Мемлекеттік инвестициялар және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаты есебінен объектілер құрылысының құнын айқындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 қарашадағы № 707 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 26 желтоқсанда № 12527 болып тіркелді.

      "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 20-бабының 6-3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 28.12.2023 № 171 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік инвестициялар және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаты есебінен объектілер құрылысының құнын айқындау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Құрылыс, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері және жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
Е. Досаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      ______________Ә. Исекешев

      2015 жылғы "___"______________


      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму

      министрінің м.а.

      ______________А. Рау

      2015 жылғы 26 қараша


      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ______________Б. Сұлтанов

      2015 жылғы "___"______________


      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      ______________Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 27 қараша


      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және спорт министрі

      ______________А. Мұхамедиұлы

      2015 жылғы 27 қараша


      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      ______________В. Школьник

      2015 жылғы 25 қараша



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 20 қарашадағы
№ 707 бұйрығымен
бекітілген

Мемлекеттік инвестициялардың және квазимемлекеттік сектор
субъектілерінің қаражаттары есебінен объектілер құрылысының
құнын айқындау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Осы Мемлекеттік инвестициялардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаттары есебінен объектілер құрылысының құнын айқындау қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 20-бабының 6-3) тармақшасына сәйкес әзірленді және құрылыстағы мемлекеттік инвестициялардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаттары есебінен объектілер құрылысының (бұдан әрі – объектілер құрылысы) құнын айқындау тәртібін белгілейді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 28.12.2023 № 171 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидалар құрылыстағы мемлекеттік инвестициялардың және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаттары есебінен объектілерді салуға арналған инвестициялық жобаларды әзірлеу мен жүзеге асыру кезінде Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметін жүзеге асыратын субъектілерге арналған.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) жобаны басқару - салынған бюджет пен мерзімдер шеңберінде инвестициялық жобаның мақсаттарына жету үшін тапсырыс берушімен не инвестормен жасалған шарттарға сәйкес объектілерді жобалауды, құрылысын салуды және оларды пайдалануға беруді ұйымдастыру, жоспарлау, үйлестіру, бақылау жөніндегі қызмет;

      2) құрылыс аумағын дайындауға (игеруге) және объектіні пайдалануға енгізуге арналған жиынтық смета - жерді бөлу, құрылыс аумағы мен пайдаланушы персоналын дайындау, іске қосу-жөндеу жұмыстарын және пайдалануға объектіні енгізуді қамтамасыз ететін жабдықты кешенді байқап көруді жүргізу үшін қажетті қаражат көлемін айқындайтын құжат;

      3) құрылыс қызметі (бұдан әрі - құрылыс) - жаңа объектілер салу және (немесе) бар объектілерді (үйлерді, ғимараттар мен олардың кешендерін, коммуникацияларды) өзгерту (кеңейту, жаңғырту, техникамен қайта жарақтандыру, реконструкциялау, қалпына келтіру, күрделі жөндеу), олармен байланысты технологиялық және инженерлік жабдықтарды монтаждау (бөлшектеу), құрылыс материалдарын, бұйымдар мен конструкцияларын дайындау (өндіру), сондай-ақ аяқталмаған объектілер құрылысын консервациялау мен өз ресурстарын тауысқан объектілерді кейіннен кәдеге жарату жұмыстарын жүзеге асыру жолымен өндірістік және өндірістік емес негізгі қорларды құру жөніндегі қызмет;

      4) құрылыс объектісі - оған жататын барлық жайластырулары, жабдықтары, жиһазы, мүкәммалы, оған жататын қосалқы және қосымша құрылғылары бар, оған жақын жерде орналасқан инженерлік желілері және жалпы алаңдық материалдары бар жеке тұрған ғимарат немесе өзге мақсаттағы ғимараттар мен құрылыстардың жиынтығы;

      5) құрылысқа салынатын мемлекеттік инвестициялар (бұдан әрі - мемлекеттік инвестициялар) - жаңа үйлер мен ғимараттарды, олардың кешендерін, инженерлік және көлік коммуникацияларын салуға, сондай-ақ бұрыннан бар объектілерді реконструкциялауға (кеңейтуге, жаңғыртуға, техникалық қайта жарақтандыруға) немесе күрделі жөндеуге салынатын инвестициялар, олардың көзі:

      республикалық және (немесе) жергілікті бюджеттердің қаражаты, оның ішінде бюджеттік инвестицияларға және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне бюджеттік кредит беруге жіберілетін нысаналы қаражат;

      мемлекет кепілдігімен не мемлекет кепілгерлігімен мемлекеттік емес қарыздардың нысаналы қаражаты;

      Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражаты;

      концессиялық жобаларды іске асыруға жіберілген қаражат болып табылады;

      6) құрылыстағы баға белгілеу - құрылыс өнімінің құнын қалыптастыру тетігі;

      7) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;
      8) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

      9) құрылыстың сметалық құны - сомасы жобалау материалдары мен сметалық-нормативтік база негізінде айқындалатын, объектінің құрылысын жүзеге асыру үшін қажетті ақша;

      10) мердігердің сметасы (оферта) – мердігерлік жұмыстар мен қызметтерді сатып алу бойынша конкурстарға қатысу үшін меншікті ұйымдық-технологиялық мүмкіндікті ескере отырып, олар жасайтын мердігердің конкурстық ұсынысының құрамындағы сметалық құжаттама;

      11) объектілерді салуға арналған жиынтық сметалық есеп - сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы заңнамамен реттелмейтін және құрылыс аумағын дайындауға (игеруге) және объектіні пайдалануға беруге жиынтық сметаға енгізілетін тапсырыс берушінің шығындарын қоспағанда, инвестициялық жобаны іске асыруға арналған тапсырыс беруші (инвестордың) барлық шығындарына арналған қаражат лимитін қамтитын құжат;

      12) ресурстық әдіс - құрылыс жобасын іске асыру үшін шығындар (ресурстар) элементтерінің ағымдағы бағаларында және тарифтерінде калькуляциялау арқылы құрылыстың құнын айқындау әдісі;

      13) сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы инжинирингтік қызметтер көрсету - оңтайлы жобалық көрсеткіштерге қол жеткізу мақсатында құрылыстың дайындығын және жүзеге асырылуын қамтамасыз ететін қызметтер кешені (техникалық және авторлық қадағалау, жобаны басқару);

      14) сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті орган - сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметін мемлекеттік басқару саласындағы басшылықты жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган;

      15) сметалық құжаттама - құрылыстағы сметалық құнды айқындайтын құрылыс жобасы құрамындағы құжаттама;

      16) сметалық нормалар - құрылыс, монтаж және басқа да жұмыстардың қабылданған өлшеуішіне белгіленген ресурстардың (құрылыс қызметкерлері еңбегінің, құрылыс машиналарының жұмыс істеу уақытының, материалдарға, бұйымдарға және конструкцияларға қажеттіліктің шығындары) жиынтығы немесе есептеудің қабылданған базасынан процентте көрініс берген құрылыс кезіндегі жекелеген шығыстар мен шығындардың мөлшерін көрсететін салыстырмалы шамалар;

      17) сметалық-нормативтік база - материалдарға, бұйымдарға және жабдықтарға арналған сметалық нормалар мен сметалық бағалардың жинағы;

      18) сметалық нормативтер - құрылыстың сметалық құнын айқындау үшін баға белгілеу мен сметалар бойынша және мыналарды қамтитын нормативтік құжаттар кешені:

      объектілерді салудың құнын айқындау жөніндегі әдістемелік нұсқамалар, нұсқаулықтар мен ұсынымдар;

      қабылданған өлшеуішке белгіленген құрылыстағы жұмыстарға арналған сметалық нормалар;

      есептеудің қабылданған базасынан процентте көрсетілген құрылыстағы жекелеген шығыстар мен шығындарға арналған сметалық нормалар;

      ірілендірілген сметалық нормалар;

      құрылыс ресурстарына арналған сметалық бағалар;

      19) тапсырыс берушінің (инвестордың, құрылыс салушының, бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің) сметасы - инвестициялық қызметті жоспарлауға және мердігерлік жұмыстар мен қызметтерді сатып алу бойынша конкурс өткізу үшін құрылыстың барынша бағасын айқындауға арналған мемлекеттік сметалық нормативтік құжаттардың негізінде жасалатын сметалық құжаттама;

      20) тапсырыс беруші - бюджеттік бағдарламалар әкімшісі немесе квазимемлекеттік сектор субъектісі;

      21) квазимемлекеттік сектор субъектілері – мемлекеттік кәсіпорындар, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер, акционерлік қоғамдар, оның ішінде мемлекет құрылтайшысы, қатысушысы немесе акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтер, ұлттық холдингтер, ұлттық компаниялар, сондай-ақ еншілес, тәуелді және Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес олармен үлестес болып табылатын өзге де заңды тұлғалар.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік инвестициялардың немесе квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаттары есебінен қаржыландырылатын объектілерді салудың ресурстық сметалық құнын айқындау кезінде сметалық есептер әдістемесінің, рәсімдер мен нәтижелерінің анықтылығы мен транспаренттілігі, сондай-ақ, мемлекеттік-инвестициялық жобаны іске асырудың барлық сатыларында қаражатты жұмсаудың есептілігі негізгі талаптар болып табылады.

      5. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, осы Қағидалар және Заңның 20-бабының 23-16) тармақшасына сәйкес сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласындағы мемлекеттік нормативтік құжаттар (бұдан әрі - Мемлекеттік нормативтер) Қазақстан Республикасында объектілерді салудың құнын айқындаудың нормативтік және құқықтық негізі болып табылады.

      6. Объектілер құрылысының құны мынадай:

      1) жобалау алды және жобалау (жобалау-сметалық) құжаттаманы әзірлеу;

      2) жобалау, мердігерлік және инжинирингтік жұмыстарға арналған қызметтерді сатып алу бойынша конкурсты өткізу;

      3) объектіні салу;

      4) құрылысы аяқталмаған объектілерді консервациялау;

      5) объектілерді кейіннен кәдеге жарату сатыларында анықталады.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Объекті құрылысының құнына мынадай:

      1) жоба алды құжаттамасын (техникалық-экономикалық негіздемелерін) әзірлеу және сараптама жасау бойынша;

      2) құрылыстың сметалық құны;

      3) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Объектілерді салуға арналған шығындардың құнын айқындау сатысына байланысты мыналар жасалады:

      1) құрылыстың есептік құны;

      2) құрылыстың жоба алды сметалық құны;

      3) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

      4) құрылыстың шарт құны;

      5) құрылыстың нақты сметалық құны;

      6) объектіні салуға арналған мердігердің нақты шығындары.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мыналар құрылыс құнын айқындау үшін бастапқы деректер болып табылады:

      1) жоба алды құжаттаманы әзірлеу сатысында:

      әзірлеуге арналған техникалық тапсырма немесе техникалық ерекшелік;

      эскиздік шешімдер (эскиздік жоба);

      ұқсас объектілер бойынша деректер;

      2) жобалау сатысында:

      жобалауға арналған тапсырма;

      жобалық шешімдер (жобалау құжаттама);

      құрылыс ұйымының жобасы.

2-тарау. Объектілерді салуға арналған жобалау алдындағы құжаттама әзірлеу мен сараптама құнын айқындау және жоба алды сатысында құрылыстың құнын айқындау

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Жобалау алдындағы құжаттаманы (техникалық-экономикалық негіздемелерді) әзірлеу құны Мемлекеттік нормативтерге сәйкес айқындалады.

      11. Жобалау алдындағы құжаттаманың сараптамасының (техникалық-экономикалық негіздемелердің) құны Заңның 20-бабының 23-18) тармақшасына сәйкес айқындалады.

      12. Жоба алды сатысындағы құрылыстың құны (құрылыстың есептік құны) Мемлекеттік нормативтерге сәйкес айқындалады.

      13. Құрылыстың есептік құны мемлекеттік инвестицияларды жоспарлау, оның ішінде бюджеттік жоспарлау мақсатымен айқындалады.

3-тарау. Салалық заңнамалық нормалар шеңберінде реттелетін бюджеттік инвестициялық жобалар шығындарын айқындау

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Салалық заңнамалық нормалар шеңберінде реттелетін бюджеттік инвестициялық жобалар шығындар құрамына мыналар кіреді:

      1) құрылыс аумағын дайындауға (игеруге) және объектілерді пайдалануға беруге арналған шығындар;

      2) жергілікті жерде жер учаскесінің шекараларын белгілеу үшін жерге орналастыру жобасын әзірлеуге немесе жер-кадастрлық жоспарын құруға арналған шығындар;

      3) құрылысқа арналған жер учаскесін алып қою (сатып алу) кезінде жер үшін төлемдер;

      4) археология, тарих және мәдениет, қала құрылысы және сәулет ескерткіштерінің тарихи-мәдени сараптамасына, сондай-ақ, құрылыс алаңы шегінде археологиялық қазбаларды орындауға байланысты шығындар;

      5) бұзылатын қүрылыстар мен бау-бақша екпелері, егістік, жер жырту және басқа ауыл шаруашылығы жұмыстары үшін өтемақы төлеуге, табиғи ортаға келтірілетін нұқсанға, залалдарды және шығындарды өтеу бойынша шығындар;

      6) объектіні жобалау және құрылысы кезеңінде пайдаланылатын жер учаскесін жалға алу (құрылыс қажеттіліктері үшін берілген қосымша жер учаскесі) үшін төлем;

      7) топырақтың, құмның, ұсақ тастың уақытша карьерлерін барлауға, бөлуге және әзірлеуге, бөлінген карьерлердегі қол қойылатын бонустары мен коммерциялық табу бонустарын төлеуге арналған шығындар;

      8) объектіні салу үшін геодезиялық бөлу негізін (құрылыс торы, қызыл сызықтар, ғимараттың (құрылыстың) габариттерін айқындайтын басты бөлу осьтері, биіктік реперлер, инженерлік коммуникациялардың, автожолдардың, электрмен жабдықтау желілерінің, байланыстың, су құбыры трассасының, кәріздің, жылудың, газдандырудың басты осьтері) құруға арналған шығындар;

      9) құрылыс кезеңінде жер салығын төлеу;

      10) жер учаскесінің радиологиялық жағдайын өлшеуге арналған шығындар;

      11) су пайдалануды тоқтатуға немесе шарттарын өзгертуге байланысты су шаруашылығы іс-шараларынан келтірілетін залалдарды өтеу бойынша шығындар;

      12) пайдаланушы персоналды дайындауға (өндірістік мақсаттағы жаңадан салынып жатқан объектілер үшін) арналған шығындар;

      13) жабдықты кешенді байқап көрумен іске қосу-жөндеу жұмыстарына, іске қосу-жөндеу жұмыстары үшін шикізатқа және материалдық ресурстарға, іске қосу-жөндеу жұмыстарын жүргізу кезеңінде пайдаланушы персоналын ұстауға (өндірістік мақсаттағы объектілер үшін) арналған шығындар;

      14) жер учаскелерін уақытша және тұрақты пайладану құқығына актіні дайындауға және беруге арналған шығындар;

      15) жылжымайтын мүлік объектілеріне техникалық паспорт дайындауға және беруге арналған шығындар;

      16) жылжымайтын мүлікке құқықты мемлекеттік тіркеуге арналған шығындар;

      17) лицензиялық келісімдер және лицензиардың қызмет көрсетуі бойынша шығындар;

      18) сыртқы қарыз есебінен қаржыландырылуы болжанатын шығындар.

      15. Құрылыс аумағын дайындауға (игеруге) және объектіні пайдалануға беруге арналған жиынтық смета, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9938 тіркелген "Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысын әзірлеу немесе түзету, қажетті сараптамаларды жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингілеу және іске асырылуын бағалау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 5 желтоқсандағы № 129 бұйрығына сәйкес, объектілерді салуға арналған бюджеттік инвестициялық жоба технико-экономикалық негіздеме және/немесе бюджеттік инвестициялық жоба жобалау (жобалау-сметалық) құжаттама құрамында, кейінгі бекітумен салалық (өндірістік мақсаттағы объектілер үшін) және/немесе және кешенді ведомстводан тыс сараптамадан өтуге жатады.

4-тарау. Объектіні салудың сметалық құнын айқындау

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Объектіні салудың сметалық құнына мыналар енгізіледі:

      1) мердігерлік құрылыс-монтаж жұмыстарының, шығындар мен қызметтердің сметалық құны;

      2) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;

      3) сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы инжинирингтік қызметтерге арналған шығындар;

      4) жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеу құны, оның ішінде құрылыс үшін инженерлік іздестірулердің құны және жобалау жұмыстарына арналған шығындар;

      5) жобалау-сметалық құжаттаманың сараптамасының құны;

      6) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;
      7) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен;
      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Объектілер құрылысының сметалық құны Заңның 20-бабының 6-2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін Қазақстан Республикасының баға белгілеу және сметалары жөніндегі нормативтік құжатқа (бұдан әрі – Нормативтік құжат) сәйкес айқындалады.

      Ескерту. 17-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Өнеркәсіп және құрылыс министрінің 28.12.2023 № 171 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      18. Заңнамада бекітілген тәртіппен бекітілген құрылыстың сметалық құны мемлекеттік инвестициялардың есебінен немесе квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражаты есебінен инвестициялық жобаларды іске асыруға арналған қаражат көлемін айқындау үшін негіздеме болып табылады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

5-тарау. Объектіні салудың шарт бағасын айқындау

      Ескерту. 5-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      19. Мемлекеттік инвестициялары үшін құрылыстың шарттық бағасы мемлекеттік сатып алу саласындағы заңнамаға, квазимемлекеттік сектор үшін мемлекеттік мүлік саласындағы заңнамаға сәйкес жүзеге асырылатын мердігерлік жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу қорытындылары бойынша жеңімпаздың баға ұснысының (конкурстық баға ұсынысы, тендерлік баға ұсынысы) оның сметасы (офертасы) негізінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы мүшесі болып табылатын халықаралық ұйымдар қаржыландыратын инвестициялық жобаларды іске асыру щеңберінде Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес айқындалады. Құрылыстың шарттық бағасы тапсырыс берушінің сметасымен белгіленген қаражаттан аспауы тиіс.

      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 25.12.2020 № 674 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      20. Тапсырыс берушінің сметасы электрондық форматта конкурстық құжаттама құрамында әлеуетті мердігерге беріледі.

      21. Мердігердің сметасы (оферта) еңбекке ақы төлеу жөніндегі мердігердің деректері, құрылыс машиналарын пайдаланудың құны, нақты мәмілілер, қолданыстағы келісім-шарттар бойынша немесе оларды жеткізуге арналған ұсыныстар бойынша, үстеме шығыстарының нақты деңгейі бойынша материалдық ресурстардың құны негізінде құрылыс ресурстарын қайта бағалап, тапсырыс берушінің сметасы базасындағы ағымдағы бағаларда жасалады.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Тапсырыс берушінің сметасы базасында мердігердің сметасын жасау кезінде жоба бойынша жұмыстардың атауы мен нақты көлемдері, құрылыс ресурстарының нормативтік шығыстары, жоба бойынша (тапсырыс беруші сметасының ресурстық бөлігі) құрылыс конструкциялары мен материал, өнімдер, конструкциялар, жабдықтарының сапалық және сандық құрамы өзгеріссіз қалады.

      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      23. Мердігерге машиналар және тетіктер бөлігінде, егер енгізілетін техника қуаты мен өнімділігі бойынша нормативтік уақытқа әсер етпейтін болса, техникалық сипаттамалары бойынша сметалық нормаларда қабылданған құрылыс техникасының біріктірілген түрлеріне сәйкес келетін, пайдаланатын техниканың нақты маркасын көрсетуге рұқсат етіледі. Сондай-ақ, мердігер жұмыстардың нақты түрінде олардың үлесі ресурстардың тиісті тобының жалпы құнында 5% аспайтын, қосалқы технологиялық функцияларды орындайтын "өзге" (қосалқы) материалдардың, "өзге" (қосалқы) құрылыс машиналары мен тетіктерінің позициялары бойынша өзінің нұсқасын ұсына алады. Өзге ресурстардың нұсқаларын мердігер сапасын нашарлатпай және технологиясын бұзбай, жеке практиканы ескере отырып, сараптамалық бағалау әдісімен қалыптастырады.

      24. Тапсырыс берушінің және мердігердің сметаларындағы тиісті жұмыстар мен шығындардың бірыңғай құнын салыстыру негізінде шарт бағасының құрамында тапсырыс беруші сметасының барлық позициялары (жұмыстар және жеке шығындар) бойынша жекелеген шарт бағаларының каталогы жасалады және бекітіледі. Жекелеген шарт бағалары қосылған құн салығынсыз барлық тиісті қосымша есептермен бірге жоба бойынша жұмыстардың қабылданған бірлігіне теңгеде жасалады. Бұл жекелеген шарт бағаларының каталогы орындалған жұмыстар үшін тапсырыс беруші мен мердігердің арасындағы өзара есеп айырысу кезінде негіз болып табылады.

      25. Мердігердің нақты деректері бойынша айқындалатын құн көрсеткіштерін қоспағанда Нормативтік құжаттың негізгі ережелері, талаптары, шарттары және шектеулері сақталып, мердігердің меншікті ұйымдық және техникалық мүмкіндіктері ескеріле отырып, мердігердің сметасы жасалады.

      Ескерту. 25-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 05.04.2019 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      26. Конкурс аяқталғаннан кейін өтінімнің құрамында тапсырыс берушіге (конкурстық комиссияға) ұсынылған мердігерлердің сметаларының электрондық көшірмелері конкурстың нәтижелері ресми жарияланған күнінен бастап үш жұмыс күннен аспайтын мерзімде уәкілетті органға және (немесе) олар айқындаған сметалық нормативтерді әзірлеу жөніндегі функцияларды жүзеге асыртын ұйымға беріледі. Алынған ақпарат сметалық нормативтерді әзірлеу және жетілдіру бойынша жұмыстардың мақсаттары мен шегінде ғана пайдаланылады.

Об утверждении Правил определения стоимости строительства объектов за счет государственных инвестиций и средств субъектов квазигосударственного сектора

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 ноября 2015 года № 707. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 декабря 2015 года № 12527.

      В соответствии с подпунктом 6-3) статьи 20 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 28.12.2023 № 171 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения стоимости строительства объектов за счет государственных инвестиций и средств субъектов квазигосударственного сектора.

      2. Комитету по делам строительства жилищно-коммунального хозяйства и управления земельными ресурсами Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


национальной экономики


Республики Казахстан

Е. Досаев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      ________________А. Исекешев

      "____"___________2015 года "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      ________________Б. Султанов

      27 ноября 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр культуры и спорта

      Республики Казахстан

      ________________А. Мухамедиулы

      27 ноября 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр энергетики

      Республики Казахстан

      ________________В. Школьник

      25 ноября 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      И.о. Министра по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      ________________А. Рау

      26 ноября 2015 года



  Утверждены
приказом Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
20 ноября 2015 года № 707

Правила определения стоимости строительства объектов за счет государственных инвестиций и средств субъектов квазигосударственного сектора
Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Настоящие Правила определения стоимости строительства объектов за счет государственных инвестиций и средств субъектов квазигосударственного сектора (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 6-3) статьи 20 Закона Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" (далее – Закон) и устанавливают порядок определения стоимости строительства объектов за счет государственных инвестиций в строительство и средств субъектов квазигосударственного сектора (далее – строительство объектов).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 28.12.2023 № 171 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Настоящие Правила предназначены для субъектов осуществляющих архитектурную, градостроительную и строительную деятельность в Республике Казахстан при разработке и осуществлении инвестиционных проектов на строительство объектов за счет государственных инвестиций в строительство и средств субъектов квазигосударственного сектора.

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) управление проектом – деятельность по организации, планированию, координации, контролю за проектированием, строительством и вводом в эксплуатацию объектов согласно заключенным договорам с заказчиком либо инвестором для достижения целей инвестиционного проекта в рамках заданного бюджета и сроков;

      2) сводная смета на подготовку (освоение) территории строительства и ввод объекта в эксплуатацию – документ, определяющий объем средств, необходимых, на отвод земли, подготовку территории строительства и эксплуатационного персонала, проведения пусконаладочных работ и комплексного опробования оборудования, обеспечивающих ввод объекта в эксплуатацию;

      3) строительная деятельность (далее – строительство) – деятельность по созданию основных фондов производственного и непроизводственного назначения путем возведения новых и (или) изменения (расширения, модернизации, технического перевооружения, реконструкции, реставрации, капитального ремонта) существующих объектов (зданий, сооружений и их комплексов, коммуникаций), монтажа (демонтажа), связанного с ними технологического и инженерного оборудования, изготовления (производства) строительных материалов, изделий и конструкций, а также осуществления работ по консервации строительства незавершенных объектов и постутилизации объектов, выработавших свой ресурс;

      4) объект строительства – отдельно стоящее здание или сооружение со всеми относящимися к нему обустройствами, оборудованием, мебелью, инвентарем, подсобными и вспомогательными устройствами, с прилегающими к нему инженерными сетями и общеплощадочными материалами, или совокупность зданий и сооружений, имеющих общее технологическое или иное назначение;

      5) государственные инвестиции в строительство (далее – государственные инвестиции) – инвестиции в строительство новых зданий и сооружений, их комплексов, инженерных и транспортных коммуникаций, а также реконструкцию (расширение, модернизацию, техническое перевооружение) или капитальный ремонт существующих объектов, источником которых являются:

      средства республиканского и (или) местных бюджетов, в том числе целевые средства, направленные на бюджетные инвестиции и бюджетное кредитование субъектов квазигосударственного сектора;

      целевые средства негосударственных займов под государственную гарантию либо поручительство государства;

      средства Национального фонда Республики Казахстан;

      средства, направленные на реализацию концессионных проектов;

      6) ценообразование в строительстве – механизм образования стоимости строительной продукции;

      7) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9) сметная стоимость строительства – деньги, необходимые для осуществления строительства объекта, сумма которых определяется на основе проектных материалов и сметно-нормативной базы;

      10) смета подрядчика (оферта) – сметная документация в составе конкурсного предложения подрядчика, составляемая им с учетом собственной организационно-технологической возможности для участия в конкурсах по закупу подрядных работ и услуг;

      11) сводный сметный расчет на строительство объектов – документ, включающий лимит средств на все затраты заказчика (инвестора) на реализацию инвестиционного проекта, за исключением затрат заказчика, не регулируемых законодательством в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности и включаемых в сводную смету на подготовку (освоение) территории строительства и ввод объекта в эксплуатацию;

      12) ресурсный метод – метод определения стоимости строительства путем калькуляции в текущих ценах и тарифах элементов затрат (ресурсов), необходимых для реализации проекта строительства;

      13) инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности – комплекс услуг (технический и авторский надзоры, управление проектом), обеспечивающий подготовку и осуществление строительства с целью достижения оптимальных проектных показателей;

      14) уполномоченный орган – центральный государственный орган, осуществляющий руководство в сфере государственного управления архитектурной, градостроительной и строительной деятельностью;

      15) сметная документация – документация в составе проекта строительства, определяющая сметную стоимость строительства;

      16) сметные нормы – совокупность ресурсов (затрат труда работников строительства, времени работы строительных машин, потребности в материалах, изделиях и конструкциях), установленная на принятый измеритель строительных, монтажных и других работ или относительные величины, указывающие размер отдельных расходов и затрат при строительстве, выраженные в процентах от принятой базы начисления;

      17) сметно-нормативная база – свод сметных норм и сметных цен на материалы, изделия и оборудование;

      18) сметные нормативы – комплекс нормативных документов по ценообразованию и сметам, являющийся основой для определения сметной стоимости строительства и включающий в себя:

      методические указания, инструкции и рекомендации по определению стоимости строительства объектов;

      сметные нормы на работы в строительстве, установленные на принятый измеритель;

      сметные нормы на отдельные расходы и затраты в строительстве, выраженные в процентах от принятой базы начисления;

      укрупненные сметные нормы;

      сметные цены на строительные ресурсы;

      19) смета заказчика (инвестора, застройщика, администратора бюджетных программ) – сметная документация, составляемая на основе сметных нормативов, предназначенная для планирования инвестиционной деятельности и определения максимальной цены строительства для проведения конкурса по закупу подрядных работ и услуг;

      20) заказчик – администратор бюджетной программы или субъект квазигосударственного сектора.

      21) субъекты квазигосударственного сектора – государственные предприятия, товарищества с ограниченной ответственностью, акционерные общества, в том числе национальные управляющие холдинги, национальные холдинги, национальные компании, учредителем, участником или акционером которых является государство, а также дочерние, зависимые и иные юридические лица, являющиеся аффилированными с ними в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Основными условиями при определении стоимости строительства объектов финансируемых за счет государственных инвестиций или средств субъектов квазигосударственного сектора являются достоверность и транспарентность ресурсного метода определения стоимости строительства в текущих ценах, процедур и результатов сметных расчетов, а также отчетности расходования средств на всех стадиях реализации государственно-инвестиционного проекта.

      5. Нормативной и правовой основой определения стоимости строительства объектов в Республике Казахстан является Гражданский кодекс Республики Казахстан, Закон, настоящие Правила и государственные нормативные документы в области архитектуры, градостроительства и строительства, утверждаемые в соответствии с подпунктом 23-16) статьи 20 Закона (далее – Государственные нормативы).

      6. Стоимость строительства объектов определяется на стадиях:

      1) разработки предпроектной и проектной (проектно-сметной) документации;

      2) проведения конкурса по закупу услуг на проектные, подрядные и инжиниринговые работы;

      3) строительства объекта;

      4) консервации незавершенных объектов строительства;

      5) постутилизации объектов.

      Сноска. Пункт 6 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Стоимость строительства объекта включает затраты:

      1) на разработку и экспертизу предпроектной документации (технико-экономических обоснований);

      2) по бюджетным инвестиционным проектам, регулируемым в рамках отраслевых законодательных норм;

      3) сметной стоимости строительства.

      8. В зависимости от стадии определения затрат на строительство объектов, составляется:

      1) расчетная стоимость строительства;

      2) сметная стоимость строительства;

      3) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4) договорная цена строительства;

      5) фактическая сметная стоимость строительства;

      6) фактические затраты подрядчика на строительство объекта.

      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Исходными данными для определения стоимости строительства являются:

      1) на стадии разработки предпроектной документации:

      техническое задание или техническая спецификация на разработку;

      эскизные решения (эскизный проект);

      данные по объектам-аналогам;

      2) на стадии проектирования:

      задание на проектирование;

      проектные решения (проектная документация);

      проект организации строительства.

Глава 2. Определение стоимости разработки и экспертизы предпроектной документации на строительство объектов и определение стоимости строительства на предпроектной стадии

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Стоимость разработки предпроектной документации (технико-экономических обоснований) определяется в соответствии с Государственными нормативами.

      11. Стоимость экспертизы предпроектной документации (технико-экономических обоснований) определяется в соответствии с подпунктом 23-18) статьи 20 Закона.

      12. Стоимость строительства на предпроектной стадии (расчетная стоимость строительства) определяется в соответствии с Государственными нормативами.

      13. Расчетная стоимость строительства определяется в целях планирования государственных инвестиций, в том числе для бюджетного планирования.

Глава 3. Определение затрат по бюджетным инвестиционным проектам, регулируемых в рамках отраслевых законодательных норм

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. В состав затрат по бюджетным инвестиционным проектам регулируемых в рамках отраслевых законодательных норм, входят:

      1) затраты на подготовку (освоение) территории строительства и на ввод объектов в эксплуатацию;

      2) затраты на разработку землеустроительного проекта или составление земельно-кадастрового плана, на установление границ земельного участка на местности;

      3) плата за землю при изъятии земельного участка для строительства;

      4) затраты, связанные с историко–культурной экспертизой памятников археологии, истории и культуры, градостроительства и архитектуры, а также с выполнением археологических раскопок в пределах строительной площадки;

      5) затраты, связанные с компенсацией за сносимые строения и садово – огородные насаждения, посев, вспашку и другие сельскохозяйственные работы, ущербом, наносимым природной среде, возмещением убытков и потерь при отводе земель;

      6) плата за аренду земельного участка (дополнительного земельного участка предоставленного для нужд строительства), используемого на период проектирования и строительства объекта;

      7) затраты на разведку, отвод и разработку временных карьеров грунта, песка, гравия, оплату подписных бонусов и бонусов коммерческого обнаружения на отведенные карьеры;

      8) затраты на создание геодезической разбивочной основы для строительства объекта (строительная сетка, красные линии, главные разбивочные оси, определяющие габариты зданий (сооружений), высотные репера, главные оси инженерных коммуникаций, автодорог, линий электроснабжения, связи, трассы водопровода, канализации, теплофикации, газификации);

      9) выплаты земельного налога в период строительства;

      10) затраты на замер радиологического фона земельного участка;

      11) затраты по возмещению стоимости работ от водохозяйственных мероприятий связанных с прекращением или изменением условий водопользования;

      12) затраты на подготовку эксплуатационного персонала (для вновь строящихся объектов производственного назначения);

      13) затраты на пусконаладочные работы с комплексным опробованием оборудования, на сырье и материальные ресурсы для пусконаладочных работ, на содержание эксплуатационного персонала в период проведения пусконаладочных работ (для объектов производственного назначения);

      14) затраты на изготовление и выдачу актов на право временного и постоянного землепользования;

      15) затраты на изготовление и выдачу технического паспорта на объекты недвижимости;

      16) затраты на государственную регистрацию прав на недвижимое имущество;

      17) затраты по лицензионным соглашениям и услуги лицензиара;

      18) затраты предполагаемые к финансированию за счет внешнего заимствования.

      15. Сводная смета на подготовку (освоение) территории строительства и ввод объекта в эксплуатацию подлежит прохождению отраслевой (для объектов производственного назначения) и/или комплексной вневедомственной экспертизы с последующим утверждением в составе технико-экономических обоснований бюджетных инвестиционных проектов и/или бюджетных инвестиционных проектов проектной (проектно-сметной) документации на строительство объектов в соответствии с приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 5 декабря 2014 года № 129 "Об утверждении Правил разработки или корректировки, проведения необходимых экспертиз инвестиционного предложения государственного инвестиционного проекта, а также планирования, рассмотрения, отбора, мониторинга и оценки реализации бюджетных инвестиций", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9938.

Глава 4. Определение сметной стоимости строительства объекта

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. В сметную стоимость строительства объекта включаются:

      1) сметная стоимость подрядных строительно–монтажных работ, затрат и услуг;

      2) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      3) затраты на инжиниринговые услуги в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности;

      4) стоимость разработки проектно-сметной документации, в том числе стоимость инженерных изысканий для строительства и затраты на проектные работы;

      5) стоимость экспертизы проектно-сметной документации;

      6) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      7) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Пункт 16 с изменениями, внесенными приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Сметная стоимость строительства объектов определяется в соответствии с Нормативным документом по ценообразованию и сметам Республики Казахстан, утверждаемым уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 6-2) статьи 20 Закона (далее – Нормативный документ).

      Сноска. Пункт 17 - в редакции приказа Министра промышленности и строительства РК от 28.12.2023 № 171 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18. Основанием для определения объема средств на реализацию инвестиционных проектов за счет государственных инвестиций или за счет средств субъектов квазигосударственнного сектора является сметная стоимость строительства, утвержденная в установленном законодательством порядке.

      Сноска. Пункт 18 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 5. Определение договорной цены строительства объекта

      Сноска. Заголовок главы 5 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Договорная цена строительства для государственных инвестиций определяется по итогам закупок подрядных работ и услуг, осуществляемым в соответствии с законодательством в сфере государственных закупок, для квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством в сфере управления государственным имуществом, на основе ценового предложения (конкурсного ценового предложения, тендерного ценового предложения) победителя по его смете (оферте), а также в соответствии с международными договорами Республики Казахстан в рамках реализации инвестиционных проектов, финансируемых международными организациями, членом которых является Республика Казахстан. Договорная цена строительства не должна превышать стоимость, установленную сметой заказчика.

      Сноска. Пункт 19 в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 25.12.2020 № 674 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      20. Смета заказчика в электронном формате передается потенциальным подрядчикам в составе конкурсной документации.

      21. Смета подрядчика (оферта) составляется в текущих ценах, на базе сметы заказчика, с переоценкой строительных ресурсов на основе данных подрядчика по оплате труда, стоимости эксплуатации строительных машин, стоимости материальных ресурсов по фактическим сделкам, действующим контрактам, или предложениям на их поставку, по фактическому уровню накладных расходов.

      Сноска. Пункт 21 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. При составлении сметы подрядчика на базе сметы заказчика наименование и физические объемы работ по проекту, нормативные расходы строительных ресурсов, качественный и количественный состав строительных материалов, изделий, конструкций, оборудования по проекту (ресурсная часть сметы заказчика) остаются без изменений.

      Сноска. Пункт 22 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      23. Подрядчику в части машин и механизмов допускается указывать конкретные марки используемой им техники, соответствующие по техническим характеристикам, принятым в сметных нормах агрегированным видам строительной техники, при условии, если включаемая техника по мощности и производительности не повлияет на нормативное время. Также подрядчику допускается предложить свой вариант по позициям "прочих" (вспомогательных) материалов, "прочих" (вспомогательных) строительных машин и механизмов, выполняющих вспомогательные технологические функции, доля которых в общей стоимости соответствующей группы ресурсов не превышает 5% в конкретном виде работ. Варианты прочих ресурсов формируются подрядчиком методом экспертных оценок исходя из собственной практики, без ухудшения качества и нарушения технологии.

      24. На основе сопоставления единичной стоимости соответствующих работ и затрат в сметах заказчика и подрядчика, составляется и утверждается в составе договорной цены каталог единичных договорных расценок по всем позициям (работам и отдельным затратам) сметы заказчика. Единичные договорные расценки составляются в тенге на принятую единицу работ по проекту, со всеми соответствующими дополнительными начислениями без налога на добавленную стоимость. Данный каталог единичных договорных расценок служит основой при взаиморасчетах между заказчиком и подрядчиком за выполненные работы.

      25. Смета подрядчика составляется с учетом собственной организационной и технической возможности подрядчика, с соблюдением основных положений, требований, условий и ограничений Нормативного документа, за исключением стоимостных показателей, определяемых по фактическим данным подрядчика.

      Сноска. Пункт 25 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.04.2019 № 197 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      26. Электронные копии смет подрядчиков, представленных заказчику (конкурсной комиссии) в составе заявки, после окончания конкурса, в течение не более трех рабочих дней со дня официального объявления результатов конкурса, передаются в уполномоченный орган и (или) в определенную им организацию, осуществляющую функции по разработке сметных нормативов в порядке, определенном уполномоченным органом. Полученная информация, используется только в целях и рамках работ по разработке и совершенствованию сметных нормативов.