Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында жолаушылардың, азаматтардың болуы және объектілерді орналастыру, оларда жұмыс жүргізу, теміржолдар арқылы жүріп өту және өту қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 83 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 26 наурызда № 10534 тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-17) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында жолаушылардың, азаматтардың болуы және объектілерді орналастыру, оларда жұмыс жүргізу, теміржолдар арқылы жүріп өту және өту қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестиңиялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың заңнамамен белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден кейін күнтізбелік он күн ішінде бұйрықтың көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметті ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Ж.М. Қасымбекке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрі

Ә. Исекешев

"КЕЛІСІЛГЕН":


Қазақстан Республикасының


Ішкі істер министрі


____________Қасымов


2015 жылғы 10 ақпан



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 30 қаңтардағы
№ 83 бұйрығымен
бекітілген

Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында жолаушылардың, азаматтардың болуы және объектілерді орналастыру, оларда жұмыс жүргізу, теміржолдар арқылы жүріп өту және өту қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында жолаушылардың, азаматтардың болуы және объектілерді орналастыру, оларда жұмыс жүргізу, теміржолдар арқылы жүріп өту және өту қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында жолаушылардың, азаматтардың болуы және объектілерді орналастыру, оларда жұмыс жүргізу, теміржолдар арқылы жүріп өту және өту тәртібін, сондай-ақ теміржол көлігінің жолаушыларының және азаматтардың қауіптілігі жоғары аймақтарда болуы және теміржолдар арқылы жүріп өту кезіндегі қауіпсіздігі шараларын айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар қолданылады:

      1) жаяу жүргіншілер төсемі - "Жолдар арқылы өту" көрсеткішімен белгіленген және теміржолдар арқылы жаяу жүргіншілердің қозғалуы үшін бөлінген теміржолдар учаскесі;

      2) теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймағы - теміржолдар, теміржол станцияларының, вокзалдардың аумақтары, тасымал процесімен байланысты теміржол көлігі ұйымдарының өзге де объектілері;

      3) теміржол өткелі – теміржол көлігіндегі жылжымалы құрамын және көлік құралдарын өткізу жағдайы қауіпсіздігін қамтамасыз ететін, құрылғылармен жабдықталған, автомобиль жолдарының теміржол жолдарымен бір деңгейде қиылысуы.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Қағидалар қызметі теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында объектілерді орналастырумен және оларда жұмыстар жүргізумен байланысты жеке және заңды тұлғаларға, теміржол көлігінің қызметтерін пайдаланатын жолаушыларға, және қауіптілігі жоғары аймақтарда тұратын азаматтарға қолданылады.

      4. Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарының шекаралары Қазақстан Республикасының құрылыс нормаларына және қағидаларына сәйкес айқындалады.

2. Қауіптілігі жоғары аймақтарда жолаушылардың және азаматтардың болуы, теміржолдар арқылы жүріп өтуі және өту тәртібі

      5. Поездың келуін күту теміржол станциясының, вокзалдың (күту залдары, балалы жолаушыларға арналған бөлмелері, демалыс бөлмелері, сауда және қоғамдық тамақтандыру пункттері) арнайы белгіленген орындарында жүзеге асырылады.

      6. Жолаушылардың вагондарға отыруы (түсуі) поезд толық тоқтағаннан кейін жүргізіледі.

      7. Жолаушылардың вагондардан шығуы мен отыруы перрон немесе отырғызу платформасы жағынан жүргізіледі. Кәмелетке толмаған балалар вокзал аумағында ересектердің қарауында болады.

      8. Қауіптілігі жоғары аймақтарда:

      1) балаларды жолаушылар платформасында (перронда) қараусыз қалдыруға, әртүрлі қимыл ойындарын ұйымдастыруға;

      2) қол жүгімен, багажбен, өзге де заттармен вокзал ғимаратына/ғимаратынан перрондарға, отырғызу платформаларына, жаяу жүргіншілер көпірлеріне, төсемдерге, туннельдерге өтетін жолдарды бөгеуге;

      3) вагондардың төбесіне, есігінің баспалдақтарына, өту алаңдарына отыруға; поезд жүріп келе жатқанда поезға отыруға және түсуге, поезд жүріп келе жатқанда вагон терезелерінен және тамбурлардың есіктерінен үңіліп қарауға;

      4) ілме басқыштар мен өту алаңдарында және теміржол көлігінің баспалдақтары мен басқа да сыртқы бөліктерінде тұруға, жүріп келе жатқан поезд вагондарының есіктерін ашуға, қала маңына қатынайтын поездардың автоматтық есіктерінің ашылып-жабылуына бөгет жасауға;

      5) арнайы рұқсатсыз жүк поездарында жүруіне;

      6) жолаушы платформасы арқылы келе жатқан немесе жөнеліп бара жатқан поезд вагонының жанында жүгіруге, сондай-ақ тоқтаусыз өтіп бара жатқан поездың қозғалысы кезінде платформаның шетінен екі метрден кем қашықтықта болуға; поезд толық тоқтамай вагонға жақындауға; билетсіз жүк тасымалы мен жолаушы тасымалын жүргізуге;

      7) поезды қажетсіз, өз еркімен тоқтатуға;

      8) жылжымалы құрам толық тоқтағанға дейін және есік ашылғанға дейін сары шектеу сызығының артында болуға;

      9) жылжымалы құрам астынан өтуге;

      10) жолда жолаушылар платформасынан секіруге;

      11) электрлендірілген учаскелерде тіректерге көтерілуге, сондай-ақ тіректен рельске баратын төменге жанасуға, жерде жатқан электр сымына сегіз метрден жақындауға;

      12) жылжымалы құрам вагондарының тұтқаларына жабысуға;

      13) жолаушылар платформаларында (перрондарда) теміржол көлігі қозғалысының бұзылуын тудыруы мүмкін заттарды төсеуге, лақтыруға, қалдыруға жол берілмейді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Теміржолдардан тек белгіленген орындардарда, жаяу жүргіншілер көпірлері, туннельдері, теміржол өткелдері арқылы ғана өтуге рұқсат беріледі. Көпірлері мен туннельдері жоқ станцияларда теміржолдардан жаяу жүргіншілер төсемдері арқылы өтуге рұқсат етіледі.

      10. Азаматтар жаяу жүргіншілер төсемі бойынша теміржолдан өтер алдында жүріп келе жатқан теміржол көлігінің болмауына көз жеткізуі қажет. Теміржол көлігі жақындаған кезде тоқтауы және оны өткізуі қажет.

      11. Теміржол өткеліне жақындаған кезде азаматтар жарық және дыбыс дабылын, сондай-ақ шлагбаумның орналасу жағдайын байқайды. Жолдарды кесіп өту ашық шлагбаум кезінде жүріп келе жатқан теміржол көлігі болмағанда жүзеге асырылады.

      12. Теміржолдар арқылы жүріп өту және өту аймақтарында:

      1) теміржол бойымен шеткі рельске бес метрден жақын жерден өтуге;

      2) жаяу жүргіншілердің өтуі үшін жабдықталмаған жолдармен теміржол көпірлері мен туннельдері арқылы өтуге;

      3) теміржолдар арқылы жүруге; жақын келе жатқан поездың алдынан, егер оған дейінгі қашықтық 400 метрден кем болса, теміржолдар арқылы өтуге; бір бағыт поезд өткеннен кейін, қарсы бағыттағы поезд жүрісі болмауына көзі жетпей, көпжолды учаскелер арқылы өтуге;

      4) шлагбаум жабық тұрған немесе өткелдің дабыл бағдар шамы қызыл белгісін көрсеткен кезде теміржол өткелдерінен өтуге; теміржол өткеліндегі жабық тұрған шлагбаумның астына түсуге, сондай-ақ шлагбаум жабыла бастаған кезде өткелге шығуға; бағыттамалы бұрмалар бойынша жолдардан өтуге; станциялар мен екі аралықтарда вагондардың астына кіруге және жолдан өту үшін авто тіркеуден асып түсуге;

      5) электрлендірілген учаскелерде тіректерге шығуға, сондай-ақ тіректен рельске дейінгі еңістерге жанасуға; жерде жатқан электр сымына сегіз метрден жақын қашықтыққа жақындауға;

      6) рельстерге тұруға немесе отыруға, үшкір және рамалық рельс немесе бағыттамалы бұрмалардың жылжымалы өзектерінің айқаспасы бар науа арасында тұруға;

      7) теміржол көлігі қозғалысының бұзылуын тудыратын заттарды теміржолдарға қоюға, тастауға, қалдыруға жол берілмейді.

3. Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында объектілерді орналастыру және жұмыстар жүргізу тәртібі

      13. Қауіптілігі жоғары аймақтарында объектілерді орналастыру және жұмыстар жүргізу Ұлттық инфрақұрылым операторы беретін жазбаша рұқсат негізінде жүргізіледі.

      14. Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында объектілерді орналастыруға жұмыстар жүргізуге рұқсат алу үшін Ұлттық инфрақұрылым операторына мынадай құжаттар ұсынылады:

      1) еркін нысандағы жазбаша өтініш;

      2) "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіпте әзірленген және бекітілген жобалық құжаттама;

      3) жұмыстар жүргізу кезінде теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймағында зақым келтірілген элементтерді қалпына келтіру туралы міндеттеме;

      4) жұмыстарды жүргізу қоршаулар мен орындарды қою схемасы;

      5) жұмыстарды жүргізудің күнтізбелік кестесі.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      15. Өтініш осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген құжаттар келіп түскен күннен бастап жеті жұмыс күннің ішінде қаралады. Көрсетілген мерзімнен кейін дәлелді жауап беріледі. Осы Қағидалардың 14-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбау қауіптілігі жоғары аймағында объектіні орналастыруға және жұмыстар жүргізуге рұқсат беруден бас тартуға негіз болып табылады.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Авариялық-қалпына келтіру жұмыстары Ұлттық инфрақұрылым операторы өкілінің қатысуымен кейіннен рұқсат беруімен орындалады.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 01.06.2023 № 401 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Теміржол көлігінің жоғары қауіптілік аймақтарында жұмыстарды жүргізу теміржол көлігіндегі қозғалыс қауіпсіздігін төмендетпеуі, теміржол көлігі қозғалысында үзілістердің пайда болуына әкелмеуі тиіс.

      18. Теміржолдардың электр беру және байланыс желілерімен, мұнай құбырларымен, газ құбырларымен, автомобиль жолдарымен және басқа да жер үсті және жер асты құрылғыларымен қиылысуына тиісті мемлекеттік органның келісімінен кейін жол беріледі. Теміржолдардың жер үсті және жер асты құрылыстармен қиылысуы осы құрылыстарды жобалау мен орналастырудың нормативтік-техникалық актілерінің тиісті талаптарын сақтай отырып орындалуы тиіс.

      19. Теміржол көлігінің қауіптілігі жоғары аймақтарында мал жайылымына жол берілмейді.

      20. Қауіптілігі жоғары аймақтарға өрттерді, аварияларды және басқа да табиғат апаттарын жою үшін өрт сөндірушілердің және авариялық-құтқару командаларының жауынгерлік есептері жедел және шұғыл медициналық көмек бригадалары кедергісіз жіберіледі.

Об утверждении Правил нахождения пассажиров, граждан и размещения объектов в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта, проведения в них работ, проезда и перехода через железнодорожные пути

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 83. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 марта 2015 года № 10534.

      В соответствии с подпунктом 34-17) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила нахождения пассажиров, граждан и размещения объектов в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта, проведения в них работ, проезда и перехода через железнодорожные пути.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление копии приказа на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовую систему "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Касымбек Ж.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр

      по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАНО":

      Министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      ___________К. Касымов

      10 февраля 2015 год

  Утверждены
Приказом Министра по
инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 30 января 2015 года № 83

Правила
нахождения пассажиров, граждан и размещения объектов в
зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта,
проведения в них работ, проезда и перехода через
железнодорожные пути
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила нахождения пассажиров, граждан и размещения объектов в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта, проведения в них работ, проезда и перехода через железнодорожные пути (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О железнодорожном транспорте", определяют порядок нахождения пассажиров, граждан и размещения объектов в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта, проведения в них работ, проезда и перехода через железнодорожные пути, а также меры безопасности пассажиров железнодорожного транспорта и граждан при нахождении в зонах повышенной опасности и переходе, проезде через железнодорожные пути.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В Правилах применяются следующие основные понятия:

      1) пешеходный настил - участок железнодорожных путей, обозначенный указателями "Переход через пути" и выделенный для движения пешеходов через железнодорожные пути;

      2) зона повышенной опасности железнодорожного транспорта - железнодорожные пути, территории железнодорожных станций, вокзалов, иные объекты организаций железнодорожного транспорта, связанные с перевозочным процессом;

      3) железнодорожный переезд - пересечение в одном уровне автомобильной дороги с железнодорожными путями, оборудованное устройствами, обеспечивающими безопасные условия пропуска подвижного состава железнодорожного транспорта и транспортных средств.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Правила распространяются на физических и юридических лиц, деятельность которых связана с размещением объектов в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта и проведением в них работ, пассажиров, пользующихся услугами железнодорожного транспорта, и граждан, находящихся в зонах повышенной опасности.

      4. Границы зон повышенной опасности железнодорожного транспорта определяются в соответствии со строительными нормами и правилами Республики Казахстан.

2. Порядок нахождения пассажиров и граждан в зонах повышенной
опасности, проезда и перехода через железнодорожные пути

      5. Ожидание прибытия поезда осуществляется в специально установленных местах железнодорожной станции, вокзала (залы ожидания, комнаты для пассажиров с детьми, комнаты для отдыха, пункты торговли и общественного питания).

      6. Посадка (высадка) пассажиров в вагоны производится после полной остановки поезда.

      7. Выход пассажиров из вагонов и посадка в них производится со стороны перрона или посадочной платформы. Несовершеннолетние лица находятся на территории вокзала под присмотром взрослых.

      8. В зонах повышенной опасности не допускается:

      1) оставлять детей без присмотра, находясь на пассажирской платформе (перроне), устраивать различные подвижные игры;

      2) загораживать ручной кладью, багажом иными предметами проходы в/из здания вокзала, на перроны, посадочные платформы, пешеходные мосты, настилы, тоннели;

      3) садиться на крышу, подножки, переходные площадки вагонов; садиться или не высаживаться на ходу поезда, высовываться из окон вагонов и дверей тамбуров на ходу поезда;

      4) стоять на подножках и переходных площадках, лестницах и других наружных частях железнодорожного транспорта, открывать двери вагонов на ходу поезда, не задерживать открытие и закрытие автоматических дверей пригородных поездов;

      5) проезжать в грузовых поездах без специального разрешения;

      6) бежать по пассажирской платформе рядом с вагоном прибывающего или уходящего поезда, а также не находиться ближе двух метров от края платформы во время прохождения поезда без остановки; подходить к вагону до полной остановки поезда; осуществлять безбилетный провоз пассажиров и грузобагажа;

      7) останавливать самовольно без надобности поезд;

      8) находиться за желтой ограничительной линией до полной остановки подвижного состава и открытия дверей;

      9) проходить под подвижным составом;

      10) прыгать с пассажирской платформы на пути;

      11) на электрифицированных участках подниматься на опоры, а также прикасаться к спускам, идущим от опоры к рельсу, приближаться к лежащему на земле электропроводу на расстояние ближе восьми метров;

      12) цепляться за поручни вагонов движущегося состава;

      13) подкладывать, бросать, оставлять на пассажирских платформах (перронах) предметы, которые могут вызвать нарушение движения железнодорожного транспорта.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Переход через железнодорожные пути разрешается только в установленных местах по пешеходным мостам, через тоннели, железнодорожные переезды. На станциях, где мостов и тоннелей нет, разрешается переходить железнодорожные пути по пешеходным настилам.

      10. Граждане перед переходом железнодорожного пути по пешеходному настилу должны убедиться в отсутствии движущегося железнодорожного транспорта. При приближении железнодорожного транспорта следует остановиться и пропустить его.

      11. Подходя к железнодорожному переезду, граждане следят за световой и звуковой сигнализацией, а также положением шлагбаума. Переход путей осуществляется при открытом шлагбауме в отсутствие движущегося железнодорожного транспорта.

      12. В зонах проезда и перехода через железнодорожные пути не допускается:

      1) проходить вдоль железнодорожного пути ближе пяти метров от крайнего рельса;

      2) проходить по железнодорожным мостам и тоннелям, не оборудованным дорожками для прохода пешеходов;

      3) ходить по железнодорожным путям; переходить через железнодорожные пути перед близко идущим поездом, если расстояние до него менее четырехсот метров; переходить через многопутные участки сразу же после прохода поезда одного направления, не убедившись в отсутствии следования поезда встречного направления;

      4) переходить железнодорожные переезды при закрытом шлагбауме или показании красного сигнала светофора переездной сигнализации; подлезать под закрытый шлагбаум на железнодорожном переезде, а также выходить на переезд, когда шлагбаум начинает закрываться; переходить пути по стрелочным переводам; на станциях и перегонах подлезать под вагоны и перелезать через автосцепки для прохода через путь;

      5) на электрифицированных участках не подниматься на опоры, а также прикасаться к спускам, идущим от опоры к рельсу; приближаться к лежащему на земле электропроводу на расстояние ближе восьми метров;

      6) становиться или садиться на рельсы, становиться между остряком и рамным рельсом или желоба с крестовинами подвижных сердечников стрелочных переводов;

      7) подкладывать, не сбрасывать, не оставлять на железнодорожных путях предметов, которые могут вызвать нарушение движения железнодорожного транспорта.

3. Порядок размещения объектов и проведения работ в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта

      13. Размещение объектов и проведение в зонах повышенной опасности работ производится на основании письменного разрешения, выдаваемого Национальным оператором инфраструктуры.

      14. Для получения разрешения на размещение объектов и проведение работ в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта Национальному оператору инфраструктуры представляются следующие документы:

      1) письменное заявление в произвольной форме;

      2) проектная документация, разработанная и утвержденная в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан";

      3) обязательство о восстановлении поврежденных элементов зоны повышенной опасности железнодорожного транспорта при проведении работ;

      4) схема расстановки ограждений и мест производства работ;

      5) календарный график производства работ.

      Сноска. Пункт 14 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. Заявление рассматривается в течение семи рабочих дней с даты получения документов, указанных в пункте 14 настоящих Правил. После указанного срока дается мотивированный ответ. Непредставление документов, указанных в пункте 14 настоящих Правил, является основанием для отказа в выдаче разрешения на размещение объекта и проведение работ в зоне повышенной опасности.

      Сноска. Пункт 15 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Аварийно-восстановительные работы выполняются с участием представителя Национального оператора инфраструктуры с последующей выдачей разрешения.

      Сноска. Пункт 16 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 01.06.2023 № 401 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Проведение работ в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта не должно снижать безопасность движения на железнодорожном транспорте, приводить к возникновению перерывов в движении железнодорожного транспорта.

      18. Пересечения железнодорожных путей с линиями электропередачи и связи, нефтепроводами, газопроводами, автомобильными дорогами и другими наземными и подземными устройствами допускаются после согласования с соответствующим государственным органом. Пересечения железнодорожных путей с наземными и подземными сооружениями должны быть выполнены с соблюдением соответствующих требований нормативно-технических актов по проектированию и устройству этих сооружений.

      19. Не допускается выпас скота в зонах повышенной опасности железнодорожного транспорта.

      20. Беспрепятственно пропускаются в зону повышенной опасности боевые расчеты пожарных и аварийно-спасательных команд для ликвидации пожаров, аварий и других стихийных бедствий, бригады скорой и неотложной медицинской помощи.