Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтік көмек көрсетуге өтiнiш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ережені бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2013 жылғы 29 қарашадағы № 382 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 желтоқсанда № 3718 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2019 жылғы 4 шілдедегі № 260 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облыстық әкімдігінің 04.07.2019 № 260 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Заңы 5-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 28 маусымдағы "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Заңының 6-бабына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтік көмек көрсетуге өтiнiш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы ереже бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкiмiнiң орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсiн.

      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А.Мұхамбетов
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Облыстық мәслихаттың хатшысы С.Қалдығұлова

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2013 жылғы 29 қарашадағы
№ 382 қаулысымен
БЕКІТІЛГЕН

Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтік көмек көрсетуге өтiнiш берген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ереже Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шiлдедегi № 246 "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы", 2005 жылғы 28 маусымдағы № 63 "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 5 мамырдағы № 320 "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу қағидаларын бекіту туралы", 2015 жылғы 5 мамырдағы № 319 "Балалы отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақылар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру жөніндегі кейбір шаралар туралы" бұйрықтарына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтiк көмек көрсетудiң, оның мөлшерлерiн белгiлеудiң және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындаудың үлгiлiк қағидаларын бекiту туралы" қаулысына және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау Министрiнiң 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 29-ө "Учаскелiк комиссиялар туралы үлгiлiк ереженi бекiту туралы" Бұйрығына сәйкес әзiрлендi және учаскелiк комиссиялардың мәртебесi мен өкiлеттiгiн айқындайды.

      Ескерту. 1 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысының әкімдігінің 31.12.2015 № 489 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Уәкiлеттi орган – республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың, қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың мемлекеттік атаулы әлеуметтiк көмек (бұдан әрi – атаулы әлеуметтiк көмек), 18 жасқа дейінгі балаларға арналған мемлекеттік жәрдемақы (бұдан әрi - балаларға арналған жәрдемақы) тағайындауды және әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгiлеудiң және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидаларына (бұдан әрi – Қағидалар) сәйкес әлеуметтiк көмек көрсетуді жүзеге асыратын жергiлiктi атқарушы органы.

      3. Учаскелiк комиссия – атаулы әлеуметтiк көмек, балаларға арналған мемлекеттік жәрдемақы алуға, Қағидаларына сәйкес әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш бiлдiрген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктер әкiмдерiнiң шешiмiмен құрылатын арнайы комиссия.

      4. Учаскілік комиссиялар (бұдан әрі – Комиссиялар) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Комиссиялар өз жұмысын ашықтық, жариялық, алқалық және әділдік қағидаттарымен ұйымдастырады.

      5. Комиссиялар өз қызметiнде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентiнiң және Үкiметiнiң актiлерiн, Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.

2. Комиссиялардың міндеттері мен функциялары

      6. Комиссиялардың негiзгi мiндетi аудандық, қалалық уәкілетті органға, ал ауылдық жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округ әкiмдерiне халыққа атаулы әлеуметтiк көмек, балаларға арналған жәрдемақы және аудандық, қалалық мәслихаттарымен бекітетін әлеуметтiк көмек көрсетудің Қағидаларына сәйкес көрсетiлетiн әлеуметтiк көмек көрсету, олардың атаулылығын арттыру жөнiндегi қызметiне жәрдемдесу болып табылады.

      7. Комиссияның негiзгi функцияларына:

      1) атаулы әлеуметтiк көмек, балаларға арналған жәрдемақы тағайындауға және Қағидаларға сәйкес көрсетiлетiн әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу (бұдан әрі – тексеру);

      2) қажетiне қарай тексеру жүргiзу үшiн қажеттi жетiспейтiн мәлiметтердi алу үшiн тиiстi органдарға сұрату жіберу;

      3) атаулы әлеуметтiк көмек, балаларға арналған жәрдемақы тағайындауға немесе Қағидаларға сәйкес көрсетiлетiн әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген адамның (бұдан әрi – өтiнiш берушi) материалдық жағдайын тексеру актiсiн жасау;

      4) ұсынылған құжаттардың немесе тексеру нәтижелерiнiң негiзiнде атаулы әлеуметтiк көмек, балаларға арналған жәрдемақы немесе Қағидаларға сәйкес көрсетiлетiн әлеуметтiк көмек берудiң қажеттiлiгi немесе қажеттiлiктiң жоқтығы туралы қорытынды дайындау жатады.

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      8. Комиссия өз қызметiн өтеусiз негiзде жүзеге асырады.

      9. Аудандық, қалалық уәкiлеттi орган, ал ауылды жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округтың әкiмi учаскелiк комиссияның қалыпты жұмыс iстеуi үшiн қажеттi жағдайлар (отырыс өткiзуге арналған жеке бөлме беру, нормативтiк құқықтық актiлермен, техникалық құралдармен қамтамасыз ету) жасайды.

      10. Комиссияның құрамына жергiлiктi мемлекеттiк басқару органдарының, қоғамдық бiрлестiктердiң, кооперативтердiң, үй-жайлардың (пәтерлердiң) меншiк иелерi, халықтың, ұйымдардың және бiлiм беру, денсаулық сақтау, әлеуметтiк қорғау уәкiлеттi органдарының өкiлдерiнен, құқық қорғау органдарының қызметкерлерi кіреді.

      Комиссия төрағадан, хатшыдан және комиссия мүшелерiнен тұрады. Комиссияның жалпы саны бес адамнан кем болмауы тиiс.

      11. Төраға Комиссияның жұмысын ұйымдастырады және Комиссияға осы Ережеде жүктелген мiндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.

      12. Комиссия отырысының өткізілетін күні мен орны туралы өтініш берушіні хабардар етуді, отырыстың күн тәртібі бойынша ұсыныстар даярлауды, Комиссия отырысына қажетті құжаттар, материалдар мен оны өткізгеннен кейін хаттаманы рәсімдеуді комиссияның хатшысы жүзеге асырады.

      13. Өтiнiш берушi Комиссияның отырысына қатыса алады.

      14. Комиссия:
      уәкiлеттi органнан немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкiмiнен құжаттарды алған күннен бастап үш жұмыс күн iшiнде ұсынылған құжаттар және (немесе) атаулы әлеуметтiк көмек алуға үмiткер өтiнiш берушiнiң материалдық жағдайын тексерудiң нәтижелерi негiзiнде осы Ережедегi 1, 2 - қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша қорытынды дайындайды және оны уәкiлеттi органға немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкiмiне бередi;

      құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күн iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Ережедегi 1, 2 - қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш бiлдiрген адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акт жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтың әкiмiне жiбередi;

      Ескерту. 14 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысының әкімдігінің 31.12.2015 № 489 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      15. Комиссиялардың отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіледі.

      16. Комиссияның шешiмдерi оның құрамы жалпы санының үштен екiсi болған кезде заңды болады.

      17. Комиссияның шешiмi ашық дауыс беру арқылы қабылданады және комиссия мүшелерiнiң жалпы санының басым көпшiлiгi дауыс берсе, қабылданды деп есептеледi. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының даусы шешушi болып саналады.

      18. Комиссияның қабылдаған шешiмi қорытынды түрiнде ресiмделедi, өтiнiш берушi онымен танысып, қол қояды.

      19. Өтiнiш берушi Комиссияның қорытындысына уәкiлеттi органға, сондай-ақ сот тәртiбiмен шағымдануына болады.

  Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік
көмек, он сегiз жасқа дейiнгi
балаларға арналған мемлекеттiк
жәрдемақы алуға және
әлеуметтік көмек көрсетуге
өтiнiш берген адамның
(отбасының) материалдық
жағдайына тексеру жүргiзу
жөнiндегi учаскелiк комиссиялар
туралы Ережеге 1- қосымша

Өтiнiш берушiнiң (отбасының) материалдық жағдайын тексеру
АКТIСI

      20__ж. "___" _______
      ____________________________
(елдi мекен)

      1. Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.___________________________________
      2. Тұратын мекен-жайы________________________________________
      _____________________________________________________________
      3. Өтініш беруші әлеуметтік көмекке өтініш берген туындаған өмірлік қиын жағдай _________________________________________
      4. Отбасы құрамы (отбасында нақты тұратындар есептеледi) ______ адам, оның iшiнде:

Т.А.Ә.

Туған күнi

Өтiнiш берушiге туыстық қатысы

Бiлiмi

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқу орны)

Өзiн-өз жұмыспен қамтуы





























      кестенің жалғасы

Жұмыс пен қамтылмауы ның себебi

Жұмыс пен қамту орган дарында жұмыссыз ретiнде тiркелуi туралы деректер

Қоғамдық жұмыстарға, кәсiптiк даярлауға (қайта даярлауға, бiлiктiгiн арттыруға) немесе жұмыспен қамтуға жәрдемдесу дiң белсендi шараларына қатысуы туралы мәлiметтер

Өмірлік қиын жағдай

















      Барлық еңбекке қабiлеттiлерi_______адам.
      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретiнде тiркелгендерi _____ адам.
      "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Заңның 2-бабы 2-тармағының 2) тармақшасында көзделген себептер бойынша жұмыспен қамтылмағандары _____адам.
      Жұмыспен қамтылмаудың басқа да себептерi (iздеуде, бас бостандығынан айыру орындарында) ______ адам.
      Кәмiлетке толмаған балалардың саны _____ адам, оның iшiнде:
      толықтай мемлекеттiк қамсыздандырудағы оқитындар ________ адам;
      жоғары және орта оқу орындарында ақылы негiзде оқитындар ____ адам, жылына оқу құны ______ теңге.
      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерінің, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілгендердің, зейнеткерлердің, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтік маңызы бар аурулары (қатерлі ісіктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердің, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек) __________________________________________________________________________
      5. Өмiр сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендiрiлген тұрғын үй, қызметтiк тұрғын үй, тұрғын үй кооперативi, жеке тұрғын үй немесе өзге де - көрсету керек) _____________________________
      Бөлме саны___________________________________________________
      Тұрғын үйдi ұстауға арналған шығыстар __________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      Отбасының табысы:

Табысы бар отбасы мүшелерiнiң (оның iшiнде өтiнiш берушiнiң) Т.А.Ә.

Табыс түрi

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқы шаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесi (жер үлесi) туралы мәлiметтер

бiр айда

бiр тоқсанда

























      6. Мыналардың:
      автокөлiгiнiң болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретiн құжат, оны пайдаланғаннан түсетiн табыс)
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      қазiргi уақытта өздерi тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдiң болуы (оны пайдаланғаннан түсетiн табыс) ____________________
      7. Бұрын алған көмегi туралы мәлiметтер (нысаны, сомасы, көзi)
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      8. Отбасының өзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзi):
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      9. Ата-аналардың балалар тәрбиесiне қатысуы:
      мектеп керек-жарағымен, киiммен, аяқ киiммен қамтамасыз етiлу _____________________________________________________________
      10. Тұратын санитарлық-эпидемиологиялық жағдайы _____________
      _____________________________________________________________
      Комиссия төрағасы:
      ________________________ _____________________
      Комиссия мүшелері:
      ________________________ _____________________
      ________________________ _____________________
      ________________________ _____________________
      ________________________ _____________________
      (қолы) (Т.А.Ә.)
      Жасалған актiмен таныстым:
      _____________________________________________________________
      Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә. және қолы
      Тексеру жүргiзуден бас тартамын___________Т.А.Ә. және өтiнiш берушiнiң (немесе отбасының мүшелерiнiң бiрiнiң) қолы, күнi
      _____________________________________________________________
      (өтiнiш берушi тексеру жүргiзуден бас тартқан жағдайда толтырылады)

  Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк
көмек, он сегiз жасқа дейiнгi
балаларға арналған
мемлекеттiк жәрдемақы алуға
және әлеуметтік көмек
көрсетуге өтiнiш берген
адамның (отбасының)
материалдық жағдайына тексеру
жүргiзу жөнiндегi учаскелiк
комиссиялар туралы Ережеге
2-қосымша

Учаскелiк комиссияның №____қорытындысы

      20__ж. ___ ______

      Учаскелiк комиссия Қазақстан Республикасының "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Заңының 5-бабына, Қазақстан Республикасының "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" Заңының 6-бабына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысының 3-бабына сәйкес отбасының (өтiнiш берушiнiң)
      ____________________________________________________________
      (тегi, аты, әкесiнiң аты)
      өтiнiш және оған қоса берiлген құжаттарды қарап,
      ____________________________________________________________
      (ұсынылған құжаттар және (немесе) өтiнiш берушiнiң материалдық жағдайын тексеру нәтижелерiнiң)
      негiзiнде отбасына (тұлғаға) мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек берудiң _____________________________________________________ туралы
      (қажеттiлiгi, қажеттiлiктiң жоқтығы)
      қорытынды шығарады.
      Комиссия төрағасы: __________________ _____________________
      Комиссия мүшелері: __________________ _____________________
      __________________ _____________________
      __________________ _____________________
      __________________ _____________________
      (қолы) (Т.А.Ә.)
      ______ дана қоса берілген құжаттармен қорытынды
      20__ж. "__" ________ қабылданды
      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы __________________________

Об утверждении Положения об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи

Постановление акимата Актюбинской области от 29 ноября 2013 года № 382. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 25 декабря 2013 года № 3718. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 4 июля 2019 года № 260

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 04.07.2019 № 260 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", статьей 6 Закона Республики Казахстан от 28 июня 2005 года "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи.

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А.Мухамбетов
      "СОГЛАСОВАНО"
      Секретарь областного маслихата С.Калдыгулова

  УТВЕРЖДЕНО
постановлением акимата
Актюбинской области
от 29 ноября 2013 года № 382

Положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи

1. Общие положения

      1. Настоящее Положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи разработано в соответствии с Законами Республики Казахстан от 17 июля 2001 года № 246 "О государственной адресной социальной помощи", от 28 июня 2005 года № 63 "О государственных пособиях семьям, имеющим детей" и Приказами Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 5 мая 2015 года № 320 "Об утверждении Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи", от 5 мая 2015 года № 319 "О некоторых мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей"", Постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" и приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 29-п "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях" и определяет статус и полномочия участковых комиссий.

      Сноска. Пункт 1 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 31.12.2015 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Уполномоченный орган - местный исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, района в городе, города районного значения, осуществляющий назначение государственной адресной социальной помощи (далее–адресная социальная помощь), государственного пособия на детей до восемнадцати лет (далее – пособие на детей) и оказание социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее - Правила).

      3. Участковая комиссия - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью, пособием на детей до восемнадцати лет, за социальной помощью, предоставляемой в соответствии с Правилами.

      4. Участковые комиссии (далее – Комиссии) являются постоянно действующим коллегиальным органом на территории соответствующих административно-территориальных единиц. Комиссии организовывают свою работу на принципах открытости, гласности, коллегиальности и беспристрастности.

      5. Комиссии в своей деятельности руководствуются Конституцией, Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

2. Задачи и функции Комиссии

      6. Основной задачей Комиссии является содействие районному, городскому уполномоченному органу, а в сельской местности - акиму поселка, села, сельского округа в деятельности по оказанию адресной социальной помощи, пособия на детей и социальной помощи населению, предоставляемой в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, утверждаемыми районными, городскими маслихатами, повышению их адресности.

      7. К основным функциям Комиссии относятся:

      1) проведение обследования материального положения лица (семьи), обратившегося за назначением адресной социальной помощи, пособия на детей или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами (далее обследование);

      2) при необходимости направление запроса в соответствующие органы для получения недостающих сведений, необходимых для проведения обследования;

      3) составление акта обследования материального положения лица (далее - заявитель), обратившегося за назначением адресной социальной помощи, пособия на детей или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами;

      4) на основании представленных документов или результатов обследования подготовка заключения о необходимости предоставления адресной социальной помощи, пособия на детей или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами или их отсутствии.

3. Организация деятельности комиссии

      8. Комиссия осуществляет свою деятельность на безвозмездной основе.

      9. Районный, городской уполномоченный орган, а в сельской местности - аким поселка, села, сельского округа создает необходимые условия для деятельности участковой комиссии (предоставляет отдельную комнату на время заседания, обеспечивает нормативными правовыми актами, техническими средствами).

      10. В состав Комиссии могут входить представители органов местного государственного управления, общественных объединений, кооперативов собственников помещений (квартир), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов.

      Комиссия состоит из председателя, секретаря и членов комиссии. Общий состав Комиссии не менее пяти человек.

      11. Председатель организует работу Комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на Комиссию настоящим Положением.

      12. Оповещение заявителя о дате и месте проведения заседания, подготовку предложений по повестке дня заседания Комиссии, необходимых документов, материалов и оформление протокола заседания Комиссии после его проведения осуществляет секретарь комиссии.

      13. Заявитель может присутствовать на заседании Комиссии.

      14. Комиссия:
      в течение трех рабочих дней со дня получения документов от уполномоченного органа или акима поселка, села, сельского округа готовят заключение на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя, по формам согласно приложениям 1, 2 к настоящему Положению и передают его в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа;
      в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), обратившегося за оказанием социальной помощи, подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 1, 2 к настоящему Положению и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа;
      Сноска. Пункт 14 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 31.12.2015 № 489 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. Заседания комиссий проводятся по мере необходимости.

      16. Решения Комиссии правомочны при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      17. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      18. Принятое решение Комиссии оформляется в форме заключения, с которым заявитель ознакамливается под роспись.

      19. Заключение Комиссии может быть обжаловано заявителем в уполномоченном органе, а также в судебном порядке.

  Приложение 1
к Положению об участковых
комиссиях по проведению
обследования материального
положения лиц (семей),
обратившихся за государственной
адресной социальной помощью,
государственным пособием на детей
до восемнадцати лет и оказанием
социальной помощи.

АКТ
обследования материального положения заявителя (семьи)

      от "___" ________ 20__ г.
      ___________________________________
(населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя__________________________________________
      2. Адрес места жительства ___________________________________
      _____________________________________________________________
      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью __________________________________________________________
      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье)_______ человек, в том числе:

Ф.И.О.

Дата рождения

Родстенное отношение к заявителю

Образование

Занятость (место работы, учебы)































      продолжение таблицы

Самостоятельная занятость

Причина незанятости

Данные о регистрации в органах занятости в качестве безработного

Сведения об участии в общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация


























      Всего трудоспособных _________ человек.
      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.
      Незанятые по причинам, предусмотренным подпунктом 2) пункта 2 статьи 2 Закона "О государственной адресной социальной помощи" _______человек.
      Другие причины незанятости (в розыске, в местах лишения свободы) _______________ человек.
      Количество несовершеннолетних детей _______ человек, в том числе:
      обучающихся на полном государственном обеспечении _____ человек;
      обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.
      Наличие в семье Участников Великой Отечественной войны, инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к участникам Великой Отечественной войны и инвалидам Великой Отечественной войны, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально значимые заболевания (злокачественные новообразования, туберкулез, вирус иммунодефицита человека), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию)_____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      5. Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать) ______________________________
      Количество комнат ___________________________________________
      Расходы на содержание жилья _________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      Доходы семьи:

Ф.И.О. членов семьи (в т.ч. заявителя), имеющих доход

Вид дохода

Сумма дохода за предыдущий
квартал (тенге)

Сведения о личном подсобном хозяйстве (приусадебный участок, скот и птица), дачном и земельном участке (земельной доли)

за месяц

за квартал





































      6. Наличие:
      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные доходы от его эксплуатации) _______________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время (заявленные доходы от его эксплуатации) _______________________________________________
      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник)
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник):
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      _____________________________________________________________
      9. Участие родителей в воспитании детей:
      обеспеченность школьными принадлежностями, одеждой, обувью
      ____________________________________________________________
      10. Санитарно-эпидемиологические условия проживания
      _____________________________________________________________
      Председатель комиссии:
      ________________________ ______________________
      Члены комиссии:
      ________________________ ______________________
      ________________________ ______________________
      ________________________ ______________________
      ________________________ ______________________
      (подпись) (Ф.И.О.)
      С составленным актом ознакомлен(а): ______________________
      Ф.И.О. и подпись заявителя
      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата ________________________________________
(заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования)

  Приложение 2
к Положению об участковых
комиссиях по проведению
обследования материального
положения лиц (семей),
обратившихся за государственной
адресной социальной помощью,
государственным пособием на детей
до восемнадцати лет и оказанием
социальной помощи

Заключение участковой комиссии № __

      ____ _________ 20__ г.

      Участковая комиссия в соответствии со статьей 5 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи", со статьей 6 Закона Республики Казахстан "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", со статьей 3 постановления Правительства Республики Казахстан "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы семьи (заявителя)
      ____________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
      на основании _______________________________________________
(представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя (семьи)
      выносит заключение о _______________________________________
(необходимости, отсутствии необходимости)
      предоставления семье (лицу) государственной адресной социальной помощи, государственного пособия на детей до 18 лет и социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуацией.
      Председатель комиссии: ________________ ____________________
      Члены комиссии: ________________ ____________________
      ________________ ____________________
      ________________ ____________________
      ________________ ____________________
(подписи) (Ф.И.О.)
      Заключение с прилагаемыми документами в количестве _______ штук
      принято "__"____________ 20__ г. ________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника, акима поселка, аула (села), аульного сельского округа) или уполномоченного органа, принявшего документы.