Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 30 желтоқсандағы № 1281 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 31 желтоқсанда № 12780 болып тіркелді.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің 293-бабы 2-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1)-тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 11.08.2022 № 11-1-4/417 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 01.06.2020 № 11-1-4/179 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. "Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің 2012 жылғы 1 маусымдағы № 183 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тіркелімінде № 7759 болып тіркелген, 2012 жылғы 4 тамыздағы № 464-470 (27543) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ивестициялар және даму министрлігінің Инвестициялар комитеті (Е.К. Хаиров):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін.

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық құқықтық жүйесінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялауға оның көшірмелерін баспа және электронды түрде жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі және 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған қатынастарға қолданылады, бұл ретте Қағидалардың 6-тармағының 4) тармақшасы 2017 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің м.а.
2015 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 1281 бұйрығымен
бекітілген

Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 25.07.2023 № 11-1-4/390 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Инвестициялық преференциялар беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодекстің (бұдан әрі – Кодекс) 293-бабы 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – "Мемлекеттік қызметтер туралы" Заң) 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес әзірленген және ивестициялық преференциялар беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау тәртібін, сондай-ақ "Инвестицияларды жүзеге асыру мен инвестициялық преференциялар беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.

      2. Осы ережелерде келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған әрi электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiлiгi мен мазмұнының өзгерместігін растайтын электрондық цифрлық символдардың жинағы;

      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғандағы шоғырландырылған үкіметтік ақпараттың барлығына және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосылудың техникалық шарттарын беру жөніндегі қызметтерге және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтеріне қол жеткізудің бірыңғай терезесі болып табылатын ақпараттық жүйе.

      3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Инвестициялар комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы қағидаларға сәйкес көрсетеді.

      4. Инвестициялар жөніндегі уәкілетті орган осы Қағидаларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды өзектендіреді және ақпаратты көрсетілетін қызметті берушіге, портал операторына және Бірыңғай байланыс-орталығына жібереді.

      5. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

2-тарау. Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді қабылдау, тіркеу және қарау тәртібі

      6. Инвестицияларды жүзеге асыру және инвестициялық преференциялар беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыру туралы инвестициялық келісімшарт (бұдан әрі – инвестициялық келісімшарт) жасасу үшін көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы көрсетілетін қызмет берушіге осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінінің 8-тармағында көзделген құжаттарды қоса бере отырып, осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша инвестициялық преференциялар беруге өтінімді (бұдан әрі – өтінім) мемлекеттік және орыс тілдерінде ұсынады.

      7. Көрсетілетін қызметті беруші өтінімді келіп түскен күні тіркеуді жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес өтінімді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші порталда өтінім тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінінің 8-тармағында көрсетілген ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.

      Ұсынылған құжаттардың және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінімді одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындайды.

      Ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының 15 (он бес) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарын қарайды.

      9. Көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қараған кезде:

      1) өтініштің осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді;

      2) Кодекстің 292-бабы 1-тармағының 3) тармақшасына сәйкес инвестициялық жобаның бизнес-жоспарына талдау жүргізеді;

      3) Кодекстің 282-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік органдармен және өзге де тұлғалармен өзара іс-қимыл жасайды.

      10. Мемлекеттік мүлікті, жер ресурстарын, кеден ісін басқару саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдар, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдар өтінім порталда келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде оң немесе теріс жауаптар дайындайды және оларды порталда орналастырады.

      11. Мемлекеттік мүлікті, жер ресурстарын, кеден ісін басқару саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдардан, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардан өтінімді қарау бойынша алынған жауаптардың нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші инвестициялық преференциялар беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінің 9-тармағында көзделген бас тарту үшін негіздер болған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша позициясын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабарлайды.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыны тыңдау туралы алдын ала, бірақ әкімшілік акт қабылданған күнге дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын хабардар етеді. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші инвестициялық преференциялар беру туралы не оларды толық немесе ішінара қабылдамау туралы шешім қабылдайды.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші инвестициялық преференциялар беру туралы шешім қабылданған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде электрондық түрде дайындайды, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ арқылы қол қояды, инвестициялық келісімшартты тіркейді және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді жүзеге асырады.

      Мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы шешім шығарылған кезде көрсетілетін қызметті беруші электрондық нысанда дәлелді бас тартуды қалыптастырады.

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" орналастыру арқылы электрондық құжат нысанында жүзеге асырылады.

      14. Көрсетілетін қызметті беруші "Мемлекеттік қызметтер туралы" Заңның 5-бабы 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету сатысы туралы деректерді енгізуді қамтамасыз етеді.

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе істен шыққан жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде ішінде техникалық проблема туралы еркін нысанда хаттаманы жасау және көрсетілетін қызметті берушімен қол қою үшін портал операторын хабардар етеді.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке) шағымдану тәртібі

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымды қарауды жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешімі, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам шағым түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, шешімге, әрекетке (әрекетсіздікке) шағым жасайды, егер ол үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды қарайтын органға шағым жібермеуге құқылы.

      17. Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік қызметтер туралы" Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Шағымды қарайтын органға келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      18. Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа жүгінуге сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жол беріледі.

  Инвестициялық
преференцияларды беруге
арналған өтінімді қабылдау,
тіркеу және қарау
қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім

1. Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы туралы мәліметтер

1.

Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының атауы


2.

Тұрған жері: заңды мекенжайы және нақты тұрған жері


3.

Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН)


4.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының басшысы

____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған кезде)
____________________________
(телефон, факс,
электрондық поштасы)

5.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының бас бухгалтері

____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған кезде)
____________________________
(телефон, факс,
электрондық поштасы)

6.

Инвестициялық жобаның менеджері

____________________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған кезде)
____________________________
(телефон, факс,
электрондық поштасы)

2. Инвестициялық жоба туралы мәліметтер

7.

Инвестициялық жобаның атауы

____________________________

8.

Инвестициялық жобаны іске асыру орны (облыс, аудан, қала)


9.

Инвестициялау үшін таңдалған қызметтің басым түрі(лері) (экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуші сыныптарының деңгейінде)

____________________________

10.

Қосылған құн салығын есепке алмай заңды тұлғаның тіркелген активтерге инвестициялардың көлемі (тіркелген актив шығындары пайдалануға берілгенге дейін инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді берген күнге дейін
24 айдан соң ескеріледі)

____________________________
(теңге)

11.

Жобаны қаржыландыру көздері, мыналардың:
1) меншік қаражатың
2) қарыз қаражатың
3) бюджет қаражатының болуы

1)___________________________
(меншік қаражатының болуын
растайтын құжаттың атауы,
№, күні)
2)___________________________
(жобаны қаржыландыру көздерін
белгілейтін құжаттың атауы,
№, күні, кредитор)
3)___________________________
(бюджет қаражаттарын
қаржыландыруды растайтын
құжаттың атауы, №, күні)

3. Жобаны іске асыру үшін талап етілетін инвестициялық преференциялар*

12.

Мыналарды:
1) технологиялық жабдықтың, оның жинақтауыштарының;
2) технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың импорты кезінде кеден баждарын салудан босату

1)___________________________
(жеңілдетілген сома)
2)___________________________
(жеңілдетілген сома)

13.

Шикізаттардың және (немесе) материалдардың импорты кезінде қосылған құн салығын төлеуден босату

____________________________
(жеңілдетілген сома)

14.

Кедендік тазартуды жүргізу орны


15.

Мемлекеттік заттай грант

____________________________
(нарық құны)
____________________________
(алдын ала келісуді
растайтын құжаттар)

16.

Жер салығы бойынша жеңілдіктер**

____________________________
(шарттық сомасы)

17.

Мүлік салығы бойынша жеңілдіктер**

____________________________
(шарттық сомасы)

18.

Корпоративтік табыс салығы бойынша жеңілдіктер***

____________________________
(шарттық сомасы)

19.

Шетелдік жұмыс күшінің саны***, оның ішінде (инвестициялық преференцияларды ұсынуға арналған өтінімге тартылатын шетелдік жұмыс күші туралы мәліметтер нысанына сәйкес):
1) басшылар,
2) жоғары білімі бар мамандар,
3) білікті жұмысшылар

1)___________________________
(адам саны)
2)___________________________
(адам саны)
3)___________________________
(адам саны)

      Ескертпе:

      * қажеттілігіне карай толтырылады;

      ** жаңа өндірісті құру бойынша инвестициялық басым жобаны іске асыратын заңды тұлға үшін арналған;

      *** жаңа өндірісті құру, сондай-ақ қолданыстағы өндірісті кеңейту және (немесе) жаңарту (реконструкциялау, жаңғырту) бойынша инвестициялық басым жобаны іске асыратын заңды тұлғаға арналған.

      4. Инвестициялық жоба бойынша жұмыс бағдарламасы

      ______________________________________________________________

      (атауы)

      Инвестордың атауы: _____________________________________________

1-бөлім: тіркелген активтерге инвестициялар, мың теңге

Шығын баптары

Тіркелген активтерді пайдалануға енгізу күні

Күнтізбелік жыл

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиынында







1-бөлім бойынша жиынында:












2-бөлім: технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектер, шикізат және материалдар импорты, саны

Шығын баптары

Өлшем бірлігі

Игеру кезеңі

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиынында


1. Қосалқы бөлшектер, оның ішінде:












2. Шикізат, материалдар, оның ішінде:












2-бөлім бойынша жиыны:






3-бөлім. Өндірістік көрсеткіштер, заттай көріністегі саны

№ р/н

Тауарлардың жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы

Күнтізбелік жыл

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиынында








3-бөлім бойынша жиыны:





      5. Кеден одағының заңнамасына және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кеден баждарын салудан босатылатын, импортталатын технологиялық жабдық пен оның жиынтықтауыштарының, қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың тізімі және көлемі*.

Атауы

Еуразиялық экономикалық одағының сыртқы экономикалық комиссиясының тауарлық номенклатурасы- ЕАЭО СЭҚ ТН (кем дегенде алғашқы 6 белгі)

Өлшем бірлігі

Саны

Тауарларды бірдей жіктеуге мүмкіндік беретін құжаттар*

1.






Жиыны:






      Ескертпе:

      * қажеттілігіне қарай болған жағдайда толтырылады;

      ** тауарларды жіктеу іштері бойынша ақпарат тауарлардың толық коммерциялық атауын, фирмалық атауын, негізгі техникалық, коммерциялық сипаттамаларын және бұйымдардың фотосуреттерін, суреттерін, сызбаларын, паспорттарын, және өтінім берген заңды тұлға басшысының қолымен расталған құжаттарды қамтуы тиіс.

      6. Инвестициялық басым жоба үшін инвестициялық преференциялар Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінінің 286-бабының 5-тармағының талаптарын қамтылған сақтаған кезде беріледі.

_____________________________________
(Қазақстан Республикасының заңды тұлға
басшысының тегі, аты, әкесінің аты
(бар болған кезде)

_____________________ (қолы және күні)

  Инвестициялық
преференцияларды беруге
арналған өтінімге
қосымша

      Нысан

Тартылатын шетелдік жұмыс күші туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты, (оның ішінде латын әріптерімен)

Туылған күні

Азаматтығы/ тұрғылықты елі

Паспортының нөмірі, берілген күні мен берген орган (жеке басын куәландыратын құжат)

Тарту кезеңі (ай, жыл)







_____________________________________ (Қазақстан Республикасының заңды тұлға басшысының тегі, аты, әкесінің ат (бар болған кезде)

_____________________ (қолы және күні)

  Инвестициялық
преференцияларды беруге
арналған өтінімді қабылдау,
тіркеу және қарау
қағидаларына
2-қосымша

"Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференцияларды беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі

1.

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінің Инвестиция комитеті

2.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәсілдері

веб-портал "электрондық үкімет" www.​egov.​kz (бұдан әрі– портал).

3.

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі

құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап - 27 (жиырма жеті) жұмыс күні.

4.

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электронды (толық автоматтандырылған)

5.

Мемлекеттік қызмет нәтижесі

Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференцияларды беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға келісімшарт жасасу немесе осы Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінің 9-тармағымен қарастырылған жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы жазбаша нысанда уәжді түрдегі жауап.

6.

Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде өндіріп алынатын төлем соммасы және Қазақстан Республикасының заңнамасында көрсетілген жағдайда оны жинау тәсілдері

Тегін

7.

Көрсетілетін қызметті берушінің және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) Көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
2) портал – жөндеу жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін немесе демалыс және мереке күндері өтініш білдірген кезде, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, өтініштерді қабылдау және нәтижелерін беру мемлекеттік қызметі келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

8.

Көрсетілетін қызметті алушыдан мемлекетік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар мен мәліметтер тізімі

1) көрсетілетін қызметті алушының инвестициялық преференциялар беру жөнінде электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтінімі;
2) көрсетілетін қызметті алушы жарғысының заңды тұлға басшысының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық көшірмесі;
3) бизнес-жоспардың мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне қосымшаға сәйкес сәйкес жасалған, заңды тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық көшірмесі;
4) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай гранттың берілуін көздеген жағдайда, "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңның 203-бабының 1-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы өзі сұратқан мемлекеттік заттай гранттың мөлшерін (құнын) растайтын құжаттардың (заттай гранттың бағасы) электрондық көшірмелерін ұсынады.
Коммуналдық мүліктің нарықтық құны бағаланған жағдайда, жергілікті атқарушы орган бюджет қаражаты есебінен тапсырыс беруші болады.
Республикалық мүліктің нарықтық құны бағаланған жағдайда, республикалық мүлікті басқару саласындағы уәкілетті орган бюджет қаражаты есебінен тапсырыс беруші болады;
5) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай гранттың берілуін көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы жергілікті атқарушы органның мемлекеттік заттай грантты беру жөніндегі алдын ала келісімінің электронды көшірмесін ұсынады;
6) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім салықтар бойынша преференциялар беруді көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Заңның 64-1-бабында белгіленген тәртіппен құрылыс жобаларына жасалған ведомстводан тыс кешенді сараптама қорытындысының заңды тұлға басшысының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық көшірмесін ұсынады;
7) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім шетелдік жұмыс күшін тарту құқығы ұсынылғанын көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы тартылатын шетелдік жұмыскердің паспорты немесе жеке басын куәландыратын құжатының (қазақ немесе орыс тіліндегі аудармасы бар), жұмыс беруші мен тартылатын шетелдік жұмыскер арасында жасалған еңбек шартының (қазақ немесе орыс тіліндегі аудармасы бар), оның біліктілігін және (немесе) білімін растайтын құжаттардың (қазақ немесе орыс тіліндегі аудармасы бар) электрондық көшірмелерін ұсынады;
8) инвестициялық басым жоба басым туристік аумақтарда іске асырылған жағдайда, туристік қызмет саласындағы мемлекеттік басқару функцияларын жүзеге асыратын орталық атқарушы органның инвестициялық басым жоба басым туристік аумақтарда іске асырылатынын растайтын хаты қоса беріледі.
Мемлекеттік ақпараттық жүйлерде қамтылған жеке басты куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркеуі (қайта тіркеуі) туралы мәліметтер "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйлерден алынады.

9.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздемелер

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтауы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) мемлекеттік мүлікті, жер ресурстарын, кеден ісін басқару саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдардың, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін келісу туралы сұрау салуға теріс жауабы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты осы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (үкімі) бар болса;
5) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімі болмауы.

10.

Мемлекеттік қызметтер көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзгеде талаптар

Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер Министрлігі – www.​mfa.​gov.​kz, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" деген бөлімінде;
2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының www.​gov4c.​kz. интернет-ресурстарында орналастырылған.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қолжеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.
Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығының телефоны: 1414, 8 800 080 7777

  "Инвестицияларды жүзеге
асыруды және инвестициялық
преференцияларды беруді
көздейтін инвестициялық
жобаны іске асыруға
инвестициялық келісімшарт
жасасу" мемлекеттік қызмет
көрсетуге қойылатын негізгі
талаптар тізбесіне
қосымша

Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын жасау бойынша талаптар

      1. Бизнес-жоспар мынадай бөлімдерден тұрады:

      1) жобаның түйіндемесі;

      2) технологиялық бөлім;

      3) коммерциялық бөлім;

      4) әлеуметтік-экономиялық ықпалы;

      5) қаржылық бөлім.

      2. Жобаның түйіндемесі өзіне мыналарды қамтиды:

      1) заңды тұлға туралы ақпарат:

      елді көрсете отырып, шетелдік қатысу үлесі;

      квазимемлекеттік сектордың қатысу үлесі;

      2) жоба бойынша ақпарат:

      жобаның атауы;

      жобаның мақсаты;

      болжанатын инвестициялық жобаның сипаты (жаңа өндірістерді құру, жұмыс істеп тұрғандарды кеңейту және жаңарту);

      құрылатын жаңа жұмыс орындарының (уақытша және тұрақты) саны;

      экономикалық қызмет түрлері бойынша өнім жіктеуішісіне сәйкес шығарылатын өнімнің номенклатурасы (ҚР ЭҚТӨЖ);

      3. Технологиялық бөлім өзіне мыналарды қамтиды;

      1) технологиялық процесте сатып алынатын және қолданатын тіркелген активтерді, сондай-ақ импортталатын шикізат пен материалдарды көрсете отырып, инвестициялық жоба технологиясының сипаттамасы;

      2) инвестициялық жобадағы қазіргі заманғы технологиялардың қолданылуы;

      3) осы Талаптарға 1-қосымшаға сәйкес техникалық және құндық сипаттамалары бойынша импортталатын шикізат пен материалдардың салыстырмалы талдауы;

      4. Коммерциялық бөлім өзіне мыналарды қамтиды:

      1) шикізатты, материалдар мен жабдықтарды жеткізу:

      пайдаланатын шикізат пен материалдар түрлерінің тізбесі;

      пайдаланылатын шикізат пен материалдардың атауы мен көлемін көрсете отырып, инвестициялық жоба шеңберінде жабдықта шығарылатын дайын өнім бірлігінің өндірісіне импортталатын шикізат пен материалдар шығыстарының орташа нормасы (технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың импорты кезінде кеден баждарын төлеуден босату, сонымен қатар шикізат пен (немесе) материалдардың импорты кезінде қосылған құн салығын төлеуден босату кезінде толтырылады);

      қажетті технологиялық жабдықтардың тізбесі;

      технологиялық жабдықтың жаңалығы (жабдықтың шығарылған күні мен моделі);

      2) маркетинг:

      өнімді өткізу - қандай өңірлерге, қандай тұтынушыларға, шетелдегі қай елдерге беру болжанатынын, нарықта ұқсас, өзара алмастырушы немесе өзара толықтырушы тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің бар екенін көрсету;

      5. Әлеуметтік-экономиялық ықпалету өзіне мыналарды қамтиды:

      1) инвестициялық жобаның тікелей қатысушылары:

      жобаны құрушы, бас мердігер, мердігер, қосалқы мердігер немесе сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында (іздену және жобалау қызметін, инжинирингтік көрсетілетін қызметтерді қоса алғанда) көрсетілетін қызметтерді орындаушы, жабдықты беруші, шикізат пен материалдарды беруші, делдалдар;

      2) осы Талаптарға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жобаның еңбек ресурстарына мұқтаждығы (саны);

      3) тартылатын шетелдік жұмыс күшінің функционалды міндеттемелерін бөлу (инвестициялық басым жобаларды іске асырған кезде толтырылады);

      4) осы Талаптарға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өндірісті пайдалануға енгізгеннен кейін жұмысшыларға мұқтаждығы;

      5) инвестициялық жобаны іске асыру кезінде күтілетін әлеуметтік әсер.

      6. Қаржы бөлімі өзіне мыналарды қамтиды:

      1) инвестициялық жобаны іске асыру құны, қаржыландыру көздері:

      меншік қаражаты;

      қарыз қаражаты (кредиттер немесе тартылған шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты) және/немесе грант;

      бюджеттік қаражат;

      2) қаржылық талдау:

      инвестициялық преференцияларды есепке алмай және тиісті инвестициялық преференцияларды есепке ала отырып, модельдерді есептеуді қамтитын жобаның қаржылық моделі;

      жобаның өмірлік циклі ішінде таза дисконттық кіріс (NPV);

      жобаның өмірлік циклі ішінде түсімдердің ішкі нормасы;

      жобаның өзін-өзі ақтау мерзімі (қарапайым және дисконттық);

      табыстың қарапайым нормасы (рентабельділігі);

      осы Талаптарға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық және жергілікті бюджеттер үшін шартты шығындар мен кірістердің есебі.

      7. Бизнес-жоспарды тігу және нөмірлеу, заңды тұлғаның бірінші басшысының қолымен расталуы қажет.

  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
1-қосымша

      Нысан

Техникалық және құндық сипаттамалары бойынша импортталатын шикізат пен материалдарды салыстырмалы талдау

Тауардың атауы

Техникалық сипаты

Құндық сипаты

Қазақстан Республикасында

Еуразиялық экономикалық одағының елдерінде

Басқа (лар) елде(рде)

Қазақстан Республикасында

Еуразиялық экономикалық одағының елдерінде

Басқа (лар) елде(рде)








  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
2-қосымша

      Нысан

Жобаның еңбек ресурстарына мұқтаждығы (саны)

Құрылыс кезеңінде

Пайдалануға енгізгеннен кейін (1 жыл)

Қазақстан Республикасының азаматтары

Шетелдік жұмыс күші

Қазақстан Республикасының азаматтары

Шетелдік жұмыс күші





  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
3-қосымша

      Нысан

Өндірісті пайдалануға енгізгеннен кейін жұмысшыларға мұқтаждығы

Р/с

Кәсіптің атауы

Біліктілік деңгейі (тарифтік разряды, санаты)

Саны





  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
4-қосымша

      Нысан

Республикалық және жергілікті бюджет үшін шартты шығындар мен кірістердің есебі

Бюджетке міндетті төлемдердің түрлері

күнтізбелік жыл

күнтізбелік жыл

преференцияларды есепке алмай бюджетке түсетін түсім

преференцияларды есепке алғанда бюджетке түсетін түсім

преференцияларды есепке алмай бюджетке түсетін түсім

преференцияларды есепке алғанда бюджетке түсетін түсім

Корпоративтік табыс салығы





Мүлік салығы





Жер салығы





Кедендік баж салығы





Әлеуметтік салық





Зейнетақы төлемдері






On approval of Rules for receipt, registration and consideration of application for provision of investment preferences

Order № 1281 of Acting Minister of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan dated December 30, 2015, registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan under № 12780 on December 31, 2015.

      Under paragraph 2 of Article 293 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan and sub-paragraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan “On State Services” I HEREBY ORDER:

      Footnote. The preamble - as reworded by Order № 11-1-4/417 of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 11.08.2022 (shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication).

      1. That the Rules for the Receipt, Registration and Consideration of an Application for Granting Investment Preferences shall be approved as annexed hereto.

      Footnote. Paragraph 1 as reworded by Order № 11-1-4/179 of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 01.06.2020 (shall come into force ten calendar days after the date of its first official publication).

      2. Order № 183 of the Minister of Industry and New Technologies of the Republic of Kazakhstan “On approval of Rules for receipt, registration and consideration of application for provision of investment preferences” (registered in the Register of state registration of laws and regulations under № 7759, and published in newspaper “Kazakhstanskaya Pravda” № 251-253 (27070-27072) on August 4, 2012) shall be declared to be no longer in force.

      3. Investment Committee of the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan (E. K. Khairov) shall ensure:

      1) state registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) sending of this order copy to the printed periodicals and information-legal system “Adilet”, for publication and to the Republican center for legal information for entry into Reference control bank of regulatory and legal acts of the Republic of Kazakhstan within ten busines days after official registration of this order in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      3) this order posting on internet resource of the Ministry of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan and intranet portal of public authorities;

      4. Supervision over this order fulfillment shall be entrusted to supervising Vice-Minister of Investments and Development of the Republic of Kazakhstan.

      5. This order shall be enforced upon its first official publication and cover relationship established since January 1, 2016, at that subparagraph 4) of paragraph 6 of these Rules shall remain till January 1, 2017.

      Acting Minister of Investments and Development
of the Republic of Kazakhstan
Zh. Kassymbek

  Approved by
Order № 1281 of Acting Minister
of Investments and Development
of the Republic of Kazakhstan
dated December 30, 2015

Rules
for acceptance, registration and consideration of the application for the provision of investment preferences

      Footnote. The Rules -in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 25.07.2023 № 11-1-4/390 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for acceptance, registration and consideration of application for investment preferences (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with paragraph 2 of Article 293 of the Business Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Code), subparagraph 1) of Article 10 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On public services" (hereinafter referred to as the Law "On public services") and shall determine the procedure for acceptance, registration and consideration of application for the provision of investment preferences, as well as the procedure for the provision of a public service "Conclusion of an investment contract for the implementation of an investment project providing for the implementation of investments and the provision of investment preferences" (hereinafter referred to as the public service).

      2. The following basic concepts shall be used in these Rules:

      1) electronic digital signature (hereinafter referred to as the EDS) - a set of electronic digital symbols created by means of electronic digital signature and confirming the reliability of the electronic document, its belonging and invariability of the content;

      2) the web portal of "electronic government" (hereinafter referred to as the portal) shall be an information system that is a single window of access to all consolidated government information, including the regulatory legal framework, and to public services, services for issuing technical conditions for connecting natural monopolies to networks and services of quasi-public sector entities provided in electronic form.

      3. The public service shall be provided by the Investment Committee of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the service provider) in accordance with these Rules.

      4. The authorized investment body shall, within three working days from the date of amendments and/or additions to these Rules, update them and send information to the service provider, portal operator and the Unified Contact Centre.

      5. The public service shall be provided to legal entities (hereinafter referred to as the service recipient) on a free basis.

Chapter 2.
Procedure for acceptance, registration and consideration of the application for the provision of investment preferences

      6. To conclude an investment contract for the implementation of an investment project providing for the implementation of investments and the provision of investment preferences (hereinafter referred to as the investment contract), the service recipient shall send to the service provider through the portal an application for the provision of investment preferences (hereinafter referred to as the application) in the form specified in Annex 1 to these Rules in the state and Russian languages with the documents specified in Clause 8 of the List of Basic Requirements for the provision of public services in accordance with Annex 2 to these Rules.

      7. The service provider registers the request on the day of its receipt.

      If the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the Labour Code of the Republic of Kazakhstan, the application is accepted by the following working day.

      8. Within 5 (five) working days from the date of registration of the application on the portal, the service provider shall check the completeness of the submitted documents specified in paragraph 8 of the List of basic requirements for the provision of public service in accordance with Annex 2 to these Rules.

      If the fact of incompleteness of the submitted documents and (or) expired documents is established, prepares a reasoned refusal to further consideration of the application.

      In case of completeness of the submitted documents within 15 (fifteen) working days, shall consider the documents of the service recipient.

      9. When considering an application, the service provider shall:

      1) check the application for compliance with the requirements of these Rules;

      2) analyse the business plan of the investment project in accordance with subparagraph 3) of paragraph 1 of Article 292 of the Code;

      3) interact with state bodies and other individuals in accordance with paragraph 2 of Article 282 of the Code.

      10. Authorized state bodies in the areas of state property management, land resources, customs affairs, as well as local executive bodies within 10 (ten) working days from the date of receipt of the application on the portal prepare positive or negative answers and post them on the portal.

      11. Based on the results of responses received from authorized state bodies in the areas of state property management, land resources, customs affairs, as well as local executive bodies for the consideration of the application, the service provider decide on the provision of investment preferences, or refusal to provide public services.

      If there are grounds for refusal provided for in paragraph 9 of the List of basic requirements for the provision of public service, the service provider shall notify the service recipient of a preliminary decision on refusal to provide public service, as well as the time and place (method) of hearing for the opportunity to express a position to the service recipient by a preliminary decision.

      The service recipient shall be notified by the service provider of the hearing in advance, but not less than three (3) working days before the date of the administrative act. The hearing shall be held no later than two (2) working days from the date of notification.

      Based on the results of the hearing, the service provider shall decide on the provision of investment preferences or on their complete or partial rejection.

      12. From the date of the decision to grant investment preferences within 7 (seven) working days, the service provider shall prepare in electronic form, shall sign the authorized person of the service provider through the EDS, shall register the investment contract and issue the result of the public service.

      When making a decision on refusal to provide a public service by a service provider, a motivated refusal is formed in electronic form.

      13. The output of the result of the provision of public service shall be carried out on the portal in the form of an electronic document by placing it in the "personal account" of the service recipient.

      14. In accordance with subparagraph 11) of paragraph 2 of Article 5 of the Law "On public services," the service provider shall ensure that data on the stage of provision of public services shall be entered into the information system for monitoring the provision of public services.

      15. In the event of a failure of the information system containing the necessary information for the provision of public service, the service provider shall notify the portal operator within one working day to draw up and sign a protocol with the service provider about a technical problem in an arbitrary form.

Chapter 3.
Procedure for appeal against decisions, actions (inaction) of service providers
and (or) their officials on the provision of public service

      16. Consideration of the complaint regarding the provision of public services shall be carried out by a higher administrative body, an official, an authorized body for assessing and monitoring the quality of the provision of public services (hereinafter referred to as the body considering the complaint).

      The complaint shall be submitted to the service provider and (or) to the official whose decision, action (omission) shall be appealed.

      The service provider, the official whose decision, action (inaction) are appealed shall, no later than three working days from the date of receipt of the complaint, send it and the administrative case to the body considering the complaint.

      At the same time, the service provider, official, decision, action (inaction) are appealed, shall have the right not to send a complaint to the body considering the complaint, if it takes a decision or other administrative action within three working days that fully meets the requirements specified in the complaint.

      17. The complaint of the service recipient received by the service provider, in accordance with paragraph 2 of Article 25 of the Law "On public services," shall be subject to consideration within 5 (five) working days from the date of its registration.

      The complaint of the service recipient received by the body considering the complaint shall be subject to consideration within 15 (fifteen) working days from the date of its registration.

      18. Unless otherwise provided by the Law, appeal to the court is allowed after appeal in pre-trial order.

  Annex 1
to the Rules for acceptance, registration
and consideration of the application for
granting investment preferences

      Form

Application for investment preferences

1. Information on the legal entity of the Republic of Kazakhstan

1.

Name of the legal entity of the Republic of Kazakhstan


2.

Location: legal address, actual location


3.

Business Identification Number (BIN)


4.

Head of legal entity of the Republic of Kazakhstan

__________________________________
(surname, first name, patronymic (if any) __________________________________
(telephone, fax, e-mail)

5.

Chief accountant of the legal entity of the Republic of Kazakhstan

__________________________________
(surname, first name, patronymic (if any) __________________________________
(telephone, fax, e-mail)

6.

Investment project manager

__________________________________
(surname, first name, patronymic (if any) __________________________________
(telephone, fax, e-mail)

2. Investment project details

7.

Name of the investment project


8.

Place of the investment project implementation (region, district, city)


9.

Priority activity (s) selected for investment (at the class level of the general classifier of economic activities)


10.

Volume of investments in fixed assets of a legal entity excluding value added tax (fixed asset costs are taken into account not earlier than 24 months before the date of application for investment preferences and/or future costs before commissioning)

__________________________________ (KZT)

11.

Project funding sources, availability of:
1) own funds
2) borrowed funds
3) budget funds

1)________________________________
(name, №, date of the document confirming the availability of own funds)
2) ________________________________ (name, №, date of the document establishing the sources of financing for the project, creditor)
3) ________________________________ (name, №, date of the document confirming funding from budget funds)

3. Investment preferences required for project implementation *

12.

Exemption from customs duties during import:
1) process equipment, its components;
2) spare parts for process equipment, raw materials and materials

1) ________________________________ (amount to be redeemed)
2) ________________________________ (amount to be redeemed)

13.

Exemption from value added tax when importing raw materials and/or materials

__________________________________ (amount to be benefitted)

14.

Customs clearance location


15.

State nature grant

__________________________________ (market value)
__________________________________ (documents confirming preliminary approval)

16.

Land tax benefits * *

__________________________________ (notional amount)

17.

Property tax relief **

__________________________________ (notional amount)

18.

Corporate income tax benefits * * *

__________________________________ (notional amount)

19.

Number of foreign labour * * *, of which:
1) managers;
2) specialists with higher education;
3) skilled workers.
The application for the provision of investment preferences is accompanied by information on the attracted foreign labour in form according to the Annex to this application.

1) ________________________________ (number of people)

      Note:

      * to be filled in if necessary;

      * * for a legal entity implementing an investment priority project for the creation of new industries;

      * * * project on creation of new production facilities, as well as on expansion and (or) renewal (reconstruction, modernization) of existing production facilities.

      4. Investment project work program

      _______________________________________________________________

      (name)

      Investor name: _________________________________________

Section 1: Investments in fixed assets, thousand KZT

Cost items

Date of commissioning of fixed assets

calendar year

Total

1 half of the year

2 halves of the year

Total by year








Total section 1:












Section 2: Import of spare parts for process equipment, raw materials and materials, quantity

Cost items

Unit of measure

Shakedown period

Total

1 half of the year

2 halves of the year

Total by year


1. Spare parts including:












2. Raw materials, including:












Total section 2:






Section 3: Production figures, quantity in physical terms

№ r/n

Name of goods, works, services

calendar year

Total



1 half of the year

2 halves of the year

Total by year


Total section 3:





      5. List and volume of imported process equipment and its components, spare parts, raw materials and materials exempt from customs duties in accordance with the legislation of the Eurasian Economic Union and (or) legislation of the Republic of Kazakhstan *.

Name

Commodity nomenclature of foreign economic activity of the Eurasian Economic Union - TN EEU foreign economic activity (at least the first 6 signs)

Unit of measure

Quality

Documents to uniquely classify items * *







Total:

      Note:

      * to be filled in if necessary

      * * information on the classification of goods should contain the full commercial name, corporate name, basic technical, commercial characteristics of goods, photographs, drawings, product passports certified by the signature of the head of the legal entity that submitted the application.

      6. Investment preferences for an investment priority project are provided subject to the conditions of paragraph 5 of Article 286 of the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan.

_____________________________________
(Surname, first name, patronymic (if any) of the head of the legal entity of the Republic of Kazakhstan)

_____________________
(signature and date)

  Annex
Application for submission
investment preferences

      Form

Information on the foreign labour force involved

Surname, first name, patronymic (including Latin letters)

date of birth

Citizenship/country of permanent residence

Number, date and authority of issue of passport (identity document)

Engagement period (month, year)







_____________________________________
(Surname, first name, patronymic (if any) of the head of the legal entity of the Republic of Kazakhstan)

_____________________
(signature and date)

  Annex 2
to the Rules for acceptance, registration
и and consideration of the application for
granting investment preferences

List of main requirements for the provision of public services
"The conclusion of an investment contract for the implementation of an investment project
providing for the implementation of investments and the provision of the investment preferences
"The conclusion of an investment contract for the implementation of an investment project,
providing for the implementation of investments and the provision of investment preferences"

1.

Name of the service provider

Investment committee of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan

2.

Method for the provision of public service

web portal "e-government" www.egov.kz (hereinafter referred to as the portal).

3.

Term for the provision of public service

from the moment of submission of the package of documents - 27 (twenty-seven) working days.

4.

Form for the provision of public service

Electronic (fully automated)

5.

Result of the provision of public service

The conclusion of an investment contract for the implementation of an investment project providing for the implementation of investments and the provision of investment preferences or a reasoned response to the refusal to provide public service in cases and on the grounds provided for in paragraph 9 of this list of basic requirements for the provision of public service

6.

The amount of payment charged to the service recipient during the provision of the public service, and the methods of its collection in cases provided for by the legislation of the Republic of Kazakhstan

free of charge

7.

Schedule of the service provider and information objects

1) Service provider - from Monday to Friday from 9:00 to 18:30, with a break for lunch from 13:00 to 14:30, with the exception of weekends and holidays, according to the Labour Code of the Republic of Kazakhstan;
2) the portal - around the clock, with the exception of technical breaks in connection with the repair work (when the service recipient applies after the end of working hours, on weekends and holidays in accordance with the labour legislation of the Republic of Kazakhstan, applications shall be accepted and the results of the public service shall be issued on the next working day).

8.

List of documents and information required from the service recipient required to the provision of the public service

1) an application for the provision of investment preferences in the form of an electronic document certified by an electronic digital signature (hereinafter referred to as the EDS) of the service recipient;
2) an electronic copy of the charter of the service recipient, certified by the EDS of the head of the legal entity;
3) an electronic copy of the business plan of the investment project drawn up in accordance with the Annex to this list of basic requirements for the provision of public service, certified by the EDS of the head of a legal entity;
4) if the application for the provision of investment preferences provides for the provision of a state natural grant, the service recipient shall provide an electronic copy of the documents confirming the amount (cost) of the state natural grant requested by the service recipient (assessment of the natural grant) in accordance with paragraph 1 of Article 203 of the Law "On state property").
In the case of assessing the market value of communal property, the customer is the local executive body at the expense of budget funds.
In the case of assessing the market value of republican property, the customer is the authorized body in the field of republican property management at the expense of budget funds;
5) if the application for the provision of investment preferences provides for the provision of a state natural grant, the service recipient shall submit an electronic copy of the preliminary approval of the provision of a state natural grant by the local executive body;
6) if the application for investment preferences provides for the provision of tax preferences, the service recipient shall submit an electronic copy of the conclusion of the comprehensive private examination of construction projects in the manner prescribed by Article 64-1 of the Law, certified by the EDS of the head of a legal entity;
7) if the application for investment preferences provides for the right to attract foreign labour, the service recipient provides an electronic copy of the passport or identity document of the foreign employee involved (with translation into Kazakh or Russian), an employment contract concluded between the employer and the foreign employee involved (with translation into Kazakh or Russian), documents confirming its qualification and (or) education (with translation into Kazakh or Russian);
8) if the investment priority project is implemented in priority tourist areas, a letter from the central executive body exercising the functions of state administration in the field of tourism activities confirming the implementation of the investment priority project in priority tourist areas is attached.
Information on identity documents, state registration (re-registration) of a legal entity contained in state information systems shall be obtained from the relevant state information systems through the "electronic government" gateway.

9.

Grounds for refusal to the provision of public services established by the legislation of the Republic of Kazakhstan

1) establishing the inaccuracy of the documents submitted by the service recipient for receiving the state service, and (or) the data (information) contained in them;
2) non-compliance of the service recipient and (or) submitted materials, objects, data and information required to provide the state service with the requirements established by regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan;
3) negative response of authorized state bodies in the areas of state property management, land resources, customs affairs, as well as local executive bodies to a request for approval, which is required for the provision of state service;
4) in relation to the service recipient there shall be a court decision (verdict) on the prohibition of activities or certain types of activities requiring the receipt of this state service that has entered into legal force;
5) the absence of consent of the service recipient provided in accordance with Article 8 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On personal data and their protection" to access to personal data of limited access, which shall be required for the provision of public service.

10.

Other requirements taking into account the peculiarities of the provision of public service

Addresses of places of provision of public service shall be posted on Internet resources:
1) Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan - www.mfa.gov.kz, section "Public services";
2) Non-profit joint stock company "State corporation" government for citizens "- www.gov4c.kz.
The service recipient shall have the opportunity to receive information on the procedure and status of the provision of public service in the mode of remote access through the Unified Contact Centre for the provision of public services.
Telephone number of the Unified Contact Centre for the provision of public services: 1414, 8 800 080 7777.

  Annex
to the list of main requirements
for the provision of public service
“Conclusion of the investment contract
of the implementation of the investment
project providing implementation of investment
and provision of investment preferences

Requirements for drafting investment business -project

      1. The business plan shall consist of the following sections:

      1) summary of the project;

      2) process section;

      3) commercial section;

      4) socio-economic impact;

      5) financial section.

      2. The project summary shall include:

      1) legal entity information:

      foreign participation with indication of the country;

      share of the quasi-public sector;

      2) project information:

      name of the project;

      the purpose of the project;

      the nature of the proposed investment project (creation of new, expansion and renewal of existing production facilities);

      number of created workplaces (temporary and permanent);

      nomenclature of products by product classifier by types of economic activity (PCTEA RK).

      3. The process section shall include:

      1) description of the technology of the investment project, indicating the acquired and used fixed assets, as well as imported raw materials and materials in the technological process;

      2) application of modern technologies in the investment project;

      3) comparative analysis of imported raw materials and materials according to technical and cost characteristics according to the form according to Annex 1 to these Requirements (to be filled in when importing these raw materials and materials);

      4. The commercial section shall include:

      1) supply of raw materials, materials and equipment:

      list of types of raw materials and materials used;

      the average rate of expenses of imported raw materials and materials for the production of a unit of finished products produced on equipment within the framework of an investment project, indicating the name and volume of raw materials and materials used (to be filled in when exempt from customs duties when importing these raw materials and materials, as well as when exempt from value added tax when importing raw materials and (or) materials);

      list of required process equipment;

      novelty of process equipment (release date and equipment model);

      2) marketing:

      Sales of products - indicate to which regions, to which consumers, to which countries abroad shall be supposed to be delivered, whether there are similar, interchangeable or complementary goods on the market.

      5. Socioeconomic impact shall include:

      1) direct participants of the investment project:

      project builder, general contractor, subcontractor or service provider in the field of architectural, town planning and construction activities (including survey and design activities, engineering services), equipment supplier, supplier of raw materials and materials, intermediaries;

      2) the need of the project for labour resources (number), in form according to Annex 2 to these Requirements;

      3) distribution of functional duties of the attracted foreign labour force (to be filled in during implementation of the investment priority project);

      4) the need for employees after the commissioning of production, in form according to Annex 3 to these Requirements;

      5) the expected social effect in the implementation of the investment project.

      6. The financial section shall include:

      1) cost of investment project implementation, sources of financing:

      own funds;

      borrowed funds (loans or attracted funds of business entities) and/or a grant;

      budget funds;

      2) financial analysis:

      the financial model of the project, including the calculation of models without taking into account investment preferences and taking into account the relevant investment preferences;

      Net discounted income (NPV) per project life cycle

      Internal Rate of Return (IRR) for the project lifecycle

      Project payback period (simple and discounted)

      simple rate of return (profitability);

      calculation of conditional losses and income for the republican and local budgets, according to the form according to Annex 4 to these Requirements.

      7. The business plan must be stitched and numbered, certified by the signature of the first head of the legal entity.

  Annex 1
to Requirements for drafting
investment business-plan project

Comparative analysis of imported raw materials and materials by technical and cost characteristics

Description of goods

Technical characteristic

Valuation characteristics

In the Republic of Kazakhstan

in the countries of the Eurasian Economic Union

in another country (s)

In the Republic of Kazakhstan

in the countries of the Eurasian Economic Union

in another (their) country (s))








  Annex 2
to Requirements for drafting
investment business-plan project
 
  Form

Project need i labour force (number)

For the construction period

After commissioning (1 year)

Citizens of the Republic of Kazakhstan

Foreign labour

Citizens of the Republic of Kazakhstan

Foreign labour





  Annex 3
to Requirements for drafting
investment business-plan project
 
  Form

The need for workers after the commissioning of production

№ r/n

Occupation

Qualification level (tariff category, category)

Number





  Annex 4
to Requirements for drafting
investment business-plan project

      form

Calculation of conditional losses and income for republican and local budgets

Types of mandatory budgets

calendar year

calendar year

receipt into the budget without taking into account preferences

receipt into the budget taking into account preferences

receipt into the budget without taking into account preferences

receipt into the budget taking into account preferences

Corporate income tax





Property tax





Land tax





Customs duties





Social tax





Pension contributions