Газ және газбен жабдықтау саласындағы жеке кәсіпкерліктің тәуекелдер деңгейлерін бағалау өлшемдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрінің 2012 жылғы 29 ақпандағы № 41 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2012 жылғы 15 наурыздағы № 71 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылы 28 наурызда № 7484 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 26 маусымдағы № 441 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 30 маусымдағы № 483 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Энергетика министрінің 26.06.2015 № 441 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 30.06.2015 № 483 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 4-тармағына, "Газ және газбен жабдықтау туралы" 2012 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 17) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Газ және газбен жабдықтау саласындағы жеке кәсіпкерліктің тәуекелдер деңгейлерінің ұсынылған бағалау өлшемдері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігінің мұнай-газ кешеніндегі Мемлекеттік инспекция комитеті (Т.А. Момышев):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуінен соң оның ресми түрде жариялануын;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігінің ресми интернет-ресурсында жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының жетекшілік етуші Мұнай және газ вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық ресми түрде алғашқы жарияланғанынан кейінгі он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының         Қазақстан Республикасының
Мұнай және газ министрі           Экономикалық даму және
                                  сауда министрі

__________________ С. Мыңбаев      ______________ Б. Сағынтаев

29 ақпан 2012 жыл                  15 наурыз 2012 жыл

Қазақстан Республикасы   
Мұнай және газ министрінің 
2012 жылғы 29 ақпандағы  
№ 41             
және Қазақстан Республикасы
Экономикалық даму және  
сауда министрінің     
2012 жылғы 15 наурыздағы 
№ 71             
бірлескен бұйрықтарымен  
бекітілген        

Газ және газбен жабдықтау саласындағы жеке кәсіпкерліктің
тәуекелдер деңгейлерін бағалау өлшемдері

      1. Осы газ және газбен жабдықтау саласындағы жеке кәсіпкерліктің тәуекелдер деңгейлерін бағалау өлшемдері (бұдан әрі – өлшемдер) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы, "Газ және газбен жабдықтау туралы" 2011 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасы заңдарына сәйкес газ және газбен жабдықтау саласындағы тәуекелдер деңгейлеріне жеке кәсіпкерлік субъектілерін енгізу үшін әзірленді.
      2. Өлшемдерде мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) тәуекел – тексерілетін субъекті қызметінің нәтижесінде адам өміріне немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, келтірілген залалдың зардаптарының ауырлық дәрежесін есепке ала отырып, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;
      2) тексерілетін субъект – тауар немесе сұйытылған газ өндіруші, газ желілі, газ таратушы, газ тасымалдаушы ұйым.
      3. Жоспарлы тексеру жүргізудің мерзімі тәуекел деңгейіне байланысты төмендегідей жиілікте белгіленеді:
      жылына бір рет – тәуекелдің жоғары деңгейінде;
      үш жылда бір рет – тәуекелдің орта деңгейінде;
      бес жылда бір рет – тәуекелдің болмашы деңгейінде.
      4. Тәуекел деңгейлерін бағалау өлшемдері 2 түрге бөлінеді:
      1) объективті – тексерілетін субъектілер қызметін жүзеге асыру мүмкін болып табылатын тәуекелдердің мәніне негізделеді;
      2) субъективті – тексерілетін субъектілердің белгіленген талаптарды бұзуына байланысты анықталады.
      Субъективті өлшемдер маңызды және болмашы бұзылымдардан тұрады.
      5. Тексерілетін субъектілерді тәуекелдер деңгейлері бойынша бастапқы енгізу тәуекелдер деңгейлерін бағалаудың объективті өлшемдері негізінде жүзеге асырылады.
      6. Тексерілетін субъектілер объективті өлшемдер бойынша тәуекелдердің мынадай топтарына бөлінеді:
      1) тәуекелдің жоғары деңгейінің тобына өндірушілер жатады;
      2) тәуекелдің орта деңгейінің тобына газ таратушы және газ желілі ұйымдар жатады;
      3) тәуекелдің болмашы деңгейінің тобына газ тасымалдаушы ұйымдар жатады.
      7. Тексерілетін субъектілерді тәуекелдер деңгейлері бойынша екінші қайтара енгізу субъективті өлшемдерді ескере отырып жүзеге асырылады.
      8. Өндірушілердің болмашы бұзылымдарына:
      1) шикі және (немесе) тауарлық газды иеліктен шығаруды жүргізу ниеті болған жағдайда ұлттық операторға коммерциялық ұсыныс жібермеуі немесе жіберу мерзімдерінің сақталмауы;
      2) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесінің объектісін, тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісіне ортақ меншік құқығындағы үлесін және (немесе) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісінің меншік иесі-заңды тұлға акцияларының пакетін (қатысу үлесін) иеліктен шығаруды жүргізу ниеті болған жағдайда ұлттық операторға коммерциялық ұсыныс жібермеуі;
      3) тауар немесе сұйытылған мұнай газын бөлшек саудада сату тәртібін сақтамау;
      4) Қазақстан Республикасының ішкі нарығына сұйытылған мұнай газын жеткізу кестесін орындамау жатады.
      9. Өндірушілердің болмашы бұзылымдарына:
      1) тауар немесе сұйытылған мұнай газын өндіру мен сату жөнінде мәліметтер бермеу;
      2) есеп жүргізуге арналған бақылау құралдарының болмауы жатады.
      10. Газ желісі ұйымдарының айтарлықтай бұзушылықтарына:
      1) меншік құқығында немесе өзге заңды негізде өнеркәсіптік қауіпсіздік талаптарына сәйкес келетін өндірістік-техникалық базаның болмауы;
      2) өндірістік-техникалық базаның пайдалану және техникалық қызмет көрсету кезінде техникалық процесті сақтамауы;
      3) өнеркәсіптік қауіпсіздікке қойылатын талаптардың сақталуын қамтамасыз ететін қызметтердің болмауы;
      4) тиiстi бiлiм деңгейiне (басшылар үшiн – мұнай-газ саласындағы жоғары бiлiм, мамандар үшiн – кемінде орта арнаулы бiлiм) жауап беретiн бiлiктi және осы саладағы мамандығы бойынша кемінде – екі жыл жұмыс тәжірибесі бар, өнеркәсіптік қауіпсіздік мәселелері бойынша оқытудан, нұсқау беру, қайта даярлықтан, аттестациядан өткен техникалық басшылар мен мамандардың құрамының болмауы (өндiрiстiк персоналдың жалпы санының 70%-кем емес);
      5) «Қауіпті өндірістік объектілердегі өнеркәсіптік қауіпсіздік туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 3 сәуірдегі № 314 Заңына сәйкес өнеркәсіптік қауіпсіздік саласында уәкілетті органмен берілген және тіркелген қауіпсіздік декларациясының болмауы»;
      6) сол бір газ толтыру станциясын және (немесе) топтық резервуарлық қондырғыны екi және одан да аса газ желiсi ұйымдарының бiр мезгiлде пайдалануы;
      7) сұйытылған мұнай газын өткiзуге арналған газ толтыру пункттерi мен автогаз құю станцияларын екi және одан да аса жеке және (немесе) заңды тұлғалардың бiр мезгiлде пайдалануы;
      8) есепке алатын бақылау аспаптарынсыз сұйытылған мұнай газды сатуы;
      9) белгіленген шекті бағадан асатын сұйылтылған мұнай газын көтерме сауда арқылы сатуды жүзеге асыру;
      10) қауіпті жүктерді тасымалдау туралы Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген талаптарға сәйкес келмейтін көліктермен сұйылтылған мұнай газды тасымалдау» жатқызылады.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      11. Газ желісі ұйымдарының болмашы бұзушылықтарына:
      1) бекітілген:
      қоршаған ортаны қорғау, еңбекті қорғау мен қауіпсіздік техникасы жөніндегі бағдарламалардың, сондай-ақ өнеркәсіптік қауіпсіздік жөніндегі іс-шаралардың;
      қолданыстағы өндірістік объектілерді қайта жаңарту, жаңғырту мен жаңадан салу жөніндегі бағдарламалардың;
      негізгі және қосалқы технологиялық жабдықтар мен көлік құралдарын жоспарлы-сақтандыру жөндеу кестесінің;
      апаттарды жою жоспарының;
      қаланың апаттарды жою жөніндегі қызметтерінің өзара іс-қимыл жоспарының;
      апатқа қарсы жаттығулар мен оқу-жаттығу дабылы жоспарларының болмауы;
      2) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте аттестатациядан өткен зертхананың немесе өнiмнің стандарттарға, нормалар мен техникалық шарттарға сәйкестiгiн бақылау бойынша аккредиттелген зертханамен жасалған қызмет көрсетуге жасалған шарттың болмауы;
      3) объектілер иелерінің жауапкершілігін міндетті сақтандыру шартының болмауы;
      4) тұрмыстық баллондағы сұйытылған мұнай газын сатып алатын тұтынушыларды абоненттік есепке алудың болмауы;
      5) тұрмыстық баллондарды газ желісі ұйымының немесе газ толтыру пункт иесінің тауарлық белгісімен таңбалаудың болмауы;
      6) тиісті келісім-шартсыз сұйылтылған мұнай газын бөлшек сауда арқылы өткізуі жатқызылады.
      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мұнай және газ министрінің 11.07.2013 № 123 және ҚР Өңірлік даму министрінің м.а. 16.07.2013 № 135/НҚ бірлескен бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      12. Газ таратушы ұйымдардың болмашы бұзылымдарына:
      1) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесінің объектісін, тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісіне ортақ меншік құқығындағы үлесін және (немесе) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісінің меншік иесі-заңды тұлға акцияларының пакетін (қатысу үлесін) иеліктен шығаруды жүргізу ниеті болған жағдайда ұлттық операторға коммерциялық ұсыныс жібермеуі;
      2) ішкі нарықта тауар газын көтерме сатудың соңғы бағасының белгіленген тәртіпте бекітілген деңгейін сақтамау;
      3) апаттық-диспетчерлік қызметтердің болмауы жатады.
      13. Газ таратушы ұйымдардың болмашы бұзылымдарына:
      1) тауар газын сату жөнінде мәліметтер бермеу;
      2) тауар газын тасымалдау жөнінде мәліметтер бермеу;
      3) есеп жүргізуге арналған бақылау құралдарының болмауы жатады.
      14. Газ тасымалдаушы ұйымдардың болмашы бұзылымдарына:
      1) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесінің объектісін, тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісіне ортақ меншік құқығындағы үлесін және (немесе) тауарлық газбен жабдықтаудың бірыңғай жүйесі объектісінің меншік иесі-заңды тұлға акцияларының пакетін (қатысу үлесін) иеліктен шығаруды жүргізу ниеті болған жағдайда ұлттық операторға коммерциялық ұсыныс жібермеуі;
      2) бірдей жалғастырушы, магистралдық газ құбырлары мен тауар газ қоймасын екі және одан да көп тасымалдаушы ұйымдардың пайдалануы;
      3) апаттық-диспетчерлік қызметтердің болмауы жатады.
      15. Газ тасымалдаушы ұйымдардың болмашы бұзылымдарына:
      1) тауар газын тасымалдау мен сақтау жөнінде мәліметтер бермеу;
      2) есеп жүргізуге арналған бақылау құралдарының болмауы жатады.
      16. Тексерілетін субъектінің әрбір жасаған бұзылымдары үшін мынадай баллдар беріледі:
      бір маңызды бұзылымға - екі балл;
      бір болмашы бұзылымға - бір балл.
      17. Тексерілетін субъектілер субъективті өлшемдер бойынша жасалған бұзылымдардың түрі мен санына байланысты бөлінеді.
      Тексеру нәтижелері бойынша тексерілген субъектінің жинаған балының саны шығарылады.
      Тәуекелдердің болмашы деңгейінің тобына жататын тексерілген субъектілер тексеру кезеңінде 4 баллдан жоғары жинаса, тәуекелдердің орта деңгейінің тобына ауыстырылады.
      Тәуекелдердің орта деңгейінің тобына жататын тексерілген субъектілер тексеру кезеңінде 4 баллдан жоғары жинаса, тәуекелдердің жоғары деңгейінің тобына ауыстырылады.
      Тәуекелдердің жоғары деңгейінің тобына жататын тексерілген субъектілер тексеру кезеңінде 2 баллдан төмен жинаса, тәуекелдердің орта деңгейінің тобына ауыстырылады.
      Тәуекелдердің орта деңгейінің тобына жататын тексерілген субъектілер тексеру кезеңінде 3 баллдан төмен жинаса, тәуекелдердің болмашы деңгейінің тобына ауыстырылады.
      18. Тексерілетін субъектілер тәуекелдердің бір тобының ішінде:
      соңғы тексеру мерзімін;
      соңғы тексеру кезінде анықталған бұзылымдар санын ескере отырып, тексеру жоспарына енгізіледі.

Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в сфере газа и газоснабжения

Совместный приказ Министра нефти и газа Республики Казахстан от 29 февраля 2012 года № 41 и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 15 марта 2012 года № 71. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 марта 2012 года № 7484. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 26 июня 2015 года № 441 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 483

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики РК от 26.06.2015 № 441 и и.о. Министра национальной экономики РК от 30.06.2015 № 483 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 4 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», подпунктом 17) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 9 января 2012 года «О газе и газоснабжении» ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемые критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в сфере газа и газоснабжения.
      2. Комитету государственной инспекции в нефтегазовом комплексе Министерства нефти и газа Республики Казахстан (Момышев Т.А.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства нефти и газа Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра нефти и газа Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр нефти и газа                 Министр экономического
      Республики Казахстан                 развития и торговли
      ____________ С. Мынбаев              Республики Казахстан
      29 февраля 2012                      ____________ Б. Сагинтаев
                                           15 марта 2012 года

Утверждены               
совместным приказом          
Министра нефти и газа         
Республики Казахстан         
от 29 февраля 2012 года № 41      
и Министра экономического       
развития и торговли         
Республики Казахстан         
от 15 марта 2012 года № 71      

Критерии оценки степени риска в сфере частного
предпринимательства в сфере газа и газоснабжения

      1. Настоящие критерии оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в сфере газа и газоснабжения (далее - критерии) разработаны в соответствии с законами Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», от 9 января 2012 года «О газе и газоснабжении» для отнесения субъектов частного предпринимательства в сфере газа и газоснабжения к степеням рисков.
      2. В критериях используются следующие понятия:
      1) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;
      2) проверяемый субъект - производитель товарного или сжиженного газа, газосетевая, газораспределительная, газотранспортная организация.
      3. Периодичность проведения плановых проверок определяется в зависимости от степени риска с периодичностью не чаще:
      одного раза в год - при высокой степени риска;
      одного раза в три года - при средней степени риска;
      одного раза в пять лет - при незначительной степени риска.
      4. Критерии оценки степени риска подразделяются на 2 вида:
      1) объективные - основаны на значимости рисков, возможных при осуществлении деятельности проверяемых субъектов;
      2) субъективные - определяются в зависимости от допущенных проверяемыми субъектами нарушений, установленных требований.
      Субъективные критерии состоят из значительных и незначительных нарушений.
      5. Первоначально отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется на основе объективных критериев оценки степени риска.
      6. Проверяемые субъекты по объективным критериям подразделяются на следующие группы рисков:
      1) к группе высокой степени риска относятся производители;
      2) к группе средней степени риска относятся газораспределительные и газосетевые организации;
      3) к группе незначительной степени риска относятся газотранспортные организации.
      7. Вторичное отнесение проверяемых субъектов по степеням рисков осуществляется с учетом субъективных критериев.
      8. К значительным нарушениям производителей относятся:
      1) непредставление или несоблюдение сроков представления коммерческого предложения национальному оператору при намерении произвести отчуждение сырого и (или) товарного газа;
      2) непредставление коммерческого предложения национальному оператору при намерении произвести отчуждение объекта единой системы снабжения товарным газом, доли в праве общей собственности на объект единой системы снабжения товарным газом и (или) пакета акций (доли участия) юридического лица - собственника объекта единой системы снабжения товарным газом;
      3) несоблюдение установленных предельных цен оптовой реализации товарного или сжиженного нефтяного газа на внутреннем рынке Республики Казахстан;
      4) невыполнение графика поставки сжиженного нефтяного газа на внутренний рынок Республики Казахстан.
      9. К незначительным нарушениям производителей относятся:
      1) непредставление сведений по производству и реализации товарного или сжиженного нефтяного газа;
      2) отсутствие контрольных приборов учета.
      10. К значительным нарушениям газосетевой организации относятся:
      1) отсутствие на праве собственности или ином законном основании производственно-технической базы, соответствующей предъявляемым требованиям промышленной безопасности;
      2) не соблюдение технического процесса при эксплуатации производственно-технической базы и ее техническое обслуживание;
      3) отсутствие служб, обеспечивающих соблюдение предъявляемых требований промышленной безопасности;
      4) отсутствие квалифицированного состава (не менее 70 % от общей численности производственного персонала), технических руководителей, специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню, имеющих опыт практической работы не менее двух лет по специальности прошедших обучение, инструктаж, переподготовку, аттестацию по вопросам промышленной безопасности (для руководителей – высшее образование в нефтегазовой сфере, для специалистов – как минимум средне-специальное образование);
      5) отсутствие декларации безопасности, выданной и зарегистрированной уполномоченным органом в области промышленной безопасности в соответствии с Законом Республики Казахстан от 3 апреля 2002 года «О промышленной безопасности на опасных производственных объектах»;
      6) эксплуатация одних и тех же газонаполнительных станций и (или) групповых резервуарных установок одновременно двумя и более газосетевыми организациями;
      7) использование газонаполнительных пунктов и автогазозаправочных станций для реализации сжиженного нефтяного газа одновременно двумя и более физическими и (или) юридическими лицами;
      8) реализация сжиженного нефтяного газа без контрольных приборов учета;
      9) осуществление оптовой реализации сжиженного нефтяного газа превышающего установленные предельные цены;
      10) перевозка сжиженного нефтяного газа транспортом, несоответствующим требованиям законодательства Республики Казахстан к перевозкам опасных грузов.
      Сноска. Пункт 10 в редакции совместного приказа Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      11. К незначительным нарушениям газосетевой организации относятся:
      1) отсутствие утвержденных:
      программ и мероприятий по охране окружающей среды, охране труда и технике безопасности, а также мероприятий по промышленной безопасности;
      программ по реконструкции, модернизации действующих и строительству новых производственных объектов;
      графика планово-предупредительного ремонта основного и вспомогательного технологического оборудования и транспортных средств;
      плана ликвидации аварий;
      плана взаимодействия служб города по ликвидации аварий;
      планов противоаварийных тренировок и учебных тревог;
      2) отсутствие лаборатории, аттестованной в установленном законодательством Республики Казахстан порядке или договора на обслуживание с аккредитованной лабораторией по контролю соответствия продукции стандартам, нормам и техническим условиям;
      3) отсутствие договора обязательного страхования ответственности владельцев объектов;
      4) отсутствие абонентского учета потребителей, приобретающих сжиженный нефтяной газ в бытовых баллонах;
      5) отсутствие маркировки бытовых баллонов товарным знаком газосетевой организации или владельца газонаполнительного пункта;
      6) осуществление розничной реализации сжиженного нефтяного газа без соответствующего договора.
      Сноска. Пункт 11 в редакции совместного приказа Министра нефти и газа РК от 11.07.2013 № 123 и и.о. Министра регионального развития РК от 16.07.2013 № 135/НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      12. К значительным нарушениям газораспределительной организации относятся:
      1) непредставление коммерческого предложения национальному оператору при намерении произвести отчуждение объекта единой системы снабжения товарным газом, доли в праве общей собственности на объект единой системы снабжения товарным газом и (или) пакета акций (доли участия) юридического лица - собственника объекта единой системы снабжения товарным газом;
      2) несоблюдение установленных предельных цен оптовой реализации товарного газа на внутреннем рынке;
      3) отсутствие аварийно-диспетчерской службы.
      13. К незначительным нарушениям газораспределительной организации относятся:
      1) непредставление сведений по реализации товарного газа;
      2) непредставление сведений по транспортировке товарного газа;
      3) отсутствие контрольных приборов учета.
      14. К значительным нарушениям газотранспортной организации относятся:
      1) непредставление коммерческого предложения национальному оператору при намерении произвести отчуждение объекта единой системы снабжения товарным газом, доли в праве общей собственности на объект единой системы снабжения товарным газом и (или) пакета акций (доли участия) юридического лица - собственника объекта единой системы снабжения товарным газом;
      2) эксплуатация одних и тех же соединительных, магистральных газопроводов и хранилищ товарного газа двумя и более газотранспортными организациями;
      3) отсутствие аварийно-диспетчерской службы.
      15. К незначительным нарушениям газотранспортной организации относятся:
      1) непредставление сведений по транспортировке и хранению товарного газа;
      2) отсутствие контрольных приборов учета.
      16. За каждое совершенное нарушение проверяемому субъекту присваиваются следующие баллы:
      за одно значительное нарушение - два балла;
      за одно незначительное нарушение - один балл.
      17. Проверяемые субъекты по субъективным критериям распределяются в зависимости от вида и количества совершенных нарушений.
      По результатам проверки количество набранных проверяемым субъектом баллов суммируются.
      Проверяемые субъекты, входящие в группу незначительной степени риска, набравшие в течение проверяемого периода более 4 баллов, переводятся в группу средней степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие в группу средней степени риска, набравшие в течение проверяемого периода более 4 баллов, переводятся в группу высокой степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие в группу высокой степени риска, набравшие в течение проверяемого периода не более 2 баллов, переводятся в группу средней степени риска.
      Проверяемые субъекты, входящие в группу средней степени риска, набравшие в течение проверяемого периода не более 3 баллов, переводятся в группу незначительной степени риска.
      18. Проверяемые субъекты внутри одной группы риска включаются в план проверок:
      с учетом даты последней проверки;
      количества нарушений, выявленных при последней проверке.