Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 276 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 5 маусымда № 11283 тіркелді.

      "Магистральдық құбыр туралы" Қазақстан Республикасы Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Энергетика министрінің 27.02.2023 № 88 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Мұнай өнеркәсібін дамыту департаменті Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өтуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгенінен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жолдануын;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтын 2) және 3)-тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр

В. Школьник

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Инвестициялар және даму министрі

      _____________________ Ә. Исекешев

      2015 жылғы 6 мамыр

      "КЕЛІСІЛДI"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрі

      _____________________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 11 мамыр

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2015 жылғы 8 сәуірдегі
№ 276 бұйрығымен
бекітілген

Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – ҚР Энергетика министрінің 20.12.2024 № 477 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Магистральдық құбыр туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 6-бабының 7) тармақшасына сәйкес әзірленді және мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен тасымалдау графигін қалыптастыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) графиктен үзінді көшірмелер – жөнелтушілерге, операторға, мұнай тасымалдау ұйымдарына, мұнай өнімдерін өндірушіге және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетіне (бұдан әрі – Комитет) жөнелтушілер магистральдық мұнай құбыр саласындағы уәкілетті органның ақпараттық жүйесі арқылы мұнай тасымалдауға қағаз және электрондық түрде ай сайын уәкілетті орган жіберетін ақпарат;

      2) мұнай жөнелтуші (бұдан әрі – жөнелтуші) – мұнай өндіруші болып табылатын тұлға немесе оны заңды негіздерде сатып алған тұлға не олар уәкілеттік берген, мұнайды тасымалдау жөніндегі қызметтерді ұсынуға арналған шарт негізінде магистральдық құбырмен тасымалдау үшін мұнайды ұсынатын тұлға;

      3) Қазақстан Республикасының ішкі қажеттіліктері – Қазақстан Республикасының аумағында тұтыну үшін қажетті мұнай көлемі;

      4) магистральдық мұнай құбыры – мұнайды қауіпсіз тасымалдауды қамтамасыз ететін желілік бөліктен және объектілерден тұратын, техникалық регламенттер мен ұлттық стандарттар талаптарына сәйкес келетін бірыңғай өндірістік-технологиялық кешен;

      5) мұнайды тасымалдау графигі – уәкілетті орган бекіткен мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен және (немесе) басқа көлік түрімен тасымалдау графигі;

      6) мұнай тасымалдаушы ұйым – мұнайды тасымалдау жөніндегі қызметтерді көрсететін магистральдық құбырдың және (немесе) басқа көлік түрінің меншік иесі;

      7) оператор – мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдауды және (немесе) оны пайдалануды жүзеге асыратын магистральдық мұнай құбырының меншік иесі немесе магистральдық мұнай құбырына өзге де заңды негізде иелік ететін заңды тұлға не олар уәкілеттік берген, операторлық қызметтер көрсететін ұйым;

      8) тасымалдауға арналған өтiнiм (бұдан әрі – өтiнiм) – осы Қағидаларға қосымша сәйкес нысаны бойынша уәкілетті органға қағаз және (немесе) электрондық түрде ақпараттық жүйе арқылы жіберілетін мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдауға арналған өтінім (айлық);

      9) уәкілетті орган – магистральдық құбыр саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      10) магистральдық мұнай құбыр саласындағы уәкілетті органның ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) – мұнайды магистральдық мұнай құбыры арқылы тасымалдау графигін әзірлеу үшін ақпаратты жинауға, сақтауға, талдауға және өңдеуге арналған мұнайды жеткізуді басқару бойынша магистральдық мұнай құбыр саласындағы уәкілетті органның жүйесі.

2-тарау. Мұнайды магистральдық мұнай құбырымен тасымалдау графигін қалыптастыру тәртібі

      3. Мұнайды магистральдық мұнай құбыры арқылы тасымалдау графигі (бұдан әрі – график) магистральдық мұнай құбырының меншік иесінің Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес негіздерде не магистральдық мұнай құбырына өзге де заңды негізде иелік ететін тұлғаның немесе олардың атынан осындай қызметтер көрсетуге уәкілетті оператордың және жөнелтушінің арасындағы тиісті шарттар ескеріле отырып әзірленеді.

      4. Графикті әзірлеу кезінде мынадай факторлар:

      "Мұнай өнiмдерiнiң жекелеген түрлерiн өндiрудi және олардың айналымын мемлекеттiк реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 18-бабына сәйкес уәкілетті органы айқындайтын көлемдердегі Қазақстан Республикасының ішкі қажеттіліктері;

      магистральдық мұнай құбырларының қолданыстағы техникалық өткізу қабілеті;

      стандартты емес жағдайлар (хлорорганикалық қосылыстардың мөлшері бойынша рұқсат етілген мәндерден асып кету, отандық мұнай өңдеу зауыттарындағы авариялық жағдайлар, мұнай өңдеу зауыттарын жоспардан тыс жөндеуге тоқтату, электр энергиясының ажыратылуы, экспорттық бағдарлардағы штаттан тыс жағдайлар, оның ішінде мұнай тасымалдауды шектеу);

      жер қойнауын пайдаланушылардың мұнай өндіруінің жалпы көлемі;

      еңсерілмейтін күш мән-жайлары ескеріледі.

      5. Мемлекеттің энергетикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында отандық мұнай өңдеу зауыттарын мұнай өнімдерімен ішкі нарықты шикізатпен толық жүктеу және осы Қағидалардың 4-тармағында айқындалатын көлемдерді ішкі нарыққа бөлу кезінде жөнелтушілерге мөлшерлес жүктемені ұстап тұру арқылы өңірлер бойынша жыл сайынғы пайыздық жүктеме (жинақтаушы) ескеріледі.

      Өңірлер бойынша пайыздық жүктеменің өзгерістерін өңірдегі жөнелтушілердің мұнай өндіру деңгейіне байланысты, бірақ ұлғаю немесе азаю жағына қарай он пайыздан (жинақтаушы жүктеме) аспайтын өзгерістерді уәкілетті орган енгізеді.

      Негізгі өтінімдерге енгізілетін толықтыруларға сәйкес жөнелтушілер өздерінің экспорттық көлемін ішкі нарыққа, оның ішінде жөнелтушінің ресурстық базасының жалпы көлемінің жүз пайызына дейін қайта бағыттайды.

      6. Уәкілетті орган графикті әзірлеу кезінде, оның ішінде осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген жағдайларда бекітілген графикке өзгерістер мен толықтырулар енгізу кезінде ресурстық база көлемдерін жедел бөлуге ауысады.

      7. Графикті қалыптастыру үшін жөнелтуші ай сайын есепті айдың алдындағы, айдың оныншы күніне дейін уәкілетті органға осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша ақпараттық жүйе арқылы электрондық түрде және (немесе) қағаз түрінде жоспарланған айға өтінімді жіберіледі.

      Жөнелтуші өтінімді қағаз және (немесе) электрондық түрде ұсынбаған жағдайда уәкілетті орган осы Қағидалардың 3, 4, 5 және 6-тармақтарында белгіленген талаптарды ескере отырып, графикке енгізуге жататын мұнай көлемін айқындайды.

      Ақпараттық жүйе техникалық ақаулықтар және (немесе) істен шыққан жағдайларда жоспарланған айға арналған өтінім уәкілетті органға есепті айдың алдындағы, айдың оныншы күніне дейін қағаз түрінде жіберіледі.

      Осы Қағидаларда белгіленген нысанға сәйкес келмейтін, ұсыну мерзімі өткеннен кейін ақпараттық жүйе арқылы электрондық түрде және (немесе) қағаз түріндегі жіберілген өтінім ақпараттық жүйеде қабылданбайды және (немесе) уәкілетті органда тіркеуге жатпайды.

      8. Жөнелтушілер уәкілетті органға өтінім берген кезде пайыздық жүктемені ескере отырып өздерінің ресурстық базасын заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөледі.

      9. Бұл ретте өтінім еншілес ұйымдардың жазбаша келісімі болған кезде жөнелтушінің құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан уәкілетті органға беріледі.

      Өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде жөнелтушінің құрылтайшыларының (қатысушыларының) атынан уәкілетті органға график қалыптастыру үшін өтінім берілген жағдайда жөнелтушінің құрылтайшылары (қатысушылары) уәкілетті органды өзінің ресурстық базасын өзінің заңды тұлғалар тобы шеңберінде бөлу жөніндегі ниеттері туралы, бірақ алты айда кемінде бір рет хабардар етеді.

      10. Ақпараттық жүйе арқылы графикті қалыптастыру үшін оператор ай сайын есепті айдың алдындағы айдың онына дейін магистральдық құбырлардың техникалық өткізу қабілетінің болуын растайды.

      Ақпараттық жүйе арқылы берілген көрсеткіштер өзгерген, төмендеген және (немесе) асып кеткен кезде оператор осындай өзгерістер туралы негіздемемен ақпараттық жүйеде түсініктеме береді.

      11. Графиктер ай сайын, есепті айдың алдындағы айдың жиырмасынан кешіктірмей қалыптастырылады және бекітіледі.

      Бұл ретте графиктер келесі реттілікпен әзірленеді. Ішкі нарықты мұнай өнімдерімен қамтамасыз ету үшін көлемдерді бөлу, бұдан әрі қалдық қағидаты бойынша экспорттық бағыттарға көлемдерді бөлу.

      Графиктер ақпараттық жүйе арқылы мұнайды қабылдау-тапсыру пункттері бойынша магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне бөлу арқылы қалыптастырылады.

      12. Графиктен үзінді көшірме график қалыптастырылғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде қағаз түрінде операторға, мұнай тасымалдау ұйымдарына, мұнай өнімдерін өндірушіге орындау үшін, сондай-ақ Комитетке жіберіледі.

      Операторға (нетто салмағы бойынша), мұнай тасымалдау ұйымдарына, сондай-ақ Комитетке (брутто салмағы бойынша) жолданатын графиктен үзінді көшірмеде жөнелтушінің экспорт үшін және Қазақстан Республикасы аумағынан шығаруға жататын басқа оператордың магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне беру (ауыстырып құю) үшін, Қазақстанның мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу (беру) үшін мұнайды қабылдау-тапсыру пунктінен қарастырылған мұнай мөлшері, сондай-ақ келісімшарттың нөмірі және жөнелту бағдары көрсетіледі.

      Мұнайдың брутто массасы балласт массасын қосқанда мұнайдың жалпы массасы ретінде айқындалады. Балласт массасы мұнайдағы судың, хлорлы тұздардың және механикалық қоспалардың жалпы массасы ретінде айқындалады.

      Мұнайдың нетто массасын мұнайдың брутто массасы мен балласт массасының айырымы ретінде айқындайды.

      Бұл ретте әрбір мұнай қабылдау-тапсыру пунктін жөнелтуші көрсете отырып, графиктен үзінді көшірме операторға және мұнай тасымалдау ұйымдарына ақпараттық жүйе арқылы электрондық түрде жіберіледі.

      13. Графикке өзгерістер мен толықтырулар ақпараттық жүйе арқылы мұнайды қабылдау-тапсыру пункттері бойынша магистральдық мұнай құбырлары жүйесіне бөлу арқылы қалыптастырылады және мұнай тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге оператордың техникалық қабілеттілігіне растауы болған кезде бекітіледі.

      Жөнелтушінің жоспарланған ай шеңберінде уәкілетті органға ақпараттық жүйе арқылы электрондық түрде және (немесе) қағаз түрінде түзету үшін жіберген графикке өзгерістер мен толықтыруларды уәкілетті орган қабылданған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде қарайды.

      Графиктен үзінді көшірмелер графикке өзгерістер мен толықтыруларды қарау нәтижесінде жөнелтушіге, операторға орындау үшін және Комитетке (мұнай экспорты кезінде) жіберіледі.

      14. Мұнай тасымалдау бойынша қызметтер көрсетуге мүмкіндік болмаған жағдайда уәкілетті орган бұл туралы жөнелтушіні хабардар етеді.

      15. Уәкілетті орган өтінімді қабылдау, графикті қалыптастыру, сондай-ақ графиктен үзінді көшірмелерді 2025 жылғы 1 қыркүйекке дейін қағаз түрде жүзеге асырады.

  Мұнайды магистральдық
мұнай құбырларымен
тасымалдау графигін
қалыптастыру қағидаларына
қосымша
  Нысан

Мұнайды магистральдық мұнай құбырларымен жоспарланатын айда тасымалдауға арналған өтінім

Компанияның атауы:

Есепті ай:

Жоспарланатын айы:

Көрсеткіштер

Есепті ай (нетто)

Жоспарланатын айға өтінім

план

факт

Нетто**

Брутто***

1.

Барлық ресурстар: (1.1.+1.2.+1.3.):





1.1.

Келісімшарттар және келісімшарттық аумақтардың атауы бөлінісінде мұнай өндіру:





1.2.

Басқа көзден алынған мұнай*





1.3.

Келісімшарттар, келісімшарттық аумақтардың атауы және басқа да көздерден алынған мұнай бөлінісінде айдың басындағы ауысатын қалдық





2.

Операторға тапсыру





2.1.

Оператордың қабылдау-тапсыру пунктіне тапсыруы





2.2.

Басқа қабылдау-тапсыру пунктіне тапсыруы





3.

Ресурстарды тарату (3.1.+3.2.+3.3.+3.4.+3.5.):





3.1.

Мұнайды мұнай өңдеу зауыттарына жеткізу:, оның ішінде (3.1.1.+3.1.2.+3.1.3.):





3.1.1.

Атырау мұнай өңдеу зауыты





3.1.2.

Павлодар мұнай-химия зауыты





3.1.3.

ПетроҚазақстан ойл продактс





3.1.4.

Ақтау қаласындағы битум зауыты





3.1.5.

"Конденсат" акционерлік қоғамы





3.1.6.

Қазақстан Республикасынан тыс орналасқан басқа да мұнай өңдеу зауыттары





3.2.

Роялти тапсыру





3.3.

Каспий Құбыр Консорциумы (келісімшарттар бойынша)





3.4.

Атырау-Самара (келісімшарттар бойынша), оның ішінде: (3.4.1.+3.4.2.):







3.4.1.

Экспорт





3.4.2.

Туймазы-Омбы-Новосибирск 2





3.5.

Орынбор газ өңдеу зауыты





3.6.

Атасу – Алашанькоу





3.7.

Транзит





4.

Ай соңына ауысатын қалдық





      Ескертпе:

      * оның ішінде мұнайдың шығарылуының заңдылығын растайтын құжаттардың көшірмелерін міндетті түрде көрсете отырып, бөгде заңды және (немесе) жеке тұлғалардан сатып алынған;

      ** мұнайдың нетто массасын мұнайдың брутто массасы мен балласт массасының айырмасы ретінде айқындайды;

      *** мұнайдың брутто массасы балласт массасын қосқанда мұнайдың жалпы массасы ретінде айқындалады.

      Бірінші басшы: _________________

      Қолы: __________________

Об утверждении Правил формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 08 апреля 2015 года № 276. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 05 июня 2015 года № 11283.

      В соответствии с подпунктом 7) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О магистральном трубопроводе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра энергетики РК от 27.02.2023 № 88 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам.

      2. Департаменту развития нефтяной промышленности Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление на официальное опубликование копии настоящего приказа в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр Энергетики


Республики Казахстан

В. Школьник


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      _____________________ А. Исекешев

      8 мая 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      ___________________ Б. Султанов

      17 мая 2015 года

  Утверждены приказом
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 8 апреля 2015 года № 276

Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра энергетики РК от 20.12.2024 № 477 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 7) статьи 6 Закона Республики Казахстан "О магистральном трубопроводе" и определяют порядок формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам.

      2. В настоящих Правилах применяются следующие понятия:

      1) выписки из графика – информация, направляемая уполномоченным органом ежемесячно посредством информационной системы уполномоченного органа в области магистрального трубопровода в электронном и (или) в бумажном виде отправителям нефти, оператору, нефтетранспортным организациям, производителям нефтепродуктов и в Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет) для транспортировки нефти отправителями;

      2) отправитель нефти (далее – отправитель) – лицо, являющееся производителем нефти, или лицо, которое приобрело ее на законных основаниях, либо уполномоченное ими лицо, предоставляющее нефть для транспортировки по магистральному трубопроводу на основании договора на предоставление услуг по транспортировке нефти;

      3) внутренние потребности Республики Казахстан – объемы нефти, необходимые для потребления на территории Республики Казахстан;

      4) магистральный нефтепровод – единый производственно-технологический комплекс, состоящий из линейной части и объектов, обеспечивающих безопасную транспортировку нефти, соответствующий требованиям технических регламентов и национальных стандартов;

      5) график транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам – график транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам, утвержденный уполномоченным органом;

      6) нефтетранспортная организация – собственник магистрального трубопровода и (или) другого вида транспорта, оказывающий услуги по транспортировке нефти;

      7) оператор – собственник магистрального нефтепровода или юридическое лицо, владеющее магистральным нефтепроводом на ином законном основании, осуществляющие транспортировку нефти по магистральному нефтепроводу и (или) его эксплуатацию, либо уполномоченная ими организация, оказывающая операторские услуги;

      8) заявка на транспортировку (далее – заявка) – заявка (месячная) на транспортировку нефти по магистральным нефтепроводам, направляемая в уполномоченный орган в бумажном и (или) электронном виде посредством информационной системы по форме, согласно приложению, к настоящим Правилам;

      9) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области магистрального трубопровода;

      10) информационная система уполномоченного органа в области магистрального трубопровода (далее – информационная система) – система уполномоченного органа в области магистрального трубопровода по управлению поставками нефти, предназначенная для сбора, хранения, анализа и обработки информации для разработки графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам.

Глава 2. Порядок формирования графика транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам

      3. График транспортировки нефти по магистральным нефтепроводам (далее – график) разрабатывается на основании соответствующих договоров между собственником магистрального нефтепровода либо лицом, владеющим магистральным нефтепроводом в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан, или оператором, уполномоченным оказывать от их имени такие услуги, и отправителями.

      4. При разработке графика учитываются следующие факторы:

      внутренние потребности Республики Казахстан в объемах, определяемых уполномоченным органом в соответствии со статьей 18 Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании производства и оборота отдельных видов нефтепродуктов";

      действующая техническая пропускная способность магистральных нефтепроводов;

      нестандартные ситуации (превышение допустимых значений по содержанию хлорорганических соединений, аварийные ситуации на отечественных нефтеперерабатывающих заводах, остановка нефтеперерабатывающих заводов на внеплановый ремонт, посадки напряжения электроэнергии, внештатные ситуации на экспортных маршрутах, в том числе ограничения транспортировки нефти);

      обстоятельства непреодолимой силы.

      5. В целях обеспечения энергетической безопасности государства путем полной загрузки отечественных нефтеперерабатывающих заводов сырьем для насыщения внутреннего рынка нефтепродуктами и поддержания соразмерной нагрузки на отправителей при распределении на внутренний рынок объемов, определяемых пунктом 4 настоящих Правил, учитывается ежегодная процентная нагрузка (накопительная) по регионам.

      Изменения процентной нагрузки по регионам вводится уполномоченным органом в зависимости от уровня добычи нефти отправителей в регионе, но не более десяти процентов (накопительная нагрузка) в сторону увеличения либо уменьшения.

      Отправители перенаправляют свои экспортные объемы на внутренний рынок, в том числе до ста процентов от общего объема ресурсной базы отправителя, согласно дополнениям к основным заявкам.

      6. Уполномоченный орган переходит на оперативное ручное распределение объемов ресурсной базы при разработке графика, в том числе при внесении изменений и дополнений в утвержденный график, в случаях, указанных в пункте 4 настоящих Правил.

      7. Для формирования графика отправители ежемесячно до десятого числа месяца, предшествующего отчетному, направляют уполномоченному органу заявку на планируемый месяц в электронном виде посредством информационной системы и (или) в бумажном виде по форме, согласно приложению, к настоящим Правилам.

      При непредставлении отправителем заявки в бумажном и (или) электронном виде, уполномоченный орган определяет объем нефти, подлежащий включению в график, с учетом требований, установленных пунктами 3, 4, 5 и 6 настоящих Правил.

      При техническом сбое и (или) выходе информационной системы из строя заявка на планируемый месяц направляется в уполномоченный орган до десятого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу в бумажном виде.

      Заявка, несоответствующая форме, установленной настоящими Правилами, направленная в уполномоченный орган посредством информационной системы в электронном виде и (или) в бумажном виде после истечения срока ее представления отклоняется информационной системой и (или) не подлежит регистрации уполномоченным органом.

      8. Отправители при представлении в уполномоченный орган заявки распределяют свою ресурсную базу в рамках своей группы юридических лиц с учетом процентной нагрузки.

      9. При этом заявка предоставляется в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) отправителя при наличии письменного согласования дочерних организаций.

      При предоставлении предоставления заявки для формирования графика в уполномоченный орган от имени учредителей (участников) отправителя в рамках своей группы юридических лиц, учредители (участники) отправителя уведомляют уполномоченный орган о своих намерениях по распределению своей ресурсной базы в рамках своей группы юридических лиц, но не менее одного раза в шесть месяцев.

      10. Для формирования графика посредством информационной системы оператор ежемесячно до десятого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу, подтверждает наличие технической пропускной способности магистральных трубопроводов.

      При изменении, снижении и (или) превышении заданных в информационной системе показателей оператор комментирует в информационной системе с обоснованием о таких изменениях.

      11. Графики формируются и утверждаются ежемесячно, не позднее двадцатого числа месяца, предшествующего отчетному месяцу.

      При этом графики разрабатываются в следующей последовательности. Распределение объемов для обеспечения внутреннего рынка нефтепродуктами, далее распределение объҰмов на экспортные маршруты по остаточному принципу.

      Графики формируются в информационной системе с разбивкой по пунктам приема-сдачи нефти в систему магистральных нефтепроводов.

      12. Выписки из графика в течение одного рабочего дня после формирования графика направляются в бумажном виде оператору, нефтетранспортным организациям, производителю нефтепродуктов для исполнения, а также в Комитет.

      В выписке из графика, направляемой оператору (по массе нетто), нефтетранспортным организациям, а также в Комитет (по массе брутто), указываются количество нефти отправителя с каждого пункта приема-сдачи нефти, предусмотренное для экспорта и подлежащее вывозу с территории Республики Казахстан, для передачи (перевалки) в систему магистральных нефтепроводов другого оператора, для поставки (передачи) на нефтеперерабатывающие заводы Казахстана, а также номер контракта и маршрут направления.

      Масса брутто нефти определяется как общая масса нефти, включающая массу балласта. Масса балласта определяется как общая масса воды, хлористых солей и механических примесей в нефти.

      Массу нетто нефти определяют, как разность массы брутто нефти и массы балласта.

      При этом выписки из графика с указанием каждого пункта приема-сдачи нефти направляются информационной системой в электронном виде отправителям, оператору и нефтетранспортным организациям.

      13. Изменения и дополнения к графикам формируются в информационной системе с разбивкой по пунктам приема-сдачи нефти в систему магистральных нефтепроводов и утверждаются при наличии подтверждения оператором технической пропускной способности для оказания услуг по транспортировке нефти.

      Изменения и дополнения к графику, направленные отправителем в уполномоченный орган в рамках планируемого месяца посредством информационной системы в электронном виде и (или) в бумажном виде для корректировки, рассматриваются уполномоченным органом в течение пяти рабочих дней со дня приема.

      По результатам рассмотрения изменений и дополнений к графику выписки из графика направляются отправителю, оператору для исполнения и в Комитет (при экспорте нефти).

      14. В случае невозможности оказания услуг по транспортировке нефти, уполномоченный орган информирует об этом отправителя.

      15. Прием заявок, формирование графика, а также направление выписок из графика в бумажном виде уполномоченным органом осуществляются до 1 сентября 2025 года.

  Приложение
к Правилам формирования
графика транспортировки
нефти по магистральным
нефтепроводам
  Форма

Заявка на транспортировку нефти на планируемый месяц по магистральным нефтепроводам

Наименование компании:

Отчетный месяц:

Планируемый месяц:

Показатели

Отчетный месяц (нетто)

Заявка на планируемый месяц

план

факт

Нетто**

Брутто***

1.

Всего ресурсов (1.1.+1.2.+1.3.):





1.1.

Добыча нефти в разрезе контрактов и наименований контрактных территорий:





1.2.

Нефть, полученная из других источников*





1.3.

Переходящий остаток на начало месяца в разрезе контрактов, наименований контрактных территорий и нефти, полученных из других источников





2.

Сдача оператору





2.1.

Сдача на пункт приема-сдачи оператора





2.2.

Сдача на другие пункты приема-сдачи





3.

Распределение ресурсов (3.1.+3.2.+3.3.+3.4.+3.5.):





3.1.

Поставка нефти на нефтеперерабатывающие заводы (3.1.1.+3.1.2.+3.1.3.):





3.1.1.

Атырауский нефтеперерабатывающий завод





3.1.2.

Павлодарский нефтехимический завод





3.1.3.

ПетроКазахстан ойл продактс





3.1.4.

Битумный завод в городе Актау





3.1.5.

Акционерное общество "Конденсат"





3.1.6.

Другие нефтеперерабатывающие заводы, расположенные за пределами Республики Казахстан





3.2.

Передача роялти





3.3.

Каспийский трубопроводный консорциум (по контрактам)





3.4.

Атырау-Самара (по контрактам), в том числе (3.4.1.+3.4.2.):







3.4.1.

Экспорт





3.4.2.

Туймазы-Омск-Новосибирск 2





3.5.

Оренбургский газоперерабатывающий завод





3.6.

Атасу – Алашанькоу





3.7.

Транзит





4.

Переходящий остаток на конец месяца





      Примечание:
* в том числе приобретенная у сторонних юридических и/или физических лиц с обязательным приложением документов, подтверждающих законность происхождения нефти.
** масса нетто нефти определяют как разность массы брутто нефти и массы балласта;
*** масса брутто нефти определяется как общая масса нефти, включающая массу балласта.
Первый руководитель: ________________
Подпись: _______