Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің м.а. 2015 жылғы 14 желтоқсандағы № 718 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 800 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 30 желтоқсанда № 12673 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2018 жылғы 23 қарашадағы № 453 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2018 жылғы 23 қарашадағы № 77 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Энергетика министрінің 23.11.2018 № 453 және ҚР Ұлттық экономика министрінің м.а. 23.11.2018 № 77 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрық 01.01.2016 ж. бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексі 141-бабының 3-тармағына, 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) осы бірлескен бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тексеру субъектілеріне қатысты тексеру парағы бекітілсін.

      2. "Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 22 маусымдағы № 421 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 30 маусымдағы № 482 бірлескен бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізілімінде № 11823 болып тіркелген, 2015 жылғы 3 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Мұнай-газ кешеніндегі экологиялық реттеу, бақылау және мемлекеттік инспекция комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күннің ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың көшірмесін алған күннен бастап он күнтізбелік күн ішінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Энергетика вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бірлескен бұйрық 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануы тиіс.

Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрі
________________ Е. Досаев

Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
міндетін атқарушы
_____________ Ұ. Қарабалин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу жөніндегі

      комитетінің төрағасы

      ________________С. Айтпаева

      2015 жылғы 28 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 800 және
Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 14 желтоқсандағы
№ 718 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – өлшемшарттар) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексіне, Қазақстан Республикасының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы, "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы заңдарына және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 25 қарашадағы № 722 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік-құқықтық актілерді тіркеудің мемлекеттік тізілімінде № 12389 болып тіркелген) Мемлекеттік органдардың (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін қоспағанда) тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру әдістемесіне сәйкес мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежелеріне жатқызу мақсатында әзірленді.

      2. Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) болмашы бұзушылықтар – жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік бір рет мерзімінде ұсынбаумен;

      қажетті кәсіпшілік объектілерді және көмірсутектерді өндіру, дайындау, сақтау және өндіру мен сақтау орнынан магистральдық құбырға және (немесе) көліктің басқа түріне аудару орнына дейін тасымалдау үшін қажетті өзге де инфрақұрылым объектілерін салу белгіленген тәртіппен бекітілетін жобалау құжаттарына сәйкес жүзеге асырылмауымен;

      ілеспе газды өңдеуді дамыту бағдарламасының орындалуы туралы есепті жолдамаумен;

      теңізде ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған хабарламаның болмауы және (немесе) оның талаптарын сақтамауымен байланысты бұзушылықтар;

      2) елеулі бұзушылықтар – жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік екі рет мерзімінде ұсынбаумен;

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының міндеттейтін (міндетті, қажет, тиіс, қажет) нормаларын сақтамаумен;

      теңізде және ішкі суларда мұнай операцияларын жүргізуге рұқсаттың болмауы және (немесе) рұқсат шарттарын сақтамаумен;

      бақылау астындағы субъектіге расталған шағым немесе арыз фактісінің болуымен байланысты бұзушылықтар;

      3) мұнай операцияларын жүргізу саласындағы тәуекел – тексерілетін субъектінің қызметі нәтижесінде адам өмірі немесе денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдылығы, мұнай-газ секторының дамуының төмендеуіне, мұнай мен газдың өндірң жоспарланған деңгейіне жетпеу ықтималдылығы;

      4) өрескел бұзушылықтар – жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік үш немесе одан да көп рет мерзімінде ұсынбаумен;

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының тиым салатын (тиым салынады, жол берілмейді) нормаларын сақтамаумен;

      бақылау астындағы субъектіге расталған екі не одан да көп шағымның немесе арыздың болуымен байланысты бұзушылықтар;

      5) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі - субъективті өлшемшарттар) – нақты тексерілетін субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекелдер дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      6) тәуекелдерді бағалау жүйесі – тексерулерді белгілеу мақсатында бақылау және қадағалау органы жүргізетін іс-шаралар кешені;

      7) тексерілетін субъект - мұнай, газ және мұнай-газ конденсатын барлауды және өндіруді жүзеге асыратын заңды тұлғалар; сонымен қатар мұнай және газ саласындағы тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау, өндіру), мұнай-химия өндірістерін жобалау (технологиялық) және (немесе) пайдалану, магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалануды жүщеге асыратын заңды және жеке тұлғалар.

      3. Мұнай операцияларын жүргізу саласында ішінара тексерулер үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.

2. Субъективті өлшемшарттар

      4. Субъективті өлшемшарттар:

      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.

      5. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын тексерілетін субъектілерді (объектілерді) анықтау үшін қажет.

      Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау мынадай ақпарат көздерінен жүзеге асырылады:

      1) тексерілетін субъект "Қазақстан Республикасының жер қойнауын пайдалануды басқарудың бiрыңғай мемлекеттiк жүйесi" интеграцияланған ақпараттық жүйесi арқылы ұсынатын есептілікті мониторингілеу нәтижелері (бұдан әрі - есептілікті мониторингілеу нәтижелері);

      2) бұрынғы тексерулер нәтижелері. Бұл ретте, бұзушылықтың ауыртпалық дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) тексеру парағында көрсетілген заңнама талаптарын сақтамаған жағдайда белгіленеді;

      3) расталған шағымдар мен арыздардың болуы және саны.

      6. Қолда бар ақпарат көздері негізінде субъективті өлшемшарттар бұзушылықтың үш дәрежесіне бөлінеді: өрескел, елеулі, болмашы.

      Тексерілетін субъектіні тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін келесі тәуекел дәрежесі көрсеткішінің есептеу тәртібі пайдаланылады.

      Тексерілетін субъектіге бір өрескел бұзушылық анықталған кезде тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 100 теңеледі және оған қатысты ішінара тексеру жүргізіледі.

      Егер өрескел бұзушылық анықталмаған жағдайда онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және болмашы көрсеткіштердің бұзушылықтары бойынша қосынды мәні есептелінеді.

      Елеулі бұзушылықтардың көрсеткіштерін анықтаған кезде 0,7 коэффициенті қолданылады және мына формула бойынша есептелінеді:



      мұндағы:


– елеулі көрсеткіштердің мәні;

– елеулі бұзушылықтардың жалпы саны;

– елеулі бұзушылықтардың анықталған саны.

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін анықтаған кезде 0,3 коэффициенті қолданылады және мына формула бойынша есептелінеді:



      мұндағы:


– болмашы көрсеткіштердің мәні;

– болмашы бұзушылықтардың жалпы саны;

– болмашы бұзушылықтардың анықталған саны.

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (

) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы анықталады:


      мұндағы:


– тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

– елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

– болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      Субъективті өлшемшарттар осы өлшемшарттарға қосымшада келтірілген.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъект (объект) мыналарға:

      1) 60-тан бастап 100-ді қоса алғанға дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты іріктеп тексеру жүргізілгенде – жоғары тәуекел дәрежесіне;

      2) 0-ден 60-қа дейінгі тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде және оған қатысты іріктеп тексеру жүргізілмегенде - жоғары дәрежеге жатқызылмаған тәуекел дәрежесіне жатады.

      Тәуекел дәрежесін талдау мен бағалау кезінде нақты тексерілетін субъектіге (объектіге) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері қолданылмайды.

      Ішінара тексеру жүргізу мерзімділігі жылына бір реттен аспайды.

      Алынған мәліметтер талдауы және көрсеткіштер бойынша бағалау жылына бір рет келесі жылдың бірінші сәуіріне дейін жүргізіледі. Талдау кезеңі болып өткен жыл табылады.

      Ішінара тексерулер реттеуші мемлекеттік органдардың бірінші басшысымен бекітілген жүргізілген талдау және бағалау нәтижелері бойынша ағымдағы жылдың сәуірінен бастап келесі жылдың сәуіріне дейін есептік кезеңге қалыптастырылатын ішінара тексерулер тізімдері негізінде жүргізіледі. Ішінара тексерулер тізімі тиісті есептік кезең басталғанға дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірмей құқықтық статистика және арнайы есептер бойынша уәкілетті органға жіберіледі.

      Ішінара тексерулердің тізімдері:

      субъективті өлшемшарттар бойынша ең жоғары тәуекел дәрежесі көрсеткіші бар тексерілетін субъектілердің (объектілердің) басымдығын;

      мемлекеттік органды тексеруді жүзеге асыратын лауазымды адамдарға түсетін жүктемелерді ескере отырып жасалады.

  Мұнай операцияларын жүргізу
саласындағы тәуекел дәрежесін
бағалау өлшемшарттарына
қосымша

Тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары

Ақпарат көзі

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

Есептілікті мониторингілеу нәтижелері

Жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік үш және одан көп рет мерзімінде ұсынылмады

Өрескел

Жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік екі рет мерзімінде ұсынылмады

Елеулі

Жер қойнауын пайдалану бойынша есептілік бір рет мерзімінде ұсынылмады

Болмашы

Бұрынғы тексерулер нәтижелері (ауыртпалық дәрежесі көрсетілген талаптарды сақтамау жағдайында белгіленеді)

Іздестіру, бағалау жұмыстарын және өндіру бойынша жұмыстарды белгіленген тәртіппен бекітілген (қабылданған) іздестіру жұмыстары жобасынсыз, бағалау жұмыстары жобасынсыз және өндіру жұмыстары бойынша жобалық құжаттарсыз жүргізу бойынша салынған тыйымды сақтау

Өрескел

Авариялық жағдайлар қатері төнген немесе туындаған, персоналдың өміріне немесе халықтың денсаулығына және қоршаған ортаға қатер төнген жағдайларды қоспағанда, ілеспе және (немесе) табиғи газды алауда жағу бойынша салынған тыйымды сақтау

Өрескел

Жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізуге жобалық құжаттар мен технологиялық сызбалар ережелерін, мұнайды, газды, конденсатты, газконденсатын, сұйықтықты, ұңғыма фонды, ұңғыма бұрғылау, ұңғыма бұрғылаудан шығару, сулану, ұңғыма өнімін дайындау мен жинау жүйесі, қабатты қысымды қолдау жүйесі бөлігінде сақтау

Елеулі

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 27 қаңтардағы № 40 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік-құқықтық актілерді тіркеудің мемлекеттік тізілімінде № 10456 болып тіркелген) жер қойнауын пайдаланушылармен мұнай өндірудің және айналымының бірыңғай дерекқорын жүргізу қағидасында көрсетілген мәліметтерді беру бойынша талапты сақтау

Елеулі

Жер қойнауын пайдаланушылармен сатып алынған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер туралы есепті беруді жөніндегі міндеттерді сақтау

Елеулі

Ілеспе және (немесе) табиғи газды өңдемей және (немесе) кәдеге жаратпай мұнай-газ кен орындарын өнеркәсіптік игеру бойынша тыйымды сақтау

Өрескел

Ілеспе газды кәдеге жарату бағдарламасын қарастыру міндетін сақтау

Елеулі

Көмірсутектер кен орындарын игеруді жүргізуді пайдалы қазбаларды барлау мен өндіру кезінде жер қойнауын ұтымды әрі кешенді пайдалану жөніндегі бірыңғай қағидаларға сәйкес жүргізу бойынша міндетті сақтау

Елеулі

Қажетті кәсіпшілік объектілерді және көмірсутектерді өндіру, дайындау, сақтау және өндіру мен сақтау орнынан магистральдық құбырға және (немесе) көліктің басқа түріне аудару орнына дейін тасымалдау үшін қажетті өзге де инфрақұрылым объектілерін салу белгіленген тәртіппен бекітілетін жобалау құжаттарына сәйкес жүзеге асыру

Болмашы

Жер қойнауын пайдаланушылардың келер жылға арналған тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу бағдарламаларын беру міндетін сақтау

Елеулі

Ілеспе газды өңдеуді дамыту бағдарламасының орындалуы туралы есепті жолдау

Болмашы

Жер қойнауын пайдаланушылар және олардың мердігерлері, сондай-ақ жер қойнауын пайдаланушылар уәкілеттік берген тұлғалар тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді иеленумен байланысты рәсімдерді "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 77-бабының 1-тармағында көрсетілген тәсілдердің кез келгенімен, Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыру бойынша міндетті сақтау

Елеулі

Расталған шағымдар мен арыздардың болуы және саны

Екі және одан да көп расталған шағым немесе арыздың болуы

Өрескел

Расталған шағым немесе арыз фактісінің болуы

Елеулі

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 800 және
Қазақстан Республикасының
Энергетика министрі
міндетін атқарушының
2015 жылғы 14 желтоқсандағы
№ 718 бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Мұнай операцияларын жүргізу саласындағы
тексеру парағы

      (тексерілетін субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы)

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________

      (№, күні)

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы _________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) (ЖСН), БСН_____________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасу орны _______________________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

Мұнай және газ кен орындарын барлау, сынамалы пайдалану,

тәжірибелік-өнеркәсіптік және өнеркәсіптік игеру кезінде мұнай

операцияларын жүргізу саласындағы бақылау субъектілеріне қатысты

1.

Іздестіру, бағалау жұмыстарын және өндіру бойынша жұмыстарды белгіленген тәртіппен бекітілген (қабылданған) іздестіру жұмыстары жобасынсыз, бағалау жұмыстары жобасынсыз және өндіру жұмыстары бойынша жобалық құжаттарсыз жүргізу бойынша салынған тыйымды сақтау





2.

Авариялық жағдайлар қатері төнген немесе туындаған, персоналдың өміріне немесе халықтың денсаулығына және қоршаған ортаға қатер төнген жағдайларды қоспағанда, ілеспе және (немесе) табиғи газды алауда жағу бойынша салынған тыйымды сақтау





3.

Жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізуге жобалық құжаттар мен технологиялық сызбалар ережелерін, мұнайды, газды, конденсатты, газконденсатын, сұйықтықты, ұңғыма қорын, ұңғыма бұрғылау, ұңғыма бұрғылаудан шығару, сулану, ұңғыма өнімін дайындау мен жинау жүйесі қабатты қысымды қолдау жүйесі бөлігінде сақтау





4.

Қазақстан Республикасы энергетика министрінің 2015 жылғы 27 қаңтардағы № 40 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік-құқықтық актілерді тіркеудің мемлекеттік тізілімінде № 10456 болып тіркелген) жер қойнауын пайдаланушылармен мұнай өндірудің және айналымының бірыңғай дерекқорын жүргізу қағидасында көрсетілген мәліметтерді беру бойынша талапты сақтау





5.

Жер қойнауын пайдаланушылармен сатып алынған тауарлар, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтер туралы есепті беруді сақтау





6.

Ілеспе және (немесе) табиғи газды өңдемей және (немесе) кәдеге жаратпай мұнай-газ кен орындарын өнеркәсіптік игеру бойынша тыйымды сақтау





7.

Ілеспе газды кәдеге жарату бағдарламасын қарастыру міндетін сақтау





8.

Теңізде және ішкі суларда мұнай операцияларын жүргізуге рұқсаттың болуы және рұқсат шарттарын сақтау





9

Көмірсутектер кен орындарын игеруді жүргізуді пайдалы қазбаларды барлау мен өндіру кезінде жер қойнауын ұтымды әрі кешенді пайдалану жөніндегі бірыңғай қағидаларға сәйкес жүргізу бойынша міндетті сақтау





10.

Қажетті кәсіпшілік объектілерді және көмірсутектерді өндіру, дайындау, сақтау және өндіру мен сақтау орнынан магистральдық құбырға және (немесе) көліктің басқа түріне аудару орнына дейін тасымалдау үшін қажетті өзге де инфрақұрылым объектілерін салуды белгіленген тәртіппен бекітілетін жобалау құжаттарына сәйкес жүзеге асыру.





11.

Жер қойнауын пайдаланушылармен келер жылға арналған тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді сатып алу бағдарламаларын беру міндетін сақтау





12.

Ілеспе газды өңдеуді дамыту бағдарламасының орындалуы туралы есепті жолдау





13.

Теңізде ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған хабарламаның болмауы және (немесе) оның талаптарын сақтау





14.

Жер қойнауын пайдаланушылар және олардың мердігерлері, сондай-ақ жер қойнауын пайдаланушылар уәкілеттік берген тұлғалар тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді иеленумен байланысты рәсімдерді "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 77-бабының 1-тармағында көрсетілген тәсілдердің кез келгенімен, Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыру бойынша міндетті сақтау





Мұнай және газ саласындағы тау-кен (пайдалы қазбаларды барлау,

өндіру), мұнай-химия өндірістерін жобалауға (технологиялық) және

(немесе) пайдалануға, магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын,

мұнай өнiмдерi құбырларын пайдаланушы заңды және жеке тұлғаларға

қатысты

15

Меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде өндірістік база (ғимарат, үй-жайлар); магистральдық газ құбырлары, мұнай құбырлары, мұнай өнiмдерi құбырлары өтініш берілген кіші қызмет түрлеріне сәйкес жабдықталуы болуы тиіс





16

Диагностикалық, бақылау-өлшеу аспаптарының, сондай-ақ магистральдық газ құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын пайдалануды қамтамасыз ететiн құралдардың, жабдықтардың болуы





17

Көмірсутекті шикізат кен орындарында технологиялық жұмыстар (кәсіптік зерттеулер; сейсмикалық барлау жұмыстары; геофизикалық жұмыстар) жүргізу үшін: кәсіптік зерттеулер және геофизикалық жұмыстар – ұңғымалық аспаптар мен зондтар, аспаптар мен зондтардың көрсеткіштерін тіркеуге арналған жер үсті аппараттары, арнайы кабель, ұңғымада түсіру-көтеру операцияларына арналған жүк шығыр; сейсмикалық барлау жұмыстары – сейсмикалық станциялар немесе басқа сейсмикалық барлау құрылғыларының болуы





18

Мұнай; газ; газ конденсаты; айдама ұңғымаларындағы атқылау-жару жұмыстарын жүргiзу үшін:

1) лицензияның не жарылғыш заттармен жұмыс жасауға лицензиясы бар мамандандырылған ұйыммен жасалған шарттың;

2) перфорациялық жабдықтар немесе жүйелерінің болуы





19

Құрлықта; теңізде; ішкі су қоймаларында көмірсутекті шикізат кен орындарында ұңғымаларды бұрғылау үшін - бұрғылау (оның ішінде теңізде және ішкі су қоймаларында жүзетін) қондырғыларының, қашаудың, бұрғылау құбырларының, шығарындыға қарсы жабдықтардың, көтергіш агрегаттардың болуы





20

Кен орындарында ұңғымаларды жер астында (күрделi, ағымдағы) жөндеу үшін - арнайы техника және жабдықтардың болуы





21

Көмірсутекті шикізат кен орындарында ұңғымаларды цементтеу; сынап көру; игеру, байқау үшін - көтергіш көлік құралдарының, цементтеу агрегатының, арнайы техника және жабдықтардың, тетіктер мен аспаптардың болуы





22

Мұнай қабаттарының мұнай беруiн арттыру және ұңғымалардың өнiмдiлiгiн ұлғайту үшін – техника құралдары кешенінің, арнайы техника және жабдықтардың болуы





23

Құрлықта; теңiзде кен орындарында көмірсутекті шикізат төгiлуiнiң алдын алу және оларды жою жөнiндегi жұмыстар үшін – теңіздегі мұнай жинау қондырғысының (скиммер), құрлықта мұнай жинауға арнайы техника және жабдықтардың, жүзуші резервуарлардың және бонолық тосқауылдардың болуы





24

Көмірсутекті шикізат кен орындарында ұңғымаларды консервациялау; жою үшін – құрлықта мұнай жинауға арналған техникалар мен жабдықтардың, цементтеу агрегатының және лақтыруға қарсы жабдықтардың болуы





25

Мұнай-химия өндiрiстерiн пайдалану үшін: Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте аттестацияланған зертханалардың немесе өнiмнің стандарттарға, нормалар мен техникалық шарттарға сәйкестiгiн бақылау бойынша аккредиттелген зертханамен қызмет көрсету шартының болуы





26

Мұнай-химия өндiрiстерiн пайдалану

үшін:

тетіктердің, технологиялық желiлердiң,

шикiзатты дайындау, қайта өңдеу

қондырғыларының, шикiзатты, дайын

өнiмдердi сақтау үшiн арнайы

жабдықталған қоймалардың, үй-жайлардың

және сыйымдылықтардың болуы





27

Жобалау құжаттарын; технологиялық регламенттерді, көмірсутекті шикізат кен орындарын игеру жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жасау; мұнай-химия өндірістерін жобалау (технологиялық) үшін – жобалау үшін пайдаланылатын лицензияланған бағдарламалық қамтамасыз етудің, арнайы техника және жабдықтардың болуы





28

Қызметтің лицензияланатын түрлері мен кіші түрлерін (жұмыстарын) орындаудың технологиялық регламентінің болуы





29

Мыналарды (жобалау құжаттарды әзірлеу

бойынша; технологиялық регламенттерді,

көмірсутекті шикізат кен орындары үшін

жобалардың техникалық-экономикалық

негіздемесін жасау; мұнай-химия

өндірістерін жобалау (технологиялық)

жөніндегі қызмет үшін талап

етілмейді):

1) машиналарды, тетіктерді, көлік

құралдарын, аспаптарды, жабдықтарды

пайдалануды және оларға техникалық

қызмет көрсетуді;

2) еңбек қауіпсіздігін бақылауды;

3) метрологиялық бақылауды;

4) маркшейдерлік жұмыстарды

("мұнай-химия өндiрiстерiн пайдалану"

қызметінің кіші түріне таратылмайды);

5) технологиялық процесті сақтауды

және берілген сападағы өнімнің

шығарылуын сақтауды ("мұнай-химия

өндiрiстерiн пайдалану" қызметтерінің

кіші түрлеріне таратылады);

6) магистральдық газ құбырларын, мұнай

құбырларын, мұнай өнiмдерi құбырларын

пайдаланудың технологиялық процесiн

сақтауды ("магистральдық газ

құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай

өнiмдерi құбырларын пайдалану"

қызметтерінің кіші түрлеріне

таратылады);

7) қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз

ететін қызметтер немесе жауапты

тұлғалардың болуы





30

Тиісті білім деңгейіне жауап беретін техникалық басшылар мен мамандардың біліктілік құрамының болуы





31

Бекiтiлген (тек "магистральдық газ

құбырларын, мұнай құбырларын, мұнай

өнiмдерi құбырларын пайдалану

жөніндегі қызмет үшін" кіші қызмет

түрлеріне талап етіледі):

1) қоршаған ортаны қорғау, қауiпсiздiк

техникасы жөнiндегi бағдарламалар мен

iс-шаралар;

2) заманауи жабдықтар мен

технологияларды пайдалана отырып жұмыс

істейтін өндiрiстiк объектiлердi

реконструкциялау, жаңғырту жөнiндегi

бағдарламалар;

3) жөндеу жұмыстарын орындау

жоспарлары (бағдарламалары);

4) аварияларды жою жоспары болуы






      Лауазымдық тұлға (тұлғалар) ______________ _________ ________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      ______________ _________ ________________

      (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      Тексерілетін субъектінің

      басшысы _________________________ _______________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы) (қолы)

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в области проведения нефтяных операций

Совместный приказ и.о. Министра энергетики Республики Казахстан от 14 декабря 2015 года № 718 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 800. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 декабря 2015 года № 12673. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 23 ноября 2018 года № 453 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 23 ноября 2018 года № 77 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра энергетики РК от 23.11.2018 № 453 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 23.11.2018 № 77 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ!
      Вводится в действие с 01.01.2016.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 141, пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского Кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить:

      1) Критерии оценки степени риска в области проведения нефтяных операций согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) Проверочный лист в области проведения нефтяных операций согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 22 июня 2015 года № 421 и и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 482 "Об утверждении критериев оценки степени риска и формы проверочного листа в области проведения нефтяных операций" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 11823, опубликованный 3 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Комитету экологического регулирования, контроля и государственной инспекции в нефтегазовом комплексе Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет";

      3) направление копии настоящего приказа в течение десяти календарных дней со дня его получения в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие с 1 января 2016 года и подлежит официальному опубликованию.


Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
________________ Е. Досаев

И.о. Министра энергетики
Республики Казахстан
___________ У. Карабалин


      "СОГЛАСОВАН"

      Председатель

      Комитета по правовой статистике и

      специальным учетам Генеральной

      прокуратуры Республики Казахстан

      _______________ С. Айтпаева

      28 декабря 2015 года



  Приложение 1
к совместному приказу
Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 28 декабря 2015 года
№ 800
и
и.о. Министра энергетики
Республики Казахстан
от 14 декабря 2015 года
№ 718

Критерии оценки степени риска в области проведения нефтяных
операций
1. Общие положения

      1. Настоящие критетии оценки степени риска в области проведения нефтяных операций (далее - критерии) разработаны в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан от 29 октября 2015 года, законами Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании", от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях" и Методикой формирования государственными органами (за исключением Национального Банка Республики Казахстан) системы оценки риска, утвержденной приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 722 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12389), для отнесения субъектов проверки в области проведения нефтяных операций к степеням рисков.

      2. В критериях используются следующие понятия:

      1) незначительные нарушения – нарушения, связанные с несвоевременным предоставлением отчетности по недропользованию один раз;

      неосуществлением строительства необходимых промысловых объектов и иных объектов инфраструктуры, необходимых для добычи, подготовки, хранения и транспортировки углеводородов от места добычи и хранения до места перевалки в магистральный трубопровод и (или) на другой вид транспорта, в соответствии с проектными документами, утверждаемыми в установленном порядке;

      не направлением отчета о выполнении программ развития переработки попутного газа;

      отсутствием и (или) несоблюдением условий уведомления на проведение морских научных исследований;

      2) значительные нарушения – нарушения, связанные с несвоевременным предоставлением отчетности по недропользованию два раза;

      несоблюдением обязывающей (обязан, должен, требуется, необходимо) нормы Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании";

      отсутствием и (или) несоблюдением условий разрешения на проведение нефтяных операций на море и внутренних водоемах;

      наличием подтвержденного факта жалобы или обращения по подконтрольному субъекту;

      3) риск в области проведения нефтяных операций – вероятность причинения вреда в результате деятельности проверяемого субъекта жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий, вероятность снижения развития нефтегазового сектора, не достижения запланированного уровня добычи нефти и газа;

      4) грубые нарушения – нарушения, связанные с несвоевременным предоставлением отчетности по недропользованию три и более раза;

      несоблюдением запрещающей (запрещается, не допускается) нормы Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании";

      наличием двух и более подтвержденных фактов жалобы или обращения по подконтрольному субъекту;

      5) субъективные критерии оценки степени риска (далее - субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов (объектов) в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта (объекта);

      6) система оценки рисков – комплекс мероприятий, проводимый органом контроля и надзора, с целью назначения проверок;

      7) проверяемый субъект – юридические лица, осуществляющие разведку и добычу нефти, газа и нефтегазоконденсата; а также юридические и физические лица, осуществляющие деятельность по проектированию (технологическому) и (или) эксплуатации горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических производств, эксплуатации магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов в сфере нефти и газа.

      3. Критерии оценки степени риска для выборочных проверок в области проведения нефтяных операций формируются посредством субъективных критериев.

2. Субъективные критерии

      4. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка рисков.

      5. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления проверяемых субъектов (объектов), нарушающих законодательство Республики Казахстан.

      Формирование базы данных и сбор информации будут осуществляться из следующих источников информации:

      1) результаты мониторинга отчетности, представляемых проверяемым субъектом, посредством интегрированной информационной системы "Единая государственная система управления недропользованием Республики Казахстан" (далее - Результаты мониторинга отчетности);

      2) результаты предыдущих проверок. При этом, степень тяжести нарушений (грубое, значительное, незначительное) устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;

      3) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений.

      6. На основании имеющихся источников информации субъективные критерии подразделяются на три степени нарушения: грубые, значительные, незначительные.

      Для отнесения проверяемого субъекта к степени риска применяется следующий порядок расчета показателя степени риска.

      При выявлении одного грубого нарушения, проверяемому субъекту приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится выборочная проверка.

      В случае если грубых нарушений не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:



      где:


– показатель значительных нарушений;

– общее количество значительных нарушений;

- количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:



      где:


– показатель незначительных нарушений;

– общее количество незначительных нарушений;

- количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (

) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:


      где:


- общий показатель степени риска;

- показатель значительных нарушений;

- показатель незначительных нарушений.

      Субъективные критерии приведены в приложении к настоящим Критериям.

      По показателям степени риска проверяемый субъект (объект) относится:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 включительно и в отношении него проводится выборочная проверка;

      2) не относится к высокой степени риска – при показателе степени 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.

      При анализе и оценке степени рисков не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного проверяемого субъекта (объекта).

      Кратность проведения выборочной проверки не чаще одного раза в год.

      Анализ получаемых сведений и оценка по показателям осуществляется один раз в год до первого апреля следующего года. Анализируемым периодом является прошедший год.

      Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на отчетный период с апреля текущего года до апреля следующего года по результатам проводимого анализа и оценки, утвержденных первым руководителем регулирующего государственного органа. Списки выборочных проверок направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.

      Списки выборочных проверок составляются с учетом:

      приоритетности проверяемых субъектов (объектов) с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям;

      нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки государственного органа.

  Приложение
к Критериям оценки степени риска
в области проведения нефтяных
операций

Субъективные критерии к оценке степени риска

Источник информации

Критерии

Степень нарушения

Результаты мониторинга отчетности

Несвоевременно представленная отчетность по недропользованию три и более раза

Грубое

Несвоевременно представленная отчетность по недропользованию два раза

Значительное

Несвоевременно представленная отчетность по недропользованию один раз

Незначительное

Результаты предыдущих проверок

(степень тяжести устанавливается при несоблюдении перечисленных требований)

Соблюдение запрета по проведению поисковых, оценочных работ и работ по добыче без утвержденного (принятого) в установленном порядке проекта поисковых работ, проекта оценочных работ и проектного документа на проведение работ по добыче

Грубое

Соблюдение запрета по сжиганию в факелах попутного и (или) природного газа, за исключением случаев угрозы или возникновения аварийных ситуаций, угрозы жизни персоналу или здоровью населения и окружающей среде

Грубое

Соблюдение положений проектных документов и технологических схем на проведение операций по недропользованию, в части добычи нефти, газа, конденсата, газоконденсата, жидкости, фонда скважин, бурения скважин, ввода из бурения скважин, обводненности, системы сбора и промысловой подготовки продукции скважин, системы поддержки пластового давления

Значительное

Соблюдение требования по представлению недропользователями сведений, указанных в Правилах ведения единой базы данных добычи и оборота нефти, утвержденных приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 27 января 2015 года № 40 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10456)

Значительное

Соблюдение обязанности по представлению недропользователями отчетов о приобретенных товарах, работах и услугах

Значительное

Соблюдение запрета по проведению промышленной разработки нефтегазовых месторождений без переработки и (или) утилизации попутного и (или) природного газа

Грубое

Соблюдение обязанности предусматривать программы развития переработки попутного газа

Значительное

Соблюдение обязанности по проведению разработки месторождений углеводородов в соответствии с едиными правилами по рациональному и комплексному использованию недр при разведке и добыче полезных ископаемых

Значительное

Осуществление строительства необходимых промысловых объектов и иных объектов инфраструктуры, необходимых для добычи, подготовки, хранения и транспортировки углеводородов от места добычи и хранения до места перевалки в магистральный трубопровод и (или) на другой вид транспорта, в соответствии с проектными документами, утверждаемыми в установленном порядке

Незначительное

Соблюдение обязанности по представлению недропользователями программ закупа товаров, работ и услуг на предстоящий год

Значительное

Направление отчета о выполнении программ развития переработки попутного газа

Незначительное

Соблюдение обязанности по осуществлению недропользователями и их подрядчиками, а также лицами, уполномоченными недропользователями процедур, связанных с приобретением товаров, работ и услуг, любым из способов, указанных в пункте 1 статьи 77 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании", на территории Республики Казахстан

Значительное

Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений

Наличие двух и более подтвержденных жалоб или обращений

Грубое

Наличие подтвержденного факта жалобы или обращения

Значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 28 декабря 2015 года
№ 800
и
и.о. Министра энергетики
Республики Казахстан
от 14 декабря 2015 года
№ 718

Проверочный лист
в области проведения нефтяных операций (наименование однородной группы проверяемых субъектов (объектов))

      Государственный орган, назначивший проверку _________________________

      _____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки ___________________________________________

      (№, дата)

      Наименование проверяемого субъекта (объекта) ________________________

      _____________________________________________________________________

      (ИИН), БИН проверяемого субъекта (объекта) __________________________

      _____________________________________________________________________

      Адрес места нахождения ______________________________________________

      _____________________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

5

6

В отношении субъектов контроля в области проведения нефтяных операций при разведке, пробной эксплуатации, опытно-промышленной и промышленной эксплуатации нефтяных и газовых месторождений

1.

Соблюдение запрета по проведению поисковых, оценочных работ и работ по добыче без утвержденного (принятого) в установленном порядке проекта поисковых работ, проекта оценочных работ и проектного документа на проведение работ по добыче





2.

Соблюдение запрета по сжиганию в факелах попутного и (или) природного газа, за исключением случаев угрозы или возникновения аварийных ситуаций, угрозы жизни персоналу или здоровью населения и окружающей среде





3.

Соблюдение положений проектных документов и технологических схем на проведение операций по недропользованию, в части добычи нефти, газа, конденсата, газоконденсата, жидкости, фонда скважин, бурения скважин, ввода из бурения скважин, обводненности, системы сбора и промысловой подготовки продукции скважин, системы поддержки пластового давления





4.

Соблюдение требования по представлению недропользователями сведений, указанных в Правилах ведения единой базы данных добычи и оборота нефти, утвержденных приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 27 января 2015 года № 40 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10456)





5.

Соблюдение обязанности по представлению недропользователями отчетов о приобретенных товарах, работах и услугах





6.

Соблюдение запрета по проведению промышленной разработки нефтегазовых месторождений без переработки и (или) утилизации попутного и (или) природного газа





7.

Соблюдение обязанности предусматривать программы развития переработки попутного газа





8.

Наличие и (или) соблюдение условий разрешения на проведение нефтяных операций на море и внутренних водоемах





9.

Соблюдение обязанности по проведению разработки месторождений углеводородов в соответствии с едиными правилами по рациональному и комплексному использованию недр при разведке и добыче полезных ископаемых





10.

Осуществление строительства необходимых промысловых объектов и иных объектов инфраструктуры, необходимых для добычи, подготовки, хранения и транспортировки углеводородов от места добычи и хранения до места перевалки в магистральный трубопровод и (или) на другой вид транспорта, в соответствии с проектными документами, утверждаемыми в установленном порядке





11.

Соблюдение обязанности по представлению недропользователями программ закупа товаров, работ и услуг на предстоящий год





12.

Направление отчета о выполнении программ развития переработки попутного газа





13.

Наличие и (или) соблюдение условий уведомления на проведение морских научных исследований





14.

Соблюдение обязанности по осуществлению недропользователями и их подрядчиками, а также лицами, уполномоченными недропользователями процедур, связанных с приобретением товаров, работ и услуг, любым из способов, указанных в пункте 1 статьи 77 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании", на территории Республики Казахстан





В отношении юридических и физических лиц, осуществляющих деятельность по проектированию (технологическому) и (или) эксплуатации горных (разведка, добыча полезных ископаемых), нефтехимических производств, эксплуатацию магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов

15

Наличие производственной базы (здания, помещения); магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов на праве собственности или иных законных основаниях, которая должна быть технически оснащена в соответствии с заявленными подвидами деятельности





16

Наличие диагностических, контрольно-измерительных приборов, а также инструментов, оборудования обеспечивающих эксплуатацию магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов





17

Наличие скважинных приборов и зондов, наземной аппаратуры для регистрации показаний приборов и зондов, специального кабеля, лебедки для спускоподъемных операций в скважине; для сейсморазведочных работ – наличие сейсмостанции или другого сейсморазведочного оборудования для ведения технологических работ (промысловые исследования; сейсморазведочные работы; геофизические работы) на месторождениях углеводородного сырья для промысловых исследований и геофизических работ





18

Наличие:

1) лицензии либо договора со специализированной организацией, имеющей лицензию на работу со взрывчатыми веществами;

2) перфорационного оборудования или системы для прострелочно-взрывных работ в нефтяных; газовых; газоконденсатных; нагнетательных скважинах





19

Наличие бурового (в том числе плавучего на море и внутренних водоемах) оборудования, долота, буровых труб, противовыбросового оборудования, подъемных агрегатов для бурения скважин на месторождениях углеводородного сырья на суше; на море; на внутренних водоемах





20

Наличие специализированной техники и оборудования для подземного ремонта (текущего; капитального) скважин на месторождениях





21

Наличие подъемных транспортных средств, цементировочного агрегата, специализированной техники и оборудования, механизмов и инструментов для цементации; испытания; освоения, опробования скважин на месторождениях углеводородного сырья





22

Наличие комплекса технических средств, специализированной техники и оборудования для повышения нефтеотдачи нефтяных пластов и увеличения производительности скважин





23

Наличие специализированной техники и оборудования для сбора нефти на суше; нефтесборного устройства на море, плавающих резервуаров и боновых заграждений для работ по предотвращению и ликвидации разливов на месторождениях углеводородного сырья на суше; на море





24

Наличие специализированной техники и оборудования, цементировочного агрегата и противовыбросового оборудования для консервации; ликвидации скважин на месторождениях углеводородного сырья





25

Наличие лаборатории, аттестованной в установленном законодательством Республики Казахстан порядке или договора на обслуживание с аккредитованной лабораторией по контролю соответствия продукции стандартам, нормам и техническим условиям для эксплуатации нефтехимических производств





26

Наличие механизмов, технологических линий, установок подготовки, переработки сырья, специально оборудованных складов, помещений и емкостей для хранения сырья, готовой продукции для эксплуатации нефтехимических производств





27

Наличие лицензионного программного обеспечения используемого для проектирования и специализированной техники и оборудования для составления проектных документов; технологических регламентов; технико-экономического обоснования проектов для месторождений углеводородного сырья; проектирования (технологического) нефтехимических производств





28

Наличие технологического регламента выполнения лицензируемого вида и подвидов деятельности (работ)





29

Наличие служб или ответственных лиц, обеспечивающих (не требуется для деятельности по составлению проектных документов; технологических регламентов; технико-экономического обоснования проектов для месторождений углеводородного сырья; проектированию (технологическому) нефтехимических производств):

1) эксплуатацию и техническое обслуживание машин, механизмов, транспортных средств, приборов, оборудования;

2) контроль безопасности труда;

3) метрологический контроль;

4) маркшейдерские работы (не распространяется на подвиды деятельности "эксплуатация нефтехимических производств", "эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов");

5) соблюдение технологического процесса и выпуска продукции заданного качества (распространяется только на подвид деятельности "эксплуатация нефтехимических производств");

6) соблюдение технологического процесса эксплуатации магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов (распространяется только на подвид деятельности "эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов");

7) охрану окружающей среды





30

Наличие квалификационного состава технических руководителей и специалистов, отвечающих соответствующему образовательному уровню





31

Наличие утвержденных (распространяется только на подвид деятельности "эксплуатация магистральных газопроводов, нефтепроводов, нефтепродуктопроводов"):

1) программ и мероприятий по охране окружающей среды, технике безопасности;

2) программ по реконструкции, модернизации действующих производственных объектов с использованием современного оборудования и технологий;

3) планов (программ) выполнения ремонтных работ;

4) плана ликвидации аварий






      Должностное (ые) лицо (а) ______________ _________ __________________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)

      ______________ _________ ________________________

      (должность) (подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)

      Руководитель

      проверяемого субъекта ________________________________ ______________

      (Ф.И.О. (при его наличии), должность) (подпись)