Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті көрсететін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің міндетін атқарушысының 2015 жылғы 23 мамырдағы № 475 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 24 маусымда № 11430 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 16 наурыздағы № 218 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 16.03.2020 № 218 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдардағы, елді мекендердегі және объектілердегі өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) алып тасталды – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;
      3) алып тасталды – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

      4) "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ішкі істер министрінің 18.12.2015 № 1031 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті (В.В. Петров):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттiк тiркегеннен кейін күнтiзбелiк он күн iшiнде оны мерзiмдi баспа басылымдарында және "Әдiлет" ақпараттық-құқықтық жүйесiнде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары В.К. Божкоға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Ішкі істер министрінің
      міндетін атқарушы
      полиция генерал-лейтенанты М. Демеуов

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 23 мамырдағы
№ 475 бұйрығына 1-қосымша

"Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдарда, елді мекендер мен объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдарда, елді мекендер мен объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) 010000, Астана қаласы Мәңгілік ел даңғылы, 8-үй, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 2-кіреберіс мекенжайында орналасқан Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 394 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11308 болып тіркелген) бекітілген "Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдарда, елді мекендер мен объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты) негізінде көрсетеді.

      Өтініш қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны - электронды (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұйымдарда, елді мекендер мен объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестат (бұдан әрі - аттестат) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны электрондық.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттардың тізбесі қоса бере отырып мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуға электронды сұрау салуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады - орындау уақыты 30 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтініштің орындаушысын анықтайды - орындау уақыты 30 минут;

      3) жауапты қызметкер ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жіберіледі - орындау мерзімі екі жұмыс күні;

      4) құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде орындаушы ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерге қойылатын рұқсат беру талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 7 қарашадағы № 783 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9942 болып тіркелген) "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерге қойылатын рұқсат беру талаптарына сәйкестігін тексереді - орындау мерзімі төрт жұмыс күні;

      5) орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға тиісті тексеру жүргізгеннен кейін қағаз форматта көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына аттестат беру құқығына арналған құжаттарды не аттестат беруден дәлелді бас тартуды қоса бере отырып баянат (анықтама) жасайды және "Е-лицензиялау "Мемлекеттік деректер қоры" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау "МДБ АЖ") мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады - орындау мерзімі бір жұмыс күні.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1-іс-қимыл - порталда тіркеу және кіріс нөмірін беру;

      2-іс-қимыл - орындаушыны анықтау;

      3-іс-қимыл - ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру;

      4-іс-қимыл - толық емес топтама және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттар ұсынылған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап;

      5-іс-қимыл - құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) жауапты қызметкер (орындаушы).

      8. Әр іс-қимылды (рәсімді) өтудің блок-схемасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшада келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сипаттама осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымшада келтірілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталда және көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны көрсетілетін қызметті берушінің 8 (7172) 60-21-33, Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефондары арқылы алуға болады.

  "Мемлекеттік емес өртке қарсы
қызметтерді ұйымдарда, елді
мекендер мен объектілерде
өрттердің алдын алу және
сөндіру, өрт қауіпсіздігін
қамтамасыз ету және
авариялық-құтқару жұмыстарын
жүргізу жөніндегі жұмыстарды
жүргізу құқығына аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өтудің блок-схемасы



  "Мемлекеттік емес өртке қарсы
қызметтерді ұйымдарда, елді
мекендер мен объектілерде
өрттердің алдын алу және
сөндіру, өрт қауіпсіздігін
қамтамасыз ету және
авариялық-құтқару жұмыстарын
жүргізу жөніндегі жұмыстарды
жүргізу құқығына аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сипаттама порталы арқылы





  "Мемлекеттік емес өртке қарсы
қызметтерді ұйымдарда, елді
мекендер мен объектілерде
өрттердің алдын алу және
сөндіру, өрт қауіпсіздігін
қамтамасыз ету және
авариялық-құтқару жұмыстарын
жүргізу жөніндегі жұмыстарды
жүргізу құқығына аттестаттау"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдарда, елді мекендер мен объектілерде өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау (мемлекеттік қызметтің атауы)



  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
  міндетін атқарушының
  2015 жылғы 23 мамырдағы
  № 475 бұйрығына
  2-қосымша

"Төтенше жағдайларды жою кезіндегі құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі
қызметті жүзеге асыратын субъектілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алып тасталды – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 23 мамырдағы
№ 475 бұйрығына
3-қосымша

"Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарын тіркеу
(есептік тіркеу)" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алып тасталды – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің міндетін атқарушының
2015 жылғы 23 мамырдағы
№ 475 бұйрығына
4-қосымша

"Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Бұйрық 4-қосымшамен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 18.12.2015 № 1031 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 22.01.2019 № 47 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) 010000, Астана қаласы Мәңгілік ел даңғылы 8-үй, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 2-кіреберіс мекенжайында орналасқан Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 394 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11308 болып тіркелген) бекітілген "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты) негізінде көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны - электрондық (толық автоматтандырылған).

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша аккредиттеу аттестаты (бұдан әрі - аккредиттеу аттестаты) не мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны электрондық.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттардың тізбесі қоса бере отырып мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алуға электронды сұрау салуы негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (хабарлама) алады - орындау уақыты 30 минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті орындаушыны анықтайды - орындау уақыты 30 минут;

      3) жауапты қызметкер ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады - орындау мерзімі екі жұмыс күні;

      4) құжаттардың толық топтамасын ұсынған кезде орындаушы ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден "Сараптама ұйымдарына қойылатын рұқсат беру талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 13 ақпандағы № 110 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10496 болып тіркелген) рұқсат беру талаптарына сәйкестігі мәніне тексереді - орындау мерзімі төрт жұмыс күні;

      5) орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға тиісті тексеру жүргізгеннен кейін қағаз форматта көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына аттестат беру құқығына арналған құжаттарды қоса бере отырып немесе аттестат беруден дәлелді бас тарту туралы баянат (анықтама) жасайды және "Е-лицензиялау "Мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ") мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады - орындау мерзімі бір жұмыс күні.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      6. Мынадай рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі):

      1-іс-қимыл - порталда тіркеу және кіріс нөмірін беру;

      2-іс-қимыл - орындаушыны анықтау;

      3-іс-қимыл - ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру;

      4-іс-қимыл - толық емес топтама және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттар ұсынылған жағдайда өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап;

      5-іс-қимыл - құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) жұмылдырылады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) жауапты қызметкер (орындаушы).

      8. Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өтудің блок-схемасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшада келтірілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сипаттама осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымшада келтірілген.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің толық сипаттамасы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында және көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен консультацияны көрсетілетін қызметті берушінің 8 (7172) 60-21-33, бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефондары арқылы алуға болады.

  "Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит бойынша сараптама
ұйымдарын аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы)



  "Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит бойынша сараптама
ұйымдарын аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-қимылдардың қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сипаттама





  "Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит бойынша сараптама
ұйымдарын аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" (мемлекеттік қызметтің атауы)



Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра внутренних дел Республики Казахстан от 23 мая 2015 года № 475. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 июня 2015 года № 11430. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2020 года № 218.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 16.03.2020 № 218 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах", согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) исключен приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      3) исключен приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4) регламент государственной услуги "Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности" согласно приложению 4 к настоящему приказу.

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 18.12.2015 № 1031 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Петров В.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа, его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на Интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра внутренних дел Республики Казахстан Божко В.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра внутренних дел


Республики Казахстан


генерал-лейтенант полиции

М. Демеуов


  Приложение 1
к приказу исполняющего
обязанности
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 мая 2015 года № 475

Регламент государственной услуги
"Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель), расположенным по адресу: 010000, город Астана, проспект Мәңгілік ел, дом 8, административное здание "Дом Министерств", 2-ой подъезд на основании стандарта государственной услуги "Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах", утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11308) (далее – Стандарт государственной услуги).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги - аттестат на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги (далее – аттестат) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным в пункте 10 Стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги электронная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является электронный запрос услугополучателя на получение результата оказания государственной услуги с приложением перечня документов, согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) работник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию на портале, услугополучатель получает расписку (уведомление) о приеме документов – время исполнения 30 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 30 минут;

      3) ответственный работник проверяет полноту представленных документов.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      4) при предоставлении полного пакета документов исполнитель изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия разрешительным требованиям, предъявляемым к негосударственным противопожарным службам, утвержденным приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 7 ноября 2014 года № 783 "Об утверждении разрешительных требований, предъявляемых к негосударственным противопожарным службам" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9942) из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" – срок исполнения четыре рабочих дня;

      5) исполнитель после проведения соответствующей проверки услугополучателя, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи аттестата либо мотивированного отказа в выдаче аттестата и формирует в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС "ГБД "Е-лицензирование") результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – срок исполнения один рабочий день.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      действие 1 – регистрация на портале и присвоение входящего номера;

      действие 2 – определение исполнителя;

      действие 3 – проверка полноты представленных документов;

      действие 4 – в случае предоставления неполного пакета и (или) документов с истекшим сроком действия ответ о мотивированном отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;

      действие 5 – в случае предоставления полного пакета документов выдача результата оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессеоказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный сотрудник (исполнитель).

      8. Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) приведена в приложении 1 к настоящему регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание, отражающее взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания государственной услуги через портал, приведено в приложении 2 к настоящему регламенту государственной услуги.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту государственной услуги.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на портале и на интернет-ресурсе услугодателя.

      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию государственной услуги можно получить по телефонам услугодателя: 8 (7172) 60-21-33, Единого контакт-центра: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Аттестация
негосударственных
противопожарных служб на
право проведения работ по
предупреждению и тушению
пожаров, обеспечению
пожарной безопасности и
проведению аварийно-
спасательных работ в
организациях, населенных
пунктах и на объектах"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Аттестация
негосударственных
противопожарных служб на
право проведения работ по
предупреждению и тушению
пожаров, обеспечению
пожарной безопасности и
проведению аварийно-
спасательных работ в
организациях, населенных
пунктах и на объектах"

Описание, отражающее взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания государственной услуги через портал

     


     



  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Аттестация
негосударственных
противопожарных служб на
право проведения работ по
предупреждению и тушению
пожаров, обеспечению
пожарной безопасности и
проведению аварийно-
спасательных работ в
организациях, населенных
пунктах
и на объектах"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги

Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах (наименование государственной услуги)

     




  Приложение 2
к приказу и. о. Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 мая 2015 года № 475

Регламент государственной услуги "Аттестация субъектов, осуществляющих деятельность по проведению спасательных работ при ликвидации чрезвычайных ситуаций"

      Сноска. Регламент исключен приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 3
к приказу и. о. Министра
внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 мая 2015 года № 475

Регламент государственной услуги
"Регистрация (учетная) аварийно-спасательных служб и формирований"

      Сноска. Регламент исключен приказом Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 4
к приказу
исполняющего обязанности
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 23 мая 2015 года № 475

Регламент государственной услуги
"Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности"

      Сноска. Приказ дополнен приложением 4 в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 18.12.2015 № 1031 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 22.01.2019 № 47 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель), расположенным по адресу: 010000, город Астана, проспект Мәңгілік ел, дом 8, административное здание "Дом Министерств" 2-ой подъезд на основании стандарта государственной услуги "Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности", утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11308) (далее – Стандарт государственной услуги).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (полностью автоматизированная).

      3. Результат оказания государственной услуги - аттестат аккредитации по аудиту в области пожарной безопасности по форме, согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги (далее – аттестат аккредитации) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным в пункте 10 Стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги электронная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является электронный запрос услугополучателя на получение результата оказания государственной услуги с приложением перечня документов, согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) работник канцелярии осуществляет прием документов, их регистрацию на портале, услугополучатель получает расписку (уведомление) о приеме документов – время исполнения 30 минут;

      2) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 30 минут;

      3) ответственный работник проверяет полноту представленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      4) при предоставлении полного пакета документов исполнитель изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия разрешительным требованиям, утвержденным приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан 13 февраля 2015 года № 110 "Об утверждении разрешительных требований, предъявляемых к экспертным организациям" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 10496) из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" – срок исполнения четыре рабочих дня;

      5) исполнитель после проведения соответствующей проверки услугополучателя, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи аттестата либо мотивированном отказе в выдаче аттестата и формирует в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС "ГБД "Е-лицензирование") результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – срок исполнения один рабочий день.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      действие 1 – регистрация на портале и присвоение входящего номера;

      действие 2 – определение исполнителя;

      действие 3 – проверка полноты представленных документов;

      действие 4 – в случае предоставления неполного пакета и (или) документов с истекшим сроком действия ответ о мотивированном отказе в дальнейшем рассмотрении заявления;

      действие 5 – в случае предоставления полного пакета документов выдача результата оказания государственной услуги.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный сотрудник (исполнитель).

      8. Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) приведена в приложении 1 к настоящему регламенту государственной услуги.

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание, отражающее взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания государственной услуги через портал приведено в приложении 2 к настоящему регламенту государственной услуги.

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту государственной услуги.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на портале и на интернет–ресурсе услугодателя.

      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию государственной услуги можно получить по телефонам услугодателя: 8 (7172) 60-21-33, Единого контакт-центра: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1
к Регламенту
государственной услуги
"Аккредитация экспертных
организаций по аудиту в области
пожарной безопасности"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

     


  Приложение 2
к Регламенту
государственной услуги
"Аккредитация экспертных
организаций по аудиту в области
пожарной безопасности"

Описание, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий в процессе оказания государственной услуги через портал

     


     


  Приложение 3
к Регламенту
государственной услуги
"Аккредитация экспертных
организаций по аудиту в области
пожарной безопасности"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги

Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности (наименование государственной услуги)