"Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 66/23 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 22 ақпанда N 2181 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2014 жылғы 3 сәуірдегі № 15/04 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 03.04.2014 № 15/04 (қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына, "Ақпараттандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29 бабына және "Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы N 1116 Қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қарағанды облысы әкімінің орынбасары Ж.О. Жылбаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Ә. Құсайынов

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация
      министрі
      А. Жұмағалиев

Қарағанды облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 66/23 қаулысымен
бекітілді

"Қарағанды облысы аумағында таратылатын
шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ережелер

      1. "Қарағанды облысы аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" электрондық мемлекеттік қызметті (бұдан әрі - электрондық мемлекеттік қызмет) мемлекеттік мекеме – "Қарағанды облысының ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - қызмет беруші) баламасыз негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – Орталық) және мемлекеттік қызметті тұтынушыда электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электронды үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына өзгерiс пен толықтырулар енгiзу туралы және мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 9 қазандағы N 1278 қаулысымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттiк қызмет стандарты негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа – алшақтықты қамтиды).
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) - жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН) - бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      4) "электрондық үкiметтiң" веб -порталы (бұдан әрi - ЭҮП) - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе;
      5) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) – электрондық қызметті іске асыру шеңберінде "электрондық үкімет" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      6) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      7) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет - ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беруге арналған жүйе;
      10) "Жеке тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) – ақпараттарды автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру және Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      11) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік дерекқоры (бұдан әрі – ЗТ МДҚ) – ақпараттарды автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіргішін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құруға және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және құзыреті аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсынуға арналған ақпараттық жүйе;
      12) пайдаланушы (тұтынушы) – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      13) "электрондық үкімет" өңірлік шлюзы (бұдан әрі - ЭҮӨШ) – электронды қызметті жүзеге асыру шеңберінде "электронды үкімет" ақпараттық жүйесін интеграциялауға арналған "электронды үкімет" шлюзының қосалқы жүйесі;
      14) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) мемлекеттік органдардың, мекемелер немесе басқа да ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізімі және қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйе;
      15) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚО АЖ) – Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер және ведомстволар арқылы халыққа (заңды және жеке тұлғаға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      16) БНАЖ – Бірыңғай нотариалды ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде
қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі қызмет берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-қа тіркелуді іске асырады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін іске асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызмет алу үшін тұтынушының ЭҮП-қа ЖСН/БСН және парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы ЭҮП-да тіркелген тұтынушы туралы деректердің дәйектілігін тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-дың авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметті тұтынушының таңдауы, қызмет көрсету үшін сұраным нысаны экранға шығарылады және тұтынушы нысанды оның құрылымдық және пішіндік талаптарын ескере отырып толтырады (мәлімет енгізеді), сұраным нысанына Стандарттың 11-тармағында көрсетілген электронды түрдегі қажетті құжаттардың көшірмелерін тіркеп қою, сондай-ақ сұранымды куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және тіркеу куәліктері кері қайтарылғандар (жойылғандар) тізімінде жоқтығын, сондай-ақ, сәйкестендіру деректерінің (сұранымда көрсетілген ЖСН/БСН және тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестігін тексеру;
      7) 4-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұраған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – қызмет көрсету үшін тұтынушының ЭЦҚ арқылы сұранымды куәландыру және электронды құжатты (сұранымды) қызмет беруші өңдеу үшін ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЭҮӨШ АРМ-ға жіберу;
      9) 6-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АРМ-ға тіркеу;
      10) 3-шарт - қызмет берушінің тұтынушы қоса тіркеген Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсетуге негіздеме болатынын тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратқан қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушының ЭҮП-пен қалыптастырылған қызмет қорытындысын (электронды құжат нысанындағы анықтама) алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ қолдану арқылы құрылады.
      7. Орталықтың АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қызмет берушінің қадамдық іс-қимылдары мен шешімдері осы Регламенттің 3-қосымшасында берілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін ХҚО АЖ АЖО-ге логин мен парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға сұрату нысанын шығаруы және Орталық операторының тұтынушының мәліметтерін, сондай-ақ тұтынушының сенімхат бойынша өкілінің мәліметтерін енгізуі (нотариалды куәландырылған сенімхат болған кезде, сенімхат басқаша куәландырылған жағдайда ол сенімхат толтырылмайды);
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы тұтынушы мәліметтері туралы сұранымды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-ға, сондай-ақ БНАЖ-ға – тұтынушы өкілінің сенімхаты мәліметтері туралы жіберу;
      4) 1-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да тұтынушы мәліметтерінің, БНАЖ-да сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – тұтынушы мәліметтерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да, сенімхат мәліметтерінің БНАЖ-да болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторының сұраным нысанының қағаз нұсқасындағы құжаттардың бар болуы туралы белгілеу бөлігін толтыруы және тұтынушы берген құжаттарды сканерлеп, оларды сұраным нысанына қыстыру және қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – Орталық операторының ЭЦҚ-мен расталған (қолы қойылған) электрондық құжатты (тұтынушының сұранымын) ЭҮАШ/ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу;
      8) 7-үдеріс – электронды құжатты ЭҮӨШ АЖО-ге тіркеу;
      9) 2-шарт – қызмет берушінің тұтынушы қоса тіркеген Стандартта көрсетілген құжаттардың сәйкестігін және қызмет көрсетуге негіздеме болатынын тексеруі (өңдеуі);
      10) 8-үдеріс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратқан қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) тұтынушының Орталық операторы арқылы қызмет қорытындысын (анықтама) алуы.
      8. Осы Регламенттің 4-қосымшасында тұтынушыға көрсетілетін электронды мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық нұсқасы берілген. Электронды мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы алған жағдайда электронды мемлекеттік қызметке сұранымның экрандық нұсқасы www.egov.kz "электронды үкімет" веб-порталында берілген.
      9. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: "электрондық үкімет" порталының "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге жүгіну кезінде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қажетті ақпаратты және консультацияны колл-орталықтың 1414 телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық–функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) қызмет беруші;
      2) Орталық операторы;
      3) ЭҮП;
      4) ЭҮШ;
      5) ЭҮӨШ;
      6) ЭҮӨШ АЖО;
      7) ХҚО АЖ;
      8) ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ;
      9) БНАЖ.
      12. Іс-қимыл (рәсімдер, функциялар, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы әр іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетіле отырып, осы регламенттің 1-қосымшасында берілген.
      13. Іс-қимылдың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде) қисынды дәйектілігі мен оның сипаттамасы арасындағы сәйкестікті көрсететін өзара байланыс диаграммасы осы Регламенттің 23-қосымшаларында келтірілген;
      14. Регламенттің 5-қосымшасында экрандық нұсқалары келтірілген, соларға сәйкес электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі берілуі тиіс, 6-қосымшада – форматтық-логикалық бақылау ережесі.
      15. Электронды мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін тұтынушылар осы регламенттің 7-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшейді.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету үрдісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттарды алудан қорғау);
      2) тұтастық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттардың өзгеруінен қорғау);
      3) қолжетімділік (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттар мен қорларды ұстаудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге техникалық шарттары:
      1) ғаламторға шығу;
      2) қызмет көрсетілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП-те авторлану;
      4) тұтынушының ЭЦҚ бар болуы.

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
1-қосымша

Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып,
іс-қимылдың (рәсімдер, функциялар, операциялар)
жалғаспалығын мәтіндік кестелік сипаттау

      1-Кесте. ЭҮП арқылы іс-қимылды сипаттау

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-да авторланады

тұтынушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

қызметті таңдайды және ЭЦҚ тұтынушыны таңдаумен сұранымның мәліметтерін қалыптастырады;

ЭЦҚ тұтынушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқтау пішіні (ұйымдастыру- өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы хабарландыруды бейнелеу

Сұраған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранымды бағыттау

Сұраған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

30 секунд

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2 - тұтынушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда;
3 – егер авторлау сәтті өткен жағдайда

4 - тұтынушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда;
5 – бұрмалаушылық болмаған жағдайда

      кестенің жалғасы

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) N

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушының ЭЦҚ арқылы сұранымды растау (қол қою) және ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу

Құжатты тіркеу

тұтынушы мәліметтерінің бұрмаланғандығына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқтау пішіні (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Сұранымды бағыттау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранымды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын бейнелеу

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минут

1 минут

30 секунд

10 жұмыс күні

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

-

7 - тұтынушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда;
8 – бұрмалаушылық болмаған жағдайда

-

      2-Кесте. ХҚО арқылы іс-қимылды сипаттау

1

Іс-қимылдың (барысы, жұмыс ағыны) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

ХҚО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ, БНАЖ

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипаттамасы

Орталық операторы логин және пароль бойынша авторлайды

Қызметті таңдайды және сұранымның мәліметтерін қалыптастырады

Сұранымды ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ, БНАЖ-ге жіберу

Тұтынушы мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастырады

4

Аяқтау пішіні (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Өтінішке нөмір бере отырып жүйеде сұранымды тіркеу

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы ескертуді бейнелеу

Сұранымды бағыттау

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 мин

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2

3

4 - тұтынушы мәліметтерінде бұрмалаушылық болған жағдайда;
5 – бұрмалаушылық болмаған жағдайда

-

      кестенің жалғасы

1

5

6

7

8

9

2

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Сұраным нысанына қажетті құжаттарды тіркей отырып сұранымды толтыру және ЭЦҚ растау

ЭЦҚ-мен расталған (қол қойылған) құжатты ЭҮӨШ АЖО-ге жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушы құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Сұранымды сәтті қалыптастырғаны туралы ескертуді бейнелеу

Сұранымды бағыттау

Өтінішке нөмір бере отырып сұранымды тіркеу

Дәлелденген бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін-анықтаманы қалыптастыру

5

30 сек – 1 мин

1 минут

1 минут

30 сек – 1 минут

10 жұмыс күн

6

-

-

8 - егер бұзушылықтар болса,
9 - егер бұзушылықтар болмаса

-

-

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
кезінде функционалдық іс-қимылының N 1 диаграммасы

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
3-қосымша

Орталық АЖ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
кезінде функционалдық іс-қимылының N 2 диаграммасы

Шартты белгілер:

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
4-қосымша

                  Электрондық мемлекеттік қызметке
                     өтініштің экрандық нысаны

                                         ____________________________
                                                       (өтініш тіркелетін органның
                                         ____________________________
                                                          атауы және мекенжайы)

              Қарағанды облысы аумағында таратылатын
      шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы
                             өтініш

      Сізден Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдiк мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алуды сұраймын.
      Таратушының деректері:
_____________________________________________________________________
      (ұйымдастыру-құқықтық түрін көрсетумен жеке кәсіпкердің/заңды тұлғаның атауы)
_____________________________________________________________________
            (ЖИН/БИН/СТН, тіркелген құжатының нөмірі және берілген күні)
_____________________________________________________________________
      (тіркелген орны, нақты мекенжайы, байланыс телефондары, электрондық поштасы)

Р/с
N

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тілдері)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Мерзімділігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







      Қосымша: 1. __________________

      Бірінші басшы/жеке кәсіпкер _______________________

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
5-қосымша

                           Шығыс құжаттың
                               нысаны

                                       ______________________________
                                       (таратушыға анықтама берілген
                                  жергiлiктi атқарушы органның атауы)

              Қарағанды облысы аумағында таратылатын
      шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу туралы
                              анықтама

N _____________
 (тiркеу нөмiрi)

      Осы анықтама Қазақстан Республикасының "Бұқаралық ақпарат
құралдары туралы" Заңына сәйкес
____________________________________________________________ берілген
         (таратушының атауы және оның ұйымдастыру-құқықтық нысаны)

және шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарын 20 __ ж. "__" __________
бастап есепке алынғанын растайды.

Р/с
N

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тілдері)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Мерзімділігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







      Осы анықтама 20 __ ж."___" ________ дейiн жарамды.

      Ішкі саясат басқармасының бастығы                    ТАӘ

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

              Шығыс құжаттың (бас тарту) нысаны

            Қарағанды облысы аумағында таратылатын
      шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алудан
                         БАС ТАРТУ

      1) ҚР Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі N 843 қаулысымен бекітілген  Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдiк мерзімді баспа басылымдарын есепке алуды жүзеге асыру қағидаларының 6-тармағында қарастырылған барлық қажетті құжаттар ұсынылмаған;
      2) өтініште құжаттардағы ақпарат толық емес немесе сенімді емес көрсетілген;
      3) шетелдік мерзімді баспасөз материалдарында конституциялық құрылысты күштеп өзгертуге, Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзуға, мемлекет қауіпсiздiгіне нұқсан келтiруге, соғысқа, әлеуметтік, тектiк-топтық, дiни, нәсілдiк, ұлттық және рулық басымдыққа, қатыгездікке, зорлық-зомбылыққа және порнографияға табынушылыққа үгіттеу немесе насихаттаудың болуы;
      4) тұтынушыға қатысты қызметтің осы түрімен айналысуға тыйым салатын сот шешімінің болуы;
      5) шетелдік мерзімді баспасөз материалдар өніміне қатысты олардың Қазақстан Республикасының аумағында таралуына тыйым салу туралы сот шешімі бар.
      Осыған байланысты шетелдік мерзімді баспасөз материалдарын

Р/с
N

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауының тізбесі

Шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Таратылатын шетелдiк мерзімді баспасөз басылымдарының тiлi (тілдері)

Негiзгi тақырыптық бағыттығы

Мерзімділігі

Таратылатын даналарының болжамды саны

1.







2.







      есепке алу мүмкін емес.

      Ішкі саясат басқармасының бастығы                    ТАӘ

      МО 20 __ ж. "___"___________

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
6-қосымша

Шығыс нысандарын форматтық-логикалық бақылау және электрондық
мемлекеттік қызмет көрсетуге хабарлама беру ережесі

      Өтініш беруші: жеке тұлға (жеке кәсіпкер), заңды тұлға:

N

Өтініш нысанындағы жол

Міндетті/міндетті емес

форматтық-логикалық бақылау мөлшері

Формат


1.

Жеке кәсіпкердің/заңды тұлғаның – таратушының атауы

Міндетті

жоқ

Символдық


2.

Ұйымдастыру-құқықтық нысаны

Міндетті

жоқ

Символдық


3.

ЖСН/БСН

Міндетті

13

Сандық


4.

Таратушының тіркелген орны

Міндетті

жоқ

Символдық


5.

Таратушының нақты мекенжайы

Міндетті

жоқ

Символдық


6.

Таратушының телефоны

Міндетті

15

Сандық


7.

Электронды пошта

Міндетті емес

жоқ

Символдық


8.

Басшының/жеке кәсіпкердің Т.А.Ә.

Міндетті

жоқ

Символдық


9.

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары атауларының тізімі

Міндетті

жоқ

Символдық


10.

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарының таралу аумағы

Міндетті

жоқ

Символдық


11.

Таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарының тілі (тілдері)

Міндетті

жоқ

Символдық


12.

Таратылатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдары негізгі тақырыптық бағыты

Міндетті

жоқ

Символдық


13.

Шығу жиілігі

Міндетті

жоқ

Символдық


14.

Шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарының таратылатын даналарының болжамды саны

Міндетті

6

Сандық


15.

Күні

Міндетті

8

Сандық

"Қарағанды облысы аумағында
таратылатын шетелдік мерзімді
баспасөз басылымдарын есепке алу"
электрондық мемлекеттік
қызмет Регламентіне
7-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң "сапа" және
"қолжетiмдiлiк" көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны
____________________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области"

Постановление акимата Карагандинской области от 28 декабря 2012 года N 66/23. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 22 февраля 2013 года N 2181. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 3 апреля 2014 года № 15/04

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 03.04.2014 № 15/04 (порядок введения в действие см. в п. 4).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации" и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Карагандинской области Жилбаева Ж.О.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Кусаинов

      СОГЛАСОВАНО

      Министр
      транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А. Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 28 декабря 2012 года
N 66/23

Регламент электронной государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных изданий,
распространяемых на территории Карагандинской области"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории Карагандинской области" (далее - электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением – ГУ "Управление внутренней политики Карагандинской области" (далее - услугодатель), на безальтернативной основе через центры обслуживания населения (далее - Центр), и веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz. при условии наличия у потребителя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 октября 2012 года N 1278 "О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года  N 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      2) бизнес - идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб-портал "электронного правительства" (далее - ПЭП) - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      5) шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      6) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      7) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      8) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система (далее - ИС) - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      10) государственная база данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      11) государственная база данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      12) пользователь (потребитель) - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) региональный шлюз "электронного правительства" (далее – РШЭП) – подсистема шлюза "электронного правительства", предназначенная для интеграции информационных систем "электронного акимата" в рамках реализации электронных услуг;
      14) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      15) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      16) ЕНИС – Единая нотариальная информационная система.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (справка в форме электронного документа), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ИС Центра при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП/РШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги (справка).
      8. В приложении 4 к настоящему Регламенту приведена экранная форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемая потребителю. Экранная форма запроса на электронную государственную услугу в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП представлены на веб-портале "электронного правительства" www.e.gov.kz.
      9. Способ проверки потребителем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону колл-центра: 1414.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      11. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) услугодатель;
      2) оператор Центра;
      3) ПЭП;
      4) ШЭП;
      5) РШЭП;
      6) АРМ РШЭП;
      7) ИС ЦОН;
      8) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      9) ЕНИС.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложениях 23 к настоящему Регламенту.
      14. В приложении 5 к Регламенту приведены экранные формы, в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в приложении 6 - правила форматно-логического контроля.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 7 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Текстовое табличное описание последовательности
действий (процедур, функций, операций) с указанием
срока выполнения каждого действия

      Таблица 1. Описание действий посредством ПЭП

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором потребителя ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя;
3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

N действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

1 минута

30 сек

10 рабочих дней

6

Номер следующего действия

-

7 - если есть нарушения в данных потребителя;
8 – если нарушений нет

-

-

      Таблица 2. Описание действий посредством Центра

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

5

6

7

8

9

2

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Заполнение запроса с прикрепление к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги-справки

5

30 сек – 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек – 1 минута

10 рабочих дней

6

-

-

8 – если есть нарушения;
9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при
оказании электронной государственной услуги через ИС Центра

Условные обозначения:

Приложение 4
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

                      Экранная Форма заявления
                на электронную государственную услугу

                                         ____________________________
                                                       (наименование и адрес органа,
                                         ____________________________
                                                         регистрирующего заявление)

                          Заявление
       об учете иностранных периодических печатных изданий,
      распространяемых на территории Карагандинской области

      Прошу Вас поставить на учет иностранные периодические печатные
издания, распространяемые в Республике Казахстан.
      Данные распространителя:
_____________________________________________________________________
      (наименование индивидуального предпринимателя/юридического лица с указанием
                         организационно-правовой формы)
_____________________________________________________________________
            (ИИН/БИН/РНН, номер и дата выдачи регистрационного документа)
_____________________________________________________________________
      (место регистрации, фактический адрес, контактные телефоны, электронная почта)

N п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Приложения: 1. __________________

      Первый руководитель/индивидуальный предприниматель ____________

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

Приложение 5
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

                   Форма выходного документа

                           Справка
       об учете иностранных периодических печатных изданий,
      распространяемых на территории Карагандинской области

N _________________
(регистрационный номер)

      Настоящая справка выдана в соответствии с Законом Республики
Казахстан "О средствах массовой информации"
_____________________________________________________________________
          (наименование распространителя и его организационно-правовая форма)

и подтверждает постановку на учет иностранных периодических печатных изданий с "___" ________ 20 __ года.

N п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      Данная справка действительна до "___" ________ 20 ___ года

      Начальник Управления внутренней политики             ФИО

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

                Форма выходного документа (отказа)

                            Отказ
      в учете иностранных периодических печатных изданий,
      распространяемых на территории Карагандинской области

      1) не представлены все необходимые документы, предусмотренные в пункте 6 Правил осуществления учета иностранных периодических печатных изданий, распространяемых в Республике Казахстан, утвержденных Постановлением Правительства РК N 843 от 29 июля 2002 года;
      2) в заявлении указана не полная или недостоверная информация в документах;
      3) материалы иностранных периодических печатных изданий содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жестокости, насилия и порнографии;
      4) в отношении распространителя имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) в отношении продукции иностранных периодических печатных изданий имеется решение суда о наложении запрета на их распространение на территории Республики Казахстан.
      В связи с этим постановка на учет иностранных периодических печатных изданий:

N п/п

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Основная тематическая направленность

Периодичность

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров

1.







2.







      не представляется возможной.

      Начальник Управления внутренней политики             ФИО

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерін қамтиды
Отдел занятости и социальных программ (АКСУ.Қ)
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
Отдел занятости и социальных программ (Г.АКСУ)

Приложение 6
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Правила форматно-логического контроля выходных форм
и уведомления на электронную государственную услугу

      Заявитель: физическое (индивидуальный предприниматель), юридическое лицо:

N

Поля на форме заявления

Обязательно/Необязательно

Форматно-логический контроль на размерность

Формат

1.

Наименование индивидуального предпринимателя/юридического лица – распространителя

Обязательно

нет

Символьный

2.

Организационно-правовая форма

Обязательно

нет

Символьный

3.

ИИН/БИН

Обязательно

13

Числовой

4.

Место регистрации распространителя

Обязательно

нет

Символьный

5.

Фактический адрес распространителя

Обязательно

нет

Символьный

6.

Телефон распространителя

Обязательно

15

Числовой

7.

Электронная почта

Необязательно

нет

Символьный

8.

Ф.И.О. руководителя/индивидуального предпринимателя

Обязательно

нет

Символьный

9.

Перечень названий иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

10.

Территория распространения иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

11.

Язык (языки) распространяемых иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

12.

Основная тематическая направленность иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

нет

Символьный

13.

Периодичность

Обязательно

нет

Символьный

14.

Предполагаемое количество распространяемых экземпляров иностранных периодических печатных изданий

Обязательно

6

Числовой

15.

Дата

Обязательно

8

Числовой

Приложение 7
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Учет иностранных периодических
печатных изданий, распространяемых
на территории Карагандинской области"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги: "качество" и "доступность"

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.