Жезқазған қаласының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен тәртібі туралы Ережені бекіту туралы

Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 2012 жылғы 24 мамырдағы N 6/51 шешімі. Қарағанды облысы Жезқазған қаласы Әділет басқармасында 2012 жылғы 18 маусымда N 8-2-156 тіркелді. Күші жойылды - Ұлытау облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 2024 жылғы 5 тамыздағы № 20/118 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ұлытау облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 05.08.2024 № 20/118 шешімімен (оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 19 шілдедегі N 710 "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мәселелері", 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы", 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулыларына сәйкес Жезқазған қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Қоса беріліп отырған Жезқазған қаласының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен тәртібі туралы Ережесі бекітілсін.

      2. Жезқазған қалалық мәслихатының "Жезқазған қаласының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен тәртібі туралы Ережені бекіту" 2012 жылғы 19 наурыздағы N 4/28 шешімі жойылсын.

      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Сессия төрайымы

Г.И. Каженова

Қалалық мәслихаттың хатшысы

С.Т. Медебаев


  Жезқазған қалалық мәслихатының
2012 жылғы 24 мамырдағы N 6/51
шешімімен бекітілді

Жезқазған қаласының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен тәртібі туралы Ереже

      Осы Жезқазған қаласының тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен тәртібі туралы Ереже (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 19 шілдедегі N 710 "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мәселелері", 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы", 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулыларына сәйкес әзірленді және Жезқазған қаласының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету мөлшерін және тәртібін айқындайды.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережеде келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар;

      1-1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация) - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      2) алушы – өз атынан немесе отбасы мүшелерінің атынан тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген және тұрғын үй көмегін алған тұлға;

      3) жалдауға беруші (жалға беруші) - тұрғын жайды жалдау шартындағы тұрғын жайдың меншік иесі немесе тұрғын үйді жалдауға беруге меншік иесі уәкілеттік берген адам болып табылатын тарап;

      4) жалдаушы (жалға алушы) – тұрғын жайды жалдау шартындағы тұрғын жайды немесе оның бір бөлігін тұрақты немесе уақытша иеленуге және пайдалануға алушы тарап;

      5) коммуналдық қызметтер – тұрғын үйде (тұрғын ғимаратта) көрсетілетін және сумен жабдықтауды, кәрізді, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды қоқысты әкету мен лифт қызметін көрсетуді қамтитын қызметтер;

      6) кондоминиум - үй-жай азаматтардың, заңды тұлғалардың, мемлекеттiң дара (бөлек) меншiгiнде болатын, ал ортақ мүлiк оларға ортақ үлестiк меншiк құқығымен тиесiлi болатын жағдайда, жылжымайтын мүлiкке меншiктiң нысаны;

      7) кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеу – қажет болған жағдайда құрылымдық элементтер мен инженерлік жабдықтау жүйелерін ауыстыра отырып, ғимараттың (объектінің) негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерінің өзгерістерімен байланысты емес физикалық және сапалық тозуды жоюға қатысты құрылыс және ұйымдастыру-техникалық іс-шараларының кешені;

      8) кондоминиум объектісін басқару органы – кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      9) отбасы – некеден (ерлі-зайыптылықтан), туыстықтан, жекжаттықтан, бала асырап алудан немесе балаларды тәрбиеге алудың өзге де нысандарынан туындайтын және отбасы қатынастарын нығайтып, дамытуға септігін тигізуге арналған мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтар мен міндеттерге байланысты адамдар тобы;

      10) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;

      11) өтініш беруші (жеке тұлға) – жеке өз басы немесе отбасы атынан тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш беруші тұлға (бұдан әрі - өтініш беруші);

      12) тұрғын жайды жалдау (жалға алу) - жалдаушыға (жалға алушыға) тұрғын жайды немесе оның бір бөлігін ақысын төлетіп тұрақты немесе уақытша иеленуге және пайдалануға беру;

      13) тұрғын жайды жалдау (жалға алу) шарты – оған сәйкес жалдауға беруші (жалға беруші) жалдаушыға (жалға алушыға) тұрғын жайды не оның бір бөлігін тұрақты немесе уақытша иелену және пайдалану құқығын беретін шарт;

      14) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын, жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар түріндегі үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге жинақталатын ақша;

      15) уәкілетті орган - тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын "Жезқазған қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);

      16) шекті жол берілетін шығыстар үлесі - телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматтың) бір айда кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;

      17) шот – тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді және байланыс қызметтерін тұтынуға, жергілікті уәкілетті органмен жеке тұрғын үй қорынан жалдап алынған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысын төлеу шығындарын төлеуге, қызметтерді жеткізушілермен электрондық тасығышта, немесе өтініш берушімен қағаз тасығышта тұрғын үй көмегін тағайындау мерзіміне берілетін құжат (түбіртек, хабарлама, анықтама).

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 30.04.2020 N 45/397 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

      2. Тұрғын үй көмегi жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен осы елдi мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):

      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;

      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;

      3) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге беріледі.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретiнде айқындалады.

      Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға арналған шығыстарға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.

      Ескерту. 2 тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 30.04.2020 N 45/397 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      3. Тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынуға, тұрғын үйді жалға алу ақысын төлеуге, сонымен қоса телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне жұмсалатын отбасының (азаматтың) шектi жол берiлетiн шығыстар үлесi отбасының (адамның) жиынтық табысының алты пайызы мөлшерінде белгіленеді.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 26.12.2018 № 31/286 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 30.04.2020 N 45/397 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі шешімдерімен.

      3-1. Тұрғын үй көмегі аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға арналған шығыстар сметасына сәйкес жеткiзушiлер ұсынған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу шоттары мен ай сайынғы жарналардың шоттары бойынша бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.

      Ескерту. Қағида 3-1 тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 30.04.2020 N 45/397 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету нормативтерін айқындау

      4. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін келесі тәртіппен көрсетеді:

      1) өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген тұрғын үй ауданының нормалары тұрғын үй заңнамасымен белгіленген отбасының әр мүшесіне берілетін тұрғын үй нормасына балама және көп бөлмелі пәтерлерде бір адамға 18 шаршы метрді құрайды, бір бөлмелі пәтерде тұратындар үшін – пәтердің жалпы көлемі. Көп бөлмелі пәтерлерде тұратын жалғыз басты азаматтар үшін берілетін тұрғын үй ауданының әлеуметтік нормасы - 30 шаршы метр;

      2) коммуналдық қызметтерді тұтыну нормалары:

      қызмет жеткізушілердің шоттарын ұсына отырып (түбіртектер, жүкқұжаттар, шот-фактуралар), нақты шығыстар бойынша, қатты отынды пайдалану:

      1985 жылға дейін салынған тұрғын ғимараттар үшін 1-2 қабатты үйлер үшін 1 шаршы метр ауданды жылытуға (жылу беру маусымына есептегенде) 161 килограмм көмірден артық емес, 3-4 қабатты үйлер үшін 1 шаршы метр ауданды жылытуға (жылу беру маусымына есептегенде) 98 килограмм көмірден артық емес;

      1985 жылдан кейін салынған тұрғын ғимараттар үшін 1-2 қабатты үйлер үшін 1 шаршы метр ауданды жылытуға (жылу беру маусымына есептегенде) 125 килограмм көмірден артық емес, 3-4 қабатты үйлер үшін 1 шаршы метр ауданды жылытуға (жылу беру маусымына есептегенде) 72 килограмм көмірден артық емес;

      жылу беру маусымының ұзақтығы – 7 ай;

      тұрғын үй көмегін есептеу барысында, статистика органдарының мәліметтері бойынша Жезқазған қаласында өткен тоқсанда қалыптасқан көмір бағасы қолданылады;

      нақты шығындар бойынша, отбасының электр қуатын тұтынуы:

      газ плиталарымен жабдықталған үйлерде айына 150 киловаттан;

      электр плитасымен жабдықталған үйлерде айына 250 киловаттан аспауы керек;

      3) cуық суды, кәрізді, ыстық суды, қоқысты әкетуді тұтыну, тұрғын үйді қүтіп – ұстауға жұмсалатын шығыстары нормалары басқару нысанына тәуелсіз (пәтер иелерінің кооперативі, өзін-өзі басқару комитеті, үй комитеттері, басқарудың заңды үлгісін рәсімдегендер) қызмет көрсетушілермен немесе тарифтерді бекітетін органмен бекітілген тарифтердің негізінде белгіленеді;

      4) тиісті төленуге жататын кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге. Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуді жүргізудің кезектілігі жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, жалпы жиналыста пәтер иелерінің шешімімен анықталады.

      5. Тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне төлемақы белгіленген нормадан тыс жалпы негіздерде жүргізіледі.

      6. Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметін көрсету үшін абоненттік төлемақы тарифінің арттырылуының сомасы Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіпте өтелуге жатады.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу тәртібі

      7. Тұрғын үй көмегін уәкілетті орган береді және тұрғылықты мекенжайы бойынша жеке тұлғаларға тағайындалады.

      8. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 2012.08.17 N 9/75 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      9. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 2012.08.17 N 9/75 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      10. Алкогольге немесе есірткіге тәуелді отбасы мүшелерімен не 18 жасқа толмаған адамдармен бірге тұратын және пәтерлердің меншік иелері болып табылатын зейнеткерлерге және мүгедектерге тұрғын үй көмегі бір бөлмелі немесе көп бөлмелі пәтерлерде тұратындығына қарамастан, бір адамға тұрғын үй алаңының нормасы (18 шаршы метр) және бір адамға коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтері шегінде беріледі.

      11. Даулы, шиеленісті немесе ерекше жағдайлар туындаған жағдайда тұрғын үй көмегін тағайындау туралы мәселе сот тәртібімен шешілуі мүмкін.

      12. Тұрғын үй көмегінің сомасы артық немесе заңсыз тағайындалуына әкеп соқтырған көрінеу жалған мәліметтерді берген жағдайда тұрғын үй көмегін төлеу тоқтатылады. Тұрғын үй көмегі түрінде заңсыз алынған сомалар ерікті түрде, ал төлеуден бас тартылған жағдайда сот тәртібімен қайтарылуға жатады.

      13. Тұрғын үй көмегі ақысыз немесе қолма–қол нысанда беріледі. Ақысыз нысаны – бұл ақшалай қаражаттарды қызмет жеткізушілердің есеп шоттарына, сонымен қатар кондоминиум объектісін басқару органдарының шоттарына (ағымдағы, жинақтаушы) аудару.

      Тұрғын үй көмегі сомасын коммуналдық қызметтерді жеткізушінің (кәсіпорынның таратылуы, қайта ұйымдастырылуы, банк реквизиттерінің өзгеруі) есеп шотына аудару мүмкін болмаған жағдайда, ол қызмет көрсететін басқа қызмет жеткізушілердің арасында үлестіріледі немесе қолма-қол ақысыз нысанда төленеді. Қолма–қол нысаны екінші деңгейдегі банктер немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің осы операцияларды жүзеге асыруға лицензиясы бар ұйымдары арқылы азаматтардың шоттарына аудару жолымен жүзеге асырылатын ақшалай төлем түрінде белгіленеді. Есеп шотына аудару үшін өтініш беруші, екінші деңгейлі банкте немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымдарда ашылған есеп шотын ұсынады.

4. Тұрғын үй көмегін беру мерзімдері мен мерзімділігі

      14. Тұрғын үй көмегі тоқсан сайын табыстары туралы, коммуналдық шығындар мен берілген үйде тұрушылардың отбасы құрамы жайлы мәліметтерді бере отырып, өтініш берілген айдан бастап барлық қажетті құжаттармен бір жылға тағайындалады.

      Тұрғын үй көмегін алушылардың қайта тіркелуі құжаттарды алғаш рет тапсырған рәсіміне сәйкес болады.

      15. Тоқсан сайын табыстары туралы, коммуналдық шығындар мен отбасы құрамы жайлы мәліметтерді ұсынатын отбасылар құжаттарды нақты тапсырған күнге тәуелсіз, тұрғын үй көмегін бір тоқсанға алады.

      16. Ағымдағы тоқсан бойы табыстары туралы, коммуналдық шығындар мен отбасы құрамы жайлы мәліметтерді ұсынбаған отбасыларға, қандай да себепке қарамастан, тұрғын үй көмегін тағайындау құжаттар ұсынылған айдан бастап жүргізіледі.

      17. Тұрғын үй көмегін алушылар он күннің ішінде өз үйінің жеке меншік үлгісінің, отбасы құрамы және жиынтық табысы өзгеруінің қандай да жағдайлары туралы уәкілетті органдарға хабарлауы қажет.

      18. Коммуналдық қызметтердің тарифтерін өзгерту кезінде, тарифтің өзгергені жайлы өкілетті органға құжатты ұсынған айдан бастап қайта бекіткен тарифі бойынша көмекті тағайындау жүргізіледі.

      19. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде отбасындағы басқа қалаларда уақытша тұратыны тиісті құжаттармен дәлелденген тұлғалар (оқушылар, студенттер) есепке алынбайды.

      19-1. Отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін Мемлекеттік корпорацияға немесе "электрондық үкімет" веб-порталына тоқсанына бір рет жүгінуге құқылы.

      Ескерту. Ереже 19-1-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19-2. Құжаттарды қарау және тұрғын үй көмегін көрсету туралы шешім қабылдау немесе көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мерзімі Мемлекеттік корпорациядан құжаттардың толық топтамасын алған күннен бастап сегіз жұмыс күнін құрайды.

      Ескерту. Ереже 19-2-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

5. Өтініш білдіру және тұрғын үй көмегін есептеу тәртібі

      20. Отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін Мемлекеттік корпорацияға және/немесе "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш береді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегiн көрсету ереженің 4 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      Ескерту. 20 тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-1. Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттар қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Ескерту. Ереже 20-1-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 4-тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Ескерту. Ереже 20-2-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-3. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш жасаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұрау салуының қабылдағаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, хабарлама жіберіледі.

      Ескерту. Ереже 20-3-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-4. Мемлекеттік корпорация өтінішті ақпараттық жүйе арқылы қабылдайды және оны тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті органға жібереді.

      Ескерту. Ереже 20-4-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-5. Уәкілетті орган отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екенін анықтау негізінде тұрғын үй көмегін беруден бас тартады және өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтініш берушіге "электрондық үкімет" веб-порталы не Мемлекеттік корпорация арқылы дәлелді бас тартуды жібереді.

      Ескерту. Ереже 20-5-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      20-6. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешімді не кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті орган қабылдайды. Тағайындау туралы хабарлама не тағайындаудан бас тарту туралы дәлелді жауап Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық құжат ретінде "жеке кабинетке" жіберіледі.

      Ескерту. Ереже 20-6-тармақпен толықтырылды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 24.08.2018 N 26/238 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      21. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Жезқазған қалалық мәслихатының 09.07.2014 N 25/219 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі)шешімімен.

      22. Тұрғын үй көмегі телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жолдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған шығыстарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген нормалар шегінде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтың) осы мақсаттарға жұмсаған, шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      23. Тұрғын үй көмегінің мөлшері тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға, коммуналдық қызметтерге, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына және телекоммуникация қызметін көрсетуге абоненттiк төлемақы тарифiнiң арттырылуы төлемдеріне нақты есептелген сомалардан артуы мүмкін емес.

      24. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін коммуналдық қызметтер бойынша есептелген төлемдер тұрғын үй көмегін тағайындау кезеңінде коммуналдық қызметтерді жеткізушілермен электрондық тасығышта не болмаса жеке тұлғалармен қағаз тасығышта (шоттар, түбіртектер, хабарламалар, анықтамалар) ұсынылады.

  Жезқазған қаласының тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері
мен тәртібі туралы Ережесіне 1-қосымша

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы өтініш

      Өтініш берушіні есепке алғанда, ________ адамнан тұратын менің отбасыма тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, сондай-ақ телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне ақы төлеуге тұрғын үй көмегін тағайындауыңызды сұраймын.

      Мен және менің отбасымның мүшелері табысы жөніндегі мәліметтерді беруге келісім білдіргеніміздің дәлелі ретінде заңды және жеке тұлғаларға ұсынылуы мүмкін табыстар жөніндегі ақпаратты жариялауға өз рұқсатымызды береміз.

      Маған тұрғын үй көмегінің артық немесе заңсыз тағайындалуына әкеліп соқтыратын көрінеу жалған мәліметтерді бергенім үшін көмектің төленуі тоқтатылатыны туралы, ал тұрғын үй көмегі түрінде заңсыз алынған сомалар ерікті түрде қайтарылуы тиіс екендігі, ал бас тартылған жағдайда сот тәртібімен қайтарылатыны ескертілді.

      Қажетті құжаттарды қоса ұсынамын.

      Қазақстан Республикасының Қылмыстық Кодексінің 177-бабының 1-тармағына және 325-бабының 3-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттардың дұрыстығына жүктелетін жауапкершілік туралы ескертілдім.

      Өтініш берушінің деректері:

      Тегі, аты, әкесінің аты ____________________________________________

      Жеке куәлік деректері ___________________________

      (өтініш берушінің туған күні, N және куәліктің берілген күні)

      СТН _________________________________________________

      ӘЖК ________________________________________________________

      Отбасының өтініш беру тоқсанының алдындағы тоқсандағы жиынтық табысының орташа айлық мөлшері ___________________________________

      Өтініште көрсетілген табыстардан басқа табыстар жоқ.

      Тұрғылықты жері _________________ ______________ көшесі

      _____ үй ___________ пәтер телефон _______________

      тиістілік _______________________ түрі___________________

      (пәтер иелері кооперативі) (жеке, мемлекеттік)

      Жалпы ауданы ______ шаршы метр.

      Қосымша аудан _____ шаршы метр.

      Бөлме саны ________

      Әлеуметтік мәртебе _______________ отбасылық жағдай _______________

      Қызмет берушілерге тұрғын үй көмегін аударуға келісім беремін.

      Меншігімде бір тұрғын үй бар.

      Өтініш берушінің қолы __________________

      Күні __________________________________

  Жезқазған қаласының тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері
мен тәртібі туралы Ережесіне 2-қосымша

Отбасы құрамы мен тұрғын үй алаңының жалпы ауданы туралы анықтама

      Азамат (ша) _____________________________________________

      оның: ___________ көшесі (шағын аудан) ________ үй ______ пәтер __________ мекенжайы бойынша тұратындығын растау үшін берілді.

      Отбасы құрамы __________________ адам.

      Тұратын алаңы __________ шаршы метр.

      Пәтерге (үйге) құқығын белгілейтін құжат N ________ _____________

      ____________________________________________________

      Тұрғын үй иесімен бірге келесі адамдар тұрады:

Т.А.Ә.

Туған жылы

Туыстығы

Қай уақыттан бері тұрады


















































      Анықтама азаматтарды тіркеу кітабының негізінде толтырылды.

      Маманның қолы ______________________

      Қабылдау мерзімі ___________________

  Жезқазған қаласының тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету мөлшері мен
тәртібі туралы Ережесіне 3-қосымша

Отбасының барлық мүшелерінің кірістері туралы анықтама

      1. Отбасы мүшесінің Т.А.Ә. _______________________________________

Айы

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Кірістің түрі













Кірістің сомасы














      2. Отбасы мүшесінің Т.А.Ә. _______________________________________

Айы

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Кірістің түрі













Кірістің сомасы














      3. Отбасы мүшесінің Т.А.Ә. _______________________________________

Айы

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Кірістің түрі













Кірістің сомасы














      Өтініш берушінің қолы __________________

      Күні ______________________________

  Жезқазған қаласының тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету
мөлшері мен тәртібі туралы
Ережесіне 4-қосымша

200 __ жылғы ____ бойынша тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтер төлемдерінің шығындары туралы анықтама

      Төлеуші ______________________________________________________

      (пәтер иесінің (жалдаушы) Т.А.Ә.)

      Мекенжайы ____________________________________________________

      Жалпы ауданы _______________ шаршы метр.

      Бөлме саны _________________

      Үйдің жалпы сипаттамасы __________________________________________

      (ыстық сумен қамтамасыз ету)

Төлем түрлері

Қызмет саны

Жеке шоттың нөмірі

1. Тұрғын үйді ұстау шығындары (ПИК, ПИТК)



2. Жылыту жүйесі



3. Ыстық су



4. Суық су



5. Кәріз



6. Электр энергиясымен қамтамасыз ету



7. Қоқыс шығару



8. Телефонға абоненттік төлем




      Маманның қолы _____________________________

      Қабылданған күні ____________________________

Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи населению города Жезказгана

Решение Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24 мая 2012 года N 6/51. Зарегистрировано Управлением юстиции города Жезказган Карагандинской области 18 июня 2012 года N 8-2-156. Утратило силу решением Жезказганского городского маслихата области Ұлытау от 5 августа 2024 года № 20/118

      Сноска. Утратило cилу решением Жезказганского городского маслихата области Ұлытау от 05.08.2024 № 20/118 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 19 июля 2008 года N 710 "Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан", от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", Жезказганский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи населению города Жезказгана.

      2. Отменить решение Жезказганского городского маслихата от 19 марта 2012 года N 4/28 "Об утверждении Правил о размере и порядке оказания жилищной помощи населению города Жезказгана".

      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель сессии

Г.И. Каженова

Секретарь городского маслихата

С.Т. Медебаев


  Утверждены
решением Жезказганского
городского маслихата
от 24 мая 2012 года N 6/51

Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи населению города Жезказгана

      Настоящие Правила о размере и порядке оказания жилищной помощи населению города Жезказгана (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 19 июля 2008 года N 710 "Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан", от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам" от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", определяют размер и порядок предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) города Жезказгана.

1. Общие положения

      1. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи;

      1-1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация) - юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения;

      2) получатель – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи и получившее жилищную помощь;

      3) наймодатель (арендодатель) – сторона в договоре найма жилища, являющаяся собственником жилища или лицом, уполномоченным собственником сдавать жилище внаем;

      4) наниматель (арендатор) – сторона в договоре найма жилища, получающая в постоянное или временное владение и пользование жилище или его часть;

      5) коммунальные услуги – услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании) и включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов;

      6) кондоминиум – форма собственности на недвижимость, при которой помещения находятся в индивидуальной (раздельной) собственности граждан, юридических лиц, государства, а общее имущество принадлежит им на праве общей долевой собственности;

      7) капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума – комплекс строительных и организационно – технических мероприятий по устранению физического и морального износа не связанных с изменениями основных технико-экономических показателей здания (объекта), с заменой при необходимости конструктивных элементов и систем инженерного оборудования;

      8) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;

      9) семья – круг лиц, связанных имущественными и личными неимущественными правами и обязанностями, вытекающими из брака (супружества), родства, свойства, усыновления (удочерения) или иной формы принятия детей на воспитание и призванными способствовать укреплению и развитию семейных отношений;

      10) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;

      11) заявитель (физическое лицо) – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи (далее – заявитель);

      12) наем (аренда) жилища – предоставление жилища или части его нанимателю (арендатору) в постоянное или временное владение и пользование за плату;

      13) договор найма (аренды) жилища – договор, в соответствии с которым наймодателем (арендодателем) предоставляется постоянное или временное право владения и пользования жилищем либо частью его нанимателю (арендатору);

      14) расходы на содержание общего имущества объекта кондоминиума - обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;

      15) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Жезказгана", осуществляющий назначение жилищной помощи (далее – уполномоченный орган);

      16) доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание общего имущества объекта кондоминиума, потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;

      17) счет – документ (квитанция, извещение, справка) на оплату расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, который предоставляется на электронном носителе поставщиками услуг, либо на бумажном носителе заявителем за период назначения жилищной помощи.

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решениями Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 30.04.2020 № 45/397 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, на оплату:

      1) расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;

      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.

      Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции решения Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 30.04.2020 № 45/397 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Доля предельно-допустимых расходов семьи (гражданина) на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг, на арендную плату за пользование жилищем, а также на услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, устанавливается к совокупному доходу семьи (лица) в размере шести процентов.

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными решениями Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № 31/286 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 30.04.2020 № 45/397 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3-1. Жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками счетам на оплату коммунальных услуг и счетам о ежемесячных взносах на содержание общего имущества объекта кондоминиума согласно смете расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 3-1 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 30.04.2020 № 45/397 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Определение нормативов оказания жилищной помощи

      4. Жилищная помощь предоставляется уполномоченным органом в следующем порядке:

      1) норма площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентной нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством и составляет 18 квадратных метров на человека в многокомнатных квартирах, для проживающих в однокомнатных квартирах – общая площадь квартиры. Социальная норма площади жилья для одиноко проживающих граждан, проживающих в многокомнатных квартирах - 30 квадратных метров;

      2) нормы потребления коммунальных услуг:

      потребление твердого топлива по фактическим расходам, с предъявлением счетов поставщиков услуг (квитанции, накладные, счета – фактуры), но не более:

      161 килограмм угля на отопление 1 квадратного метра площади для домов 1-2 этажной постройки (в расчете на отопительный сезон), 98 килограмм угля на отопление 1 квадратного метра площади для домов 3-4 этажной постройки (в расчете на отопительный сезон) для жилых зданий до 1985 года постройки;

      125 килограмм угля на отопление 1 квадратного метра площади для домов 1-2 этажной постройки (в расчете на отопительный сезон), 72 килограмм угля на отопление 1 квадратного метра площади для домов 3-4 этажной постройки (в расчете на отопительный сезон) для жилых зданий после 1985 года постройки;

      длительность отопительного сезона - 7 месяцев;

      при расчете жилищной помощи применяется цена на уголь, сложившаяся в городе Жезказгане за истекший квартал, по данным органов статистики;

      потребление электроэнергии на семью по фактическим расходам, но не более:

      150 киловатт в месяц в домах, оборудованных газовыми плитами;

      250 киловатт в месяц в домах, оборудованных электрическими плитами;

      3) нормы потребления холодной воды, канализации, горячей воды, мусороудаления, расходы на содержание жилища, независимо от формы управления (кооператив собственников квартир, комитета самоуправления, домовые комитеты, оформившие юридическую форму правления), устанавливаются на основе тарифов, утвержденных услугодателями или органом, утверждающим тариф;

      4) капитальному ремонту общего имущества объекта кондоминиума подлежащему оплате. Очередность проведения капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума устанавливается решением собственников квартир на общем собрании, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией).

      5. Оплата расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      6. Сумма повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, подлежит компенсации в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.

3. Порядок назначения и выплаты жилищной помощи

      7. Жилищная помощь предоставляется уполномоченным органом и назначается физическим лицам по месту их жительства.

      8. Исключен решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 17.08.2012 N 9/75 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Исключен решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 17.08.2012 N 9/75 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Пенсионерам и инвалидам, являющимися собственниками квартир, проживающим с членами семьи, страдающими алкогольной или наркотической зависимостью, либо с лицами, не достигшими 18 лет, жилищная помощь предоставляется исходя из норм площади жилья на одного человека (18 квадратных метров) и нормативов потребления коммунальных услуг на одного человека, независимо от проживания в однокомнатной или многокомнатной квартире.

      11. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций решение о назначении жилищной помощи может быть разрешено в судебном порядке.

      12. В случае предоставления заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной суммы жилищной помощи, выплата прекращается. Незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.

      13. Жилищная помощь предоставляется в безналичной и наличной форме. Безналичная форма – это перечисление денежных средств на расчетные счета поставщиков услуг, а так же на счета (текущий, накопительный) органа управления объектом кондоминиума.

      В случае невозможности перечисления суммы жилищной помощи на расчетный счет поставщика коммунальных услуг (ликвидация предприятия, реорганизация, изменение банковских реквизитов) она распределяется между другими поставщиками, услугами которых пользуется заявитель или выплачивается наличным путем. Наличная форма устанавливается в виде денежных выплат, которая осуществляется через банки второго уровня или организации, имеющие лицензии Национального Банка Республики Казахстан на осуществление данного вида операций, путем зачисления на лицевые счета граждан. Для зачисления на лицевые счета заявитель предоставляет лицевой счет, открытый в банке второго уровня или организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстан.

4. Сроки и периодичность предоставления жилищной помощи

      14. Жилищная помощь назначается с месяца подачи заявления, со всеми необходимыми документами, сроком на год с ежеквартальным предоставлением сведений о доходах, коммунальных расходах и регистрации состава семьи в данном жилье.

      Перерегистрация получателей жилищной помощи аналогична первоначальной процедуре оформления.

      15. Семьи, ежеквартально представляющие сведения о доходах, коммунальных расходах и составе семьи, получают жилищную помощь за квартал независимо от даты фактического представления документов.

      16. Семьям, не представившим сведения о доходах, коммунальных расходах и составе семьи в течение текущего квартала, независимо от причин, начисление жилищной помощи осуществляется с месяца представления документов.

      17. Получателям жилищной помощи необходимо в течение десяти дней информировать уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, состава семьи и совокупного дохода.

      18. При изменении тарифов на коммунальные услуги, производится назначение помощи по вновь утвержденному тарифу с месяца предоставления в уполномоченный орган документа об изменении тарифа.

      19. При назначении жилищной помощи в семье не учитываются лица (учащиеся, студенты), временно проживающие в других городах, что подтверждается соответствующим документом.

      19-1. Семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) вправе обратиться в Государственную корпорацию или на веб-портал "электронного правительства" за назначением жилищной помощи один раз в квартал.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 19-1 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19-2. Срок рассмотрения документов и принятия решения о предоставлении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе со дня принятия полного комплекта документов от Государственной корпорации составляет восемь рабочих дней.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 19-2 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

5. Порядок обращения и начисления жилищной помощи

      20. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) обращается в Государственную корпорацию и/или посредством веб-портала "электронного правительства" с предоставлением документов, указанных в пункте 4 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314.

      Сноска. Пункт 20 - в редакции решения Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-1. При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-1 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-2. В случае представления неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 4 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-2 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-3. В случае обращения через веб-портал "электронного правительства", услугополучателю в "личный кабинет" направляются статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-3 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-4. Государственная корпорация принимает заявление посредством информационной системы и направляет его в уполномоченный орган, осуществляющий назначение жилищной помощи.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-4 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-5. Уполномоченный орган отказывает в предоставлении жилищной помощи на основании установления недостоверности документов, представленных семьей (гражданином) (либо его представителем по нотариально заверенной доверенности), и (или) данных (сведений), содержащихся в них, и в течение 5 (пять) рабочих дней со дня подачи заявления направляет заявителю мотивированный отказ посредством веб-портала "электронного правительства" либо Государственной корпорации.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-5 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20-6. Решение о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги принимается уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи. Уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в назначении жилищной помощи направляется в Государственную корпорацию или "личный кабинет" в виде электронного документа.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 20-6 в соответствии с решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 24.08.2018 № 26/238 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      21. Исключен решением Жезказганского городского маслихата Карагандинской области от 09.07.2014 N 25/219 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели.

      23. Размер жилищной помощи не может превышать суммы фактически начисленной платы за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), коммунальные услуги, арендную плату за пользование жилищем и услуг связи в части повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций.

      24. Начисленные платежи по коммунальным услугам для расчета жилищной помощи предоставляются поставщиками коммунальных услуг на электронных носителях, либо на бумажных носителях (счета, квитанции, извещения, справки) физическими лицами в период назначения жилищной помощи.

  Приложение 1
к Правилам о размере и порядке
оказания жилищной помощи
населению города Жезказгана

Заявление о назначении жилищной помощи

      Прошу назначить моей семье, состоящей из __________________________ человек, включая заявителя, жилищную помощь на оплату содержания жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем, а также услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций.

      Я, и члены моей семьи, даем свое разрешение на раскрытие информации о доходах, которое может быть предъявлено юридическим и физическим лицам, как подтверждение нашего согласия на выдачу уполномоченному органу сведений о доходах членов нашей семьи.

      Я уведомлен (а), что предоставление заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, влечет за собой прекращение выплаты помощи, а незаконно полученные суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.

      Необходимые документы прилагаю.

      Об ответственности за достоверность предоставленных документов с пунктом 1 статьи 177 и пунктом 3 статьи 325 Уголовного Кодекса Республики Казахстан ознакомлен (а).

      Данные заявителя:

      Фамилия, имя, отчество _____________________________________________

      Данные удостоверения личности: _____________________________________

      (дата рождения заявителя, N и дата выдачи удостоверения)

      РНН ____________________ СИК ____________________

      Среднемесячный размер совокупного дохода семьи за квартал, предшествующий кварталу обращения ________________________________

      Других доходов, кроме указанных в заявлении, не имею.

      Район проживания _________ улица _______________

      дом _______ квартира ___________ телефон ___________

      принадлежность _______________________ тип _______________________

      (кооператив собственников квартир) (частное, государственное)

      Общая площадь _____ квадратных метров.

      Дополнительная площадь _____ квадратных метров.

      Количество комнат __________________________________________

      Социальный статус ___________ семейное положение _____________

      Согласен на перечисление жилищной помощи услугодателям.

      Имею в собственности одну единицу жилья.

      Подпись заявителя __________________

      Дата подачи _______________________

  Приложение 2
к Правилам о размере и порядке
оказания жилищной помощи
населению города Жезказгана

Справка о составе семьи и размере общей площади занимаемого жилья

      Дана гражданину (ке) ____________________________________________

      В том, что он (а) действительно проживает по адресу:

      улица (микрорайон) _________ дом __________ квартира ____________

      Имеет состав семьи ________________ человек.

      Занимает площадь __________ квадратных метров.

      Правоустанавливающий документ на квартиру (дом) ____________________

      N ______от _________

      Вместе с собственником жилья проживают:

Ф.И.О.

Год рождения

Родственные отношения

С какого времени проживает


















































      Справка заполнена на основании книги регистрации граждан

      Подпись специалиста ______________________

      Дата принятия ____________________________

  Приложение 3
к Правилам о размере и порядке
оказания жилищной помощи
населению города Жезказгана

Справка о доходах всех членов семьи

      1. Ф.И.О. члена семьи ____________________________________________

Месяц

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Тип дохода













Сумма дохода














      2. Ф.И.О. члена семьи ____________________________________________

Месяц

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Тип дохода













Сумма дохода














      3. Ф.И.О. члена семьи ____________________________________________

Месяц

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

XII

Тип дохода













Сумма дохода














      Подпись заявителя ______________

      Дата __________________________

  Приложение 4
к Правилам о размере и порядке
оказания жилищной
населению города Жезказгана

Справка о расходах по оплате содержания жилья и коммунальных услуг за _____________ 200__год

      Плательщик ______________________________________________________

      (Ф.И.О. собственника (нанимателя) жилья)

      Адрес ____________________________________________________________

      Общая площадь _______________ квадратных метров.

      Количество комнат ____________________

      Общая характеристика дома __________________________________________

      (горячее водоснабжение)

Вид платежа

Количество услуг

Номер лицевого счета

1. Расходы на содержание жилья (КСК, ПКСК)



2. Отопление



3. Горячая вода



4. Холодная вода



5. Канализация



6. Электроснабжение



7. Вывоз мусора



8. Абонентская плата за телефон




      Подпись специалиста ____________________________

      Дата принятия __________________________________