Тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Үржар аудандық мәслихатының 2012 жылғы 25 қыркүйектегі N 6-53/V шешімі. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 10 қазанда N 2699 болып тіркелді. Күші жойылды - (Шығыс Қазақстан облысы Үржар аудандық мәслихаты аппаратының 2014 жылғы 15 желтоқсандағы N 220-03/14 хаты)

      Ескерту. Күші жойылды (Шығыс Қазақстан облысы Үржар аудандық мәслихаты аппаратының 15.12.2014 № 220-03/14 хаты).
 
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Тақырыбындағы, шешімнің және қосымшаның мемлекеттік тілдегі бүкіл мәтіні бойынша "Ереже", "Ережесі", "Ережеде", "Ережесіне", "Ережесінде" деген сөздер тиісінше "Қағида", "Қағидасы", "Қағидада", "Қағидасына", "Қағидасында" деген сөздермен ауыстырылды - Үржар аудандық мәслихатының 20.02.2014 23-234/V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 6 бабына, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97 бабына, "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысына, "Тұрғын үй көмегiн көрсету ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына, "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысының 1 тармағының 11) тармақшасына сәйкес, Үржар аудандық мәслихаты ШЕШТІ:
      1. Тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасы бекітілсін (қоса берілген).
      2. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
 
 

      Сессия төрағасы

Ж. Саутов

      Үржар аудандық
      мәслихатының хатшысы

М. Бітімбаев


Үржар аудандық мәслихатының
2012 жылғы 25 қыркүйектегі
№ 6-53/V шешіміне қосымша

Тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы

      Осы Тұрғын үй көмегiн көрсету Қағидасы (бұдан әрi - қағида) "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97 бабы, "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысына, "Тұрғын үй көмегiн көрсету ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына, "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысының 1 тармағының 11) тармақшасына сәйкес әзiрлендi және Үржар ауданында тұратын, аз қамтамасыз етiлген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегiн тағайындау тәртiбiн белгiлейдi.
 

Жалпы ережелері

      1. Осы Қағидада мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) шектi жол берiлетiн шығыстар үлесi - телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде отбасының (азаматының) бiр айда тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға жұмсалған шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кiрiсiне пайызбен қатынасы;
      2) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегiн тағайындауға өтiнiш бiлдiрiлген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кiрiстерiнiң жалпы сомасы;
      3) кондоминиум объектiсiн басқару органы - кондоминиум объектiсiн басқару жөнiндегi функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      4) уәкiлеттi орган - жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен қаржыландырылатын, тұрғын үй көмегiн тағайындауды жүзеге асыратын ауданның атқарушы органы;
      5) тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесiн күтiп-ұстауға, коммуналдық қызметтердi тұтынуды есептеудiң үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күтiп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтердi төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешiмiмен белгiленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетiн үй-жайлардың (пәтерлердiң) меншiк иелерi шығыстарының мiндеттi сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн немесе оның жекелеген түрлерiн күрделi жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      6) аз қамтамасыз етілген отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.
      2. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      1) жекешелендiрiлген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттiк тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлердi) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарға;
      2) тұрғын үйдiң меншiк иелерiнiң немесе жалдаушыларының (қосымша жалдаушыларының) отбасыларына (азаматтарына) коммуналдық қызметтердi тұтынуға;
      3) байланыс саласындағы заңнамада белгiленген тәртiппен тұрғын үйдiң меншiк иелерi немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлiгiнде байланыс қызметтерiне;
      4) жергiлiктi атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу төлемақысына ақы төлеуге берiледi;
      5) алынып тасталды - Үржар аудандық мәслихатының 23.12.2013 № 22-211/V (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - Үржар аудандық мәслихатының 05.03.2013 № 11-103/V (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз); 23.12.2013 № 22-211/V (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      3. Аз қамтамасыз етiлген отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретiнде айқындалады.
      4. Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған, жергiлiктi өкiлдi органдар белгiлеген шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.
      Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну ақысының рұқсат етілген шекті шығын үлесі отбасының жиынтық табысының 11 пайыз мөлшерінде белгіленеді.
 

Тұрғын үй көмегiн тағайындау тәртiбi

      5. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) уәкілетті органға өтініш береді және келесі құжаттарды ұсынады:
      1) тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі не мекенжай анықтамасы, не өтініш берушінің тұрғылықты тұратын жерi бойынша тiркелгенiн растайтын ауылдық әкiмдердiң анықтамасы;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      5) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      6) коммуналдық қызметтерді тұтыну шоттары;
      7) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум объектісін басқару органы ұсынатын және кондоминиум объектісін басқару органы басшының мөрімен, қолымен расталған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      8) коммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      9) тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      10) алынып тасталды - Үржар аудандық мәслихатының 23.12.2013 № 22-211/V (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерістер енгізілді - Үржар аудандық мәслихатының 05.03.2013 № 11-103/V (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз); 23.12.2013 № 22-211/V (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі); 20.02.2014 23-234/V (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      6. Тұрғын үй көмегіне құқығы жоқ отбасылар:
      1) жеке меншігінде бірнеше тұрғын үйі бар (пәтер, үй) немесе тұрғын үйлерін жалға беретін;
      2) отбасында еңбекке жарамды тұлғалары бар, егерде олар жұмыс істемесе, күндізгі бөлімде оқымаса, әскер қатарында болмаса және уәкілетті органдарында жұмыссыз ретінде тіркелмеген тұлғалар;
      3) отбасы құрамында заңды некеде тұратын адам бар болса, бірақ зайыбының қазіргі тұрғылықты жерін білмегендердің (көрсетпесе) және құқық қорғау органдарына бұл туралы мәлімдемеген;
      4) ата-аналары ажырасқан және өздерімен бірге тұратын балаларына алимент өндіру туралы талап іс бермеген отбасылар, келесi тұлғаларды ескермеген жағдайда:
      бірінші және екінші топтағы мүгедектерді, 16 жасқа дейінгі мүгедек-балаларға және сексен жастан асқан тұлғаларға күтім көрсетіп отырғандарды;
      мүгедектік тобы жоқ, туберкулез және онкологиялық диспансерлерде есепте тұрған тұлғалар;
      үш жасқа дейін баласын күтумен сонымен қатар, төрт және одан да көп кәмелетке толмаған балаларды тәрбиелеп отырған аналарды;
      50 жасқа толған тұлғалар (жынысына байланыссыз).
      7. Отбасының жұмыссыз мүшелері уәкілетті органмен ұсынған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан дәлелсіз себептермен бас тартқан, өз еркімен қоғамдық жұмыстарға қатысуды, оқуды немесе қайта оқуды тоқтатқан отбасылар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      8. Тұрғын үй көмегін алушылар өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсанға отбасының табысын растайтын есепшоттарды, коммуналдық қызметтер жөніндегі құжаттарды әр тоқсан сайын тапсырады.
      9. Тапсырылған құжаттарды тексеру қорытындысы бойынша, отбасының кірісі және коммуналдық төлемдер енгізілетін келісім-арыз жасалады. Келісім-арызға тұрғын көмегін алушы және уәкілетті орган өкілінің қолы қойылады.
      10. Уәкілетті органның шешімі тұрғын үй көмегін тағайындаудың негізі болып табылады.
      11. Электр жүйесімен, тұрғын үй (тұрғын үй- жайды) бойынша шығындар өтініш жасағанның алдындағы тоқсандағы, орташа тоқсанға есепшот бойынша есепке алынады. Жылумен, су құбырымен, канализациямен, қоқыс шығару, байланыс қызметтермен қамтамасыз ету қызмет берушінің тарифтері бойынша алынады.
      Телекоммуникация қызметіне абоненттік төлем тарифін көтеру үстемақысының көлемі әлеуметтік қорғалған азаматтарға 2004 жылдың қыркүйегінен әрекет ететін абоненттік төлем және әрекет ететін абоненттік төлем арасындағы айырмашылық болып анықталады.
      12. Зейнеткерлер, мүгедектер, мүгедек балалар, жетім балалар, төрт және одан көп кәмелетке толмаған балалары бар отбасыларын қолдау мақсатында, тұрғын үй көмегін есептегенде олардың табыстары Қазақстан Республикасының сол уақыт кезеңіне сәйкес бекітілген заңнамалық актілерімен белгіленген екі айлық есептік көрсеткішке түзетіледі (шегеріледі).
      13. Егер өтініш беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбы сол мекен-жай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және жәрдемақы өтініш берушінің мекен-жайы бойынша тағайындалады.
      14. Тұрғын үй көмегі барлық қажетті құжаттарымен өтініш берген айдан бастап тағайындалады.
      15. Тұрғын үй көмегін алушылар уәкілетті органға 10 күнтізбелік күн ішінде алынатын жәрдемақының мөлшеріне және тағайындау құқығына әсер ететін кез-келген өзгерістер туралы хабарлауы тиіс.
 

Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді пайдалану нормативтері

      16. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде келесі әлеуметтік норма қолданылады:
      1. Алаң мөлшері:
      1) жалғыз тұратындар үшін – 18 ш.м;
      2) екі адамнан тұратын отбасылар үшін – 27 ш.м;
      3) үш адамнан тұратын отбасылар үшін - 36 ш.м;
      4) төрт адамнан тұратын отбасылар үшін - 45 ш.м;
      5) бес немесе одан да көп адамнан тұратын отбасылар үшін - 54 ш.м.
      2. Электроэнергияның мөлшері:
      1) жалғыз тұратындар үшін – 52 квт;
      2) екі адамнан тұратын отбасылар үшін – 72 квт;
      3) үш адамнан тұратын отбасылар үшін – 100 квт;
      4) төрт адамнан тұратын отбасылар үшін - 120 квт;
      5) бес немесе одан да көп адамнан тұратын отбасылар үшін - 130 квт.
 

Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу тәртібі

      17. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табыстары тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті орган есептейді.
 

Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін беру тәртібі

      18. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға (азаматтарға) арналған тұрғын үй көмегі жылына бір рет беріледі.
      19. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын, жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үй-жайдың тұрғын ауданының 1 шаршы метріне 129,8 кг, алайда бір үйге 5000 кг. мөлшерінен аспайтын көмір шығынының әлеуметтік нормасы есептеледі.
      20. Көмір құнын есептеу үшін аудан бойынша облыстық статистика басқармасы ұсынған орташа баға және тұрғын үй көмегін есептеген тоқсанның алдындағы тоқсанның соңғы айындағы жағдаймен алынған ақпарат қолданылады (наурыз, маусым, қыркүйек, желтоқсан).
      21. Көмір сатып алудың маусымдылығына байланысты тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үйге арналған көмір шығынының барлық әлеуметтік нормасы өтініш берілген тоқсандағы үш ай үшін бір рет есептеледі.
 

Тұрғын үй көмегiн төлеу

      22. Аз қамтамасыз етiлген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегiн төлеудi уәкiлеттi орган екiншi деңгейдегi банктер арқылы жүзеге асырады.
 

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи

Решение маслихата Урджарского района Восточно-Казахстанской области от 25 сентября 2012 года N 6-53/V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 10 октября 2012 года N 2699. Утратило силу (письмо аппарата Урджарского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 15 декабря 2014 года № 220-03/14)

      Сноска. Утратило силу (письмо аппарата Урджарского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 15.12.2014 № 220-03/14).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", подпунктом 11) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" Урджарский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила оказания жилищной помощи (прилагается).
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Председатель сессии

Ж. Саутов

      Секретарь Урджарского
      районного маслихата

М. Бытымбаев


Приложение


к решению Урджарского


районного маслихата №  6-53/V


от 25  сентября 2012 года

Правила оказания жилищной помощи

      Настоящие Правила оказания жилищной помощи (далее - Правила) разработаны на основании статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", подпункта 11) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" и определяют порядок назначения жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Урджарском районе.
 

Общие положения

      1. В правилах используются основные понятия:
      1) доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      2) совокупный доход семьи (гражданина) - общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      3) орган управления объектом кондоминиума - физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      4) уполномоченный орган - исполнительный орган района, финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначение жилищной помощи;
      5) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      6) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимися нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг семьями (гражданами), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      3) услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища в порядке, установленном законодательством в области связи;
      4) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      5) исключен решением Урджарского районного маслихата от 23.12.2013 № 22-211/V (вводится в действие с 01.01.2014).
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными решениями Урджарского районного маслихата от 05.03.2013 № 11-103/V (порядок введения в действие см. п. 2); от 23.12.2013 № 22-211/V (вводится в действие с 01.01.2014).
      3. Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      4. Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.
      Доля предельно допустимых расходов на оплату жилого дома (жилого здания) и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 11 процентов.
 

Порядок назначения жилищной помощи

      5. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в уполномоченный орган с заявлением и представляет следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность потребителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан либо адресную справку, либо справку сельских акимов, подтверждающую регистрацию по постоянному месту жительства заявителя;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи;
      5) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      6) счета на потребление коммунальных услуг;
      7) счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованный с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      8) квитанцию-счет за услуги коммуникации или копия договора на оказание услуг связи;
      9) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленный местным исполнительным органом;
      10) исключен решением Урджарского районного маслихата от 23.12.2013 № 22-211/V (вводится в действие с 01.01.2014).
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными решениями Урджарского районного маслихата от 05.03.2013 № 11-103/V (порядок введения в действие см. п. 2); от 23.12.2013 № 22-211/V (вводится в действие с 01.01.2014); от 20.02.2014 № 23-234/V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования).
      6. Жилищная помощь не назначается семьям:
      1) имеющим на праве собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающим жилые помещения в наем;
      2) имеющим в составе трудоспособных лиц, которые не работают, не учатся на очной форме обучения, не служат в армии и не зарегистрированы в уполномоченном органе по вопросам занятости в качестве безработных;
      3) имеющие в составе лиц, состоящих в законном браке, которые не знают (не указывают) местонахождение супруга и не обращались по этому вопросу в правоохранительные органы;
      4) в которых родители разведены и не подали иск о взыскании алиментов на проживающих с ними детей, за исключением:
      лиц, осуществляющих уход за инвалидами первой и второй групп, детьми-инвалидами в возрасте до 16 лет и за лицами старше восьмидесяти лет;
      лиц, состоящих на учете в туберкулезном и онкологическом диспансерах, не имеющих группы инвалидности;
      матерей, занятых воспитанием ребенка в возрасте до трех лет, а так же занятых воспитанием четырех и более несовершеннолетних детей;
      лиц достигших возраста 50 лет (независимо от пола).
      7. Семьи, в которых безработные члены семьи без уважительных причин отказались от предложенного уполномоченным органом трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучение или переобучение, теряют право на получение жилищной помощи.
      8. Получатели жилищной помощи ежеквартально представляют документы, подтверждающие доходы семьи, счета на потребление коммунальных услуг за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      9. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченным органом составляется договор-заявление на семью, куда вносятся доход семьи и коммунальные платежи. Договор-заявление подписывается получателем жилищной помощи и представителем уполномоченного органа.
      10. Основанием для предоставления жилищной помощи является решение уполномоченного органа.
      11. Расходы по электроснабжению, содержанию жилого дома (жилого здания) берутся в расчет по счетам, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения. Расходы по теплоснабжению, водоснабжению, канализации, мусороудалению, услугам связи берутся по тарифам услугодателей.
      Размер компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам определяется как разница между действующей абонентской платой и абонентской платой, действующей в сентябре 2004 года.
      12. С целью поддержки семей, в состав которых входят пенсионеры, инвалиды, дети-инвалиды, круглые сироты, четверо и более несовершеннолетних детей, при расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два месячных расчетных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      13. Если заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга.
      14. Жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление со всеми необходимыми документами.
      15. Получатели жилищной помощи в течение 10 календарных дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях, влияющих на право назначения и размер получаемого пособия.
 

Нормативы содержания жилища и потребления коммунальных услуг

      16. При расчете размера жилищной помощи учитываются следующие нормы:
      1. Нормы площади:
      1) для одиноко проживающих – 18 кв.м;
      2) для семьи из 2-х человек – 27 кв.м;
      3) для семьи из 3-х человек - 36 кв.м;
      4) для семьи из 4-х человек - 45 кв м;
      5) для семьи из 5-х и более человек - 54 кв м.
      2. Нормы электроэнергии:
      1) для одиноко проживающих – 52 квт;
      2) для семьи из 2-х человек – 72 квт;
      3) для семьи из 3-х человек – 100 квт;
      4) для семьи из 4-х человек - 120 квт;
      5) для семьи из 5-х и более человек - 130 квт.
 

Порядок исчисления совокупного дохода граждан (семьи), претендующей на получение жилищной помощи

      3. Совокупный доход семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, исчисляется уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи.
 

Порядок предоставления жилищной помощи семьям (гражданам), проживающим в частных домостроениях с местным отоплением

      4. Жилищная помощь семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением, предоставляется один раз в год.
      5. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывается социальная норма расхода угля на 1 м.кв общей площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      6. Для расчета стоимости угля используются средние цены по району, предоставляемые областным управлением статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (март, июнь, сентябрь, декабрь).
      7. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
 

Выплата жилищной помощи

      8. Выплата жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня.