЭҮП ол туралы тұтынушыға қате жiберiлгенi туралы толық сипаттамасымен хабардар етедi;
      13) 9-үдерiс - 2-ақпараттық жүйеден сұрау салынған деректердiң болмауына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      14) 10-үдерiс - тұтынушының сұрау салуына сәйкес мемлекеттiк органның АКҚҚ және КО ақпараттық жүйесiн пайдаланумен қызметтердi көрсетудiң нәтижесiн (электрондық құжатты) қалыптастыру.
      7. Осы Регламентке 2-қосымшада тұтынушыға мемлекеттiк немесе орыс тiлiнде көрсетiлетiн электрондық мемлекеттiк қызметке экрандық нысандар келтiрiлген.
      сұрау салуды толтыру – ЖСН тұтынушының ЭҮП тiркелу нәтижесi бойынша автоматты түрде таңдалады;
      сұрау салуға қол қою – тұтынушы «қол қою» кнопкасының көмегiмен ЭЦҚ сұрау салуға қол қоюды жүзеге асырып, одан кейiн сұрау салу жiберiледi;
      сұрау салуды өңдеу – сұрау салуды өңдегеннен кейiн тұтынушы дисплейдiң экранына: ЖСН, сұрау салудың нөмiрi, қызмет түрi, сұрау салу мәртебесi, қызмет көрсету мерзiмi туралы ақпарат енгiзiледi.
      "мәртебенi жаңарту" кнопкасының көмегiмен тұтынушыға сұрау салуды өңдеу нәтижесiн қарау мүмкiндiгi берiледi.
      8. Сұрау салуды өңдегеннен кейiн тұтынушыға мынадай амалдармен сұрау салуды өңдеу нәтижесiн қарауға мүмкiндiк берiледi:
      «ашу» кнопкасын басқаннан кейiн – сұрау салу нәтижесi дисплей экранына шығарылады;
      «сақтау» кнопкасын басқаннан кейiн – тұтынушы сұратқан Adobe Acrobat нысандағы магниттi жеткiзгiште сақталады.
      9. Электрондық мемлекеттiк қызмет туралы ақпаратты алу, сондай-ақ қажет болған жағдайда олардың сапасын бағалау (оның iшiнде шағымдану) үшiн байланыс телефондары. 8(7172) 740535, 740347.

3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      10. Осы Регламенттiң 3-қосымшасына сәйкес АМК-нің қарапайым iс-қимылының кестелiк сипаттамасы.
      11. Осы Регламенттiң 1-қосымшаларына сәйкес, электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде iс-қимылының қисынды дәйектiлiгi арасындағы өзара байланысты көрсететiн диаграмма.
      12. Осы Регламенттiң 4-қосымшасына сәйкес көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталғаны: нысанға сәйкес мерзімді баспасөз басылымдарын және ақпарат агенттіктерін есепке алу туралы куәлік беру болады.
      Мерзімді баспасөз басылымдарын және ақпарат агенттіктерін есепке қою туралы куәлік портал арқылы жіберіледі.
      13. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижелерi осы Регламенттiң 5-қосымшасына сәйкес сапа мен қолжетiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      14. Тұтынушыға электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қойылатын талаптар:
      тұтынушының құжаттарындағы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.
      15. Электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсетудiң техникалық шарттары: компьютер, Интернет.

«Бұқаралық ақпарат құралын
есепке қою» Типтік электронды
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1-қосымша

Толықтай автоматтандырылған электронды мемлекеттік қызмет көрсету кезiндегі функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасы

      

      
«Бұқаралық ақпарат құралын
есепке қою» Электронды
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2-қосымша

Электронды мемлекеттiк қызметке экрандық нысандар

1-қадам. Пайдаланушыны авторизациялау.

Қағаз мәтінінен қараңыз 

2-қадам. «БАҚ-ты есепке қою» электронды қызметiн таңдау.


 

3 қадам. Сұранымға қол қою.


 

4-қадам. Жеке кабинеттен қызметтің ағымдағы мәртебесін қарау.


 

5-қадам. Детальдарді қарау.


«Бұқаралық ақпарат құралын
есепке қою» электронды мемлекеттiк
қызмет регламентiне
      3-қосымша

Негiзгi процестiң iс-әрекеттi (барысының, жұмыс ағынының)

1

Iс-әрекеттiң (барысының, жұмыс ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

комитет

комитет

комитет

комитет басшысы

3

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Кеңсе қызметкері

комитет қызметкері

КЖ сараптамасы

КЖ сараптамасы қорытындыларын қарау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкiмдiк шешiм)

Қызметкерге ұсыну

Ақпарат және мұрағат комитетінің қызметкері қорытынды шығару

Сәйкестiк актiсiн құрастыру және қорытындыны дайындау.

Қорытындыға қол қою

5

Орындалу мерзiмi

15 күнтiзбелiк күн

15 минут

15 минут

15 минут

«Бұқаралық ақпарат құралын    
есепке қою» электронды мемлекеттiк
қызмет регламентiне       
4-қосымша          

        

«Бұқаралық ақпарат құралын
есепке қою» электронды мемлекеттiк
қызмет регламентiне
5-қосымша

Электронды мемлекеттiк қызметтерiнiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк» көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын. 

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на учет средств массовой информации"

Приказ Министра связи и информации Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года № 418. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 декабря 2011 года № 7362. Утратил силу приказом Министра культуры и информации Республики Казахстан от 7 ноября 2012 года № 178

      Сноска. Утратил силу приказом Министра культуры и информации РК от 07.11.2012 № 178 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года, "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 № 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги" ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Постановка на учет средств массовой информации".
      2. Департаменту государственной политики в области средств массовой информации Министерства связи и информации Республики Казахстан (Абсаттаров М.Р) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства связи и информации Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра связи и информации Республики Казахстан Сарсенова С.С.
      4. Настоящий приказ вводится в действие после его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утвержден        
приказом Министра    
связи и информации    
Республики Казахстан   
от 26 декабря 2011 года № 418

Регламент электронной государственной услуги
"Постановка на учет средств массовой информации"

Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается Комитетом информации и архивов Министерства связи и информации Республики Казахстан (далее - Комитет) через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта "Постановка на учет средств массовой информации", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года № 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      3. Форма оказываемой электронной государственной услуги: полностью автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) бизнес-идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее - БИН);
      2) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      3) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      4) информационная услуга - услуга по предоставлению пользователям информационных ресурсов;
      5) интерактивная услуга - услуга по предоставлению электронных информационных ресурсов пользователям по их запросам или по соглашению сторон, требующая взаимный обмен информацией;
      6) информационная система - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее - ИС);
      7) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      9) регистрационный номер налогоплательщика - единый по всем видам налогов и других обязательных платежей в бюджет номер, который присваивается налогоплательщику при его государственной регистрации в качестве налогоплательщика и внесении сведений о нем в Государственный реестр налогоплательщиков Республики Казахстан (далее - РНН);
      10) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП);
      12) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      13) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи.

2. Порядок деятельности услогодателя по оказанию электронной
государственной услуги.

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) потребителю предоставляется результат оказания электронной государственной услуги на основе запроса, поданного в государственный орган в виде электронного документа, подписанного ключом электронной цифровой подписи потребителя услуг с использованием средства криптографической защиты, реализующего процесса формирования и проверки ЭЦП потребителя и информационной системы УЦ в соответствии с Законом Республики Казахстан от 7 января 2003 года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи";
      3) процесс 1 - процесс проверки подлинности данных о потребителе на портале "электронного правительства" (ИИН или пароль), запрос необходимой информации с информационной системы;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - запрос идентификационных данных и данных о сроке действия регистрационного свидетельства ЭЦП потребителя в информационной системе удостоверяющего центра (далее - УЦ);
      7) условие 1 - проверка срока действия регистрационного свидетельства и подлинности ЭЦП потребителя с использованием средства криптографической защиты потребителя (далее - СКЗИ потребителя);
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 - подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной формы и получение информации о дальнейших действиях потребителя;
      10) процесс 7 - запрос необходимых данных с информационной системы 2;
      11) условие 2 - проверка данных поступивших с информационной системы 2;
      12) процесс 8 - ПЭП предлагает потребителю оплатить государственную пошлину в размере пяти месячных расчетных показателей в течение 24 часов.
      При неуплате в указанный срок потребителю направляется уведомление об истечении срока запроса, а также о возможности повторного запроса.
      Потребитель заполняет необходимые реквизиты платежа для отправки в банк. После проведения оплаты ПЭП выдает потребителю чек, который служит подтверждением факта осуществления платежа.
      Если оплата не прошла, то ПЭП уведомляет об этом потребителя подробным описанием ошибки;
      13) процесс 9 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге, в связи с отсутствием запрошенных данных с информационной системы 2;
      14) процесс 10 - формирование результата оказания электронной государственной услуги с использованием СКЗИ Комитета и информационной системы УЦ в соответствии запросом потребителя.
      7. В приложении 2 к настоящему Регламенту приведены экранные формы на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю на государственном и русском языках:
      заполнение запроса - ИИН выбирается автоматически, по результатам регистрации потребителя на ПЭП;
      подписание запроса - потребитель с помощью кнопки "подписать" осуществляет подписание запроса ЭЦП, после чего запрос передается на обработку;
      обработка запроса - после обработки запроса у потребителя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания услуги;
      с помощью кнопки "обновить статус" потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса.
      8. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки "открыть" - результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки "сохранить" - результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      9. Контактный телефон для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8(7172) 740535, 740347.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      10. Текстовое табличное описание последовательности действий Комитета согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      11. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания электронной государственной услуги Комитета согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      12. Видом завершения государственной услуги является выдача свидетельства о постановке на учет периодического печатного издания и (или) информационного агентства по форме согласно приложению 4 к настоящему регламенту.
      Свидетельство о постановке на учет периодического печатного издания (или) информационного агентства выдается потребителю через портал.
      13. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему Регламенту.
      14. Требование, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителя:
      обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации, содержащейся в документах потребителя.
      15. Технические условия для оказания электронной государственной услуги: компьютер, Интернет.

Приложение 1      
к Типовому регламенту   
электронной       
государственной услуги   
"Постановка на учет    
средств массовой информации"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании полностью
автоматизированной электронной государственной услуги

      Условные обозначения:

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простое событие завершающее

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый
конечному потребителю

Приложение 2     
к Регламенту электронной 
государственной услуги 
"Постановка на учет    
средств массовой информации"

Экранные формы на электронную государственную услугу

      Шаг 1. Авторизация пользователя.

Шаг 2. Выбор электронной услуги «Постановка на учет СМИ».

Шаг 3. Подписание запроса.

Шаг 4. Просмотр текущего статуса услуги из Личного кабинета.

Шаг 5. Просмотр детализации.

Приложение 3    
к регламенту электронной
государственной услуги
"Постановка на учет средств
массовой информации"  

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия
(хода,
потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование
СФЕ

Сотрудник
комитет

Сотрудник
комитет

Сотрудник
комитет

Руководи-
тель

3

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и
их описание

Прием и
регистрация
документов

Рассмотрение
документов и
утверждение
решения о
назначении или
об отказе в
проведении

Сотрудник
комитет

Рассмот-
рение
итогов

4

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Проверка
документов

Подготовка
документов

Представ-
ление на
подпись

Визирова-
ние
заключе-
ния

5

Сроки
исполнения

15 календарных
дней

15 минут

15 минут

15 минут

Приложение 4    
к регламенту электронной
государственной услуги 
"Постановка на учет средств
массовой информации" 

Приложение 5     
к регламенту электронной
государственной услуги  
"Постановка на учет средств
массовой информации"  

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги:
"качество" и "доступность"
"Постановка на учет средств массовой информации"

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания Электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.