"Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден шығару" электрондық мемлекеттік қызметтің регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2013 жылғы 08 ақпандағы № 68 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 11 наурызда № 8371 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 2 шілдедегі № 298 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 02.07.2014 № 298 бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 2-тармағына және «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкiмшiсiнiң қызметiн жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тiркеу және оларды тiркеуден шығару» электрондық мемлекеттiк қызметтiң регламентi бекiтiлсiн.
      2. «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сыртқы байқау әкiмшiсiнiң қызметiн жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тiркеу және оларды тiркеуден алу» мемлекеттiк қызметiнiң регламентiн бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2011 жылғы 13 желтоқсандағы № 628 бұйрығының күшi жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 12 қаңтарда № 7377 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының актілер жинағында жарияланған, № 3, 2012 жыл).
      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс комитетi (Н.Д. Үсенова) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуінен кейiн оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсiн.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қаржы вице-министрi А.М. Теңгебаевқа жүктелсiн.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                         Б. Жәмішев

«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
көлік және коммуникация министрі
_____________А. Жұмағалиев
2013 жылғы 11 ақпан

Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің 
2013 жылғы 8 ақпандағы
№ 68 бұйрығымен  
бекітілген    

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және
(немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден шығару»
электрондық мемлекеттік қызметтің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкiмшiсiнiң қызметiн жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тiркеу және оларды тiркеуден шығару» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондық мемлекеттiк қызмет) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті (бұдан әрі – қызмет беруші) халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – орталық) арқылы, сондай-ақ www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 8 желтоқсандағы № 1498 қаулысымен бекiтiлген «Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкiмшiсiнiң қызметiн жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаларды тiркеу және оларды тiркеуден алу» мемлекеттiк қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi – АЖ);
      3) алушы – электронды мемлекеттiк қызмет көрсетiлетiн жеке тұлға (жеке кәсіпкер);
      4) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта жаңартылған және қолданысы тоқтатылған лицензиялар, сондай-ақ лицензиарлар беретін лицензиялардың сәйкестендіру нөмірін орталықтандырылған түрде қалыптастыратын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) лицензиялауды жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объектілері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      5) жеке сәйкестендiру нөмiрi – жеке тұлға, оның iшiнде жеке кәсiпкерлiк түрiнде өзiнiң қызметiн жүзеге асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      6) «Жеке тұлға» мемлекеттiк деректер базасы – ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бiрыңғай сәйкестендiрудi енгiзу мақсатында Жеке сәйкестендiру нөмiрлерiнiң ұлттық тiзiлiмiн құруға және олар туралы өзектi және нақты мәлiметтердi мемлекеттiк басқару органдарына және құзыреттерi шеңберiнде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге субъектiлерге де беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЖТ МДБ);
      7) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесi – халыққа (жеке тұлғаларға) Қазақстан Республикасының халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиiстi министрлiктер мен ведомстволар арқылы қызмет көрсету үдерiсiн автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ХҚКО АЖ);
      8) құрылымдық-функционалдық бірліктер – ақпараттық жүйелері қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      9) мемлекеттiк электрондық қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет;
      10) пайдаланушы – оған қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      11) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берiлген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮП);
      14) «электрондық үкіметтің» шлюзі – электрондық қызметті іске асыру шеңберінде ақпараттық жүйелерін шоғырландыруға арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрi – ЭҮШ);
      15) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгiн және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрi – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету жөнiнде қызмет
берушi әрекетiнiң тәртiбi

      6. Осы Регламенттiң 1-қосымшасына сәйкес ЭҮП арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызметтi көрсеткен кезде функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) көрсетілген:
      1) алушы компьютерінің интернет-браузерiнде сақталып тұрған өзiнiң ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен алушы ЭҮП тiркеудi жүзеге асырады (ЭҮП тiркелмеген алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 1-үдерiс – алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiтуi, электрондық мемлекеттiк қызметтi алу үшiн алушының ЭҮП парольдi енгiзу үдерісі (авторландыру үдерiсi);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН) және пароль арқылы тіркелген алушы туралы деректердiң дұрыстығын ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушыны деректерiнде бұзушылықтар болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП қалыптастыру;
      5) 3-үдерiс – алушының осы Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттік қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, алушының нысанды толтыруы үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару (деректердi енгiзу);
      6) 4-үдерiс – алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      7) 2-шарт – ЭҮҚ-ның тіркеу куәлігін қолдану мерзімін ЭҮП-та тексеру және кері қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде болмауы, сондай-ақ сұрауда көрсетілген ЖСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуі және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН;
      8) 5-үдерiс – алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауымен байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      9) 6-үдерiс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанына (енгiзiлген деректердiң) толтырылған нысанын алушының ЭЦҚ арқылы куәландыруы (қол қоюы);
      10) 7-үдерiс – электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұрау салуды өңдеу;
      11) 3-шарт – қызмет берушінің электрондық мемлекеттiк қызметі алу үшін қойылатын талаптар мен шарттарға сәйкестігін тексеру;
      12) 8-үдерiс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұралатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      13) 9-үдеріс – алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      7. Осы Регламенттiң 1-қосымшасында электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ХҚКО АЖ АЖО арқылы адымдық әрекеттерi мен шешiмдерi (қызметтi көрсеткен кезде функционалдық өзара іс-қимылдың № 2-диаграммасы) көрсетілген:
      1) 1-үдерiс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін орталық операторының ХҚКО АЖ АЖО логин мен парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      2) 2-үдерiс – орталық оператордың осы Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттік қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттік қызметтi көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару және орталық операторымен алушының деректерін енгізуі;
      3) 3-үдеріс – алушының деректері туралы ЖТ МДБ ЭҮШ сұрау салу жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ алушылар деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдерiс – ЖТ МДБ алушының деректерінің болмауына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      6) 5-үдерiс – орталық операторымен алушымен ұсынылған сауал салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгiлеу бөлiгiнде толтыруы және құжаттарды сканерлеуi, оларды сауал салу нысанына бекiтуi және электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге толтырылған сауал нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      7) 6-үдерiс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ ЭҮШ арқылы орталық операторының ЭЦҚ куәландыралған (қол қойылған) электрондық құжатты (сұрау салуды) жіберу;
      8) 7-үдерiс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұрау салуды тіркеу;
      9) 8-үдерiс – АЖО қызмет берушінің сұрауын жіберу;
      10) 9-үдерiс – АЖО қызмет берушінің сұрауын тіркеу;
      11) 2-шарт – электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу және қызмет берушінің қызметтерді алу үшін алушының қойылатын талаптар мен шарттарға сәйкес келуін тексеруі;
      12) 10-үдерiс – қызмет берушінің АЖО алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      13) 11-үдерiс – қызмет берушінің АЖО қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін алушының алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      8. Электрондық мемлекеттік қызметті сауал салуды толтырудың және жауап беру экрандық нысандары және электрондық мемлекеттік қызмет өтінімінің нысаны «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталында ұсынылған.
      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-те «Қызметтерді алу тарихы» бөлімде, сондай-ақ орталыққа жүгінген кезде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны call-орталығының (1414) нөмірі арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі өзара
байланыс тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ;
      4) ЖТ МДБ;
      5) ХҚКО АЖ.
      12. Әрбiр әрекеттi орындау мерзiмi көрсетiлген әрекеттер реттiлiгiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы (функциялар, рәсімдер, операциялар) осы Регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.
      13. Сипаттамаларына сәйкес әрекеттерiнiң (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде) логикалық реттiлiгi арасындағы өзара байланысты көрсететiн диаграмма осы Регламентке 1-қосымшада келтiрiлген.
      14. Осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi уәкілетті органның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаға тіркеу туралы растама, тіркеуден бас тарту туралы дәлелдi жауап, тiркеу туралы өтiнiште көрсетiлген деректерге өзгерiстер енгiзу, тіркеуден шығару туралы растама, тіркеуден шығарудан бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерi осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      16. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесiне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетiмдiлiк (ақпарат пен ресурсты рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудiң техникалық шарттары:
      1) Интернетке кiру;
      2) алушының ЖСН-iнiң болуы;
      3) ЭҮП-мен авторизация;
      4) алушыда ЭЦҚ-ның болуы.

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық     
басқарушылардың және (немесе) сырттай    
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға  
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды   
тіркеуден шығару» электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 1-қосымша            

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде өзара
функционалды әрекет етудің № 1-диаграммасы

Электрондық мемлекеттік қызметтің ХҚКО АЖ арқылы көрсету
кезінде өзара функционалдық әрекет етудің № 2 диаграммасы 


 

Шартты белгілер:

 

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық     
басқарушылардың және (немесе) сырттай    
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға  
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды   
тіркеуден шығару» электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 2-қосымша             

1-Кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

Iс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

Алушы

ЭҮП

Алушы

«Е-лицензиялау» АЖ»

«Е-лицензиялау» АЖ»

«Е-лицензиялау» АЖ»

Iс-әрекет атауы (үдерiс, рәсiм, операциялар) және олардың сипаттамасы

Алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiту

Алушының деректерiндегi бұзушылықтармен байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады

Қажеттi құжаттарды электрондық түрде бекiтумен сауал деректерiн қалыптастырады және электрондық мемлекеттік қызметтi таңдайды

Куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ таңдауы

Алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауымен байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ көмегiмен сауалды куәландыру (қол қою)

Электрондық құжатты (алушының сауалын) тiркеу және сауалды өңдеу

Куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ таңдауы

Электрондық құжат

Аяқтау пішіні (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Сауал салу сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны шығару

Сауал салынып жатқан электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сауал салу сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны шығару

Сауал салуды бағыттау

Сауал салынып жатқан электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сауал салуды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сауал салуды тіркеу

Сауал салынып жатқан электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Уәкілетті органның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаға тіркеу туралы растама, тіркеуден бас тарту туралы дәлелдi жауап, тiркеу туралы өтiнiште көрсетiлген деректерге өзгерiстер енгiзу, тіркеуден шығару туралы растама, тіркеуден шығарудан бас тарту туралы дәлелдi жауап беру.

Орындалу мерзімі

10-15 сек.

20 сек.

1,5 мин.

10-15 сек.

10-15 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

20 сек.

5 жұмыс күні

Келесі іс-әрекеттің орындалуы

2 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар бар болса;
3 – егер авторизациялану сәтті өтсе.

4

7 – егер ЭЦҚ қате болса; 8 – егер ЭЦҚ қатесіз болса.

10 – қызмет берушінің қызметтерді алу үшін қойылатын талаптар мен шарттарға сәйкестігін тексеру.

2-Кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы 

Iс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

ЖТ МДБ

Орталықтың операторы

Орталықтың операторы

«Е-лицензиялау» МДБ

қызмет берушінің АЖО

қызмет берушінің АЖО

қызмет берушінің АЖО

қызмет берушінің АЖО

Iс-әрекет атауы (үдерiс, рәсiм, операциялар) және олардың сипаттамасы

Орталықтың операторы логині және паролі арқылы авторизацияланады

Электрондық мемлекеттік қызметті таңдайды және сұрау салудың деректерін қалыптастырады

ЖТ МДҚ сұрау салуды жіберу

Алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастырады

Сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды тіркеу мен сұрау салуды толтыру және ЭЦҚ куәландыру

ЭЦҚ куәландырған (қол қойылған) құжатты «Е-лицензиялау» МДБ АЖ жолдау

Құжатты тіркеу

Сұрауды жіберу

Сұрауды тіркеу

АЖО-ғы алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы

Электрондық құжат

Аяқтау пішіні (ұйымдастыру-өкімдік құжат шешімдердің мәліметтері)

Өтінімге нөмір берумен сауал салуды жүйеде тіркеу

Сауал салу сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны шығару

Сауал салуды бағыттау

Дәйектендірілген бас тартуды қалыптастыру

Сауал салу сәтті қалыптастырылғандығы туралы хабарламаны шығару

Сауал салуды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сауал салуды тіркеу

Сауал салуды бағыттау

Өтінімге нөмір берумен сауал салуды тіркеу

Дәйектендірілген бас тартуды қалыптастыру

Уәкілетті органның ЭЦҚ қойылған электрондық құжат нысанында оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаға тіркеу туралы растама, тіркеуден бас тарту туралы дәлелдi жауап, тiркеу туралы өтiнiште көрсетiлген деректерге өзгерiстер енгiзу, тіркеуден шығару туралы растама, тіркеуден шығарудан бас тарту туралы дәлелдi жауап беру.

Орындалу мерзімі

30 сек. - 1 мин.

30 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

30 сек. - 1 мин.

1 мин.

1 мин.

30 сек. - 1 мин.

1 мин.

1,5 мин.

5 жұмыс күні

Келесі іс-әрекеттің орындалуы

2

3

4 – егер алушының деректерінде бұзушылықтар болса;
5 – егер бұзушылықтар болмаса.

4 – егер бұзушылықтар болса;
5 – егер бұзушылықтар болмаса.





«Оңалтушы және (немесе) конкурстық     
басқарушылардың және (немесе) сырттай    
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға  
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды   
тіркеуден шығару» электрондық мемлекеттік қызметтің
регламентіне 3-қосымша          

Нысан

Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлғаның тіркелуі туралы растама

20___ жыл __________________ № _____

       «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті __________________________________________________________________
                 (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)
Қазақстан Республикасының________________________________________
                           (облыс, Астана, Алматы қаласы)

аумағында________________________________________________________
            (оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар
                және (немесе) сырттай байқау әкімшісі)

қызметін жүзеге асыруға құқығы бар тұлға ретінде тіркелгендігіңізді растайды.
Ескерту: «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының 9-тармағына сәйкес тіркеу туралы өтiнiште көрсетiлген деректер өзгерген кезде, уәкiлеттi органда тiркеуде тұрған тұлға уәкiлеттi органға өзгерiстер туралы он жұмыс күнi iшiнде хабарлауға мiндеттi.

[Қол қоюшының лауазымы]              [Қол қоюшының тегі,
                             аты және әкесінің аты (бар болса)]

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңы 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатпен бірдей

Нысан

Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға тіркеуден бас тарту туралы дәлелдi жауап

20___ жыл __________________ № _____

       «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті

______________________________________________________________
         (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)

______________________________________________________________
             (тіркеуден бас тарту негіздемесі)

байланысты ___________________________________________________
          (оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар
             және (немесе) сырттай байқау әкімшісі)

қызметін жүзеге асыруға тіркеуден бас тартады.

[Қол қоюшының лауазымы]              [Қол қоюшының тегі, аты және
                                     әкесінің аты (бар болса)]


Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңы 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатпен бірдей               

Нысан

Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар және (немесе)
сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға тiркеу туралы өтiнiште көрсетiлген деректерге өзгерiстер енгiзілгені туралы растама

20___ жыл __________________ № _____

       «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті

______________________________________________өтініш негізінде
              (өтініштің нөмірі және күні)

_____________________________________________________________
        (оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар
           және (немесе) сырттай байқау әкімшісі)

_____________________________________________________________
           (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)

деректеріне өзгерістер енгізілгенін растайды.

[Қол қоюшының лауазымы]          [Қол қоюшының тегі, аты және
                                  әкесінің аты (бар болса)]

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңы 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатпен бірдей

 Нысан

Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар және (немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыру мақсатында тіркелген тұлғаны тіркеуден шығару туралы растама

20___ жыл __________________ № _____

        «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті

____________________________________________________ негізінде

____________________________________________________
       (оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар
           және (немесе) сырттай байқау әкімшісі)

____________________________________________________
       (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)

тіркеуден шығарылғанын растайды.

[Қол қоюшының лауазымы]      [Қол қоюшының тегі,
                              аты және әкесінің аты (бар болса)]

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңы 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатпен бірдей

 Нысан

Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар және (немесе) сырттай байқау әкімшісі қызметін жүзеге асыру мақсатында тіркелген тұлғаны тіркеуден шығарудан бас тарту туралы дәлелді жауап

20___ жыл __________________ № _____

      «Банкроттық туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс комитеті

_____________________________________________________ негізінде
_______________________________________________________________
       (оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылар
               және (немесе) сырттай байқау әкімшісі)
_______________________________________________________________
            (тегі, аты және әкесінің аты (бар болса)

тіркеуден шығарудан бас тартады.

[Қол қоюшының лауазымы]        [Қол қоюшының тегі,
                                аты және әкесінің аты (бар болса)]

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 7 қаңтардағы Заңы 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз тасығыштағы құжатпен бірдей


«Оңалтушы және (немесе) конкурстық  
басқарушылардың және (немесе) сырттай 
байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды
тіркеуден шығару» электрондық мемлекеттік
қызметтің регламентіне 4-қосымша   

«Оңалтушы және (немесе) конкурстық басқарушылардың және
(немесе) сырттай байқау әкімшісінің қызметін жүзеге асыруға
құқығы бар тұлғаларды тіркеу және оларды тіркеуден шығару»
электрондық мемлекеттiк қызметтiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк»
көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнама
 

      1. Сiз электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсi сапасымен және нәтижесiмен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сiз электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2013 года № 68. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 марта 2013 года № 8371. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов Республики Казахстан от 2 июля 2014 года № 298

      Сноска. Утратил силу приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра финансов РК от 02.07.2014 № 298 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года № 1116 «Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации».
      2. Признать утратившим силу приказ Министра финансов Республики Казахстан от 13 декабря 2011 года № 628 «Об утверждении Регламента государственной услуги «Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 12 января 2012 года № 7377, опубликованный в Собрании актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов Республики Казахстан» № 3, 2012 года).
      3. Комитету по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (Усенова Н.Д.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.
      4) Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра финансов Тенгебаева А. М.
      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Жамишев

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      ___________ А. Жумагалиев
      11 февраля 2013 года

Утвержден       
приказом Министра финансов
Республики Казахстан 
от 8 февраля 2013 года № 68

Регламент электронной государственной услуги
«Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность
реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации» (далее – электронная государственная услуга) оказывается Комитетом по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан (далее – услугодатель) через центры обслуживания населения (далее – центр), а также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Регистрация лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 декабря 2011 года № 1498.
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      3) получатель – физическое лицо (индивидуальный предприниматель), которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) веб-портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      5) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      6) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      7) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      8) структурно-функциональные единицы – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее – СФЕ);
      9) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      11) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) веб-портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      14) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) электронная цифровая подпись – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН указанном в запросе, и ИИН указанном в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя требованиям и условиям для получения электронной государственной услуги;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      13) процесс 9 – получение получателем результата электронной государственной услуги, сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через АРМ ИС ЦОН (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором центра электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором центра данных получателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных получателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение оператором центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных получателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора центра через ШЭП в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      8) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 8 – направление запроса в АРМ услугодателя;
      10) процесс 9 – регистрация запроса в АРМ услугодателя;
      11) условие 2 – обработка электронной государственной услуги и проверка услугодателем соответствия получателя требованиям и условиям для получения электронной государственной услуги;
      12) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в АРМ услугодателя;
      13) процесс 11 – получение получателем результата электронной государственной услуги сформированной АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Экранные формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу, предоставляемые получателю представлены на веб-портале «электронного правительства» www.e.gov.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в центр.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll-центра (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      4) ГБД ФЛ;
      5) ИС ЦОН.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Результатом оказания электронной государственной услуги являются подтверждение о регистрации лица, имеющего право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, мотивированный ответ об отказе в регистрации, внесение изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации, подтверждение о снятии с регистрации, мотивированный ответ об отказе в снятии с регистрации в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного органа, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      15. Результаты оказания электронной государственной услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 4 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у получателя;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие у получателя ЭЦП.

Приложение 1         
к Регламенту электронной      
государственной услуги       
«Регистрация лиц, имеющих право   
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения,
и снятие их с регистрации»   

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ИС ЦОН

Условные обозначения:

Приложение 2          
к Регламенту электронной      
государственной услуги       
«Регистрация лиц, имеющих право   
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения,
и снятие их с регистрации»   

                   Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование
СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

Получатель

Наименование
действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает электронную государственную услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10-15 сек.

20 сек.

1,5 мин.

10-15 сек.

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя;
3 – если авторизация прошла успешно

4

7 – если в ЭЦП ошибка,
8 – если ЭЦП без ошибки

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ПЭП

Получатель

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя

Удостоверение (подписание) запроса посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса получателя) и обработка запроса

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Электронный документ

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Выдача подтверждения о регистрации лица, имеющего право осуществлять деятельность реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения, мотивированного ответа об отказе в регистрации, внесение изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации, подтверждения о снятии с регистрации, мотивированного ответа об отказе в снятии с регистрации в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного органа.

10-15 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

20 сек.

5 рабочих дней

10 – проверка услугодателем соответствия получателя требованиям и условиям для получения электронной государственной услуги

                  Таблица 2. Описание действий СФЕ через ЦОН

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает электронную государственную услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя
 

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Сроки исполнения

30 сек.-1 мин.

30 сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

Номер следующего действия

2

3

4 – если есть нарушения в данных получателя;
5 – если нарушений нет.

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

10

11

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД «Е-лицензирование»

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя

АРМ услугодателя»

Заполнение запроса с прикреплением к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Регистрация документа

Направление запроса

Регистрация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в АРМ услугодателя

Электронный документ

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивирован-ного отказа

Выдача подтверждения о регистрации лица, имеющего право осуществлять деятельность реабилита-
ционного и (или) конкурсного управляющих и (или) админист-
ратора внешнего наблюдения, мотивиро-
ванного ответа об отказе в регистрации, внесение изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации, подтверждения о снятии с регистрации, мотивиро-
ванного ответа об отказе в снятии с регистрации в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного органа

30 сек.-1 мин.

1 мин.

1 мин.

30 сек.-1 мин.

1 мин.

1,5 мин.

5 рабочих дней

8 – если есть нарушения;
9 – если нарушений нет.



Приложение 3            
к Регламенту электронной      
государственной услуги       
«Регистрация лиц, имеющих право   
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения,
и снятие их с регистрации»   

                                                               Форма

Подтверждение
о регистрации лица, имеющего право осуществлять деятельность
реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения

Дата выдачи: «___» __________________ 20_____ год № _____

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» Комитет по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан подтверждает регистрацию в качестве лица, имеющего право осуществлять деятельность
___________________________________________________________________
       (реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
                     администратора внешнего наблюдения)

на территории _________________________________ Республики Казахстан
(область, города Астана, Алматы)
___________________________________________________________________
               (фамилия, имя и отчество (при наличии)

      Примечание: В соответствии с пунктом 9 статьи 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» при изменении данных, указанных в заявлении о регистрации, лицо зарегистрированное в уполномоченном органе, обязано сообщить об изменениях в уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней.

[Должность подписывающего]    [фамилия, имя и отчество (при наличии)
                                          подписывающего]


                                                             Форма

Мотивированный ответ об отказе
в регистрации на осуществление деятельности реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора
внешнего наблюдения

    Дата выдачи: «__» __________________ 20__ год № ________

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» Комитет по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан отказывает в регистрации на осуществление деятельности
___________________________________________________________________
      (реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
                    администратора внешнего наблюдения)
___________________________________________________________________
               (фамилия, имя и отчество (при наличии)
      в связи
_________________________________________________________________.
                                 (основание отказа)

[Должность подписывающего]    [фамилия, имя и отчество (при наличии)
                                     подписывающего]


 

                                                             Форма

Подтверждение
о внесении изменений в данные, указанные в заявлении о регистрации
на осуществление деятельности реабилитационного и (или) конкурсного
управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения

      Дата выдачи: «__» _______________ 20__ год № _______

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» Комитет по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан подтверждает внесение изменений в данные
__________________________________________________________________
       (реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
                     администратора внешнего наблюдения)
___________________________________________________________________
                   (фамилия, имя и отчество (при наличии)

на основании заявления _________________________________________.
                               (номер и дата заявления)

[Должность подписывающего]     [фамилия, имя и отчество (при
                                   наличии) подписывающего]

                                                              Форма

Подтверждение
о снятии с регистрации лица, зарегистрированного в целях
осуществления деятельности реабилитационного и (или) конкурсного
управляющих и (или) администратора внешнего наблюдения

      Дата выдачи: «__» ____________ 20__ год № _________

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» Комитет по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан подтверждает снятие с регистрации
___________________________________________________________________
       (реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
                 администратора внешнего наблюдения)
___________________________________________________________________
                  (фамилия, имя и отчество (при наличии)

на основании ______________________________________________________.

[Должность подписывающего]    [фамилия, имя и отчество (при наличии)
                                     подписывающего]

                                                             Форма

Мотивированный ответ об отказе в снятии с регистрации лица,
зарегистрированного в целях осуществления деятельности
реабилитационного и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения

      Дата выдачи: «__» _____________ 20__ год № ________

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан «О банкротстве» Комитет по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан отказывает в снятии с регистрации
___________________________________________________________________
            (реабилитационного и (или) конкурсного и (или)
                     администратора внешнего наблюдения)
__________________________________________________________________
                (фамилия, имя и отчество (при наличии)

на основании _____________________________________________________.

[Должность подписывающего]    [фамилия, имя и отчество (при наличии)
                                          подписывающего]

Приложение 4           
к Регламенту электронной      
государственной услуги       
«Регистрация лиц, имеющих право   
осуществлять деятельность реабилитационного
и (или) конкурсного управляющих и (или)
администратора внешнего наблюдения,
и снятие их с регистрации»   

              Форма анкеты для определения показателей «качество» и
        «доступность» электронной государственной услуги «Регистрация
       лиц, имеющих право осуществлять деятельность реабилитационного
           и (или) конкурсного управляющих и (или) администратора
               внешнего наблюдения, и снятие их с регистрации»

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания   электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.