"Ауыл шаруашылығы өнімін өндіруді басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің м.а. 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 5-2/389 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 12 маусымда № 11345 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2021 жылғы 15 маусымдағы № 185 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 15.06.2021 № 185 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауыл шаруашылығы өнімін өндіруді басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Экономикалық интеграция және аграрлық азық-түлік нарығы департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрі
      міндетін атқарушы А. Мамытбеков

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 8 мамыр



  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы
министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 30 сәуірдегі
№ 5-2/389 бұйрығымен
бекітілген

"Ауыл шаруашылығы өнімін өндіруді басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 02.05.2017 № 189 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы өнімін өндіруді басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрлік (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды тапсырған күннен бастап - 23 (жиырма үш) жұмыс күні (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);

      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін рұқсат етілетін ең ұзақ күту уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) рұқсат етілетін ең ұзақ қызмет көрсету уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну туралы хабарлама немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген негіздер бойынша дәлелді бас тарту.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Мемлекеттік корпорацияның жұмыс кестесі, өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша электрондық кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз көрсетіледі, электрондық кезекті "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы брондауға болады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      1) жеке басын куәландыратын құжат (сәйкестендіру үшін);

      2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша агроөнеркәсіптік кешен субъектісінің халықаралық стандарт (халықаралық стандарттар) талаптарына сәйкес басқару жүйесін дамыту және оған (оларға) сәйкестікке сертификаттау бойынша шығындарын субсидиялауға арналған өтінім;

      3) міндетті түрде салыстырып тексеру үшін құжаттың түпнұсқасын немесе оның (олардың) нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсына отырып, ИСО 9001*, ИСО 14001*, ИСО 22000* және ХАССП* халықаралық стандарттары талаптарына ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруді басқару жүйесінің сәйкестігі сертификатының (сертификаттарының) көшірмесі.

      *Ескертпе:

      ИСО (ағылшын тілінен ISO – International Standard for Organization) халықаралық стандарты – стандарттау жөніндегі ұлттық ұйымдардың дүниежүзілік федерациясы әзірлеген және қабылдаған халықаралық стандарт;

      ХАССП (ағылшын тілінен HACCP – Hazard Analysis and Critical Control Points) – тәуекелдерді және сыни бақылау нүктелерін талдау үшін әзірленген және қабылданған халықаралық стандарт.

      Осы тармақта көрсетілген құжаттар Мемлекеттік корпорацияға тиісті жылдың 20 қарашасына дейін ұсынылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны тіркеу туралы, дара кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы немесе дара кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорация жұмыскері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      Көрсетілген қызметті алушы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдап алғаны туралы қолхат беріледі.

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді оның жұмыскері жеке басын куәландыратын құжатты (не сенімхат бойынша оның өкілінің, заңды тұлғаға – өкілеттілігін растаушы құжаттар бойынша) көрсеткен кезде қолхат негізінде жүзеге асырады.

      Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, содан соң оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұратуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күннің ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      10. Көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тартуға арналған негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректердің және мәліметтердің Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 15 желтоқсандағы № 5-2/671 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10198 болып тіркелген) бекітілген Ауыл шаруашылығы өнімін өндіруді басқару жүйелерін дамытуды субсидиялау қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның және (немесе) оның жұмыскерлерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына мына мекенжай бойынша беріледі: 010000, Астана қаласы, Кенесары көшесі, 36-үй.

      Шағым почта, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол жазбаша нысанда беріледі.

      "Мемлекеттік корпорация жұмыскерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 15-тармағында көрсетілген мекенжайлар және телефондар бойынша Мемлекеттік корпорация басшысының атына жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) Мемлекеттік корпорацияның шағымды қабылдағанын шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алудың мерзімі мен орны көрсетіле отырып, оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) растайды.

      Көрсетілген қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы, "электродық үкімет" веб-порталы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде және (немесе) Мемлекетік корпорацияда қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оның тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мыналардың:

      жеке тұлғаның шағымында – оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), почталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі;

      заңды тұлғаның шағымында – оның атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі және күні көрсетіледі.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге талаптар

      13. Халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарына жататын адамдар Мемлекеттік корпорацияға жеке келу мүмкіндігі болмаған жағдайда, өтінімді сенімхат бойынша өкілі арқылы немесе почтамен жібере алады. Тіршілік әрекетін шектейтін бұзушылықтары бар көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету үшін, құжаттарын қабылдауды бірыңғай байланыс орталығы (1414, 8 800 080 7777) арқылы жүгіну жолымен Мемлекеттік корпорацияның жұмыскері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыларға күту және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдайлар жасалады (күтуге арналған креслолар, құжаттарды толтыруға арналған орындар қажетті құжаттардың тізбесі мен оларды толтыру үлгілері бар стендтермен жарақталады).

      Мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін көрсетілетін қызметті берушінің ғимаратында лифтіге отырғызуға арналған көшеден кіретін жеке есік және күту орындары көзделген.

      Мемлекеттік корпорация ғимараты физикалық мүмкіндіктері шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандусы бар кіреберіспен жабдықталған.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) www.mgov.kz - Министрліктің интернет-ресурстарда;

      2) www.goscorp.kz - Мемлекеттік корпорацияның интернет-ресурстарда орналастырылған.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты алу мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары www.mgov.kz интернет-ресурсында көрсетілген. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

  Ауыл шаруашылығы өнімін
өндіруді басқару жүйелерін
дамытуды субсидиялау
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Агроөнеркәсіптік кешен субъектісінің халықаралық стандарттың (халықаралық стандарттардың) талаптарына сәйкес басқару жүйесін дамыту және оған (оларға) сәйкестікке сертификаттау бойынша шығындарын субсидиялауға арналған өтінім

      Күні: "___" _________ 20 __жыл

      Осымен_____________________________________________________негізінде әрекет

                              (құрылтай құжат)

      ететін ____________________________________________________________________ атынан

                        (агроөнеркәсіптік кешен субъектісінің атауы)

      басшы __________________________________________________________________________

                              (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы)

      Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінен

      _____________________________________________________________________________ бір

                                    (стандартты атап өту)

      немесе бірнеше халықаралық стандарттар талаптарына сәйкес басқару жүйесін дамытқаны

      және оған (оларға) сәйкестікке сертификаттағаны үшін ________________ теңге сомасында

      субсидия төлеуді сұрайды.

Деректер көзі

Қажетті мәліметтер

Деректер

1.

Заңды тұлға үшін – мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік * немесе анықтама

тіркеу нөмірі


тіркеу күні


атауы


орналасқан жері


мемлекеттік тіркеу күні


кім берді


2.

Жеке тұлға үшін – жеке басын куәландыратын құжат

жеке басын куәландыратын құжаттың нөмірі


ЖСН**


кім берді


берілген күні


3.

ЭҚЖЖ-ға** сәйкес қызмет түрі

қызметтің негізгі түрі


қызметтің қосымша түрі


4.

Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру және (немесе) құқық белгілейтін құжат

актінің нөмірі


облыс, аудан


қала (кент)


мекенжайы


кадастрлық нөмірі


барлық алаңы, гектар


оның ішінде егістік


нысаналы мақсаты


сәйкестендіру құжатының нөмірі және берілген күні, кім берді


жер учаскесі иесінің немесе жер пайдаланушының атауы


5.

Ауыл шаруашылығы өнімін және оның терең қайта өңделген өнімдерін өндіру, дайындау, сақтау, тасымалдау, қайта өңдеу және өткізу жөніндегі объектінің сәйкестендіру және құқық белгілейтін құжаты

актінің нөмірі


облыс, аудан


қала (кент)


мекенжайы


кадастрлық нөмірі


нысаналы мақсаты


сәйкестендіру құжатының нөмірі, берілген күні, кім берді


объекті иесінің атауы


6.

Екінші деңгейлі банктің немесе ұлттық почта операторының ағымдағы шоттың бары туралы анықтамасы

ЖСК**


бенефициар коды


Банктің деректемелері:
банктің атауы


БСК**


БСН**


7.

Консультантты тартқан жағдайда - тартылған консультант қол қойған орындалған жұмыстардың (қызметтердің) актісі

актінің нөмірі


актінің жасалған күні


оған сәйкес орындалған жұмыстар актісі жасалған шарттың нөмірі мен күні


тартылған консультанттың атауы


орындалған жұмыстардың (қызметтердің) түрі (атауы)


орындалған жұмыстардың (қызметтердің) жалпы құны


8.

Сертификаттау жөніндегі орган қол қойған орындалған жұмыстар (қызметтер) актісі

акт нөмірі


актінің жасалған күні


оған сәйкес орындалған жұмыстар актісі жасалған шарттың нөмірі мен күні


сәйкестікті растау жөніндегі органның атауы


орындалған жұмыстардың (қызметтердің) түрі (атауы)


орындалған жұмыстардың (қызметтердің) жалпы сомасы


9.

ИСО 9001, ИСО 18000, ИСО 22000 және ХАССП бір немесе бірнеше халықаралық стандартының талаптарына сәйкес басқару жүйелерін дамытқаны және оларға сәйкестікке сертификаттағаны үшін төлемдер бойынша жазып берілген төлем тапсырмасы***

төлем тапсырмасының нөмірі


жазып беру күні


ақшаны жіберуші банк


жіберуші банктің БСН**


бенефициар атауы


бенефициардың ЖСН/БСН**


бенефициардың БСК**


бенефициар банк


бенефициар банктің БСК**


төлемнің мақсаты


төлемнің кодтық белгісі


төлем сомасы


10.

ИСО 9001, ИСО 18000, ИСО 22000 және ХАССП бір немесе бірнеше халықаралық стандартының талаптарына сәйкес басқару жүйелерін дамытқаны және оларға сәйкестікке сертификаттағаны үшін төлемдер бойынша жазып берілген шот-фактура***

реттік нөмірі


жазып беру күні


тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жеткізушінің мекенжайы


тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жеткізушілер немесе алушылар болып табылатын жеке кәсіпкерлерге қатысты - Т.А.Ә.** ( бар болса) және (немесе) қосымша құн салығы бойынша тіркеу есебіне қою туралы куәлікте көрсетілген салық төлеушінің атауы


тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жеткізушілер болып табылатын заңды тұлғаларға қатысты – заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлікте немесе анықтамада көрсетілген атауы


жеткізушінің ЖСН/БСН**


өткізілетін тауарлардың, жұмыстардың, қызметтердің атауы


салық салынатын айналымның мөлшері


қосымша құн салығының сомасы


қосымша құн салығы ескерілген тауарлар, жұмыстар, қызметтер құны


      Ескертпе:

      *"Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2012 жылғы 24 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының қолданысқа енгізілгенге дейін берілген заңды тұлғаны (филиалды, өкілдікті) мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік заңды тұлғаның қызметі тоқтағанға дейін жарамды болып табылады;

      ** осы нысанда пайдаланылатын қысқартулар: ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі; ЭҚЖЖ – экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуіші; ЖСК – жеке сәйкестендіру коды; БСК – банктің сәйкестендіру коды; БСН – бизнес-сәйкестендіру нөмірі; Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      *** көрсетілген құжаттардағы мәліметтер әрбір жазып берілген құжат үшін толтырылады.

      Бұрын өтінімде көрсетілген агроөнеркәсіптік кешен субъектілерінің халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес басқару жүйесін дамыту және оларға сәйкестікке сертификаттау жөніндегі шығындарын өтеу бойынша субсидиялар алмағанымды растаймын.

      Дұрыс емес мәліметтер ұсынғаным үшін жауапкершілік туралы хабардармын.

      Ұсынылған деректердің дұрыстығын растаймын.

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін.

      Басшы____________       ________________________________________________________

            (қолы)                   (басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      Мөр (бар болса) орны

      "___" _________ 20 __жыл

      Өтінімге жауапты ________________________________________________________________

                        (өтінім жасауға жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      Телефоны: __________________

      Өтінім қарастыруға қабылданды "__" __________ 20__ жыл

      ________       ____________________________________________________________________

      (қолы)       (өтінімді қабылдаған жауапты тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

  Ауыл шаруашылығы өнімін
өндіруді басқару жүйелерін
дамытуды субсидиялау
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы
қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 20-бабы 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы №____ филиалының бөлімі (мекенжайды көрсету керек) ________________________________мемлекеттік қызметін көрсетуге арналған құжаттарды қабылдаудан Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбауыңызға: атап айтқанда:

      жоқ құжаттардың атауы:

      1._________________________________________________;

      2._________________________________________________

      ұсынбауыңызға байланысты бас тартады.

      Осы қолхат, әр тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.

      ________________________________________________________________________________

            Тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса) (Мемлекеттік корпорация жұмыскері) (қолы)

      Орындаушы: ____________________________________________________________________

                                    тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса)

      Телефоны_______________

      Алдым: _________________________________________________________________________

            көрсетілетін қызметті алушының тегi, аты, әкесiнiң аты (бар болса) /қолы

      20___жылғы "____" __________


Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции"

Приказ и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 5-2/389. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 июня 2015 года № 11345. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 июня 2021 года № 185.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 15.06.2021 № 185 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Субсидирование развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции".

      2. Департаменту экономической интеграции и агропродовольственных рынков Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Исполняющие обязанности

Министр сельского хозяйства


Республики Казахстан

А. Мамытбеков

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ______________ Е. Досаев

      8 мая 2015 год


  Утвержден
приказом исполняющего
обязанности Министра
сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 30 апреля 2015 года № 5-2/389
 

Стандарт государственной услуги "Субсидирование развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции"

      Сноска. Стандарт в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра РК - Министра сельского хозяйства РК от 02.05.2017 189 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Министерством (далее - услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи пакета документов в Государственную корпорацию - 23 (двадцать три) рабочих дней (день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги);

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о предоставлении в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся субсидий на банковские счета услугополучателей или мотивированный отказ по основаниям, указанным в пункте 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы, прием заявлений и выдача результатов Государственной корпорации - с понедельника по субботу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 20-00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан".

      Государственная услуга оказывается по выбору услугополучателя в порядке электронной очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):

      1) документ, удостоверяющий личность (для идентификации);

      2) заявка на субсидирование затрат субъекта агропромышленного комплекса по развитию системы управления в соответствии с требованиями международного стандарта (международных стандартов*) и сертификации на его (их) соответствие по форме, согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги;

      3) копия сертификата (сертификатов) соответствия системы управления производством сельскохозяйственной продукции требованиям международных стандартов ИСО 9001*, ИСО 14001*, ИСО 22000* и ХАССП* при обязательном представлении оригинала документа для сверки либо его (их) нотариально заверенную копию.

      *Примечание:

      Международный стандарт ИСО (от английского ISO – International Standard for Organization) – международный стандарт, разработанный и принятый всемирной федерацией национальных организаций по стандартизации;

      ХАССП (от английского HACCP – Hazard Analysisand Critical Control Points) – международный стандарт, разработанный и принятый для анализа рисков и критических контрольных точек.

      Документы, указанные в настоящем пункте, представляются в Государственную корпорацию до 20 ноября соответствующего года.

      Сведения о документе, удостоверяющем личность услугополучателя, о регистрации юридического лица, о государственной регистрации индивидуального предпринимателя или о начале деятельности в качестве индивидуального предпринимателя работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

      Услугополучатель дает согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      При сдаче услугополучателем всех необходимых документов в Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В Государственной корпорации выдача готовых документов услугополучателю осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность (либо его представителя по доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающему полномочия).

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги требованиям, установленными Правилами субсидирования развития систем управления производством сельскохозяйственной продукции, утвержденными приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 15 декабря 2014 года № 5-2/671 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10198).

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) его работников по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу: 010000, город Астана, улица Кенесары, 36.

      Жалоба подается в письменной форме по почте, посредством веб-портала "электронного правительства" либо нарочно через канцелярию услугодателя.

      Жалоба на действия (бездействия) работника Государственной корпорации направляется на имя руководителя Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пункте 15 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы услугодателем и (или) Государственной корпорацией является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя и (или) Государственной корпорации подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю по почте, посредством веб-портала "электронного правительства" либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя и (или) Государственной корпорации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      В жалобе:

      физического лица – указываются его фамилия, имя, отчество (при наличии), почтовый адрес, контактный телефон;

      юридического лица – его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата.

      12. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

      13. Лица, относящиеся к социально уязвимым слоям населения, при отсутствии возможности их личной явки в Государственную корпорацию могут направить заявку через представителя по доверенности или по почте. Услугополучателям, имеющим нарушения ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8-800-080-7777.

      14. Для оказания государственной услуги создаются условия для услугополучателей на время ожидания и подготовки необходимых документов (кресла для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения).

      Для лиц с ограниченными возможностями передвижения в здании услугодателя предусмотрен отдельный вход с улицы для посадки на лифт и места для ожидания.

      Здания Государственной корпорации оборудованы входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

      15. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:

      1) интернет – ресурсе Министерства –www.mgov.kz;

      2) интернет – ресурсе Государственной корпорации –www.goscorp.kz.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет – ресурсе www.mgov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение 1
к стандарту государственной
услуги "Субсидирование
развития систем управления
производством
сельскохозяйственной
продукции"
  Форма

                                    Заявка
      на субсидирование затрат субъекта агропромышленного комплекса
      по развитию системы управления в соответствии с требованиями
            международного стандарта (международных стандартов)
                  и сертификации на его (их) соответствие

            Дата: "__" _________ 20 __год

            Настоящим________________________________________________________________,
                  (наименование субъекта агропромышленного комплекса)

            действующий на основании __________________________________________________
                                          (учредительный документ)

            в лице руководителя ________________________________________________________
                              (фамилия, имя, отчество (при наличии), должность)

            просит Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан выплатить субсидии за развитие системы управления в соответствии с требованиями одного или нескольких международных стандартов
______________________________________________________________________________ и
                              (обозначение стандарта)

            сертификацию на (его) их соответствие, в сумме ______________________ тенге.


Источник данных

Необходимые сведения

Данные

1.

Свидетельство* или справка о государственной регистрации (перерегистрации) для юридического лица.

регистрационный номер


дата регистрации


наименование


место нахождения


дата государственной регистрации


кем выдано


2.

Документ, удостоверяющий личность – для физического лица

номер, документа удостоверяющий личность


ИИН**


кем выдано


дата выдачи


3.

Вид деятельности согласно ОКЭД**

основной вид деятельности


вторичный вид деятельности


4.

Идентификационный и (или) правоустанавливающий документ на земельный участок

номер акта


область, район


город (поселок, населенный пункт)


адрес


кадастровый номер


площадь всего, гектар


в том числе пашни


целевое назначение


номер и дата выдачи идентификационного документа, кем выдан


наименование собственника земельного участка или землепользователя


5.

Идентификационный и (или) правоустанавливающий документ на объект по производству, заготовке, хранению, транспортировке, переработке и реализации сельскохозяйственной продукции и продуктов ее глубокой переработки

номер акта


область, район


город (поселок, населенный пункт)


адрес


кадастровый номер


целевое назначение


номер и дата выдачи идентификационного документа, кем выдан


наименование собственника объекта


6.

Справка банка второго уровня или национального оператора почты о наличии текущего счета

ИИК**


код бенефициара


Реквизиты банка:
наименование банка


БИК**


БИН**


7.

Акт выполненных работ (услуг), подписанный с привлеченным консультантом – в случае привлечения консультанта

номер акта


дата составления акта


номер и дата договора в соответствии с которым составлен акт выполненных работ


наименование привлеченного консультанта


вид (наименование) выполненных работ (услуг)


общая стоимость выполненных работ (услуг)


8.

Акт выполненных работ (услуг), подписанный с органом по сертификации

номер акта


дата составления акта


номер и дата договора в соответствии, с которым составлен акт выполненных работ


наименование органа по подтверждению соответствия


вид (наименование) выполненных работ (услуг)


общая стоимость выполненных работ (услуг)


9.

Платежное поручение выписанное по платежам за развитию систем управления в соответствии с требованиями одного или нескольких международных стандартов ИСО 9001, ИСО 18000, ИСО 22000 и ХАССП и сертификацию на их соответствие***

номер платежного поручения


дата выписки


банк отправитель денег


БИК** банка отправителя


наименование бенефициара


ИИН/БИН** бенефициара


БИК** бенефициара


банк бенефициара


БИК** банка бенефициара


назначение платежа


кодовое обозначение платежа


сумма платежа


10.

Счет-фактура выписанная по платежам за развитие систем управления в соответствии с требованиями одного или нескольких международных стандартов ИСО 9001, ИСО 18000, ИСО 22000 и ХАССП и сертификацию на их соответствие***

порядковый номер


дата выписки


адрес поставщика товаров, работ, услуг


в отношении индивидуальных предпринимателей, поставщиками или получателями товаров, работ, услуг, - Ф.И.О.** (при его наличии) и (или) наименование налогоплательщика, указанное в свидетельстве о постановке на регистрационный учет по налогу на добавленную стоимость


в отношении юридических лиц, являющихся поставщиками товаров, работ, услуг, - наименование, указанное в справке о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица


ИИН/БИН** поставщика


наименование реализуемых товаров, работ, услуг


размер облагаемого оборота


сумма налога на добавленную стоимость


стоимость товаров, работ, услуг с учетом налога на добавленную стоимость


      Примечание:

      *свидетельство о государственной (учетной) регистрации (перерегистрации) юридического лица (филиала, представительства), выданное до введения в действие Закона Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств", является действительным до прекращения деятельности юридического лица;

      **сокращения, используемые в настоящей форме: ИИН – индивидуальный идентификационный номер; ОКЭД – общий классификатор видов экономической деятельности; ИИК – индивидуальный идентификационный код; БИК – банковский идентификационный код; БИН – бизнес-идентификационный номер; Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при наличии);

      ***сведения в указанных документах заполняются для каждого выписанного документа.

      Подтверждаю, что ранее субсидии по возмещению затрат субъектов агропромышленного комплекса по развитию систем управления в соответствии с требованиями международных стандартов, указанным в заявке, и сертификации на их соответствие не получал.

      Об ответственности за предоставление недостоверных сведений осведомлен.

      Достоверность представленных данных подтверждаю.

      Согласен на использования сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.

            Руководитель ___________ __________________________________________________
                  (подпись)      (фамилия, имя, отчество (при наличии) руководителя)

      Место печати (при наличии)

            "___" ____________ 20__ год

            Ответственный за заявку :___________________________________________________
                                    (фамилия имя и отчество (при наличии),
                                    ответственного за составление заявки)

            Телефон: ____________

            Заявка принята к рассмотрению "__" __________ 20__ год
      __________________ _____________________________________________________
            (подпись)                  (фамилия, имя, отчество (при наличии)
                                    ответственного лица, принявшего заявление

 
  Приложение 2
к стандарту государственной
услуги "Субсидирование
развития систем управления
производством
сельскохозяйственной
продукции"
  Форма

Расписка
об отказе в приеме документов

            Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013
года "О государственных услугах", отдел №__ филиала Некоммерческого акционерного
общества "Государственная корпорация "Правительства для граждан" (указать адрес)
отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги
__________________________________ ввиду представления Вами неполного пакета
документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а
именно:

            Наименование отсутствующих документов:
      1) ________________________________________;

            2) ________________________________________;

            Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
_______________________________________________________________________________
      Фамилия имя и отчество (при наличии) (работника Государственной корпорации)

            __________
      (подпись)

            Исполнитель: фамилия, имя, отчество (при наличии) _______________________

            Телефон__________

            Получил: фамилия, имя, отчество (при наличии)/ подпись услугополучателя
      _____________________________________________________________________

            "___" _________ 20__ год