"Әуе кемелерiн пайдаланушыларды тексеру парақтарының нысандарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрiнiң 2012 жылғы 17 қыркүйектегi № 611 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2013 жылғы 26 қыркүйектегі № 755 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 21 қазанда № 8834 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қазандағы № 1025 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 30.10.2015 № 1025 бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 1-тармағының 39) тармақшасын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Әуе кемелерiн пайдаланушыларды тексеру парақтарының нысандарын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрiнiң 2012 жылғы 17 қыркүйектегi № 611 бұйрығына (Мемлекеттік нормативтік құқықтық актілерді тіркеу тізілімінде № 8041 болып тіркелген «Егемен Қазақстан» газетінде 2012 жылғы 21 қарашадағы № 763-767 (27839) жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      1-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес, Азаматтық әуе кемесінің шетел пайдаланушыны перронда тексеру парағы»;
      Көрсетілген Қағиданың 1,2-қосымшасы осы бұйрықтың 1,2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда баяндалсын.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (Б.К. Сейдахметов):
      1) осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуінен кейін бұқаралық ақпарат құралдарында,оның ішінде Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында ресми жариялануын және МОИП орналастырылуын қамтамасыз етсін;
      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік тіркеу туралы және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауға жіберу туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникация вице-министрi А.Ғ. Бектұровқа жүктелсiн.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                      А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация министрінің
2013 жылғы 26 қыркүйектегі  
№ 755 бұйрығына       
1-қосымша           

Қазақстан Республикасы     
Көлік және коммуникация министрінің
2012 жылғы 17 қыркүйектегі  
№ 611 бұйрығына        
1-қосымша          

Нысан

ӘУЕ КЕМЕСІ/КЕМЕЛЕРІН ПАЙДАЛАНУШЫЛАРЫНЫҢ
ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫ

Тексеруді белгілеген орган __________________________________________
Тексеруді белгілеу туралы акті ______________________________________
                                               (№, күні)
Тексерілетін бақылау субъектісінің атауы ____________________________
_____________________________________________________________________
                     (ӘК пайдаланушының атауы)
ЖСН,
БСН _________________________________________________________________
Тексеру өткізілетін мекенжай, орналасқан орны _______________________
_____________________________________________________________________
Тексерумен қамтылған кезең __________________________________________
Тексеруді өткізу мерзімі ____________________________________________
                                  (тексеруді өткізу күні)


р/с

Тексерілетін элементтер

Сәйкестік

Ескерту

1

2

3

4

1. Жалпы бөлім

1

Пайдаланушының заңды және пошталық мекенжайы



2

Пайдаланушының жарғысы (құрылтайшы шарты). Өткен 12 айда болған өзгерістер және (немесе) толықтырулардың болуы.



3

Заңды тұлғаны тіркеу туралы куәлік.



4

Пайдаланушы сертификатының және (немесе) авиациялық жұмыстарды орындау куәлігінің, ұшу құқығы жөніндегі куәліктің болуы.



5

Пайдалану ерекшеліктерінің болуы және сәйкестігі.



6

Коммерциялық тасымалдаушы үшін 3 әріптік ИКАО кодының болуы.



7

Коммерциялық тасымалдаушы үшін 2 әріптік ИКАО кодының болуы.



8

Коммерциялық тасымалдаушы үшін 3 әріптік кодтың болуы.



9

Жүктелген міндеттерді орындау үшін пайдаланушының жеткілікті ұйымдастырушылық құрылымы, штат кестесі.



10

Пайдалануға жауапты басшының біліктілігі.



11

Тағайындалған пайдалану басшысының біліктілігі:
1) ұшу қауіпсіздігі жөніндегі инспекцияның басшысы;
2) ұшу қызметінің басшысы;
3) ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі басшысы;
4) жер бетіне қызмет көрсету жөніндегі басшысы;
5) персоналды дайындау жөніндегі қызметтің басшысы;
6) авиациялық қауіпсіздік қызметінің басшысы;
7) бортсерік қызметінің жетекшісі (жолаушы тасымалын жүргізетін пайдаланушылар үшін);
8) сапаны бақылайтын қызметтің басшысы.



12

Тағайындалған басшылардың және жауапты пайдалану басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін анықтайтын лауазымды нұсқаулықтар.



2. Ұшуды пайдалану.

13

Тиісті тағайындалған талаптар мен тиісті енгізілген өзгерістерге сәйкес ұшу өндірісін басшылыққа алу.



14

Ұшу құрамы мен бортсеріктерді дайындау, жаттықтыру және тексеру кестесі жоспарының болуы және оны енгізу.



15

Кабиналық экипаждың басшылары үшін (коммерциялық тасымалдаушылар үшін) талаптарға сәйкес болуы және өзгеріс енгізу.



16

Ұшу құрамын ұшуға дайындау және тексеру.



17

Әртүрлі әуе кемелеріне кіру рұқсаты бар экипаж мүшелерінің болуы.



18

Жолаушы салонының 3 түрлі конфигурациясында жұмыс істеу үшін кабиналық экипаж мүшелерінің болуы.



19

Ұшу жұмыстарындағы үзілістен кейін ұшу құрамына кіру тәртібі.



20

Нұсқаушы құрамын дайындау.



21

Пайдаланушының орындаған ұшуына талдау жүргізу.



22

Ұшу құрамы мен бортсеріктерді дайындау, жаттықтыру және тексеру кестесі жоспарының болуы және оны енгізу.



23

Әуе кемесінің түрлері мен кластары бойынша тағайындалған тексерушілердің біліктілігі.



24

Әуе кемесінің түрлері мен кластары бойынша ұшу экипаждары мен бортсеріктерінің өзара іс-қимыл жасау технологиясы.



25

Авиациялық персоналдың біліктілігін арттыру курстарынан өтуі.



26

Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша әуе кемесі кабинасына жаттығу жүргізу және экипаждың жаттығу дайындығын жүргізу.



27

Құрылымдық бөлімшелерде ұшу қауіпсіздігі бойынша тергеу жүргізіле ме



28

Ұшу алдындағы брифингке және ұшудан кейінгі талдау үшін пайдаланушы-парағының (checklist) болуы.



29

Авиациялық қауіпсіздік бойынша пайдаланушы мен қызметкерлердің ұшуын қамтамасыз ету бойынша кабина экипажының ұшар алдындағы брифингке қатысуы.



30

Базадан бөлек авиациялық жұмыстарды орындайтын экипажға бақылауды ұйымдастыру.



31

Пайдаланушыға ұшу жұмыстарын талдауды, оның мерзімділігі мен барлық көлемділігін енгізу.



32

Ұшу ақпараттарын талдау материалдары, борттағы және құрлықтағы ұшу және сөз алмастыру (талдау және пайыздық қамту) параметр құралдарын тіркеу.



33

Есеп және ұшу құжаттарының жүргізілуін ұйымдастыру (ұшу тапсырмасы, орталықтанған кесте, ұшудың жұмыс жоспары, тасымалдаушы құжаттар).



34

Авиациялық жағдайлардың алдын алу.



35

Бортсеріктер (жолаушыларға нұсқаулықтар), бортоператорлармен жұмыс технологияларын тиісті түрде дайындау және орындау.



36

Ұшудың қауіпсіздігі бойынша инспекторларды тексеру материалдары және ұшудың орындалуын жедел бақылау.



37

Әуе кемелері бойынша экипажды қысқартуға арналған рәсімдердің болуы.



38

Ұшу және жұмыс уақытының нормаларын сақтау, ұшақ мүшелері мен кабина экипаждарының кесте бойынша демалыстары мен мерзімдерін жоспарлау.



39

Пайдаланушының авиациялық персоналдарын оқытатын уәкілетті органдармен келісілген шетел авиациялық оқу орталықтарының болуы.



40

Ұшу қауіпсіздігі жөніндегі ақпараттардың уақтылы түсуі.



41

Авиациялық жұмыстарды орындайтын пайдаланушылардың сыртқы ұйымдармен және жерде ұшуға қызмет көрсететін тұлғалармен өзара іс-қимыл жасау рәсімдерінің болуы.



42

Ұшу қауіпсіздігін басқару жөніндегі нұсқаулықтың болуы.



43

Бортсеріктері (жолаушы нұсқаулықтары), бортоператорларының жұмыс технологияларын тиісті түрде дайындау және орындау.



44

SMS (Safety management system) бағдарламасының болуы.



45

CFIT бағдарламасының болуы.



3. Қауіпті жүктерді тасымалдау

46

Қауіпті жүктерді тасымалдауды жаңадан бастаған пайдаланушы немесе қауіпті жүктерді тасымалдағысы келетін пайдаланушы тексеріледі:
1) ауа бойынша қауіпті жүктерді тасымалдау ережесі жөніндегі нұсқаулық құжаттарының болуы;
2) қауіпті жүктерді тасымалдау бойынша персоналдарды оқыту;
3) персоналдың қауіпті жүктерді тасымалдауға рұқсаты;
4) қауіпті жүктерді әуе кемесінде тасымалдау рұқсаты;
5) қауіпті жүктерді қабылдау, өңдеу, сақтау;
6) қауіпті жүктерді залалсыздандыру және бақылау;
7) қауіпті жүктерді тасымалдау үшін құжаттарды ресімдеу;
8) қауіпті жүктерді жолаушылармен бірге бортта тасымалдау;
9) авариялық рәсімдер процедуралар;
10) қауіпті жүктерді тасымалдауға байланысты авиациялық жағдайлар мен оқыс оқиғалар туралы есеп;
11) жарияланбаған қауіпті жүктерге қатысты пайдаланушының іс-әрекеті;
12) ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі рәсімдер.



47

Мерзімді тексеру кезінде тексеріледі:
1) қауіпті жүктерді тасымалдауға байланысты персоналды мерзімді дайындау мерзімін сақтау;
2) жұмысқа жаңа жалданған персоналды дайындауды белгіленген тәртіппен жүргізу;
3) қауіпті жүктерді тасымалдауға қатысты қажетті құжаттамалардың болуы;
4) нормативтік-құқықтық актілердің өзгерістері мен толықтыруларына қатысты пайдаланушыларды ескертудің ішкі рәсімдерін үйрету;
5) қауіпті жүктердің бөлігін тасымалдау және оны бекіту, ұшу өндірісі жөніндегі басшылыққа өзгерістер мен толықтырулар енгізу;
6) қауіпті жүктерді, оның орауын, таңбалануын, этикет қағазының жабысуын және оның құжаттамаларын қоса тексеру;
7) ауа бойынша қауіпті жүктерді тасымалдау қауіпсіздігін қамтамасыз ететін пайдаланушының басшы құрамы мен персоналдардың қабілеті мен сәйкестілігі.



4. Авиациялық персонал

48

Авиациялық персоналдарды дайындау жөніндегі басшылық.



49

Қызмет түрін есепке ала отырып пайдаланушылар әзірлеген экипаждың жұмыс уақыты мен демалыс уақыты туралы ереже.



50

Экипажға жаттығу дайындығын жүргізу шарты немесе азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарлама бойынша әуе кемесі кабинасында жаттығу жүргізу рәсімі.



51

Осы типтің әуе кемесінде өздігімен ұшу рұқсаты үшін ұшу (жұмыс) құрамын дайындау және тексеру.



52

Мамандығы бойынша біліктілігін арттыру және растау.



53

Ұшу құрамы мен бортсеріктері куәліктерінің қолдану мерзімі.



54

Ұшу жұмыстарының үзілістерінен кейін ұшу құрамына рұқсат беру тәртібін сақтау.



55

АУЦ пайдаланушы, азаматтық авиация оқу мекемелерінде (орталықтарында) ұшу құрамының біліктілігін арттыру және әуе кемесінің басқа түрлерін пайдалану және қайта оқу.



56

Экипажға алдын ала дайындықтар жүргізу (қолайлы болса).



57

Тоқсан сайын күрделі метеожағдайда қонуға бет алуды орындау реттілігі минимумын бекіту (қолайлы болса).



58

күрделі метеожағдайда ұшу рұқсаты үшін ұшу құрамын дайындау және тексеру.



59

Қонудың автоматтандырылған құралдарын пайдаланып, ұшу рұқсаты үшін ұшу құрамын дайындау және тексеру.



60

Көктемгі-жазғы және күзгі-қысқы навигацияларының дайындығын тексеру және дайындау (дайындық жоспары, жоспардың құрылымдық мазмұны, іс-шараны орындау уақыты, ұшу-техникалық конференциясын өткізу).



61

Басқа түрлердегі әуе кемесінің ұшу құрамын қайта даярлау бағдарламасын сақтау.



62

Ұшу құрамының жоспарлық мерзімін, көлемін және жаттығу дайындығы бағдарламаларын сақтау.



63

кешенді жаттығулар және экипаж кабинасында жаттығулар дайындығы бағдарламасының болуы.



64

ерекше жағдайда немесе әуе кемесін авариялық жағдайда түсіру кезінде экипажға жаттығуларды үйретуді ұйымдастыру.



65

Әуеайлаққа маршрут (жұмыс ауданына) бойынша экипажды тасу, таулы әуеайлаққа экипажды тасуды ұйымдастыру.



5. Ұшу жарамдылығына қолдау көрсету

66

Бекітілген талаптарға және уақтылы енгізілген өзгерістерге сәйкес техникалық қызмет көрсетуді реттеу жөніндегі пайдаланушының басшылығы.



67

Техникалық қызмет көрсетуді реттеуді жүзеге асыратын басшылар мен персоналдардың өкілеттілігі мен біліктіліктері.



68

техникалық қызмет көрсетуді реттеуді жүзеге асыратын және оны жарақтандыратын (телефон, телефакс, компьютер, интернет) персоналдарға арналған жұмыс үй-жайлары.



69

Бекітілген талаптарға және уақтылы енгізілген өзгерістерге сәйкес техникалық қызмет көрсету бағдарламасы (регламент). Сенімділік деңгейін бақылау бағдарламасы (қолайлы болса).



70

Бекітілген ТО бағдарламасына сәйкес техникалық қызмет көрсетуді жоспарлау және нақты орындау. Техникалық қызмет көрсетуді орындайтын ұйымдармен пайдаланушылардың өзара іс-қимылы және үйлестіру.



71

Сыртқы ұйымдармен ТО шартын жасау.



72

Ұшу жарамдылығы бойынша директив алу, талдау, ұйымдастыру және есепке алу.



73

Сертификат иесінен (сервистік бюллетеньдер) ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі ақпараттарды алу, талдау, қолдануды ұйымдастыру.



74

Сертификат иесінен (MRBR, MPD, MM, SRM, WM и под.). ұшу жарамдылығын қолдау жөніндегі құжаттардың болуы және рұқсаты.



75

MEL болуы, MEL-ді қолдану және пайдалану ақаулықтарын жоюды ұйымдастыру.



76

Әуе кемесіне ұшу алдында тексеруді ұйымдастыру.



77

Техникалық борт журналын қолдану.



78

Әуе кемесіне модификация жүргізуді ұйымдастыру.



79

Бекітілген құжаттарда көрсетілген рұқсат беру шегінен (SRM) жөндеу жүргізуді ұйымдастыру.



80

Есеп құжаттарын енгізу және сақтау.



81

Жағдайларды баяндау жүйесі.



82

Сапасын қамтамасыз ету жүйесі.



83

RVSM, RNAV, EDTO, CatII, III, PBN, RCP (мүмкіндік болса) жағдайларында пайдаланушының ұшуды орындау қабілеті.



6. Ұшуды қамтамасыз ету

84

Аэронавигациялық ақпаратпен қамтамасыз ету



85

Ұшудың аэронавигациялық қызметін қамтамасыз ету



86

Ұшуды метеорологиялық қамтамасыз ету



87

Ұшуды медициналық қамтамасыз ету



88

Ұшуды әуежайлық қамтамасыз ету



89

Кедендік және төлқұжаттық бақылауды қамтамасыз ету



90

Әуеайлақ және маршрут бойынша деректер (маршруттық анықтамалық)



91

Жер бетіндегі қызмет көрсетуді ұйымдастыру және рәсімдеу:
1) ӘК мұзданбауы үшін жұмыстар;
2) ӘК техникалық қызмет көрсету;
3) жолаушыларға қызмет көрсету және жүктерін тиеу



92

Ұшуды жер бетінде қамтамасыз етуді ұйымдастыру және рәсімі



93

Ұшуды жүргізу және ұйымдастыру бойынша құрылымның болуы



94

Базалық қону әуеайлағын пайдалану (авиациялық қауіпсіздікті және авариялық – құтқаруды қамтамасыз ету).



7. Авиациялық қауіпсіздік

95

Пайдаланушының авиациялық қауіпсіздік қызметінің құрамы, қызмет көрсету аясының болуы



96

Пайдаланушының уәкілеттік органымен келісілген авиациялық қауіпсіздігі бойынша бағдарламасының болуы



97

АҚ бойынша курстарды өткен авиациялық қауіпсіздігі бойынша мамандардың болуы



98

Персоналдарды авиациялық қауіпсіздігі шараларын қамтамасыз ету бойынша жұмыстарға жіберу тәртібі (оқыту, тағылымдама, куәліктерді, рұқсаттамаларды және/немесе сертификаттарды ресімдеу), келісілген дайындық бағдарламасының болуы



99

Пайдаланушының авиациялық қауіпсіздігі қызметінің қызметтік үй-жаймен қамтамасыз етілуі (кабинеттер, бөлмелер талдау, демалу, тамақтану, шешіну, сушилки арнайы киімдерін кептіру комнаталары)



100

Құжаттарды есепке алу, пайдалану және сақтау тәртібі, өзгерістер мен толықтыруларды енгізу және оларды орындаушыларға жеткізу. Пайдаланушы персоналдарының АҚ қамтамасыз ету бойынша құжаттарды, басшылыққа алатын, нормативтік және ақпараттық құжаттарды оқып-үйренуі



101

Пассажирлерді, экипаж мүшелерін, қызмет көрсету персоналдарын, қол жүгін, багажды, жүкті, поштаны, борттық қорларды тексеруден өткізу технологиясы



102

Ішкі нысандық және рұқсаттамалық режим жөнінде нұсқаулықтың болуы



103

Азаматтық авиация қызметіне заңсыз араласуға байланысты төтенше жағдайларды реттеу бойынша іс-әрекет жоспары



104

Пайдаланушының авиациялық қауіпсіздігі бойынша шараларды орындауын бақылау, мерзімділігі мен бақылауды есепке алу



105

Авиациялық қауіпсіздігі бойынша жүргізілген іс-шаралардың тиімділігі, оны талдау және бағалау



106

Азаматтық авиация саласындағы объектілерінің осалдау жерлерін анықтау жөніндегі қызметтер, мүмкін болатын заңсыз араласудан қорғау шаралары



107

Пилоттар, кабина экипажы және әуе кемені ұшуға дайындау персоналдары үшін тексеру парағы болу және оны қолдану



108

Авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша жүйелі түрде ішкі тексерістер жүргізу



109

Шетелде жұмыс істейтін әуе кемелер үшін авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша шаралары



110

Қауіпсіздік жүйелерімен әуе кемелерін қамтамасыз ету:
1) Пилот кабинасының есігін оқшаулап жауып тастау;
2)жасырын дабыл қағу жүйесінің болуы және жұмыс істеуі;
3) әуе кемесінің бөліктерінің кілемді жабындарының болуы;
4) қару мен оқ-жарақтарды тасымалдайтын орынның жабдықталуы;
5) табылған жарылғыш затты қою үшін әуе кемесінде қауіпсіз жерді белгілеп қою



111

Әуе кемесін алдын ала тексеруін ұйымдастыру



112

Төтенше жағдай кезінде әуе кемесі экипажының іс-әрекеті жөнінде жаднама



113

ұшу кезіндегі әуе кемесінің тексеруді тәртібі туралы жөніндегі нұсқаулық



114

Тексеру тобының кәсіби мамандармен жасақталуы, олардың біліктілігі



115

Тексерудің арнайы рәсімінің болуы (қолмен және іріктеп тексеру, тексеру өткізуден бас тарту, жекелей тексеру)



116

Ұшу кезінде жолаушылардан алынған қару, оқ-жарақ, арнайы заттарды әуе кеме бортында тасымалдауды ұйымдастыру және сақтау тәртібі



8. Ұшу жұмысын талдау және ұшу қауіпсіздігінің жағдайы

117

Ұшу құрамын тексеру материалдары (ұшу кітабы, жаттығу тапсырмалары, ұшу техникаларын тексеру актілері, практикалық жұмыстар)



118

Ұшудағы ақпараттарды талдау материалдары, борттағы және құрлықтағы ұшу және сөз алмастыру (талдау және пайыздық қамту) ұшудағы ақпараттардың материалдарын талдау.



119

Авиациялық жағдайларды есепке алу және оларды болдырмау бойынша алдын алу.



120

Ұшу қауіпсіздігі жөнінде талдау жасау.



121

авиациялық жағдайларды тексеру бойынша жұмысқа дайындалған мамандардың болуы.



122

Қауіпсіздік жөніндегі инспекторларды тексеру, ұшуды орындау жедел бақылау материалдары.



123

Ұшу қауіпсіздігі жөніндегі ақпараттардың (бұйрықтар мен тапсырмалар) уақтылы түсуі.



124

Нормативті және басшылық құжаттарына уақтылы өзгерістер енгізу.



125

пайдаланушының жеке құрамына дейін ұшу қауіпсіздігі жөніндегі бұйрықтарды, нұсқаулар мен ақпараттарды уақтылы жеткізу және оқу.



9. Еңбек қорғау, қаржылық және материалдық қамтамасыз ету

126

Еңбек қорғауды ұйымдастыру.



127

Еңбек қорғау жөніндегі құжаттардың болуы.



128

Жеке қорғау құралдарының болуы.



129

Авиациялық персоналдардың формалық және арнайы киімдерінің болуы және белгіленген талаптарға сәйкес болуы.



130

Аэронавигациялық қызметтің 3 айдан артық қарызының болмауы.



131

Әуежайлық қызмет көрсетудің 3 айдан артық қарызының болмауы.



132

Еңбекақы төлеу бойынша 3 айдан артық қарызының болмауы.



133

Салық бойынша қарыздың болмауы



134

Кредиттер мен қарыздар бойынша мерзімі өткен берешектерінің болмауы.



1-ЕСКЕРТУ:
      (*) пайдаланушы үшін міндетті емес;
      (-1) пайдаланушының қызметіне сәйкес емес, кедергі келтірмейтін және өндіріс пен сапа жүйесін жетілдіру барысында жоюға жататын;
      (-2) пайдаланушының қызметіне сәйкес келмейтін, кедергі келтірмейтін жағдайда келісілген уәкілетті органдармен келісіп мерзімдері немесе шектеулер қою;
      (-3) пайдаланушының қызметіне кедергі келтірмейтін сәйкессіздіктер.

Тексерушілер: ______________________________
              ______________________________
              ______________________________
                    (қолы, аты-жөні)

Таныстым: _______________________________________________________
        (пайдаланушының жоғары лауазымдық тұлғасы, қолы, аты жөні)

Тексеру жүргізу мерзімі __________________________________________
                                (тексеру жүргізген уақыты)

2-ЕСКЕРТУ: аббревиатураларды (қысқартуларды) қолдану, олардың мағынасы:
      1) қазақ тілінде:
      БИН - Бизнес-идентификациялау нөмірі – заңды тұлғалар (филиал мен өкілдіктер) және бірге жұмыс жүргізетін жеке кәсіпкер үшін берілетін бірегей нөмір
      ӘК - Әуе кемесі
      ЖИН - Жеке идентификациялау нөмірі – жеке тұлғалар, соның ішінде өзі жеке кәсіпкер ретінде қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір
      Т.Ә.А. - Тегі, әкесінің аты (бар болса), өзінің аты
      2) ағылшын тілінде:
      ETOPS - Extended range operations by turbine-enginedaeroplanes
      (Екі газ турбиналы қуат қондырғысы бар ұшақтардың ұзақ алысқа ұшуы)
      PBN - Performance-basednavigation (Сипаттамаларға негізделген навигация)
      RCP - Required communication performance (Қажетті байланыс сипаттамалары)
      RVSM - Reducedverticalseparationminima (Вертикаль эшелондаудың қысқартылған минимумы)

Әуе кемесі/кемелері пайдаланушылардың
тексеру парағына
сәйкессіздік тізбесі

__________________________________
(пайдаланушы атауы)

№ р/с

Тексеру парағы бойынша сәйкессіздік айқындамасының №

Сәйкессіздік сипаттамасы

Ескертпе

1

2

3

4

1




Тексерушілер: ______________________________
              ______________________________
              ______________________________
                    (қолы, Т.А.Ә.)
Таныстырылды: ___________________________________________________
            (пайдаланушының аға лауазымдық тұлғасы, қолы, Т.А.Ә.)
Тексеруді жүргізу мерзімі ________________________
                           (тексеру жүргізу күні)

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация министрінің
2013 жылғы 26 қыркүйектегі  
№ 755 бұйрығына       
2-қосымша          

Қазақстан Республикасы     
Көлік және коммуникация министрінің
2012 жылғы 17 қыркүйектегі  
№ 611 бұйрығына        
2-қосымша          

Нысан

ШЕТЕЛДІК ПАЙДАЛАНУШЫНЫҢ АЗАМАТТЫҚ ӘУЕ КЕМЕСІН ПЕРРОНДА
ТЕКСЕРУ ПАРАҒЫ

Тексеруді белгілеген орган _________________________________________
Тексеруді белгілеу туралы акті _____________________________________
                                          (№, күні)

Тексерілетін бақылау субъектісінің атауы ____________________________
_____________________________________________________________________
                    (ӘК пайдаланушының атауы)

Тексеру өткізілетін мекенжай, орналасқан орны _______________________
_____________________________________________________________________
Тексеру өткізудің басталуы және аяқталуы ____________________________
                                                (күні, уақыты)

ӘК ұшу және (немесе) кабиналық (қызмет көрсетуші) экипажының мүшелері






Лауазымы

Т.А.Ә.


Тексеру күні

__________

ӘК командирі

_______________


Пайдаланушы

__________

Екінші ұшқыш

_______________


Рейстің №

__________

Штурман

_______________


ӘК түрі

__________

Бортинженері

_______________


ӘК тіркеу №

__________

Бортрадисті

_______________


Ұшуға тапсырма №

__________

Кабинаналық экипажы:
Бортоператоры

_______________


Тапсырма беру күні

__________

Аға бортсерігі

________________




Бортсерігі

________________




Ұшып кету (Жөнелту)

Ұшып келу (Келу)

Күні/уақыты (UTC)

______________


Күні/уақыты (UTC)

_____________

Пункті (әуеайлақ)

______________


Пункті (әуеайлақ)

_____________

Ұшу маршруты

______________


Ұшудың жалпы уақыты

_____________


р/с

Тексеру парағы бойынша ұстаным нөмірлері және тексерілетін элементтер

Сәйкестікті бағалау
(+/-)

Сәйкессіздік ұстанымның нөмірі

1

2

3

4

1. Әрбір тексеріс кезінде міндетті түрде таныстырылуға жататын құжаттар

1

Әуе кемесін тіркеу туралы куәлік.



2

Ұшу жарамдылығы сертификаты.



3

Біліктілік куәлігі, ұшу экипажы мүшелерінің куәлігі және медициналық қорытындылар.



4

Пайдаланушы сертификаты және пайдалану ерекшеліктері.



5

Әуе кемесін ұшу пайдалану жөніндегі нұсқаулық немесе ұшу-техникалық сипаттары туралы деректерден тұратын өзгеде құжаттар.



6

Радиостанцияны пайдалануға рұқсат.



7

Борттық журнал, техникалық журнал.



8

Техникалық қызмет көрсету туралы куәлік.



9

Отын мен майдың болуы ведомствосы.



10

Шуыл бойынша сертификатты растайтын құжат.



2. Әрбір тексеріс кезінде қарауға жататын әуе кемесінің жалпы жай-күйі

11

Ағындылар, отын, рұқсат етілген деңгейден жоғары қозғалтқыш майы немесе гидравликалық сұйықтық.



12

Шасси және шассидің қуысы.



13

Фюзеляж және пилондары, егер қолданылса.



14

Қанаты және пилондары, егер қолданылса.



15

Артқы қанатшалар.



3. Белгілі бір тексерістер саны арқылы тексеруге жататын құжаттар.

16

MEL



17

Ұшу өндірісі жөніндегі нұсқаулық.



18

Әуе кемесінің ұшу-техникалық сипаттары туралы деректер.



19

Әдеттегі, штаттық емес және авариялық жағдайлардағы іс-әрекеттердің бақылау тізбесі.



20

Аэронавигациялық карталар

(маршруттар анықтамасы).



21

Әуе кемесін тінту рәсімдерінің бақылау тізбесі.



22

Тосқауылдаушы және тосқауылданушы әуе кемелерін пайдаланушылар үшін көзбен шолатын сигналдар.



23

Жинақтау-тиеу ведомосты және оны толтыру жөніндегі нұсқаулық.



24

Метеомәлімет және ауа райы болжамдары.



25

Ұшудың жұмыс жоспары.



26

NOTAM.



4. Әрбір тексеріс кезінде емес қарауға жататын жабдықтар.

27

Экипаж мүшелері мен жолаушылар үшін оттегі қорының жеткіліктігі.



28

Жолаушылар үшін ақпараттық карточкалар және оның мазмұны.



29

Тасымалданатын өртсөндіргіштер – ұшу экипажының кабинасы және жолаушылар салоны.



30

Құтқарушы салдар және құтқарушы кеудемелер немесе жеке жүзу құралдары, егер бар болса.



31

Авариялық сигналдардың пиротехникалық құралдары, егер бар болса.



32

Шұғыл дәрігерлік көмек жиынтығы және медициналық дәрі-дәрмектер, егер бар болса.



33

Кіруге кедергі болатын ұшу экипажының кабинасының есігі, егер қарастырылған болса.



34

Маркалау және авариялық шығулар есіктерінің жарықтары.



5. Белгілі бір тексерістер саны арқылы тексеруге жататын борттық жабдықтардың түрлері.

35

Соқтығуды ескертудің борттық жүйесі (СЕБЖ).



36

Авариялық қозғалатын таратқыш (ELT).



37

Ұшу деректерін өздігінен жазғыш (FDR) және борттық сөйлеу өздігінен жазғыш (CVR).



38

Ұшу бағытында жергілікті рельефті бағалау функциясы бар жердің жақындығы туралы ескеретін жүйе (GPWS).



 1-ЕСКЕРТПЕ:
      (*) экипаж мүшелері, кабина (қызмет көрсетуші) экипажы мүшелері қызметкерлеріне және әуе кемесіне міндетті емес;
      (-1) Экипаж мүшелерінің, кабина (қызмет көрсетуші) қызметкерлерінің және /немесе әуе кемесінің қызметіне кедергі келтірмейтін сапа жүйесін және өндірісті жетілдіру кезінде жоюға жататын сәйкессіздіктер;
      (-2) уәкілеттік органмен келісілген мерзімді немесе шектеуді/шектеулерді енгізу жағдайында экипаж мүшелері, кабина (қызмет көрсетуші) экипажы мүшелері қызметкерлеріне және/немесе әуе кемесінің қызметіне кедергі келтірмейтін сәйкессіздіктер;
      (-3) экипаж мүшелері, кабина (қызмет көрсетуші) экипажы мүшелері қызметкерлеріне және/немесе әуе кемесінің қызметіне кедергі келтіруші сәйкессіздіктер.

Тексерушілер: ______________________________
              ______________________________
              ______________________________
                      (қолы, Т.А.Ә.)
Таныстырылды: _______________________________________________________
              (пайдаланушының аға лауазымдық тұлғасы, қолы, Т.А.Ә.)
Тексеруді жүргізудің басталуы және аяқталуы _________________________
                                                  (күні, уақыты)

Шетелдік пайдаланушының азаматтық әуе кемесін перронда тексеру
парағына сәйкессіздік тізбесі

__________________________________________________
(ӘК түрі, №, сериялық №, пайдаланушының атауы)


р/с

Тексеру парағы бойынша сәйкессіздік ұстанымның №

Сәйкессіздік ерекшелігі

Ескертпе

1

2

3

4

1




 Тексерушілер: ______________________________
               ______________________________
               ______________________________
                       (қолы, Т.А.Ә.)
Таныстырылды: _______________________________________________________
             (пайдаланушының аға лауазымдық тұлғасы, қолы, Т.А.Ә.)

Тексеруді жүргізудің басталуы және аяқталуы _________________________
                                                  (күні, уақыты)

О внесении изменений в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 сентября 2012 года № 611 "Об утверждении форм проверочных листов эксплуатантов воздушных судов"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 сентября 2013 года № 755. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 октября 2013 года № 8834. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 октября 2015 года № 1025

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 30.10.2015 № 1025.

      В целях реализации подпункта 39) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 15 июля 2010 года «Об использовании воздушного пространства Республики Казахстан и деятельности авиации», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 сентября 2012 года № 611 «Об утверждении форм проверочных листов эксплуатантов воздушных судов» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 8041, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 21 ноября 2012 г. № 402-403 (27221-27222)), следующие изменения:
      подпункт 2) пункта 1 изложить в следующей редакции:
      «2) проверочного листа гражданского воздушного судна иностранного эксплуатанта на перроне, согласно приложению 2 к настоящему приказу;»;
      приложения 1 и 2 к указанному приказу изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.
      2. Комитету гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Сейдахметов Б.К.) обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, официальное опубликование в средствах массовой информации, в том числе на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и размещение его на интранет-портале государственных органов;
      3) представление в Юридический департамент Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан сведений о государственной регистрации и о направлении на опубликование в средствах массовой информации в течение 5 рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Бектурова А.Г.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Приложение 1         
к приказу Министра транспорта 
и коммуникаций        
Республики Казахстан    
от 26 сентября 2013 года № 755

«Приложение 1        
к приказу Министра транспорта 
и коммуникаций        
Республики Казахстан     
от 17 сентября 2012 года № 611

Форма           

                      ПРОВЕРОЧНЫЙ ЛИСТ
            ЭКСПЛУАТАНТА ВОЗДУШНОГО СУДНА/ СУДОВ

      Орган, назначивший проверку ___________________________________
      Акт о назначении проверки _____________________________________
                                              (№, дата)
      Наименование проверяемого субъекта контроля ___________________
_____________________________________________________________________
                (наименование эксплуатанта ВС)
      ИИН, БИН ______________________________________________________
      Адрес, местонахождение, где проводится проверка _______________
_____________________________________________________________________
      Период, охваченный проверкой __________________________________
Срок проведения проверки ____________________________________________
                                  (дата проведения проверки)

№ п/п

Проверяемые элементы

Соответствие

Замечания

1

2

3

4

1. Общая часть

1

Юридический и почтовый адрес эксплуатанта



2

Устав эксплуатанта (учредительный договор). Наличие изменений и (или) дополнений за прошедшие 12 месяцев.



3

Свидетельство о регистрации юридического лица.



4

Наличие сертификата эксплуатанта и (или) свидетельства на выполнение авиационных работ, свидетельства на право выполнения полетов.



5

Наличие и соответствие эксплуатационных спецификаций.



6

Наличие 3-х буквенного кода ИКАО для коммерческого перевозчика.



7

Наличие 2-х буквенного кода для коммерческого перевозчика.



8

Наличие 3-х цифрового кода для коммерческого перевозчика.



9

Организационная структура, штатное расписание эксплуатанта достаточность для выполнения возложенных функций.



10

Квалификация ответственного руководителя эксплуатанта.



11

Квалификация назначенных руководителей эксплуатанта:
1) руководитель инспекции по безопасности полетов;
2) руководитель летной службы;
3) руководитель по поддержанию летной годности;
4) руководитель по наземному обслуживанию;
5) руководитель службы по подготовке персонала;
6) руководитель службы авиационной безопасности;
7) руководитель службы бортпроводников (для эксплуатантов, осуществляющих перевозку пассажиров);
8) руководитель службы контроля качества.



12

Должностные инструкции, определяющие права, обязанности и ответственность назначенных руководителей и ответственного руководителя эксплуатанта.



2. Летная эксплуатация.

13

Руководство по производству полетов, соответствие установленным требованиям и своевременность вносимых изменений.



14

Наличие и ведение плана графика подготовки, тренировки и проверки летного состава и бортпроводников.



15

Наличие, соответствие к требованиям и внесение изменений к руководству для кабинного экипажа (для коммерческих перевозчиков).



16

Подготовка и проверка летного состава к полетам.



17

Наличие членов экипажей с допусками на несколько типов воздушных судов.



18

Наличие членов кабинного экипажа для работы на 3-х различных типов конфигурации пассажирские салоны.



19

Порядок допуска к полетам летного состава после перерыва в летной работе.



20

Подготовка инструкторского состава.



21

Ведение анализа выполненных полетов эксплуатанта.



22

Наличие и ведение плана графика подготовки, тренировки и проверки летного состава и бортпроводников.



23

Квалификация назначенных проверяющих по типам и классам воздушных судов.



24

Технология взаимодействия летного экипажа и бортпроводников по типам и классам воздушных судов.



25

Прохождение курсов повышения квалификации авиационного персонала.



26

Проведение тренажерной подготовки экипажей или проведение тренажа в кабине воздушных судов по программам, согласованным с уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.



27

Проводятся ли разборы по безопасности полетов структурных подразделений.



28

Наличие у эксплуатанта чек-листа (check list) для предполетного брифинга и послеполетного анализа



29

Участие в предполетном брифинге кабинного экипажа сотрудника по обеспечению полетов эксплуатанта и сотрудника по авиационной безопасности.



30

Организация контроля экипажей, выполняющих авиационные работы в отрыве от базы.



31

Ведение эксплуатантом анализа летной работы, его периодичность и всеобъемлемость.



32

Материалы анализа полетной информации, бортовых и наземных средств регистрации параметров полета и речевого обмена (анализ и процентный охват).



33

Организация контроля ведения учетной и полетной документации (задание на полет, центровочный график, рабочий план полета, перевозочные документы).



34

Профилактика предотвращений авиационных событий.



35

Соответствие подготовки и выполнение технологии работ бортпроводниками (инструктаж пассажиров), бортоператорами.



36

Материалы проверок инспекторов по безопасности полетов и оперативный контроль выполнение полетов.



37

Наличие процедуры для сокращенного экипажа по типам воздушных судов.



38

Соблюдение норм полетного и рабочего времени, планирование отпусков и сроков по графику членов летного и кабинного экипажа.



39

Наличие признанных уполномоченным органом иностранных авиационных учебных центров, где проходит обучение авиационный персонал эксплуатанта.



40

Своевременность поступления информации по безопасности полетов.



41

Наличие процедуры по взаимодействию эксплуатантов, выполняющих авиационные работы, с внешними организациями и лицами по наземному обслуживанию полетов.



42

Наличие инструкции по управлению безопасностью полетов.



43

Соответствие подготовки и выполнение технологии работ бортпроводниками (инструктаж пассажиров), бортоператорами.



44

Наличие программы SMS (Safety management system).



45

Наличие программы CFIT.



3. Перевозка опасных грузов.

46

При первоначальной проверке нового эксплуатанта или эксплуатанта, который намеревается начать перевозку опасных грузов проверяется:
1) наличие инструктивной документации по правилам перевозки опасных грузов по воздуху;
2) обучение персонала по перевозке опасных грузов;
3) допуск персонала к перевозке опасных грузов;
4) допуск воздушного судна к перевозке опасных грузов;
5) принятие опасных грузов, обработка, хранение,  погрузка, контроль и обезвреживание опасных грузов;
6) оформление документации на перевозку опасных грузов;
7) перевозка опасных грузов с пассажирами на борту;
8) аварийные процедуры;
9) отчетность об авиационных происшествиях или инцидентах, связанных с перевозкой опасных грузов;
10) действия эксплуатанта в отношении необъявленных опасных грузов;
11) процедуры по обеспечению безопасности полетов.



47

При периодических проверках проверяется:
1) соблюдение сроков периодической подготовки персонала, связанного с перевозкой опасных грузов;
2) проведение в установленном порядке подготовки персонала, вновь нанимаемого на работу;
3) наличие необходимой документации, касающейся перевозки опасных грузов;
4) изучение внутренних процедур уведомления эксплуатантов, касающихся изменений и дополнений в нормативные правовые акты;
5) внесение изменений и дополнений в руководство по производству полетов, в части перевозки опасных грузов и его утверждение;
6) инспекцию опасных грузов, включая их упаковку, маркировку, этикетирование и документацию;
7) способность и соответствие руководящего состава и персонала эксплуатанта обеспечить безопасные перевозки опасных грузов по воздуху.



4. Авиационный персонал

48

Руководство по подготовке авиационного персонала.



49

Положение о рабочем времени и времени отдыха экипажей, разработанное эксплуатантом с учетом вида деятельности.



50

Договор на проведение тренажерной подготовки экипажей или процедура проведения тренажа в кабине воздушного судна по программам, согласованным с уполномоченным органом в сфере гражданской авиации.



51

Подготовка и проверка летного состава для допуска к самостоятельным полетам (работе) на воздушном судне данного типа.



52

Подтверждение и повышение квалификации по специальности.



53

Срока действия свидетельства летного состава и бортпроводников.



54

Соблюдение порядка допуска к полетам летного состава после перерыва в летной работе.



55

Повышение квалификации летного состава в учебных заведениях (центрах) гражданской авиации, АУЦ эксплуатанта и переучивание на другие типы воздушных судов.



56

Проведение предварительных подготовок экипажей (если применимо).



57

Подтверждения минимума, регулярность выполнения ежеквартальных заходов на посадку в сложных метеоусловиях (если применимо).



58

Подготовка и проверка летного состава для допуска к полетам в сложных метеоусловиях.



59

Подготовка и проверка летного состава для допуска к полетам с использованием автоматических средств захода на посадку.



60

Подготовка и проверка готовности к весенне-летней и осенне-зимней навигации (план подготовки, структурное содержание плана, сроки выполнения мероприятий, проведение летно-технической конференции).



61

Соблюдение программ переподготовки летного состава на воздушные суда других типов.



62

Соблюдение плановых сроков, объемов и программ тренажерной подготовки летного состава.



63

Наличие программ подготовки на комплексных тренажерах или тренаж в кабине экипажа.



64

Организация и эпизодичность тренажерной тренировки экипажей по действиям в особых случаях и аварийному покиданию воздушного судна.



65

Провозка экипажей по маршрутам (районам работ) на аэродромы, организация провозок экипажей на горные аэродромы.



5. Поддержание летной годности

66

Руководство эксплуатанта по регулированию технического обслуживания, соответствие установленным требованиям и своевременность вносимых изменений.



67

Полномочия и квалификация руководителя и персонала, осуществляющего регулирование технического обслуживания.



68

Рабочие помещения для персонала, осуществляющего регулирование технического обслуживания и их оснащение (телефон, телефакс, компьютер, интернет).



69

Программа (регламент) технического обслуживания, соответствие установленным требованиям и своевременность вносимых изменений. Программа контроля уровня надежности (если применима).



70

Планирование, и фактическое выполнение технического обслуживания в соответствии с утвержденной программы ТО. Взаимодействие и координация эксплуатанта с организацией, выполняющей техническое обслуживание.



71

Договор(а) на ТО с внешними организациями.



72

Получение, анализ, организация применения и учет директив по летной годности.



73

Получение, анализ, организация применения и учет информации по поддержанию летной годности от держателей сертификата типа (сервисные бюллетени и др.).



74

Доступ и наличие документов по поддержанию летной годности от держателей сертификата типа (MRBR, MPD, MM, SRM, WM и под.).



75

Наличие MEL, организация устранения дефектов в эксплуатации и применение MEL.



76

Организация предполетного осмотра воздушных судов.



77

Применение технического бортжурнала.



78

Организация проведения модификаций воздушных судов.



79

Организация ремонтов, включая ремонты, выходящие за пределы допусков указанных в утвержденных документах (SRM).



80

Ведение и сохранение учетных данных.



81

Система доклада событий.



82

Система обеспечения качества.



83

Способность эксплуатанта выполнять полеты в условиях: RVSM, RNAV, EDTO, Cat II, III, PBN, RCP (где применимо).



6. Обеспечение полетов

84

Обеспечение аэронавигационной информацией.



85

Обеспечение аэронавигационного обслуживания полетов.



86

Метеорологическое обеспечение полетов.



87

Медицинское обеспечение полетов.



88

Аэропортовое обеспечение полетов.



89

Обеспечение таможенным и паспортным контролем.



90

Данные по маршрутам и аэродромам (маршрутный справочник).



91

Организация и процедуры по наземному обслуживанию:
1) противо-обледенительная обработка ВС;
2) техническое обслуживание ВС;
3) обслуживание пассажиров и загрузка грузов.



92

Организация и процедуры по наземному обеспечению полетов.



93

Наличие структуры по организации и производству полетов.



94

Использование аэродрома базирования (обеспечение авиационной безопасности и аварийно-спасательное).



7. Авиационная безопасность

95

Наличие службы авиационной безопасности эксплуатанта, структура, сфера деятельности.



96

Наличие у эксплуатанта программы по авиационной безопасности согласованной с уполномоченным органом.



97

Наличие специалистов по авиационной безопасности, прошедших курсы по АБ.



98

Порядок допуска персонала к работам по обеспечению мер авиационной безопасности (обучение, стажировка, оформление свидетельств, допусков и/или сертификатов) наличие согласованной программы подготовки.



99

Обеспеченность службы авиационной безопасности эксплуатанта служебными помещениями (кабинеты, комнаты разборов, отдыха и приема пищи, раздевалки, сушилки спецодежды).



100

Порядок учета, использования и хранения документации, внесения поступающих изменений и дополнений и их доведения до исполнителей. Порядок изучения руководящей, нормативной и информационной документации, по обеспечению АБ персоналом других подразделений эксплуатанта.



101

Технология производства досмотра пассажиров, членов экипажей, обслуживающего персонала, ручной клади, багажа, грузов, почты и бортовых запасов.



102

Наличие Инструкции по пропускному и внутри объектовому режиму.



103

План действий по урегулированию чрезвычайных ситуаций, связанных с актами незаконного вмешательства в деятельность гражданской авиации.



104

Контроль за выполнением принятых мер по авиационной безопасности эксплуатанта, периодичность и учет проводимого контроля.



105

Проведение анализа и оценки достаточности и эффективности проводимых мероприятий по обеспечению авиационной безопасности.



106

Деятельность по выявлению уязвимости объектов (мест) в сфере гражданской авиации, в целях их защиты от возможных актов незаконного вмешательства.



107

Наличие и применения чек-листов для летного экипажа, кабинного экипажа и персонала по подготовке воздушного судна к полету.



108

Проведение регулярных внутренних проверок по обеспечению авиационной безопасности.



109

Меры, по обеспечению авиационной безопасности для воздушных судов, работающих за рубежом.



110

Оборудование воздушных судов системами безопасности:
1) блокирование двери пилотской кабины;
2) наличие и работоспособность системы скрытой сигнализации;
3) наличие разреза в ковровом покрытии воздушных судов;
4) оборудование мест для перевозки оружия и боеприпасов;
5) обозначение наименее опасных мест на борту воздушного судна для размещения обнаруженного взрывного устройства.



111

Организация предполетного досмотра воздушного судна.



112

Памятки экипажу воздушного судна по действиям в чрезвычайной обстановке.



113

Инструкция о порядке проведения досмотра воздушного судна в полете.



114

Укомплектованность групп досмотра обученными специалистами, их квалификация.



115

Наличие специальных процедур досмотра (ручной и выборочный досмотр, отказ от прохождения досмотра, досмотр в частном порядке).



116

Процедура по организации и соблюдению порядка перевозки на борту воздушного судна оружия, боеприпасов и спецсредств, изъятых у пассажиров на время полета.



8. Анализ летной работы и состояние безопасности полетов

117

Материалы проверок летного состава (летные книжки, задания на тренировку, акты проверки техники пилотирования, практической работы).



118

Материалы анализа полетной информации, бортовых и наземных средств регистрации параметров полета и речевого обмена (анализ и процентный охват).



119

Учет авиационных событий и профилактика по их предотвращению.



120

Составление анализов по безопасности полетов.



121

Наличие специалистов подготовленных к работе по расследованию авиационных событий.



122

Материалы проверок инспекторов по безопасности, оперативный контроль выполнения полетов.



123

Своевременность поступления информации по безопасности полетов (приказов и указаний).



124

Своевременность внесения изменений в нормативные и руководящие документы.



125

Своевременность доведения и изучения приказов, указаний и информации по безопасности полетов до личного состава эксплуатанта.



9. Охрана труда, финансовое и материальное обеспечение

126

Организация охраны труда.



127

Наличие документов по охране труда.



128

Наличие средств индивидуальной защиты.



129

Наличие и соответствие форменного и специального обмундирования авиационного персонала установленным требованиям.



130

Отсутствие задолженности за аэронавигационное обслуживание свыше 3 месяцев.



131

Отсутствие задолженности за аэропортовое обслуживание свыше 3 месяцев.



132

Отсутствие задолженности по выплате заработной платы свыше 3 месяцев.



133

Отсутствие задолженности по налогам.



134

Отсутствие просроченной задолженности по кредитам и займам



ПРИМЕЧАНИЕ 1:
      (*) не обязательно для эксплуатанта;
      (-1) несоответствия, не препятствующие деятельности эксплуатанта и подлежащие устранению при совершенствовании производства и системы качества;
      (-2) несоответствия, не препятствующие деятельности эксплуатанта при условии устранения их в согласованные с уполномоченным органом сроки или введения ограничения/ограничений;
      (-3) несоответствия, препятствующие деятельности эксплуатанта.

Проверяющие:     ______________________________
                 ______________________________
                 ______________________________
                      (подпись, Ф.И.О.)

Ознакомлен: _________________________________________________________
            (старшее должностное лицо эксплуатанта, подпись, Ф.И.О.)
Срок проведения проверки ____________________________________________
                                   (дата проведения проверки)

ПРИМЕЧАНИЕ 2: Использованные аббревиатуры (сокращения), их значения:
      1) на русском языке:

БИН

-

Бизнес-идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства

ВС

-

Воздушное судно

ИИН

-

Индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства

Ф.И.О

-

Фамилия, имя и отчество при наличии

      2) на английском языке:

ETOPS

-

Extended range operations by turbine-engined aeroplanes

(Полеты увеличенной дальности самолетов с двумя газотурбинными силовыми установками)

PBN

-

Performance-based navigation (Навигация основанная на характеристиках)

RCP

-

Required communication performance (Требуемые характеристики связи)

RVSM

-

Reduced vertical separation minima (Сокращенный минимум вертикального эшелонирования)

                Перечень несоответствий
                 к проверочному листу
          эксплуатанта воздушного судна / судов
            __________________________________
               (наименование эксплуатанта)

№ п/п

№ позиции несоответствия по проверочному листу

Характер несоответствия

Примечание

1

2

3

4

1




Проверяющие:     ______________________________
                 ______________________________
                 ______________________________
                      (подпись, Ф.И.О.)

Ознакомлен: _________________________________________________________
            (старшее должностное лицо эксплуатанта, подпись, Ф.И.О.)

Срок проведения проверки ____________________________________________
                                   (дата проведения проверки)
                                                                   ».

Приложение 2         
к приказу Министра транспорта 
и коммуникаций        
Республики Казахстан    
от 26 сентября 2013 года № 755

«Приложение 2        
к приказу Министра транспорта 
и коммуникаций        
Республики Казахстан     
от 17 сентября 2012 года № 611

Форма           

            ПРОВЕРОЧНЫЙ ЛИСТ ГРАЖДАНСКОГО ВОЗДУШНОГО СУДНА
                  ИНОСТРАННОГО ЭКСПЛУАТАНТА НА ПЕРРОНЕ

Орган, назначивший проверку _________________________________________
Акт о назначении проверки ___________________________________________
                                          (№, дата)
Наименование проверяемого субъекта контроля _________________________
_____________________________________________________________________
               (наименование эксплуатанта ВС)
Адрес, местонахождение, где проводится проверка _____________________
_____________________________________________________________________
Начало и окончание проведения проверки ______________________________
                                             (дата, время)

      Члены летного и (или) кабинного (обслуживающего) экипажа ВС

Должность

Ф.И.О.


Дата инспекции

____________

Командир ВС

_______________


Эксплуатант

____________

Второй пилот

_______________


Рейс №

____________

Штурман

_______________


Тип ВС

____________

Бортинженер

_______________


Регистрац. № ВС

____________

Бортрадист

_______________


№ задания на полет

____________

Кабинный экипаж: Бортоператор

_______________


Дата выдачи задания

____________

Ст. бортпроводник

________________




Бортпроводник

________________




Вылет (Отправление)


Прилет (Прибытие)

Дата/время (UTC)

________________


Дата/время (UTC)

_____________

Пункт (аэродром)

________________


Пункт (аэродром)

_____________

Маршрут полета

________________


Общее время полета

_____________

№ п/п

Номера позиций по проверочному листу и проверяемые элементы

Оценка соответствия (+/-)

Номер позиции несоответствия

1

2

3

4

1. Документы, подлежащие обязательному ознакомлению при каждой проверке.

1

Свидетельство о регистрации воздушного судна.



2

Сертификат летной годности.



3

Квалификационные свидетельства, свидетельства и медицинские заключения членов летного экипажа.



4

Сертификат эксплуатанта и эксплуатационные спецификации.



5

Руководство по летной эксплуатации воздушного судна или другой документ, содержащий данные о летно-технических характеристиках.



6

Разрешение на использование радиостанции.



7

Бортовой журнал, технический журнал.



8

Свидетельство о техническом обслуживании.



9

Ведомость наличия топлива и масла.



10

Документ, подтверждающий сертификат по шуму.



2. Общее состояние воздушного судна, подлежащее осмотру при каждой проверке.

11

Течи, топлива, масла двигателя или гидравлической жидкости сверх допустимых уровней.



12

Шасси и ниши шасси.



13

Фюзеляж и пилоны, если применимо.



14

Крылья и пилоны, если применимо.



15

Хвостовое оперение.



3. Документы, подлежащие проверке через определенное количество проверок.

16

MEL



17

Руководство по производству полетов.



18

Данные о летно-технических характеристиках воздушного судна.



19

Контрольный перечень действий в обычной, нештатной и аварийной ситуациях.



20

Аэронавигационные карты (справочник маршрутов).



21

Контрольный перечень процедур обыска воздушного судна.



22

Визуальные сигналы для использования перехватывающими и перехватываемыми воздушными судами.



23

Сводно-загрузочная ведомость и инструкции по ее заполнению.



24

Метеосводки и прогнозы погоды.



25

Рабочий план полета.



26

NOTAM.



4. Оборудование, подлежащее осмотру не при каждой проверке.

27

Достаточность запаса кислорода для членов экипажа и пассажиров.



28

Информационные карточки для пассажиров и их содержание.



29

Переносные огнетушители – кабина летного экипажа и пассажирский салон.



30

Спасательные плоты и спасательные жилеты или индивидуальные плавсредства, если имеются.



31

Пиротехнические средства аварийной сигнализации, если имеются.



32

Комплекты неотложной медицинской помощи и медицинские аптечки, если имеются.



33

Дверь кабины летного экипажа, препятствующая проникновению, если предусмотрено.



34

Маркировка и освещение аварийных выходов.



5. Виды бортового оборудования, подлежащие проверке через определенное количество проверок.

35

Бортовая система предупреждения столкновений (БСПС)



36

Аварийный приводной передатчик (ELT).



37

Самописец полетных данных (FDR) и бортовой речевой самописец (CVR).



38

Система предупреждения о близости земли (GPWS) с функцией оценки рельефа местности в направлении полета.



ПРИМЕЧАНИЕ 1:
      (*) не обязательно для членов экипажа, кабинного (обслуживающего) персонала и воздушного судна;
      (-1) несоответствия, не препятствующие деятельности членов экипажа, кабинного (обслуживающего) персонала и воздушного судна и подлежащие устранению при совершенствовании производства и системы качества;
      (-2) несоответствия, не препятствующие деятельности членов экипажа, кабинного (обслуживающего) персонала и воздушного судна при условии устранения в согласованные сроки или введения ограничений;
      (-3) несоответствия, препятствующие деятельности членов экипажа, кабинного (обслуживающего) персонала и воздушного судна.

Проверяющие:     ______________________________
                 ______________________________
                 ______________________________
                      (подпись, Ф.И.О.)

Ознакомлен: _________________________________________________________
            (старшее должностное лицо эксплуатанта, подпись, Ф.И.О.)
Начало и окончание проведения проверки ______________________________
                                               (дата, время)

                    Перечень несоответствий
                     к проверочному листу
      Проверка гражданского воздушного судна иностранного
                   эксплуатанта на перроне
      __________________________________________________
      (тип ВС, №, серийный №, наименование эксплуатанта)

№ п/п

№ позиции несоответствия по проверочному листу

Характер несоответствия

Примечание

1

2

3

4

1




Проверяющие:     ______________________________
                 ______________________________
                 ______________________________
                      (подпись, Ф.И.О.)

Ознакомлен: _________________________________________________________
            (старшее должностное лицо эксплуатанта, подпись, Ф.И.О.)
Начало и окончание проведения проверки ______________________________
                                               (дата, время)
                                                                    »