Алматы қаласы әкімдігінің Регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 2 шілдедегі N 3/520 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 25 шілдеде N 1072 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 11 тамыздағы № 3/377 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 11.08.2016 № 3/377 қаулысымен
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 сәуірдегі № 546 "Облыс (республикалық маңызы бар қала, астана) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің үлгі регламенттерін бекіту туралы" қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Алматы қаласы әкімдігінің Регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы әкімінің аппараты осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы Б. Қарымсақовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы қаласының әкімі А. Есімов

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 2 шілдедегі N 3/520
қаулысымен бекітілген

Алматы қаласы әкімдігінің Регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Алматы қаласының әкімдігі (бұдан әрі - әкімдік) Қазақстан Республикасы атқарушы органдарының біртұтас жүйесiне кiредi, атқарушы биліктiң жалпымемлекеттік саясатын Алматы қаласын дамыту мүдделерiмен және қажеттілігімен үйлестіре жүргiзудi қамтамасыз етедi.
      2. Алматы қаласының әкімі (бұдан әрі - әкім) әкімдік құрамын әкiм орынбасарларынан, әкiм аппаратының басшысынан, жергiлiктi бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың (бұдан әрі – әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері) бiрiншi басшыларынан құрады.
      3. Әкiм әкiмдік мүшелерiнiң санын айқындайды.
      Әкiм әкiмдіктің дербес құрамын айқындайды және Алматы қаласы мәслихаты сессиясының шешiмiмен келісіледi.
      3. Әкiмдік қызметi Қазақстан Республикасының Конституциясымен, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актілерімен және осы Регламентпен реттеледi.
      4. Әкімдіктің қызметін ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етудi Алматы қаласы әкімінің аппараты (бұдан әрі - аппарат) жүзеге асырады.
      5. Әкiмдік іс қағаздарын жүргiзу және әкiмдікке түсетiн хат-хабарларды өңдеу аппаратқа жүктеледi және Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң нормативтiк құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес әзiрленетiн әрі әкім бекiтетiн тәртiппен жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік органдарға жіберілетін шығыс хат-хабарлар (оның ішінде электрондық құжат форматында) елтаңбалық бланкіде мемлекеттік тілде ресімделеді (қажет болған жағдайда орыс тіліндегі нұсқасы қоса беріледі).
      7. Әкiмнiң орынбасарлары мен аппарат басшысы әкiмдіктің және әкiмнiң қарауына енгiзiлетiн актілер жобалары өтуiнiң осы Регламентпен белгiленген тәртібінiң сақталуын қамтамасыз етедi.

2. Жұмысты жоспарлау

      8. Аппарат әкiмдік мүшелерiнiң және әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының ұсыныстары бойынша әкiмдік мәжілістерiнде қаралатын мәселелердiң тоқсан сайынғы тiзбесiн жасайды.
      Әкiмдіктің мәжілістерiнде қарауға жоспарланатын мәселелердiң тiзбесiн әкiм бекiтедi.
      Бекiтiлген тiзбе әкiмдік мүшелерiне, сондай-ақ, қажет болған жағдайда, мемлекеттік органдардың басшыларына және басқа да лауазымды тұлғаларға таратылады.
      Әкiм тиiстi органның бiрiншi басшысы не аппарат басшысы ұсынатын анықтама негiзiнде тiзбеден жоспарланған мәселенi алып тастау немесе оны қарауды басқа да мерзiмге ауыстыру туралы шешiм қабылдайды.
      9. Әкімдік қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі бекіткен бағалау жүргізу кестесіне сәйкес есепті (күнтізбелік жылдың) қорытындысы бойынша жүргізіледі.
      Аппарат басшысы тоқсан сайын әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің басшыларымен және өзге де мемлекеттік органдармен әкімдік қызметінің тиімділігін алдын ала бағалау бойынша мәжіліс өткізеді.
      Әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары аппаратқа қызмет тиімділігінің алдын ала бағалауы бойынша ақпаратты тоқсанның қорытындысы бойынша, есепті кезеңнен кейінгі айдың 10 күнінен кешіктірмей ұсынады.
      10. Әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері тоқсанға (жылға) арналған жұмыс жоспарлары мен негізгі іс-шаралардың тізбесін аппарат басшысына келесі есепті кезең басталғанға дейін 10 күн бұрын ұсынады.
      Әкім әкімдіктің жұмыс жоспарларын бекітеді.
      Әкімнің, әкім орынбасарларының, аппарат басшысының, оның орынбасарларының талап етуі бойынша тоқсан сайынғы жоспарлардың орындалуы жөніндегі ақпарат басқа мерзімде ауызша, сонымен бірге жазбаша түрде де берілуі мүмкін.
      Аппарат ай сайын, 25-не қарай әкім орынбасарларының, әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері басшыларының ұсыныстарының негізінде әкімнің қатысуымен өткізу жоспарланған маңызды іс-шаралардың тізбесін жасайды.

3. Әкiмдік мәжілістерiн дайындау және өткізу тәртібі

      11. Әкiмдік мәжілістерi тоқсанына кемінде бiр рет өткiзiледi және оны әкiм шақырады.
      12. Әкiмдік мәжілістерiнде әкiм, ал ол болмаған кезде - әкiмнiң мiндетiн атқарушы орынбасары төрағалық етедi.
      13. Әкiмдік мәжілістерi, әдетте, ашық болады және мемлекеттік тілде және (немесе) орыс тілінде жүргiзiледi.
      Қажет болған ретте, жекелеген мәселелер жабық мәжілістерде қаралуы мүмкiн.
      14. Әкiмдік мәжілісі, егер оған әкiмдік мүшелерiнiң кемінде үштен екiсi қатысса, заңды болып есептеледi.
      Әкiмдіктің мәжілісiнде мәселенi қараудың нәтижелерi бойынша қаулы қабылданады.
      Қаулы әкiмдіктің қатысып отырған мүшелерiнiң көпшiлiк дауысымен қабылданады.
      15. Әкiмдіктің мәжілістерінде Қазақстан Республикасы Парламентінің, мәслихаттың депутаттары, Алматы қаласы аудандарының әкiмдері, сондай-ақ әкім бекіткен тізбе бойынша кеңесші дауыс құқығымен орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлімшелерінің басшылары және өзге де лауазымды адамдар қатыса алады.
      16. Аппараттың және әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің әкiмдік мәжілістерiнде қарауға мәселелер дайындауы мынадай талаптарды сақтай отырып жүзеге асырылады:
      әкімдік мәжілісіне енгізілетін анықтамаларға, талдау материалдарына, қаулылардың жобаларына құжатты енгізетін әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің бірінші басшысы не оны алмастыратын адам (бұдан әрi - бiрiншi басшы) алдын ала бұрыштама қояды, оның қолы осы органның ресми көзқарасын растау болып табылады;
      жоба мен анықтама, әдетте, аралығы екі жол арқылы басылған 5 бет мәтіннен аспауы тиiс;
      әрбiр мәселе бойынша жобаның және анықтаманың тақырыптары бiрдей болуы тиiс;
      әкiмдіктің мәжілісiне енгiзiлетiн материалдарға, қажет болған ретте, қосымша ақпараттық мәлiметтер қоса берiледi;
      мәселе енгiзетiн орган немесе аппараттың құрылымдық бөлiмшесi талқыланатын мәселелер бойынша мәжіліске шақырылғандардың тiзiмiн айқындайды және нақтылайды.
      Аппарат шақырылғандардың келуiн қамтамасыз етедi.
      17. Аппарат мәжіліс күн тәртібінің жобасын жасайды және әкіммен не оны алмастыратын адаммен келісілгеннен кейiн, оны және тиiстi материалдарды аппарат басшысы бекіткен жіберілім көрсеткішіне сай, мәжіліске дейiнгi үш күнде әкiмдік мүшелерiне және шақырылғандарға, ал қажет болған ретте, басқа да лауазымды адамдарға таратады.
      Тиiстi органдар материалдарды уақтылы ұсынбаған жағдайда аппарат басшысы бұл туралы әкiмге немесе оны алмастыратын адамға баяндайды. Материалдардың уақтылы ұсынылмауына жауапкершiлiк әкімдіктің тиісті құрылымдық бөлімшелерінің бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      Әкiмнiң тапсырмасы бойынша шұғыл түрде әкiмдік мәжілісiн өткiзген кезде қаралатын мәселелер бойынша материалдар аппарат басшысымен келісілгеннен кейін аппаратқа ол өткiзiлетiн күнi енгiзiлуi мүмкiн.
      Әкімдіктің мәжілісінде мәселені қарауға бастама көтерген әкімдіктің құрылымдық бөлімшесінің басшысы іс-шара өткізілгенге дейін кемінде 2 жұмыс күні бұрын аппарат басшысына қажетті материалдарды ұсынады.
      18. Әкiмдік мәжілісiнде хаттама жүргізіліп, онда қатысқан лауазымды адамдар, талқыланатын мәселелердiң аты және мән-жайы, талқылау кезіндегі баяндамашылар мен сөз сөйлеушiлер, олардың сөйлеген сөздерiнiң негiзгi мазмұны, ескертулер және әкiмдік мүшелерi қабылдаған қаулы көрсетiледі.
      Аппарат мәжіліс барысының дыбыстық жазылуын жүргізуі мүмкін.
      Әкімдік мәжілісінде қабылданған шешімдерді аппараттың тиісті бөлімі мәжіліс аяқталған күннен бастап үш күн мерзімде хаттамамен елтаңбалық бланкіде мемлекеттік тілде ресімдейді (қажет болған жағдайда орыс тіліндегі нұсқасы қоса беріледі), оған аппарат басшысы бұрыштама қояды және мәжілісте төрағалық етуші қол қояды.
      Әкiмдік мәжілістерiнiң хаттамаларына күнтiзбелiк жылға арналған реттiк нөмiрлер берiледi. Хаттамалар немесе олардың үзінділері оларға қол қойылған күнi әкiмдік мүшелерiне, ал қажет болған ретте, мәжілістерде тиiстi тапсырмалар берiлген басқа органдарға және лауазымды адамдарға таратылады. Жіберілім тiзбесiн аппарат басшысы бекiтедi.
      Әкiмдік мәжілістерiнiң хаттамалары (түпнұсқалары), сондай-ақ олардың құжаттары аппаратта сақталады.
      Әкiмдік мәжілістерiнiң хаттамалары және олардың құжаттары уақытша сақтау мерзiмдерi өткеннен кейiн мұрағатқа өткiзiледi.

4. Әкiмдік және әкiм актілерінiң жобаларын
дайындау мен ресiмдеу тәртібі

      19. Атқарушы органдар әкімдік тиісті шешім қабылдауы үшін оның атына мынадай жағдайларда ұсыныстар енгізеді:
      1) мәселенi шешу әкiмдіктің құзыретiне кiргенде;
      2) әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің арасында келіспеушілік туындаған кезде;
      3) мәселенiң шешiлуi әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің және өзге мемлекеттік органдардың қызметiн үйлестiрудi талап еткенде.
      20. Аппарат және әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері әкімдік қаулыларының, әкім шешімдері мен өкімдерінің жобаларын (бұдан әрi - жобалар) дайындауды Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы "Нормативтік құқықтық актілер туралы", 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңдарына және осы Регламентке сәйкес жүзеге асырады.
      Мүдделi органдармен келісілген, бiрiншi басшылары немесе оларды алмастыратын адамдар қол қойған жобалар мемлекеттік тілде және орыс тілдерінде ұсынылады.
      Жобаға "ескертулермен" келiсу болған кезде келіспеушіліктер туралы бiрiншi басшы немесе оны алмастыратын адам қол қойған, қажеттi түсiндiрмелер берілген анықтама тiркеледi.
      Жобаларды әзiрлеуге қатысушы органдар арасында келіспеушіліктер туындаған кезде, қаралып отырған мәселелердiң мән-жайы құзыретiне кiретiн әкiмнiң орынбасары, аппарат басшысы не оның орынбасары кеңес шақыра алады, оның нәтижелері хаттамалармен ресімделеді.
      Келіспеушіліктер жойылған кезде тиiстi орган белгiленген мерзiмде жобаны пысықтайды және оны қол қоюға ұсынады. Талқыланған мәселе бойынша келісімге қол жетпеген жағдайда, әкiмнiң орынбасары, аппарат басшысы бұл туралы түпкiлiктi шешiм қабылдау үшiн әкімге не оны алмастыратын адамға ақпарат бередi.
      21. Жобалардың уақтылы, сапалы әзiрленуiне және әкiмдікке белгiленген мерзiмдерде ұсынылуына, сондай-ақ жобалардың мемлекеттік тілдегі және орыс тiліндегi мәтiндерiнiң түпнұсқалылығына, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес, оны әзірлеуді жүзеге асырушы әкімдіктің құрылымдық бөлімшесінің бiрiншi басшысы дербес жауапты болады.
      22. Жобалар мiндеттi түрде мыналармен келісіледі:
      1) құзыретiне орай әкімдіктің мүдделi құрылымдық бөлімшелерімен. Бұл ретте, жобаны келiсудегi мұндай мүдделiлік қаралатын мәселелердiң мән-жайы ескеріле отырып, белгiленедi;
      2) әкімдіктің қаржы саласындағы тиісті құрылымдық бөлімшесімен - жобаның қаржылық орындылығы және қаржыландырумен қамтамасыз етiлуi мәселелерi бойынша;
      3) әкімдіктің экономика саласындағы тиісті құрылымдық бөлімшесімен - экономикалық орындылығы және Алматы қаласының экономикалық және әлеуметтiк даму жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкестiгі мәселелерi бойынша.
      23. Жобаны әзiрлеушi жобаның көшiрмелерiн бiр мезгiлде барлық мүдделi атқарушы органдарға жiбередi.
      Жобаны әзiрлеушi жобаны аппаратқа енгізу кезiнде мүддесi осы жобада қозғалып отырған орган бұрыштамасының болмау себептерiн (мұндай факт болған жағдайда) түсiндiрме жазбада мiндеттi түрде көрсетедi, бұл ретте, енгiзiлген материалдарға тиiстi органға келiсу үшiн енгiзiлгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi қоса берiледi. Мұндай растау болмаған жағдайда, жоба мүдделi органға келiсуге жiберiлмеген болып есептеледi.
      Бұл ретте, әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінде келiсу мерзiмi бiр мезгiлде есептеледi және жобалардың түскен әрі тiркелген кезiнен бастап 3 жұмыс күнiнен аспауы тиiс.
      Әкiм, әкiмнiң орынбасарлары және аппарат басшысы келiсудiң өзге мерзiмдерiн белгiлей алады.
      Әкiмнiң, әкiм орынбасарларының тапсырмалары бойынша шешiмдердi неғұрлым жедел қабылдау мақсатында әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары немесе лауазымды адамдар (лауазымы бойынша басшының орынбасарларынан төмен емес) жобаға бұрыштаманы кеңесте (мәжілісте) қоюы мүмкiн. Бұл ретте көрсетiлген лауазымды адамдар жобаның жасалуы немесе өздерiнiң бұрыштама қойғандығы туралы әкімдіктің тиiстi құрылымдық бөлімшесінің басшысына баяндайды.
      Жобаның көшiрмесiн келiсуге алған кезде әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері жобаға басқа мүдделi органдардың алдын ала бұрыштама қоюларын талап етуге, сондай-ақ басқа желеу белгiлермен келiсуден бас тартуға тиiстi емес.
      24. Әкімдіктің келiсушi құрылымдық бөлімшесі жобаны қараудың нәтижелерi бойынша бiрiншi басшының не оны алмастыратын адамның қолы қойылған жауаптың мынадай нұсқаларының бiрiн әзiрлеушiге ұсынуы тиiс:
      1) жоба ескертулерсiз келісілді (жобада бұрыштама болады);
      2) жоба ескертулермен келісілді (жобада ескертулерiмен бұрыштама болады және ол қоса берілуі тиіс);
      3) жобаға келiсуден бас тартылды (дәлелдi бас тарту қоса берiледi).
      25. Келiсу мерзiмдерi аяқталғаннан кейiн жобаны әзiрлеушi мүдделi органдардың барлық ұсынысын жобаның түпкілікті нұсқасына жинақтайды (ескертулердi жояды). Бұл ретте, түпкiлiктi нұсқаны дайындау барысында әзiрлеушi өзі келiскен әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің ескертулерiн мiндеттi түрде жояды.
      Қажет болған ретте, әкiмнiң, әкiм орынбасарының немесе аппарат басшысының нұсқауы бойынша жоба қосымша келiсуге жiберiлуi мүмкiн.
      26. Әзiрлеушi осы жобаны қабылдау қажеттілігiн, ол қабылданған жағдайда, әлеуметтiк-экономикалық салдарын, оны iске асырумен байланысты болжанып отырған қаржы шығыстары негізделген түсiндiрме жазбаны, сондай-ақ бұл мәселе бойынша бұрын әкiмдіктің және әкiмнiң қандай актілері қабылданғаны және олардың қалай орындалғаны туралы мәлiметтердi мiндеттi түрде жобаға қоса бередi.
      Егер актiлердiң жобалары нормативтiк сипатта болса және (немесе) әлеуметтiк-экономикалық мәселелердi қозғаса, әзiрлеушi түсiндiрме жазбада нақты мақсаттарды, күтіліп отырған нәтижелердiң мерзiмдерін және енгiзiлiп отырған ұсыныстардың болжанып отырған тиiмдiлiгін көрсетуге мiндеттi. Бұл актiлердi әкiмдік немесе әкiм қабылдаған жағдайда, оларды іске асыру қорытындылары бойынша, әзiрлеушi, актілерде белгiленген мерзiмдерге сәйкес олардың қолданылуының нәтижелері туралы қысқаша есеп тапсыруы тиiс.
      Жобаны әзiрлеушi мемлекеттік органның басшысы екi парақтан аса көлемдегi жобалардың және жобаларға қосымшалардың әр парағына қол қоюы тиiс.
      27. Жобаны әзiрлеушi жобада бiр мезгiлде әкiмдік қаулыларын және (немесе) әкiм шешiмдерi мен өкімдерiн қабылданатын актiлерге сәйкес келтiру жөнінде норма көздейдi және (немесе) нақты мерзiмдер белгiлей отырып, оларды сәйкес келтiру туралы тапсырманы көздейдi.
      28. Әзiрленген (пысықталған) жоба (оған тиiстi материалдармен бiрге) жоба бойынша сараптама жүргiзу және қорытынды дайындау үшiн (бұдан әрi - сараптама) аппаратқа енгiзiледi.
      Аппаратта тiркелер алдында жобаның іс қағаздарын жүргiзу талаптарына сәйкестiгi тексерiледi.
      Жобаның іс қағаздарын жүргізу талаптарына сәйкес еместiгi туралы ескертулер болған ретте, аппарат жобаны тiркеуге дейiн әзiрлеушiге қайтаруға құқылы.
      Жоба аппаратта тiркелгеннен кейiн оның мәтiндерiнiң мемлекеттік тілдегі және орыс тiліндегі түпнұсқалылығы тексерiледi және сараптамадан өтедi. Жобаға сараптама жүргізу мерзiмi жобаның аппаратта тiркелген күнінен бастап 3 жұмыс күнiнен аспауы тиiс.
      Аппарат оның мәтiндерiнiң түпнұсқалылығын тексеру, сараптама жүргiзу барысында немесе оның нәтижелерi бойынша жобаны мынадай негiздер бойынша әзiрлеушiге пысықтауға қайтаруға құқылы:
      1) жоба мәтiндерiнiң мемлекеттік тілдегі және орыс тіліндегі мәтіндердің түпнұсқалы еместiгi;
      2) оның Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес келмейтiндiгi;
      3) осы Регламенттiң талаптары бұзыла отырып ұсынылуы.
      Басқа желеулер бойынша терiс сараптамалық қорытынды жобаны қайтару үшiн негiз бола алмайды.
      29. Жобаларды әкiмнiң орынбасарларында және аппарат басшысында келiсу мiндеттердiң бөлiнуiне сәйкес жүзеге асырылады. Әкімнің орынбасарларында мазмұндық сипатта ескертулер туындаған жағдайда, олар қажет болған ретте нәтижелерi хаттамамен ресiмделетiн кеңес шақырады.
      Жоба аппаратта сараптамадан өткеннен кейiн аппарат басшысы ол бойынша шешiм қабылдау үшiн әкiмге не оны алмастыратын адамға баяндайды.
      Ескерту. 29-тармаққа өзгерістер енгізілді - Алматы қаласы әкімдігінің 23.09.2015 № 3/561 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      30. Әкім әкімдіктің қаулыларына, әкiмнiң шешiмдерi мен өкiмдерiне қол қояды. Актілерге қол қойғаннан кейiн олардың түпнұсқаларына түзетулер енгiзiлмейдi.
      31. Аппарат әкімдік қаулыларының, әкім шешiмдерi мен өкiмдерiнiң куәландырылған көшiрмелерiн аппарат басшысы бекіткен жіберілімге сәйкес таратады.
      Әдiлет органдарында тiркелуге жататын әкiмдіктің және әкiмнiң актілері алушыларға тiркелгеннен кейiн таратылады.
      Әкiмдік қаулыларының, әкiм шешiмдерi мен өкiмдерiнiң түпнұсқалары аппаратта сақталады.
      Құжаттардың алушыларға уақтылы таратылуы үшін жауапкершiлiк аппаратқа жүктеледi.
      32. Техникалық қателерi болған ретте әкiмдік қаулыларының, әкiм шешiмдерi мен өкiмдерiнiң бұрын таратылған даналары тек аппарат басшысының рұқсатымен ғана ауыстырылуы мүмкiн. Бұл жағдайда, бастапқыда таратылған құжаттар аппаратқа қайтарылып алынуы тиiс.
      33. Аппарат әкiмдік және әкiм қабылдаған актілердің есебiн, жүйеленуiн және бақылау даналарын жүргiзудi, оларға ағымдағы өзгерістер мен толықтыруларды енгізудi жүзеге асырады.
      34. Аппарат актілердi жариялауға жiберудi жүзеге асырады.
      35. Мемлекеттік құпиялардан немесе заңмен қорғалатын құпиядан тұратындарынан басқа, әкiмдік және әкiм қабылдаған нормативтiк құқықтық актілермен танысу үшiн мүдделi адамдарға рұқсат беру мiндеттi болып табылады және оны аппарат басшысы айқындайтын тәртiппен аппарат жүзеге асырады.

5. Заң актілерін, Қазақстан Республикасы Президентінің,
Қазақстан Республикасы Үкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің және әкiмнiң актілерi мен
тапсырмаларын орындауды ұйымдастыру тәртібі

      36. Заңнамалық актілерді, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкімдік пен әкімнің актілерін орындауды ұйымдастыру Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 27 сәуірдегі № 976 "Қазақстан Республикасы Президентінің актілері мен тапсырмаларының жобаларын дайындау, келісу, қол қоюға ұсыну, Қазақстан Республикасы Президентінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылауды жүзеге асыру және нормативтік құқықтық жарлықтарына мониторинг жүргізу ережесін бекіту туралы" Жарлығына, осы Регламентке және Қазақстан Республикасының өзге заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      37. Заң актілері, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің, әкiмнiң актілері мен тапсырмалары және мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың өз құзыреттері шегіндегі өзге де тапсырмалары бақылауға алынады.
      38. Заң актілерінің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің және әкiмнiң актілері мен тапсырмаларының уақтылы әрі сапалы орындалуына жауапкершiлiк осылар орындауға жiберiлген әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      39. Әкімдікте көрсетілген құжаттардың орындалуын бақылауға жауапты лауазымды адамдар:
      1) әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің бірінші басшылары өз құзыреті шегінде заңнамалық актілердің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкімдіктің актілері мен тапсырмаларының, мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың өзге де тапсырмаларының уақтылы әрі сапалы орындалуына жалпы басшылықты және бақылау жасауды жүзеге асырады;
      2) аппарат басшысы өз құзыреті шегінде заңнамалық актілердің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкімдіктің, әкімнің актілері мен тапсырмаларының, мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың өзге де тапсырмаларының орындалуын және орындаушылық тәртіптің сақталуын бақылауды ұйымдастырады, мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелерінің тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;
      3) әкімінің орынбасарлары өз құзыреті шегінде жетекшілік ететін жұмыс бағыттары бойынша заңнамалық актілердің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Президент Әкімшілігінің, Үкіметтің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкімдіктің, әкімнің актілері мен тапсырмаларының және мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдардың өзге де тапсырмаларының сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.
      Көрсетілген лауазымды адамдар аталған құжаттардың уақтылы әрі сапалы орындалуы үшін дербес жауапты болады.
      40. Әкiмнiң және оның орынбасарларының тапсырмаларында құжаттарды орындаудың мерзiмдерi белгiленедi. Мерзiмдер белгiленбеген жағдайда, құжаттың түскен күнiнен есептелетiн орындаудың бiр айлық мерзiмi, ал "шұғыл" деген белгі болған жағдайда - он күндiк мерзiм белгiленедi.
      41. Белгіленген орындау мерзімдерін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Басшылығы мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмалары мынадай бақылау түрлеріне қойылады:
      1) шұғыл - "өте шұғыл" белгісі бар - үш жұмыс күні ішінде, "шұғыл", "жеделдетілсін" белгісі бар - он жұмыс күніне дейін;
      2) қысқа мерзімді - он жұмыс күнінен бір айға дейін;
      3) орта мерзімді - бір айдан алты айға дейін;
      4) ұзақ мерзімді - алты айдан жоғары.
      42. Қажет болған ретте әкім нақты жауапты лауазымды адамдарды бекіте отырып, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің актілері мен тапсырмаларын іске асыру жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының жоспарын бекітеді.
      Әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары Жоспарда көрсетілген, орындауда жатқан Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің актілері мен тапсырмаларының уақтылы және сапалы орындаулына әрекетті бақылауды қамтамасыз ететін жауапты лауазымды адамды тағайындайды.
      Жауапты лауазымды адам жүйелі түрде Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің актілері мен тапсырмаларының орындалу жағдайына, сапасына және барысына талдау жүргізеді және тоқсан сайын 25-не қарай аппаратқа есептік ақпаратты ұсынады, онда Мемлекет Басшысының актілері мен тапсырмаларының іске асырылу барысы мен қорытындылары, орындалып жатқан тапсырмалардың жалпы саны, мерзімінде орындалғандары, орындалмаған және орындалу мерзімі кешіктірілген немесе мерзімінен асыра орындалған тапсырмалар, құжаттарды орындау мерзімін кешіктіру себептері туралы көрсетеді.
      43. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшылығының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларында белгіленген тапсырмаларды орындау мерзімдері олар әкімдіктің құрылымдық бөлімшелеріне түскен күнінен бастап жұмыс күндерімен есептеледі.
      Өздеріне тапсырма берілген, өкілдері отырысқа (кеңеске) қатысқан әкімдіктің тиісті құрылымдық бөлімшелері өздеріне отырыс (кеңес) хаттамасының немесе Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі Басшылығының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының қол қойылған тапсырмасының түскенін күтпей, отырыстан (кеңестен) кейін бірден тапсырманы орындауға кірісуге міндетті.
      44. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшылығының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының актілері мен тапсырмаларын орындау актілер мен тапсырмаларда көрсетілген мерзімдерде қамтамасыз етіледі.
      Егер "Бақылауға алынды" деген мөртаңбасы бар тапсырмалардың мерзімдері белгіленбеген жағдайда, олар Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, оның орынбасарларының және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің атына ақпарат енгізе отырып, бір ай мерзімде орындалады. Өзге жағдайларда ақпарат Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесінің қосымша сұрауына сәйкес белгіленген тәртіппен беріледі.
      45. Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшысының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, оның орынбасарларының немесе Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының тапсырмаларын орындау мүмкін болмаған жағдайда, көрсетілген мерзімде әкімдіктің құрылымдық бөлімшесінің басшысы алдын ала, белгіленген мерзімге дейін кемінде бір күн бұрын тапсырма берген лауазымды адамның атына орындаудың ағымдағы жай-күйін, нақты орындау мерзімін, нақты жауапты саяси мемлекеттік қызметшілерді, сондай-ақ бірлесіп орындаушы мемлекеттік органдарды және ұйымдардың жауапты лауазымды адамдарын міндетті түрде көрсете отырып, мерзімін ұзарту не оны орта мерзімді немесе ұзақ мерзімді бақылауға ауыстыру қажеттігі туралы дәлелденген негіздемені көрсетіп хат жолдайды.
      Мерзімін ұзартуға, оның ішінде оларды орта мерзімді немесе ұзақ мерзімді бақылауға ауыстыруға Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшылығының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, оның орынбасарларының және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының шешімі бойынша бір рет қана жол беріледі.
      Актілердің және (немесе) тапсырмалардың тармақтарын орындау мерзімін қайтадан ұзартуға Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігі Басшылығының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, оның орынбасарларының және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесі Басшысының шешімі бойынша тәртіптік жауапкершілік туралы мәселені қарай отырып, ерекше жағдайларда жол беріледі.
      46. Заң актілерінің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің және әкiмнiң актілері мен тапсырмаларының орындалу мерзiмдерiн бақылау жөніндегі қызметтi қамтамасыз етуді аппарат әкім айқындаған тәртіппен жүзеге асырады.
      47. Аппарат заң актілерінің, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің және әкiмнiң актілері мен тапсырмаларының орындалу барысы туралы әкiмдi жүйелi хабардар ете отырып, әкімнің олардың орындалуын бақылау жөнiндегі қызметiн қамтамасыз етедi.
      Әкiмнiң орынбасарлары, аппарат басшысы заң актілерін, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Yкіметінiң, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, әкiмдіктің және әкiмнiң актілері мен тапсырмаларын орындаудың белгiленген тәртібінiң өрескел бұзылу фактілері бойынша кiнәлi лауазымды адамдарды тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөнiнде ұсыныстар енгiзе алады.

6. Аппараттың Алматы қаласы әкімдігінің құрылымдық
бөлімшелерімен өзара іс-қимылы

      48. Аппараттың әкімдіктің құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылы аппараттың тиісті бөлімдерімен жүзеге асырылады.
      49. Ұйымдастыру, кадр және бақылау-инспекторлық жұмыс бөлімі әкім тапсырмаларының орындалуын бақылауды, ағымдағы мәселелерді шешуді, тексерулер жүргізуді, көшпелі іс-шараларды өткізуді, ақпаратты жинақтауды, ақпаратты әкімге дайындауды жүзеге асырады.
      50. Аппарат бөлімдері бас мамандарының аппарат басшысының тапсырмаларын орындау және әкім мен әкімдік актілерінің орындалуын бақылау бойынша талаптары әкімдіктің құрылымдық бөлімшелері үшін міндетті болып табылады.

Об утверждении Регламента акимата города Алматы

Постановление акимата города Алматы от 2 июля 2014 года № 3/520. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 25 июля 2014 года за № 1072. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 11 августа 2016 года № 3/377

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 11.08.2016 № 3/377.
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года № 546 "Об утверждении Типовых регламентов акиматов области (города республиканского значения, столицы) и района (города областного значения)", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент акимата города Алматы.
      2. Аппарату акима города Алматы обеспечить опубликование настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Алматы Б. Карымсакова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким города Алматы А.Есимов

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 2 июня 2014 года № 3/520

Регламент
акимата города Алматы
1. Общие положения

      1. Акимат города Алматы (далее - акимат) входит в единую систему исполнительных органов Республики Казахстан, обеспечивает проведение общегосударственной политики исполнительной власти в сочетании с интересами и потребностями развития города Алматы.
      2. Состав акимата формируется акимом города Алматы (далее - аким) из заместителей акима, руководителя аппарата акима, первых руководителей исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета (далее – структурные подразделения акимата).
      Количество членов акимата определяется акимом.
      Персональный состав акимата определяется акимом и согласовывается решением сессии маслихата города Алматы.
      3. Деятельность акимата регулируется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", иными нормативными правовыми актами и настоящим Регламентом.
      4. Информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акимата осуществляет аппарат акима города Алматы (далее - аппарат).
      5. Ведение делопроизводства акимата и обработка корреспонденции, поступающей в акимат, возлагается на аппарат и осуществляется в порядке, разрабатываемом в соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", нормативных правовых актов Правительства Республики Казахстан и утверждаемом акимом.
      6. Исходящая корреспонденция в государственные органы (в том числе в формате электронного документа) оформляется на гербовом бланке на государственном языке (в случае необходимости прикладывается вариант на русском языке).
      7. Заместители акима и руководитель аппарата обеспечивают соблюдение установленного настоящим Регламентом порядка прохождения вносимых на рассмотрение акимата и акима проектов актов.

2. Планирование работы

      8. Ежеквартальный перечень вопросов для рассмотрения на заседаниях акимата составляется аппаратом по предложению членов акимата и руководителей структурных подразделений акимата.
      Перечень вопросов, планируемых к рассмотрению на заседаниях акимата, утверждается акимом.
      Утвержденный перечень рассылается членам акимата, а также, в случае необходимости руководителям государственных органов и другим должностным лицам.
      Решение об исключении запланированного вопроса из перечня или перенос его рассмотрения на другой срок принимается акимом на основании справки, представляемой первым руководителем соответствующего органа, либо руководителем аппарата.
      9. Ежегодная оценка эффективности деятельности акимата проводится по итогам отчетного (календарного года) согласно графику проведения оценки, утвержденному Администрацией Президента Республики Казахстан.
      Руководитель аппарата ежеквартально проводит совещания с руководителями структурных подразделений акимата и иными государственными органами по предварительной оценке эффективности деятельности акимата.
      Руководители структурных подразделений акимата представляют информацию по предварительной оценке эффективности деятельности в аппарат по итогам квартала, не позднее 10 числа месяца, следующего за отчетным периодом.
      10. Планы работ и перечень основных мероприятий на квартал (год) структурными подразделениями акимата представляются руководителю аппарата за 10 дней до начала следующего отчетного периода.
      Планы работ акимата утверждаются акимом.
      По требованию акима, заместителей акима, руководителя аппарата, его заместителей информация по исполнению ежеквартальных планов может представляться в иные сроки как устно, так и в письменном виде.
      Аппаратом ежемесячно, 25 числа, на основе предложений заместителей акима, руководителей структурных подразделений акимата, составляется перечень значимых мероприятий, планируемых к проведению с участием акима.

3. Порядок подготовки и проведения заседаний акимата

      11. Заседания акимата проводятся не менее одного раза в квартал и созываются акимом.
      12. На заседаниях акимата председательствует аким, а в его отсутствие - заместитель, исполняющий обязанности акима.
      13. Заседания акимата являются, как правило, открытыми и ведутся на государственном и (или) русском языках.
      При необходимости, отдельные вопросы могут рассматриваться на закрытых заседаниях.
      14. Заседание акимата считается правомочным, если в нем принимает участие не менее двух третей членов акимата.
      По результатам рассмотрения вопроса на заседании акимата принимается постановление.
      Постановления принимаются большинством голосов присутствующих членов акимата.
      15. На заседаниях акимата могут присутствовать депутаты Парламента Республики Казахстан, маслихата, акимы районов города Алматы, также с правом совещательного голоса руководители территориальных подразделений центральных исполнительных органов и иные должностные лица по утвержденному акимом перечню.
      16. Подготовка аппаратом и структурными подразделениями акимата вопросов к рассмотрению на заседании акимата осуществляется с соблюдением следующих требований:
      справки, аналитические материалы, проекты постановлений, вносимые на заседание акимата, предварительно визируются первым руководителем структурных подразделений акимата, вносящего документ, либо лицом, его замещающим (далее - первый руководитель), подпись которого является подтверждением официальной позиции данного органа;
      проект и справка, как правило, не должны превышать 5 страниц текста, напечатанного через два интервала;
      проект и справка по каждому вопросу должны иметь идентичные заголовки;
      к материалам, вносимым на заседание акимата, прикладываются, при необходимости, дополнительные информационные сведения;
      определение и уточнение списка приглашенных на заседания по обсуждаемым вопросам осуществляется аппаратом, или соответствующим структурным подразделением акимата, вносящим вопрос.
      Явку приглашенных обеспечивает аппарат.
      17. Аппарат составляет проект повестки дня заседания и после согласования с акимом либо лицом, его замещающим, рассылает его и соответствующие материалы членам акимата и приглашенным, а при необходимости и другим должностным лицам за три дня до заседания, согласно утвержденному руководителем аппарата указателю рассылки.
      В случае несвоевременного представления соответствующими органами материалов, руководитель аппарата докладывает об этом акиму или лицу, его замещающему. Ответственность за несвоевременное представление материалов возлагается на первых руководителей соответствующих структурных подразделений акимата.
      При проведении заседания акимата по поручению акима в экстренном порядке, материалы по рассматриваемым вопросам могут вноситься в аппарат в день его проведения, после согласования с руководителем аппарата.
      Руководитель структурного подразделения акимата, инициирующий рассмотрение вопроса на заседании акимата, не позднее, чем за 2 рабочих дня до проведения мероприятия, представляет необходимые материалы руководителю аппарата.
      18. На заседании акимата ведется протокол, в котором указываются присутствующие должностные лица, названия и предмет обсуждаемых вопросов, докладчики и выступающие при обсуждении, основное содержание их выступлений, замечаний и принятые членами акимата постановления.
      Аппаратом может вестись аудиофиксация хода заседания.
      Решения, принятые на заседаниях акимата, оформляются протоколом на государственном языке (в случае необходимости прикладывается вариант на русском языке) в трехдневный срок со дня завершения заседания соответствующим отделом аппарата, который визируется руководителем аппарата и подписывается председательствовавшим на заседании.
      Протоколам заседаний акимата присваиваются порядковые номера на календарный год. Протоколы или выписки из них в день их подписания рассылаются членам акимата, а при необходимости другим органам и должностным лицам, которым на заседаниях даны соответствующие поручения. Перечень рассылки утверждается руководителем аппарата.
      Протоколы заседаний акимата (подлинники), а также документы к ним хранятся в аппарате.
      Протоколы заседаний акимата и документы к ним по истечению сроков временного хранения сдаются в архив.

4. Порядок подготовки и оформления проектов
актов акимата и акима

      19. Предложения в адрес акимата для принятия им соответствующего решения вносятся исполнительными органами в следующих случаях:
      1) когда решение вопроса входит в компетенцию акимата;
      2) при возникновении разногласий между структурными подразделениями акимата;
      3) когда решение вопроса требует координации деятельности структурных подразделений акимата и иных государственных органов.
      20. Подготовка проектов постановлений акимата, решений и распоряжений акима (далее - проекты) осуществляется аппаратом и структурными подразделениями акимата в соответствии с Законами Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и настоящим Регламентом.
      Проекты представляются на государственном и русском языках, согласованные с заинтересованными органами, подписанные первыми руководителями или лицами, их замещающими.
      При наличии согласования "с замечаниями" к проекту прикладывается справка с необходимыми пояснениями о разногласиях, подписанная первым руководителем или лицом его замещающим.
      При возникновении разногласий между органами, участвующими в разработке проектов, заместителем акима, в чью компетенцию входит предмет рассматриваемых вопросов, руководителем аппарата, либо его заместителем могут созываться совещания, результаты которых оформляются протоколами.
      При устранении разногласий соответствующий орган дорабатывает в установленный срок проект и представляет его на подписание. В случае недостижения согласия по обсуждаемому вопросу заместитель акима, руководитель аппарата информирует об этом акима либо лицо, его замещающее, для принятия окончательного решения.
      21. Персональную ответственность за своевременную, качественную разработку и представление проектов в аппарат в установленные сроки, а также за аутентичность текстов проектов на государственном и русском языках, в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, несет первый руководитель структурного подразделения акимата, осуществляющего его разработку.
      22. Проекты в обязательном порядке согласовываются:
      1) с заинтересованными в силу их компетенции, структурными подразделениями акимата. При этом, такая заинтересованность в согласование проекта устанавливается из предмета рассматриваемых вопросов;
      2) соответствующим структурным подразделением акимата в области финансов - по вопросам финансовой целесообразности и обеспеченности проекта финансированием;
      3) с соответствующим структурным подразделением акимата в области экономики - по вопросам экономической целесообразности и соответствия планам и программам экономического и социального развития города Алматы.
      23. Разработчик проекта одновременно направляет на согласование копии проекта всем заинтересованным исполнительным органам.
      Разработчик проекта при внесении проекта в аппарат в обязательном порядке указывает в пояснительной записке причины отсутствия визы органа, чьи интересы затрагиваются данным проектом (при наличии такого факта), при этом, к внесенным материалам прилагается копия документа, подтверждающего внесение его в соответствующий орган для согласования. В случае отсутствия такого подтверждения, проект может считаться не направленным в заинтересованный орган на согласование.
      Срок согласования в структурных подразделений акимата при этом исчисляется одновременно и не должен превышать 3 рабочих дней с момента поступления и регистрации проектов.
      Аким, заместители акима и руководитель аппарата могут устанавливать иные сроки согласования.
      В целях более оперативного принятия решения по поручениям акима, заместителей акима, проект может быть завизирован руководителями структурных подразделений акимата или должностными лицами (по должности не ниже заместителей руководителя) на совещании (заседании). При этом указанные должностные лица о произведенном ими визировании проекта докладывают первому руководителю соответствующего структурного подразделения акимата.
      При получении копии проекта на согласование, структурные подразделения акимата не должны требовать предварительного визирования проекта другими заинтересованными органами, а также отказывать в согласовании по другим формальным признакам.
      24. По итогам рассмотрения проекта согласующее структурное подразделение акимата должно представить разработчику за подписью первого руководителя либо лица, его замещающего, один из следующих вариантов ответа:
      1) проект согласован без замечаний (виза на проекте);
      2) проект согласован с замечаниями (виза на проекте с замечаниями, которые должны быть приложены);
      3) в согласовании проекта отказано (прилагается мотивированный отказ).
      25. По окончании сроков согласования разработчик проекта сводит все предложения (устраняет замечания) заинтересованных структурных подразделений акимата в окончательный вариант проекта. При этом, в процессе подготовки окончательного варианта разработчик в обязательном порядке устраняет замечания структурных подразделений акимата, с которыми он согласился.
      При необходимости по указанию акима, заместителя акима или руководителя Аппарата проект может быть направлен на дополнительное согласование.
      26. К проекту разработчиком в обязательном порядке прилагается пояснительная записка с обоснованием необходимости принятия данного проекта, социально-экономических последствий, в случае его принятия, предполагаемые финансовые затраты, связанные с его реализацией, а также сведения о том, какие акты акимата и акима ранее были приняты по данному вопросу, и как они исполнялись.
      Если проекты актов носят нормативный характер и/или затрагивают социально-экономические вопросы, разработчик в пояснительной записке обязан указать конкретные цели, сроки ожидаемых результатов и предполагаемую эффективность вносимых предложений. В случае принятия акиматом или акимом данных актов, разработчик, по итогам их реализации, должен представить краткий отчет о результатах их действия в соответствии с установленными в актах сроками.
      Проекты объемом более двух листов и приложения к проектам должны быть полистно парафированы руководителем структурного подразделения акимата - разработчика проекта.
      27. Разработчик проекта одновременно в проекте предусматривает нормы по приведению постановлений акимата и решений и распоряжений акима в соответствие с принимаемым актом и/или предусматривает поручение о соответствующем их приведении с установлением конкретных сроков.
      28. Разработанный (доработанный) проект (с соответствующими материалами к нему) вносится в аппарат для проведения экспертизы и подготовки заключения (далее - экспертиза) по проекту.
      Перед регистрацией в аппарате проверяется на соответствие требованиям делопроизводства.
      При наличии замечаний о несоответствии проекта требованиям делопроизводства, аппарат до регистрации проекта вправе его возвратить разработчику.
      Перед регистрацией проект в аппарате проверяется на аутентичность его текстов на государственном и русском языках и проходит экспертизу. Срок проведения экспертизы проекта не должен превышать 3 рабочих дней со дня регистрации проекта в аппарате.
      Аппарат в ходе проверки на аутентичность текстов проекта, проведения экспертизы или по ее результатам вправе возвратить проект разработчику на доработку по основаниям:
      1) неаутентичности текстов проекта на государственном и русском языках;
      2) несоответствия его законодательству Республики Казахстан;
      3) представления с нарушением требований настоящего Регламента.
      Отрицательное экспертное заключение по другим мотивам не может служить основанием для возврата проекта.
      29. Согласование проектов у заместителей акима и руководителя аппарата осуществляется в соответствии с распределением обязанностей. В случае возникновения у них замечаний содержательного характера, заместители акима при необходимости созывают совещание, результаты которого оформляются протоколом.
      После прохождения экспертизы в аппарате проект докладывается руководителем аппарата акиму либо лицу, его замещающему, для принятия по нему решения.
      Сноска. Пункт 29 с изменением, внесенным постановлением акимата города Алматы от 23.09.2015 № 3/561 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      30. Постановления акимата, решения и распоряжения акима подписываются акимом. Исключается внесение исправлений в подлинники актов после их подписания.
      31. Заверенные копии постановлений акимата, решений и распоряжений рассылаются аппаратом в соответствии с утвержденной руководителем аппарата рассылкой.
      Акты акимата и акима, подлежащие регистрации в органах юстиции, рассылаются адресатам после регистрации.
      Подлинники постановлений акимата, решений и распоряжений акима хранятся в аппарате.
      Ответственность за своевременную рассылку документов адресатам несет аппарат.
      32. Замена ранее разосланных экземпляров постановлений акимата, решений и распоряжений акима при технических ошибках может быть произведена только с разрешения руководителя аппарата. В этом случае, первоначально разосланные документы должны быть отозваны в аппарат.
      33. Учет, систематизация и ведение контрольных экземпляров принятых акиматом и акимом актов, внесение в них всех текущих изменений и дополнений осуществляется аппаратом.
      34. Направление актов для публикации осуществляется аппаратом.
      35. Предоставление доступа заинтересованным лицам для ознакомления с принятыми акиматом и акимом нормативными правовыми актами, кроме тех, которые содержат государственные секреты или охраняемую законом тайну, является обязательным и осуществляется аппаратом в порядке, определяемом руководителем аппарата.

5. Порядок организации исполнения актов и
поручений Президента Республики Казахстан,
Правительства Республики Казахстан,
Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата и акима

      36. Организация исполнения законодательных актов, актов Президента Республики Казахстан, руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра, акимата и акима осуществляется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 27 апреля 2010 года № 976 "Об утверждении Правил подготовки, согласования, представления на подпись проектов актов и поручений Президента Республики Казахстан, осуществления контроля за исполнением актов и поручений Президента Республики Казахстан и проведения мониторинга нормативных правовых указов Президента Республики Казахстан", настоящим Регламентом и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
      37. На контроль берутся законодательные акты, акты и поручения Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата и акима и иные поручения государственных органов и должностных лиц в пределах своей компетенции.
      38. Ответственность за своевременное и качественное исполнение законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акима возлагается на первых руководителей структурных подразделений акимата, которым они направлены на исполнение.
      39. Должностные лица, ответственные за контроль исполнения указанных документов в акимате:
      1) первые руководители структурных подразделений акимата, осуществляет общее руководство и контроль за своевременным и качественным исполнением законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата, иных поручений государственных органов и должностных лиц в пределах своей компетенции;
      2) руководитель аппарата, организует контроль за исполнением законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата, акима, иных поручений государственных органов и должностных лиц в пределах своей компетенции и соблюдением исполнительской дисциплины, обеспечивает эффективное взаимодействие структурных подразделений акимата и иных государственных органов;
      3) заместители акима, обеспечивают качественное исполнение законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата, акима и иных поручений государственных органов и должностных лиц в пределах своей компетенции по курируемым направлениям работы.
      Указанные должностные лица несут персональную ответственность за своевременное и качественное исполнение указанных документов.
      40. В поручении акима и его заместителей устанавливаются сроки исполнения документов. В случае не установления сроков, определяется месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа, а при наличии грифа "срочно" - десятидневный срок.
      41. Акты и поручения Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан с учетом установленных сроков исполнения ставятся на следующие виды контроля:
      1) срочный - с пометками: "весьма срочно" - в течение трех рабочих дней, "срочно", "ускорить" - до десяти рабочих дней;
      2) краткосрочный - от десяти рабочих дней до одного месяца;
      3) среднесрочный - от одного до шести месяцев;
      4) долгосрочный - свыше шести месяцев.
      42. При необходимости Акимом утверждается план организационных мероприятий по реализации актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, с закреплением конкретных ответственных должностных лиц.
      Руководители структурных подразделений акимата назначают ответственное должностное лицо, которое обеспечивает действенный контроль за своевременным и качественным исполнением поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, указанных в Плане, находящимся на исполнении.
      Ответственное должностное лицо организует на системной основе анализ состояния, качества и хода исполнения актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан и ежеквартально к 25 числу, представляет в аппарат отчетную информацию в которой указывает о ходе и итогах реализации актов и поручений Главы государства, общее количество поручений, находящихся на исполнении, об исполненных в срок, неисполненных и просроченных или исполненных с превышением срока, причины задержек исполнения документов.
      43. Сроки исполнения поручений, установленные в актах и поручениях Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента, Правительства Республики Казахстан и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан исчисляются в рабочих днях со дня их поступления в структурные подразделения акимата.
      Структурные подразделения акимата, в адрес которых было дано поручение, представители которых присутствовали на заседании (совещании), обязаны приступить к исполнению поручений сразу после заседания (совещания), не дожидаясь поступления к ним протокола заседания (совещания) или подписанного поручения Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан.
      44. Исполнение актов и поручений Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан обеспечивается в сроки, указанные в актах и поручениях.
      В случаях, если в поручениях со штампом "Бақылауға алынды" не установлены сроки, то они исполняются в месячный срок с внесением информации в адрес Президента Республики Казахстан, Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей и Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан. В иных случаях информация представляется в соответствии с дополнительным запросом Администрации Президента Республики Казахстан или Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан в установленном порядке.
      45. В случае невозможности исполнения поручений Президента Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей или Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан в указанный срок, руководитель структурного подразделения акимата, за подписью акима, заблаговременно, не позднее одного дня до установленного срока, направляет на имя должностного лица, давшего поручение, письмо с указанием текущего состояния исполнения, аргументированного обоснования необходимости продления срока, либо его перевода на среднесрочный или долгосрочный контроль с обязательным указанием конкретного срока исполнения, конкретных ответственных политических государственных служащих, а также государственных органов соисполнителей и ответственных должностных лиц организаций.
      Продление сроков, в том числе перевод их на среднесрочный или долгосрочный контроль допускается не более одного раза по решению Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан.
      Повторное продление срока исполнения пунктов актов и поручений допускается в исключительных случаях по решению Президента Республики Казахстан, Руководства Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, его заместителей и Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан с рассмотрением вопроса о дисциплинарной ответственности.
      46. Обеспечение деятельности по контролю за сроками исполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата и акима осуществляется аппаратом в порядке, определяемом акимом.
      47. Аппарат, систематически информируя акима о ходе выполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата и акима, обеспечивает деятельность акима по контролю за их исполнением.
      Заместители акима, руководитель аппарата по фактам грубых нарушений установленного порядка исполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, акимата и акима могут вносить предложения по привлечению виновных должностных лиц к дисциплинарной ответственности.

6. Взаимодействие аппарата со структурными
подразделениями акимата города Алматы

      48. Взаимодействие аппарата со структурными подразделениями акимата осуществляется соответствующими отделами аппарата.
      49. Контроль за исполнением поручений акима, решением текущих вопросов, осуществлением проверок, проведением выездных мероприятий, сбором информации, подготовкой информации акиму осуществляется отделом организационной, кадровой и контрольно-инспекторской работы.
      50. Требования главных специалистов отделов аппарата по исполнению поручений руководителя аппарата и контроля за исполнениями актов акима и акимата являются обязательными для руководителей структурных подразделений акимата.