Құрманғазы ауданында тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасын айқындау туралы

Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 2013 жылғы 14 наурыздағы № 130-V шешімі. Атырау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 17 сәуірде № 2710 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 2014 жылғы 28 сәуірдегі № 305-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 28.04.2014 № 305-V шешімімен.
      РҚАО ескертпесі:
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабының 2 тармағына, 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы", 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" және 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулыларына сәйкес Құрманғазы аудандық мәслихаты ШЕШТІ:
      1. Құрманғазы ауданында тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасы қосымшаға сәйкес айқындалсын.
      2. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 қазандағы № 1316 қаулысына сәйкес осы қағиданың 8 тармағының 4) тармақшасы және 6-тармағының 9) тармақшасы 2014 жылғы 1 қаңтарға дейін, 8 тармағының 4) тармақшасының үшінші абзацы және 9 тармағы 2012 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі және 2014 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданыста болады.
      Ескерту. 2 тармаққа өзгеріс енгізілді - Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 20.12.2013 № 268-V шешімімен.
      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихаттың әлеуметтік сала, жастар саясаты, заңдылық және құқықтық мәселелер жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.

      Аудандық мәслихаттың ХІІІ сессия
      төрағасының міндетін атқарушы,
      аудандық мәслихат хатшысы:                 Р. Сұлтанияев

Аудандық мәслихаттың 2013 жылғы
14 наурыздағы № 130-V "Құрманғазы
ауданында тұратын аз қамтылған
отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй
көмегін көрсетудің мөлшері мен 
қағидасын айқындау туралы"  
шешіміне қосымша       

Құрманғазы ауданында тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасы

      Осы Қағида Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және Құрманғазы ауданында тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасын белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидада мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) – Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.
      2) кондоминиум объектісін басқару органы – кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      3) мемлекеттік қызмет – уәкілетті органның немесе орталықтың аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеуде іске асыратын мемлекеттік қызметінің түрі;
      4) мемлекеттік қызмет алушы – тұрғын үй көмегін тағайындау үшін уәкілетті органға немесе орталыққа өтініш берген отбасы (азамат).
      5) орталық – халыққа қызмет көрсету орталығы;
      6) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;
      7) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп–ұстауға жұмсалатын шығыстар – кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп–ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй–жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      8) уәкілетті орган – жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын, тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын ауданның жергілікті атқарушы органы;
      9) шекті жол берілетін шығыстар үлесі - телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматының) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп–ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығындарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      2. Құрманғазы ауданында тұрақты тұратын меншік иесі, мемлекеттік тұрғын үй қорынан баспана жалдаушы болып табылатын, егер отбасының бюджетіндегі жәрдемақылық шаралар мен коммуналдық қызметтерді тұтыну мөлшері шегіндегі тұрғын үйді ұстау кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға және коммуналдық қызметтерді тұтыну төлеміне шығындар осы мақсатқа шекті жол берілетін шығыстар үлесінен артық болса, тұрғын үй көмегіне құқығы бар.
      Тұрғын үйді ұстау кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтерді (сумен қамтамасыз ету, канализация, жылумен, электр жарығымен, газбен қамтамасыз ету, қоқыстарды шығару) тұтыну және аудандық телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемнің артуы бөлігінде байланыс қызметіне төлемдерге шекті жол берілетін шығындар үлесі отбасының жиынтық кірісінің 5%-мөлшерінде белгіленеді.
      3. Тұрғын үй көмегін тағайындау жергілікті бюджетте осы мақсатқа қаралған қаражат шегінде уәкілетті орган жүзеге асырады. Аудан бойынша уәкілетті орган "Құрманғазы аудандағы жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі".
      4. Тұрғын үй көмегі ағымдағы тоқсанның ішінде өтініш жасау және тиісті құжаттарды жинақтау негізінде өткен тоқсанға тағайындалып төленеді. Тұрғын үй көмегін тағайындауға құжаттар ағымдағы тоқсанның соңғы айының жиырма бесінші жұлдызына дейін қабылданады.
      5. Есепке алынатын тұрғын үйді ұстау шығындарының мөлшері мен коммуналдық қызметтер тұтыну нормалары коммуналдық қызмет көрсететін мекемелермен белгіленеді.

2. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі

      6. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) уәкілетті органға немесе халыққа қызмет көрсету орталықтарына өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады:
      уәкілетті органға:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      уәкілетті органға:
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі не мекенжай анықтамасы, не өтініш берушінің тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын селолық және/немесе ауылдық әкімдердің анықтамасы;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар:
      6) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      7) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек–шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      8) жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      9) жекешелендірілген тұрғын үй–жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1–ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі шаралар қолданылатын түбіртек-шот.
      орталыққа:
      1) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      2) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      3) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      4) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      5) жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      6) мемлекеттік қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      7) тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттар;
      8) азаматтарды тіркеу туралы мәліметтер (мекен-жай анықтамасы).
      Орталықтың қызметкері құжаттар түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, одан кейін түпнұсқаларды мемлекеттік қызмет алушыға қайтарады.
      Ескерту. 6 тармақтың 3) тармақшасы жаңа редакцияда - Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 20.12.2013 № 268-V шешімімен.
      7. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет алушыға:
      1) уәкілетті органда – мемлекеттік қызметті алушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарын қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      2) орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орыны;
      құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      Орталықтың қызметкері құжаттарын қабылдаудан бас тартқан жағдайда өтініш иесіне жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, қолхат береді.
      Уәкілетті орган орталықтан түскен, осы Қағиданың 6–тармағында көрсетілген құжаттарды ресімдеуде қателер анықталған жағдайда құжаттардың пакетін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) оларды қайтарудың себебін жазбаша негіздей отырып, орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетін алғаннан кейін орталық 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет алушыны хабардар етеді және уәкілетті органның қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін ұсынады.
      8. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді–мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      1) жекешендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй–жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;
      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуға;
      3) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үй–жайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге;
      4) жекешелендірілген тұрғын үй–жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1–ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге беріледі.
      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      Тұрғын үй көмегі телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үй–жайды пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға арналған шығыстарға, жекешелендірілген үй–жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1–ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі шаралар қолданылатын, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға нормалар шегінде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған, жергілікті өкілді органдар белгілеген шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің арасындағы айырма ретінде айқындалады.
      9. Аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға арналған ай сайынғы және нысаналы жарналардың мөлшерін айқындайтын сметаға сәйкес, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп–ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу, сондай–ақ жекешелендірілген тұрғын үй–жайларында (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде пайдалануда тұрған дәлдік сыныбы 2,5 электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің орнына орнатылатын тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1–ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеуге, жеткізушілер ұсынған шоттар бойынша тұрғын үй көмегі бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.
      10. Ұсынылған құжаттарды қарастыру қорытындылары бойынша атқарушы орган құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік он күннің ішінде тұрғын үй көмегі тағайындалғаны немесе бас тартқандығы туралы шешім қабылдайды да, өтініш берушіге жазбаша түрде хабар береді.
      11. Өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй аумағының нормасы:
      1) құрамында екі және одан көп адамы бар, екі немесе одан көп бөлмелі тұрғын үйде (пәтерде) тұратын отбасыларға тұрғын үй заңдылығымен белгіленген нормасына сәйкес, әр адамға 18 шаршы метр, бірақ нақты пайдаланып отырған аумақтан аспауы тиіс;
      2) жалғыз тұратын азаматтар, бір бөлмелі тұрғын үйде (пәтерде) және жатақхана бөлмелерінде тұратын отбасылар (азаматтар) үшін нақты пайдаланып отырған аумағы көлемінде.
      12. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін электр энергиясы, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау және телефон желісін қызметтерін (1 айға) пайдалану мөлшерін белгілеу:
      1) электр энергиясын пайдалану мөлшері:
      электр плиталарын пайдаланбайтындар:
      1 адамға - 90 киловатт/сағат.
      электр плиталарын пайдаланатындар:
      1 адамға – 110 киловатт/сағат.
      2) байланыс қызметтерін пайдаланып отырған телекоммуникация желісінің абоненттеріне 2004 жылдың қыркүйек айындағы абоненттік ақының және қолданыстағы абоненттік ақының аралығындағы айырмасы сомасы мөлшерінде;
      3) судың нормасы әр адамға бір тәулікке – 75 литр;
      4) отбасыға (азаматқа) табиғи газдың нормасы – 700 куб/м.
      13. Орталық жылыту, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау желісіне қосылмаған, қатты отын, сырттан әкелінген ауыз су, газ баллон тұтынушылары болып табылатын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді төлеуге шекті жол берілетін шығындарының нормасын (1 айға) белгілеу:
      - қатты отынға – 17000 теңге;
      - сырттан әкелінген ауыз суға – 1500 теңге;
      - газ баллонға 27 литр – 1000 теңге.
      14. Тұрғын үй көмегі мынадай отбасыларына тағайындалмайды:
      1) жеке меншігінде (үлесінде) біреуден артық тұрғын үйі (жеке үйі, пәтері) болса;
      2) тұрғын үйді жалға тапсырғандарға (қайта жалға бергендерге);
      3) құрамында мүгедектерден және бір айдан артық стационарлық емделуде болған адамдардан, туберкулезбен ауратындар, емделу мекемелерінде тұрақты есепте тұратын және уақытша жұмысқа жарамсыздығы туралы дәрігерлік-кеңес комиссиясының нысанындағы оқушылар мен студенттер, тыңдаушылар мен курсанттардан, магистратура мен аспирантураны қоса, сондай-ақ І-ші және ІІ-ші топтағы мүгедектерді, 18 жасқа дейінгі мүгедек балаларды, сексен жастан асқан адамдарды, үш жасқа дейінгі балаларды күтумен айналысатын азаматтардан басқа жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органдарда тіркелмеген, еңбекке жарамды жастағы жұмыссыздары барларға.
      15. Тұрғын үй көмегі өтініш берушілердің жеке есеп шоттарына аудару жолымен төленеді. Тапсырылған құжаттар негізінде тұрғын үй көмегін есептеу есебі жасақталып, оның бір данасы өтініш берушіде сақталады.
      16. Өтініш беруші тексеру жүргізуге уәкілетті органдар анықтаған табысы туралы толық емес немесе дұрыс емес мәліметтер ұсынған жағдайда, жиынтық табысты есептеу жүргізілмейді.
      Өтініш беруші тұрғын үй көмегін заңсыз тағайындалуына әкеп соқтырған табысы туралы толық емес немесе дұрыс емес мәліметтер ұсынған кезде, өтініш берушіге және оның отбасына тұрғын үй көмегі төлемі тоқтатылады.
      17. Тұрғын үй көмегін алушы он күн мерзімде тұрғын үй көмегінің мөлшерін өзгерту және оны алу құқығы үшін негіз бола алатын, жағдайлар туралы уәкілетті органды хабарландыруға міндетті.

3. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу тәртібі

      18. Отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері Агенттігінің Төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 бұйрығымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін алуға, сондай–ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасы" негізінде жүзеге асырылады.
      19. Өтініш беруші беріп отырған мәліметтердің дұрыстығына заңнамамен белгіленген тәртіпте жауап береді.

4. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу тәртібі

      20. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру жергілікті бюджетте осы мақсатқа сәйкесті жылға қаралған қаржы есебінен жүзеге асырылады. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін төлеуге қажетті соманы анықтап және ай сайын аудандық экономика және қаржы бөліміне сұраныс береді. Аудандық экономика және қаржы бөлімі түскен сұранысқа сәйкес қажетті соманы уәкілетті органның есеп шотына аударады.
      Ескерту. 20 тармаққа өзгеріс енгізілді - Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 20.12.2013 № 268-V шешімімен.
      21. Уәкілетті орган есеп шотына қаржы түскеннен кейін өтініш берушілерге тұрғын үй көмегіне тағайындалған соманы екінші деңгейлі банктер арқылы жүзеге асырады.

Об определении размера и правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Курмангазинском районе

Решение Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 14 марта 2013 года № 130-V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 17 апреля 2013 года № 2710. Утратило силу - решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 28 апреля 2014 года № 305-V

      Сноска. Утратило силу - решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 28.04.2014 № 305-V.
      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлениями Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", от 7 апреля 2011 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" и от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" Курмангазинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Определить размер и правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Курмангазинском районе согласно приложению.
      2. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2012 года № 1316, подпункт 4) пункта 8 и подпункт 9) пункта 6 действует до 1 января 2014 года, третий абзац подпункта 4) пункта 8 и пункт 9 правил вводятся в действие с 1 июля 2012 года и действуют до 1 января 2014 года.
      Сноска. Пункт 2 в редакции решения Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 20.12.2013 № 268-V.
      3. Контроль за исполнением данного решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по вопросам социальной сферы, молодежной политики, законодательства и права.

      Исполняющий обязанности председателя
      ХІІІ сессии районного маслихата,
      секретарь районного маслихата:                   Р. Султанияев

Приложение к решению районного маслихата 
от 14 марта 2013 года № 130-V "Об определении
размера и правил оказания жилищной   
помощи малообеспеченным семьям (гражданам),
проживающим в Курмангазинском районе"  

Размер и правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Курмангазинском районе

      Настоящие Правила оказания жилищной помощи (далее- Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" и определяют порядок назначения жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Курмангазинском районе.

1. Общие положения

      1. В Правилах используются основные понятия:
      1) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи;
      2) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      3) государственная услуга – форма реализации государственной функции уполномоченным органом или центром по назначению и выплате жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам);
      4) получатель государственной услуги – малообеспеченная семья (гражданин) обратившиеся с заявлением для назначения жилищной помощи в уполномоченный орган или центр.
      5) центр – центр обслуживания населения;
      6) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      7) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      8) уполномоченный орган – исполнительный орган района, финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначение жилищной помощи;
      9) доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно- допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      2. Право на жилищную помощь имеют собственники, наниматели жилища из государственного жилищного фонда, постоянно проживающие в Курмангазинском районе, если расходы на оплату содержания жилого дома (жилого здания), и взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума и потребления коммунальных услуг, в пределах размера площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами и размерами потребления коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно–допустимых расходов на эти цели.
      Доля предельно-допустимых расходов на оплату содержания жилья, и взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума и потребления коммунальных услуг (водоснабжение, теплоснабжение, электроснабжение, газоснабжение, канализация, мусороудаление) и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к районной сети телекоммуникаций устанавливается к совокупному доходу семьи в размере пять процентов.
      3. Назначение жилищной помощи осуществляет уполномоченный орган, в пределах сумм, предусмотренных на эти цели из местного бюджета. Уполномоченным органом по району "Отдел занятости и социальных программ Курмангазинского района".
      4. Жилищная помощь назначается и выплачивается на основании заявления и предоставления необходимых документов в текущем квартале за прошедший квартал. Документы для назначения жилищной помощи принимаются до двадцать пятого числа последнего месяца текущего квартала.
      5. Размер норм расходов на содержание жилого дома и потребление коммунальных услуг устанавливается коммунальными предприятиями.

2. Порядок назначения жилищной помощи

      6. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в уполномоченный орган или в центр обслуживания населения с заявлением и предоставляет следующие документы:
      в уполномоченный орган:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан либо адресную справку, либо справку сельских и/или аульных акимов, подтверждающую регистрацию по постоянному месту жительства заявителя;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи;
      5) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания):
      6) счета на потребление коммунальных услуг;
      7) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      8) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявляемый местным исполнительным органом;
      9) квитанцию-счет стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме.
      в центр:
      1) документы, подтверждающие доходы семьи;
      2) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания):
      3) счета на потребление коммунальных услуг;
      4) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      5) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявляемый местным исполнительным органом;
      6) сведения документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги;
      7) правоустанавливающие документы на жилище;
      8) сведения о регистрации граждан (адресная справка).
      Работник центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы получателю государственной услуги.
      Сноска. Пункт 6 с изменением, внесенным решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 20.12.2013 № 268-V.
      7. После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуги выдается:
      1) в уполномоченном органе – талон, с указанием даты регистрации, места и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре расписка, о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника центра принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      При отказе в приеме документов работником центра, получателю государственной услуги выдается расписка, с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган, при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из центра, указанных в пункте 6 настоящих правил, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в центр, с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов, центр информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      8. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      4) стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме.
      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      Жилищная помощь определяется как разница, между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи, в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме, в пределах норм и предельно–допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.
      9. Жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками счетам на оплату коммунальных услуг на содержание жилого дома (жилого здания) согласно смете, определяющей размер ежемесячных и целевых взносов, на содержание жилого дома (жилого здания), а также счету на оплату стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток, устанавливаемого взамен однофазного счетчика электрической энергии с классом точности 2,5 находящегося в использовании в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме, за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.
      10. Уполномоченный орган в течении 10 календарных дней со дня поступления документов, рассматривает их и принимает решение о назначении жилищной помощи или отказе в назначении. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченный орган в течение десяти календарных дней с момента сдачи документов выносит решение о назначении жилищной помощи или отказе, о чем писменно извещает заявителя.
      11. Норма жилищной площади обеспечиваемой компенсационными мерами:
      1) для семей в составе из двух и более человек, живущих в двух или многокомнатных жилых домах (квартирах) согласно нормам, установленным жилищным законодательством, т.е. на каждого человека 18 метров, но не превышающие фактически занятую площадь.
      2) для одиноко проживающих граждан, для семей (граждан) проживающих в однокомнатных жилых домах (квартирах) или в комнате в общежитии по фактически занятым площадям.
      12. Для начисления жилищной помощи установить норму потребления (на 1 месяц) на услуги электроснабжения, водоснабжения, газоснабжения и телекоммуникаций:
      1) потребление электроэнергии:
      потребители не использующие электроплиты:
      на 1 человека – 90 киловатт/час;
      потребители использующие электроплиты:
      на 1 человека – 110 киловатт/час.
      2) для абонентов телекоммуникации пользующихся услугами связи, разницу между абонентской платой за сентябрь 2004 года и действующей абонентской платой;
      Определить размер компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам как разницу между действующей абонентской платой и абонентской платой, действовавшей в сентябре 2004 года.
      3) на каждого человека норму воды в сутки – 75 литров;
      4) на семью (гражданина) норму природного газа – 700 куб/м.
      13. Для малообеспеченных семей (граждан), не подключенных к сети центрального отопления, водоснабжения, газоснабжения, являющихся потребителями твердого топлива, привозной питьевой воды и газового баллона установить предельно–допустимую норму расходов на оплату коммунальных услуг (на 1 месяц):
      - на твердое топливо – 17000 тенге;
      - на привозную питьевую воду – 1500 тенге;
      - на газового баллон 27 литров – 1000 тенге.
      14. Жилищная помощь не назначается семьям:
      1) имеющим в частной собственности более одной единицы (доли) жилья (квартиры, дома);
      2) сдающим жилище в наем (поднаем);
      3) имеющим в составе безработных трудоспособного возраста, незарегистрированных в уполномоченных органах по вопросам занятости населения, кроме инвалидов и лиц в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, больных туберкулезом, граждан имеющих онкологические и психические заболевания, состоящих на постоянном учете в лечебных учреждениях и имеющих заключение врачебно–консультационной комиссии о временной нетрудоспособности, учащихся и студентов, слушателей и курсантов дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждан занятых уходом за инвалидом І и ІІ группы, детьми–инвалидами до 18 лет, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до трех лет.
      15. Жилищная помощь выплачивается путем перевода на лицевые счета заявителей. На основании предоставленных документов производится расчет жилищной помощи, один экземпляр которого хранится у заявителя.
      16. Исчисление совокупного дохода не производится в случае представления заявителем неполных или недостоверных сведений о доходах, выявленных органами, уполномоченными производить проверку.
      При представлении заявителем неполных или недостоверных сведений о доходах, повлекших за собой незаконное назначение жилищной помощи, заявителю и его семье выплата жилищной помощи прекращается.
      17. Получатель жилищной помощи в десятидневный срок обязан информировать уполномоченный орган об обстоятельствах, которые могут служить основанием для изменения размера жилищной помощи или права на ее получение.

3. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи

      18. Исчисление совокупного дохода семьи (гражданина) производится на основании утвержденных приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно–коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      19. Заявитель несет ответственность за достоверность предоставленных сведений в порядке, установленном законодательством.

4. Порядок финансирования и выплаты жилищной помощи

      20. Финансирование жилищной помощи производится из местного бюджета в размере средств, предусмотренных на эти цели на соответствующий год. Уполномоченный орган определяет сумму, необходимую на выплату жилищной помощи и ежемесячно представляет заявку в отдел экономики и финансов. Отдел экономики и финансов согласно поступившей заявки переводит необходимую сумму на счет уполномоченного органа.
      Сноска. Пункт 20 с изменением, внесенным решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 20.12.2013 № 268-V.
      21. После поступления средств на лицевой счет уполномоченный орган переводит назначенные на жилищную помощь суммы через банки второго уровня.