"Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден алу" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 13 желтоқсандағы № 628 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 12 қаңтарда № 7377 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2013 жылғы 08 ақпандағы № 68 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 08.02.2013 № 68 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қолданушылар назарына!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден алу» мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті (Н.Д.Үсенова):
      1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден кейін оның ресми жариялануын;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қаржы вице-министрі А.М.Шоқпытовқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық ресми жариялануға жатады және 2012 жылдың 30 каңтарынан бастап қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасы
      Қаржы министрі                             Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің    
2011 жылғы 13 желтоқсандағы 
№ 628 бұйрығымен     
бекітілген        

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден алу» мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 8 желтоқсандағы № 1498 қаулысымен бекітілген «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден алу» мемлекеттік қызмет Стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден алу» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті (бұдан әрі – Комитет) көрсетеді.
      3. Осы Регламентте мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      тұтынушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға – жеке кәсіпкер;
      құрылымды – функционалдық бірліктер (ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысушы лауазымды тұлғалар (бұдан әрі – ҚФБ).
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы Заңының 10-2-бабының 1) тармақшасы негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижелері:
      оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу туралы жазбаша растауды беру (жолдау), сондай-ақ оның деректерін оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыру мақсатында тіркелген тұлғалардың бірыңғай тізіліміне енгізу;
      тіркеуден бас тартқан жағдайда бас тарту себептерін көрсете отырып дәйекті жауапты Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 28 қазандағы № 545 «Оңалтуды және (немесе) конкурсты басқарушылар және (немесе) сырттай байқау әкiмшiсi қызметiн жүзеге асыру мақсатында тiркеуге, тiркеуден шығаруға, тіркелген тұлғаның деректерiне өзгерiстер енгiзуге арналған өтiнiштердiң нысандарын, тiркелгендiгiн растау және тiркеуден бас тарту нысандарын бекіту туралы» (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7309 тіркелген) бұйрығымен белгіленген нысан бойынша беру (жолдау);
      тіркеу туралы өтініште көрсетілген деректерге өзгерістер енгізу;
      оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыратын тұлғаны тіркеуден алу болып табылады.
      Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижелері тұтынушыға жазбаша, қағаз тасығышта ұсынылады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне бөгде мемлекеттік органдардың, басқа да ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Комитет мемлекеттік қызметті демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күнделікті сағат 9.00-ден бастап сағат 18.30-ға дейін көрсетеді, түскі асқа үзіліс сағат 13.00-ден бастап 14.30-ға дейін. Мемлекеттік қызметті алу үшін алдын ала жазылу талап етілмейді. Жеделдетілген қызмет көрсету тәртібі қарастырылмаған. Комитеттің заңды мекенжайы: Астана қаласы, Сарыарқа ауданы, Жеңіс даңғылы, 11, 922 бөлме.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету және ұсынылатын құжаттар туралы ақпарат Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің www.minfin.kz - интернет-ресурсында, Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті бөлімінде орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көзделген қажетті құжаттарды ұсынған сәттен бастап - бес жұмыс күнінен кешіктірілмейді;
      2) мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды тапсыру үшін тұтынушының жүгінген күні мемлекеттік қызмет көрсету орнында күту уақытының рұқсат берілген ең ұзақтығы – отыз минутты құрайды;
      3) тұтынушының жүгінген күні, мемлекеттік қызметті көрсету орнында алушыға қызмет көрсетудің ең ұзақ уақыты - отыз минутты құрайды.
      Стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттардың толық тізбесін ұсынбаған жағдайда, Комитет тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту себебі туралы, құжаттарды ұсынған сәттен екі жұмыс күні аспайтын мерзімде жазбаша хабар береді.
      Тіркеуден алынған тұлғаға, мұндай шешім қабылданған сәттен екі жұмыс күнінен кешіктірілмей хабарлама тапсырылады (жолданады).
      11. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды, іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы тізімдеме бойынша жүзеге асырады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Комитетке Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      14. Іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы берген тиісті құжаттарды қабылдау туралы тізімдеменің көшірмесі, құжаттардың тұтынушыдан қабылдануын растайтын құжат болып табылады.
      15. Стандарттың 16-тармағында қарастырылған негіздер бар болған жағдайларда, Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) қабылданған құжаттар, олар түскен күні сканерленіп Комитеттің Бірыңғай электрондық құжатайналым жүйесі деректер қорында тұтынушы ұсынған барлық құжаттардың сканерленген көшірмелері жалғанып, сондай-ақ жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналында тіркеледі;
      2) тиісті түрде тіркеліп, ресімделген құжаттар Комитет басшылығына беріліп, ол оларды мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасына қарастыруға жолдайды;
      3) мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі салық комитетінің ақпараттық жүйесінде жеке кәсіпкер ретінде тіркеу есебінде тұрғандығы туралы мәліметті қарауды қоса алғанда тұтынушының Стандарттың 11-тармағында қарастырылған талаптарға сәйкестігін, ұсынылған құжаттардың толықтығын және ресімдеудің дұрыстығын тексереді, тиісті тіркеу, тіркеу туралы өтініште көрсетілген деректерге өзгерістер енгізу туралы растауды не Комитет басшысының орынбасары қол қоятын жазбаша дәйекті бас тартуды дайындайды;
      4) Комитеттің мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты басқармасының бастығы, тұтынушы ұсынған құжаттардың және дайындалған тіркеу туралы растаудың не дәйекті бас тартудың заңнамаға сәйкестігін қарастырып, бұрыштама қояды;
      5) ресімделген тиісті растауға не жазбаша бас тартуға Комитет басшысының орынбасары қол қояды және мөрмен куәландырады.
      16. Ресімделген тиісті растау не жазбаша дәйекті бас тарту бірдей нөмірі бар екі данада толтырылады, біріншісі тұтынушыға беріледі (жолданады), екіншісі сақтау үшін Комитетте қалдырылады.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне мынадай құрылымды – функционалдық бірліктер (ҚФБ) тартылған:
      1) іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы;
      2) Комитет басшысының орынбасары;
      3) Комитеттің басқарма бастығы;
      4) мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы.
      18. ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-қимылдарын сипаттау осы регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      19. ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланыс көрініс табатын сызба осы регламентке 2-қосымшада келтірілген.

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық
басқарушылардың және (немесе) сыртқы
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге
асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және
оларды тіркеуден алу» мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша

ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-қимылдарын сипаттау

1-кесте. ҚФБ-ның іс-әрекеттерін сипаттау


Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыстардың барысы, ағыны)

1.

Іс-әрекет № (жұмыстардың барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

2.

ҚФБ атауы

Іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

Комитет басшысының орынбасары

Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

Комитеттің басқарма бастығы

Комитет басшысының орынбасары

Іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

3.

Іс-әрекеттің атауы (үдерістердің, рәсімдердің, операциялардың) және олардың сипаттауы

Өтінішті, қажетті құжаттарды қабылдау, көшірмелерді түпнұсқалармен салыстыру, журналға тіркеу

Орындаушыны анықтау

Тұтынушының тіркеуден өту үшін қойылатын талаптарға сәйкестігін, ұсынылған құжаттардың толықтығын және ресімдеудің дұрыстығын тексеру

Тұтынушы ұсынған құжаттардың және дайындалған тіркеу туралы растаудың не дәйекті бас тартудың заңнамаға сәйкестігін қарастырады

Ұсынылған құжаттарды қарастыру

Тұтынушыға жазбаша растау не бас тартуды беру (жолдау)

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру, өкімдік шешім)

Тізімдеменің көшірмесін тұтынушыға беру

Қарар салу

Тіркеу туралы растауды не дәйекті бас тартуды дайындайды

Ресімделген құжатқа бұрыштама қою

Ресімделген құжатқа қол қою және мөрмен куәландыру

Тұтынушының алғандығы туралы қолы не пошта байланысы арқылы жолданғаны туралы белгі

5.

Орындау мерзімдері

30 минут

1 күн

2 күн

1 күн

3 сағат

30 минут

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс – мемлекеттік қызметті ұсыну туралы шешімді бекіткен жағдайда

Негізгі процесс (жұмыстардың барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

Іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

Комитет басшысының орынбасары

Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

Комитеттің басқарма бастығы

Комитет басшысының орынбасары

Іс жүргізуге  жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

№ 1 іс-әрекет Өтініштерді, ұсынылған құжаттарды қабылдайды, көшірмелерді түпнұсқалармен салыстырады, тіркейді және құжаттардың қабылданғаны туралы тізімдеменің көшірмесін береді (30 минут).

№ 2 іс-әрекет Орындаушыны анықтайтын қарар салады
(3 сағат).

№ 3 іс-әрекет Тұтынушының тіркеуден өту үшін қойылатын талаптарға сәйкестігін, ұсынылған құжаттардың толықтығын және ресімдеудің дұрыстығын тексереді, растауды дайындайды (2 күн).

№ 4 іс-әрекет Тұтынушы ұсынған құжаттардың және дайындалған тіркеу туралы растаудың не дәйекті бас тартудың заңнамаға сәйкестігін қарастырады, бұрыштама қояды (1 күн).

№ 5 іс-әрекет Ұсынылған құжаттармен танысады, ресімделген құжаттарға қол қояды және мөрмен куәландырылады
(1 күн).

№ 6 іс-әрекет Тұтынушыға растау береді, тұтынушы алғандығы жөнінде қол қояды (30 минут).

3-кесте. Пайдалану нұсқалары.
Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы шешімді бекіткен жағдайда баламалы процесс

Баламалы процесс (жұмыстардың барысы, ағыны)

Іс жүргізуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

Комитет басшысының орынбасары

Комитеттің басқарма бастығы

Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты Комитеттің лауазымды тұлғасы

№ 1 іс-әрекет Өтініштерді, құжаттарды қабылдайды, көшірмелерді түпнұсқалармен салыстырады, тіркейді және тізімдеменің көшірмесін береді (30 минут).

№ 2 іс-әрекет Орындаушыны анықтайтын қарар салады
(1 сағат).


№ 3 іс-әрекет Тұтынушының тіркеуден өту үшін қойылатын талаптарға сәйкестігін, ұсынылған құжаттардың толықтығын және ресімдеудің дұрыстығын тексереді, дәйекті бас тартуды дайындау (2 күн); құжаттардың толық тізбесін ұсынбаған жағдайда (1 күн).



№ 4 іс-әрекет Ұсынылған құжаттардың және дайындалған дәйекті жазбаша бас тартудың заңнамаға сәйкестігін қарастырады, бұрыштама қояды (1 күн). Құжаттардың толық тізбесін ұсынбаған жағдайда (2 сағат).



№ 5 іс-әрекет Дәйекті бас тартуға қол қояды (1 күн). Құжаттардың толық тізбесін ұсынбаған жағдайда (1 сағат).



№ 6 іс-әрекет Тұтынушыға дәйекті бас тартуды береді (жолдайды) (30 минут).




«Оңалтушы және (немесе) конкурстық
басқарушылардың және (немесе) сыртқы
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды
тіркеуден алу» мемлекеттік қызмет
регламентіне 2-қосымша

ҚФБ-ның әкімшілік іс-әрекеттерінің қисынды кезектілігі арасындағы өзара байланыс көрініс табатын сызба

Об утверждении Регламента государственной услуги "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 13 декабря 2011 года № 628. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 января 2012 года № 7377. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2013 года № 68

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 08.02.2013 № 68 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации".
      2. Комитету по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (Усенова Н.Д.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра финансов Шукпутова А.М.
      4. Настоящий приказ подлежит официальному опубликованию и вводится в действие с 30 января 2012 года.

      Министр финансов
      Республики Казахстан                       Б. Жамишев

Утвержден        
Приказом Министра финансов
Республики Казахстан   
от 13 декабря 2011 года № 628

Регламент государственной услуги
"Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность
реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации"

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации" (далее - Регламент) разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и Стандартом государственной услуги "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 декабря 2011 года № 1498 (далее - Стандарт).
      2. Государственная услуга "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации" (далее - государственная услуга) оказывается Комитетом по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (далее - Комитет).
      3. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) потребитель - физические лица - индивидуальные предприниматели, которым оказывается государственная услуга;
      2) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 1) статьи 10-2 Закона Республики Казахстан от 21 января 1997 года "О банкротстве".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является:
      выдача (направление) письменного подтверждения о регистрации лицу, имеющему право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, а также внесение его данных в единый реестр лиц, зарегистрированных в целях осуществления деятельности реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения;
      в случае отказа в регистрации, выдача (направление) письменного мотивированного ответа с указанием причин отказа по форме, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 28 октября 2011 года № 545 "Об утверждении форм заявлений на регистрацию в целях осуществления деятельности реабилитационного и (или) конкурсного управляющих, и (или) администратора внешнего наблюдения, снятие с регистрации, внесение изменений в данные зарегистрированного лица, подтверждения в регистрации и отказа в регистрации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7309);
      внесение изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации;
      снятие с регистрации лица, осуществляющего деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения.
      Результаты оказываемой государственной услуги предоставляются потребителю письменно, на бумажном носителе.
      7. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга оказывается Комитетом ежедневно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов. Предварительная запись для получения государственной услуги не требуется. Режим ускоренного обслуживания не предусмотрен. Юридический адрес Комитета: 010000, г. Астана, район Сарыарка, проспект Победы, 11, в кабинете 922.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах для ее получения размещаются на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан www.minfin.kz, в разделе Комитет по работе с несостоятельными должниками.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента подачи потребителем документов, необходимых для получения государственной услуги, указанных в пункте 11 Стандарта - не позднее пяти рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи документов вовремя получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя составляет - тридцать минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя составляет - тридцать минут.
      При непредставлении полного перечня документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта, Комитет письменно информирует потребителя о причине отказа в предоставлении государственной услуги в срок, не превышающий двух рабочих дней с момента подачи документов.
      11. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      12. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется должностным лицом Комитета, ответственным за делопроизводство по описи.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      14. Документом, подтверждающим принятие документов от потребителя, является копия описи о приеме соответствующих документов, выданная должностным лицом Комитета, ответственным за делопроизводство.
      15. В оказании государственной услуги потребителю отказывается при наличии оснований, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      16. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы сканируются и регистрируются в базе данных Единой системы электронного документооборота Комитета с прикреплением сканированных копий всех документов, представленных потребителем, а также в журнале учета обращений физических (юридических) лиц в день их поступления.
      2) зарегистрированные, оформленные надлежащим образом документы передаются руководству Комитета, который направляет их для рассмотрения должностному лицу Комитета, ответственному за оказание государственной услуги;
      3) должностное лицо Комитета, ответственное за оказание государственной услуги проверяет соответствие потребителя требованиям, установленным пунктом 11 Стандарта, включая просмотр в информационной системе Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан сведения о регистрационном учете потребителя в качестве индивидуального предпринимателя, полноту и правильность оформления представленных документов, подготавливает соответствующее подтверждение о регистрации, внесении изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации, либо письменный мотивированный отказ за подписью заместителя руководителя Комитета;
      4) начальник управления Комитета, ответственного за оказание государственной услуги рассматривает документы, представленные потребителем и подготовленные соответствующее подтверждение либо письменный мотивированный отказ, визирует их;
      5) оформленное соответствующее подтверждение либо письменный отказ подписывается заместителем руководителя Комитета и заверяется печатью.
      16. Оформленное соответствующее подтверждение либо письменный мотивированный отказ заполняются в двух экземплярах, которые имеют одинаковый номер: первый - выдается (направляется) потребителю, второй - остается в Комитете для хранения.
      17. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) должностное лицо Комитета, ответственное за делопроизводство;
      2) заместитель руководителя Комитета;
      3) начальник управления Комитета;
      4) должностное лицо Комитета, ответственное за оказание государственной услуги.
      18. Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ, приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1             
к Регламенту государственной услуги   
"Регистрация лиц, имеющих право     
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения, и снятие
их с регистрации"          

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) СФЕ

Таблица 1. Описание действий СФЕ


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1.

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

5

6

2.

Наименова-
ние СФЕ

Должностное
лицо
Комитета,
ответствен-
ное за
делопроиз-
водство

Замести-
тель
руководи-
теля
Комитета

Должностное
лицо
Комитета,
ответствен-
ное за
оказание
государст-
венной
услуги

Начальник
управле-
ния
Комитета

Замести-
тель
руководи-
теля
Комитета

Должност-
ное лицо
Комитета,
ответст-
венное за
делопроиз-
водство

3.

Наименова-
ние
действия
(процесса,
процедуры,
операции)
и их
описание

Прием
заявления,
необходимых
документов,
сверка копий
с
оригиналами,
регистрация в
журнале

Определе-
ние
исполни-
теля

Проверка
соответст-
вия
потребителя
требованиям
,
установлен-
ным для
прохождения
регистрации
,
полноты и
правильнос-
ти
оформления
представле-
нных
документов

Рассмот-
рение
докумен-
тов и
подготов-
ленного
подтверж-
дения о
регистра-
ции либо
мотивиро-
ванного
отказа на
соответс-
твие
законода-
тельству

Рассмот-
рение,
представ-
ленных
докумен-
тов

Выдача
(направле-
ние)
потребите-
лю
письменно-
го
подтверж-
дения или
отказа

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организа-
ционно-
распоряди-
тельное
решение).

Выдача
копии описи
потребителю.

Наложение
резолюции

Подготавли-
вает
подтвержде-
ние о
регистрации
либо
письменный
мотивиро-
ванный
отказ

Визирова-
ние
оформлен-
ного
документа

Подписа-
ние
оформлен-
ного
документа
и
заверение
печатью

Роспись
потребите-
ля в
получении
либо
отметка о
направлени
почтовой
связью

5.

Сроки
исполнения

30 минут

1 день

2 дня

1 день

3 часа

30 минут

Таблица 2. Варианты использования.
Основной процесс - в случае утверждения решения о
предоставлении государственной услуги

Основной процесс (ход, поток работ)

1

2

3

4

5

6

Должностное
лицо
Комитета
ответствен-
ное за
делопроиз-
водство

Заместитель
руководите-
ля Комитета

Должностное
лицо Комитета
ответственное
за оказание
государственной
услуги

Начальник
управления
Комитета

Заместитель
руководите-
ля Комитета

Должностное
лицо Комитета
ответственное
за
делопроизвод-
ство

Действие № 1
Принимает
заявления,
необходимые
документы,
сверяет
копии с
оригиналами,
регистрирует
и выдает
копию описи
о приеме
документов
(30 мин)

Действие
№ 2
Налагает
резолюцию,
определяю-
щего
исполнителя
(3 часа)

Действие № 3
Проверяет
соответствие
потребителя
требованиям,
установленным
для прохождения
регистрации,
полноту
и правильность
оформления
представленных
документов,
подготавливает
подтверждение
(2 дня)

Действие № 4
Рассматривает
представленные
потребителям
документы и
подготовленное
подтверждение о
регистраци на
соответствие
законодательст-
ву, визирует их
(1 день)

Действие
№ 5
Рассматри-
вает
представ-
ленные
документы,
подписывает
оформленные
документы и
заверяет
печатью
(1 день)

Действие № 6
Выдает
подтверждение
потребителю,
потребитель
расписывается
в получении
(30 мин)

Таблица 3. Варианты использования.
Альтернативный процесс - в случае утверждения решения об отказе
в представлении государственной услуги

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Должностное лицо
Комитета, ответственное
за делопроизводство

Заместитель
руководителя
Комитета

Начальник
управления
Комитета

Должностное лицо
Комитета, ответственное
за предоставление
государственной услуги

Действие № 1
Принимает заявления,
документы, сверяет
копии с оригиналами,
регистрирует и выдает
копию описи (30 мин)

Действие № 2
Налагает
резолюцию,
определяющего
исполнителя
(3 часа)


Действие № 3
Проверяет соответствие
потребителя требованиям,
установленным для
прохождения регистрации,
полноту и правильность
оформления представленных
документов, подготовка
письменного
мотивированного
отказа (2 дня).
При непредставлении
полного перечня
документов (1 день).



Действие № 4
Рассматривает
представленные
потребителем
документы и
подготовленный
письменный
мотивированный
отказ и
визирует его
(1 день).
При
непредставлении
полного перечня
документов (2
часа)



Действие № 5
Подписывает
письменный
мотивированный
отказ
(1 день).
При
непредставлении
полного перечня
документов
(1 час)



Действие № 6
Выдает (направляет)
потребителю
мотивированный отказ
(30 минут)




Приложение 2              
к Регламенту государственной услуги    
"Регистрация лиц, имеющих право      
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения, и снятие
их с регистрации"           

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий СФЕ