Мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2012 жылғы 30 қарашадағы N 651 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2013 жылы 11 қаңтарда N 4390 тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2013 жылғы 30 мамырдағы N 150 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 30.05.2013  N 150 қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған. 

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті:
      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті;
      3) осы қаулының 3-қосымшасына сәйкес "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті;
      4) осы қаулының 4-қосымшасына сәйкес "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті;
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Р. Нұртаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда облысының әкімі                   Б. Қуандықов

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "30" қарашадағы N 651 қаулысына
      1-қосымша

"Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысымен бекітілген "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 6-тармағына сәйкес 7-18 жас аралығындағы мүмкіндігі шектеулі балалар;
      2) орындаушы – міндеттеріне жалпы орта білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау бойынша құжаттарды ресiмдеу кіретін ұйымдастырушылық-құқықтық, меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан арнайы білім беру ұйымының қызметкері;

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және стандартқа сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес арнайы білім беру ұйымымен (бұдан әрі – АББҰ) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 16-бабымен реттеледі.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны АББҰ бұйрығы (бұдан әрі - бұйрық) немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады (бұдан әрі – бас тарту).

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудан және Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет- ресурстарынан алуға болады.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi стандарттың 7 және 9- тармақтарында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      10. Мемлекеттік қызметті алу үшін АББҰ-ға құжаттар ұсынылған сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы және/немесе оның заңды өкілі (заңды өкілдері) (бұдан әрі - алушы) АББҰ-ға құжаттарды ұсынады;
      2) АББҰ қабылдау комиссиясының мүшесі құжаттарды тіркейді, қолхат береді және құжаттарды АББҰ директорына ұсынады;
      3) АББҰ директоры құжаттарды қарайды және орындаушыны анықтайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, бұйрықты немесе бас тартуды дайындайды және АББҰ директорына ұсынады;
      5) АББҰ директоры бұйрыққа немесе бас тартуға қол қояды және орындаушыға жолдайды;
      6) орындаушы бұйрықты немесе бас тартуды тіркейді және алушыға бұйрықтың көшірмесін немесе бас тартуды береді.

       4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      11. Алушының мемлекеттік қызметті алу үшін барлық құжаттарды АББҰ-ға тапсырғанын растау өтінішті қабылдау нөмірі мен күні, қолхат берген АББҰ қабылдау комиссиясы мүшесінің тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қолхат болып табылады.
      12. Алушы мемлекеттік қызметті алу үшін АББҰ-ға стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13.Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) АББҰ қабылдау комиссиясының мүшесі;
      2) АББҰ директоры;
      3) орындаушы.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      15. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

       5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. АББҰ директоры (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.

      "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары
      бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі
      балалардың құжаттарын қабылдау және
      арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекетері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

АББҰ қабылдау комиссиясының мүшесі

АББҰ директоры

Орындаушы

АББҰ директоры

Орындаушы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қарау және бұйрықты немесе бас тартуды дайындау

Бұйрыққа немесе бас тартуға қол қою

Бұйрықты немесе бас тартуды тіркеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешім)

Құжаттарды АББҰ директорына ұсыну

Орындаушыны анықтау

Бұйрықты немесе бас тартуды АББҰ директорына ұсыну

Бұйрықты немесе бас тартуды орындаушыға жолдау

Алушыға бұйрықтың көшірмесін немесе бас тартуды беру

5

Орындалу мерзімі

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

АББҰ қабылдау комиссиясының мүшесі

АББҰ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, бұйрықты дайындау және АББҰ директорына ұсыну

2. Құжаттарды АББҰ директорына ұсыну

5. Бұйрыққа қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бұйрықты тіркеу және алушыға бұйрықтың көшірмесін беру

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

АББҰ қабылдау комиссиясының мүшесі

АББҰ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, бас тартуды дайындау және АББҰ директорына ұсыну

2. Құжаттарды АББҰ директорына ұсыну

5. Бас тартуға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бас тартуды тіркеу және алушыға беру

      "Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары
      бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі
      балалардың құжаттарын қабылдау және
      арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "30" қарашадағы N 651 қаулысына
      2-қосымша

       "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысымен бекітілген "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 6-тармағына сәйкес денсаулық жағдайына байланысты уақытша немесе үнемі білім беру ұйымдарына бару мүмкіндігі жоқ жеке тұлға;
      2) орындаушы – міндеттеріне бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балалардың үйде жеке тегін оқытылуын ұйымдастыруға құжаттарды қабылдау бойынша құжаттарды ресімдеу кіретін жалпы орта білім беру ұйымының қызметкері.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және стандартқа сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес жалпы орта білім беретін ұйыммен (бұдан әрі – ЖББҰ) көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңымен;
      2) "Кемтар балаларды әлеуметтiк және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 11 шілдедегі Заңымен;
      3) "Арнаулы білім беру ұйымдары қызметінің үлгі ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 3 ақпандағы N 100 қаулысымен;
      4) "Стационарлық емдеу-алдын алу, оңалту және басқа денсаулық сақтау ұйымдарында емдеу курсынан өтіп жатқан мүгедек балалар үшін оқу сабақтарын ұйымдастыру, оқу-тәрбие ұйымдарының мүгедек балаларды үйде оқытуда ата-аналарға көмек көрсету тәртібі туралы ережелерді бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2004 жылғы 26 қарашадағы N 974 бұйрығымен реттеледі (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 3303 тіркелген).
      6. Мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны ЖББҰ бұйрығы (бұдан әрі - бұйрық) немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады (бұдан әрі – бас тарту).
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудан және Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет-ресурстарынан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері стандарттың 7 және 9-тармақтарында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негізі стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін ЖББҰ-ға құжаттар ұсынылған сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы және/немесе оның заңды өкілі (заңды өкілдері) (бұдан әрі - алушы) ЖББҰ-ға құжаттарды ұсынады;
      2) ЖББҰ қызметкері құжаттарды тіркейді, тізімдеме береді және құжаттарды ЖББҰ директорына ұсынады;
      3) ЖББҰ директоры құжаттарды қарайды және орындаушыны анықтайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, бұйрықты немесе бас тартуды дайындайды және ЖББҰ директорына ұсынады;
      5) ЖББҰ директоры бұйрыққа немесе бас тартуға қол қояды және орындаушыға жолдайды;
      6) орындаушы бұйрықты немесе бас тартуды тіркейді және алушыға бұйрықтың көшірмесін немесе бас тартуды береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсыру кезінде алушыға алатын күні белгіленген тізімдеме беріледі.
      13. Алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ЖББҰ-ға стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) ЖББҰ қызметкері;
      2) ЖББҰ директоры;
      3) орындаушы.
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

       5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. ЖББҰ директоры (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.

      Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына
      денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды
      үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"
      мемлекеттiк қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекетері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

ЖББҰ қызметкері

ЖББҰ директоры

Орындаушы

ЖББҰ директоры

Орындаушы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеу, тізімдеме беру

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қарау және бұйрықты немесе бас тартуды дайындау

Бұйрыққа немесе бас тартуға қол қою

Бұйрықты немесе бас тартуды тіркеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешім)

Құжаттарды ЖББҰ директорына ұсыну

Орындаушыны анықтау

Бұйрықты немесе бас тартуды ЖББҰ директорына ұсыну

Бұйрықты немесе бас тартуды орындаушыға жолдау

Алушыға бұйрықтың көшірмесін немесе бас тартуды беру

5

Орындалу мерзімі

1 жұмыс күн

1 жұмыс күн

1 жұмыс күн

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

ЖББҰ қызметкері

ЖББҰ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, тізімдеме беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, бұйрықты дайындау және ЖББҰ директорына ұсыну

2. Құжаттарды ЖББҰ директорына ұсыну

5. Бұйрыққа қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бұйрықты тіркеу және алушыға бұйрықтың көшірмесін беру

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

ЖББҰ қызметкері

ЖББҰ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, тізімдеме беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, бас тартуды дайындау және ЖББҰ директорына ұсыну

2. Құжаттарды ЖББҰ директорына ұсыну

5. Бас тартуға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бас тартуды тіркеу және алушыға беру

      "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына
      денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды
      үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "30" қарашадағы N 651 қаулысына
      3-қосымша

       "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі түсініктер пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысымен бекітілген "Жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 6-тармағына сәйкес мемлекеттік мекемелердегі білім алушы мен тәрбиеленуші;
      2) орындаушы – міндеттеріне жалпы білім беретін мектептерде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін тамақтандыруды ұсыну үшін құжаттар қабылдау бойынша құжаттарды ресімдеу кіретін жалпы білім беретін мектеп қызметкері.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және стандартқа сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес аудан және облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдарының қарамағындағы жалпы білім беретін мектебімен (бұдан әрі - ЖББМ) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 6-бабы 2-тармағының 19) тармақшасына, 4-тармағының 14) тармақшасына сәйкес көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нәтижесі – ЖББМ-де тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілгені туралы анықтаманы қағаз түрінде бере отырып (бұдан әрі - анықтама), ЖББМ-де оқушылар мен тәрбиеленушілердің жеке санаттарына тегін ыстық тамақ беру немесе қызмет көрсетуден бас тартатыны жөнінде дәлелді жауап болып табылады (бұдан әрі – бас тарту).
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудан және Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет- ресурстарынан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері стандарттың 7 және 9-тармақтарында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіз стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушымен құжаттар ұсынылған сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы және/немесе оның заңды өкілі (заңды өкілдері) (бұдан әрі - алушы) ЖББМ-ге құжаттарды ұсынады;
      2) орындаушы құжаттарды тіркейді, қолхат береді және құжаттарды ЖББМ директорына ұсынады;
      3) ЖББМ директоры құжаттарды қарайды және орындаушыға жолдайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, анықтама немесе бас тартуды дайындайды және ЖББМ директорына ұсынады;
      5) ЖББМ директоры анықтамаға немесе бас тартуға қол қояды және орындаушыға жолдайды;
      6) орындаушы анықтаманы немесе бас тартуды тіркейді және алушыға береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттарды тапсыру кезінде алушыға қажетті құжаттардың қабылданғаны, қызметті алатын күні, қолхат берген орындаушының тегі, аты, әкесінің аты, өтінішті қабылдап алған күні мен нөмірі көрсетілген қолхат беріледі.
      13. Алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ЖББМ-ге стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) ЖББМ директоры;
      2) орындаушы.
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

       5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. ЖББМ директоры (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.

      "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен
      тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін
      тамақтандыру ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

1

Iс- әрекеттердің (барысы,
жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

1

2

ҚФБ атауы

Орындаушы

ЖББМ директоры

Орындаушы

ЖББМ директоры

Орындаушы

3

Iс-әрекеттердің (үдерiстiң,
рәсiмнiң, операцияның)
атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қарау және анықтаманы немесе бас тартуды дайындау

Анықтамаға немесе бас тартуға қол қою

Анықтаманы немесе бас тартуды тіркеу

4

Аяқталу нысаны (деректер,
құжат, ұйымдастыру-әкімшілік шешiм)

Құжаттарды ЖББМ директорына ұсыну

Құжаттарды орындаушыға жолдау

Анықтаманы немесе бас тартуды ЖББМ директорына ұсыну

Орындаушыға анықтаманы немесе бас тартуды жолдау

Алушыға анықтаманы немесе бас тартуды беру

5

Орындалу мерзiмi

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

1 жұмыс күн ішінде

30 минуттан аспайды

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

Орындаушы

ЖББМ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыға жолдау

4. Құжаттарды қарау, анықтама дайындау және ЖББМ директорына ұсыну

2. Құжаттарды ЖББМ директорына ұсыну

5. Анықтамаға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Анықтаманы тіркеу және алушыға беру

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

Орындаушы

ЖББМ директоры

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыға жолдау

4. Құжаттарды қарау, бас тартуды дайындау және ЖББМ директорына ұсыну

2. Құжаттарды ЖББМ директорына ұсыну

5. Бас тартуға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бас тартуды тіркеу және алушыға беру

      "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен
      тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін
      тамақтандыру ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

      Қызылорда облысы әкімдігінің
      2012 жылғы "30" қарашадағы N 651 қаулысына
      4-қосымша

       "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті

       1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – жеке тұлға;
      2) орындаушы – міндеттеріне жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыру құжаттарын ресімдеу кіретін облыстық маңызы бар аудандық және қалалық білім бөлімінің қызметкері;
      3) уәкілетті орган – облыстық маңызы бар қалалық және аудандық білім бөлімі.

       2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына және стандартқа сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет стандарттың 1-тармағына сәйкес уәкілетті органмен көрсетіледі.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексінің 124125-баптарының негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі ата-анасының қамқорлығынсыз қалған кәмелетке толмаған балаларға қорғаншылық (қамқоршылық) белгілеу туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама) беру не қызмет көрсетуден бас тартудың дәлелді жауабын ұсыну болып табылады (бұдан әрі – бас тарту).
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

       3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты Қызылорда облысы әкімдігінің www.e-kyzylorda.gov.kz ресми порталынан, аудан және Қызылорда қаласы әкімдіктерінің интернет- ресурстарынан алуға болады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері стандарттың 7 және 9-тармақтарында көрсетілген.
      10. Құжаттарды қабылдаудан бас тарту (бас тарту) негіздері стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушымен құжаттар ұсынылған сәттен мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызметті алушы (бұдан әрі – алушы) уәкілетті органға құжаттарды ұсынады;
      2) уәкілетті орган қызметкері құжаттарды тіркейді, қолхат береді және құжаттарды уәкілетті орган басшысына ұсынады;
      3) уәкілетті орган басшысы құжаттарды қарайды және орындаушыны анықтайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, анықтама немесе бас тартуды дайындайды және уәкілетті орган басшысына ұсынады;
      5) уәкілетті орган басшысы анықтамаға немесе бас тартуға қол қояды және орындаушыға жолдайды;
      6) орындаушы анықтаманы немесе бас тартуды тіркейді және алушыға береді.

       4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      12. Барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде алушыға барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      13. Алушы мемлекеттік қызметті алу үшін уәкілетті органға стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті орган қызметкері;
      2) уәкілетті орган басшысы;
      3) орындаушы.
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы Регламенттің
1-қосымшасында келтірілген.
      16. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

       5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті орган басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.

      "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған
      құжаттарды ресімдеу"
      мемлекеттiк қызмет көрсету регламентіне
      1-қосымша

       ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы

      1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің іс-әрекеттері (барысы, жұмыстар ағыны)

1

Іс-әрекеттердің (барысы, жұмыстар ағыны) нөмірі

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті орган қызметкері

Уәкілетті орган басшысы

Орындаушы

Уәкілетті орган басшысы

Орындаушы

3

Іс-әрекеттердің (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

Құжаттарды қарау

Құжаттарды қарау және анықтаманы немесе бас тартуды дайындау

Анықтамаға немесе бас тартуға қол қою

Анықтаманы немесе бас тартуды тіркеу

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімшілік) шешiм

Құжаттарды уәкілетті орган басшысына ұсыну

Орындаушыны анықтау

Анықтаманы немесе бас тартуды уәкілетті органның басшысына ұсыну

Анықтаманы немесе бас тартуды орындаушыға жолдау

Алушыға анықтаманы немесе бас тартуды беру

5

Орындалу мерзімі

20 минуттан аспайды

1 күнтізбелік күн ішінде

27 күнтізбелік күн ішінде

20 минуттан аспайды

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Уәкілетті орган қызметкері

Уәкілетті орган басшысы

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, анықтама дайындау және уәкілетті орган басшысына ұсыну

2. Құжаттарды уәкілетті орган басшысына ұсыну

5. Анықтамаға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Анықтаманы тіркеу және алушыға беру

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

Баламалы үдеріс (барысы, жұмыстар ағыны)

Уәкілетті орган қызметкері

Уәкілетті орган басшысы

Орындаушы

1. Құжаттарды тіркеу, қолхат беру

3. Құжаттарды қарау және орындаушыны анықтау

4. Құжаттарды қарау, бас тартуды дайындау және уәкілетті орган басшысына ұсыну

2. Құжаттарды уәкілетті орган басшысына ұсыну

5. Бас тартуға қол қою және орындаушыға жолдау

6. Бас тартуды тіркеу және алушыға беру

      "Жетiмдердi, ата-анасының қамқорлығынсыз
      қалған балаларды әлеуметтiк қамсыздандыруға
      арналған құжаттарды ресiмдеу"
      мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
      2-қосымша

       Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление Кызылординского областного акимата от 30 ноября 2012 года N 651. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 11 января 2013 года за N 4390. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 30 мая 2013 года N 150

      Сноска. Утратило силу постановлением Кызылординского областного акимата от 30.05.2013 N 150.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" согласно приложению 2 к настоящему постановлению;
      3) регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" согласно приложению 3 к настоящему постановлению;
      4) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" согласно приложению 4 к настоящему постановлению;
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Нуртаева Р.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области                   Б. Куандыков

      Приложение 1
      к постановлению акимата Кызылординской области
      от "30" ноября 2012 года N 651

       Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – дети с ограниченными возможностями в развитии от 7 до 18 лет согласно пункту 6 стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам" (далее-стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года за N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки";
      2) исполнитель – сотрудник специальной организации образования, предоставляющей общее среднее образование независимо от организационно-правовой формы, формы собственности и ведомственной подчиненности, в обязанности которого входит оформление документов по приему и зачислению в специальные организации образования детей с ограниченными возможностями для обучения по специальным общеобразовательным учебным программам.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и стандартом.
      3. Государственная услуга оказывается специальной организацией образования (далее - СОО) согласно пункту 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга регулируется статьей 16 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании".
      6. Формой завершения оказываемой государственной услуги являются приказ СОО (далее - приказ) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги (далее - отказ).

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      8. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктами 7-9 стандарта.
      9. Основание для отказа в предоставлении государственной услуги приведено в пункте 16 стандарта.
      10. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов в СОО для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги и/или его законный представитель (законные представители) (далее – получатель) предоставляет документы в СОО;
      2) член приемной комиссии СОО регистрирует документы, выдает расписку и предоставляет документы директору СОО;
      3) директор СОО рассматривает документы и определяет исполнителя;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает и предоставляет приказ либо отказ директору СОО;
      5) директор СОО подписывает и направляет приказ либо отказ исполнителю;
      6) исполнитель регистрирует приказ либо отказ и выдает получателю копию приказа либо отказ.

       4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      11. Подтверждением сдачи получателем всех необходимых документов для получения государственной услуги является расписка о приеме документов с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества члена приемной комиссии СОО, выдавшего расписку.
      12. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в СОО документы, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      13. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) член приемной комиссии СОО;
      2) директор СОО;
      3) исполнитель.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      15. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

       5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      16. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является директор СОО (далее – должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      17. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов и зачисление в специальные
      организации образования детей с ограниченными
      возможностями для обучения по специальным
      общеобразовательным учебным программам"

       Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ

      Таблица 1. Описание действий СФЕ.

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действий (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Член приемной комиссии СОО

Директор СОО

Исполнитель

Директор СОО

Исполнитель

3

Наименование действий (процесса, процедуры; операции) и их описание

Регистрация документов, выдача расписки

Рассмотрение документов

Рассмотрение документов и подготовка приказа либо отказа

Подписание приказа либо отказа

Регистрация приказа либо отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов директору СОО

Определение исполнителя

Предоставление приказа либо отказа директору СОО

Направление приказа либо отказа исполнителю

Выдача копии приказа либо отказа получателю

5

Срок исполнения

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Член приемной комиссии СОО

Директор СОО

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление приказа директору СОО

2. Предоставление документов директору СОО

5. Подписание и направление приказа исполнителю

6. Регистрация приказа и выдача копии приказа получателю

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Член приемной комиссии СОО

Директор СОО

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление отказа директору СОО

2. Предоставление документов директору СОО

5. Подписание и направление отказа исполнителю

6. Регистрация и выдача отказа получателю

Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов и зачисление в специальные
      организации образования детей с ограниченными
      возможностями для обучения по специальным
      общеобразовательным учебным программам"

       Схема функционального взаимодействия

      Приложение 2
      к постановлению акимата Кызылординской области
      от "30" ноября 2012 года N 651

       Регламент государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – физическое лицо, не имеющее возможности посещения организации образования временно или постоянно, по состоянию здоровья согласно пункту 6 стандарта государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее - стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года за N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки";
      2) исполнитель – сотрудник организации среднего образования, в обязанности которого входит оформление документов по приему документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и стандартом.
      3. Государственная услуга оказывается организацией среднего образования (далее - ОСО) согласно пункту 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга регулируется:
      1) Законом Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании";
      2) Законом Республики Казахстан от 11 июля 2002 года "О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями";
      3) Постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 февраля 2005 года N 100 "Об утверждении Типовых правил деятельности специальных организаций образования";
      4) Приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 26 ноября 2004 года N 974 "Об утверждении Правил о порядке организации учебных занятий для детей-инвалидов, проходящих курс лечения в стационарных лечебно-профилактических, реабилитационных и других организациях здравоохранения, оказания помощи родителям в обучении детей-инвалидов на дому учебно-воспитательными организациями" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 3303).
      6. Формой завершения государственной услуги являются приказ ОСО (далее - приказ) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги (далее - отказ).
      7. Государственная услуга оказывается на безвозмездной основе.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктами 7-9 стандарта.
      10. Основание для отказа в предоставлении государственной услуги приведено в пункте 16 стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов в ОСО для получения государственной услуги до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги и/или его законный представитель (законные представители) (далее - получатель) предоставляет документы в ОСО;
      2) сотрудник ОСО регистрирует документы, выдает опись и предоставляет документы директору ОСО;
      3) директор ОСО рассматривает документы и определяет исполнителя;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает и предоставляет приказ либо отказ директору ОСО;
      5) директор ОСО подписывает и направляет приказ либо отказ исполнителю;
      6) исполнитель регистрирует приказ либо отказ и выдает получателю копию приказа либо отказ.

       4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю выдается опись с отметкой о дне получения.
      13. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в ОСО документы, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник ОСО;
      2) директор ОСО;
      3) исполнитель.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      16. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

       5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является директор ОСО (далее – должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов для организации
      индивидуального бесплатного обучения
      на дому детей, которые по состоянию
      здоровья в течение длительного времени
      не могут посещать организации начального,
      основного среднего, общего среднего образования"

       Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ

      Таблица 1. Описание действий СФЕ. 

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

Номер действий (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Сотрудник ОСО

Директор ОСО

Исполнитель

Директор ОСО

Исполнитель

3

Наименование действий (процесса, процедуры; операции) и их описание

Регистрация документов, выдача описи

Рассмотрение документов

Рассмотрение документов и подготовка приказа либо отказа

Подписание приказа либо отказа

Регистрация приказа либо отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов директору ОСО

Определение исполнителя

Предоставление приказа либо отказа директору ОСО

Направление приказа либо отказа исполнителю

Выдача копии приказа либо отказа получателю

5

Срок исполнения

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник ОСО

Директор ОСО

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача описи

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление приказа директору ОСО

2. Предоставление документов директору ОСО

5. Подписание и направление приказа исполнителю

6. Регистрация приказа и выдача копии приказа получателю

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Сотрудник ОСО

Директор ОСО

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача описи

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление отказа директору ОСО

2. Предоставление документов директору ОСО

5. Подписание и направление отказа исполнителю

6. Регистрация и выдача отказа получателю

      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов для организации
      индивидуального бесплатного обучения
      на дому детей, которые по состоянию
      здоровья в течение длительного
      времени не могут посещать организации
      начального, основного среднего,
      общего среднего образования"

       Схема функционального взаимодействия

      Приложение 3
      к постановлению акимата Кызылординской области
      от "30" ноября 2012 года N 651

       Регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – обучающийся и воспитанник государственных учреждений образования согласно пункта 6 стандарта государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" (далее - стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года за N 1119 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки";
      2) исполнитель – сотрудник общеобразовательной школы, в обязанности которого входит оформление документов по приему документов для предоставления бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и стандартом.
      3. Государственная услуга оказывается общеобразовательной школой (далее – ОШ), находящейся в ведении местных исполнительных органов района и города областного значения согласно пункту 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 19) пункта 2, подпунктом 14) пункта 4 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании".
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги являются предоставление бесплатного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в ОШ с выдачей справки о предоставлении бесплатного питания в ОШ на бумажном носителе (далее – справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (далее – отказ).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктами  7 и 9 стандарта.
      10. Основание для отказа в предоставлении государственной услуги приведено в пункте 16 стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов получателем для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги и/или его законный представитель (законные представители) (далее – получатель) предоставляет документы в ОШ;
      2) исполнитель регистрирует документы, выдает расписку и предоставляет документы директору ОШ;
      3) директор ОШ рассматривает и направляет документы исполнителю;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает и предоставляет справку либо отказ директору ОШ;
      5) директор ОШ подписывает и направляет справку либо отказ исполнителю;
      6) исполнитель регистрирует и выдает получателю справку либо отказ.

       4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче документов для получения государственной услуги получателю выдается расписка в получении необходимых документов, с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества исполнителя, выдавшего расписку с указанием даты получения услуги.
      13. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в ОШ документы, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) директор ОШ;
      2) исполнитель.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      16. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

       5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является директор ОШ (далее - должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов для предоставления бесплатного
      питания отдельным категориям обучающихся
      и воспитанников в общеобразовательных школах"

       Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

Номер действий (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Исполнитель

Директор ОШ

Исполнитель

Директор ОШ

Исполнитель

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация документов, выдача расписки

Рассмотрениедокументов

Рассмотрение документов и подготовка справки либо отказа

Подписание справки либо отказа

Регистрация справки либо отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов директору ОШ

Направление документов

исполнителю

Предоставление справки либо отказа директору ОШ

Направление справки либо отказа

исполнителю

Выдача справки либо отказа получателю

5

Срок исполнения

Не более 30 минут

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

В течении 1 рабочего дня

Не более 30 минут

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Исполнитель

Директор ОШ

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение и направление документов исполнителю

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление справки директору ОШ

2. Предоставление документов директору ОШ

5. Подписание и направление справки исполнителю

6. Регистрация и выдача справки получателю

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Исполнитель

Директор ОШ

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение и направление документов исполнителю

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление отказа директору ОШ

2. Предоставление документов директору ОШ

5. Подписание и направление отказа исполнителю

6. Регистрация и выдача отказа получателю

      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Прием документов для предоставления
      бесплатного питания отдельным категориям
      обучающихся и воспитанников в
      общеобразовательных школах"

       Схема функционального взаимодействия

      Приложение 4
      к постановлению акимата Кызылординской области
      от "30" ноября 2012 года N 651

       Регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей"

       1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – физическое лицо;
      2) исполнитель – сотрудник отдела образования района, города областного значения, в обязанности которого входит оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей;
      3) уполномоченный орган – отдел образования района, города областного значения.

       2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и стандартом.
      3. Государственная услуга оказывается уполномоченным органом согласно пункту 1 стандарта.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга осуществляется на основании статей 124125 Кодекса Республики Казахстан от 26 декабря 2011 года "О браке (супружестве) и семье".
      6. Результатом оказания государственной услуги являются выдача справки об установлении опеки (попечительства) над несовершеннолетними детьми, оставшимися без попечения родителей (далее – справка) либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги (далее - отказ).
      7. Государственная услуга оказывается бесплатно.

       3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить на официальном портале акимата Кызылординской области www.e-kyzylorda.gov.kz, интернет-ресурсах акиматов районов и города Кызылорды.
      9. Сроки оказания государственной услуги предусмотрены пунктом 7 стандарта.
      10. Основания для отказа в приеме документов (отказа) приведены в пункте 16 стандарта.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги (далее – получатель) предоставляет документы в уполномоченный орган;
      2) сотрудник уполномоченного органа регистрирует документы, выдает расписку и предоставляет документы руководителю уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа рассматривает документы и определяет исполнителя;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает и предоставляет справку либо отказ руководителю уполномоченного органа;
      5) руководитель уполномоченного органа подписывает и направляет справку либо отказ исполнителю;
      6) исполнитель регистрирует и выдает получателю справку либо отказ.

       4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче всех необходимых документов получателю выдается расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения государственной услуги.
      13. Для получения государственной услуги получатель предоставляет в уполномоченный орган документы, предусмотренные пунктом 11 стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) сотрудник уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа;
      3) исполнитель.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к Регламенту, с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      16. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

       5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа (далее – должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      18. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 стандарта.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      "Оформление документов на социальное
       обеспечение сирот, детей, оставшихся
       без попечения родителей"

       Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

N

Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

Номер действий (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Сотрудник уполномоченного органа

Руководитель

уполномоченного органа

Исполнитель

Руководитель

уполномоченного органа

Исполнитель

3

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация документов, выдача расписки

Рассмотрение документов

Рассмотрение документов и подготовка справки либо отказа

Подписание справки либо отказа

Регистрация справки либо отказа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов руководителю уполномоченного органа

Определение исполнителя

Предоставление справки либо отказа руководителю уполномоченного органа

Направление справки либо отказа исполнителю

Выдача справки либо отказа получателю

5

Срок исполнения

Не более 20 минут

В течении 1 календарного дня

В течении 27 календарных дней

Не более

20 минут

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

Основной процесс (ход, поток работ)

Сотрудник уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление справки руководителю уполномоченного органа

2. Предоставление документов руководителю уполномоченного органа

5. Подписание и направление справки исполнителю

6. Регистрация и выдача справки получателю

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Сотрудник уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Исполнитель

1. Регистрация документов, выдача расписки

3. Рассмотрение документов и определение исполнителя

4. Рассмотрение документов, подготовка и предоставление отказа руководителю уполномоченного органа

2. Предоставление документов руководителю уполномоченного органа

5. Подписание и направление отказа исполнителю

6. Регистрация и выдача отказа получателю

      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      "Оформление документов на социальное
       обеспечение сирот, детей, оставшихся
       без попечения родителей"

       Схема функционального взаимодействия