Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 18 ақпандағы № 130 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 19 наурызда № 10504 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2016 жылғы 26 қаңтардағы № 81 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 26.01.2016 № 81 (қолданысқа енгізілу тәртібін 5-т. қараңыз) бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 9-бабының 10) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидалары бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті (С.С. Сарсенов):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіпте мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімдік баспа басылымдарында және «Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;
      3) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында осы бұйрықтың орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1)2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министрі А.Қ. Жұмағалиевке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму
      министрінің міндетін атқарушы              Ж. Қасымбек

Қазақстан Республикасы    
Инвестициялар және даму    
министрінің міндетін атқарушының
2015 жылғы 18 ақпандағы № 130 
бұйрығымен бекітілген     

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай
байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен,
облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың,
аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы
органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар
қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің
әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 9-бабының 10) тармақшасына сәйкес әзірленді және Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, облыстық, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың, жергілікті атқарушы органдарымен, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерімен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін айқындайды.
      2. Өзара іс-қимылға қатысушылар:
      1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы (бұдан әрі – Бірыңғай байланыс орталығы);
      2) ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган;
      3) мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган;
      4) орталық мемлекеттік органдар;
      5) халыққа қызмет көрсету орталықтары;
      6) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – жергілікті атқарушы органдар);
      7) өзге де көрсетілетін қызметті берушілер.

2. Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттік органдармен, жергілікті атқарушы органдармен, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі

      3. Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша ақпарат (бұдан әрі – ақпарат) беру жөніндегі функцияларды жүзеге асырады, ол Бірыңғай байланыс орталығының консультация беруі үшін қабылданған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша ұсынылады.
      Бірыңғай байланыс орталығына мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша консультация беру үшін қабылдау «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне (бұдан әрі - Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі) енгізілгеннен және мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілгеннен кейін жүзеге асырылады.
      4. Бірыңғай байланыс орталығы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне енгізілгеннен және мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілгеннен кейін, үш жұмыс күн ішінде орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдарға мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының жауапты қызметкерлерін оқытуды өткізу және осы Қағидаларға 1-қосымшадағы нысанға сәйкес ақпаратты ұсыну туралы электрондық түрде сұрау салуды жіберіледі.
      5. Бірыңғай байланыс орталығының сұрау салуын алған сәттен бастап, орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар үш жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс орталығына ақпаратты ұсынуға және оқытуды жүргізуге жауапты тұлғаны (бұдан әрі – жауапты тұлға) тағайындайды, ол тағайындалған сәттен бастап бес жұмыс күнінен аспайтын мерзімде Бірыңғай байланыс орталығына қажетті ақпаратты электрондық түрде ұсынады.
      Алынған ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының қызметкері Бірыңғай байланыс орталығының деректер қорына енгізеді.
      6. Ұсынылған ақпаратқа өзгерістер мен толықтырулар енгізілген жағдайда, жауапты тұлға өзгерістер мен толықтырулар енгізілген күннен бастап бес жұмыс күн ішінде жұмыс тәртібінде ұсынылған ақпаратты өзектілендіреді және Бірыңғай байланыс орталығына жібереді.
      7. Жауапты тұлғаларды ауыстырған жағдайда, орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар бес жұмыс күні ішінде Бірыңғай байланыс орталығына еркін нысанда тиісті хабарлама жібереді және жауапты тұлғалар туралы жаңа мәліметтерді ұсынады.
      8. Бірыңғай байланыс орталығына осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген ақпаратты ұсынғаннан кейін он жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде жауапты тұлға мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығының жауапты қызметкерін оқытуды жүргізеді. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі бойынша сұрақтар туындаған жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығының жауапты қызметкері оқыту жүргізілгенге дейін жауапты тұлғаның электрондық поштасына туындаған сұрақтар тізімін жібереді. Оқыту аяқталғаннан кейін Бірыңғай байланыс орталығының және орталық мемлекеттік органдардың немесе жергілікті атқарушы органдардың уәкілетті өкілдері қол қоятын Бірыңғай байланыс орталығымен консультация беру үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті қабылдау хаттамасы (бұдан әрі – хаттама) жасалады.
      9. Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларға хаттамаға қол қойылған сәттен бастап бес жұмыс күні өткен соң ұсына бастайды.
      10. Өз функцияларын іске асыру кезінде Бірыңғай байланыс орталығы қажетті ақпарат пен түсініктемелер алу үшін өзара іс-қимылға қатысушыларға жүгінеді.
      11. Көрсетілетін қызметтерді алушылардың сұрау салуларын қанағаттандыру үшін бұрын ұсынылған ақпарат жеткіліксіз болған жағдайда, орталық мемлекеттік органдар мен жергілікті атқарушы органдар:
      1) мемлекеттік құпиялардыкоммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияларды құрайтын ақпаратты қоспағанда, Бірыңғай байланыс орталығына оның сұрау салулары бойынша Бірыңғай байланыс орталығының қызметіне қажетті ақпаратты ұсынады;
      2) Бірыңғай байланыс орталығына өз функцияларын іске асыру кезінде қажет болуы мүмкін көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша Бірыңғай байланыс орталығының жауапты қызметкеріне ауызша консультациялар, телефон арқылы түсініктемелер беру және жұмыс тәртібінде қосымша ақпарат ұсыну арқылы Бірыңғай байланыс орталығына оның өз функцияларын жүзеге асыруға жәрдемдеседі.
      Орталық мемлекеттік органдармен немесе жергілікті атқарушы органдармен келісім бойынша Бірыңғай байланыс орталығының мамандары көрсетілетін қызмет берушіге, мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібімен танысу мақсатында халыққа қызмет көрсету орталығына барады.
      12. Белгілі бір орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар бір ай ішінде бірнеше рет Бірыңғай байланыс орталығына көрсетілетін мемлекеттік қызметтер жөніндегі қажетті ақпаратты беруден бас тартқан жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығы растайтын құжаттар мен материалдарды қоса берумен, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ақпаратты ұсынудан бас тарту туралы үш жұмыс күн ішінде хабарлайды.
      13. Бірыңғай байланыс орталығы көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы тиісті ақпараттандыру үшін көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – Мониторинг АЖ) мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізеді.
      Көрсетілетін қызметті берушілердің ақпаратты Мониторинг АЖ-ға енгізу тәртібі Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2013 жылғы 14 маусымдағы № 452 бұйрығымен (нормативтік-құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8555 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізу қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.
      14. Бірыңғай байланыс орталығы ай сайын келесі айдың бесінші күніне қарай мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға, сондай-ақ мемлекеттік қызметтерді ұсынатын орталық мемлекеттік органға және жергілікті атқарушы органға жазбаша (электрондық) түрде осы Қағидаларға 2-қосымшадағы нысанға сәйкес талдамалық есеп береді.
      15. Бірыңғай байланыс орталығы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның жазбаша сұрау салуы бойынша Бірыңғай байланыс орталығының орталық мемлекеттiк органдармен және жергiлiктi атқарушы органдармен, халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және көрсетілетін қызметті берушілермен ақпарат алмасу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлерін оқытуды жүргізеді.
      16. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға ішкі бақылау аясында орталық мемлекеттік органдар немесе жергілікті атқарушы органдар ұсынатын есептік ақпарат пен Бірыңғай байланыс орталығы ұсынатын есептік ақпарат арасында алшақтықтар туындаған жағдайда, Бірыңғай байланыс орталығы алшақтықтың әр жағдайы бойынша түсіндірме ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға дереу ұсынады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету
мәселелері жөніндегі бірыңғай
байланыс орталығының орталық
мемлекеттік органдармен,   
облыстардың, республикалық маңызы
бар қалалардың, астананың,  
аудандардың, облыстық маңызы бар
қалалардың жергілікті атқарушы
органдарымен, қаладағы аудандардың,
аудандық маңызы бар қалалардың,
кенттердің, ауылдардың, ауылдық
округтердің әкімдерімен, сондай-ақ
көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл қағидаларына
1-қосымша          

Нысан

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат беру тұралы сұрау салу

Р/с

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің тізілімдегі №

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (оның деректемелерін көрсете отырып)

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (оның деректемелерін көрсете отырып)

Нормативтік құқықтық актілердің өзгерістері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат орналасқан интернет-ресурс

Жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы

Жауапты тұлғаның байланыс телефондары, электрондық пошта мекенжайы

1

2

3

4

5

6

7

8

9










Жауапты орындаушының Т.А.Ә.
Күні: 20__ ж. «___» ______

Мемлекеттік қызметтер көрсету
мәселелері жөніндегі бірыңғай
байланыс орталығының орталық
мемлекеттік органдармен,   
облыстардың, республикалық маңызы
бар қалалардың, астананың,  
аудандардың, облыстық маңызы бар
қалалардың жергілікті атқарушы
органдарымен, қаладағы аудандардың,
аудандық маңызы бар қалалардың,
кенттердің, ауылдардың, ауылдық
округтердің әкімдерімен, сондай-ақ
көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл қағидаларына
2-қосымша          

Нысан

Талдамалық есеп

Р/с

Шағымның және өтініштің келіп түскен күні мен уақыты

Форумқа жауапты тұлғаның Т.А.Ж.

Өңір

Өтініш берушінің Т.А.Ж.

Өтініш сипаты

Шағымның және өтініштің мазмұны

Қолданған шаралар, сұрау салу №

Мемлекеттік қызметтің стандартын бұзу

Қызметкерлердің іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне)

1

2

3

4

5

6

7

8

9










Об утверждении Правил взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями

Приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 18 февраля 2015 года № 130. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 марта 2015 года № 10504. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 января 2016 года № 81

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 26.01.2016 № 81 (порядок введения в действие см. п. 5).

      В соответствии с подпунктом 10) статьи 9 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями.
      2. Комитету связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Сарсенов С.С.) обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему «Әділет» республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан»;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Жумагалиева А.К.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий                                      Ж. Касымбек
      обязанности Министра
      по инвестициям и развитию
      Республики Казахстан      

Утверждены         
приказом исполняющего    
обязанности Министра    
по инвестициям и развитию 
Республики Казахстан    
от 18 февраля 2015 года № 130

Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам
оказания государственных услуг с центральными государственными
органами, местными исполнительными органами областей, городов
республиканского значения, столицы, районов, городов областного
значения, акимами районов в городе, городов районного значения,
поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 10) статьи 9 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» и определяют порядок взаимодействия Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг с центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимами районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов, а также услугодателями.
      2. Участники взаимодействия:
      1) Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг (далее – Единый контакт центр);
      2) уполномоченный орган в сфере информатизации;
      3) уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг;
      4) центральные государственные органы;
      5) центры обслуживания населения;
      6) местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимы районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов (далее – местные исполнительные органы);
      7) иные услугодатели.

2. Порядок взаимодействия Единого контакт-центра с центральными
государственными органами, местными исполнительными органами,
а также услугодателями

      3. Единый контакт-центр осуществляет функции по предоставлению услугополучателям информации по вопросам оказания государственных услуг (далее - информация), которая представляется по государственным услугам, принятым для консультирования Единым контакт-центром.
      Принятие для консультирования государственной услуги в Единый контакт-центр осуществляется после внесения государственной услуги в Реестр государственных услуг, утвержденный Постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 сентября 2013 года № 983 «Об утверждении реестра государственных услуг» (далее - Реестр государственных услуг), и утверждения стандарта государственной услуги.
      4. Единый контакт-центр после внесения государственной услуги в  Реестр государственных услуг и утверждения стандарта государственной услуги в течение трех рабочих направляет в центральные государственные органы или местные исполнительные органы запрос в электронном виде о представлении информации по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам и проведения обучения ответственных сотрудников Единого контакт-центра по вопросам оказания государственной услуги.
      5. С момента получения запроса Единого контакт-центра центральные государственные органы или местные исполнительные органы в течение трех рабочих дней назначают ответственное лицо за представление информации в Единый контакт-центр и проведение обучения (далее - ответственное лицо), который в срок не более пяти рабочих дней с момента назначения представляет требуемую информацию в Единый контакт-центр в электронном виде.
      Полученная информация вносится сотрудником Единого контакт-центра в базу данных Единого контакт-центра.
      6. В случаях внесения изменений и дополнений в представленную информацию, ответственное лицо актуализирует представленную информацию в рабочем порядке в течение пяти рабочих дней с даты внесения изменений и дополнений и направляет в Единый контакт-центр.
      7. В случаях замены ответственных лиц, центральные государственные органы и местные исполнительные органы в течение пяти рабочих дней направляют в Единый контакт-центр соответствующее уведомление в произвольной форме и представляют новые сведения об ответственных лицах.
      8. В срок не позднее десяти рабочих дней после представления в Единый контакт центр информации, указанной в пункте 5 настоящих Правил, ответственное лицо проводит обучение ответственного сотрудника Единого контакт-центра по вопросам оказания государственной услуги. При наличии вопросов по порядку оказания государственной услуги, ответственный сотрудник Единого контакт-центра до проведения обучения направляет на электронную почту ответственного лица список имеющихся вопросов. По окончании обучения составляется протокол принятия Единым контакт-центром государственной услуги для консультирования (далее – протокол), подписываемый уполномоченными представителями Единого контакт-центра и центральных государственных органов или местных исполнительных органов.
      9. Информацию о порядке оказания государственной услуги Единый контакт-центр начинает представлять услугополучателям по истечении пяти рабочих дней с момента подписания протокола.
      10. При реализации своих функций Единый контакт-центр обращается к участникам взаимодействия для получения необходимой информации и разъяснений.
      11. Центральные государственные органы и местные исполнительные органы в случае недостаточности ранее представленной информации для удовлетворения запросов услугополучателей:
      1) представляют в Единый контакт-центр по его запросам необходимую для деятельности Единого контакт-центра информацию, за исключением информации, составляющей государственные секретыкоммерческую и иную охраняемую законом тайну;
      2) содействуют Единому контакт-центру в осуществлении им своих функций путем предоставления устных консультаций, разъяснений по телефону и представления в рабочем порядке ответственному сотруднику Единого контакт-центра дополнительной информации по оказываемым государственным услугам, которая необходима Единому контакт-центру при реализации своих функций.
      По согласованию с центральными государственными органами или местными исполнительными органами специалисты Единого контакт-центра посещают услугодателей, центры обслуживания населения с целью ознакомления с порядком оказания государственных услуг.
      12. В случае неоднократного отказа в течение месяца одними и теми же центральными государственными органами или местными исполнительными органами в представлении Единому контакт-центру необходимой информации по оказываемым государственным услугам, Единый контакт-центр в течение трех рабочих дней информирует об отказе в представлении информации уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг с приложением подтверждающих материалов и документов.
      13. Для надлежащего информирования Единым контакт-центром услугополучателей о стадии оказания государственной услуги услугодатели вносят данные о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг (далее - ИС Мониторинг).
      Порядок внесения услугодателями данных в ИС Мониторинг осуществляется согласно Правилам внесения данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги, утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 452 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8555).
      14. Единый контакт-центр ежемесячно к пятому числу следующего месяца представляет в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, а также в центральный государственный орган и местный исполнительный орган, предоставляющий государственные услуги, аналитический отчет в письменном (электронном) виде по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.
      15. Единый контакт-центр по письменному запросу уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг проводит обучение сотрудников уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг по вопросам информационного обмена Единого контакт-центра с центральными государственными органами и местными исполнительными органами, центрами обслуживания населения и услугодателями.
      16. В случае возникновения расхождений между отчетной информацией, представляемой в рамках внутреннего контроля центральными государственными органами или местными исполнительными органами, и отчетной информацией, представляемой Единым контакт-центром в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, Единый контакт-центр незамедлительно представляет пояснительную информацию по каждому случаю расхождения в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Приложение 1              
к Правилам взаимодействия Единого   
контакт-центра по вопросам оказания  
государственных услуг с центральными
государственными органами, местными 
исполнительными органами областей, 
городов республиканского значения,  
столицы, районов, городов областного 
значения, акимами районов в городе, 
      городов районного значения, поселков, 
сел, сельских округов, а также услугодателями

Форма

Запрос о предоставлении информации о государственной услуге

№ п/п

№ государственной услуги в реестре

Наименование государственной услуги

Стандарт государственной услуги (с указанием его реквизитов)

Регламент государственной услуги (с указанием его реквизитов)

Изменения нормативных правовых актов

Интернет-ресурс, на котором размещена информация о государственной услуге

Фамилия, имя, отчество, должность ответственного лица

Контактные телефоны, адрес электронной почты ответственного лица

1

2

3

4

5

6

7

8

9










      Ф.И.О. ответственного исполнителя
      Дата: « __ »________ 20__г.

Приложение 2              
к Правилам взаимодействия Единого   
контакт-центра по вопросам оказания  
государственных услуг с центральными
государственными органами, местными 
исполнительными органами областей, 
городов республиканского значения,  
столицы, районов, городов областного 
значения, акимами районов в городе, 
      городов районного значения, поселков, 
сел, сельских округов, а также услугодателями

Форма

Аналитический отчет

№ п/п

Дата и время поступления жалобы и обращения

Ф.И.О ответственного за форум

Регион

Ф.И.О. заявителя

Характер обращения

Содержание жалобы и обращения

Принятые меры, № запроса

Нарушение стандарта государственной услуги

Действие (бездействие) работников

1

2

3

4

5

6

7

8

9