"Магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алым ставкаларына) уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту ережесі туралы" Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігі төрағасының міндетін атқарушының 2004 жылғы 8 қыркүйектегі № 375-НҚ бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2014 жылғы 14 мамырдағы № 102-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2014 жылы 2 маусымда № 9477 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 31 шілдедегі № 580 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 31.07.2015 № 580 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы» 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 12-1-бабы 2) тармақшасына және 14-1-бабы 1-тармағының 5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алым ставкаларына) уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту ережесі туралы» Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігі төрағасының міндетін атқарушының 2004 жылғы 8 қыркүйектегі № 375-НҚ бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3092 тіркелген, «Ресми газет» газетінде 2004 жылғы қазаңдағы № 40 жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алым ставкаларына) уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту ережесінде:
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Уақытша төмендету коэффициенті мемлекет, магистральдық темір жол желісінің операторы, концессионер мен тұтынушы және/немесе концессионер үшін осы шараның экономикалық тиімділігі есебінің және мақсаттылығының негізінде белгіленеді.
      Уақытша төмендету коэффициентін бекітудің экономикалық тиімділігі магистральдық темір жол желісі операторының және концессионердің, тұтынушының және/немесе концессионердің кірістерін алумен немесе кірістер ысыраптарын қысқартумен айқындалады».
      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «7. Магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне (бағаларына, алым ставкаларына) уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту мақсаттылығының өлшемдері мыналар болып табылады:
      1) мәлімделген жүкайналымы өткен жылдың тиісті кезеңі үшін нақты жүкайналымынан артқан (сақтаған).
      Жүкайналымын сақтаған жағдайда, өндірістің көлемін одан әрі арттыру мүмкін еместігі туралы тиісті салалық мемлекеттік органның қорытындысы ұсынылады.
      2) магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың жұмыс істемейтін немесе әлсіз жұмыс істейтін учаскелерін пайдалану мүмкіндігі.
      Магистральдық темір жол желісінің жұмыс істемейтін немесе әлсіз жұмыс істейтін учаскелері құзыретті органның қорытындысымен расталуға тиіс;
      3) өнеркәсіптік өндірістің қосымша өнімінің экологиялық қауіптілігі.
      Өнеркәсіптік өндірістің қосымша өнімінің экологиялық қауіптілігі Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның қорытындысымен расталуға тиіс. Осы тармақшада көрсетілген өлшемге сәйкестігі жағдайында, уақытша төмендету коэффициенттерін бекіту Ереженің осы тармағының 1)тармақшасында көзделген өлшемді сақтаған кезде ғана жүргізіледі.
      4) магистральдық темір жол желісінің және концессия шарттары бойынша темір жол көлігінің объектілері бар темір жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне қол жеткізу бойынша тең тарифтік шарттарды қамтамасыз ету;
      5) жолаушылар тасымалының әлеуметтік мәнділігі.
      Жолаушылар тасымалының әлеуметтік маңыздылығын темір жолмен жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушыны көрсете отырып, бағытын, құрамдылығын, субсидиялардың сомасын көрсетіп құзыретті орган растауға тиіс;
      6) ЕурАзЭҚ-қа мүше мемлекеттердің көліктік жүйелерінің көліктік қызметтердің әлемдік нарығындағы бәсекеге қабілеттілігін арттыру;
      7) ЕурАзЭҚ-қа мүше мемлекеттердің аумағы арқылы жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру үшін қолайлы жағдайлар жасау;
      8) ЕурАзЭҚ-қа мүше мемлекеттердің темір жолдары арқылы бұрын жүзеге асырылмаған жаңа жүк ағындарын тарту;
      9) жүк ағындарын жүктерді тасымалдаудың баламалы бағдарларына қайта бағдарлау мүмкіндігі;
      10) Қазақстан Республикасынан тыс жіберілетін, сондай-ақ қазақстандық өнімді өндіру үшін пайдаланылатын, Қазақстан Республикасынан тыс жіберілетін жүктерді (қазақстандық өнімді) тасымалдау көлемдері төмендеген кезде, магистральдық темір жол желісі операторы кірістерінің ысыраптары қысқаруы болып табылады, егер мұндай төмендеу өткізу нарығы конъюнктурасының нашарлауына (өткізу көлемдерінің азаюы немесе бағалардың төмендеуіне) байланысты болса.
      Уақытша төмендету коэффициенті осы тармақшаның бірінші абзацында көрсетілген мәлімделген бағыт бойынша нақты қазақстандық өндіруші жүктерінің белгілі бір түрлерін тасымалдау кезінде магистральдық темір жол көлігі желісінің реттеліп көрсетілетін қызметтерінің тарифтеріне қолданылады.».
      2. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Көліктік инфрақұрылым саласындағы реттеу департаменті:
      1) осы бұйрықтың заңнамада бекітілген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің интернет-ресурсына жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы департаменті осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен:
      1) оның ресми бұқаралық ақпарат құралдарында заңнамада белгіленген тәртіппен жариялануын қамтамасыз етсін, кейін жарияланғаны туралы мәліметті Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Заң департаментіне ұсынсын;
      2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының назарына жеткізсін;
      3) күнтізбелік он күннен аспайтын мерзімде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялау үшін қағаз және электрондық жеткізгіштегі көшірмесін жолдасын.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары А.Ж.Дүйсебаевқа жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                      М. Оспанов

      «КЕЛІСІЛДІ:»
      Қазақстан Республикасының
      Индустрия және жаңа технологиялар
      министрінің міндетін атқарушы
      А. Рау _______________
      2014 жылғы 19 мамыр

      «КЕЛІСІЛДІ:»
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      Ж. Қасымбек ______________
      2014 жылғы 19 мамыр

      «КЕЛІСІЛДІ:»
      Қазақстан Республикасының
      Экономика және бюджеттік
      жоспарлау министрі
      Е. Досаев ________________
      2014 жылғы 20 мамыр

О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 8 сентября 2004 года № 375-ОД "О Правилах утверждения временных понижающих коэффициентов к тарифам (ценам, ставкам сборов) на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 14 мая 2014 года № 102-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 июня 2014 года № 9477. Утратил силу приказом и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2015 года № 580

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра национальной экономики РК от 31.07.2015 № 580 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 12-1 и подпунктом 5) пункта 1 статьи 14-1 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года «О естественных монополиях и регулируемых рынках», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренций от 8 сентября 2004 года № 375-ОД «О Правилах утверждения временных понижающих коэффициентов к тарифам (ценам, ставкам сборов) на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3092, опубликованный в «Официальной газете» в октябре 2004 года № 40), следующие изменения:
      в Правилах утверждения временных понижающих коэффициентов к тарифам (ценам, ставкам сборов) на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии, утвержденных указанным приказом:
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Временный понижающий коэффициент устанавливается на основе расчета экономической эффективности и целесообразности этой меры для государства, оператора магистральной железнодорожной сети, концессионера и потребителя и/или концессионера.
      Экономическая эффективность утверждения временного понижающего коэффициента определяется, получением доходов или сокращением потерь доходов оператора магистральной железнодорожной сети и концессионера, потребителя и/или концессионера».
      пункт 7 изложить в следующей редакции:
      «7. Критериями целесообразности утверждения временных понижающих коэффициентов к тарифам (ценам, ставка сборов) на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии являются:
      1) заявленный грузооборот превышает (сохраняет) фактический грузооборот за соответствующий период предыдущего года.
      В случае сохранения грузооборота представляется заключение соответствующего отраслевого государственного органа о невозможности дальнейшего наращивания объемов производства;
      2) возможность использования незадействованных или слабо задействованных участков магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии.
      Незадействованность или слабая задействованность участков магистральной железнодорожной сети должна быть подтверждена заключением компетентного органа;
      3) экологическая опасность побочной продукции промышленного производства.
      Экологическая опасность побочной продукции промышленного производства должна быть подтверждена заключением уполномоченного государственного органа в области охраны окружающей среды Республики Казахстан. В случае соответствия критерию, указанному в настоящем подпункте, утверждение временных понижающих коэффициентов производится только при соблюдении критерия, предусмотренного подпунктом 1) настоящего пункта Правил;
      4) обеспечение равных тарифных условий по доступу к регулируемым услугам магистральной железнодорожной сети и железнодорожных путей с объектами железнодорожного транспорта по договорам концессии;
      5) социальная значимость пассажирских перевозок.
      Социальная значимость пассажирских перевозок должна быть подтверждена компетентным органом, с указанием перевозчика, осуществляющего пассажирские железнодорожные перевозки, с указанием маршрута, составности, суммы субсидий;
      6) повышение конкурентоспособности транспортных систем государств-членов ЕврАзЭС на мировом рынке транспортных услуг;
      7) создание благоприятных условий для осуществления перевозок грузов по территории государств-членов ЕврАзЭС;
      8) привлечение новых грузопотоков, ранее не осуществляемых по железным дорогам государств-членов ЕврАзЭС;
      9) возможность переориентации грузопотоков на альтернативные маршруты транспортировки грузов;
      10) сокращение потерь доходов оператора магистральной железнодорожной сети при снижении объемов перевозок грузов (казахстанской продукции), направляемых за пределы Республики Казахстан, а также используемых для производства казахстанской продукции, направляемой за пределы Республики Казахстан, если такое снижение связано с ухудшением конъюнктуры рынков сбыта (уменьшением объемов реализации или снижением цен).
      Временный понижающий коэффициент применяется к тарифам на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети при перевозке определенных видов грузов, в соответствии с критерием, указанным в абзаце первом настоящего подпункта, конкретного казахстанского производителя по заявленному маршруту.».
      2. Департаменту по регулированию в сфере транспортной инфраструктуры Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) опубликование настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, после официального опубликования в средствах массовой информации.
      3. Департаменту административной работы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его опубликование в официальных средствах массовой информации с последующим представлением в Юридический департамент Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий сведений об опубликовании;
      2) довести его до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий;
      3) в срок не превышающий десяти календарных дней направить копию в бумажном и электронном носителе для официального опубликования в Информационно-правовой системе «Әділет».
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Дуйсебаева А.Ж.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               М. Оспанов

      «СОГЛАСОВАН»
      Исполняющий обязанности министра
      индустрии и новых технологий
      Республики Казахстан
      ______________ А. Рау
      от 19 мая 2014 года

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан
      ______________Ж. Касымбек
      от 19 мая 2014 года

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр экономики и
      бюджетного планирования
      Республики Казахстан
      ______________ Е. Досаев
      от 26 мая 2014 года